ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Η ΘΡΑΚΗ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ !

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • 1944-49

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • ΑΡΧΕΙΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • Tηλεοπτικές Προτάσεις

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Φαίη στο Χριστούγεννα στη Σουηδία
    Φαίη στο Χριστούγεννα στη Σουηδία
    MKL στο Χριστούγεννα στη Σουηδία
    Το χαμένο σμήνος.Το… στο Το χαμένο σμήνος.Το μυστήριο τ…
    Φαίη στο Η Βαγγελιώ από το λοιμωδών νόσ…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ γιά γερμ.ἀποζημιώσεις

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΝΕΟΝ ΜΟΥΣΕΙΟΝ ΑΚΡΟΠΟΛΕΩΣ

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Η ΑΝΤΙΣΥΝΟΔΟΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ (β’ μέρος)

Posted by Φαίη στο Νοεμβρίου 27, 2016

Η ΙΕΡΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΠΟΔΕΧΤΗΚΕ ‘ΣΙΩΠΗΛΑ’ ΤΗΝ ΑΝΤΙΣΥΝΟΔΟ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ

Ομιλία του οσιολογιωτάτου Γέροντα Σάββα Λαυρεώτου

με θέμα:

«ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΛΕΓΟΜΕΝΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΚΑΙ ΑΓΙΑΣ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΣΥΝΟΔΟΥ ΕΝ ΚΟΛΥΜΠΑΡΙΩ ΚΑΙ Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ»

Λάρισα 18-9-2016

Οι μεταπατερικοί Επίσκοποί μας που χρόνια κατεργάζονται να σφετεριστούν το πρωτείο του Επισκόπου και να γίνουν παπικότεροι του πάπα καταργούν το συνοδικό σύστημα και μας λένε ότι αυτοί είναι η Εκκλησία και όποιος δεν υπακούει τον Επίσκοπο δουλεύει για το διάβολο … οι Άγιοι μας λένε ότι κάθε νεωτερισμός είναι υπαγόρευμα του διαβόλου.

Διαβάστε την συγκλονιστική επιστολή/ομολογία των τεσσάρων Πατριαρχών το 1848 προς τον Πάπα Ρώμης Πίο Θ’ και θρηνήστε για την αλλοτρίωση του κριτηρίου και του φρονήματος των σημερινών Επισκόπων.

***

Ως προς την εκκλησιαστική τυπικότητα της λεγομένης ‘Αγίας και Μεγάλης Συνόδου’ θα μπορούσαμε να πούμε πάρα πολλά πράγματα.

Εν πρώτοις και εν συντομία, στο άρθρο 8 παράγραφος 2 ορίζεται κατ’ ουσίαν η απαγόρευσις της ελευθέρας τοποθετήσεως των Επισκόπων ή και αυτών των Προκαθημένων των Τοπικών Εκκλησιών επί νέων μη ομοφώνως συνεφωνημένων ζητημάτων στις προσυνοδικές Πανορθόδοξες διασκέψεις. Τούτο στη διαχρονική λειτουργία του συνοδικού θεσμού συνιστά βαρύτατη στρέβλωση και στην ουσία ακύρωσή του. Δεν μπορούσαν οι Επίσκοποι να θέσουν θέμα και να συζητήσουν κάτι το οποίο τους απασχολούσε. Μόνο όσα ήτανε στην ατζέντα. Και δεν μπορούσανε και να ψηφίσουν, δεν είχαν ψήφο. Όπως ξέρουμε δεν λάβανε μέρος όλοι οι Επίσκοποι, πράγμα που και αυτό είναι αντισυνοδικό και καταλύει τη συνοδικότητα. … Δεν είχαν δικαίωμα να ψηφίζουν, ψήφιζε ένας ο επικεφαλής των Πατριαρχείων ή των αυτοκεφάλων Εκκλησιών. Οι 24 θα συζητούσαν μεταξύ τους, ένας θα έπαιρνε την απόφαση, ένας θα ψήφιζε.

Και αυτό ήταν συμπεφωνημένο και κατευθυνόμενο. Όπως και τα κείμενα, όπως και τα θέματα, έτσι και ο κανονισμός της Συνόδου ήταν κανονισμένος να γίνει έτσι, διότι αλλιώς δεν θα μπορούσαν να περάσουν τα κείμενα. Δεν θα μπορούσε να ψηφιστεί η αναγνώριση των Εκκλησιών, η ακύρωση του γάμου, στην ουσία και της πνευματικότητας της Ορθοδόξου Εκκλησίας, αν ο κάθε Επίσκοπος είχε ψήφο. Μ’ αυτόν τον τρόπο μπόρεσαν και κατεύθυναν να ψηφιστούν όλα αυτά τα κείμενα. Ήταν ο μοναδικός τρόπος, να γίνει κατάλυση της συνοδικότητας. Δεν έχει ξανακουστεί ποτέ να ψηφίζει ένας για την Εκκλησία.

Έγινε εν τω μεταξύ διαχωρισμός και σε δύο επίπεδα Επισκόπων. Τον ‘πρώτο’ και τους υπόλοιπους, τους αυλικούς των επισκόπων. Πράγμα το οποίο και πάλι λέμε ότι έγινε με σκοπό να περάσουν τα θέματά τους αλλιώς δεν θα μπορούσαν να περάσουν τα θέματα. Αυτή είναι μια βάναυση ακύρωση του συνοδικού συστήματος. Ακούγαμε από αυτούς, τους Επισκόπους και ιδίως από τον Πατριάρχη, η εκκλησία μας έχει το συνοδικό σύστημα που το κατευθύνει το Άγιο Πνεύμα. Ναι όταν ορθοτομείται ο λόγος της αληθείας και όταν είναι οι επόμενοι των Αγίων Πατέρων, το κατευθύνει το Άγιο Πνεύμα, αλλιώς το κατευθύνει το άγριο πνεύμα, όπως κι έγινε. Όχι άγιο, άγριο.

Διότι δεν είχαν φρόνημα Ορθόδοξο οι Επίσκοποι που πήραν μέρος σε αυτήν την Σύνοδο, που όπως αναλύουμε εν συντομία -υπάρχουν και οι μελέτες που έχουνε βγει πάρα πολύ καλές μελέτες και του κ. Τσελεγγίδη και του κ. Κυριαζόπουλου και γράφουν πολλοί έγκριτοι θεολόγοι για περαιτέρω ενημέρωση- ένας σώφρον Επίσκοπος ο οποίος θέλει να κρατήσει την Ορθοδοξία του, σε καμία περίπτωση δεν έπρεπε να λάβει μέρος με αυτές τις συνθήκες. Να πάει να κάνει τι; Να επικυρώσει τα κείμενα, που φυσικά και πολλοί δεν είχαν και διαβάσει. Αλλά όταν έχεις διαβάσει κείμενα τα οποία αναγνωρίζουν τους αιρετικούς; Σύνοδος που γίνεται όχι για να καταδικάσει αιρετικούς αλλά για να επικυρώσεις τις αιρέσεις. Σύνοδος που γίνεται για να καταργήσει τις νηστείες, την Ορθόδοξη πνευματικότητα, που κάνει την Ορθοδοξία, τη Νύφη του Χριστού, μία πόρνη της Βαβυλωνίας, αιχμαλωσίας των πιστών. Πως μπορεί ένας Επίσκοπος να λάβει μέρος σε μία τέτοια ‘Σύνοδο’; Είναι αδιανόητο.

Είναι μεγάλη η προδοσία από τους Επισκόπους οι οποίοι λάβανε μέρος και υπογράψανε, και έστω, έπρεπε να σηκωθούνε να φύγουνε, να πούνε ότι δεν μπορούμε, αυτή δεν είναι Σύνοδος. Αυτό ήτανε όπως υπογράψανε τα μνημόνια για την υποδούλωση της χώρας μας στις ξένες δυνάμεις, έτσι υπογράφτηκε και αυτή η ‘Σύνοδος’ για την υποδούλωση της Ορθοδοξίας στον Πάπα, το δικέρατο τέρας.

Κλείνοντας αυτά τα λίγα περί του κανονισμού της ‘Αγίας και Μεγάλης’ λεγομένης ‘Συνόδου’ περιοριζόμαστε στο εξής: Η σύναξη της Κρήτης δεν πληρεί απολύτως κανένα κριτήριο Ορθοδόξου Συνόδου. Η όλη λειτουργία της και η διεξαγωγή των εργασιών της που οδήγησαν και στις σχετικές αιρετικές και προδοτικές αποφάσεις, συγκροτούν κυριολεκτικά μία αντισύνοδο που χωρίς αμφιβολία στην εκκλησιαστική γραμματεία χαρακτηρίζεται ως ψευδο-Σύνοδος. Η επιβολή της παρουσίας ανιέρων ετεροδόξων ψευδεπισκόπων, τόσο στο άνοιγμα όσο και στο κλείσιμο των εργασιών της ‘Συνόδου’, κάτι που και αυτό προβλέπεται από τον κανονισμό στο άρθρο 14, μας σαφηνίζει τον γενικό τόνο, τον χαρακτήρα και τον σκοπό της συγκεκριμένης άνομης, παρασυναγωγής που έγινε.

Στο 22ο άρθρο του κειμένου ‘Σχέσεις της Ορθοδόξου Εκκλησίας προς τον λοιπόν Χριστιανικόν κόσμον’ μας λένε «η Ορθόδοξος Εκκλησία, θεωρεί καταδικαστέαν πάσαν διάσπαση της ενότητος της Εκκλησίας υπό ατόμων ή ομάδων επί προφάσει τηρήσεως ή δήθεν προασπίσεως της γνήσιας Ορθοδοξίας». Το ανωτέρω αιρετικό άρθρο παραβιάζει την εκκλησιολογική αρχή της εκκλησιαστικής αυθεντίας του σώματος της Εκκλησίας. Εμείς γνωρίζουμε στη διαχρονία της Εκκλησίας όταν γινότανε σύγκληση μιας Συνόδου για να καταδικαστούν κάποιες αιρέσεις και κάποιοι αιρετικοί που κήρυτταν τις αιρέσεις -διότι πολλοί μας λένε ότι μιλάμε για πρόσωπα [αλλά] καμία αίρεση δεν ήταν ακέφαλη, ο Αρειανισμός είχε τον Άρειο και κάθε αίρεση είχε τον πρωτεργάτη της- γνωρίζουμε λοιπόν ότι μία Σύνοδος επικυρώνεται εκ των υστέρων από τους Επισκόπους οι οποίοι δεν λαμβάνουν μέρος και τους λοιπούς κληρικούς και μοναχούς, και σε τρίτο στάδιο, και το πιο σημαντικό, επικυρώνεται εκ των υστέρων και αναγνωρίζεται ως Ορθόδοξος ή ως ληστρική από το ευσεβές πλήρωμα του λαού.

Ερχόμαστε λοιπόν εδώ πέρα και βλέπουμε ότι κλείνοντας όλο αυτό που προσπάθησαν και προσπαθούν να περάσουν στον ευσεβή λαό, δηλαδή τον οικουμενισμό μέσα στην Εκκλησία μας και το παπικό πρότυπο της Εκκλησίας,αφού τόσα χρόνια κατεργάζονται να σφετεριστούν το πρωτείο του Επισκόπου και να γίνουν ανώτεροι πάπες οι Επίσκοποί μας κι απ’ τον πάπα ακόμα, βλέπουμε λοιπόν ότι θα πρέπει να κάνουμε -ΤΥΦΛΗ ΥΠΑΚΟΗ- στη ‘Σύνοδο’. Είναι αυτό που γίνεται και σήμερα και αυτό που γίνεται εδώ και πάρα πολλές δεκαετίες. Πρέπει να κάνουμε τυφλή υπακοή στους Επισκόπους διότι αυτοί είναι Εκκλησία.

Αυτό το άρθρο επικυρώνει όλες τις κακοδοξίες του παπισμού και στην ουσία τις σφετεριζόμαστε εμείς οι Ορθόδοξοι. Δεν θα μπορούμε πια να μιλάμε, θα πρέπει να ακούμε τον Επίσκοπο ό,τι κι αν μας λέει, θα κάνουμε τυφλή υπακοή διότι ο Επίσκοπος είναι Εκκλησία, ο Επίσκοπος είναι η κεφαλή της Εκκλησίας, δεν υπάρχει Σύνοδος πια. Αυτό όμως κάτι μας θυμίζει. Μας θυμίζει Β’ Βατικάνεια Σύνοδο, μας θυμίζει παπισμό. Είναι ο παπισμός σε όλο του το μεγαλείο. Βλέπετε ότι όλα τα θέματά του απηχούν, γι’ αυτούς που ξέρουν και έχουν διαβάσει, τη Ζηζιουλική θεολογία. Μια εντελώς παπική θεολογία, έναν θαυμασμό προς την -κατ’ αυτούς- «Εκκλησία» των Ρωμαιοκαθολικών «αδελφών» της Δύσεως, και τον οποίο ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος εξυμνεί και μάλιστα λέει ότι ο Σεβασμιώτατος Περγάμου είναι από τους μεγαλύτερους θεολόγους. Εμείς θα λέγαμε από τους μεγαλύτερους θολολόγους και δυστυχώς κι αυτός αναδεικνύεται αιρετικός με αυτά που λέει. Και θα πρέπει κάποια στιγμή το ευσεβές πλήρωμα να ζητήσει την καταδίκη τους. Δεν μπορεί αυτοί που είναι μπροστάρηδες στην Ορθόδοξη Εκκλησία να κηρύσσουν τέτοιες αιρέσεις κι εμείς να τους δεχόμαστε και να λέμε, εντάξει θα δούμε τι θα κάνουμε. Πρέπει το ευσεβές πλήρωμα του Χριστού, η Ορθόδοξος Εκκλησία να ζητήσει την καταδίκη τους.

Για να ήταν αυτή η λεγομένη ‘Αγία και Μεγάλη Σύνοδος’ Ορθόδοξος, και να πληρούσε τις προϋποθέσεις, θα έπρεπε
1) Να καταδίκαζε την παναίρεση του οικουμενισμού ή του θρησκευτικού του διαχριστιανικού συγκρητισμού.
2) Θα έπρεπε να καταδίκαζε το ‘Παγκόσμιο Συμβούλιο «Εκκλησιών»’ κατ’ αυτούς, με διακήρυξη ότι μόνο η Ορθόδοξη Εκκλησία είναι η Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία του Χριστού. Με διακήρυξη.
3) Η σύγκλησή της θα έπρεπε να γινόταν με έγκυρη απόφαση και όχι όπως έγινε.
4) Όλοι οι συμμετέχοντες Αρχιερείς θα έπρεπε να είχαν αποφασιστική ψήφο και όχι να ψηφίζει μόνο ο πρώτος από τους Επισκόπους των αυτοκεφάλων Εκκλησιών, πάντα κατά τα πρότυπα του διαχριστιανικού οργανισμού με τίτλο ‘Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών’.
5) Να είχε ασχοληθεί με το παλαιοημερολογίτικο ζήτημα που διχάζει εδώ την Εκκλησία του Χριστού τόσα χρόνια.
6) Θα έπρεπε να είχε καταδικάσει τη μασωνία, τον χιλιασμό, τον νεοπαγανισμό, την σαϊεντολογία καθώς και άλλες καινούριες αιρέσεις, καθώς και τη νέο-αθεΐα που αρχίζει και παίρνει χώρο, αναπτύσσει χώρο μέσα στην Ορθόδοξη Ελλάδα μας και παρασύρει πολλούς νέους.
7) Θα έπρεπε να καταδικάσει τη λεγόμενη μεταπατερική θεολογία, την θεωρία των κλάδων, τη βαπτισματική θεολογία και όλους αυτούς που πρεσβεύουν αυτές τις θεωρίες.
8) Τέλος θα έπρεπε να καταδικάσει το ηλεκτρονικό φακέλωμα και τις πάσης φύσεως κάρτες που μας στερούν το θεόσταλτο δικαίωμα της ελευθερίας μας και που μας εισάγουν στην παγκόσμια δικτατορία του αντιχρίστου μέσω του δυσωνύμου αριθμού 666.

Μετά από αυτή τη ‘Σύνοδο’ διαμορφώνεται μία νέα κατάσταση στην Εκκλησία, και θέλουν να διαμορφώσουν μία νέα κατάσταση στην Εκκλησία. Τώρα δεν αρκούν τα λόγια και οι θλιβερές διαπιστώσεις για τη λεγομένη ‘Αγία και Μεγάλη Σύνοδο’, για το τι έχει γίνει. Η πιο θλιβερή διαπίστωση φυσικά στη ‘Σύνοδο’, αυτή των αφώνων ιχθύων όπως την έχουμε ονομάσει, βαρύνει τους Επισκόπους διότι δεν ανέκοψαν την ξέφρενη προδοσία της Ορθοδοξίας μας από τον Πατριάρχη και τους όμοιούς του. Αυτό ήταν το ύψιστο καθήκον τους ακόμη και με προσωπική θυσία και αυτό είναι που έχουν υποσχεθεί όταν έγινε η επισκοπική τους χειροτονία. Αλλά αυτό δεν είναι μόνο των Επισκόπων αλλά όλων των Ορθοδόξων Χριστιανών, κληρικών, μοναχών και λαϊκών. Αυτό απαιτεί το βάπτισμά μας.

Έρχονται μερικοί και μας λένε: Και ποιοι είσαστε σεις που μιλάτε; Από που πήρατε ευλογία να μιλήσετε; Πήγατε στον Επίσκοπο να πάρετε ευλογία να μιλήσετε; Πως μπορείτε και μιλάτε εσείς για τέτοια θέματα, τι είσαστε σεις και μιλάτε; Ε τότε έπρεπε και οι Άγιοι Μάρτυρες και οι Ομολογητές να πήγαιναν πρώτα στον Επίσκοπο να πάρουν ευλογία για να ομολογήσουν. Δεν ξέρουνε, δεν διαβάζουν ότι όστις με ομολογήσει έμπροσθεν των ανθρώπων θα ομολογήσω και εγώ αυτόν έμπροσθεν του Πατρός μου του εν ουρανοίς; Αυτό μας λέει ο Χριστός. Και φυσικά αν οι Επίσκοποί μας ήταν Ορθόδοξοι και ορθοτομούσαν τον λόγο της Αληθείας θα ήμασταν δίπλα στο πλευρό τους και θα αγωνιζόμασταν μαζί τους και δεν θα μιλούσαμε αλλά θα υπερασπιζόμασταν ακόμα και με τη ζωή μας το δικαίωμά τους να μιλήσουν, και θα υπερασπιζόμασταν την ελευθερία του λόγου τους να μιλήσουν και να πουν αυτά που έπρεπε να πούνε.

Η Εκκλησία των σωζομένων αποτελείται από μόνο το άθροισμα των Αγίων των εξ’ ορθής πίστεως και πολιτείας αρίστης συγκεκροτημένων, κατά τον Άγιο Ισίδωρο τον Πηλουσιώτη και κατά τους Αγίους Πατέρες. Ο Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς μας λέει ότι η Εκκλησία του Χριστού βρίσκεται μόνο εκεί που υπάρχει Αλήθεια. Δεν ανήκουν, μας λέγει, στην Εκκλησία του Χριστού όσοι δεν βρίσκονται στην Αλήθεια.

Διαβάζοντας ένα κείμενο των τεσσάρων Πατριαρχών στην απάντησή τους το 1848 προς τον Πάπα Ρώμης Πίο Θ’ τον ένατο, θαύμασα την Ορθοδοξία τους και είδα τι μεγάλη αντίθεση υπάρχει σήμερα με τους Επισκόπους μας. Πως ομολογούσαν την Ορθόδοξη Πίστη οι Πατριάρχες πριν από ενάμιση αιώνα και τι γίνεται στη σημερινή μας εποχή. Σαν επίλογο θα ήθελα να το διαβάσουμε, να κατανοήσουμε τι μας λέγανε τότε και τι λένε οι σημερινοί Επίσκοποι. Οι σημερινοί Επίσκοποι μας λένε μη μιλάτε, εμείς είμαστε, θα μας κάνετε υπακοή και έτσι θα βρίσκεστε εντός της Εκκλησίας. Τι μας λένε όμως οι Πατριάρχες τότε που εκφράζουν την Αλήθεια της διαχρονίας της Εκκλησίας μας και τους Αγίους Πατέρες και το Ευαγγέλιο του Χριστού; Αυτά πιστεύουμε και ποτέ δεν είπαμε δικές μας γνώμες … ‘εμείς πιστεύουμε’, ‘φρονούμε ότι’, λέμε πάντα τι λένε οι Άγιοι Πατέρες.

Διότι η πίστη μας αδελφοί δεν είναι από ανθρώπους ούτε μέσω ανθρώπων αλλά με αποκάλυψη Ιησού Χριστού την οποία κήρυξαν οι Θείοι Απόστολοι, κραταίωσαν οι ιερές Οικουμενικές Σύνοδοι, παρέδωσαν με διαδοχή οι μέγιστοι σοφοί Διδάσκαλοι της οικουμένης και επικύρωσαν τα εκχυθέντα αίματα των αγίων Μαρτύρων και Ομολογητών της Πίστεώς μας …

(τα οποία σήμερα τα καταλύουμε όλα)

Να κρατήσουμε την Ομολογία, την οποία παραλάβαμε άδολη από τέτοιους ανθρώπους, αποστρεφόμενοι κάθε νεωτερισμό ως υπαγόρευμα του διαβόλου.

Έρχονται και μας λένε οι Επίσκοποι, παίρνουνε ένα κομμάτι από τον Άγιο Ιγνάτιο τον Θεοφόρο, και μας λένε ότι όποιος δεν υπακούει τον Επίσκοπο δουλεύει για το διάβολο. Εδώ όμως οι Άγιοι μας λένε ότι κάθε νεωτερισμός είναι υπαγόρευμα του διαβόλου. Εκείνος που δέχεται κάθε νεωτερισμό, κατελέγχει ως ελλειπή την κηρυγμένη Ορθόδοξη πίστη. Τι μας έλεγε η κ. Προδρόμου, η βασική σύμβουλος του Πατριάρχη; … αυτά πρέπει να φύγουνε, οι Κανόνες δεν ισχύουν πια, έχουνε ξεπεραστεί.

Αλλά αυτή (η Ορθόδοξος πίστη) πεπληρωμένη ήδη, έχει ήδη σφραγισθεί, μη επιδεχόμενη ούτε κάποια μείωση, ούτε κάποια αύξηση, ούτε κάποια αλλοίωση και εκείνος που τολμά ή να πράξει ή να συμβουλεύσει ή να διανοηθεί ακόμα τούτο, ήδη αρνήθηκε την πίστη του στον Χριστό, ήδη καθ υποβλήθηκε στο αιώνιο ανάθεμα επειδή βλασφημεί το Πνεύμα το Άγιο ..

Βλέπετε λοιπόν ότι αυτή η ‘Σύνοδος’ είναι μια βλασφημία στο Πνεύμα το Άγιο.

Ότι δήθεν (το Πνεύμα το Άγιο) δεν έχει εκφραστεί πλήρως στις Γραφές και μέσω των οικουμενικών Συνόδων και των Πατέρων. Το φρικτό αυτό ανάθεμα, αδελφοί και τέκνα εν Χριστώ αγαπητά, δεν εκφωνούμε εμείς σήμερον αλλά εκφώνησε πρώτος ο Σωτήρας μας ο Οποίος μας λέγει, όποιος μιλήσει κατά του Πνεύματος του Αγίου δεν θα συγχωρεθεί ούτε στον παρόντα κόσμο ούτε στον μέλλοντα.

Κατέχομαι από βαθιά έκπληξη (λόγια του Απ. Παύλου) και απορία από το γεγονός ότι τόσο εύκολα και γρήγορα φεύγετε από τον Θεό, ο Οποίος σας κάλεσε με την χάρη του Κυρίου μας Ιησού Χριστού και μεταπηδάτε σε άλλο ‘ευαγγέλιο’, σε άλλη διδασκαλία την οποία αι ψευδοδιδάσκαλοι παρουσιάζουν ως ‘ευαγγέλιο’ τάχα του Χριστού. Αυτό δε το ψευδοευαγγέλιο δεν είναι τίποτε άλλο, παρά μόνον μερικοί που σας ταράσσουν και θέλουν να μεταβάλουν και να νοθεύσουν το Ευαγγέλιο ..

Ποιοι ταράσσουν; Εμείς που λέμε ότι δεν θέλουμε να νοθεύσουμε το Ευαγγέλιο και θέλουμε να ακολουθήσουμε τα των Πατέρων ή οι Επίσκοποι που λένε θα ακολουθήσουμε την μεταπατερική θεολογία;

Αλλά εάν κι εμείς ακόμα, ή απόστολοι, ή άγγελος από τον ουρανό σας κηρύττει ‘ευαγγέλιο’ διαφορετικό από εκείνο το οποίο εσείς έχετε παραλάβει από την αρχή από εμάς, ας είναι αυτός αναθεματισμένος (δηλαδή χωρισμένος από τον Θεό), εκφώνησαν τούτο οι επτά Οικουμενικές Σύνοδοι και όλοι οι θεοφόροι Πατέρες. (που είναι ο κ. Βαρθολομαίος να μας πει γι’ αυτούς;)

Όλοι λοιπόν οι νεωτερίζοντες είτε με αίρεση είτε με σχίσμα, (άρα σχίζουν την Εκκλησία, αυτοί σχίζουν την Εκκλησία) εκουσίως ενδύθηκαν κατάρα ως ιμάτιον κατά τον ψαλμωδό, είτε Πάπες, είτε Πατριάρχες, είτε Κληρικοί, είτε Λαϊκοί έτυχε να είναι, είτε άγγελος από τον ουρανό σας κηρύττει ‘ευαγγέλιο’ διαφορετικό από εκείνο το οποίο εσείς έχετε παραλάβει από την αρχή από εμάς.

Έτσι φρονώντας οι Πατέρες μας και υπακούοντας στους ψυχοσωτήριους λόγους του Παύλου, στάθηκαν σταθεροί και εδραίοι στην πίστη που τους παραδόθηκε από γενιά σε γενιά και την διέσωσαν αυτή άτρεπτη και άχραντη δια μέσου τόσων αιρέσεων, και παρέδωσαν αυτήν σε εμάς ειλικρινή και ανόθευτη, όπως βγήκε άδολη από το στόμα των πρώτων υπηρετών του Λόγου.

Έτσι φρονούμε κι εμείς, έτσι δηλώνουμε και διατρανώνουμε πως με τη χάρη πάντα και τη βοήθεια του Κυρίου μας Ιησού Χριστού, της Υπεραγίας Δεσποίνης ημών Θεοτόκου και Αειπαρθένου Μαρίας και πάντων των Αγίων, δεν πρόκειται να ακολουθήσουμε αυτή τη ‘Σύνοδο’ ούτε τους Επισκόπους που τη δέχονται και δεν θα σιωπήσουμε τον αγώνα εναντίον των αντιχρίστων δυνάμεων, όποιοι κι αν είναι αυτοί.

Κλείνοντας να επαναλάβουμε τα λόγια του Ιωσήφ Βρυεννίου, προσπαθώντας κι εμείς επόμενοι τοις Αγίοις Πατράσι να είπουμε, εμείς οι ταπεινοί:

«οὐκ ἀρνησόμεθά σε, φίλη ὀρθοδοξία · οὐ ψευσόμεθά σε, πατροπαράδοτον σέβας · οὐκ ἀφιστάμεθά σου, μῆτερ εὐσέβεια · ἐν σοί ἐγεννήθημεν, καί σοί ζῶμεν, καί ἐν σοί κοιμηθησόμεθα · εἰ δέ καλέσει καιρός, καί μυριάκις ὑπέρ σοῦ τεθνηξόμεθα · τῶν τοῦ Χριστοῦ ἀποστόλων ἐσμέν μαθηταί, τῶν λεγόντων “ὁ τοῖς ἀκοινωνήτοις κοινωνῶν, καί αὐτός ἀκοινώνητος · καί εἴ τις ἀκοινωνήτῳ, κἄν ἐν οἴκῳ συνεύξηται, καί οὗτος ἀφοριζέσθω»

Αμήν.

***

Απομαγνητοφώνηση Φαίη/Αβέρωφ

Α’ ΜΕΡΟΣ

Πηγή βίντεο: megasfilippos

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s