ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Η ΘΡΑΚΗ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ !

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • 1944-49

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • ΑΡΧΕΙΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    SXOLIASTHS στο Ντροπή στο δήθεν εκπαιδευτικό…
    Φαίη στο Μία ατυχής, ατυχέστατη δήλωση…
    Φαίη στο Ανακοινωθέν για την θεατρική π…
    Φαίη στο ΓΕΝ. ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΙΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΣΚ…
    Εκκλησία της Ρωσσίας… στο Εκκλησία της Ρωσσίας: «Άθεος ο…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ γιά γερμ.ἀποζημιώσεις

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΝΕΟΝ ΜΟΥΣΕΙΟΝ ΑΚΡΟΠΟΛΕΩΣ

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Σχόλιο στην επιστολή του Αργολίδος προς τον Πειραιώς

Posted by Φαίη στο Ιουνίου 10, 2017

Λυκούργος Νάνης, ιατρός

Η τραγική και θλιβερή αυτή επιστολή αποτυπώνει με ενάργεια τη στρεβλότητα του τρόπου σκέψεως μίας μερίδας του επισκοπικού σώματος της Ελλαδικής Εκκλησίας καθόσον θεωρείται βέβαιο ότι και άλλοι μητροπολίτες συντονίζουν το σκεπτικό τους εν προκειμένω με αυτό του μητροπολίτη Αργολίδος.

Αντί να συγχαρεί ο μητροπολίτης Αργολίδος το συνεπίσκοπό του για την παρρησία του και την ομολογιακή του παρουσία εν γένει αυτός τον μέμφεται και τον εγκαλεί.

Ο αγωνιστής μητροπολίτης πολεμείται από πολλών ετών από το άθεο, αντιεκκλησιαστικό και εθνοαποδομητικό κατεστημένο που διαφεντεύει και λυμαίνεται το δημόσιο βίο, από τα «γιουσουφάκια» της Νεας Τάξης και της «πολιτικής ορθότητας», με αξιοσημείωτη λύσσα και με διάθεση ηθικής εξοντωσεώς του (ποιος δύναται να λησμονήσει τις εναντίον του μηνύσεις με απώτερο σκοπό την τρομοκράτησή του και τη φίμωση του ελεγκτικού του λόγου;;;) του μόνο και μόνο επειδή αντιστέκεται με απαράμιλλο σθένος στους σκοτεινούς σχεδιασμούς του και τις ύπουλες μεθοδεύσεις του. Ο επίσκοπος Πειραιώς όχι απλώς μάχεται αλλά θηριομαχεί με έναν συρφετό θολοκουλτουριαρέων και ψευτοπροοδευτικών πολιτικών, δημοσιογράφων, ιθυνόντων ΜΚΟ, ιστολόγων κ.λ.π. Και αυτές του οι μάχες τον έχουν καταστήσει ιδιαιτέρως συμπαθή και αγαπητό όχι μόνο σε μεγάλη μερίδα του ποιμνίου της επισκοπικής του παροικίας και της Ελλαδικής Εκκλησίας γενικότερα αλλά και σε πολλούς απροκατάληπτους και τίμιους συνέλληνες που αναγνωρίζουν την ορθότητα των κατά καιρούς εκφερομένων απόψεων και θέσεών του αλλά, και κυρίως, την ακατάβλητη παρρησία με την οποία τις εκφράζει.

Αντιθέτως σε κάποιους άλλους κληρικούς που πλειοδοτούν σε «προοδευτισμό» και «αντιεθνικισμό» επιφυλάσσεται, ιδιαιτέρως από τα υποταγμένα στη Νέα Τάξη ΜΜΕ, η πανηγυρική προβολή των απόψεών τους μαζί με χαρακτηρισμούς του τύπου «ο φωτισμένος κληρικός, ο ανοιχτόμυαλος, ο προοδευτικός, ο άνθρωπος των ανοιχτών οριζόντων» κ.ο.κ.

Ποιος δεν θυμάται τους αντιοικουμενιστικούς αγωνες του αγίου Πειραιώς (κάποια από τα κείμενά του, όπως π.χ. οι επιστολές του προς τον αρχιοικουμενιστή πατριάρχη Βαρθολομαίο και τον αιρετικό πάπα Φραγκίσκο αποτελούν μνημεία ορθοδόξου θεολογικού λόγου), την αγωνιστική του στάση απέναντι στο αισχρούργημα «corpus christi», αλήθεια πού ήταν τότε ο άγιος Αργολίδος;;;, στην ψήφιση του «αντιρατσιστικού» νόμου, στη νομιμοποίηση της σεξουαλικής διαστροφής, στον επιχειρούμενο εθνικοθρησκευτικό αποχρωματισμό, την απο-ορθοδοξοποίηση και την αφύσικη και εκτρωματική μετάλλαξη του χαρακτήρα του μαθήματος των Θρησκευτικών κ.τ.ό.; Τι δε να πούμε και για την ίδρυση του γραφείου τύπου επί των αιρέσεων και παραθρησκειών της μητροπόλεώς του που διαφωτίζει το ορθόδοξο πλήρωμα πανελλαδικά για τη συντελούμενη προδοσία της Ορθοδοξίας κατονομάζοντας, μάλιστα, και τους πρωτουργούς της;Έχει να μας παρουσιάσει ανάλογες περγαμηνές αγωνιστικής δράσεως ο κατήγορος του μητροπολίτη Πειραιως; Δεν τον είδαμε ποτέ να στοχοποιείται από το νεοταξίτικο κατεστημένο…Γιατί άραγε;;;;;

Αλλά τι να λέμε τώρα! Ο μητροπολίτης Νεκτάριος δεν είχε ενεργό ρόλο, ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΑΥΤΟΣ, στην παρουσίαση βιβλίου του αιρετικού πάπα της Ρώμης κατασκανδαλίζοντας τους πιστούς; Δεν υποτίμησε στο παρελθόν με δηλώσεις του και δεν υποτιμά και με την τωρινή, επίμαχη, ελεγκτική προς το συνεπίσκοπό του επιστολή, τον οικουμενιστικό κίνδυνο; Δεν τον είδαμε ποτέ να καυτηριάζει δημοσίως το Μπάλαμαντ, το Πόρτο Αλέγκρε, το Πουσάν, τη Ραβέννα, τη Γροιλανδία, τη «θρονική εορτή» του Νοεμβρίου του 2006 κ.ο.κ. Για παρωνυχίδες πρόκειται ή για ανατροπή εκ θεμελίων της Ορθοδόξου Εκκλησιολογίας και αθέτηση και περιφρόνηση της εν Πνεύματι Αγίω τεθεσπισθείσης ιεροκανονικής παρακαταθήκης;

Ελπίζουμε, είμαστε μάλλον βέβαιοι, ότι ο στοχοποιηθείς μητροπολίτης Πειραιώς θα συντάξει τη δέουσα απάντηση με την ανεπανάληπτη γραφίδα του κονιορτοποιώντας τις στρεβλές θέσεις του συνεπισκόπου του.

Υ.Γ. Η συγκεκριμένη επιστολή, εφ όσον απευθύνεται υπό μορφήν φιλικών και αδελφικών υποδείξεων ενός επισκόπου προς έναν άλλο συνεπίσκοπό του με σκοπό τη διόρθωση του δευτέρου,για ποιον λόγο εξήλθε από τη σφαίρα της ιδιωτικής επικοινωνίας στον εξώστη της δημοσιότητος;

Πηγή ΑΚΤΙΝΕΣ

Advertisements

5 Σχόλια to “Σχόλιο στην επιστολή του Αργολίδος προς τον Πειραιώς”

  1. Φαίη said

    Κι ενώ εμείς θέλουμε τον Μητροπολίτη Πειραιώς ακόμη πιο δυναμικό (ο Θεός να του δίνει δύναμη) έρχονται επιστολές δηλητήριο σαν και αυτή του Αργολίδος που καταδεικνύουν το δύσβατο περιβάλλον μέσα στο οποίο κινείται.

  2. Georgia said

    ευχαριστούμε τον μητροπολίτη Αργολίδος που μας αποκάλυψε τις απόψεις του. Άλλη άποψη είχαμε… Έχουμε πέσει από τα σύννεφα. Βαθύτατη θλίψη για τους επισκόπους μας. Σε λίγο θα ψάχνουν να βρουν στελέχη για το έργο της εκκλησίας. Κρύβονται στα μετόπισθεν σαν τα ποντίκια και καταδικάζουν κάθε αληθινή φωνή… έλεος…Θα αποσυρθούμε και ‘μεις που τρώμε την καταιγίδα του κόσμου… ως μη έχοντες ποιμένες… προδομένα πρόβατα… με μόνη τροφή τον λόγο των αγίων…

    Ευχαριστούμε για το άρθρο
    Ο Θεός να ενδυναμώνει τον πατέρα Σεραφείμ

    • Φαίη said

      «Αγύρτες» και «Θεομπαίχτες» είχε αποκαλέσει ο Μητροπολίτης Αργολίδος Νεκτάριος κάποιους μοναχούς που βγαίνουν από το Άγιον Όρος για να αφυπνίσουν το ποίμνιο.

      https://averoph.wordpress.com/2016/12/02/%cf%80%ce%ac%cf%80%ce%b1%cf%82-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%b5%ce%ba%ce%ba%ce%bb%ce%b7%cf%83%ce%af%ce%b1-%cf%84%ce%b7%cf%82-%ce%b5%ce%bb%ce%bb%ce%ac%ce%b4%ce%bf%cf%82-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%ad%cf%87%cf%89/

      ΑΓΥΡΤΕΣ και ΘΕΟΜΠΑΙΧΤΕΣ.

      Τότε βέβαια ελάχιστοι του έδωσαν σημασία ίσως διότι στα μυαλά των περισσοτέρων αυτοί οι μοναχοί μάλλον ‘πλανεμένοι’, ‘ακραίοι’ και ‘φονταμενταλιστές’ ήταν. Ομιλώ για τους ‘ενωτικούς’ χριστιανούληδες εντός της Ορθοδόξου Εκκλησίας που αρνούνται να παραδεχτούν ότι η Εκκλησία γέμισε από αιρετίζοντες ψευδοποιμένες. Συνέχιζαν λοιπόν να προβάλουν τον Μητροπολίτη Αργολίδος στα ιστολόγιά τους σα να μη συμβαίνει τίποτε όταν αυτός έλεγε κάτι γλυκούτσικο και αγαπουλίστικο, ενεργώντας κατ’ αυτόν τον τρόπο εμμέσως εναντίον και του Πειραιώς για τον οποίον τώρα κλαίγονται. Όταν προβάλεις θετικά στην πρώτη γραμμή έναν εν δυνάμει αντίπαλο του Πειραιώς και του κάθε Πειραιώς αυτό κάνεις, ενεργείς εναντίον του Πειραιώς και του κάθε Πειραιώς. Δίνεις δύναμη και εγκυρότητα στη ‘βόμβα’ που θα εκτοξεύσει εναντίον του στο μέλλον. Δεν θέλει και πολύ δράμι μυαλό να προβλέψει κανείς ότι αυτό που έγινε κάποια στιγμή θα γινόταν. Εάν δεν θέλεις/φοβάσαι να πάρεις θέση, τουλάχιστον μην τον προβάλεις ευλογημένε άνθρωπε του Θεού. Πόσες φορές το έχω πει αυτό εδώ μέσα; Και δεν είναι μονάχα ότι ενεργείς εναντίον εκείνου που λες ότι στηρίζεις, μπερδεύεις και το ποίμνιο συνάμα το οποίο χρειάζεται επειγόντως να συσπειρωθεί γύρω από ορθοφρονούντες ποιμένες.

      Επανήλθε λοιπόν ο Μητροπολίτης Νεκτάριος και αυτή τη φορά με χυδαίες και ποταπές βρισιές εναντίον του Πειραιώς και κάποιοι ‘ενωτικοί’ χριστιανούληδες έπεσαν από τα σύννεφα. Ας αναλογιστούν αυτοί οι αδελφοί κατά πόσο διαφέρουν από τους άλλους τους γνωστούς ενωτικούς που λυμαίνονται την Εκκλησία του Χριστού.

      Κάποια στιγμή πρέπει να ξυπνήσουμε και συγνώμη που τα λέω αυτά κάτω από το σχόλιό σου. Πιάστηκα από αυτό που είπες «Άλλη άποψη είχαμε… Έχουμε πέσει από τα σύννεφα» … μιλώ στη νύφη για να ακούσει η πεθερά.

  3. Georgia said

    προφανως δεν κατάλαβες ότι το ευχαριστώ προς τον μητροπολίτη Αργολίδας ήταν ειρωνικό.
    Τον ευχαριστώ γιατί αποκαλύπτει το πρόσωπό του σε όσους τον γνωρίζουμε μόνο από το έργο του για την προβολή του Αγίου Λουκά , και δεν ξέρουμε τις απόψεις του για τα άλλα θέματα.

    • Φαίη said

      Το κατάλαβα αγαπητή αδελφή Georgia, ‘πιάστηκα’ απλά από το σχόλιό σου για να πω τον πόνο μου. Κι εγώ στην αρχή πριν καιρό, μόνο από το βιβλίο το για τον Άγιο Λουκά τον γνώριζα.
      Να είσαι καλά.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s