ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Η ΘΡΑΚΗ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ !

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • 1944-49

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • ΑΡΧΕΙΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • Tηλεοπτικές Προτάσεις

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ… στο ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤ…
    Κορίνα στο Ο Καραμανλής, ο Τσάτσος, ο Παπ…
    Αργυρώ στο Ο Καραμανλής, ο Τσάτσος, ο Παπ…
    π. Ἀθανάσιος Μυτιλην… στο καὶ βλέπουσιν ἐκ τῶν λαῶν καὶ…
    MKL στο Ο Καραμανλής, ο Τσάτσος, ο Παπ…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ γιά γερμ.ἀποζημιώσεις

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΝΕΟΝ ΜΟΥΣΕΙΟΝ ΑΚΡΟΠΟΛΕΩΣ

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Συγκινητικό μάθημα πολιτικής ορθότητας από την Τσαπανίδου – εύγε Πόπη, κέρδισες επάξια τον μισθό σου !!!

Posted by Φαίη στο Φεβρουαρίου 23, 2017

Τσαπανίδου – Είναι φασίστρια η Λεπέν επειδή δεν φόρεσε μαντήλα. Έχουνε ξεφύγει τελείως και φανερά υποστηρίζουνε την Ισλαμοποίηση του πλανήτη τα μμε. Είναι φανερό πια το βλέπουμε καθημερινά. Καταρχάς η μαντήλα δεν είναι έθιμο αλλά θρησκευτικό σύμβολο. Αν ερχόταν ένας Μουσουλμάνος ηγέτης και ο Αρχιεπίσκοπος τον πίεζε να φορέσει σταυρό τι θα λέγατε ψευτοπροοδευτική Τσαπανίδου;;»

facebook

Advertisements

10 Σχόλια to “Συγκινητικό μάθημα πολιτικής ορθότητας από την Τσαπανίδου – εύγε Πόπη, κέρδισες επάξια τον μισθό σου !!!”

  1. Φαίη said

    Το πιο τρομακτικό απ’ όλα είναι ότι αυτά που λέει τα πιστεύει.
    Η τέλεια υπήκοος της κοινωνίας του Τζωρτζ Όργουελ.

    Όσο για το εύστοχο ρητορικό ερώτημα, δυστυχώς η απάντηση είναι ότι ο Αρχιεπίσκοπος δεν θα έβαζε ποτέ σε αυτή τη δύσκολη θέση την Τσαπανίδου και τους ομοϊδεάτες της για να χρειαστεί να απαντήσουν. Ο Αρχιεπίσκοπος, ο προκαθήμενος της Εκκλησίας της Ελλάδος, βγάζει από μόνος του τον Σταυρό που φοράει όταν βρεθεί μπροστά σε μωαμεθανούς, διότι θεωρεί ότι φορώντας τον ο ίδιος τους προσβάλλει. Αυτό τώρα το αντιγράφουν και άλλοι ιεράρχες.
    Η ίδια νεοταξική αντίληψη βεβαίως επιβάλλεται παντού και όχι μόνο στην Ελλάδα.

    Ο Σταυρός λοιπόν όταν τον φοράει αυτός που πιστεύει θεωρείται προσβολή για τον άλλον που δεν πιστεύει, ενώ η μαντίλα θεωρείται υποχρεωτική τιμή για όλους.

  2. Αργυρώ said

    Γι αυτό δεν βλέπω τηλεόραση. Δεν υπάρχει περίπτωση να μη συγχιστείς με την πλάνη τους, την αθλιότητα και ματαιότητά τους.

  3. Γιώργος said

    Ο ρόλος των ΜΜΕ δεν είναι αποκομμένος από την δομή του πολιτικού συστήματος.
    Το πολιτικό σύστημα, είναι προσαρμοσμένο στην κομματική πατρωνία και την χειραγώγηση του «όλου» μέσα από την αποσύνθεση των μερών που το συνέχουν (έθνος=κοινωνία με ταυτότητα, συλλογικές προδιαγραφές ελευθερίας).
    Το ίδιο επιμερίζεται και στην αναδιατύπωση των ιδεών με αρνητικό πρόσημο.
    Τω όντι, το «έθνος» λχ από φορέας ελευθερίας και συλλογικής συμπεριφοράς του κοινωνικού ανθρώπου, καθίσταται ανιστορικά ταυτισμένο με διάφορες εκδοχές εθνικισμών πχ του «ζωτικού χώρου» ή ως «αποπαίδι» του (εν προκειμένω) βαυαρικού πρωτόλειου κράτους, που ενσαρκώνει την έννοια του έθνους και το επικαλείται κατά το συμφέρον των ελίτ που έχουν ιδιοποιηθεί την πολιτική (διαστρέφοντάς την σε «κομματική», όχι επειδή υπάρχουν κόμματα αλλά επειδή λειτουργούν ως μεσολαβητές των …συμφερόντων τους).

    Τα ΜΜΕ (συναφώς) από επικοινωνιακοί διαμεσολαβητές της πληροφόρησης της κοινωνίας, είναι «παρουσιαστές» ή (διαφημιστές) της «θεματικής ατζέντας» που έχουν προσδιορίσει ως πολιτικώς ορθή, οι νομενκλατούρες, οι ελίτ.

    Δεν «πληροφορούν» την κοινωνία, την χειραγωγούν (γι’ αυτό και η ταύτιση ΜΜΕ και «χειραγώγησης» είναι τόσο συμφυείς έννοιες) κατά την προεργασία διαμόρφωσης της είδησης.
    Άρα, ο δέκτης, δεν είναι πολίτης ικανός να επεξεργαστεί την πληροφορία , είναι (στην καλύτερη περίπτωση) καταναλωτής, ενός «προϊόντος» που έχει μεταποιηθεί και η «επεξεργασία» του στην πορεία, δίνεται ως έτοιμη τροφή (πακέτο με την κρίση του, την οποία ..αναπληρώνει αυθεντικά ο «δημοσιογράφος» με βάση το διατακτικό της πολιτικής ορθότητας).

    • Φαίη said

      Αγαπητέ φίλε Γιώργο μία λέξη υπάρχει γι’ αυτούς, ευρέως χρησιμοποιούμενη στο εξωτερικό από οργισμένους ανθρώπους που βλέπουν τις εγκληματικά αήθεις υπηρεσίες των δημοσιογράφων στη Νέα Τάξη: «Presstitutes», ελληνιστί: «Δημοσιογραφικές Πόρνες».

      • Γιώργος said

        Εδώ λοιπόν τι βλέπουμε;
        Ένα «επιχείρημα» του στυλ: ο Γάιδαρος δεν ζει στο νερό, το ψάρι ζει στο νερό, άρα ο άνθρωπος είναι γάιδαρος.

        Πως θα αποδοθεί για παράδειγμα, η προβληματική ότι οι κοινωνίες έχουν ριχτεί ως βορά στα απόνερα του καπιταλισμού όπου γης και όσων προξενεί (πχ μεταναστευτικό);
        Όχι φυσικά στο τι προκαλεί το φαινόμενο, αλλά στους «φασίστες».
        Όπου ‘φασίστες’ μέσω ακραίων παραδειγμάτων, όπως το παραπάνω, οι κοινωνίες, ή όσοι δεν συμμερίζονται τον τρόπο της πολιτικής διαχείρισης ή της εννοιολόγησης των φαινομένων που επηρεάζουν τις ζωές μας δίχως προηγούμενη σοβαρή και τεκμηριωμένη επεξεργασία.

        Αλλά, ακόμα και αν όντως ήταν η όποια (στην περίπτωση αυτή) Λεπέν «φασίστρια» ή μη, αυτό δεν απομένει σε ένα πολιτικό σύστημα αντιπροσωπευτικό, ή δημοκρατικό, παρά στην κρίση των πολιτών.
        Δεν χρειάζονται «διαμεσολαβητές» να τους πασάρουν «αλήθειες» ή «ερμηνείες», ο ρόλος ενός/μιας δημοσιογράφου, είναι να πληροφορήσει, να μεταδόσει την είδηση, ειδάλλως γίνεται κατηχητής της κακιάς ώρας.

  4. Δεν «πληροφορούν» την κοινωνία, την χειραγωγούν (γι’ αυτό και η ταύτιση ΜΜΕ και «χειραγώγησης» είναι τόσο συμφυείς έννοιες) κατά την προεργασία διαμόρφωσης της είδησης. . κατά την προεργασία διαμόρφωσης της είδησης.
    ,,,
    ετσι,,,ετσι,,,,μπραβο Γιωργο ,,,,,!!!!

    • Γιώργος said

      Άμα προσέξεις Γιώργο, κουνάει και το δάχτυλο στο 0.25» (δεν έχει σημασία ποια ή ποιος είναι ο/η «παρουσιαστής»), δείγμα ότι αφού η «είδηση» αποτέλεσε αντικείμενο «μαξιμαλιστικής ανάλυσης» μετά σερβιρήσθηκε και για να μην ταλαιπωρούμε τα μυαλουδάκια μας, μας μάσησε και την τροφή για να μην κουραστούμε περισσότερο, καίτοι καταναλωτές της ενημέρωσης.

      Μετατράπηκε η στερεά τροφή σε χυλός, χωρίς να χρειαστεί καν να διέλθει την δική μας επεξεργασία, άλλωστε και ο εγκέφαλός μας χυλός θεωρείται, οπότε …γιατί να ταλαιπωρούμαστε, με αναλύσεις, οι «παρουσιαστές» γνωρίζουν καλύτερα τα φαινόμενα και έχουν για όλα μια (την ίδια) ερμηνεία.
      Καληνύχτα, συνονόματε!

      • Αχχ,,,βρε Γιωργο εχει χαλάσει η καρτα ηχου στο λαπιτόπι μου,,,φαντάσου ουτε μουσική δεν ακουω,,,ζημια λεμε οχι αστεια,,
        οποτες,,,την μανδαμ απλα την βλέπω να κουνά το χέρι τζη σαν παλαβιαρα,,,αλλα,,,αφου μου περιγράφεις τη λεει περίπου ,,,,σκέφτομαι ,,,»ειναι πολλα τα λεφτα Αρη μου»,,,και επανέρχομαι στο παραπάνω σχολιο σου,,,στο ζουμι του θεάτρου που μας παρουσιάζουν καθημερινά και αδιαλείπτως,,,[.]..Δεν «πληροφορούν» την κοινωνία, την χειραγωγούν ,,[.]
        Το μεροκάματο της το πενιχρό προστατεύει η Ποπη,,,και οσων αφορα την πατριδα και τους ελληνες δεν πα να γινει τση Ποπης ,,,ειχε μια σκασίλα με κανα μμύριο στο εξωτερικό.
        Ψες δεν σε πέτυχα ,,οποτε καλη σου νυχτα με καθυστέρηση 24 ωρων

      • Γιώργος said

        Δεν έχασες και τίποτα Γιώργο, πήγε να «μεταδώσει» μια είδηση κουνώντας το χέρι.
        Είτε είχες ήχο, είτε όχι, το ίδιο θα ήταν.
        Σαν τους πολιτικούς, που κάνανε το χρέος διακρατικό και κουνάνε στο ελληνικό νοικοκυριό το δάχτυλο που «δεν έκανε τα μαθήματά του».
        Πλήρης αλογία, οπότε, δεν χρειαζόταν η κάρτα ήχου, δεν άλλαζε κάτι 🙂

      • Ωρε Γιωργη,,,κι ομως έχασα,,,
        διοτι,,
        αλλο να φαντάζεσαι και αλλο να το ακούς και αυτομάτως να τση παραδιδεις το παρασημο τση ανοικτής παλαμης φωνάζοντας «παρτα μωρη αρρώστια»,,
        ειναι,,θεμα !!
        χεχεχεχε

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s