ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Η ΘΡΑΚΗ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ !

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • 1944-49

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • ΑΡΧΕΙΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • Tηλεοπτικές Προτάσεις

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Κορίνα στο Ο Καραμανλής, ο Τσάτσος, ο Παπ…
    Αργυρώ στο Ο Καραμανλής, ο Τσάτσος, ο Παπ…
    π. Ἀθανάσιος Μυτιλην… στο καὶ βλέπουσιν ἐκ τῶν λαῶν καὶ…
    MKL στο Ο Καραμανλής, ο Τσάτσος, ο Παπ…
    Ιάσονας στο Ρωμαίικη Σύναξη: Προς μια Οικο…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ γιά γερμ.ἀποζημιώσεις

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΝΕΟΝ ΜΟΥΣΕΙΟΝ ΑΚΡΟΠΟΛΕΩΣ

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Το κατηγορητήριο του Μητροπολίτου Αλεξανδρουπόλεως

Posted by Μέλια στο Μαρτίου 3, 2017

.

άρθρο του δασκάλου Σάββα Ηλιάδη

Το από άμβωνος κατηγορητήριο του Μητροπολίτου Αλεξανδρουπόλεως κατά του ορθοδόξου πληρώματος της Εκκλησίας, θα μπορούσε να απαγγελθεί σε μορφή εγκυκλίου επιστολής. Να μπορέσει ο λαός να μελετήσει καλύτερα και να αντιληφθεί πού και σε ποιες κατηγορίες που του απαγγέλλονται είναι όντως αυτός υπεύθυνος. Να καταλάβει ο λαός και να συνειδητοποιήσει, πώς συνδυάζεται ο δεσποτισμός, η δεσποτοκρατία, η δικτατορία της «υπακοής», με την προφασιζόμενη από το Μητροπολίτη «υφιστάμενη κατά των δεσποτάδων πρωτόγνωρη τρομοκρατία».

Διότι, αν είναι όπως τα λέει ο δεσπότης, λίγο θέλουμε να τρελαθούμε. Ότι δηλαδή ο αμέτοχος λαός είναι υπεύθυνος γι` αυτά που συμβαίνουν στην Εκκλησία! Ο παροπλισμένος διά της αγνοίας και του φόβου λαός είναι αυτός που μαγειρεύει τα οικουμενιστικά πράγματα! Ο απλός πιστός άνθρωπος κατέχεται από μανιακό απομονωτισμό, αρρωστημένο εθνικισμό και φοβική ατολμία!

Θα μπορούσε να έχει τον τίτλο: ΚΑΤΗΓΟΡΗΤΗΡΙΟΝ

Λαέ του Θεού, ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣΑΙ:

  1. Διότι «κατέχεσαι από την νοοτροπία του αντιχριστιανικού δογματισμού».
  2. Διότι «οφείλεις να παραδεχτείς με καλή διάθεση, πως η Εκκλησία μας σήμερα χαρακτηρίζεται από τρία σύνδρομα: τον μανιακό απομονωτισμό, τον αρρωστημένο εθνικισμό και τη φοβική ατολμία».
  3. Διότι «ασκείς σατανική πολεμική ενάντια στην Σύνοδο του Κολυμπαρίου».
  4. Διότι «χαίρεσαι  να βλέπεις την Εκκλησία ανάπηρη, να στηρίζεται στα δεκανίκια όποιου πολιτικού καίσαρα και να μην πατάει στα πόδια της ποτέ». Σημείωση δική μας: Και δεν χαίρεσαι, που θέλει να στηρίζεται στα δεκανίκια του πάπα.
  5. Διότι φωνάζεις «όχι στο διάλογο με τους αλλοθρήσκους».
  6. Διότι φωνάζεις: «όχι στο διάλογο με τους Καθολικούς» και: «τον πάπα να καταράσθε»!
  7. Διότι φωνάζεις «όχι στο διάλογο με τους Προτεστάντες».
  8. Διότι φωνάζεις «όχι στο διάλογο με τους Μονοφυσίτες».
  9. Διότι φωνάζεις «όχι στο διάλογο με το Ισλάμ και δεν γνωρίζεις πως ο σουφισμός είναι αξιοσέβαστος, καθότι αντιστέκεται στον ορθολογισμό της εποχής, στον Προτεσταντισμό, και είναι η εκκοσμικευμένη μορφή του Ορθόδοξου μοναχισμού».
  10. Διότι φωνάζεις «όχι στο διάλογο με τις επιστήμες».
  11. Διότι φωνάζεις: «όχι στο διάλογο με τη σύνολη κοινωνία».
  12. Διότι «αντί να προσεύχεσαι για τους ανθρώπους, που είναι εκτός Εκκλησίας, τους αποκαλείς «αποβράσματα της κοινωνίας» κι έτσι απομονώνεσαι από την κοινωνία, που σε φοβάται, σε προσπερνάει και συνεχίζει την πορεία της χωρίς Χριστό, εξαιτίας σου».
  13. Διότι «δεν αντιλαμβάνεσαι πως όλες αυτές οι συμπεριφορές συνιστούν έναν αντιχριστιανικό δογματισμό, που απομονώνει την Εκκλησία μας και δεν την αφήνει να αναπνεύσει».
  14. Διότι «δεν γνωρίζεις πως όλα αυτά είναι μια επίμονη προσκόλληση στο γράμμα, επιλεκτικά κάποιων Κανόνων και όχι στο συνολικό πνεύμα των Κανόνων, μια εγωιστική έπαρση, που θεωρεί δεδομένο ότι μόνο εμείς οι Ορθόδοξοι θα σωθούμε!».
  15. Διότι «δεν γνωρίζεις πως στην Εκκλησία ανήκουν όλοι, ακόμα και οι αβάπτιστοι!». Σημ: Τελείωσαν τα πάντα. Εκκλησία, προφανώς είναι και …ο Σατανισμός! Τι άλλο να περιμένουμε να ακούσουμε από στόμα χριστιανού και μάλιστα ιεράρχου!!!
  16. Διότι «δεν ξέρεις την αλήθεια. Πάσχεις από αρρωστημένο εθνικισμό. Ο εθνικισμός άρχισε στα Βαλκάνια με την ελληνική Επανάσταση και οδήγησε στο να μην αφήνουμε το κοινό ποτήριο του Αίματος του Χριστού να μας ενώσει».
  17. Διότι «πάσχεις από φοβική ατολμία. Κλείστηκες στο καβούκι σου και δεν ανοίγεσαι στην ιεραποστολή, κατηγορείς κιόλας τους ελαχίστους, αβοήθητους από την ελλαδική Εκκλησία και Πολιτεία, Ορθοδόξους αδελφούς σου, που πασχίζουν στην Ευρώπη, στην Αμερική, στην Αφρική και στην Ασία, να προσαρμόσουν την Ορθόδοξη βιωτή στα εκεί κοινωνικά δεδομένα και τους βρίζεις ως προδότες και παραχαράκτες της πίστεως, απομειωμένου φρονήματος. Βλέπεις, μετράς την ορθοδοξότητά τους ανάλογα με το μήκος της γενιάδος τους, με το φάρδος του μανικιού στο ράσο και την επιβολή των ιαμβικών δεκαοκτασύλλαβων στις εκεί διαλέκτους».
  18. Διότι «δεν τολμάς, φοβάσαι να δοκιμάσεις τη μετάφραση των εκκλησιαστικών κειμένων στη λατρεία».
  19. Διότι «φοβάσαι να δοκιμάσεις την απλοποίηση των αμφίων».
  20. Διότι «φοβάσαι να δοκιμάσεις την αλλαγή των ωραρίων των λατρευτικών συνάξεων».
  21. Διότι «φοβάσαι να δοκιμάσεις τη μείωση της χρονικής διάρκειας των ακολουθιών».
  22. Διότι «φοβάσαι να δοκιμάσεις την απάλειψη των βυζαντινών μελών από τους ανατολίτικους αμανέδες».
  23. Διότι «φοβίζεις τους δεσποτάδες, να δοκιμάσουν να κάνουν αυτές τις αλλαγές!». Σημ: Τελικά, ποιος φοβάται ποιον;
  24. Διότι «είσαι η αιτία που οι δεσποτάδες σήμερα υφίστανται τέτοια πρωτόγνωρη τρομοκρατία». Σημ: Από ποιον; Από το λαό; Εδώ είναι που τρελαίνεται ο αναγνώστης! 
  25. Διότι «τους εμποδίζεις, να προσπαθήσουν (για όλα αυτά) διερευνητικά!». Σημ: Έτσι έκαναν οι άγιοι. Σκέφτονταν, διερευνούσαν καταστάσεις και έκαναν αλλαγές στα εκκλησιαστικά, κατά πώς τους όριζε η γνώμη τους και η κατά κόσμον μόρφωσή τους και όχι η φώτιση της θείας Χάριτος!
  26. Διότι «η δειλή ατολμία σου πνίγει κάθε δημιουργική ικμάδα της Εκκλησίας και από εργαστήρι σωτηρίας, την μετατρέπει σε μουσείο τυπολατρίας. Από χώρο ελευθερίας της βουλήσεως προσώπων, η Εκκλησία, καταντά κολλέγιο υποκρινομένων αγίων. Από ελπιδοφόρος ορίζοντας του αύριο, ευτελίζεται σε φαντασιωμένη παρελθοντολογία και γελοία προφητολογία». 
  27. Λαέ του Θεού, ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣΑΙ

Λόγια εντυπωσιακά και μήνυμα συγκεχυμένο. Λόγια πολλά, αλλά ακατανόητα. Τα πάντα, περί πάντων, κατά πάντων, τουτέστιν…  κατ` ουδενός, παρά μόνον … κατά του ιδίου!

Ατυχής ο χαρακτηρισμός «κατηγορητήριο». Είναι καθαρά ένα «αντιεκκλησιαστικό και αντιπατερικό παραλήρημα!

Αφήστε ήσυχο το λαό, δέσποτα! Προσπαθείτε να «ρίξετε το μπαλάκι» στον αμέτοχο λαό, αλλά εις μάτην. Η πραγματικότητα σας διαψεύδει.

Ποθείτε, δέσποτα, να απέλθει το ποτήριον από τις συνειδήσεις σας, αλλά είναι δικό σας, ό,τι και να πείτε, ό,τι και να κάνετε. Πρώτα δικό σας. Με τις κατηγορίες, τις στηλιτεύσεις και τις απειλές δε «γίνεται αγάπη» και το κακό θα συνεχίζεται!

Υπεύθυνος είναι ο «δεσπόζων δεσποτισμός», που άφησε το λαό ακατήχητο, τον έβαλε στο περιθώριο και κατεργάζεται ανενόχλητος «την άνευ όρων παράδοση της Παραδόσεως» στο ρεύμα της εκκοσμίκευσης διά του οικουμενισμού!

Την ψυχωφελή οδεύοντες Τεσσαρακοστή, δι` ευχών των αγίων Πατέρων ημών, ας έχουμε ειλικρινή μετάνοια.  Πρώτος ο γράφων!

Σάββας Ηλιάδης

Δάσκαλος

Κιλκίς, 2-3-2017

.

Εικόνα «ο Άγιος Γεώργιος σκοτώνει το δράκο»έργο του Giorgio Vasari από: Artstack 

Κείμενα του δασκάλου Σάββα Ηλιάδη ΕΔΩ 

.

Advertisements

3 Σχόλια to “Το κατηγορητήριο του Μητροπολίτου Αλεξανδρουπόλεως”

  1. Φαίη said

    Είναι να φρίττει κανείς, και αυτός ο μητροπολίτης μιλάει από άμβωνος και δηλητηριάζει ψυχές. Πως τα έχει μπουρδουκλώσει έτσι.
    Καταρχάς, εάν ένας άνθρωπος αποκαλεί «αποβράσματα» εκείνους που δεν είναι μέσα στην Εκκλησία αυτό είναι θέμα προσωπικής του εργασίας πάνω στον πνευματικό αγώνα που οφείλει να κάνει, δεν ανάγεται αυτό σε δογματικό θέμα.
    Τις διαφορετικές κοινωνικές συνθήκες οι θεοφόροι Πατέρες τις αντιμετώπιζαν με διάκριση, αυτό που λέμε ‘οικονομία’ ΧΩΡΙΣ να αλλάζουνε τα δόγματα. Ένα τέτοιο παράδειγμα ήταν η περιτομή η οποία ήταν μέρος του Μωσαϊκού νόμου και εδώ μπορείτε να διαβάσετε με τι «οικονομία» οι Απόστολοι Παύλος και Πέτρος αντιμετώπισαν το θέμα: http://www.impantokratoros.gr/8E8D267A.el.aspx

    Έκαναν τόσους αγώνες οι Πατέρες για να εδραιώσουν τα δόγματα στις Οικουμενικές Συνόδους, φυλακίστηκαν, βασανίστηκαν και έρχεται τώρα ένας μητροπολίτης, που αναρωτιέται κανείς, όχι θεοφώτιστος αν είναι αλλά αν είναι ακόμα και Ορθόδοξος -τη στιγμή που λέει ότι ακόμη και οι αβάπτιστοι βρίσκονται εντός της Εκκλησίας- να μας πει ότι πρέπει να αλλάξουμε το ένα και το άλλο. Λες και η Πίστη του Χριστού είναι πουκάμισο που το αλλάζεις όποτε σου κατέβει.

    Τόσα χρόνια μαγείρευαν την Πίστη του Χριστού πίσω από την πλάτη μας και τώρα θέλουν να βγουν και από πάνω. Χρησιμοποιούν την ίδια μέθοδο των νεοταξιτών. Κάνουν επίθεση για να σε φέρουν σε άμυνα, να νοιώσεις πως πρέπει να απολογηθείς την ώρα που οφείλεις να τους ελέγξεις που πάνε να αλλάξουν την Ορθοδοξία. Το τι έχει ακούσει ο Ελληνικός λαός τα τελευταία χρόνια από πολιτικούς και θρησκευτικούς ‘ηγέτες’ δεν λέγεται. Μία ενορχηστρωμένη προσπάθεια δημιουργίας ενοχών και εσωστρέφειας για να αποδεχτεί τα πάντα.

    Ο Χριστός στη γη ιεραποστόλους άφησε μητροπολίτα Άνθιμε, όχι μπακάληδες για να κάνουν παζάρια με την Πίστη Του.

  2. ερωτηση,,,

    αυτο το «κατηγορητηριο «,,το ειπε ο πατερ,,,οπως αναγράφετε παραπάνω ??

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s