ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Η ΘΡΑΚΗ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ !

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • 1944-49

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • ΑΡΧΕΙΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • Tηλεοπτικές Προτάσεις

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    atha40 στο Ο ΑΓΙΟΣ ΜΑΞΙΜΟΣ Ο ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ Κ…
    Αργυρώ στο Π. Αθανάσιος Μυτιληναίος: Ο Χρ…
    Αντέξαμε! | Σημεία Κ… στο Ἀντέξαμε!
    Φαίη στο Συλλογή ειδήσεων 12ης Αυγούστο…
    Μέλια στο ΟΙ ΑΤΣΑΛΑΚΩΤΟΙ ΚΑΙ Ο ΣΤΡΑΤΟΣ…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ γιά γερμ.ἀποζημιώσεις

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΝΕΟΝ ΜΟΥΣΕΙΟΝ ΑΚΡΟΠΟΛΕΩΣ

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

ΟΙ ΠΑΤΡΙΔΕΣ ΚΥΡΙΕ ΧΑΤΖΗΧΡΥΣΕ ΚΕΡΔΙΖΟΝΤΑΙ, ΔΕΝ ΚΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ.

Posted by Φαίη στο Αύγουστος 6, 2017


Σε άρθρο του στο ιστολόγιο olympia.gr με τίτλο «Ο Μακρυγιάννης δικαιούται να είναι σημαιοφόρος;», ο αν. Γραμμ. Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών & Ενημέρωσης των ΑΝΕΛ κ. Αυγερινός Χατζηχρυσός αποπειράθηκε αναισχύντως να δικαιολογήσει την κλήρωση του σημαιοφόρου στο Δημοτικό χρησιμοποιώντας μέσα στο κομματικό λογύδριό του ακόμη και τον Στρατηγό Μακρυγιάννη!!

Ο ‘προβληματισμός’ του κ. Χατζηχρυσού ξεκινάει με αυτό το απλοϊκό ερώτημα: «η πλευρά της αριστείας για το Εθνικό μας σύμβολο χωλαίνει από πολλές πλευρές, με κυριότερη το τι θεωρούμε άριστο για το σύμβολο της Χώρας; Αυτόν που είναι καλός στα μαθηματικά ή αυτόν που είναι καλός….στα αθλήματα ή όλους; Και μάλιστα σε παιδιά δημοτικού!»

Καταρχάς, βλέπουμε σε αυτό το ανόητο ερώτημα ένα υπονοούμενο επέκτασης αυτής της αλλαγής και στις μεγαλύτερες τάξεις μιας και οι μαθητές ενδέχεται να μην έχουν ακόμη ανακαλύψει το ..δυνατό τους μάθημα!! Βέβαια, θα πρέπει να αποφασίσουμε και ποιο θα είναι αυτό το μάθημα έτσι όπως θέτει το ερώτημα ο κ. Χατζηχρυσός. Θα είναι τα μαθηματικά; Θα είναι η γυμναστική; Θα είναι κάτι άλλο; Διότι για τον κύριο Χατζηχρυσό ή θα είναι ένα μάθημα ή «όλοι». Δεν υπάρχει «ή όλα» ή «ή τα περισσότερα».

Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να ξεκινήσουμε με μια απλή απάντηση στο απλοϊκό αυτό ερώτημα, ότι το Εθνικό Σύμβολο δεν μπορεί να ταυτιστεί με ένα συγκεκριμένο μάθημα, ούτε με ένα συγκεκριμένο επάγγελμα.

Το Εθνικό Σύμβολο είναι μία υπέρτατη αξία και εισάγεται ως αξία μέσα από την ευγενή άμιλλα των μαθητών. Γιατί πολύ απλά κ. Χατζηχρυσέ, οι Πατρίδες κερδίζονται, δεν κληρώνονται.

Βέβαια στην αμέσως επόμενη πρόταση γίνεται κατανοητή η προέλευση αυτού του ανόητου προβληματισμού. Γράφει ο κ. Χατζηχρυσός: «Γιατί με το σκεπτικό της ακροδεξιάς ελίτ του Μητσοτάκη, ούτε ο Μακρυγιάννης (όπως κι οι περισσότεροι επαναστάτες) δεν θα εδικαιούτο να φέρει την σημαία, όντας Αγράμματος

Εύγε κ. Χατζηχρυσέ!! Λύσατε τον γρίφο. Άραγε, πόσοι γραμματιζούμενοι υπήρχαν την εποχή εκείνη; Ο Μακρυγιάννης τα γράμματα που δεν μπόρεσε να μάθει τα έμαθε αργότερα, αλλά ακόμη και αγράμματος όταν ήταν «για τα μάρμαρα» πολέμησε.

Και από εδώ και πέρα ο κ. Χατζηχρυσός ξεσκίζει το θέμα όπως κάθε κομματικός μανδαρίνος. Το Εθνικό Σύμβολο μπαίνει και αυτό, όπως κάθε τι άλλωστε, στην πρέσα της στημένης κομματικής διαλεκτικής. Τα δύο στρατόπεδα; Όσοι θέλουν η σημαία να δίνεται στον καλύτερο μαθητή είναι «ακροδεξιοί» και εκφράζουν την «ελίτ»!! Όσοι θέλουν να κληρώνεται ο σημαιοφόρος είναι «επαναστάτες» και ανήκουν στον λαό!! Τα ‘επιχειρήματα’; Ο Κούλης, ο Μίλτος, το ΔΝΤ, η Encyclopedia Britannica, οι αγορές, η ανεργία, ο Παπαδήμος, η Deutsche Bank, ο Γεωργίου, η Εξεταστική για την Υγεία, το Harvard, τα Τάγματα Ασφαλείας, τα Golden Boys και για να μην πολυλογώ, οι «βούρτσες με τις φούστες»!!

Ο κ. Χατζηχρυσός υποστέλλει το Εθνικό μας Σύμβολο γιατί έχει ‘κάψα’ με τον Μητσοτάκη και νομίζει ότι αυτό εμάς μας αφορά. Έχει την ψευδαίσθηση αυτός ο κύριος, όπως όλοι τους, ότι μιλάει εκ μέρους του Ελληνικού λαού.

Ψάχνει για την «Αριστεία της ζωής» και δεν βλέπει ότι «Αριστεία της ζωής» και ισοπέδωση -κλήρωση του σημαιοφόρου- είναι ασύμβατες έννοιες.

Ψάχνει για το «ήθος» και δεν βλέπει με ποιους συνεργάζεται. Μακράν η πιο επικίνδυνη, ανήθικη και διεστραμμένη συγκυβέρνηση στην σύγχρονη ιστορία της Ελλάδος. Τα ‘βαλε ακόμη και με την οικογένεια, με το ίδιο το παιδί.

Εξοργίζεται μάλιστα ο κ. Χατζηχρυσός!! γιατί «κόπτονται για την Ελληνική Σημαία, οι ακροδεξιοί του Μητσοτάκη και τα Μιντιακά Συγκροτήματα. Αυτοί που έβαλαν λουκέτο/συγχώνευσαν δεκάδες σχολεία, αλλά το χειρότερο αυτοί που προσπαθούν τα τελευταία χρόνια, να αναθεωρήσουν την Ιστορία,..»!! Ενώ εσείς κύριοι που μας χώσατε τα μέτρα πιο βαθιά για τα επόμενα 100 χρόνια και μας κάνατε σουρωτήρι της Ασίας είστε καλύτεροι. Ενώ εσείς κύριοι την Ελληνική Ιστορία την τιμάτε και δεν θέλετε να την παραχαράξετε!! Τόσο, που δεν διστάζετε να χρησιμοποιήσετε και το όνομα του Μακρυγιάννη για να αποδομήσετε το Έθνος.

Είστε αστείος κ. Χατζηχρυσέ. Ή μήπως νομίζετε ότι όταν διαφωνείτε -επειδή βγαίνουν τα νούμερα- δεν στηρίζετε τα Εθνικά εγκλήματα που έχουν διαπραχθεί εις βάρος του Έθνους; Τέτοια εγκλήματα ούτε μια ακροδεξιά κυβέρνηση δεν θα τολμούσε να κάνει, κι εσείς  αναπαύεστε ακόμη στις καρέκλες σας.

Διαβάστε λίγο την πρόσφατη πολιτική απόφαση της Κεντρικής Επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ [ενίσχυση της ευρωπαϊκής ιδιότητας του πολίτη, προώθηση της τραπεζικής ενοποίησης για όλο τον Ευρωπαϊκό χώρο, μεταναστευτικό-προσφυγικό κ.α.], ΕΔΩ βρίσκεται η αιτία της αποδόμησης του Εθνικού Συμβόλου. Μην μας ζαλίζετε λοιπόν με τον Κούλη και τον Κινέζο που έχει αποστηθίσει τον Θουκυδίδη.

***

Φαίη για το ιστολόγιο ΑΒΕΡΩΦ

Advertisements

2 Σχόλια to “ΟΙ ΠΑΤΡΙΔΕΣ ΚΥΡΙΕ ΧΑΤΖΗΧΡΥΣΕ ΚΕΡΔΙΖΟΝΤΑΙ, ΔΕΝ ΚΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ.”

  1. Αγαπατή Φαίη

    Μην παρασύρεσαι από,την θεμιτή αντικυβερνητική σου θέση (που επιβάλλεται και να συνεχίσεις να το κανεις σε μια δημοκρατία) και την τηλεοπτική προπαγάνδα των Μητοστάκηδων και των Βαρόνων των ΜΜΕ, το άρθρο δεν το έγραψα ούτε για να υποστηρίξω τον Γαβρογλου, μπορεί και μόνος του κι οπως γράφω σέβομαι και τις δυο απόψεις, αλλα θα επιμένω, οτι οι καλες επιδόσεις στα μαθήματα (και μαλιστα στο δημοτικό στο οποίο ολοι ξερουμε πως μπαίνουν πολλές φορές οι βαθμοί) δεν κρίνει τον πατριωτικό φρόνημα

    Εμεις οι καταδρομείς εχουμε ενα σύνθημα «Η μεγαλόσύνη των λαών δεν μετριεται με το στρέμμα. Με της καρδιάς το πυρωμα, μετριέται και το αίμα…»

    Την νύχτα των Ιμιων, οταν οι «άριστοι» ηταν στα έδρανα της Βουλης, ο «άριστος» ΥΠΕΞ στο MEGA, ο «Αρίστος» αντί να είναι στο ΕΘΚΕΠΙΧ ήταν γραφειάκι του του στην Βουλή εμένα μου έλαχε να υπηρετώ στο 521 Τάγμα Πεζοναυτών.

    Εκεί δεν είχα κανένα «άριστο» συμπολεμιστή των Βόρειων Προαστείων, από αυτούς οι περισσότεροι εκείνη την νύχτα ήταν με το διαβατήριο στα δόντια για να …γλιτώσουν.

    Εγω δίπλα μου είχα έναν γιδοβοσκό (κυριολεκτικά είχε Αιγες και γίδια) απο την Κρήτη, κάπου στους Αρμενους, που ειχε πάει μεχρι την Τρίτη Δημοτικού και ηταν ο καλύτερος ανιχνευτής μας. Στο αντάρτικο άγωνα με λίγα αστέρια μόνο να φωτίζουν το σκοτάδι σου έβρισκε τον δρόμο στα βουνά, οταν ολοι οι ´»άριστοι» πρωτευουσιάνοι (τότε χωρις GPS) θα είχαν χαθεί

    Είχα δίπλα μου έναν ψαρά απλό την Άνδρο, κοντούλη 65 κιλά που έβγαζε πορεία βολή με 40 κιλά Μπεργκιν και το βαρύ FN Fal, πρώτος σε όλες τις πορείες, που τρίβαμε τα μάτια μας. Ο,τι και να τον φόρτωνες δεν μιλούσε, προχωρούσε μεχρι να ματώσουν οι πατούσες του.

    Είχα δίπλα μου έναν αγρότη απλό τα Πυργακι Τρικάλων που φύτευε ντομάτες, είχα δίπλα μου «καλόπαιδο» απο την Θεσσαλονίκη που έγραφε στην αφίσα που ειχε στο φοριαμο του «ορέα κοπέλα» που παράτησε το σχολείο στο γυμνάσιο, Αρίστος στις πολεμικές τέχνες, που εκανε υφαρπαγή σκοπού καλυτερα απο ΟΥΚα

    Στην διμοιρία μου είχαμε μολις έναν μεταπτυχιακό απο τον Βόλο (επισης καλο Κομμαντο) και τον Ιατρό.

    Ολοι οι παραπάνω δεν ειναι αρκετά «άριστοι» για τον Μητσοτακη να σηκώσουν την σημαία, αλλά ειναι Αρίστοι αυτοί που έλεγαν ευχαριστω τις ΗΠΑ επειδή ηταν καλοί στα μαθηματικά, την φυσική και την χημεία στο δημοτικό;

    Ευχαριστω για την απαντηση σου την οποια σέβομαι, επαναλαμβάνω, αλλα νομίζω σου εξήγησα το σκεπτικό μου δεν αφορά πολιτικες, αλλα την σημαία,

    • Φαίη said

      Κύριε Χατζηχρυσέ.
      Δεν παρακολουθώ τι λέει ο Κούλης, δεν με ενδιαφέρει ο Κούλης, και δεν είναι δυνατόν να συμπεριλαμβάνω στο σκεπτικό μου αυτά που λέει ή δεν λέει.

      Στο σχολείο δεν ήμουν ποτέ άριστη μαθήτρια. Ήμουν απλά καλή και σε κάποια μαθήματα ακόμη και μέτρια. Ποτέ δεν είχα την τιμή να σηκώσω την Ελληνική Σημαία. Από μικρή όμως κατάλαβα ότι για να σηκώσει κανείς το Εθνικό Σύμβολο πρέπει να προσπαθεί να κάνει κάτι παραπάνω από αυτό που νομίζει ότι μπορεί. Αργότερα βέβαια κατάλαβα ότι δεν αρκεί να είσαι απλά άριστος μαθητής για να αγαπάς την Πατρίδα. Πρέπει να έχεις μάθει τα άλλα τα ‘καλά τα γράμματα’ για να αγαπάς την Πατρίδα. Εδώ έρχεται η Παιδεία, η διαλυμένη δυστυχώς Παιδεία, έρχεται και η οικογένεια που τόσο χτυπιέται στις μέρες μας. Τα υψηλά ιδανικά διδάσκονται, σμιλεύονται μέσα στον καθένα στην πορεία της ζωής του.

      Ένα μικρό παιδί τι θα καταλάβει όταν δει το Εθνικό Σύμβολο να μοιράζεται σαν τον πασατέμπο; Και είναι τόσο σημαντική αυτή η πρώτη καταγραφή στο μυαλό του. Δεν είναι τυχαίο που ξεκινάνε από εκεί. Όταν φτάσει στο Γυμνάσιο δε, αν δεν έχουν αλλάξει κι εκεί τα πράγματα (που θα έχουν φροντίσει να έχουν αλλάξει) πως θα βλέπει το Εθνικό Σύμβολο;

      Προσπαθείτε να περιστρέψετε το θέμα γύρω από τον Κούλη και την πολιτική σας αντιπαράθεση με αυτόν. Επειδή ο Κούλης ψηφοθηρεί με τα Εθνικά θέματα εμείς θα στείλουμε το Εθνικό Σύμβολο κατά διαόλου; Βάζετε το θέμα στην πλατφόρμα, πλούσιος-φτωχός, μορφωμένος-αμόρφωτος. Δεν ευσταθεί αυτό που λέτε. Ο Γεώργιος Αβέρωφ; Πάμπλουτος επιχειρηματίας και μας έδωσε το Θωρηκτό Αβέρωφ που δόξασε την Ελλάδα και τόσα άλλα.

      Είναι κανόνας πια στην Ελλάδα ό.τι παραμελημένο και χαλασμένο έχουμε να το διαλύουμε εντελώς. Αντί να φτιάξουμε την Παιδεία μας, αντί να φέρουμε πίσω τα γράμματα τα Ελληνικά, αντί να θωρακίσουμε την οικογένεια, αποδομούμε και το Εθνικό μας Σύμβολο γιατί ασχολούμαστε με τον Κούλη.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s