Γέρων Σάββας Λαυριώτης, Μαρτυρία θαύματος έπειτα από διακοπή μνημόνευσης οικουμενιστών: ¨Σήμερα κοινωνήσαμε τον Χριστό¨
Posted by Φαίη στο 17 Μαρτίου, 2017
ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΥΝΤΟΜΗ ΕΞΗΓΗΣΗ ΤΟΥ ΤΙ ΕΣΤΙ ΕΓΚΥΡΟ, ΑΚΥΡΟ ΚΑΙ ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΝΙΚΟΔΗΜΟ ΤΟΝ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗ
Η μαρτυρία αυτή παρουσιάστηκε σε συνέντευξη του Γέροντα Σάββα Λαυριώτη στον π. Κυπριανό Στάϊκου. Υπενθυμίζω εδώ ότι ο ομολογητής π. Κυπριανός Στάικου διέκοψε το μνημοσύνο του Επισκόπου του Κοβάσνα κ. Ανδρέα και «καθαιρέθηκε» από την Εκκλησία της Ρουμανίας. Η Σύνοδος της Εκκλησίας της Ρουμανίας δήλωσε επίσημα ότι δέχεται την «Σύνοδο» της Κρήτης και ότι θα διώκει όσους κληρικούς, μοναχούς και λαϊκούς δεν την αποδέχονται σύμφωνα με το άρθρο 22 της ψευδο-Συνόδου. Και τον σκύλο χορτάτο και την πίτα ολόκληρη οι οικουμενιστές του Βαρθολομαίου και του πάπα.
***
π. Κυπριανός Στάικου: Γέροντα προχθές μου είπατε κάτι για έναν ιερέα από την Αγγλία, έγινε κάτι στην οικογένειά του και θέλω να μας πείτε λεπτομέρειες.
Γ. Σάββας Λαυριώτης: Ναι. Δεν θα πω ακόμα το όνομα γιατί δεν θέλει να το κάνει γνωστό. Είναι πολλοί από τον κόσμο που μας παίρνουν τηλέφωνο και επειδή άκουσαν τις ομιλίες που κάναμε ως Αγιορείτες έχουνε διακόψει την κοινωνία και την μνημόνευση του επισκόπου.
Ένας από αυτούς λοιπόν με πήρε τηλέφωνο από Αγγλία ο οποίος μου είπε ότι μέχρι και πρότινος που μνημόνευα δεν αισθανόμουνα καλά, δεν είχα μία πνευματική ζωή που να με πηγαίνει προς τον Χριστό. Από την στιγμή όμως που σταμάτησα να μνημονεύω ήτανε σα να άνοιξε η καρδιά μου και το μυαλό μου και άρχισα και καταλάβαινα και τη Θεία Λειτουργία αλλά και τα νοήματα που υπάρχουν μέσα σε Αυτήν. Μου είπε, άρχισα και ένοιωθα τη σχέση μου με το Χριστό, πραγματικά [ως] σχέση. Η παρουσία Του ήτανε όντως ορατή σε μένα και αισθητή και άλλαξε τελείως η σχέση που είχα με τον Χριστό.
Μάλιστα κατάλαβα και το τι σημαίνει να έχω κοινωνία Πίστεως, τη σωστή, εν Αληθεία. Μέχρι τότε είχα αντιοικουμενιστικές απόψεις, δηλαδή ήμουνα Ορθόδοξος, δεν συμφωνούσα με τον οικουμενισμό αλλά δεν μπορούσα να καταλάβω τι σημαίνει αυτό. Τώρα καταλαβαίνω ότι ο οικουμενισμός και η αίρεση είναι χωρισμός από τον Θεό.
Μάλιστα μου είπε ότι μέχρι και την μητέρα μου που πήγα και την κοινώνησα, η οποία είναι στο κρεββάτι και δεν μιλάει, όταν την κοινώνησα μου είπε, ΜΙΛΗΣΕ, και μου είπε το εξής: ΣΗΜΕΡΑ ΚΟΙΝΩΝΗΣΑΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ.
Είναι πολύ σημαντική αυτή η μαρτυρία.
Δεν μιλάμε για ανυπόστατα Μυστήρια. Δεν μιλάμε ότι δεν υπάρχει, έχουνε χάσει τα Μυστήριά τους οι οικουμενιστές. … Ο Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης μέσα στο Πηδάλιο μας ξεκαθαρίζει το ζήτημα αυτό. Μιλάει για ‘έγκυρα Μυστήρια’, για ‘άκυρα Μυστήρια’ και για ‘ανυπόστατα μυστήρια’. Και αυτό είναι κάτι το οποίο πρέπει να ξεκαθαρίσει και ο κόσμος κάποια στιγμή. Εμείς θα το πούμε πολύ σύντομα και πολύ απλά για να το καταλάβει ο κόσμος ο απλός.
Τα ‘έγκυρα Μυστήρια’ λοιπόν είναι αυτά που όντως κοινωνάμε τον Χριστό και παίρνουμε τη Χάρη Του, φωτιζόμαστε δηλαδή. Τα ‘ανυπόστατα μυστήρια’, η τρίτη κατηγορία, είναι τα μυστήρια των αιρετικών οι οποίοι έχουν καταδικαστεί από Σύνοδο, όπως είναι οι παπικοί και όλοι οι αιρετικοί οι γνωστοί. Για ανυπόστατα μυστήρια μιλάμε για κρασάκι και ψωμάκι. Υπάρχουν όμως και τα ‘άκυρα Μυστήρια’. Αυτά τώρα είναι του Αγίου Νικοδήμου που εκφράζει την ΑγιοΠατερική Παράδοση, δεν είναι δικά μας. Αυτά είναι τα Μυστήρια των αιρετικών οι οποίοι δεν έχουν ακόμη καταδικαστεί από Σύνοδο, όπως είναι οι οικουμενιστές. Αλλά ποιά είναι η διαφορά τους; Το Μυστήριο ενεργείται ή δεν ενεργείται;
Το Μυστήριο υπάρχει, ενεργείται. Κάποιοι λοιπόν θα μας πουν αφού ενεργείται το Μυστήριο και υπάρχει γιατί να μην κοινωνήσουμε κι εμείς τον Χριστό; Διότι όταν κοινωνούμε με τους οικουμενιστές, κοινωνούμε εν πρώτοις την πίστη τους και δεν αγιαζόμαστε, μολυνόμαστε. Δεν μας μολύνει το Μυστήριο, ο Χριστός δεν μολύνει, μας μολύνει η κοινωνία της πίστεως που υπάρχει με τους αιρετικούς. Κι εμείς, αντί να πάρουμε αγιασμό παίρνουμε κατάκριμα.
Και για να το κάνουμε ακόμα πιο απλό. Όταν ένας άνθρωπος πάει απροετοίμαστος να κοινωνήσει χωρίς εξομολόγηση, χωρίς μετάνοια, φυσικά τον Χριστό θα μεταλάβει αλλά ο Χριστός δεν θα τον φωτίσει θα τον σκοτίσει, δηλαδή, δεν θα πάρει Χάρη από εκεί. Όχι ότι τα Μυστήρια δεν έχουν Χάρη, εμείς δεν παίρνουμε Χάρη. Γιατί απ’ ό,τι ξέρουμε η Θεία Χάρις έχει τις δύο ιδιότητες, την φωτιστική και την καυστική. Όπως λοιπόν και ένας αιρετικός που κάνει ότι είναι Ορθόδοξος πάει και κοινωνήσει, φυσικά δεν θα πάρει Χάρη, ο Χριστός θα του γίνει φωτιά μέσα του.
Όταν λοιπόν εμείς κοινωνούμε στην πίστη των αιρετικών .. γιατί το θέμα ποιό είναι; Έχουμε κοινωνία πίστεως. Γι’ αυτό και στη Θεία Λειτουργία λέμε, την ενότητα της Πίστεως και την κοινωνία του Αγίου Πνεύματος. Γι’ αυτό και όλοι οι Κανόνες λένε ότι απαγορεύεται η συμπροσευχή με τους αιρετικούς. Γιατί; ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΙΣΤΗ. Άλλο Χριστό πιστεύουν αυτοί, άλλο Χριστό πιστεύουμε εμείς. Οπότε μολυνόμαστε, όχι από τον Χριστό αλλά από την πίστη που έχουν οι αιρετικοί και γι’ αυτό δεν πρέπει να τους μνημονεύουμε.
***
Απομαγνητοφώνηση Φαίη για το Αβέρωφ
Πηγή βίντεο megasfilippos
Σχολιάστε