ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Ένα άγνωστο “Ζάλογγο… στη Ὁ Ἰμπραήμ πυρπολεῖ τήν ΑΓΙΑ ΛΑ…
    Γιώργος ηρακλειο στη Αβέρωφ: Εννέα χρόνια στη θάλασ…
    Γιώργος ηρακλειο στη Αβέρωφ: Εννέα χρόνια στη θάλασ…
    Γιώργος ηρακλειο στη Αβέρωφ: Εννέα χρόνια στη θάλασ…
    Γιώργος ηρακλειο στη Αβέρωφ: Εννέα χρόνια στη θάλασ…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Ἀντορθόδοξος Παιδεία! Λύσεις;

Posted by Φαίη στο 23 Αυγούστου, 2017

Ὑπάρχουν πολλὲς ἀνὰ τὴν Ἑλλάδα ὀρθόδοξες οἰκογένειες, ποὺ βλέποντας τὶς εἰς βάρος τῆς Παιδείας ἀντιεκκλησιαστικὲς καὶ ἀντεθνικὲς ἐνέργειες τῶν χλιαρῶν ἢ ἀθέων κυβερνητῶν τῶν τελευταίων δεκαετιῶν (μὲ ἀποκορύφωμα τὶς τελευταῖες ἐξελίξεις), τὸ φθοροποιὸ σχολικὸ περιβάλλον καὶ τὰ προβληματικὰ σχολικὰ ἐγχειρίδια – μὲ ἕνα λόγο τὴν οὐσιαστικῶς ἀντορθόδοξο Παιδεία στὴν χώρα μας σήμερα – θὰ προτιμοῦσαν νὰ μὴ στείλουν τὰ παιδιά τους στὰ σχολεῖα. Ὅμως, τί ἐναλλακτικὲς λύσεις ὑπάρχουν;

Παρακάτω θὰ παραθέσουμε μία σειρὰ λύσεων, ἡ ὁποία εἶναι πιθανὸν ὅτι καλύπτη τὶς περισσότερες γνῶμες γιὰ τὴν ἀντιμετώπισι τοῦ προβλήματος. Ἀπὸ τὶς συζητήσεις μας μὲ πολλοὺς κατενοήσαμε ὅτι ὁ καθένας μας ἔχει διαφορετικὴ προσέγγισι στὴν λύσι τῶν προβλήματος, διαφορετικὴ ἀγωνιστικὴ διάθεσι, ἄλλο τρόπο ζωῆς καὶ ποικίλου βαθμοῦ ἀποφασιστικότητα. Εὐλογημένο θὰ ἦταν νὰ φρονούσαμε ὅλοι τὸ ἴδιο. Ἐφ’ ὅσον ὅμως τοῦτο εἶναι λίγο ἕως πολὺ ἀδύνατον, καλὸ θὰ ἦταν, πιστεύουμε, νὰ ἀγωνισθοῦμε πρὸς ὅλες τὶς κατευθύνσεις (ποὺ προτείνονται κάτωθι) ὥστε νὰ καλυφθοῦν ὅλοι, ὅποιο βαθμὸ ἀποφασιστικότητος καὶ νὰ ἔχουν.

Προτεινόμενες λύσεις:

α. Ἰδιωτικὰ σχολεῖα ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία μας, ἀπὸ Μητροπόλεις, ἀπὸ Ἱερὲς Μονὲς ἢ ἀπὸ πρωτοβουλία εὐσεβῶν χριστιανῶν. Νομίζουμε, πρωταρχικὸς στόχος εἶναι νὰ ἱδρυθοῦν τέτοια σχολεῖα τοὐλάχιστον σὲ ὅλες τὶς πόλεις. Ἀρχικῶς νὰ ἱδρυθοῦν Νηπιαγωγεῖα καὶ Δημοτικὰ, καὶ ἔπειτα (Θεοῦ θέλοντος καὶ ἐφόσον κατανοήσουμε καλλίτερα τὴν πνευματικὴ ὠφέλεια ἀπὸ αὐτὴν τὴν προσπάθεια) Γυμνάσια καὶ Λύκεια. Ἐννοεῖται ὅτι ὁ στόχος θὰ πρέπῃ νὰ εἶναι νὰ παρέχεται δωρεάν φοίτησι στὰ παιδιά (ἢ ἔστω τὰ δίδακτρα νὰ εἶναι πολὺ χαμηλά), διότι ἕνα σχολεῖο μὲ χριστιανικὲς ἀρχὲς δὲν ἁρμόζει νὰ ἀπευθύνεται μόνον σὲ πλουσίους.

β. Συσπείρωσι καὶ ἀγὼν ὥστε νὰ ψηφισθῇ καὶ ἐν Ἑλλάδι ἡ «κατ’ οἶκον ἐκπαίδευσι», ὅπως συμβαίνει σὲ πολλὰ κράτη τοῦ κόσμου. [Ἐνετοπίσθη ἐσχάτως στὸ διαδίκτυο ἕνα blog, ὀνόματι «Πολύθυρον», τοῦ ὁποίου ὁ διαχειριστὴς προτείνει μία ἐναλλακτικὴ λύσι, μέχρι καὶ ἐὰν ψηφισθῇ τέτοιος νόμος.]

γ. Ὀργάνωσις καλῶν κατηχητικῶν στὶς ἐνορίες μας, ὅπου, καὶ καθημερινῶς ἀκόμη εἰ δυνατόν, θὰ διδάσκωνται τὰ παιδιὰ τὴν Πίστι μας καὶ τὴν Ἱστορία μας καί, σὺν τοῖς ἄλλοις, θὰ ἀνασκευάζωνται τὰ κακῶς κείμενα τῶν δημοσίων σχολείων.

δ. Τὰ παιδιὰ νὰ στέλλωνται ἀδιάβαστα στὸ δημόσιο σχολεῖο (ἢ καὶ νὰ ζητοῦν ἀπαλλαγή, ἐὰν ἐπιτρέπεται) στὰ μαθήματα ποὺ προσβάλλεται-ἀλλοιώνεται ἡ Πίστι μας καὶ ἡ Ἱστορία μας, καὶ νὰ διδάσκωνται αὐτὰ ποὺ πρέπει στὸ καλῶς ὠργανωμένο κατηχητικό. Ἔχει γραφῆ ὅτι ἀκολουθοῦν αὐτὸ τὸ «σύστημα» κάποιοι Μουσουλμάνοι τῆς Θρᾴκης. Δὲν διαβάζουν γιὰ τὸ ἑλληνικὸ σχολεῖο καὶ διδάσκονται τὰ ἀπογεύματα στὰ τζαμιά τους τὴν πίστι καὶ ἱστορία τους. Ἐμεῖς ποὺ ἔχουμε τὸν Χριστό, τὴν Ἀλήθεια, δὲν θὰ ἔπρεπε νὰ ἀντιδροῦμε μὲ κάθε δυνατὸ (χριστιανοπρεπῆ) τρόπο;

ε. Κρυφὰ σχολεῖα εἴτε στοὺς τόπους κατοικίας τοῦ καθενὸς εἴτε σὲ ὀργανωμένες κοινότητες. Καὶ ἐννοοῦμε, νὰ σταματήσουν τὰ παιδιά μας νὰ πηγαίνουν στὰ ἄθεα σχολεῖα τῆς σήμερον, καὶ νὰ ὀργανώσουμε μόνοι μας τὴν Παιδεία τους. Λύσις πού, ἀσφαλῶς, ἐνδείκνυται σὲ ὅσους εἶναι ἀποφασισμένοι νὰ ζοῦν ἐκτὸς «συστήματος» [ἢ παραλλήλως πρὸς αὐτὸ: στοὺς συμμετέχοντες, δηλαδή, σὲ αὐτὰ ποὺ δὲν ὑπάρχει ἐνδεχόμενος κίνδυνος γιὰ τὴν Πίστι καὶ τὸ ἀυτεξούσιό μας. Π.χ. κάποιος ἐργάζεται νομίμως, ἀλλὰ ἔχει κατορθῶσῃ νὰ μὴ δεχθῇ τὸν Α.Μ.Κ.Α. Ἂς μὴ λησμονοῦμε τοὺς ἀγῶνες ποὺ ἔδωσε ὁ π. Σαράντης Σαράντος καὶ ἄλλοι πατέρες καὶ ἀδελφοὶ γιὰ αὐτὰ τὰ ζητήματα].

Παρακαλοῦνται οἱ εὐσεβεῖς ἀναγνῶστες νὰ προτείνουν μὲ τὴν σειρά τους καὶ ἄλλες ἰδέες. Ὁ γράφων καὶ πολλοὶ ἄλλοι θεωροῦμε ὅτι ἡ Ἐκκλησία εἰσῆλθε γιὰ τὰ καλὰ σὲ περίοδο διωγμοῦ. Δὲν θὰ ἔπρεπε, λοιπόν, νὰ ἀναζητοῦμε τρόπους νὰ ἀντισταθοῦμε γιὰ νὰ ἐπιβιώσουμε πνευματικῶς; Εὔχεσθε καὶ καλοὺς ἀγῶνες!

Β. Ν.

Πηγή Τρελο-γιάννης

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s