ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Η ΘΡΑΚΗ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ !

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • 1944-49

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • ΑΡΧΕΙΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • Tηλεοπτικές Προτάσεις

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Μέλια στο Συλλογή ειδήσεων 20ης Ιουλίου…
    MKL στο Προτιμότερη η άγνοια και η έλλ…
    atha40 στο ΕΙΜΑΙ ΑΜΑΡΤΩΛΗ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓ…
    Φαίη στο Αρχιμ. Παΐσιος Παπαδόπουλος, Κ…
    Βρώμικος πόλεμος των… στο ΦΟΒΟΥ ΤΟΥΣ ΔΑΝΑΟΥΣ ΚΑΙ ΔΩΡΑ ΦΕ…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ γιά γερμ.ἀποζημιώσεις

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΝΕΟΝ ΜΟΥΣΕΙΟΝ ΑΚΡΟΠΟΛΕΩΣ

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Αλλάζουν τα εκπαιδευτικά προγράμματα κάνοντας πειράματα στα παιδιά μας

Posted by Φαίη στο Σεπτεμβρίου 25, 2016

%ce%bc%ce%b7%cf%84%cf%81%ce%bf%cf%80%ce%bf%ce%bb%ce%af%cf%84%ce%b7%cf%82-%ce%bc%cf%8c%cf%81%cf%86%ce%bf%cf%85-%ce%bd%ce%b5%cf%8c%cf%86%cf%85%cf%84%ce%bf%cf%82-%cf%80%ce%b1%ce%b9%ce%b4%ce%b5%ce%af
Ομιλεί ο Μητροπολίτης Μόρφου κ. Νεόφυτος

Θα είστε μάρτυρες, ιδιαιτέρως οι εκπαιδευτικοί, ότι συχνά πυκνά ανάλογα με το ποία κυβέρνηση είναι στην εξουσία έχουμε και διαμάχες. Εάν είναι αριστερή η κυβέρνηση που έχουμε την κατηγορούν οι δεξιοί: μα η παιδεία που έχετε δεν είναι Ελληνοκεντρική. Εάν είναι δεξιά η κυβέρνησις που έχουμε τότε οι αριστεροί την κατηγορούν: είστε εθνικιστές και αγνοείτε τον πλουραλισμό της κοινωνίας και τον πολυπολιτισμό και την διαφορετικότητα.

Και δεν τολμά να σηκωθεί ένας, ούτε επίσκοπος, ούτε παπάς, ούτε παιδαγωγός και να πει:

ΜΑ ΣΥΓΝΩΜΗ. ΑΥΤΟΣ Ο ΤΟΠΟΣ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ. ΑΝ ΠΟΥΜΕ ΔΕ ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ. ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΠΕΙ ΠΡΙΝ ΕΚΑΤΟ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΔΙΛΛΗΜΑ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ Η ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ.

Και εμείς οι παιδαγωγοί, οι αρχιερείς πρώτα, οι ιερείς μας και οι παιδαγωγοί, αφήνουμε όλους αυτούς να αλλάζουν συνεχώς τα εκπαιδευτικά προγράμματα κάνοντας πειράματα. Που; Στα παιδιά μας.

Και μετά απορούμε γιατί τα παιδιά μας τραυλίζουν τα Ελληνικά. Γιατί τα παιδιά μας δεν ξέρουν να προσευχηθούν, δεν μπορούν να συγχωρέσουν μέσα στις σχέσεις τους και μετά είναι πολύ εύκολο να καταλήξουν στο διαζύγιο, όταν έναν άνθρωπο δεν τον έχουμε μάθει να συγχωρά. Μα τι σημαίνει γάμος; Σημαίνει αλληλοσυγχώρεση καθημερινή. Καθημερινή.

Και αυτά τα τόσο ουσιώδη της πίστεώς μας της Ορθοδόξου δεν επιτρέπεται λόγω αυτού του συστήματος της κομματοκρατίας να βγει προς τα έξω μια άλλη παιδαγωγική η οποία να είναι και Ορθόδοξη και Ελληνική και το κυριότερο, εγώ δεν λέω να είναι ανθρωποκεντρική, να είναι θεανθρώπινη.

Διότι εάν πιστεύουμε ότι ο Θεάνθρωπος Ιησούς είναι το δεύτερο Πρόσωπο της Αγίας Τριάδος τότε αυτά τα παιδιά δεν είναι δικά μας. Είναι του Θεού. Είναι του Θεού και αυτό αποδεικνύεται πάρα πολλές φορές εις την καθημερινότητά μας.

Άρα, θα πρέπει αυτά τα παιδιά να έχουμε έγνοια πως να τους δώσουμε μια θεανθρώπινη αγωγή για να μπορέσουνε αυτά τα παιδιά να χαίρονται και αυτήν την ζωή, και να είναι πολίτες όχι της Κυπριακής Δημοκρατίας, αλλά της ευλογημένης βασιλείας του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος. Νύν και αεί, τώρα και πάντοτε, και εις τους απεράντους αιώνες των αιώνων.

***

Απομαγνητοφώνηση Φαίη/Αβέρωφ

Πηγή βίντεο Ιερός Ναός Αγίου Γεωργίου Κορυδαλλού

Advertisements

2 Σχόλια to “Αλλάζουν τα εκπαιδευτικά προγράμματα κάνοντας πειράματα στα παιδιά μας”

  1. Φαίη said

    Σεβασμιώτατε Μητροπολίτη Μόρφου κ. Νεόφυτε. Εάν τα πείτε αυτά σε έναν αριστερό εδώ στην Ελλάδα θα σας πει ότι είσαστε φονταμενταλιστής και ότι οραματίζεστε ένα θεοκρατικό κράτος. Εδώ την έχουν την καραμέλα. Για τους ισλαμιστές φυσικά και τις βαρβαρότητές τους ουδείς λόγος.

    Ποιος μπορεί να ξεχάσει την εξυπνάδα του φίλη ότι δεν πρέπει να μιλάμε για Ελληνορθοδοξία διότι αυτό είναι «αιρετικό»; Θέλοντας να διαχωρίσει τον Ελληνισμό από την Ορθοδοξία και να διαγράψει μία ιστορική πραγματικότητα έτσι ώστε να εισάγει τους νεοταξικούς νεοτερισμούς στην Παιδεία, πέταξε αυτήν την μπαρούφα. Και τα συντρόφια δίπλα τον κοίταξαν με θαυμασμό, «τι εξυπνάδα πέταξες τώρα ρε μεγάλε; Δεν καταλάβαμε γρι από αυτά που είπες όντας άθεοι σαν κι εσένα αλλά ακούγεται βαθύ αυτό που είπες. Πω, πω τους κατατρόπωσες!!» Έχουμε διανοηθεί με τι αμόρφωτους αλήτες έχουμε να κάνουμε; Και αυτοί τούτη τη στιγμή κυβερνάνε την παγκόσμια κοιτίδα του πολιτισμού και της Ορθοδοξίας, την Πατρίδα μας. Και ποιος μπορεί να ξεχάσει την καταστροφική πολιτική και των πατριδοκάπηλων δεξιών στην παιδεία και στη γλώσσα;

    Τελικά, και εκ του αποτελέσματος, βλέπουμε ότι το μοντέλο της κοινοβουλευτικής κομματοκρατίας που δανείστηκε το Ελληνικό Κράτος από τους Ευρωπαίους, ένα Κράτος που ποτέ δεν ολοκλήρωσε την Εθνεγερσία του ’21, κατάφερε μέσα σε λίγες δεκαετίες μέσω μιας αριστεροδέξιας Εγελιανής ψευτο-διαλεκτικής να διαστρέψει το κριτήριο του Έλληνα και να βάλει μπαρούτι σε όλα όσα αφορούν την ταυτότητά του και την επιβίωσή του. Τόσα και τόσα θυσιάστηκαν στο βωμό αυτής της εισαγόμενης αριστεροδέξιας κόντρας.

    Είστε φονταμενταλιστής λοιπόν που λέτε το αυτονόητο και μιλάτε για αυτό που έχει υπάρξει εδώ και 2000 χρόνια, και δεν είναι αυτοί φονταμενταλιστές που πάνε να το αλλάξουν μέσα σε ένα μερόνυχτο. Αλλά η πλύση εγκεφάλου που έχουν υποστεί, η ιδεοληψία τους και ο φανατισμός τους, δεν τους επιτρέπει να δουν παραπέρα από τη μύτη τους. Το παράλογο έχει ‘κάτσει’ στο πετσί τους σαν φυσιολογικό και δεδομένο.

    Από πότε η Παιδεία πρέπει να παρεκκλίνει από τη συνείδηση της εκάστοτε κοινωνίας; Ποιος είναι φονταμενταλιστής και αντιδημοκρατικός; Αυτός που αγνοεί τη συνείδηση της κοινωνίας ή αυτός που τη σέβεται και την υπηρετεί;

  2. Reblogged στις Ῥωμηῶν Ἐνημέρωση.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s