ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Η ΘΡΑΚΗ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ !

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • 1944-49

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • ΑΡΧΕΙΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    . στο Ανακοινωθέν για την θεατρική π…
    . στο Ανακοινωθέν για την θεατρική π…
    . στο Μία ατυχής, ατυχέστατη δήλωση…
    . στο Μία ατυχής, ατυχέστατη δήλωση…
    . στο Μία ατυχής, ατυχέστατη δήλωση…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ γιά γερμ.ἀποζημιώσεις

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΝΕΟΝ ΜΟΥΣΕΙΟΝ ΑΚΡΟΠΟΛΕΩΣ

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Γέροντας Σωφρόνιος: Σκοτώνονται να βάλουν την κολοκύθα στο κεφάλι

Posted by Φαίη στο Μαρτίου 4, 2017

%ce%b3%ce%ad%cf%81%ce%bf%ce%bd%cf%84%ce%b1%cf%82-%cf%83%cf%89%cf%86%cf%81%cf%8c%ce%bd%ce%b9%ce%bf%cf%82
ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΙΣΘΗΤΙΚΟ

Ομιλεί ο Γέροντας Σωφρόνιος σε πρόσφατη συνάντηση.

… Σας είπα είχε έρθει εδώ ο Αρχιεπίσκοπός τους (σ.σ. εννοεί των παλαιοημερολογιτών), ένα παιδαρέλι εκεί 50 χρονών, Αρχιεπίσκοπος. Ε, πάνω στη συζήτηση του λέω, πάτερ εγώ να έρθω τώρα .. τι θα χρειαστεί; Ε, μου λέει, μια ευχή .. Λέω, εσείς θα διαβάσετε σε μένα! Αμ εγώ, του λέω, πάτερ μου γεννήθηκα με το παλαιό, βαπτίσθηκα με το παλαιό, μεγάλωσα με το παλαιό, χειροτονήθηκα με το παλαιό .. κι εσείς τώρα θα μου διαβάσετε ευχή; Δε μου λες, του λέω, είναι αιρετικοί; Ναι. (απαντάει). Τότε ο Άγιος Σάββας στην Κάλυμνο γιατί έγινε Άγιος; Και δεν τον έκανε ο Μουσταφάς, λέω, τον έκανε ο Θεός Άγιο. Εκεί τσιμουδιά. Ούτε εσείς είστε αιρετικοί, λέω, ούτε εδώ είναι αιρετικοί. Σχίσμα έχει γίνει.

– Ναι αυτό είναι. Αυτό ακριβώς έχει γίνει. Παρασυναγωγές.

Εφτά είσαστε, λέω, εφτά οχτώ, πόσοι είστε; Αφού είσαι γνήσιος, γνήσιος (ο άλλος), γνήσιος (ο παραδίπλα), γνήσιος (ο παραπέρα), πού μας χωρίζει; ΤΟ ΕΓΩ, του λέω. Το εγώ πάτερ. Είσαι 50 και κοντεύω στα 100, λοιπόν μην μου κάνετε το δάσκαλο. Δεν το λέω από υπερηφάνεια, του λέω, αλλά έχω μάθει. Μπορεί να έφυγα από το Άγιον Όρος έπειτα από 20 χρόνια αλλά το Άγιον Όρος εγώ το κουβαλάω στην πλάτη μου. Όπου πήγα, Άγιον Όρος έλεγα. Έμαθα ταπείνωση και αγάπη. Άμα δεν υπάρχει ταπείνωσις, ανύπαρκτη η αγάπη. Σε κοροϊδεύει ο άλλος που σου λέει ότι σε αγαπάει.

– Έτσι είναι. Γέροντα, Γέροντα.

Τίποτα, τίποτα, τίποτα, ένας φανατισμός ο οποίος δεν είναι και κατά Θεόν. Ο Χριστός λέει, όποιος θέλει ας έρθει, εμείς, όχι, εκεί, εκεί. Πως εκεί; Αύριο θα φύγουμε από αυτή τη ζωή και στη Δευτέρα Παρουσία μήπως ο Κύριος θα πει, όσοι είστε με το παλαιό περάστε από κει κι όσοι είστε με το νέο περάστε από δω; Μωρέ αυτά θα πει; Τι θα πει; Με αγαπήσατε; Σας αγάπησα. Ταπεινωθήκατε όπως ταπεινώθηκα εγώ; Περάστε στη Βασιλεία του Πατέρα μου.

Τρία πράγματα είπε ο Χριστός τα οποία οι άνθρωποι έχουν άγνοια. Κι εγώ είχα άγνοια, παρόλο τόσα χρόνια. Πως τα βρήκα; Μελετώντας. Ποιο; Το Ιερό Ευαγγέλιο. Λέει στο Κατά Ματθαίον: από τον Πατέρα μου θα ζητάτε τη Βασιλεία Του, από εμένα τη βοήθειά σας γιατί χωρίς εμένα δεν μπορείτε να κάνετε τίποτε και απ’ το Πανάγιο Πνεύμα τον φωτισμό σας. Τρία πράγματα. ..

Όταν έφυγε ο Κύριος, τί είπε στους μαθητάς Του; Τί είπε; Το φοβερό αυτό. Όποιος θέλει να είναι πρώτος, έσται πάντων, πάντων έσχατος. Κι εδώ τί βλέπουμε τώρα;

– Το αντίθετο.

Πω, πω, πω, πω, πω .. σκοτώνονται να βάλουν την κολοκύθα στο κεφάλι. Βρε τέτοια έβαλε ο Θεός; Είπε ο Θεός πουθενά αυτά τα πράγματα; Μιλούσα με έναν ο οποίος καλός είναι, του λέω, πέταξε την κολοκύθα από το κεφάλι σου. Ε, μου λέει, θα είμαι μόνος. Μόνος, θα κάνετε, του λέω, καλή αρχή. .. Θα γίνει κι άλλος ένας δεύτερος και ο δεύτερος θα φέρει τον τρίτο .. έτσι, να εξαλειφθεί αυτή η εμφάνισις. Ποιος δοξολογείται, του λέω, πάτερ; Ο Χριστός δοξολογείται; Εσείς δοξολογείστε, εις πολλά έτη δέσποτα και εις πολλά έτη δέσποτα. Τι δουλειά έχουν αυτά; Έβαλε κανα δεσπότη ο Χριστός; Εσχάτους σας είπε. Έσχατοι.

– Εδώ σκοτώνονται για τα πρωτεία. Στους ταπεινούς δίδει τη χάρη ο Κύριος.

Παιδιά μάθετε κι εσείς να είστε ταπεινοί. Έχετε μια διαφορά μεταξύ σας; Ο ένας, όποιος έχει ταπεινοσύνη, (να ζητάει) συγνώμη. Τελείωσε. Τελείωσε και ο καυγάς, τελείωσαν και οι φασαρίες. Πάρτε να διαβάσετε αυτό το χρυσό στόμα, τον Ιερό Χρυσόστομο, τί λέει για θυμό, για εγωισμό, για έπαρση. Όπως τα ζούμε, έτσι ακριβώς τα λέει.

***

Απομαγνητοφώνηση Φαίη για το ιστολόγιο ΑΒΕΡΩΦ

Διαβάστε και: Γέροντας Σωφρόνιος: Ο Μουσταφάς είναι ο νέος Βέκκος.

Σχολιάστε

