ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Η ΘΡΑΚΗ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ !

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • 1944-49

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • ΑΡΧΕΙΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • Tηλεοπτικές Προτάσεις

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Αργυρώ στο Ο Καραμανλής, ο Τσάτσος, ο Παπ…
    π. Ἀθανάσιος Μυτιλην… στο καὶ βλέπουσιν ἐκ τῶν λαῶν καὶ…
    MKL στο Ο Καραμανλής, ο Τσάτσος, ο Παπ…
    Ιάσονας στο Ρωμαίικη Σύναξη: Προς μια Οικο…
    γιώργος ηράκλειο στο Η Γαλλία, ο Σαρλ ντε Γκωλ και…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ γιά γερμ.ἀποζημιώσεις

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΝΕΟΝ ΜΟΥΣΕΙΟΝ ΑΚΡΟΠΟΛΕΩΣ

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Το καρκίνωμα της εθνομηδενιστικής Αριστεράς στην Παιδεία.

Posted by Φαίη στο Μαΐου 14, 2017


σ.σ. Το μικρό απόσπασμα που παραθέτω είναι από ερώτηση που τέθηκε στην κυρία Μαρία Μαντουβάλου στο τέλος μιας πρόσφατης ομιλίας της που έγινε στην Εστία Πατερικών Μελετών. Με απλά παραδείγματα καταλαβαίνει κανείς την τραγική κατάσταση στην οποία βρίσκονται αυτή τη στιγμή τα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα. Οι φοιτητές στενάζουν κάτω από την σκοταδιστική ιδεοληπτική μπότα των εθνομηδενιστών αριστερών καθηγητάδων. Κηφήνες, που τους πληρώνουμε με τον ιδρώτα μας για να κατασκευάζουν γενίτσαρους.

Στους χώρους της «ελεύθερης διακίνησης ιδεών» είναι κατανοητό στην εγκαταστημένη φασιστική κλίκα ότι μόνο οι δικές τους ιδέες θα διακινούνται. Το λεγόμενο «πανεπιστημιακό άσυλο» είναι στην πραγματικότητα το δικό τους άσυλο για να εγκληματούν ελεύθερα εις βάρος του έθνους. Ειλικρινά, όταν διαβάσετε το παρακάτω θα καταλάβετε ότι δεν μιλάμε πια για Πανεπιστημιακά ιδρύματα ούτε για Πανεπιστημιακά πτυχία, αλλά για ‘ειδικά αναμορφωτήρια’ και για ‘πιστοποιητικά φρονημάτων’.
Ελληνικέ λαέ, πιάσε τη σκούπα ή καλύτερα το σκουπόξυλο και πράξε το καθήκον σου.

***

Ερώτηση φοιτήτριας στην κυρία Μαρία Μαντουβάλου.

Θα ήθελα τη γνώμη σας για το τι θα μπορούσε να κάνει ένας φοιτητής όταν ο καθηγητής του Πανεπιστημίου μπροστά στους μαθητές μέσα στο αμφιθέατρο, παραχαράσσει την ιστορία και προσβάλει την Ορθόδοξη Πίστη.

Μαρία Μαντουβάλου: Στο Καποδιστριακό είσαι φοιτήτρια;

Φοιτήτρια: Ναι.

Μαρία Μαντουβάλου: Α το καημένο. Ό,τι κάνανε οι φοιτητές όταν ήμουνα εκεί. .. Ερχόντουσαν φοιτητές του ιστορικού, ενώ είμαι του φιλολογικού, ερχόντουσαν στο γραφείο να μου κάνουνε παράπονα. Οι ιστορικοί είναι και λίγο στριφνοί ας πούμε, δίνουνε και χαστούκια καμιά φορά άμα χρειαστεί στον καθηγητή κλπ., τον χτίζουνε και όλα αυτά. Οι ιστορικοί το κάνουνε αυτό. Ερχόντουσαν ωστόσο όμως στο γραφείο και λέγανε, κυρία Μαντουβάλου ο τάδε μας λέει αυτό, η τάδε μας λέει .. να μην σας πω τώρα τι λέγανε.

Λέω. Αλήθεια; Κι εσείς τι κάνετε;

Να αντιδράσουμε.

Όχι, μην αντιδράσετε γιατί δεν θα βγείτε καθόλου από το Πανεπιστήμιο .. Και έχω παραδείγματα παιδιού που πετούσε φωτιές το μυαλό του .. τον Παναγιώτη τον Υψηλάντη, που ενώ ήτανε αριστούχος και λοιπά, με Master, με άριστα, μόλις δημοσίευσε για τους φίλους μας τους ετερόθρησκους Έλληνες στο συγκρότημα του Λαμπράκη σε μια εφημερίδα -δημοσίευσε κάτι με μία ομάδα, ήτανε πρόεδρος-, ΤΕΛΕΙΩΣΕ. Ούτε διατριβές, ούτε τίποτα.

Πηγαίνετε; Τους ρωτάω.

Λένε. Όχι δεν πατάει κανείς.

Ένας απ’ αυτούς για τους οποίους μου λέγανε είναι ο επικεφαλής της εκπαιδευτικής πολιτικής. Θα τον έχετε ακούσει, ακούει στο όνομα Λιάγκος. Και άλλοι πολλοί όχι μόνο αυτός .. η χολέρα που λέει και ο ποιητής. Επικεφαλής εκπαιδευτικής πολιτικής. Ποιος πατούσε; Δεν πατούσε κανείς φοιτητής στο μάθημά του. Πηγαίνανε, δίνανε εξετάσεις και τελείωνε. Διαβάζανε μόνοι τους. Τους συνιστούσα να διαβάσουνε μόνοι τους. Μην κάνουνε πως δεν καταλαβαίνουνε. Να κάτσουνε να διαβάσουνε αφού βλέπουνε τον άλλον τι σκοπό έχει.

Να μου πεις τώρα, τι φταίμε εμείς ως φοιτητές να υφιστάμεθα αυτά τα πράγματα; Ε δεν φταίτε. Όταν λοιπόν βγείτε από το Πανεπιστήμιο τότε κάντε αυτό που πρέπει. Προς το παρόν πηγαίνετε στα σπουδαστήρια που δεν πατάει κανείς. Ανοίχτε κανα βιβλίο από εκεί πέρα. Εκεί υπάρχουνε πολλά και υπάρχουν άνθρωποι που μπορεί να τους δείτε, να διαβάσετε. Και καλά είναι αυτά που βγάζει ακόμη και η Ιερά Σύνοδος [με] τα συνέδρια που κάνει κάθε χρόνο. Πάω κι εγώ εκεί πέρα, πολλές φορές έχω μιλήσει. Έχουνε βγει τόμοι ολόκληροι που αποκαθιστούν τι γίνεται. Εκείνα περί ‘διαφωτισμών’, ‘γαλλικής επανάστασης’ και μου ‘πες και σου ‘πα του ανθελληνισμού και τα ρέστα, εκεί αποκαθίστανται μια χαρά. Διαβάστε αυτά τα βιβλία κι αφήστε τους άλλους να λένε ό,τι θέλουνε.

Τι να τους κάνουμε, αφού είχαμε αυτήν την ατυχία στην Ελλάδα να βρίσκονται και κοφίνια με έχιδνες.

Φοιτήτρια: Και η ζημιά που κάνουνε στους άλλους φοιτητές που ακούν;

Μαρία Μαντουβάλου: Στους άλλους φοιτητές; Δεν τα είπα μόνο για σένα, για όλους τους φοιτητές το ίδιο, το ίδιο κάνουν όλοι .. δεν τους δίνουνε σημασία. Τα παιδιά μου λέγανε δεν ξαναπάνε στο δεύτερο μάθημα, απλά πηγαίνουνε στις εξετάσεις. Κι αυτούς δεν τους ενοχλεί ότι δεν πατάνε. Καλύτερα γιατί μπορεί να έχουνε και διαπληκτισμούς εκεί μέσα. Καλύτερα που δεν πατάνε και πάνε μόνο στις εξετάσεις, δίνουνε ένα γραπτό και τελείωσε. Αλλά, με διάβασμα παράλληλο όμως άλλο.

***

Απομαγνητοφώνηση [1:12:04 – 1:16:52] και σχολιασμός Φαίη για το ΑΒΕΡΩΦ

Πηγή βίντεο: Εστία Πατερικών Μελετών

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s