ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Η ΘΡΑΚΗ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ !

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • 1944-49

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • ΑΡΧΕΙΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • Tηλεοπτικές Προτάσεις

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Φαίη στο Συλλογή ειδήσεων 26ης Ιουνίου…
    Ν. Μπαλτατζης στο Κατηγορώ
    Πελασγός στο Γενηθήτω το θέλημά Σου ..
    Πελασγός στο Συλλογή ειδήσεων 20ης Ιουνίου…
    γιώργος ηράκλειο στο Επιχείρηση Μπαρμπαρόσα: Όταν ο…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ γιά γερμ.ἀποζημιώσεις

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΝΕΟΝ ΜΟΥΣΕΙΟΝ ΑΚΡΟΠΟΛΕΩΣ

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Επιστολή μαθητή Γυμνασίου προς τον Υπουργό Παιδείας για τις έμφυλες ταυτότητες

Posted by Φαίη στο Φεβρουαρίου 2, 2017

Προς: ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ
ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

Αγαπητέ κ. Υπουργέ,..

Eίμαι ο Γιώργος Σκούρτης, είμαι 14 ετών και φοιτώ στη Γ΄ Τάξη του 1ου Γυμνασίου Κορίνθου. Αφορμή της επιστολής μου η πρόσφατη εγκύκλιος που καταθέσατε προς τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με τίτλο »Υλοποίηση στο Γυμνάσιο Θεματικής Εβδομάδας Ενημέρωσης και Ευαισθητοποίησης σε ζητήματα Διατροφής, Εθισμού-Εξαρτήσεων και Έμφυλων Ταυτοτήτων κατά το σχολικό έτος 2016-2017».

Σκοπός της επιστολής μου δεν είναι να σας κρίνω αρνητικά ή θετικά σχετικά με την απόφαση σας. Αντιθέτως ο λόγος για τον οποίο σας γράφω αυτήν την επιστολή είναι διότι θέλω να σας εκφράσω την έντονη διαμαρτυρία μου όσο αναφορά το ένα σκέλος της εγκυκλίου που προανέφερα.

Αρχικά θα ήθελα να σας πω ότι καταλαβαίνω πως σκοπός σας είναι η ευαισθητοποίηση στο θέμα των Έμφυλων Ταυτοτήτων. Ωστόσο πρέπει να σας αναφέρω ότι οι χειρισμοί σας οδηγούν όχι στην ενημέρωση του θέματος αλλά στην πλήρη αποδοχή του από μαθητές και εκπαιδευτικούς. Γεγονός το οποίο, όπως πολύ καλά γνωρίζετε, έχει προκαλέσει θύελλα αντιδράσεων με κύριο αποδέκτη εσάς τον ίδιο αλλά και την κυβέρνηση. Έχετε αναλάβει μία θέση με κύρος και υπευθυνότητα η οποία σας προστάζει να προστατέψετε και να αναβαθμίσετε την παιδεία, τη γνώση, τις αξίες και τις αρχές του ελληνικού έθνους. Αξίες και αρχές που κατακτήθηκαν και κατακτούνται με αίμα και αγώνες όλων των ελλήνων κατά σειρά ετών.

Είμαι σε θέση να γνωρίζω ότι στο Δεύτερο Μέρος του Ελληνικού Συντάγματος αναφέρονται τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα όλων των Ελλήνων πολιτών. Επίσης στο ίδιο μέρος άρθρο 5 παράγραφος 1 αναγράφεται το δικαίωμα κάθε έλληνα πολίτη να αναπτύσει ελεύθερα την προσωπικότητα του και να συμμετέχει στην κοινωνική, οικονομική και πολιτική ζωή της Χώρας, εφόσον δεν προσβάλλει τα δικαιώματα των άλλων και δεν παραβιάζει το Σύνταγμα ή τα χρηστά ήθη. Με βάση λοιπόν όλα τα παραπάνω αποδέχομαι το δικαίωμα κάθε ανθρώπου στην διαφορετικότητα, όμως στην συγκεκριμένη περίπτωση γίνεται συζήτηση για κάτι το οποίο είναι παρά φύσιν (συγκεκριμένα σύμφωνα με τα όσα προτείνετε μιλάμε και για μία ενδεχόμενη αλλαγή φύλου). Επιπρόσθετα στο Σύνταγμα υπάρχει και το θρήσκευμα της Ελλάδας. Σύμφωνα με το όποιο κάτι τέτοιο θεωρείται έγκλημα και όχι απλή παράβαση.

Προσωπικά θέλω να σας αναφέρω ότι όλα τα παραπάνω δεν αποτελούν ενόχληση για εμένα αλλά προσβολή των ηθών μου και των ηθών της χώρας μου. Προσβολές που δε θα γίνουν αποδεκτές. Και αν μου επιτρέπεται χρησιμοποιείτε τη θέση σας για να μας περάσετε μηνύματα ενάντια στις αρχές μας.

Για να συνοψίσω θέλω να σας πω ότι αυτά τα μηνύματα δε θα γίνουν αποδεκτά από εμάς ΠΟΤΕ.

Τέλος θα ήθελα να σας ζητήσω μία χάρη. Θα περιμένω αγωνιωδώς μία απάντησή σας ως ένδειξη πως αυτή η επιστολή διαβάσθηκε από εσάς και δεν κατέληξε σε κάποιο δεύτερο πρόσωπο ή σε κάποιο κάλαθο των αχρήστων.

Με σεβασμό και εκτίμηση
Γιώργος Σκούρτης – μαθητής του 1ου Γυμνασίου Κορίνθου
Σολομός Κορινθίας

Πηγή ΑΚΤΙΝΕΣ

Εικόνα: W. Homer, Αγόρι που κάνει τα μαθήματά του στο σπίτι. 1874. Arcellmuseum. Από annagelopoulou.blogspot

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s