ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Η ΘΡΑΚΗ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ !

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • 1944-49

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • ΑΡΧΕΙΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • Tηλεοπτικές Προτάσεις

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Πετροβούβαλος στο Συλλογή ειδήσεων 23ης Απριλίου…
    Φαίη στο Συλλογή ειδήσεων 23ης Απριλίου…
    Πετροβούβαλος στο Συλλογή ειδήσεων 23ης Απριλίου…
    Πετροβούβαλος στο Καλοκαίρι του 413 π.Χ.: Η Αθήν…
    Αργυρώ στο Το γράμμα «Ν» και η κατάργησή…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ γιά γερμ.ἀποζημιώσεις

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΝΕΟΝ ΜΟΥΣΕΙΟΝ ΑΚΡΟΠΟΛΕΩΣ

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ (Μέρος Α’)

Posted by Φαίη στο Φεβρουαρίου 9, 2017

%ce%bf-%ce%b9%ce%b7%cf%83%ce%bf%cf%8d%cf%82-%cf%87%cf%81%ce%b9%cf%83%cf%84%cf%8c%cf%82-%cf%80%ce%ac%ce%bd%cf%89-%cf%83%cf%84%ce%bf-%cf%83%cf%84%ce%b1%cf%85%cf%81%cf%8c
* Περί διακοπής και αλλαγής μνημοσύνου
* Περί ‘τοπικότητας’ του επισκόπου
* Περί ‘αυτόματης απώλειας της Χάριτος’
* Περί τον «επί γης Θεό πάπα»
* Περί της νέας (οικουμενιστικής) θεώρησης του τι είναι ο επίσκοπος και του πρωτείου
* Περί ακύρων / εγκύρων Μυστηρίων
* Περί της άκρας οικονομίας του Αγίου Θεοδώρου του Στουδίτη που εσκεμμένως διαστρεβλώνουν οι οικουμενιστές
Και κυρίως ….
* Περί τους ‘ΟΠΟΥ ΦΥΣΑΕΙ Ο ΑΝΕΜΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ’ (ΟΦΕΣ)

***

ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΚΑΨΑΛΑ ΚΑΡΥΕΣ

Κατ’ αρχάς λοιπόν όπως είπαμε, οι Ιεροί Κανόνες. Οφείλουμε εμείς ως μοναχοί που είμαστε, και γενικά το πλήρωμα της Εκκλησίας οφείλει να πράξει τους αρμόδιους Ιερούς Κανόνες όταν κηρύττεται αίρεση. Τώρα έχουμε αίρεση.

Οι Ιεροί λοιπόν Κανόνες τι μας λένε;

Βασικά στην ουσία είναι ο 31ος ο Αποστολικός τον οποίο απηχεί ο 15ος της Πρωτοδευτέρας, αν και συζητάται περισσότερο ο 15ος της Πρωτοδευτέρας ο οποίος όμως ουσιαστικά επαναδιατυπώνει προηγούμενους Κανόνες, οι οποίοι άλλωστε ήτανε οι φωτεινοί σηματοδότες για όλους τους Πατέρες όλων των εποχών που αντισταθήκανε και αντιδράσανε στην αίρεση.

Αυτό λοιπόν που μας λέει είναι να διακόπτουμε το μνημόσυνο, τουτέστιν την κοινωνία του αιρετίζοντος επισκόπου. Και δεν λέει πουθενά να αλλάζουμε το μνημόσυνο, λέει να διακόπτουμε το μνημόσυνο. Αν έλεγε να αλλάζουμε το μνημόσυνο, δηλαδή .. το μνημόσυνο του δικού .. μας πχ εδώ που έχουμε Οικουμενικό Πατριάρχη … θα έπρεπε ειδάλλως να αλλάξουμε να βρούμε Ορθόδοξο επίσκοπο και να μνημονεύσουμε. Όμως δεν λέει πουθενά ο Κανόνας αυτό, και είναι και απόλυτα ξεκάθαρος.

Οι Ιεροί Κανόνες κόντρα σε ορισμένα που λένε κάποιοι είναι απολύτως σαφείς διότι είναι Κανόνες. Τι σημαίνει Κανόνας; … Η λέξη Κανόνας σημαίνει αυτό που λέμε εμείς χάρακας, είναι το εργαλείο που τραβάς μία ευθεία γραμμή, δεν είναι κάτι το οποίο τη μια μπορεί να είναι ευθεία και την άλλη να είναι τεθλασμένη γραμμή, πάντα είναι ευθεία. Άρα ο Κανόνας ακριβώς επειδή θα πρέπει σε όλες τις εποχές και για όλους τους Χριστιανούς και για όλες τις καταστάσεις να ισχύει, πρέπει να είναι απόλυτα ξεκάθαρος. Πάντοτε λοιπόν οι Πατέρες, απολύτως ξεκαθαρίζανε τι θέλανε να πούνε σε έναν συγκεκριμένο Κανόνα. Δεν υπάρχει αμφίσημος Κανόνας και ουδέποτε άλλωστε κατηγορηθήκανε διαχρονικά οι Ιεροί Κανόνες ως αμφίσημοι.

Σήμερα που δυστυχώς έχουμε αυτήν την κατάσταση αρχίζουν και μας λένε ότι, ξέρεις κάτι ο Κανόνας δεν είναι ξεκάθαρος κτλ. Σήμερα όμως πρέπει να προσθέσουμε ότι τίποτα δεν είναι πλέον ξεκάθαρο. Η θεολογία έχει ξεθεμελιωθεί, οι Ορθόδοξοι θεολόγοι έχουνε απαρνηθεί τα Ορθόδοξα θεμέλια και κριτήρια του θεολογείν, και τα Ορθόδοξα θεμέλια, δηλαδή τα δογματικά μας θεμέλια και τα κριτήρια του θεολογείν. Υπάρχει παντελής άρνηση σήμερα αυτών των δύο θεμελιωδών μεγεθών, ας το πούμε έτσι.

Τώρα. Ο Κανόνας μας ξεκαθαρίζει. Διακοπή μνημοσύνου όχι αλλαγή μνημοσύνου. Δεν σου λέει τρέξε να βρεις έναν άλλον επίσκοπο.

Ερώτημα. Δηλαδή αν υπάρχει, ας υποθέσουμε ότι υπάρχει ένας Ορθόδοξος επίσκοπος, δεν θα πρέπει εγώ σου λέει να έχω κοινωνία; Φυσικά και θα έχεις κοινωνία μαζί του. Δεν θα τον μνημονεύεις διότι είναι υπερόριος. .. Αν τον μνημονεύω θα πρέπει να τον μνημονεύω σαν Οικουμενικό Πατριάρχη. Ας υποθέσουμε ότι είναι, .. ας πούμε τώρα ο Πειραιώς -λέμε τώρα έτσι μακάρι να ήταν αλλά δεν είναι..-, δεν μπορεί, αυτός ο άνθρωπος είναι επίσκοπος μίας συγκεκριμένης Τοπικής Εκκλησίας, η Οποία μπορεί να είναι Μητρόπολη κτλ, είναι μία Τοπική Εκκλησία. Η έννοια του επισκόπου είναι απόλυτα δεμένη με την έννοια της τοπικότητας. Μόνο στον παπισμό βρίσκουμε την παγκοσμιότητα ενός επισκόπου, που είναι ο πάπας.

Εδώ λοιπόν τι έχουμε; Έχουμε ένα θεμελιώδες πρόβλημα στη σημερινή εντός εισαγωγικών «Ορθόδοξη θεολογία», ότι έχουν εισρεύσει από τη Δύση πάρα πάρα πολλά θεολογικά στοιχεία, αμιγώς δυτικά, το οποία δεν το έχουμε καταλάβει κι εμείς θεολογούμε χρησιμοποιώντας αυτά τα στοιχεία και φυσικά φτάνουμε σε λανθασμένα συμπεράσματα. Παραδείγματος χάριν, η έννοια .. της ‘απώλειας της Χάριτος’, εξού και το ερώτημα έγκυρα – άκυρα Μυστήρια. Στον παπισμό ξεκινάει μετά τον 13ο αιώνα η θεώρηση περί αυτόματης ‘απωλείας της Χάριτος’, που σ’ εμάς δεν υπάρχει αυτόματη απώλεια Χάριτος. Στον παπισμό αντιθέτως υπάρχει και μάλιστα κωδικοποιείται στους «ιερούς» κανόνες, «ιερούς» εντός εισαγωγικών, στους κανόνες τέλος πάντων των παπικών, και στην τελευταία κωδικοποίηση «ιερών κανόνων» το 1983 επαναλαμβάνεται αυτή η πάγια «εκκλησιολογική» θέση του παπισμού περί αυτόματης ‘απώλειας Χάριτος’, και σου λέει σε ποια περίπτωση γίνεται αυτόματη ‘απώλεια Χάριτος’. Παράδειγμα. Όταν υπάρχει αίρεση, όταν κάποιος κατηγορεί τον πάπα, αμέσως χάνει τη ‘Χάρη’. Γιατί χάνει τη ‘Χάρη’ στον παπισμό; Έχει νόημα γιατί χάνει τη ‘Χάρη’, διότι είναι ο επί γης Θεός.

Είναι ο επί γης Θεός, κι αν αυτό φανεί λίγο απλοϊκό που λέω, ο Κογκάρο (;) ο οποίος είναι από τους μεγάλους θεολόγους ίσως και ο μεγαλύτερος της Β’ Βατικανής, στην πρώτη συνέλευση που έγινε πριν καν ξεκινήσει η Β’ Βατικανή -που ήτανε μία αρμόδια επιτροπή για να συζητήσει τον κατάλογο των θεμάτων της Β’ Βατικανής- εμφάνισε ο καθένας μία αναφορά για να διαβαστεί μέσα στην επιτροπή και εμφανίστηκε ένας ..σινιόρ (;) εκεί μέσα και έλεγε, α, β, γ, δ. Το άλφα ποιο ήτανε; Ο πάπας είναι επί γης Θεός. Ξεκάθαρα. Τόσο ξεκάθαρα.

– Για πες αυτό που είπες, όποιος αμφισβητήσει ότι ο πάπας, πως το είπες;

Όταν κάποιος κατηγορήσει παραδείγματος χάριν τον πάπα … είναι βλασφημία κατά του Θεού.

– Οπότε αμέσως …

Χάνει τη ‘Χάρη’.

Μήπως. Συγνώμη πάνω σ’ αυτό. Μήπως σ’ αυτό στηρίζονται σήμερα οι οικουμενιστές επίσκοποι που λένε ότι όποιος δεν μνημονεύει τον επίσκοπο είναι άκυρο το Μυστήριο διότι δεν αναφέρει το όνομα του επισκόπου στο Μυστήριο;

Ακριβώς. Εκεί θα φτάσουμε.

– Εκεί στηρίζονται αυτοί ή δεν το καταλαβαίνουν;

Στην πραγματικότητα πίσω από την έννοια του πάπα θα πρέπει να βλέπουμε την έννοια του επισκόπου, γιατί και οι συζητήσεις όπως έχουμε την τελευταία τώρα στο Κιέτι που έγινε, η τελευταία ολομέλεια του διαλόγου παπικών και παπικών ας πούμε -γιατί πλέον είναι παπικοί της Ανατολής οι [οικουμενιστές]- βλέπουμε ότι συζητούνε περί του πρωτείου αφού όμως έχουν κάνει μία προηγούμενη εργασία … έχουνε θεμελιώσει ποια είναι υποτίθεται η σωστή θεολογική έννοια του επισκόπου, για να μπορέσουν να φτάσουν στο πρωτείο. Βλέπουμε δηλαδή ότι πρώτα ξεκαθαρίσανε τι σημαίνει επίσκοπος και τώρα προχωράνε στο τι σημαίνει πρωτείο.

Εκεί λοιπόν που υποτίθεται ξεκαθαρίζουνε τι σημαίνει επίσκοπος, ειδικά το κείμενο της Ραβέννα του 2007 το οποίο σημειωτέον στηρίζεται σε όλα τα προηγούμενα κείμενα. Πρώτο πρώτο κείμενο ποιο είναι; Το 1982, είναι το κείμενο του Μονάχου, μιλάμε για τον διάλογο μεταξύ Ορθοδόξων και παπικών … Βλέπουμε ότι ξεκινάει η συζήτηση για το τι είναι το Μυστήριο της Θείας Ευχαριστίας, για να προχωρήσει τι σημαίνει Ιερωσύνη … αυτό κυρίως το δουλέψανε στο νέο Βάλαμο και για να προχωρήσει τελικά και να ολοκληρωθεί αυτός ο κύκλος θεματικής στη Ραβέννα, όπου ξεκαθαρίζουνε ποια είναι η ουσία και η λειτουργία του επισκοπικού αξιώματος. Και πλέον αφού έχουν ολοκληρώσει όλη αυτήν την πορεία μπαίνουν στο πρωτείο το οποίο είναι το επιστέγασμα του διαλόγου όπως είχε συζητηθεί ήδη από το ’80. Το ’80 αποφασίζουν να οργανώσουν το διάλογο, το ’81 επισήμως ξεκινάει ο διάλογος και το ’82 έχουμε το πρώτο κείμενο και έχουν θέσει ως τέλος του διαλόγου το θέμα του πρωτείου. Άρα είμαστε στο τέλος του διαλόγου, δεν υπάρχει ούτε φιλιόκβε ούτε τίποτα.

… Να κλείσω λοιπόν το θέμα της ‘αυτόματης απώλειας Χάριτος’. Τι σημαίνει ‘αυτόματη απώλεια Χάριτος’. ‘Εκκλησιολογικά’ σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να υπάρξει Σύνοδος η οποία να καταδικάσει, παραδείγματος χάριν να αφαιρέσει την Ιερωσύνη να καθαιρέσει δηλαδή έναν κληρικό, σημαίνει ότι τα χάνει αυτόματα. Τελευταίο παράδειγμα έχουμε την περίπτωση Λεφέβρ. Ο Λεφέβρ, ο οποίος ήτανε Γάλλος επίσκοπος παπικός αντέδρασε. Ουσιαστικά αυτός είχε μία μακρά δράση ας πούμε αντίθεσης … προς την Β’ Βατικανή και κατόπιν κάποιων εξελίξεων αποφάσισε να προβεί σε χειροτονίες. Είναι ο Γ.Ο.Χ. του παπισμού ο Λεφέβρ. Αυτός λοιπόν δημιουργεί μία παράλληλη ιεραρχία, -όχι όμως ότι φτιάχνει πάπα κτλ, δεν οδηγήθηκε ποτέ σε τέτοιου είδους ριζικές ας πούμε αντιμετωπίσεις- και έκανε επισκόπους, οδηγήθηκε λοιπόν στο να κάνει επισκόπους. Αυτοί λοιπόν οι επίσκοποι, μετά μίας και δύο και τρεις που λέει ο λόγος, όχι που λέει ο λόγος κυριολεκτικά, έτσι έκανε το Βατικανό, τους καλέσανε σε απολογία και όταν είδαν ότι δεν έρχονται να απολογηθούνε μπροστά στο αρμόδιο ας πούμε «εκκλησιαστικό» [όργανο] ανακηρύξανε ότι -καταρχάς είπανε ότι έχει ενεργοποιηθεί ήδη από τη στιγμή της χειροτονίας ο συγκεκριμένος «ιερός κανόνας», κατ’ αυτούς, περί ‘αυτόματης απώλειας Χάριτος’ γιατί αυτοί ήταν ιερομόναχοι- δεν είστε τίποτα πλέον. Τώρα πλέον δεν είσαστε τίποτα.

Στον παπισμό δεν μπορεί να γίνει όπου γης χειροτονία χωρίς να υπάρχει η άδεια η παπική. Στις αυτόνομες, αυτοδιοικούμενες «εκκλησίες» που είναι ουσιαστικά οι ουνιτικές, μιλάω για τον παπισμό έτσι, οι ουνιτικές σύνοδοι έχουν δικαίωμα να εκλέξουν τον πρώτο τους αλλά οπωσδήποτε θα πρέπει να υπάρχει αποδοχή από το Βατικανό. Αν δεν υπάρχει η αποδοχή από το Βατικανό κρίνεται ως άκυρη [η εκλογή/χειροτονία]. Επομένως βλέπουμε ότι παντού ισχύει η παγκόσμια επισκοπική δικαιοδοσία [του πάπα].

Αυτή η έννοια της ‘αυτόματης απώλειας της Χάριτος’, έχει μεταβεί σε εμάς. Αυτό έχει συμβεί σταδιακά πρέπει να πούμε. Είναι γνωστό ότι ειδικά στα χρόνια της τουρκοκρατίας. … Υπήρχαν πάρα πάρα πολύ σημαντικοί θεολόγοι μέσα στην τουρκοκρατία, εξαιρετικοί θεολόγοι, υψηλά αναστήματα θεολογικά, πλην όμως επειδή ήμασταν υπόδουλοι χωρίς δυνατότητα … μιας, όπως υπήρχε τότε εντός εισαγωγικών, «παραγωγής λογίων» αναγκαζόντουσαν και φεύγανε στην Ιταλία, είναι γνωστό αυτό, και σπουδάζανε όλοι στην Ιταλία. Αυτοί λοιπόν οι οποίοι ερχόντουσαν πίσω κουβαλάγανε κάποια στοιχεία, θεωρούσανε ότι αυτά τα στοιχεία είναι Ορθόδοξα. Δεν θα πρέπει να θέσουμε εδώ δηλαδή ότι επίτηδες τα φέρνανε, κρυφο-ουνίτες, όχι Ορθόδοξοι ήτανε, έτσι διδασκόντουσαν. Και οι άνθρωποι θεωρούσανε ότι αυτό το πράγμα έτσι είναι.

Σήμερα … έχει περάσει αυτό σε όλη την εκκλησιαστική νοοτροπία, αυτή η έννοια της ‘αυτομάτου απώλειας Χάριτος’. Βλέπουμε να προσπαθούνε κάποιοι -το έχουνε καταρχάς μέσα τους- και προσπαθούνε να βρούνε Πατερικές πηγές οι οποίες θα δικαιολογούνε αυτό το πιστεύω. Η αλήθεια είναι ότι δεν μπορούνε να βρούνε κάτι ξεκάθαρο αλλά βρίσκουν κάποιες αναφορές οι οποίες μοιάζουνε να απηχούνε αυτή τη θέση. Παραδείγματος χάριν, όλοι καταφεύγουν στον Άγιο Θεόδωρο τον Στουδίτη ο οποίος είναι 100% Ορθόδοξη Πατερική Παράδοση. Δεν έγραψε τίποτα δικό του, δεν είπε τίποτα δικό του γιατί αλλιώς θα λέγαμε ότι είναι και αυτός ένα είδος καινοτόμου. Αντιθέτως, αυτό που προσπάθησε στα χρόνια του, τα εκκοσμικευμένα χρόνια, να κάνει, είναι να αναστήσει την Ορθόδοξη πνευματική Παράδοση, όπως έκανε μετά ο Άγιος Συμεών ο Θεολόγος, οι Κολλυβάδες …

… Θα πρέπει να δούμε, αυτοί οι οποίοι καταφεύγουν ειδικά στον Άγιο Θεόδωρο τον Στουδίτη και θεωρούν ότι, ¨νάτος, λέει άκυρα Μυστήρια¨. Πότε τα λέει; Σε ποιες περιπτώσεις το λέει και πως το εννοεί;

Πρώτον. Ο Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης δεν ανήκει στην πρώτη, αλλά στη δεύτερη εποχή της εικονομαχίας. Έχουμε δηλαδή το προηγούμενο Οικουμενικής Συνόδου το οποίο ξεκάθαρα έχει κατηγορήσει την αίρεση … έχει καταδικαστεί Συνοδικώς, έχει γίνει αυτό. Από εκεί και πέρα όμως στη δεύτερη φάση … δυστυχώς όλες αυτές οι ΟΦΕΣ* (*Όπου Φυσάει ο Άνεμος) επίσκοποι … μόλις ο Αυτοκράτορας άλλαξε αμέσως πολιτική, άλλαξαν και αυτοί. Ενώ ήταν αυτοί οι οποίοι είχαν υποστηρίξει και είχαν υπογράψει την Ορθοδοξία της Εβδόμης Οικουμενικής, ξανα-αλλάζουνε και βλέπουμε ότι γίνονται ξανά εικονομάχοι. …

Οι Ομολογητές είναι γνωστοί. Είναι λίγοι, αμέσως εγκλείονται στις φυλακές, αμέσως υπάρχει σκληρός διωγμός αλλά πάντοτε είναι λίγοι.

– Οι περισσότεροι δηλαδή αλλάζουνε …

Ε βέβαια. Αφού είναι ΟΦΕΣ (ΟΠΟΥ ΦΥΣΑΕΙ Ο ΑΝΕΜΟΣ). Όπως οι πρώην εικονομάχοι, όταν προσήλθαν στην Εβδόμη Οικουμενική, γονυπετούντες και κλαίοντες κτλ., εξίσου ΟΦΕΣ ήτανε. Όταν ήταν εικονομαχία ήταν εικονομάχοι, μόλις είδαν ότι άλλαξαν τα κόζα ¨όχι .. εμείς ξέρετε ..ευλόγησον .. συγχωρέστε μας¨. Μόλις ξαναγυρνάει η εικονομαχία, πάλι φτου απ’ την αρχή.

– Να μην χάσουμε τη θέση μας και τα αξιώματα.

Αυτό έχει να κάνει με την εκκοσμίκευση που λέγαμε πιο πριν.

… Είμαστε στη δεύτερη φάση της εικονομαχίας, η οποία πριν ξεκινήσει βεβαίως είχαμε το θέμα και με τις τεταρτογαμίες κτλ. είχαμε τα θέματα και αυτά αλλά ας μην μπούμε σε αυτά, ας μπούμε καθ’ αυτό στο ζήτημα της αιρέσεως. Στο ζήτημα λοιπόν της αιρέσεως τι παρατηρούμε; Σε συγκεκριμένη επιστολή, ζητούνε κάποιοι μοναχοί ας πούμε, κάποια Μοναστική Κοινότητα διωκόμενη κι αυτή, να πάνε να χειροτονήσουνε ιερέα στο κλίμα της Ιταλίας που ήτανε Ορθόδοξοι. Το Πατριαρχείο Ρώμης ήτανε Ορθόδοξο, η εικονομαχία σημειωτέον ήτανε μόνο στο Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως, πουθενά αλλού δεν υπήρχε εικονομαχία μόνο στην Κωνσταντινούπολη και μάλιστα το κέντρο της εικονομαχίας ήτανε η Μικρά Ασία που μετά ξέρουμε όλοι εμείς, οι Μικρασιάτες που ήρθανε με τις εικόνες τους. Κι όμως το κέντρο της εικονομαχίας ήταν η Ανατολία, για να καταλάβουμε δηλαδή πόσο μετά άλλαξε.

Εν τοιαύτη περιπτώσει και τους απαντάει ο Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης και λέει, κατ’ άκρα οικονομία να πάτε να χειροτονήσετε έναν ιερέα. Δεν λέει έναν επίσκοπο. Κατ’ άκρα οικονομία έναν ιερέα, γιατί είναι υπερόριος χειροτονία. Κατ’ άκρα λοιπόν οικονομία. Αν λοιπόν ίσχυε η υπόθεση περί ακύρων Μυστηρίων κτλ. θα έπρεπε να πει: θα πάμε να χειροτονήσουμε επισκόπους να αποκατασταθεί το επισκοπάτο, θα κάνουμε Ορθόδοξο Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως κτλ και μάλιστα απ’ τη στιγμή που όλα τα Πατριαρχεία ήταν Ορθόδοξα. …

Κι όμως, επειδή ακριβώς ήταν Πατερικό ανάστημα σου λέει, αυτό το οποίο εμείς πρέπει να κάνουμε είναι διακοπή μνημοσύνου, τουτέστιν κοινωνίας, προς τον αιρετίζοντα, και να κάνουμε αγώνα για να πάμε σε νέα Οικουμενική Σύνοδο η οποία ξανά θα καταδικάσει αυτούς οι οποίοι ανακινήσανε την αίρεση. Όχι ότι η νέα Οικουμενική Σύνοδος θα ξαναεξέταζε αν είναι αίρεση, όχι, αυτό τέλος, αλλά θα καταδίκαζε βάσει των πεπραγμένων της Εβδόμης Οκουμενικής τους νέους ψευδοποιμένες. Απλά πράγματα.

Δυστυχώς λοιπόν δεν τα προσεγγίζουνε, κατ’ αρχάς ιστορικά, μπλέκουνε πρώτη – δεύτερη εποχή, δηλαδή προ και μετά της Οικουμενικής Συνόδου το ζήτημα της εικονομαχίας, αυτοί που γράφουνε και δεύτερον δεν παρατηρούνε, ανεξαρτήτου κάποιων εκφράσεων στις οποίες πράγματι μπορείς να βασιστείς και να πεις ‘άκυρα Μυστήρια’, δεν εξετάζουνε την εκκλησιαστική γενικώς νοοτροπία του Αγίου όπου συνεχώς μιλάει για το ότι κορυφώνεται ο αγώνας στη νέα Σύνοδο η οποία πρέπει να αποκαταστήσει την Ορθοδοξία. Αλλιώς θα έλεγε: όχι, πάμε αμέσως να χειροτονήσουμε να αποκαταστήσουμε το Ορθόδοξο επισκοπάτο. Δεν το λέει πουθενά, αλλιώς θα ήτανε Γ.Ο.Χ. Αλλιώς, ας πούμε για παράδειγμα, οι Γ.Ο.Χ. θα είχανε σήμερα δίκιο. Δεν έχουνε δίκιο ούτε ακόμα και στην προσφυγή που κάνουνε στον Άγιο Θεόδωρο τον Στουδίτη διότι ο ίδιος δεν τους παρέχει ακριβώς κανένα επιχείρημα το οποίο να δικαιολογεί την αποκατάσταση Ορθόδοξου επισκοπάτου και τελικά Εκκλησίας.

(ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ)

***

Απομαγνητοφώνηση Φαίη για το ΑΒΕΡΩΦ.

Πηγή βίντεο elena1111ful

Advertisements

Ένα Σχόλιο to “ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ (Μέρος Α’)”

  1. Φαίη said

    Ποιο είναι το μεγαλύτερο πρόβλημά μας σήμερα;

    ΟΙ ΟΦΕΣ. Όπως ήταν πάντα.

    Πόσους ΟΦΕΣ έχουμε σήμερα;

    ΜΙΛΙΟΥΝΙΑ. Όπως ήταν πάντα.

    Εάν ισχύει για έναν λαό το ότι αν δεν γνωρίζει την ιστορία του είναι καταδικασμένος να πεθάνει, το ίδιο ισχύει και για τον λαό του Θεού.

    Αν δεν γνωρίζει o λαός του Θεού πως επιβίωσε η Εκκλησία ανά τους αιώνες και ποιοι ήταν οι εχθροί Της, στα έσχατα χρόνια ο Χριστός θα ψάχνει με το μικροσκόπιο να βρει την Πίστη που άφησε στους ανθρώπους.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s