ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Η ΘΡΑΚΗ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ !

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • 1944-49

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • ΑΡΧΕΙΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    «Η Αγία Σοφία δεν εί… στο «Η Αγία Σοφία δεν είναι δυνατό…
    Ρασιώτη Αναστασία στο Σκέψεις και εντυπώσεις από τα…
    Πετροβούβαλος στο Το Brexit ως βρετανική στρατηγ…
    Ισλάμ, Ιουδαϊσμός, Ι… στο Ὑπόδειγμα ἐπιστολῆς γονέα γιά…
    Kωνσταντίνος Ιωάν. Π… στο Πολιτικοί: Η κατάρα τού τ…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ γιά γερμ.ἀποζημιώσεις

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΝΕΟΝ ΜΟΥΣΕΙΟΝ ΑΚΡΟΠΟΛΕΩΣ

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Η αιρετική Ζηζιούλια θεωρία στην Εγκύκλιο της Εκκλησίας της Ελλάδος «Προς τον Λαό»

Posted by Φαίη στο Φεβρουαρίου 24, 2017

π. Σάββας Λαυριώτης Ας εξετάσουμε μία από τις κακοδοξίες που αναφέρονται στην Εγκύκλιο της Εκκλησίας της Ελλάδος «Προς τον Λαό», μία Εγκύκλιος η οποία συνεχίζει να αποκαλεί την ψευδοΣύνοδο «ΑΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΟΔΟ» σε αντίθεση με άλλες Εκκλησίες αλλά και εγκυρότατες φωνές εντός της Ελλάδος που απέδειξαν ότι ούτε «Αγία» είναι ούτε και «Μεγάλη». Η Εκκλησία της Ελλάδος όχι μόνο αποδέχεται την αιρετική ψευδοσύνοδο και όλα όσα αιρετικά πρεσβεύει αλλά όπως θα δούμε παρακάτω δηλητηριάζει και το ποίμνιο με κακοδοξίες για να μην διαμαρτυρηθεί. Κατά τα άλλα, κύριε Διονύσιε Μακρή, η Εγκύκλιος ‘Προς τον Λαό’ ήταν μία ομολογία !!!

Στην τρίτη παράγραφο η Εγκύκλιος λέει την εξής ΚΑΚΟΔΟΞΙΑ:

«Η Ορθόδοξη Εκκλησία εκφράζει την ενότητα και την καθολικότητά Της δια των Ιερών Μυστηρίων

Απομαγνητοφώνηση απάντησης του π. Σάββα Λαυριώτη.

π. Σάββας: Λάθος, εκφράζεται (η ενότητα) δια της ορθής πίστεως όχι δια των μυστηρίων. Αυτό το πράγμα που λέει η Ιερά Σύνοδος δυστυχώς το έχουν αντλήσει από την αιρετική ‘θεολογία’ του Ζηζιούλα. Δηλαδή ότι η Εκκλησία έχει την ενότητά της εν τω επισκόπω που η ευχαριστιακή σύναξη εκφράζει την ενότητά του σώματος της Εκκλησίας, εν τω επισκόπω. Καταλάβατε; Αυτό είναι λάθος, είναι αιρετικό.

Η κοινή πίστη μας ενώνει, όχι ο επίσκοπος, ο επίσκοπος μπορεί να είναι αιρετικός. … Εμείς έχουμε την κοινωνία της πίστεως, εκεί υπάρχει η κοινωνία γι’ αυτό δεν έχουμε και κοινωνία με τους αιρετικούς, δεν έχουμε την ίδια πίστη.

Δημοσιογράφος: Δηλαδή, αυτό που καταλαβαίνουμε είναι το εξής. Λέει η Εκκλησία της Ελλάδος ότι ξέρετε, σημασία έχει το μυστήριο ασχέτως από το ποιος τελεί, το θέμα είναι ότι τελείται στο όνομα του Κυρίου με τις ευχές του Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου άσχετα από το τι πιστεύει αυτός ο οποίος το τελεί.

π. Σάββας: Ακριβώς. Με αυτόν τον τρόπο κύριε Λοΐζο πετυχαίνουν δύο πράγματα. Πρώτον νομιμοποιούν ως Ορθόδοξη την αιρετική θεολογία του Ζηζιούλα που όλο το θεολογικό οικοδόμημα του οικουμενισμού στηρίζεται σε αυτήν την παποκαισαρική φιλοσοφία του Επισκόπου Περγάμου κυρίου Ζηζιούλα. Και δεύτερον, μπαίνει κατευθείαν στο ψητό χωρίς να το καταλαβαίνουν οι άλλοι άνθρωποι φυσικά, ότι αν δεν μνημονεύσεις τον επίσκοπό σου για οποιοδήποτε λόγο, ακόμη και για λόγο αιρέσεως, δεν υπάρχει κοινωνία, είσαι εκτός Εκκλησίας.

Δημοσιογράφος: Ακόμα και για λόγο αιρέσεως.

π. Σάββας: Φυσικά γιατί σου λένε, κοίταξε να δεις, θα κάνεις υπακοή σε όλα.

Δημοσιογράφος: Ναι αλλά χθες όμως στο κήρυγμα που διαβάσαμε των Αγίων Τριών Ιεραρχών, μόνο υπακοή δεν έκαναν στους αιρετικούς. Αντίθετα, τους πολεμούσανε και τους έδιωχναν (οι αιρετικοί) μέχρι και στην εξορία.

π. Σάββας: Ακριβώς. Σε δύο πράγματα δεν μπορούμε να κάνουμε υπακοή, ο πιστός, σε θέματα αιρέσεως και σε θέματα πνευματικά, δηλαδή αν ο πνευματικός σου σου πει κάτι ανήθικο και φυσικά δεν θα κάνεις υπακοή αλλά κυρίως σε θέματα αιρέσεως.»

Το βίντεο

απομαγνητοφώνηση αποσπάσματος Φαίη για το ιστολόγιο ΑΒΕΡΩΦ

Πηγή βίντεο megasfilippos

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s