ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Η ΘΡΑΚΗ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ !

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • 1944-49

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • ΑΡΧΕΙΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Μέλια στο Μαζί το κερδίσαμε..
    SXOLIASTHS στο Μαζί το κερδίσαμε..
    ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ ΝΑΝΗΣ στο Ἅγιος Ἰωάννης Χρυσόστομος: Λόγ…
    ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ ΝΑΝΗΣ στο Απάντηση στον κ. Υφαντή – Δύο…
    ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ ΝΑΝΗΣ στο Νάνι-Νάνι οι “Κονάνοι”
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ γιά γερμ.ἀποζημιώσεις

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΝΕΟΝ ΜΟΥΣΕΙΟΝ ΑΚΡΟΠΟΛΕΩΣ

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Σχόλιο στην ανάρτηση »διαδικτυακός εκφοβισμός από τον π.Βαρνάβα Γιάγκου»

Posted by Φαίη στο Ιουλίου 17, 2017

Σχόλιο Ιστολογίου Κατάνυξις στο άρθρο Οι μεγαλομάρτυρες του διαδικτύου και η αλήθεια της πίστης του π. Βαρνάβα Γιάγκου. Ακούσαμε με προσοχή την ομιλία του πατρός Νικολάου Μανώλη με τίτλο: «π. Ν. Μανώλης, Διαδικτυακός εκφοβισμός από τον π.Βαρνάβα Γιάγκου [ΒΙΝΤΕΟ 2017]».

Επικοινωνιακά ο χρόνος που γράφεται ένα άρθρο, το γιατί το γράφει ο αρθρογράφος, ποια τα κίνητρά του και ποια σκοπιμότητα εξυπηρετεί, είναι τα βασικά ερωτήματα που πρέπει κατ’αρχήν να απαντήσουμε.

Υπό αυτή τη σκοπιά, η χρονική στιγμή είναι αμέσως μετά την ψευδοσύνοδο του Κολυμπαρίου. Το κακό των αντιδράσεων επιχειρείται να κοπεί στη ρίζα του.
Το κίνητρο είναι προφανές: να ευαρεστηθεί το Φανάρι. Θέτει ο π. Βαρνάβας το όποιο συγγραφικό του τάλαντο, στην υπηρεσία της Πατριαρχικής κολακείας και της προσωπικής του φιλοδοξίας, καθ’οδόν για κάποιο Μητροπολιτικό θώκο. Σίγουρα δεν υπηρετεί την αλήθεια της Ορθόδοξης πίστεως και των πατέρων της Εκκλησίας.
Η σκοπιμότητα της συγγραφής του είναι μόνο μία: «Να αποδυναμωθεί ο διαδικτυακός λόγος των αντιδρώντων με την Ψευδοσύνοδο του Κολυμπαρίου». Ο τρόπος που επιχειρεί να αποδυναμώσει το λόγο των αντιδρώντων είναι:

•η απόδοση ψευδών ιδιοτήτων και χαρακτηρισμών σε λόγους έργα και προθέσεις (Πίσω από δήθεν πνευματικούς αγώνες μπορεί να κρύβεται η αγωνία μας για προβολή, μέσα από συγκρουσιακές συμπεριφορές βρίσκουμε νόημα στη ζωή μας, γιατί χάσαμε το πραγματικό νόημα και το περιεχόμενο της ζωής. Η μειονεξία μας και όχι η πνευματική ευαισθησία μας μάς ωθεί με επιθέσεις και εντάσεις να γίνουμε υπέρμαχοι των «αληθειών», με αποτέλεσμα να ισχυροποιείται και να μονιμοποιείται το προσωπικό πρόβλημά μας.)

η κατασυκοφάντηση των ιδίων και όσων τους παρακολουθούν (Ο ορθόδοξος χριστιανός που θα αντιτείνει ότι πρέπει να αντιδράσουμε, να χρησιμοποιήσουμε το μυαλό που μας έδωσε και να αγωνιστούμε για την πίστη μας, χωρίς όμως να έχει πνευματικές προϋποθέσεις και να εμπιστεύεται στην ουσία την πρόνοια του Θεού, σε τι διαφέρει από τον άπιστο;)

η χρήση επιχειρημάτων μεταπατερικής και όχι Πατερικής Θεολογίας (Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι «να μην υπάρχουμε», για να μην Τον εμποδίζουμε να κάνει τη δουλειά Του, να Του δώσουμε την άδεια εν λευκώ να κάνει Αυτός ό,τι θέλει)

Ο πατέρας Βαρνάβας με pop θεολογικές αναλύσεις «.. Αν σήμερα θελήσει ένας άνθρωπος να ψάξει την αλήθεια αναζητώντας τον Θεό και μπει σε ορθόδοξα χριστιανικά ιστολόγια για να γευτεί το πνεύμα του Θεού, θα εμπνευστεί ή θα απομακρυνθεί τελείως; Αυτό είναι ένα κριτήριο που αποκαλύπτει πού βρισκόμαστε..» παραβλέπει τα selfoμάγαζα των Δεσποτάδων και φιλοδόξων Αρχιμανδριτών στα site Εκκλησιαστικών ειδήσεων και το εμπόριο φιλοδοξίας, που κατασκανδαλίζουν ανερυθρίαστα και ατιμώρητα εν μέσω ακολουθιών.

Αποφεύγει επιμελώς να αναφερθεί στην αιτία που προκάλεσε την αντίδραση των αντιδρώντων.
Καμία κριτική σε όσους με τη δράση τους προκαλούν την αντίδραση, Πατριάρχες, Αρχιερείς, Ιερείς, Μοναχούς και καθηγητές που υπηρετούν τον Οικουμενισμό.
Καμία κριτική για τον ενδεχόμενο δόλο των καινοφανών μεταπατερικών θεωριών, της ρητορικής, των θολολογικών όρων, των διατυπώσεων των ανακοινωθέντων της ψευδοσυνόδου της Κρήτης.

Ελέγχονται ή όχι για ενδεχόμενο δόλο, εκείνοι που ενορχηστρώνουν και υλοποιούν τα φαινόμενα των συμπροσευχών και των ποικίλων συγκρητιστικών πρακτικών δήθεν για την ειρήνη, για την οικολογία ή για το ρατσισμό.
Ελέγχονται ή όχι για ενδεχόμενο δόλο όλοι εκείνοι που τα τελευταία 50-60 χρόνια καβαλημένοι πάνω στο καλάμι της Οικουμενικής Κίνησης, αποκοιμίζουν τον πιστό λαό του Θεού, με οικουμενιστικά θεολογικά συνέδρια και συμπόσια, με ομιλίες γλαφυρές και νανουριστικές ανά την Ελλάδα, την Ευρώπη και τον Κόσμο, περιφέροντας την Αγιορείτικη Παράδοση σαν απόδειξη της αλήθειας των όσων πρεσβεύουν;
Ελέγχονται ή όχι για ενδεχόμενο δόλο όσοι θεωρούν defacto εαυτούς Εκκλησία και τους αντιδρώντες εκτός Εκκλησίας.

Εκείνο όμως που μας προκαλεί είναι πως ο ίδιος ο π.Βαρνάβας Γιάγκου, όσους αποδυναμώνει με την παραπάνω μεθοδολογία, όχι μόνον τους συκοφαντεί και τους κατηγορεί, αλλά τους δικάζει και τους καταδικάζει. Με ποια εξουσία άραγε; Αυτές οι πρακτικές απαντώνται αποκλειστικώς σε φασιστικά καθεστώτα. Αποδεικνύεται έτσι προφητικό το άρθρο, γιατί φανέρωσε την πορεία των διώξεων του π.Νικολάου Μανώλη και του π.Θεοδώρου Ζήση στη συνέχεια. Δυστυχώς προφήτευσε και την αυθαιρεσία και τον αυταρχισμό της Ι.Μ.Θεσσαλονίκης, που αντί να επαινέσει τους κληρικούς που για λόγους πίστεως προέβησαν στην έσχατη πατερική αντίδραση της διακοπής του μνημοσύνου του οικείου Επισκόπου, τους σύρει σε ανακρίσεις, τιμωρώντας τους προκαταβολικώς σε ακοινωνησία.

Στηρίζουμε τον αγώνα του πατρός Νικολάου Μανώλη γιατί είναι με την αλήθεια των Αγίων Πατέρων της Ορθόδοξης Εκκλησίας. Όποιος είναι με την αλήθεια, είναι η Εκκλησία, ακόμα και αν απομείνει ολομόναχος. Ευχόμαστε ο αταλάντευτος, ανυποχώρητος και μαρτυρικός αγώνας του για την πίστη, να αφυπνίσει και να ταρακουνήσει τις συνειδήσεις των βολεμένων κληρικών και όλων των καλόπιστων λαϊκών.

Πηγή Κατάνυξις

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s