ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Η ΘΡΑΚΗ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ !

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • 1944-49

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • ΑΡΧΕΙΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Απάντηση στον κ. Υφα… στο Απάντηση στον κ. Υφαντή – Δύο…
    “Abnormal condition”… στο Η conflict θεώρηση αλλαγής φύλ…
    Stathis στο Οι «σκληροπυρηνικοί» της Πάτρα…
    γιωργος ηρακλειο στο Hello world νούμερο 15
    γιωργος ηρακλειο στο ΟΤΑΝ Η ‘ΘΕΡΑΠΕΙΑ’…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ γιά γερμ.ἀποζημιώσεις

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΝΕΟΝ ΜΟΥΣΕΙΟΝ ΑΚΡΟΠΟΛΕΩΣ

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

14 διόδια για 800 χιλιόμετρα!

Posted by Πετροβούβαλος στο Αύγουστος 7, 2017

αναδημοσίευση από το Cosmostatus

.

Μπορεί οι δρόμοι να φτιάχτηκαν και να παραδόθηκαν στους Έλληνες οδηγούς, τα διόδια όμως εκτός από την τεράστια οικονομική επιβάρυνση που προκαλούν στους χρήστες, προκαλούν και μεγάλη καθυστέρηση στο ταξίδι.

Ταξιδέψαμε τις προηγούμενες ημέρες από την Αθήνα στην Αλεξανδρούπολη. Το ταξίδι των 800 χιλιομέτρων διαρκεί πλέον λιγότερο από 8 ώρες, αλλά θα μπορούσε να διαρκεί έως και 1 ώρα λιγότερο!

Πως; Εάν δεν χρειαζόταν να σταματήσουμε 14 φορές για να πληρώσουμε τα 14 διόδια της διαδρομής!

Για κάθε διόδιο, ο χρόνος επιβράδυνσης, ακινητοποίησης του οχήματος για πληρωμή και επιτάχυνσης μέχρι την ταχύτητα των 120-130 km/h υπολογίστηκε (κατά μέσο όρο) στα 3 λεπτά. Λέμε μέσο όρο, καθώς υπήρξαν διόδια στα οποία δεν υπήρχε καθόλου ουρά, ενώ σε κάποιο χρειάστηκε να περιμένουμε 6 λεπτά για να περάσουμε!

Επομένως, 14 διόδια επί 3 λεπτά κάνει 42 λεπτά καθυστέρησης!!!

Στο σημείο αυτό, θα βρεθούν πολλοί που θα πούνε, γιατί δεν έγινε χρήση του e-pass ή του e-way ή του όπως αλλιώς λέγεται το μηχάνημα αυτόματης πληρωμής των διοδίων.

Η απάντηση είναι απλή: παρόλο που βρισκόμαστε στο 2017 και η τεχνολογία τρέχει, οι εταιρείες που διαχειρίζονται τους αυτοκινητοδρόμους ΔΕΝ έχουν συνεννοηθεί για την χρήση ΕΝΟΣ μόνο μηχανήματος. Έτσι, για την συγκεκριμένη διαδρομή, θα πρέπει να χρησιμοποιεί κανείς τουλάχιστον 2 μηχανήματα στο αυτοκίνητό του και να έχει εφοδιάσει με χρήματα και τα 2.

Αυτό που επίσης ενοχλεί, είναι το ότι η χρήση κάποιου ηλεκτρονικού μηχανήματος είναι για ένα συγκεκριμένο όχημα. Αν η οικογένεια διαθέτει και δεύτερο όχημα και θελήσει να ταξιδέψει με το δεύτερο, θα πρέπει να εφοδιαστεί με άλλο μηχάνημα! Δεν μπορεί να τοποθετήσει το υπάρχων στο άλλο αυτοκίνητο!!!…

Υπάρχει βέβαια και η περίπτωση της Εγνατίας οδού, που δεν διαθέτει τέτοιο σύστημα…
Παρέχει βέβαια μία προπληρωμένη κάρτα, την οποία πρέπει να σταματάς, να την δίνεις στον υπάλληλο, να την χρεώνει και να σουν την επιστρέφει…
Μα, αν είναι να σταματήσω, για ποιο λόγο να την αποκτήσω;

Αυτό που πρέπει να υιοθετηθεί ΑΜΕΣΑ, είναι η πρακτική άλλων Ευρωπαϊκών χωρών, την οποία έχουμε ζήσει, οδηγώντας στους αυτοκινητοδρόμους τους.

Στα πρώτα διόδια εισόδου στον αυτοκινητόδρομο, θα δίνεται στον οδηγό ένα χαρτάκι, στο οποίο αναγράφεται το σημείο εισόδου π.χ. Διόδια Αφιδνών.
Στο σημείο εξόδου από τον αυτοκινητόδρομο, π.χ. στη Λάρισα, υπάρχει ο σταθμός εξόδου, όπου δίνοντας το χαρτάκι αυτό, πληρώνεις το συνολικό αντίτιμο και με χρήση πιστωτικής κάρτας, κάτι που σήμερα στην Ελλάδα είναι αδύνατο.

Υπάρχει βέβαια και η δεύτερη εναλλακτική.
Στον πρώτο σταθμό διοδίων, δηλώνεις τον τελικό σου προορισμό και πληρώνεις το ποσό που αντιστοιχεί. Π.χ. είσοδος στην Αλεξανδρούπολη και δηλώνεις τελικό προορισμό την Κατερίνη. Το χαρτάκι που θα σου δίνεται, θα έχει ένα bar-code θα το τοποθετείς στο παρμπρίζ και με αυτό θα ανοίγει η μπάρα του διοδίου εξόδου.

Έτσι, τερματίζονται οι μετωπικοί σταθμοί και μειώνεται αισθητά ο χρόνος των μεγάλων ταξιδιών.

Όσον αφορά το πόσα πληρώσαμε για τα 800km του ταξιδιού μας από την Αθήνα στην Αλεξανδρούπολη; 37,85 ευρώ.

Η χρονική καθυστέρηση και η οικονομική επιβάρυνση που προκαλούν τα διόδια στο ταξίδι, αναμένεται να αυξηθεί στην Εγνατία οδό, καθώς είδαμε να κατασκευάζεται ένας ακόμη μετωπικός σταθμός διοδίων μεταξύ Κομοτηνής και Αλεξανδρούπολης, ενώ στη συνέχεια θα κατασκευαστούν ακόμη ένας ή δύο, μεταξύ Θεσσαλονίκης και Ξάνθης.

Advertisements

Ένα Σχόλιο to “14 διόδια για 800 χιλιόμετρα!”

  1. SXOLIASTHS said

    ΑΝ ΗΤΑΝ ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΝΑ ΦΤΙΑΧΤΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΔΟΘΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΚΟΜΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΜΕ ΧΩΜΑ. ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΦΤΙΑΧΤΗΚΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΑΝΕΤΑ ΟΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΚΑΤΟΧΗΣ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΤΟΥΝ ΧΑΡΑΤΣΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ. ΑΛΛΩΣΤΕ Η ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΛΕΞΕΩΣ «ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ – ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ» ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΟΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΕΙ/ΑΓΑΠΑ ΧΩΡΙΣ ΕΜΠΟΔΙΑ. (ἐλεύθω= ἐρχομαι, πορεύομαι / ἐρῶ= αγαπώ -> ἔρως) . ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΧΑΡΑΤΣΙΑ ΣΗΜΕΙΟΛΟΓΙΚΑ ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΚΛΑΒΟΙ.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s