ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Η ΘΡΑΚΗ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ !

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • 1944-49

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • ΑΡΧΕΙΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • Tηλεοπτικές Προτάσεις

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    atha40 στο ΕΙΜΑΙ ΑΜΑΡΤΩΛΗ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓ…
    Φαίη στο Αρχιμ. Παΐσιος Παπαδόπουλος, Κ…
    Βρώμικος πόλεμος των… στο ΦΟΒΟΥ ΤΟΥΣ ΔΑΝΑΟΥΣ ΚΑΙ ΔΩΡΑ ΦΕ…
    Φαίη στο Σταύρος Αβαγιάννης, Ο Μητροπολ…
    ΘΟΔΩΡΗΣ στο Βρώμικος πόλεμος των οικουμενι…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ γιά γερμ.ἀποζημιώσεις

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΝΕΟΝ ΜΟΥΣΕΙΟΝ ΑΚΡΟΠΟΛΕΩΣ

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Μητροπολίτης Διονύσιος – ο πάπας της Κορίνθου

Posted by Φαίη στο Ιανουαρίου 4, 2017

%ce%ba%ce%bf%cf%81%ce%af%ce%bd%ce%b8%ce%bf%cf%85-%ce%b4%ce%b9%ce%bf%ce%bd%cf%8d%cf%83%ce%b9%ce%bf%cf%82-1 «Ποιος σας έδωσε το δικαίωμα να μου αμφισβητήσετε τις πνευματικές εξουσίες που μου χορηγεί το Πνεύμα το Άγιο και η Εκκλησία;»

«Εγώ εκφράζω την Εκκλησία, δεν την εκφράζεις εσύ παιδί μου.»

Θλιβερή και εξοργιστική υπήρξε η εμφάνιση του Μητροπολίτη Κορίνθου Διονυσίου πριν λίγες ημέρες σε κοινή εμφάνιση με τον ‘πρώην αντιοικουμενιστή’ και τώρα ‘μετανοημένο’ Μητροπολίτη Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως Ιερεμία που μας απογοήτευσε τόσο πολύ.

Πόσες φορές ύψωσε τη φωνή του, πόσες φορές κούνησε απειλητικά το χέρι του για να ρωτήσει: Ποιοί είστε εσείς; Τί είστε εσείς; Ποιός σας έδωσε το δικαίωμα; Τί ρόλο παίζετε; Ποιοί είναι αυτοί που σας καλούν; Και όσο πιο πολλές φορές ρωτούσε, τόσο πιο πολύ εμείς παίρναμε απαντήσεις για το ποιος είναι αλλά και τι δεν είναι αυτός που έκανε τις ερωτήσεις.

Βέβαια, αυτοί για τους οποίους μιλούσε έχουν όνομα, βγήκαν με τα πρόσωπά τους και διατύπωσαν τις απόψεις τους, αρκετοί εξ αυτών μάλιστα έχουν και κάποιο κύρος μέσα στον χώρο της Εκκλησίας. Από τότε όμως που πολλοί από αυτούς άρχισαν να ‘τα μαζεύουν’, προμηνύοντας αφενός την ‘απόφαση’ της Ιεράς Συνόδου της Ιεραρχίας που ήρθε λίγο αργότερα και αφετέρου καταδεικνύοντας τον εκ του Φαναρίου εντολέα που υπάκουσαν, όλοι αυτοί έγιναν ‘άγνωστοι’. Εμείς από εδώ και στο εξής καλούμαστε να ξεχάσουμε ποιοι ήταν και να τους σκεφτόμαστε ως ‘αγνώστους’ και επιπλέον να φανταστούμε ότι κάποιος κακόβουλος έβαλε αυτούς τους ‘αγνώστους’ να πούνε αυτά τα κακά πράγματα. Γιατί δεν ρώτησε ο Μητροπολίτης Κορίνθου τον Μητροπολίτη Ιερεμία που καθότανε δίπλα του ποιος τον έβαλε να λέει διαφορετικά πράγματα όλον αυτόν τον καιρό;

Ο Μητροπολίτης Διονύσιος χρησιμοποίησε και τον Άγιο Ιωάννη τον Χρυσοστόμο για να στηρίξει τις θέσεις του: «Δεν είναι λοιπόν κακό να εκφράζονται ανησυχίες, φόβοι, τυχόν διαφωνίες αλλά λέει πάλι ο Άγιος Χρυσόστομος που αρέσει τόσο πολύ -αλλά είναι Χρυσόστομος πως να το κάνουμε (!!)-, λέει, ότι καλύτερα είναι να απατάται και να πέφτει κανείς με την Εκκλησία παρά εκτός της Εκκλησίας..»

Ο αποδιδόμενος αυτός λόγος στον Άγιο Ιωάννη τον Χρυσόστομο που για την ακρίβεια λέει, κάλλιον πλανάσθαι μετά της Εκκλησίας ή ορθοτομείν εκτός Αυτής, κυκλοφορεί ευρέως από οικουμενιστικούς και φιλο/κρυφο-οικουμενιστικούς κύκλους αλλά και σε πολύ copy paste από ‘γνωστούς ανώνυμους’ σχολιαστές που μπαίνουν συστηματικά στις αναρτήσεις για να αφήσουν οικουμενιστική σκόνη, χωρίς να γίνεται καμία αναφορά στο χωρίο απ’ όπου υποτίθεται ότι προέρχεται αλλά ούτε και στο που αναφερόταν ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος. Είναι δυνατόν να αναφέρεται σε θέμα πίστεως; Θεολόγος δεν είμαι, και με συγχωρείτε αν κάνω λάθος, δέχομαι οποιαδήποτε διόρθωση αλλά ένας τέτοιος λόγος θα έπρεπε να είχε λάβει την ανάλογη προσοχή από τους μελετητές. Πού υπάρχει αυτός ο λόγος Μητροπολίτα; Σε ποιο χωρίο υπάρχει; Σε ποια περίπτωση αναφερόταν ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος;

Ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος είχε πει αυτό:

«.. πανταχοῦ τῆ Ἐκκλησία μετ’ἀκριβείας ἑπώμεθα, τήν ἀγάπην καί τήν εἰρήνην προτιμῶντες ἁπάντων. Εἰ γάρ καί ἐσφάλλετο ἡ Ἐκκλησία, οὐ τοσοῦτον κατόρθωμα ἀπό τῆς τῶν χρόνων ἀκριβείας ἦν, ὅσον ἔγκλημα ἀπό τῆς διαιρέσεως καί τοῦ σχίσματος τούτου…»
«..παντοῦ ἀκολουθοῦμε τήν Ἐκκλησία μέ ἀκρίβεια, προτιμῶντας ἀπ’ὅλα τήν ἀγάπη καί τήν εἰρήνη. Γιατί, ἀκόμη καί ἄν ἔσφαλλε ἡ Ἐκκλησία, δέν θά ἦταν τόσο μεγάλο κατόρθωμα ἡ ἀκριβής τήρηση τῶν χρόνων, ὅσο μεγάλο ἔγκλημα εἶναι ἡ διαίρεση καί τό σχίσμα αὐτό…»

[Εδώ παρενθετικά και για αποφυγή των ‘γνωστών’ παρεξηγήσεων, να σημειώσω πώς εννοεί την ειρήνη ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος: «Ειρήνην δε λέγω, ου την από προσρήσεως ψιλής, ουδέ την από της κοινωνίας των τραπεζών, αλλά την κατά Θεόν ειρήνην, την εκ της συμφωνίας της πνευματικής, …»]

Και που αναφερόταν εδώ ο Πατέρας μας Ιωάννης ο Χρυσόστομος; Μήπως αναφερόταν σε αυτό που λέει ο Μητροπολίτης;
«.. διότι η Εκκλησία είναι αυτή η οποία παρατείνει τον Χριστό και σώζει, δεν την σώζω εγώ ούτε ο Δεσπότης ούτε κανείς εκ των ιερέων, όλοι όμως μαζί αποτελούμε την Εκκλησία υπό την προϋπόθεση ότι εμείς Την ποιμένωμε και εσείς ποιμένεσθε».

Όχι.
«… Οὐδέ γάρ ἡ Ἐκκλησία χρόνων ἀκρίβειαν οἶδεν˙ ἀλλ’ἐπειδή παρά τήν ἀρχήν πᾶσιν ἔδοξε τοῖς πατράσι διηρημένοις ὁμοῦ συνελθεῖν καί ταύτην ὁρίσαι τήν ἡμέραν, τήν συμφωνίαν πανταχοῦ τιμῶσα καί τήν ὁμόνοιαν ἀγαπῶσα, κατεδείξατο τό ἐπιταχθέν».
«Γιατί, οὔτε ἡ Ἐκκλησία γνωρίζει τήν ἀκρίβεια τῶν χρόνων˙ ἀλλά, ἐπειδή στήν ἀρχή φάνηκε καλό σέ ὅλους τούς πατέρες, πού ἦσαν διηρημένοι, νά συνέλθουν μαζί καί νά ὁρίσουν αὐτήν τήν ἡμέρα τοῦ ἑορτασμοῦ, ἡ Ἐκκλησία, πού παντοῦ τιμᾶ τήν συμφωνία καί ἀγαπᾶ τήν ὁμόνοια, δέχθηκε τό ἀποφασισθέν».

Ο λόγος αυτός απευθύνεται σε εκείνους που αθετούσαν την απόφαση της Α’ Οικουμενικής Συνόδου ως προς τον εορτασμό του Πάσχα. Το «απατάται» του Μητροπολίτη Διονυσίου αφορά το «μηδαμινό» θέμα της ακριβείας του ημερολογίου, και είναι μηδαμινό αυτό το θέμα μπροστά στην αθέτηση της συμφωνίας της Α’ Οικουμενικής Συνόδου που θα προκαλούσε διχόνοια στην Εκκλησία. [Παρεμπιπτόντως, ας αναλογιστεί εδώ η διοικούσα εκκλησία τη δική της ευθύνη και συμβολή στη δημιουργία του σχίσματος των Παλαιοημερολογιτών.]
«Σύ δέ οὐ προτιμᾶς τοῦ χρόνου τῆς Ἐκκλησίας τήν συμφωνίαν, ἄλλ’ἵνα δόξης ἡμέρας παρατηρεῖν, εἰς τήν κοινήν ἁπάντων ἡμῶν ἐμπαροινεῖς μητέρα καί τήν ἁγίαν διατέμνεις σύνοδον; Πῶς ἄν ἄξιος εἴης συγγνώμης, ὑπέρ τοῦ μηδενός τοσαῦτα ἁμαρτάνειν αἱρούμενος
«Ἐσύ δέν προτιμᾶς τήν συμφωνία τῆς Ἐκκλησίας ἀπό τόν χρόνο, καί, γιά νά φανεῖς ὅτι παρατηρεῖς τίς ἡμέρες, φαίρεσαι ἀπρεπῶς σάν μεθυσμένος στήν κοινή μητέρα ὅλων μας καί διασπᾶς τήν ἁγία σύνοδο. Καί πῶς θά ἦσουν ἄξιος συγνώμης, ἀφοῦ γιά μηδαμινό πρᾶγμα διαλέγεις νά ἁμαρτήσεις τόσο πολύ;»

Δεν αναφέρεται εδώ σε θέμα πίστεως ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος Μητροπολίτα μου, και ούτε φυσικά υπονοεί πουθενά ότι η Εκκλησία που σώζει ενδέχεται να υποπέσει και σε πτώση. Εμείς που βρισκόμαστε μέσα Της συνεχώς πέφτουμε και σηκωνόμαστε. Αν πέφταμε μαζί με την Εκκλησία, όπως είπατε εσείς, τότε ποιος θα μας έσωζε; Βέβαια, για να μπορείτε να το δείτε έτσι θα πρέπει να καταλάβετε ότι στα μάτια του Ιησού Χριστού είσαστε κι εσείς ποίμνιό Του και ότι μόνο με αυτό το ταπεινό φρόνημα που έχει τον Χριστό στην κεφαλή της Εκκλησίας θα μπορείτε να είστε και καλός ποιμένας. Θα πρέπει να καταλάβετε ότι η Ιερωσύνη σας και τα Μυστήρια που περνάνε μέσα από τα χέρια σας δεν είναι δικά σας αλλά δωρεά του Θεού για συγκεκριμένο λόγο και όχι για να μας κουνάτε απειλητικά το δάχτυλο και να συμπεριφέρεστε σαν τραμπούκος. Μόνο μία ψεύτικη ‘εκκλησία’, εκτός Εκκλησίας, που έχει κτιστή κεφαλή (κάποιον σαν κι εσάς ας πούμε) πέφτει μαζί με εκείνους που υποτίθεται ότι σώζει. Καταλαβαίνετε τη διαβολική έπαρση αυτού του εσφαλμένου σκεπτικού και πόσο παράλογο τώρα ακούγεται; [« ..καλύτερα είναι να απατάται και να πέφτει κανείς με την Εκκλησία παρά εκτός της Εκκλησίας.»]

Χρησιμοποίησε ο Μητροπολίτης Διονύσιος τη ‘διαφωνία’ μεταξύ του Αποστόλου Πέτρου και του Αποστόλου Παύλου στο θέμα της περιτομής για να μας δείξει πως λύνονται οι διαφωνίες μέσα στην Εκκλησία που πάντα υπάρχουν. Ο ένας, μας είπε, εξέφραζε τον συντηρητισμό, ο άλλος τον προοδευτισμό και στο τέλος επικράτησε ο προοδευτισμός του Παύλου. Η Σύνοδος των Αποστόλων υιοθέτησε την άποψη «του προσήλυτου και νεοχριστιανού, να χρησιμοποιήσω όρο με τα σημερινά δεδομένα, Παύλου» μας λέει ο Σεβασμιώτατος. Για ποιους σημερινούς «νεοχριστιανούς» μας μιλάει εδώ ο Μητροπολίτης; Μήπως για τους αιρετικούς «ετερόδοξους των χριστιανικών εκκλησιών» που αποδέχτηκαν στο Κολυμπάρι; Τι πάει να πει «νεοχριστιανός»; Υπάρχει κάποια διαφορά στην Πίστη μεταξύ αυτού του «νεοχριστιανού» και του χριστιανού;

Πως είναι όμως δυνατόν ένα ‘έθιμο’ που επιβαλλόταν από τον Μωσαϊκό νόμο να αποτελεί μέρος του Λόγου του Ευαγγελίου; Το παράδειγμα που χρησιμοποιεί εδώ ο Μητροπολίτης πάλι δημιουργεί πρόβλημα και εισάγει την οικουμενιστική νοοτροπία περί μιας μεταβαλλόμενης αλήθειας που ταλαντεύεται συνεχώς ανάμεσα στον συντηρητισμό και τον προοδευτισμό. Υπήρξε όντως διαφωνία μεταξύ των δύο Αποστόλων; Οι νεωτεριστές που παπίζουν βλέπουν διαφωνία, όχι όμως οι Πατέρες. Ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος για παράδειγμα, τον οποίο επικαλούμαι διότι έχω την αίσθηση ότι ο Σεβασμιώτατος του τρέφει ιδιαίτερη συμπάθεια!, μας λέει ότι οι δύο Απόστολοι έστησαν αυτή τη διαφωνία για να πείσουν τους εξ Ιεροσολύμων μαθητές του Πέτρου να μην κάνουν περιτομή. Εάν, λέει, τους έκανε απευθείας την παρατήρηση ο Παύλος εκείνοι δεν θα την δεχόντουσαν διότι δεν τον συμπαθούσαν. Έκανε όμως την παρατήρηση στον Πέτρο και ο Πέτρος τη δέχτηκε σιωπηλά και χωρίς διαμαρτυρία για να τους δώσει το παράδειγμα με αυτόν τον τρόπο. Όλη αυτή η διαφωνία σκηνοθετήθηκε για να διασωθεί η ακρίβεια του Ευαγγελίου μας λέει ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος. Ο Μητροπολίτης Κορίνθου Διονύσιος απορώ για ποιον λόγο δεν το γνωρίζει αυτό και για ποιον λόγο έπρεπε να παρουσιάσει τη ‘διαφωνία’ αυτή μεταξύ των δύο Αποστόλων με τέτοιον τρόπο έτσι ώστε να κάνει διάφορους συνειρμούς στο ποίμνιό του περί «συντηρητισμού», «προοδευτισμού» και «προοδευτικών νεοχριστιανών» την άποψη των οποίων η Εκκλησία τότε δέχτηκε με Σύνοδο.

Θέλοντας να μας υποδείξει  πως θα πρέπει να ξεπεραστεί η τωρινή σύγχυση στο Σώμα της Εκκλησίας, μας λέει ότι ‘η διαφωνία’ έληξε με την απόφαση της Α’ Οικουμενικής Συνόδου η οποία επικυρώθηκε από τη ζωή της Εκκλησίας με τη γνωστή απεικόνιση των δύο Αποστόλων και την αναγνώριση του Αποστόλου Παύλου ως Πρωτοκορυφαίου. Ο Μητροπολίτης  ξεκαθάρισε  από την αρχή ότι διαφωνίες υπήρξαν μέσα στην Εκκλησία και μπορούν να υπάρχουν αλλά από τη στιγμή που η Εκκλησία αποφασίσει συνοδικώς, οι διαφωνίες τέλος. Για τον Μητροπολίτη όλες οι Σύνοδοι στη ζωή της Εκκλησίας υπήρξαν ορθές, δεν υπήρξαν ποτέ ψευδο-Σύνοδοι, γι’ αυτό κι εμείς τώρα πρέπει να καθίσουμε ήσυχα. Με αυτό το σκεπτικό απορώ γιατί ο Μητροπολίτης μπαίνει στον κόπο να αναφερθεί στην επικύρωση της Συνόδου, αφού ούτως ή άλλως η επικύρωση της κάθε Συνόδου είναι μονόδρομος, όσα χρόνια κι αν χρειαστούν για να γίνει αυτό. Για να μας πείσει για αυτήν την ανιστόρητη θέση του, χρησιμοποίησε ένα παράδειγμα στο οποίο η πραγματική κόντρα βρισκόταν μεταξύ της Αλήθειας του Ευαγγελίου και του Μωσαϊκού Νόμου. Η Α’ Οικουμενική Σύνοδος προστάτευσε την ακρίβεια του Ευαγγελίου με τη διάταξη που έβγαλε, πράγμα κατανοητό γιατί έγινε και αποδεκτή από το ποίμνιο.

Στο πιο θλιβερό, για μένα, κομμάτι της παρουσίας του, ο Μητροπολίτης Διονύσιος μίλησε για μία επιστολή που έλαβε από έναν «έξυπνο» όπως τον αποκάλεσε:

«Πολλοί έξυπνοι υπάρχουν -έλεγα στον Δεσπότη την ώρα που ήμασταν από κει- πήρα σήμερα μια επιστολή, μα το μετάνοιωσα που δεν την έχω κοντά μου. Το τι υβρεολόγιο πατάει ένας Ορθόδοξος Χριστιανός στον Αρχιεπίσκοπο, στον Πατριάρχη, στη Σύνοδο, στους Δεσποτάδες, στους παπάδες, και καταλήγει πού; Γι’ αυτό, λέει, εγώ θα αποτειχιθώ, δηλαδή θα βγω έξω από τα τείχη. Ποιά τείχη; Της Εκκλησίας. Και θέλει να βγει έξω για να πει ότι εγώ τα ξέρω καλύτερα και από τη Σύνοδο και από την Αγία Γραφή και απ’ όλα αυτά. Φανταστείτε, ο διάβολος είχε τόσο εγωϊσμό; Είχε παρόμοιο, δεν ξέρω. Σημασία όμως έχει ότι αυτό είναι διαβολικό και στερεί στον άνθρωπο τη χάρη του Θεού και της Εκκλησίας. Δεν είναι λοιπόν αρετή αυτός ο τρόπος και όσοι το λένε και όσοι το περιγελούν, περιγελούν εμένα που το λέω και καλά μου κάνουν, την Εκκλησία τι γίνεται; Γιατί μετά θα δούμε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος. Αύριο κλαίνε. Και ξέρετε κάτι; Κλαίνε γιατί υπήρξε επιλογή των ιδίων. Η ελευθερία, πήγαινε όπου θέλεις

Περιττό βέβαια να ασχοληθεί κανείς με τις γνωστές διαστρεβλώσεις των εξουσιομανών Δεσποτάδων περί αποτειχίσεως. Είναι δυνατόν κι εδώ ο «λόγιος» αυτός Μητροπολίτης, όπως τον περιέγραψε ο προσκεκλημένος Μητροπολίτης Ιερεμίας, να μην γνωρίζει τα περί αποτειχίσεως; Ο Δεσπότης προφανώς βλέπει τείχη και ντουβάρια γιατί μόνο εκεί δεσπόζει. Το πιο θλιβερό όμως είναι ο τρόπος με τον οποίον αντιμετωπίζει, ΓΕΛΩΝΤΑΣ, την απομάκρυνση ενός προβάτου.

%ce%ba%ce%bf%cf%81%ce%af%ce%bd%ce%b8%ce%bf%cf%85-%ce%b4%ce%b9%ce%bf%ce%bd%cf%8d%cf%83%ce%b9%ce%bf%cf%82

[1:36:40] «Κλαίνε γιατί υπήρξε επιλογή των ιδίων

Βέβαια, με όλα όσα έχουμε συμπεράνει έως τώρα το συγκεκριμένο πρόβατο φεύγει για να σωθεί, αλλά διερωτώμαι ποιά θα έπρεπε να είναι η συμπεριφορά ενός Ποιμένα που φέρει τον τύπο του Ιησού Χριστού; Όταν βλέπει ο Ιησούς Χριστός τα παιδιά Του να φεύγουν από Αυτόν γελάει; Σταυρώθηκε για όλους εμάς τους αμαρτωλούς για να γελάει μετά όταν μας βλέπει να απομακρυνόμαστε από Αυτόν; Ποιος έχει τον διαβολικό εγωισμό εδώ Μητροπολίτα μου; Ποιός σκέφτεται ντουβάρια και ποιός την Πίστη του Ιησού Χριστού, εκεί που ΕΙΝΑΙ η Εκκλησία; Ποιός σας έδωσε το δικαίωμα να εκβιάζετε τον κάθε πιστό να συμβιβάσει την Πίστη του και να απομακρυνθεί από τον Χριστό, επειδή εσείς λέει κρατάτε τα κλειδιά της Εκκλησίας;

Και παρακάτω ο Μητροπολίτης Κορίνθου χρησιμοποιεί και την Παραβολή του Ασώτου Υιού, για τον οποίον υιό υποθέτω ο Πατέρας θα έριξε πολύ γέλιο όταν τον είδε να φεύγει από τον οίκο Του. Ας δούμε όμως πως χρησιμοποίησε αυτήν την Παραβολή:

«Ταπεινό πνεύμα Χριστιανοί μου. Και τότε πραγματικά, για να μπούμε και στο θέμα μας πάλι και να κλείσουμε, τότε θα δούμε την προκοπή της Εκκλησίας μας, όχι για να νικά τους εχθρούς Της, γιατί ο Χριστός δεν αισθάνθηκε ότι είχε εχθρούς. Τον άνθρωπο τον αγάπησε, φίλο τον αισθάνθηκε, έτσι τον απεκάλεσε.. υπέρ αυτού θυσιάστηκε. Δεν ήρθε για να λέει, αυτός δεν είναι, δεν μπαίνει μέσα. Μου θυμίζει τον αδελφό της Παραβολής του Ασώτου Υιού, που λέει, .. αυτόν τον έχεις και τι δεν κάνει και τον έχεις, τα πάντα του τα δωσες όλα, τα πήρε, τα σπατάλησε .. και τώρα μου τον δέχεσαι, και ωργίσθη και ουκ ήθελεν εισελθείν. Οργίσθηκε και δεν ήθελε να πάει. Του έλεγε ο πατέρας, βρε παιδάκι μου, εγώ απέναντί σου είμαι αυτός που είμαι; Δεν σ’ αγαπάω; Ό,τι έχω δεν είναι δικό σου; Τι σε πειράζει που ο αδελφός σου θα σωθεί ή δε θα σωθεί ή που κάνουμε μια προσπάθεια να σωθεί και ο αδελφός σου; Εκείνος τίποτα, δεν ήθελε, βέβαια η Αγία Γραφή δεν λέει και τι έγινε

Άλλη μία θλιβερή παραποίηση της διδασκαλίας της Εκκλησίας, εμποτισμένη με μπόλικη αγαπολογία, από τον Μητροπολίτη Κορίνθου Διονύσιο. Άλλη μία διαστρέβλωση που ‘μπάζει’ πλαγίως νέες ερμηνείες για να προετοιμάσει το κοιμισμένο ποίμνιο για εκείνα που δρομολογούνται.

Αναφέρεται στους «εχθρούς» της Εκκλησίας τους οποίους όμως ο Χριστός, ως άνθρωποι που είναι, τους αγαπάει διότι για τον άνθρωπο θυσιάστηκε. Μάλιστα. Για να δούμε εδώ όμως που το πάει ο Μητροπολίτης; Μας λέει για τον μεγάλο αδελφό ο οποίος οργίσθηκε που είδε τον Πατέρα να δέχεται πίσω τον άσωτο υιό, και τον Πατέρα να του λέει: «εμείς κάνουμε μια προσπάθεια να σωθεί ο αδελφός σου». Καλά, πόσους πατέρες είχε ο άσωτος υιός Μητροπολίτα μου; Ποιές προσπάθειες έκαναν αυτοί οι πατέρες όσο έλειπε ο μικρός τους υιός για να τον σώσουν; Καταλαβαίνουμε λοιπόν, ποιοι είναι οι πατέρες, ποιος είναι ο «εχθρός», ποιος είναι ο «αδελφός» και ποιες είναι οι «προσπάθειες». Οι πατέρες είναι αυτοί οι καλοί μας οι επίσκοποι που στέκονται, λέει, επί σκοπόν και φυλάττουν την Πίστη μας. Ο «εχθρός» είναι οι αιρετικοί. Ο «αδελφός» είμαστε εμείς που τους «τα πρήζουμε» και οι «προσπάθειες» είναι οι ‘διάλογοι’, οι συμπροσευχές και η συνοδική τους κατοχύρωση ως «εκκλησίες». Και η Εκκλησία έτσι θα προκόψει, μας λέει.

Ο Χριστός όμως Μητροπολίτα μου αν και ήρθε στη γη για όλους μας, την ώρα της Κρίσεως θα κρίνει, διότι σέβεται την ελεύθερη επιλογή του ανθρώπου. Αυτήν την επιλογή την οποίαν εσείς από τη μία χλευάζετε, όπως κάνατε με τον πιστό που σας έστειλε την επιστολή, από την άλλη αγνοείτε, όπως κάνετε σε αυτήν την Παραβολή. Ο άσωτος υιός ευλογημένε άνθρωπε μετανόησε. ΜΕ-ΤΑ-ΝΟ-Η-ΣΕ. Ήλθε στον εαυτόν του, συνειδητοποίησε την αμαρτία του και επέστρεψε ΜΟΝΟΣ του. Δεν έτρεξε ο Πατέρας από πίσω του για του αλλάξει τα μυαλά, να προσπαθήσει να τον σώσει όπως λέτε εσείς. Περίμενε με καρτερία και πόνο να επιστρέψει γιατί σεβότανε την ελευθερία του και χάρηκε τόσο πολύ όταν επέστρεψε και έκανε μεγάλη γιορτή. Και τον άλλον τον υιό Του δεν τον αμέλησε όλο αυτό το διάστημα που έλειπε ο αδελφός του, ούτε του έλεγε ψέματα όπως κάνετε εσείς. Τι καλό μπορεί να υπάρχει πίσω από το ψέμα Μητροπολίτα μου; Το ένα ψέμα μετά το άλλο. Πόσο ακόμα πρέπει να διαστρεβλώσετε το Λόγο του Θεού για να γίνει το δικό σας; Έως τώρα μόνο με αυτήν την Παραβολή έχετε ακυρώσει τη διδασκαλία περί Κρίσεως και περί Μετανοίας.

Οι αιρετικοί τους οποίους κατοχυρώσατε συνοδικά ως «εκκλησίες» ΔΕΝ ΜΕΤΑΝΟΗΣΑΝ Μητροπολίτα μου, κι εσείς ήδη τους δίνετε δώρα που δεν σας ανήκουν, και στήσατε γιορτές και πανηγύρια στον Οίκο Του που ούτε Αυτός σας ανήκει. Βάλατε τον εαυτό σας πιο πάνω και από τον Πατέρα του ασώτου υιού και πράττετε διαφορετικά, γιατί εσείς μάλλον ξέρετε καλύτερα από Εκείνον. Σπαταλάτε την περιουσία Του, πουλάτε το ποτισμένο με αίμα χρυσάφι της Πίστης για ξυλοκέρατα γουρουνιών, διότι εσείς μάλλον αγαπάτε καλύτερα και είστε πιο γενναιόδωροι από Εκείνον.

Και στο τέλος πάει να τα ψιλομπαλώσει ο Μητροπολίτης: «Γιατί ξέρετε, τις προσπάθειες εν τέλει, όπως λέει ο Απόστολος Παύλος, τις κάνουμε οι άνθρωποι αλλά αυτός που αυξάνει τη σπορά του Λόγου του Θεού, που κάνει το πότισμα, άλλους τη σπορά και άλλους την προσπάθεια, ο Θεός τα αυξάνει. Μην παίρνουμε και από το Θεό τις δικαιοδοσίες Του. Πήραμε από τον Δεσπότη, πήραμε από τον παπά, πήραμε κι από την Εκκλησία και από το Θεό θα τα πάρουμε;» Βρε τί κακό είναι τούτο που σας βρήκε Μητροπολίτα μου; Κι εμείς οι πανάθλιοι πήραμε τις δικαιοδοσίες σας, πήραμε οι ασεβείς και τις δικαιοδοσίες του Θεού. Σα δε ντρεπόμαστε λιγάκι, βάι βάι θα πέσει φωτιά να μας κάψει !!!

Προκαλεί βέβαια μεγάλη απορία σε πολλούς το πως κατανοεί τις δικαιοδοσίες του ο Μητροπολίτης Κορίνθου Διονύσιος. Να γίνεται στα χρόνια μας μία Σύνοδος, να έχει αναστατωθεί το ποίμνιο απανταχού γης με τις αντισυνοδικές πρακτικές, τις αντιπατερικές διατυπώσεις των κειμένων, την παρουσία των αιρετικών, τους εκβιασμούς του Βαρθολομαίου στις Αυτοκέφαλες Εκκλησίες, τους εξ Αμερικής χορηγούς και τόσα άλλα κι εμείς όλοι να περιμένουμε, και να περιμένουμε … και να τους παρακαλούμε τόσους μήνες να μιλήσουν, ως Επίσκοποι που είναι,

και ο Μητροπολίτης να λέει: «Αλλά για φανταστείτε,. αυτήν την περίφημη πια Σύνοδο. Μας πρήξανε. Πριν γίνει να τη λένε ληστρική. Πριν γίνει

Με όλο το σεβασμό Μητροπολίτα αλλά στο χωριό μου όταν δούμε κακαρέντζες δεν τις πατάμε για να διαπιστώσουμε αν είναι όντως κακαρέντζες.

Όταν όμως ένας επίσκοπος πρέπει να πατήσει τις κακαρέντζες για να δει τί είναι, τότε είναι καταδικασμένος να τις πατάει πάντα, τέτοιος επίσκοπος που είναι.
«Πήγαμε τώρα, μετά τη Σύνοδο στην Ιεραρχία μας, δηλαδή όλοι οι Επίσκοποι της Εκκλησίας της Ελλάδος και τι είπαμε; Βάλτε κάτω τα κείμενα. Πού διαφωνούμε; Που υπερέβημεν τα εσκαμμένα; Και καταλήξαμε ότι δεν μπορούμε να μιλάμε τώρα μέχρις ότου επεξεργαστεί πλήρως τα κείμενα που υπεγράφησαν απ’ όλες τις Εκκλησίες -πριν επεξεργαστούν τα κείμενα οι Συνοδικοί οι 12 της ΔΙΣ. Και από εκεί και πέρα θα τα φέρουν στην Ιεραρχία πάλι -έτσι δεν αποφασίσαμε Σεβασμιώτατε;- θα τα φέρουν στην Ιεραρχία πάλι να τα ξανασυζητήσουμε και να πούμε μετά τι;΄Ότι εκεί που πήγαμε δεν μιλούσαμε εν Αγίω Πνεύματι; Τι λέγανε δηλαδή; Αρλούμπες; Αυτό δεν είναι βλασφημία

Βέβαια, είναι βλάσφημο να λένε αρλούμπες οι επίσκοποι όταν επικαλούνται το Άγιο Πνεύμα, είναι δυνατόν το Άγιο Πνεύμα να αγνοήσει κοτζάμ επισκόπους; Πόσο μάλλον όταν μαζί με το Άγιο Πνεύμα επικαλούνται και τις προσευχές του αλάνθαστου πάπα, για να το σιγουρέψουν το πράμα !! Γι’ αυτό κι’ εμείς μπορούμε να κοιμόμαστε ήσυχοι.

«Γι’ αυτό ηρεμία, ψυχραιμία, προσευχή, εξομολόγηση, μετάνοια, ώστε αυτά που επεξεργάστηκαν οι πατέρες και εψήφισαν μάλιστα ομόφωνα, να γίνουν στην Εκκλησία μας τρόπος ζωής.», μας λέει ο Μητροπολίτης, ξεκαθαρίζοντας ότι η απόφαση ήδη πάρθηκε, τα αποδέχτηκαν όλα και θα πρέπει να τα αποδεχτούμε κι εμείς.

Και δεν θέλει πολλά πάρε δώσε με το ποίμνιο τούτος ο επίσκοπος. Παραδέχεται την απουσία του: «Και θα διαπιστώσατε ότι πολλές φορές έκανα υπαινιγμούς αλλά στην ουσία του θέματος δεν μπήκα ποτέ. Έκανα μια αναφορά, έφευγα. Στην ουσία δεν μπήκα ποτέ.». Αλλά ενοχλείται από την δικαιολογημένη ανασφάλεια που προκάλεσε και προκαλεί αυτή η απουσία και η έλλειψη ομολογίας. Ο Μητροπολίτης Κορίνθου Διονύσιος δεν χρειάζεται να είναι τόσο ‘κοντά’ στο ποίμνιό του, δεν βλέπει καν τον λόγο με αυτά που γίνονται… ξέρει άλλους τρόπους:

«Έρχονται τώρα, έχει γίνει της μόδας. Ποιό; Οι επίσκοποι να υπογράψετε ομολογία πίστεως. Γιατί ρε παιδί μου να υπογράψω ομολογία πίστεως; Όταν έγινα επίσκοπος ενώπιον της Ιεράς Συνόδου και των πιστών την ομολογία μου την έκαμα. Αν είναι δυνατόν κάθε μέρα να έρχεται ο ένας και να [μου λέει].. «ομολόγα, λέγε, τι πιστεύεις». Ε κάτσε ντε, εμένα με έβαλε η Εκκλησία επίσκοπο, εγώ ρωτάω τι πιστεύεις εσύ, δε ρωτάς εσύ εμένα. Εγώ εκφράζω την Εκκλησία δεν την εκφράζεις εσύ παιδί μου

«Αν έχω καταδικαστεί από Σύνοδο ως αιρετικός να μου το πείτε, αν δεν έχω ποιος σας έδωσε το δικαίωμα να μου αμφισβητήσετε τις πνευματικές εξουσίες που μου χορηγεί το Πνεύμα το Άγιο και η Εκκλησία; Ποιος σας το έδωσε; Τι είστε; Αντιλαμβάνεστε που πάμε;»

Ο Μητροπολίτης ξέρει και πως να αφεντεύει την πνευματική του ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ, δεν επιτρέπει να εισέρχονται στο δικό του το χωράφι διαφορετικές απόψεις από τις δικές του: «Και αφού στην Κόρινθο υπάρχει κλήρος δεν υπάρχει; Υπάρχει Δεσπότης δεν υπάρχει; Ωραία. Λέει, να μην πηγαίνω εγώ στην άλλη Μητρόπολη και ο άλλος στην [άλλη] παρά μόνο με την άδεια και την ευλογία του Δεσπότου. Όπως τώρα είναι εδώ ο Σεβασμιώτατος με την πρόσκλησή μου και με τον σεβασμό μου και την αγάπη μου και όπως εκείνος με καλεί να πάω. Δεν πήγα, ούτε ήρθε αυθαίρετα, ούτε πάω αυθαίρετα εκεί

«Δεν είναι ανάγκη να έρχεσαι να μου λες, τι πιστεύεις; Πιστεύω εις έναν Θεό, τι πιστεύω βρε ανόητε; Δεσπότης είμαι. Γιατί να σου ‘δινα και δικαιώματα, να μου πεις. Τι δικαίωμα σου έδωσα; Για φέρε μου ένα κείμενο που υπέγραψα και φαίνεται ότι εγώ αιρετίζω. Δεν γίνεται έτσι, δεν μπορούμε να προχωρήσουμε

Και το κορυφαίο:

«Μην κάνουμε υπερβολές και βήματα που δεν είναι σωστά, γιατί οδηγούμεθα τότε σε άλλη αίρεση και ενώ μιλάμε για τον πάπα έχουμε γεμίσει Ορθόδοξους πάπες, κάθε παπάς και πάπας, κάθε Δεσπότης και πάπας, δεν είναι έτσι όμως

Ακούστε Μητροπολίτα.

Το ίδιο Άγιο Πνεύμα λάβαμε όλοι μας με το Άγιο Χρίσμα. Δεν υπάρχουν είδη ‘Αγίων Πνευμάτων’ ανώτερα για εσάς τους επισκόπους και κατώτερα για εμάς τους λαϊκούς για να μας ασκείτε πνευματικές εξουσίες στα θέματα της Πίστεως. Δεν θα σταθείτε δίπλα μας την ώρα της Κρίσεως για να υπερασπισθείτε την ψυχή μας ενώπιον του Θεού. Είναι ντροπή να βλέπουμε δύο ιεράρχες να στέκονται δίπλα σας και να δέχονται αυτήν την παπική νοοτροπία. Εάν εσείς υπηρετείτε το Άγιο Πνεύμα που όλοι εξίσου λάβαμε, τότε θα υπάρχει αυτομάτως και συμφωνία αναμεταξύ μας και δεν θα δημιουργείται αφορμή πρόκλησης των δικών μας Αγιο-Πνευματικών κριτηρίων. Εάν όχι όμως, τότε έχουμε κάθε δικαίωμα αλλά πρωτίστως την υποχρέωση να σας ελέγχουμε Μητροπολίτα.

Υπακοή κάνουμε μόνο στον Χριστό και μόνο στους επισκόπους που κάνουν υπακοή στον Χριστό. Πείθεσθε τοῖς ἡγουμένοις ὑμῶν λέει ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος και μας διευκρινίζει πώς πρέπει να το κάνουμε αυτό, ὧν ἀναθεωροῦντες τὴν ἔκβασιν τῆς ἀναστροφῆς μιμεῖσθε τὴν πίστιν.

Το ότι έχετε διοικητική θέση μέσα στην Εκκλησία δεν εγγυάται ότι θα Την εκφράσετε κιόλας. Οι αιρέσεις στην Εκκλησία φύτρωναν από μέσα και από κάποιους φαντασμένους επισκόπους που δεν είχαν φόβο Θεού, προσπερνούσαν τους Πατέρες της Εκκλησίας, διαστρέβλωναν τη διδασκαλία Της, δεν έδειχναν ίχνος χριστιανικής αγάπης προς το ποίμνιό τους και κολυμπούσαν μέσα στον αυταρχισμό και την αλαζονεία τους.

Μαυρίζει η ψυχή να σας ακούει κανείς. Καμία σύμπνοια, καμία ταύτιση. Δεν υπάρχουν λόγια ..

Για ιστορικούς λόγους καταγράφεται και εδώ ότι η παραπάνω παρουσία του Μητροπολίτη Κορίνθου Διονυσίου αποτελεί, ‘ομολογία’: «Αυτό όμως στην τύχη τώρα εδώ, ότι κάνουμε μία ομολογία πίστεως οι δυό μας, κοινή ομολογία ενώπιον του ποιμνίου μας. ΈΤΣΙ ΟΜΟΛΟΓΟΥΝ ΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ

Ζήτω που καήκαμε Μητροπολίτα μου !!!

***

Φαίη/Αβέρωφ

Πηγή βίντεο: korinthostv.gr

Βοηθήματα:

Πρωτ. Θεόδωρος Ζήσης. Επέπληξε ο Απόστολος Παύλος τον Απόστολο Πέτρο ως «κατεγνωσμένον»;

Πρωτοπρ. Άγγελος Αγγελακόπουλος, Ο κοινός εορτασμός του Πάσχα.

books.google.gr

Advertisements

Ένα Σχόλιο to “Μητροπολίτης Διονύσιος – ο πάπας της Κορίνθου”

  1. Φαίη said

    Μία αξιέπαινη απάντηση στον Μητροπολίτη Κορίνθου Διονύσιο από έναν Κορίνθιο.

    Ἕνας πιστὸς απαντά στον Κορίνθου Διονύσιο
    http://aktines.blogspot.gr/2016/12/blog-post_271.html

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s