ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Η ΘΡΑΚΗ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ !

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • 1944-49

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • ΑΡΧΕΙΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • Tηλεοπτικές Προτάσεις

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Αργυρώ στο Ο Καραμανλής, ο Τσάτσος, ο Παπ…
    π. Ἀθανάσιος Μυτιλην… στο καὶ βλέπουσιν ἐκ τῶν λαῶν καὶ…
    MKL στο Ο Καραμανλής, ο Τσάτσος, ο Παπ…
    Ιάσονας στο Ρωμαίικη Σύναξη: Προς μια Οικο…
    γιώργος ηράκλειο στο Η Γαλλία, ο Σαρλ ντε Γκωλ και…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ γιά γερμ.ἀποζημιώσεις

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΝΕΟΝ ΜΟΥΣΕΙΟΝ ΑΚΡΟΠΟΛΕΩΣ

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Γραμμή παραγωγής συστημάτων προσγείωσης Predator B / MQ-9 Reaper στην μια πλευρά της Ευρώπης και πώληση της ΕΛΒΟ για 10 εκ. ευρώ στην άλλη…

Posted by Πετροβούβαλος στο Απρίλιος 30, 2017

αναδημοσίευση από το Defencenews

.

Η General Atomics Aeronautical Systems, Inc. (GA-ASI), ένας κορυφαίος κατασκευαστής εξ αποστάσεως ελεγχόμενων αεροχημάτων, ραντάρ και ηλεκτρο-οπτικών συστημάτων και σχετικών συστημάτων αποστολών, καθώς και η Fokker της GKN Aerospace, η κορυφαία εταιρεία στα συστήματα προσγείωσης αεροσκαφών και ελικοπτέρων, ανακοίνωσαν στις 25 Απριλίου, την επίσημη έναρξη μιας αυτοματοποιημένης γραμμής παραγωγής συστημάτων προσγείωσης για τα συστήματα Predator B / MQ-9 Reaper RPA, στο Helmond της Ολλανδίας.

Η στρατηγική συνεργασία των δυο εταιρειών έχει στόχο να διαδραματίσει κρίσιμο ρόλο στην αναπτυσσόμενη αγορά της σειράς Predator ενώ σύμφωνα με την ανακοίνωση θα διερευνήσουν και τις δυνατότητες συνεργασίας στην εφαρμογή προηγμένων σύνθετων υλικών στο σύστημα προσγείωσης του Predator B για τη μείωση του βάρους και τη βελτίωση των χρόνων παραγωγής.

Φυσικά όλα αυτά ακολούθησαν ένα καλά δομημένο στρατηγικό πλάνο, το οποίο αξίζει να παρακολουθήσουμε στην πιο συμπυκνωμένη μορφή του:

  • Στις 6 Φεβρουαρίου 2015, το Αμερικανικό Υπουργείο Εξωτερικών εγκρίνει την πιθανή πώληση (μέσω FMS) στην Ολλανδία 4 ΜQ-9 Reaper block 5 μαζί με τις σχετικές υπηρεσίες υποστήριξης και εκπαίδευσης, συνολικού κόστους 339 εκ.δολαρίων. Tα Reaper θα χρησιμοποιηθούν σε αποστολές επιτήρησης και αναγνώρισης και δεν θα φέρουν επιθετικό οπλισμό.
  • Στις 2 Ιουνίου 2016 οι GA-ASI και Fokker της GKN Aerospace ανακοινώνουν την έναρξη της στρατηγικής συμφωνίας για την συνεργασία στην παραγωγή και υποστήριξη των συστημάτων προσγείωσης για τα Predator B / MQ-9 Reaper.

Aξίζει να σημειωθεί ότι το 2012, η GA-ASI είχε ανακοινώσει την εξέλιξη ενός βελτιωμένου συστήματος προσγείωσης, τόσο για τα νεοκατασκευασμένα ΜQ-9 Reaper block 5 όσο και για τα παλαιότερα μοντέλα των Pradator Β/Reaper που βρίσκονταν σε υπηρεσία.Οι βελτιώσεις αξιοπιστίας και απόδοσης θα περιλαμβάνουν 30% + αύξηση του βάρους προσγείωσης, αύξηση του μικτού βάρους απογείωσης κατά περίπου 12% (5.310 Κιλά έναντι 4.770), Αμορτισέρ χωρίς ανάγκη συντήρησης και συμπίεσης του αζώτου, πλήρως απορριφθέν σύστημα πέδησης απογείωσης σε μέγιστο βάρος 11.700 λίβρες καθώς και διατάξεις για την αυτόματη ικανότητα απογείωσης και προσγείωσης και αναβαθμίσεις του συστήματος αντιμπλοκαρίσματος φρένων (ABS).

Άρα είναι πολύ πιθανό η νέα γραμμή παραγωγής στην Ολλανδία να προσφέρει σε υφιστάμενους και νέους χρήστες των Predator B / MQ-9 Reaper, το νέο αναβαθμισμένο σύστημα προσγείωσης.

Τελικά την ίδια στιγμή που η ΕΛΒΟ βγαίνει στο σφυρί με κατώτατη τιμή πώλησης τα 10 εκ. ευρώ (!) με όλα τα περιουσιακά της στοιχεία, είναι περιττό να απορεί κανείς για την τεχνολογική και βιομηχανική εξέλιξη κάποιων χωρών και για την παρακμή κάποιων άλλων…

Advertisements

2 Σχόλια to “Γραμμή παραγωγής συστημάτων προσγείωσης Predator B / MQ-9 Reaper στην μια πλευρά της Ευρώπης και πώληση της ΕΛΒΟ για 10 εκ. ευρώ στην άλλη…”

  1. Μέλια said

    Την ώρα που η ΕΛΒΟ πάνε να την κλείσουνε για 25 εκατομ. Τα όργανα της τρόικας και οι διάφοροι νταβατζήδες τον ΜΜΕ, πρέπει να ξέρουν ότι υπάρχει ένα λαικό κίνημα που δεν γονατίζει ούτε απειλείται, ούτε προσκυνά. ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΣΑΚΙΣΟΥΜΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s