ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Η ΘΡΑΚΗ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ !

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • 1944-49

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • ΑΡΧΕΙΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • Tηλεοπτικές Προτάσεις

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Φαίη στο Δημήτρης Νατσιός: «Φωνάζω ελλη…
    Ν. Μπαλτατζης στο Προτάσεις πρὸς τὸν Πατριάρχη Β…
    Επισκέπτης στο Η Ευρώπη δολοφονεί εν ψυχρώ τι…
    Φαίη στο Προτάσεις πρὸς τὸν Πατριάρχη Β…
    Ν. Μπαλτατζης στο Προτάσεις πρὸς τὸν Πατριάρχη Β…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ γιά γερμ.ἀποζημιώσεις

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΝΕΟΝ ΜΟΥΣΕΙΟΝ ΑΚΡΟΠΟΛΕΩΣ

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Περί της Διορθοδόξου Ημερίδας της Θεσσαλονίκης – οι θέσεις όλων πλευρών.

Posted by Φαίη στο Απρίλιος 8, 2017

ΑΚΡΙΒΕΙΑ VS ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Το κείμενο που είχε αρχικά συμφωνηθεί απ’ όλους όσον αφορά την διακοπή μνημόνευσης.

«Συνιστάται στους πιστούς να αποφεύγουν να εκκλησιάζονται όπου λειτουργούν ή μνημονεύονται φανεροί αιρετικοί οικουμενιστές επίσκοποι και ιερείς. Να προτιμούν να πηγαίνουν εκεί που λειτουργούν ορθόδοξοι στο φρόνημα επίσκοποι και ιερείς, έστω και αν για κάποιους λόγους δεν έχουν κόψει το μνημόσυνο των αιρετιζόντων, και αυτό κατ’ οικονομίαν.

Το άριστο και επαινούμενο κατά την κανονική ακρίβεια είναι να εκκλησιάζονται εκεί που δεν μνημονεύονται οι αιρετίζοντες, εκεί δηλαδή που οι ιερείς έχουν προχωρήσει σε διακοπή μνημοσύνου

Οι θέσεις του πατρός Θεοδώρου Ζήση και των συν αυτώ: «Ο Λόγος που δεν συμμετείχαμε στην Διορθόδοξη Επιστημονική Ημερίδα».

***

Ο π. Σάββας εξηγεί τις θέσεις των Αγιορειτών πατέρων.

Το τελικό ψήφισμα των Αγιορειτών πατέρων.

ΨΗΦΙΣΜΑ ΔΙΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΚΛΗΡΙΚΟΛΑΪΚΗΣ ΣΥΝΑΞΕΩΣ ΚΑΤΑΔΙΚΗΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ – ΕΠΟΜΕΝΟΙ ΤΟΙΣ ΑΓΙΟΙΣ ΠΑΤΡΑΣΙ.

Ὁ πιστὸς λαὸς τοῦ Θεοῦ εἶναι αὐτός, ὁ ὁποῖος διαχρονικά διαφυλάσσει τὴν ἀκεραιότητα τῆς πίστεως καὶ τῶν δογμάτων. Εἶναι αὐτός, ποὺ ἀποδέχεται ἤ ἀπορρίπτει τὶς γενόμενες συνόδους. Κατὰ τὸν Ἅγιο Μάξιμο “Τὰς γενομένας συνόδους, ἡ εὐσεβὴς πίστις κυροῖ” καὶ πάλιν, “ἡ τῶν δογμάτων ὀρθότης κρίνει τὰς συνόδους” καὶ ὀφείλουν, “νὰ εἶναι πάντα τὰ ἐκτιθέμενα παρ᾽αὐτῶν δόγματα καὶ οἱ κανόνες, ὀρθόδοξα, εὐσεβῆ καὶ σύμφωνα ταῖς Θείαις Γραφαῖς, ἢ ταῖς προλαβούσαις Οἰκουμενικαῖς συνόδοις.” Γι’ αὐτὸν τὸν λόγο, ὡς πιστὰ μέλη τῆς Μίας, Ἁγίας, Καθολικῆς καὶ Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ καὶ ἑπόμενοι τοῖς ἁγίοις Πατράσι:

1ον) Καταδικάζουμε καὶ ἀπορρίπτουμε τὸν Οἰκουμενισμό, τὸν διαχριστιανικὸ καὶ διαθρησκειακὸ συγκρητισμὸ ὡς παναίρεση, κατὰ τὸν εὔστοχο χαρακτηρισμὸ τοῦ Ἁγίου Ἰουστίνου Πόποβιτς, καὶ ἄλλων Ἁγίων Γερόντων καὶ ἐπιφανῶν θεολόγων.

2ον) Καταδικάζουμε καὶ ἀπορρίπτουμε τὸ Παγκόσμιον Συμβούλιο Ἐκκλησιῶν, ὡς Παγκόσμιον Συμβούλιο αἱρέσεων καὶ διακηρύσσουμε ὅτι ὁ Χριστὸς εἶναι ὁ μοναδικὸς Σωτῆρας καὶ Λυτρωτής, δὲν ὑπάρχει πουθενὰ ἀλλοῦ ἡ σωτηρία καὶ ὅτι ἡ Ἐκκλησία τὴν ὁποία ἵδρυσε, ἡ Μία, Ἁγία, Καθολικὴ καὶ Ἀποστολικὴ Ἐκκλησία ταυτίζεται μὲ τὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία. Ἐκτὸς αὐτῆς ὅλα τὰ ἄλλα εἶναι πλάνη τοῦ Σατανᾶ, αἱρέσεις καὶ σχίσματα.

3ον) Δὲν ἀποδεχόμαστε τὴν γενόμενη σύνοδο ἐν τῇ νήσῳ Κρήτη καὶ τὴν ἀπορρίπτουμε ὡς ψευδοσύνοδο, διότι νομιμοποιεῖ ὡς ἐκκλησιαστικὴ διδασκαλία πλέον, τὴν αἵρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καὶ τὰ παρελκόμενα αὐτῆς, δηλαδὴ τὴν Μεταπατερικὴ καὶ Βαπτισματικὴ θεολογία, θεωρία περὶ προσώπου καὶ περὶ πρωτείου εἰς τὴν Ἐκκλησία καὶ εἰς τὴν Ἁγία Τριάδα (τοῦ Μητροπολίτου Περγάμου Ἰωάννου Ζηζιούλα), καταλύει τὸν Συνοδικὸ Θεσμό, νομιμοποιεῖ τὶς αἱρέσεις ὡς «Ἐκκλησίες» ἔχοντες τὴν αὐτὴν χάριν μὲ τὴν Ὀρθόδοξη, καταλύει τὴν νηστεία, καταργεῖ κανόνες Οἰκουμενικῶν Συνόδων, ἀποδέχεται καὶ νομιμοποιεῖ τὰ “ἄθεσμα συνοικέσια”, τουτέστιν τοὺς μεικτοὺς γάμους.

Κατόπιν ὅλων τούτων, Διακόπτουμε τὴν κοινωνία μὲ τὸν Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαῖο, ὡς τὸν κύριο ἐμπνευστὴ τῆς Συνόδου, ἐκφραστὴ καὶ κήρυκα τῆς παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καὶ μὲ τοὺς ἐπισκόπους ποὺ ἀποδέχονται τὴν σύνοδο τῆς Κρήτης ὡς Ὀρθόδοξη.

Κάνουμε χρήση τοῦ 10ου καὶ 31ου ἐκ τῶν Ἀποστολικῶν Κανόνων, τοῦ 2ου τῆς ἐν Ἀντιοχείᾳ Συνόδου, τοῦ 33ου τῆς ἐν Λαοδικείᾳ Συνόδου, καθὼς καὶ τοῦ 15ου τῆς πρωτοδευτέρας Συνόδου ἐπὶ Ἁγίου Φωτίου τοῦ Μεγάλου, ἀκολουθώντας κατὰ πάντα τοὺς Ἁγίους Πατέρες, στὴν διάγνωση, ἀντιμετώπιση καὶ θεραπεία τῶν ἀναφυομένων αἱρέσεων.

Εἴμαστε συνοδοιπόροι καὶ συναγωνιστές μὲ ὅλους τοὺς ἱερεῖς, μοναχοὺς καὶ λαϊκοὺς ποὺ ἔκοψαν τὸ μνημόσυνο τῶν πατριαρχῶν καὶ ἐπισκόπων τους ποὺ ὑποστηρίζουν τὸν Οἰκουμενισμὸ καὶ δὲν καταδικάζουν τὴν ψευδοσύνοδο τῆς Κρήτης, καὶ περιμένουμε καὶ τοὺς ἄλλους ἀδελφοὺς μας μὲ ὀρθόδοξο φρόνημα, ἀφοῦ ὡριμάσει μέσα τους ὁ καρπὸς τῆς ὁμολογίας καὶ τῆς ἀντίστασης, νὰ ἀκολουθήσουν, διακόπτοντας καὶ αὐτοὶ τὸ μνημόσυνο τῶν αἱρετικῶν οἰκουμενιστῶν. Ὡς ἐκ τούτων, ζητᾶμε ἀπὸ τοὺς ἀπανταχοῦ Ἐπισκόπους τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας: Νά συγκροτηθεῖ Ὀρθόδοξη Σύνοδος καταδίκης τῶν ἀνωτέρω ἐκτεθέντων, πρὸς ἀποφυγὴ σχισμάτων καὶ διαιρέσεων τῶν πιστῶν. Διευκρινίζεται δὲ πρὸς πάντας, ὅτι ὁ διεξαγόμενος ἐκκλησιαστικὸς ἀγῶνας ἔχει σωτηριολογικὸ χαρακτῆρα, μὲ τὸν ὁποῖον ἐμμένουμε πιστοὶ στὴν ἐκκλησιολογία τῆς ὀρθοδόξου πατερικῆς παραδόσεως καὶ ἕνεκα τούτου, ἐντὸς τοῦ Σώματος τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας.

Δὲν μνημονεύουμε ἕτερον ἐπίσκοπον, δὲν προβαίνουμε εἰς σύστασιν ἑτέρας “ἐκκλησίας”, ἄπαγε τῆς βλασφημίας, οὔτε προσχωροῦμε σὲ καμμία παράταξη. Μένουμε ἁπλὰ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ. Μένουμε πιστοὶ εἰς τό Σύμβολον τῆς Ὀρθοδόξου πίστεως καὶ ὁμολογοῦμε ὅ,τι παραλάβαμε, τὴν διαχρονικὴ ἁγιοπατερικὴ σωτήριο ἀλήθεια. Ὅ,τι ἄλλο κυκλοφορήσει εἰς βάρος μας θὰ ἀποτελεῖ μία, δαιμονικῆς ἔμπνευσης, συκοφαντία. Τέλος, ἑπόμενοι τοῖς ἁγίοις πατράσι, ἐπαναλαμβάνομεν καὶ ἐμεῖς σήμερον τὸν ὅρο τῆς 7ης Οἰκουμενικῆς συνόδου καὶ λέγομεν: « Οἱ Προφῆται ὡς εἶδον, οἱ Ἀπόστολοι ὡς ἐδίδαξαν, ἡ Ἐκκλησία ὡς παρέλαβεν, οἱ Διδάσκαλοι ὡς ἐδογμάτισαν, ἡ Οἰκουμένη ὡς συμπεφώνηκεν, ἡ χάρις ὡς ἔλαμψεν, ἡ ἀλήθεια ὡς ἀποδέδεικται, τό ψεῦδος ὡς ἀπελήλαται, ἡ σοφία ὡς ἐπαρρησιάσατο, ὁ Χριστός ὡς ἐβράβευσεν, οὕτω φρονοῦμεν, οὕτω λαλοῦμεν, οὕτω κηρύσσομεν Χριστόν τόν ἀληθινόν Θεόν ἡμῶν». ΑΜΗΝ.

Οι Αγιορείτες πατέρες συλλέγουν υπογραφές ΕΔΩ.

***

 

Advertisements

8 Σχόλια to “Περί της Διορθοδόξου Ημερίδας της Θεσσαλονίκης – οι θέσεις όλων πλευρών.”

  1. Εις ώτα μη ακουόντων said

    1.
    Λέει ο π. Ζήσης πώς προτρέπει τους πιστούς να πηγαίνουν στους Ιερείς που δεν είναι (φανερά τουλάχιστον) οικουμενιστές.
    Όταν ο ίδιος και άλλοι Ιερείς που στηλιτεύουν τον Οικουμενισμό αποτειχίζονται και δεν έχουν Ναό να λειτουργούν (όπως λέει επίσης), τότε τίθεται το μέγα ερώτημα:
    Πού θα πηγαίνουν οι πιστοί να «οικονομούνται»;
    Αν αποτειχισθούν όλοι οι αντιοικουμενιστές Ιερείς και μείνουν χωρίς Ναούς λόγῳ των επιτιμίων που θα τους επιβληθούν,
    τότε:
    οι πιστοί μένουν έρμαια!
    Οι ἴδιοι «δεν μολύνονται» (όρος που χρησιμοποίησαν κάποιοι από αυτούς) από το μνημόσυνο του Επισκόπου τους, ενώ αφήνουν τους πιστούς χωρίς τους ιδίους, και ενώ θα μπορούσαμε να εκκλησιαζόμαστε σε αυτούς και να αδειάζουμε τους άλλους Ναούς (όπως λέει ο π. Ζήσης) από τους αντιοικουμενιστές. Να αποτείχιση χωρίς εκκοπή μνημοσύνου, σκανδαλισμούς και σχίσματα! Με λίγα λόγια, αποδυναμώνουν το πιο αγωνιστικό κομμάτι του πληρώματος της Εκκλησίας. Σκέπτονται και ενεργούν ατομικά και όχι εκκλησιολογικώς συλλογικά! Έτσι ξεκίνησαν και οι παλαιοημερολογίτες, και έκαναν την χάρη στους οικουμενιστές να διαλυθούμε από μόνοι μας και να απομονωθούν οι πιο αγωνιστές πιστοί, οι οποίοι εξελίχθηκαν σε υπέρ το δέον ζηλωτές και κατέληξαν σχισματικοί γιατί δεν αναγνωρίζουν την Αποστολική διαδοχή μας και τα Μυστήριά μας.
    2.
    Έγινε φανερή και οριστική ρήξη (δεύτερο ορατό σχίσμα μέσα στο σχίσμα δηλαδή), ανάμεσα στους Κληρικούς και το Άγιον Όρος, και μάλιστα με βαρείς χαρακτηρισμούς προς τους Αγιορείτες!
    3.
    Οι αποτειχισμένοι Κληρικοί δεν θα ιερουργούν πλέον σε Ναούς (είναι εξάλλου και υπό απαγόρευση ιερουργίας) κι επιπλέον θα κάνουν ελάχιστα κηρύγματα (πιθανόν σε ιδιωτικούς χώρους, αν και τους απαγορεύοναι και τα κηρύγματα) , καθώς επίσης θα χάσουν πολλούς από τους διαδικτυακούς άμβωνες των (απαγορευμένων) κηρυγμάτων τους και τα πνευματικά τους παιδιά που θα εξομολογούνται αναγκαστικά αλλού. Πώς θα οφελούνται οι πιστοί;…
    4.
    Και βέβαια, για να δικαιολογήσω και τον όρο «σχίσμα» στην δεύτερη παρατήρησή μου, δεν αλλάζει το γεγονός πως οι Πατέρες ΑΔΙΚΩΣ έκοψαν το μνημόσυνο του Επισκόπου τους!!! Επίσης και αυτοί πού εκκρεμεί να το κόψουν. Διότι δεν πληροίται η προϋπόθεση της επαινετής εκκοπής μνημοσύνου του 15ου Ιερού Κανόνος, ο οποίος προϋποθέτει τον Επίσκοπο κηρύττοντα δημόσια και διδάσκοντα επ’ Εκκλησίας γυμνῂ τῂ κεφαλῂ κατεγνωσμένη δια Συνόδου αίρεση.
    Επιπλέον, η 2η υποσημείωση του Ιερού Κανόνος, απαγορεύει την εκκοπή μνημοσύνου του Επισκόπου, ακόμη κι αν αυτός είναι κρυφά αιρετικός, διότι αφήνει περιθώριο στην διόρθωσή του.
    Οι συγκεκριμένοι Πατέρες αυθαίρετα ερμηνεύυν την προϋπόθεση του Ιερού Κανόνος, επικαλούμενοι ως κήρυγμα και διδασκαλία δημόσια στο ποίμνιο επ’ Εκκλησίας , την μη δημόσια καταδίκη της ψευδοσυνόδου από τους Επισκόπους τους (αυτό μάλιστα δεν ισχύει για τον Επίσκοπο Πειραιώς, ο οποίος γραπτώς την κατεδίκασε, όσον αφορά τους εν δυνάμει να διακόψουν μνημόσυνο), και την Εγκύκλιο προς τον Λαό (στην οποία σημειωτέον όλοι οι Ιεράρχες δηλώνουν ως αποφάσεις της Συνόδου Κρήτης τα ορθά περί την Πίστιν).

    Αυτά σε πρώτη φάση, είναι τα πρώτα αποτελέσμα της αποτειχίσεως, και βέβαια δεν καταλαβαίνω πώς ο Οικουμενισμός θα σταματήσει από αυτές τις αποτειχίσεις.
    Γιατί δεν σταμάτησε κατά την διάρκεια τόσων ετών που χιλιάδες παλαιοημερολογίτες αποτειχίσθηκαν;

    • Φαίη said

      Αδελφέ, τώρα είδα το σχόλιό σου, ήταν στα αναμονή προς έγκριση. Καλό είναι να συζητιούνται αυτά τα θέματα, απλά δώσε μου λίγο χρόνο Σαββατιάτικα που είναι να κάνω τις δουλειές μου και θα επανέλθω αργότερα.

    • Φαίη said

      Αγαπητέ αδελφέ, ολίγον μπερδεμένο το σχόλιό σας και αναρωτιέμαι γιατί δεν αφήνετε λίγο τα πράγματα να ωριμάσουν πριν βγάλετε συμπεράσματα. Προκαλεί εντύπωση πως περνάτε από κόσκινο μία κατάσταση στο ξεκίνημα της και δεν ασχολείστε το ίδιο ενδελεχώς με τις προηγηθείσες δεκαετίες απραξίας που μας έφεραν σε αυτήν την άθλια κατάσταση. Προβληματίζεσθε για το ΄ξεβόλεμα’ των πιστών που θα πάνε σε μια παραδίπλα εκκλησία στην οποία θα λειτουργεί ένας ιερέας με ορθόδοξο φρόνημα (ναι υπάρχουν πολλοί) τη στιγμή που αυτό είναι το ΕΛΑΧΙΣΤΟ που μπορούν να κάνουν. Δεν σκέφτεστε τι συμβαίνει σε άλλες χώρες όπου υπάρχουν άνθρωποι που δεν έχουν ούτε έναν ναό να πάνε διότι όλοι τους έχουν νταραβέρια με αιρετικούς. Δεν αναρωτιέστε πως έφτασαν σε αυτό το σημείο και που θα φτάσουμε κι εμείς αν δεν κάνουμε κάτι. Μακάρι η καταπολέμηση του οικουμενισμού να γινόταν με το πάτημα ενός κουμπιού αλλά δεν γίνεται. Οι πατέρες βάζουν το κεφάλι τους στο ντορβά, και έχουν μάλιστα δεχθεί κριτική που δεν είναι αυστηροί, για να γίνει επιτέλους μία κινητοποίηση κι εσείς αγαπητέ ψάχνετε για ψύλλους στα άχυρα.
      Όλες οι αιρέσεις που έχουν καταδικασθεί από προηγούμενες Συνόδους νομιμοποιήθηκαν ως εκκλησίες, η δε Εκκλησία της Ελλάδος έπειτα από το κείμενο ‘Προς τον Λαό’ δεν άφησε ούτε ένα περιθώριο για το που στέκεται κι εσείς αγαπητέ ψάχνετε ακόμα για το ποιος κηρύττει αίρεση γυμνή τη κεφαλή !! Αγαπητέ αδελφέ, εάν έχουμε φθάσει σε τέτοιο σημείο όπου μας αρέσει το δούλεμα και το αντιλαμβανόμαστε ως έντιμη ή/και φυσιολογική συμπεριφορά ή όπου το θεωρούμε κατάρα που μας αξίζει, τότε καλύτερα να πάμε να πνιγούμε.
      Η διαφωνία μεταξύ των πατέρων ήταν για το αν θα έπρεπε να ειπωθεί δημοσίως η οδός της οικονομίας. Ανθρώπινες και κατανοητές οι αντιδράσεις όταν άλλαξαν τα συμφωνηθέντα την τελευταία στιγμή. Το θεωρώ πραγματικά ανούσιο να στέκεται κανείς σ’ αυτό το σημείο. Καλό σας βράδυ

  2. Φαίη said

    Οι Αγιορείτες πατέρες αυτή τη στιγμή διώκονται ανηλεώς για το φρόνημά τους. Αναγγέλθηκε σε πάνω από 100 μοναχούς που αποφάσισαν να μην μνημονεύουν τον Βαρθολομαίο να αποχωρήσουν από τα κελλιά τους.
    https://nikosxeiladakis.gr/%ce%b4%ce%b9%cf%89%ce%b3%ce%bc%ce%bf%cf%83-100-%ce%bc%ce%bf%ce%bd%ce%b1%cf%87%cf%89%ce%bd-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%cf%80%ce%b1%ce%bd%cf%89-%ce%b1%cf%80%ce%bf-%cf%84%ce%bf-%ce%b1%ce%b3%ce%b9%ce%bf-%ce%bf/
    Οι δεσμοί του ποιμνίου με τους Αγιορείτες στο περιβόλι της Παναγιάς μας είναι παραδοσιακοί, έχουν βαθιές ρίζες και ξεπερνούν τα πρόσωπα. Μέσα στη θολούρα που επικρατεί θα ήμουν ανειλικρινής με τον εαυτό μου εάν δεν έλεγα ότι η ομολογία των Αγιορειτών είναι μια όαση. Η οδός της οικονομίας που επιλέχθηκε από τον σεβαστό π. Θεόδωρο Ζήση κατά την ταπεινή μου άποψη θα πρέπει να ‘ανεβάσει ταχύτητες’. Η έως τώρα εμπειρία της οικονομίας δεν είχε αποτέλεσμα, αντιθέτως η παναίρεση του οικουμενισμού έχει εξαπλωθεί σαν γάγγραινα. Θα πρέπει η οικονομία να μην καταλήξει σε άλλη μία ‘συμβίωση’ με τον οικουμενισμό και τους πρεσβευτές του. Ο οικουμενισμός αυτό κάνει, βρίσκει ξενιστές και ‘συμβιώνει’ μαζί τους ρουφώντας τους το αίμα. Το περιβάλλον στο οποίο ο σεβαστός π. Θεόδωρος Ζήσης καλείται να δώσει το μήνυμα είναι πολύ δύσκολο, είναι σύνθετο, πολλών ταχυτήτων και το ποίμνιο είναι ακατήχητο. Η δυσκολία έγκειται στο ότι μέσα σε αυτό το περιβάλλον θα πρέπει να αντιστραφεί το κλίμα σε τέτοιο βαθμό ούτως ώστε να οδηγήσει, πρώτα ο Θεός, σε μία Πανορθόδοξη Σύνοδο που θα καταδικάσει την παναίρεση του οικουμενισμού, την ψευδοσύνοδο, το ΠΣΕ και όσους τα υποστηρίζουν.
    Αυτός είναι ο κοινός στόχος όλων: μία Πανορθόδοξη Σύνοδος.

    Υπάρχει μία έκφραση που λέμε: «ό χρόνος θα δείξει». Για εμάς, αυτό συνήθως σημαίνει την αποτελεσματικότητα ή μη της εκάστοτε επιλογής. Θαρρώ όμως ότι στα μάτια του Θεού, αυτό που μετριέται στον χρόνο είναι η καλή προαίρεση. Καλή προαίρεση υπάρχει και απ’ τις δύο πλευρές.

  3. Εις ώτα μη ακουόντων said

    Δυστυχώς, έχει αρχίσει να κυκλοφορεί η κακοδοξία πως η αποτείχιση είναι «θεραπεία» καί «η μόνη λύση» στον Οικουμενισμό και στις αιρέσεις.

    Απαράδεκτον!
    Η Ιερά Παράδσοση της Εκκλησίας μας δείχνει το αντίθετο.
    Στην δισχιλιετή ιστορία της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας, και μέσα στα τόσα και τόσα προβλήματα, και στους τόσους κινδύνους που αντιμετώπισε απο σχισματικούς και αιρετικούς, οι ελάχιστες αποτειχίσεις που έλαβαν χώρα μεταφράζονται σε μία σταγόνα στον ωκεανό.
    Αν ήταν η θεραπεία και η λύση του προβλήματος, οι Ιεροί Κανόνες θα την επέβαλαν ως εντολή στους πιστούς και θα είχαμε πλείστα παραδείγματα από εκατοντάδες Αγίους!

    Αλλού είναι η θεραπεία και η λύση.
    Στην μετάνοια του καθενός μας και στην κάθαρση από τα πάθη μας.
    Ομολογία χωρίς αυτά=πρωτοκαθεδρία, ανθρωπαρέσκεια, οπαδισμός, πλάνη, σχίσμα και νέα αίρεση.
    Και άλλα πιθανόν…

    • Φαίη said

      Αγαπητέ καλό θα είναι να αφήσετε τις γενικολογίες και τα πολλά ‘κοσμητικά’ επίθετα χάριν εντυπωσιασμού. Η αποτείχιση, η απομάκρυνση από τον αιρετικό που μολύνει το ποίμνιο, είναι το έσχατο σημείο προστασίας/άμυνας μέχρι την διεξαγωγή Συνόδου για την καταδίκη αυτού του αιρετικού. Εκτός αν θέλετε να αφήνονται κάθε φορά οι αιρετικοί ανεξέλεγκτοι για να σχίζουν την Εκκλησία. Οι αποφάσεις των Οικουμενικών Συνόδων και οι Αποστολικοί Κανόνες δεν γράφτηκαν για να κάνουμε πλάκα. Τα παραδείγματα είναι πάμπολα. Ανοίξτε λίγο τον Συναξαριστή αγαπητέ και μην σπέρνετε ψεύδη. Ο πνευματικός αγώνας είναι δεδομένος αλλά και άχρηστος όταν βρίσκεται κανείς εκτός Εκκλησίας και Εκκλησία δεν είναι οι επίσκοποι, Εκκλησία είναι εκεί όπου είναι η Αλήθεια.

      «Πᾶς οὒν ὅστις ὁμολογήσει ἐν ἐμοὶ ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων, ὁμολογήσω καγώ ἐν αὐτῶ ἔμπροσθέν τοῦ Πατρὸς μου τοῦ ἐν οὐρανοῖς.»

      • Εις ώτα μη ακουόντων said

        Αφήστε εσείς να τρέχετε από πίσω μου όπου γράφω για να επιβάλλετε την εκκοπή μνημοσύνου του π. Ζήση και των συν αυτῲ και όποιων άλλων.
        1.
        Σε εντυπωσιασμούς εσείς καταφεύγετε, ΧΩΡΙΣ ΥΠΑΚΟΗ ΣΤΟΝ 15ο ΙΕΡΟ ΚΑΝΟΝΑ και την αυστηρή προϋπόθεση που θέτει. Αυτό εσείς το ομάζετε «γενικολογία»; Αν μήτι άλλο βλασφημείτε το Άγιον Πνεύμα.
        2.
        Ποιός σας είπε ότι δεν ελέγχονται οι αιρετίζοντες; Πρέπει να αποτειχισθεί κάποιος για να ελευθερωθεί το στόμα του, τα χέρια του και τα πόδια, ώστε να ομιλεί, να γράφει και να τρέχει ελέγχοντας, παρακαλώντας, στηλιτεύοντας και ενημερώνοντας;
        Με την αποτείχιση απενεργοποιείται διότι μπαίνει σε περιθώριο.
        3.
        Ανοίξτε εσείς τον Συναξαριστή και βρείτε πόσοι αποτειχίστηκαν, από τα εκατομμύρια Αγίων σε άπειρους κλυδωνισμούς της Εκκλησίας πάνω από 2.000 χρόνια!
        4.
        Ανοίξτε και το Ιερό Πηδάλιο και πείτε μας ποιοί κανόνες υποχρεώνουν σε εκκοπή μνημοσύνου.
        5.
        Κάποιοι έχετε αναγάγει την αποτείχιση σε νέα αίρεση. Οι παλαιοημερολογίτες έπραξαν το αυτόν και έπεσαν σε σχίσμα από την Εκκλησία και σε σχίσματα και μεταξύ τους προς γνώσιν και συμμόρφωσιν (αλλά πού;…).
        6.
        «ὅστις ὁμολογήσει ΕΝ ΕΜΟΙ ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων..». Δεν λέει όποιος ΜΕ ΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙ, αλλά όποιος ομολογήσει ΕΝ ΕΜΟΙ. Ξέρετε τι θα πει αυτό;
        Αυτό που ήδη έγραψα σε προηγούμενο σχόλιο:
        «Αλλού είναι η θεραπεία και η λύση».
        Στην εσωτερική μετάνοια του καθενός μας και στην κάθαρση από τα πάθη μας. Στον τόπο που δίνουμε στον Χριστό για να ενεργούμε εν Αυτῲ.
        Ομολογία χωρίς αυτά=πρωτοκαθεδρία, ανθρωπαρέσκεια, οπαδισμός, πλάνη, σχίσμα και νέα αίρεση.».
        Δεν βλέπουμε όσους αποτειχίστηκαν να κάνουν καμιά αναφορά σε αυτά, αλλά ζητωκραυγάζουν σκέτες αποτειχίσεις και μάλιστα σαρακοστιανά!

        Παρασύρετε το ποίμνιο σε επκίνδυνες ατραπούς, γι’ αυτό και ο Κύριος επιτρέπει εξ αρχής διασπάσεις, για να καταλάβετε την λάθος πορεία σας.
        Ο Άγιος Ιουστίνος Πόποβιτς προφήτευσε πως μετά την 8η Σύνοδο που θα είναι ληστρική (βλέπε ψευδοσύνοδο Κρήτης), θα ακολουθήσουν σχίσματα, σχίσματα, σχίσματα και αιρέσεις.
        Τα πρώτα σχίσματα είναι ήδη ορατά:
        Οι Πατέρες που χωρίς την πλήρωση της προϋπόθεσης του 15ου Ιερού Κανόνος έκοψαν μνημόσυνο.
        Στην συνέχεια σχίστηκαν με τους Αγιορείτες, εισάγοντας αμφότεροι με νέα κακοδοξία περί «ακρίβειας και οικονομίας», στις οποίες δεν γίνεται καμία αναφορά ούτε στον 15ο Κανόνα, ούτε στους σχετικούς με την εκκοπή μνημοσύνου.
        Στην συνέχεια ξεχωρίζει την θέση του ο Γέρων Παΐσιος Παπαδόπουλος.

        Και έπεται συνέχεια διότι δεν θέλετε την λύση :(ΜΕΤΑΝΟΙΑ, ΥΠΑΚΟΗ ΣΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ, ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ), αλλά το ίδιον θέλημα και τα αρχηγιλίκια.
        Κι από πάνω, έχετε την εντύπωση πως αγωνίζεσθε τον καλόν αγώνα.

      • Φαίη said

        Αν θέλετε να μελετήσετε τον 15ο Κανόνα μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

        https://averoph.wordpress.com/2016/11/15/%CF%80%CF%81%CF%89%CF%84%CE%BF%CF%80%CF%81-%CE%B8%CE%B5%CF%8C%CE%B4%CF%89%CF%81%CE%BF%CF%82-%CE%B6%CE%AE%CF%83%CE%B7%CF%82-%CE%B7-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CF%80%CE%AE-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BC/

        https://averoph.wordpress.com/2016/11/20/%CF%80%CF%81%CF%89%CF%84%CE%BF%CF%80%CF%81-%CE%B8%CE%B5%CF%8C%CE%B4%CF%89%CF%81%CE%BF%CF%82-%CE%B6%CE%AE%CF%83%CE%B7%CF%82-%CE%B7-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CF%80%CE%AE-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BC-2/

        https://averoph.wordpress.com/2016/12/28/%CF%80%CF%81%CF%89%CF%84%CE%BF%CF%80%CF%81-%CE%B8%CE%B5%CF%8C%CE%B4%CF%89%CF%81%CE%BF%CF%82-%CE%B6%CE%AE%CF%83%CE%B7%CF%82-%CE%B7-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CF%80%CE%AE-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BC-3/

        Το βήμα στο ΑΒΕΡΩΦ δεν θα γίνει δικός σας χώρος προπαγάνδας. Μην δοκιμάζετε τα όριά μου. Κινδυνολογείτε χωρίς να απαντήσετε στο προφανές. Πως φτάσαμε να κατοχυρώσουμε τις αιρέσεις με ληστρική ψευδοσύνοδο και η επίσημη εκκλησία να την έχει αποδεχθεί. Ωραίος έλεγχος των αιρετικών !! Αν ήταν οι πατέρες να άκουγαν εμένα και τον καθένα για το πως θα πράξουν ζήτω που καήκαμε.
        Θα πρέπει να παραδεχθείτε ότι όταν μιλάτε για ‘περιθώριο’ «Με την αποτείχιση απενεργοποιείται διότι μπαίνει σε περιθώριο.» παραδέχεστε εμμέσως ότι οι οικουμενιστές έχουν πιάσει τα περισσότερα πόστα. Δεν έχετε κατανοήσει το κυριολεκτικό της φράσεως «βάζουν το κεφάλι τους στο ντορβά … για να υπάρξει κινητοποίηση».
        Έχετε το θράσος αγαπητέ να αναφέρετε και το Πηδάλιο. Θα αστειεύεστε φυσικά. 500 Κανόνες έχουν ισοπεδωθεί από τον οικουμενιστή Βαρθολομαίο που τους θεωρεί «ΤΕΙΧΗ ΤΟΥ ΑΙΣΧΟΥΣ».
        Υποστηρίζετε τους σχισματικούς αιρετικούς που επί δεκαετίες επιβουλεύονται και τρώνε τη σάρκα της Εκκλησίας και έχετε το θράσος να μιλάτε για σχίσματα. Όσοι άνθρωποι οδηγήθηκαν σε ακραίες συμπεριφορές, από κάποιους ψευτο-ιεροκήρυκες της ταπείνωσης, της μετάνοιας και της υπακοής σαν κι εσάς έφτασαν εκεί.

        Και ξέρετε κάτι κύριε Εις ώτα μη ακουόντων; Επειδή εγώ δεν μασάω από ‘δημοκρατίες’ και επειδή από τα σχόλιά σας βγάζω το συμπέρασμα ότι θέλετε απλά να χρησιμοποιήσετε αυτό το ιστολόγιο για να περάσετε προπαγάνδα, σας κλείνω και το βήμα.

        Τα παράπονά σας στο ‘Διεθνές Δικαστήριο των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων’ ή σε κάποια ΜΚΟ.

        Adios.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s