ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Η ΘΡΑΚΗ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ !

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • 1944-49

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • ΑΡΧΕΙΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • Tηλεοπτικές Προτάσεις

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Φαίη στο Παππούς Χατζηφλουρέντζος – τον…
    Μέλια στο Συνομιλητές και Συνέταιροι με…
    γιώργος ηράκλειο στο Συνομιλητές και Συνέταιροι με…
    Πετροβούβαλος στο Συλλογή ειδήσεων 13ης Ιανουαρί…
    Ηράκλης, ο μικρός Πο… στο Ηράκλης, ο μικρός Πορφύριος τη…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ γιά γερμ.ἀποζημιώσεις

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΝΕΟΝ ΜΟΥΣΕΙΟΝ ΑΚΡΟΠΟΛΕΩΣ

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Το δικό μας Κάστρο της Ωριάς.

Posted by Πετροβούβαλος στο Σεπτεμβρίου 16, 2016

άρθρο του Νικόλαου Ζιώγα

.

Την αλληλεγγύη μας σε όλους τους συμπατριώτες μας που υπερασπίζονται το δικαίωμά μας ως ΄Ελληνες να έχουμε τη δικιά μας πατρίδα και εναντιώνονται στον εποικισμό.

Ο εποικισμός της πατρίδας μας είναι :

  • α) Παράνομος και σύμφωνα με τις διατάξεις του Ο.Η.Ε. αποτελεί έγκλημα κατα της ανθρωποτητας.
  • β) Αυθαίρετος και άνωθεν επιβαλλόμενος χωρίς να έχει ερωτηθεί η Ελληνική κοινωνία.
  • γ)Υποβαθμίζει αν όχι καταργεί την εθνική κυριαρχία και αντιστρατεύεται το Ελληνικό Σύνταγμα που ρητώς αναφέρει οτι η εξουσία ασκείται υπέρ του έθνους.
  • δ) Υποβαθμίζει δια του πληθωρισμού της προσφοράς την αξία της εργατικής δύναμης καθώς εισάγει πλεονάζον δυναμικό ενώ η ανεργία μαστίζει την κοινωνια.
  • ε) Δημιουργεί αθέμιτο ανταγωνισμό καθώς οι έποικοι έχουν ήδη εξασφαλισμένες βασικές ανάγκες όπως τροφή και στέγη.
  • στ) Κάνει συνιδιοκτήτες τους έποικους στις κοινωνικές υποδομές (παιδεία ,υγεία κτλπ) ενώ δεν είχαν συμμετοχή στην δημιουργία τους όπως οι ΄Ελληνες πολίτες είτε αυτοπροσώπως είτε στη βάση της αλληλουχίας των γενεών. Δημιουργεί επιπλέον οικονομικό κόστος,απορροφά εργατοώρες και καταπονεί τη δημόσια διοίκηση,την αστυνομία,την πυροσβεστική,το λιμενικό,το Ε.Σ.Υ. ,τα δημόσια σχολεία κτλπ.
  • ζ) Μειώνει το κοινωνικό κεφάλαιο της χώρας στο βαθμό που διασπά την αίσθηση του συνανήκειν και του κοινού πεπρωμένου, διαβρώνει την αλληλεγγύη μεταξυ των πολιτών κι επειτείνει την ιδιώτευση.
  • η) Λόγω της εθνικής,θρησκευτικής,γλωσσικής,πολιτειακής και πολιτισμικής ετερότητας των εποίκων αναπόφευκτα θα συμβάλλει στον φατριασμό και στις συγκρούσεις.
  • θ) Με το νέο νόμο περί ιθαγένειας και τις συνεχείς και εντεινόμενες ελληνοποιήσεις και αποδοσείς πολιτικών δικαιωμάτων αλλοιώνεται ο εθνικός χαρακτήρας των πολιτών και νοθεύεται το εκλογικό σώμα και η δημοκρατική έκφραση.
  • ι) Ενέχει προφανείς κινδύνους για τη δημόσια υγεία και την δημόσια ασφάλεια καθώς το ελληνικό κράτος δεν έχει υποβάλει τους έποικους σε αξιόπιστους ελέγχους ταυτοπροσωπίας, ποινικού μητρώου, εξετάσεις υγείας.
  • κ) Πλήττει την πολιτισμική, γνωστική και ανθρωπολογική στάθμη των μαθητών και της υπόλοιπης κοινωνίας καθώς κατά κανόνα οι έποικοι υπολείπονται του μέσου όρου του ελληνικού λαού.
  • λ) Στρέφει την ελληνική κοινωνία στη δουλοκτησια και την οικονομία σε οπισθοδρομίκη παραγωγική κατεύθυνση με βάση το φθηνό εργατικό δυναμικό κι όχι τον εκσυχρονισμό της παραγωγής και την αξιοποίηση του καταρτισμένου εργατικού δυναμικού. Ακυρώνει έτσι τις επενδύσεις στην παιδεία και την εκπαίδευση που το ίδιο το κράτος έχει κάνει στο παρελθόν και στρέφει το πιο καταρτισμένο ανθρώπινο δυναμικό μας στην αποδημία μετατρέποντας σταδιακά αλλα βέβαια τη χωρα μας σε »Ελλαδα χωρις Ελληνες» .
  • μ) Καθιστά τη χώρα μας μέρος του μεσανατολικού προβλήματος και πέδιο άσκησης ισλαμικής βίας.
  • ν) Δημιουργεί τις συνθήκες τεχνητής διόγκωσης μειονοτήτων που υπακούουν σε αλλότρια κρατικά συμφέροντα και τη χώρα εύκολο θύμα εκβιασμού.

Ο αντιεποικιστικός αγώνας δεν μπορεί να διαξαχθεί στη βάση στενού τοπικισμού (γιατι εδω κι οχι στον διπλα δημο) Ο αγώνας είναι κοινός γιατι πατρίδα μας είναι ολόκληρη η Ελλάδα.Η τοπική αυτοδιοίκηση ως αμεσότερος εκφραστής της λαϊκής βούλησης πρέπει να συνταχθεί με τη θέληση των πολιτών κι όχι να συνεργεί με τις αυθαιρεσίες της κεντρικής κυβέρνησης.Τα πρόσωπα, τα κόμματα και οι μ.κ.ο. -εκ φύσεως αντιδημοκρατικός και πλήρους ιδιοτέλειας θεσμός με αδιαφανείς σκοπούς και χρηματοδοτήσεις – που συνεργούν στον εποικισμό πρέπει να απαξιωθούν και να υποστούν μπουκοτάζ.Η Ελλάδα ειναι η πατρίδα των Ελλήνων,των νεκρών μας και των απογόνων μας.’Οχι τσιφλίκι μιας συγκυριακής κυβέρνησης,όχι πείραμα κοινωνικής μηχανικής,όχι πεδίο υπονόμευσης της εργατικής δύναμης απ το ελληνικό,ευρωπαικό και υπερεθνικό κεφάλαιο,όχι μπίζνα για τις μ.κ.ο. Είναι δικαίωμά μας και υποχρέωση μας ως ΄Ελληνες πολίτες να αντισταθούμε.

 

Πηγή: Το FB του Νικόλαου Ζιώγα

18 Σχόλια to “Το δικό μας Κάστρο της Ωριάς.”

  1. […] via Το δικό μας Κάστρο της Ωριάς. — ΑΒΕΡΩΦ […]

  2. Φαίη said

    Πολύ καλό.
    Δεν θα μπορούσε να υπάρξει φονικότερο όπλο εναντίον μιας αυτοσυνείδητης κοινωνίας με κοινή γλώσσα, ιστορία, θρησκεία, πολιτισμό, τρόπο, από την συνεργασία του κεφαλαίου της εκμετάλλευσης με ένα μάτσο ιδεοληπτικά εθνομηδενιστικά απόβλητα που έμαθαν να αυτο-προσδιορίζονται μόνο όταν βρίσκονται απέναντι από αυτήν την κοινωνία που τους έθρεψε.

  3. […] Πηγή: Το FB του Νικόλαου Ζιώγα Αναδημοσίευση από: ΑΒΕΡΩΦ Διαδικτυακό Θωρηκτό […]

  4. ο κακος χαμος said

    ομολογουμενως αρκετα εμπεριστατωμενο αρθρο με αρκετα δυνατα σημεια αλλα δυστυχως ημιτελες στην νοητικη του
    πολυ σωστα ο αρθρογραφος επισημαινει οτι η αλλυλεγυη και ο αγωνας μας δεν πρεπει να εχει τοπικιστικο επιπεδο αλλα εθνικο
    αλλα δυστυχως ξεχναει – η παραγνωριζει – οτι οτι δεν πρεπει να μας απασχολει μονο το εποικιστκο ζητημα αλλα και το πολιτικο και το πολιτιστικο και το κοινωνικο
    εστω και με καθυστερηση 7 ετων το πιασε το νοημα
    μερικα σημεια που θεωρω οτι ειναι λανθασμενα τουλαχιστον απο απροσεξια και κεκτημενη ταχυτητα για να μην γινω κακουλης και πω οτι προκειται περι βλακωδους προπαγανδας

    ε) Δημιουργεί αθέμιτο ανταγωνισμό καθώς οι έποικοι έχουν ήδη εξασφαλισμένες βασικές ανάγκες όπως τροφή και στέγη.
    σιγα μην εχουν και δωρεαν εισητηριο για multiplex και δωρεαν τζακουζι
    αν με δωρεαν τροφη και στεγη εννοεις ενα αντισκηνο και ενα πιατο φακες μπλουμ – και προφανως οχι ολοι τους, ουτε καν η πλειονοτητα αυτων – τοτε και ο γηγενης πληθησμος ανταγωνιζεται αθεμιτα τους προσφυγες γιατι εχει στην πλειονοτητα του σταθερη οικια με κεντρικη θερμανση, αυτοκινητο και δωρεαν νοσηλευτικη καλυψη

    η) Λόγω της εθνικής,θρησκευτικής,γλωσσικής,πολιτειακής και πολιτισμικής ετερότητας των εποίκων αναπόφευκτα θα συμβάλλει στον φατριασμό και στις συγκρούσεις.
    σωστα, να φανταστεις τωρα που γρφω αυτες τις αραδες οτι οι Ελληνες χριτιανοι σφαζονται με τους Ελληνες μουσουλμανους της Θρακης, οι δεξιοι εθνικιστες κανουν πογκρομ εναντιων των αριστερων κομμουνιστων και τους μακελευουν, οι ορθοδοξοι καινε ζωντανους τους καθολικους και τους ιεχωβαδες και οι κρητικοι κανουν αποβαση στην θεσαλλονικη γιατι δεν ανεχονται την τοπικη ντοπολαλια του » δε με λλες» αλλα δεν υπαρχει προβλημα οταν «ακουνε» μια μυρωδια

    θ) Με το νέο νόμο περί ιθαγένειας και τις συνεχείς και εντεινόμενες ελληνοποιήσεις και αποδοσείς πολιτικών δικαιωμάτων αλλοιώνεται ο εθνικός χαρακτήρας των πολιτών και νοθεύεται το εκλογικό σώμα και η δημοκρατική έκφραση.
    σωστα, διοτι ο μεσος ελληναρας δεν προσερχεται στις καλπες εξαιτιας της λαθρομεταναστευσης και οχι εξαιτιας της απεχθειας που νιωθει για το πολιτικο συστημα σε ολικο βαθμο, ουτε διοτι ειχε εξανδραποδιστει απο ενα φαυλοκρατικο πολιτικο συστημα για δεκαετιες με ρουσφετια και πελατειακες σχεσεις

    κ) Πλήττει την πολιτισμική, γνωστική και ανθρωπολογική στάθμη των μαθητών και της υπόλοιπης κοινωνίας καθώς κατά κανόνα οι έποικοι υπολείπονται του μέσου όρου του ελληνικού λαού.
    θα συμφωνησω εν μερει εδω, αλλα μην ξεχναμε οτι και τα βλασταρια μας ΔΕΝ ειναι Αινσταιν, δυστυχως καποια εξ αυτων ΕΙΝΑΙ δυστυχως απλα βλαμενα
    γινομαι λιγο κακος αλλα η αληθεια πρεπει να λεγεται οσο και αν ποναει
    μην ξεχναμε οτι η τακτικη να πεφτουν συνεχεια οι βασεις σε ΑΕΙ-ΤΕΙ για να γινονται ολο και περισσοτεροι μαθητες δεκτοι λογω
    χαμηλης βαθμολογιας απο το ΥΠ Απεδιας αρχισε να εφαρμοζεται πολυ προτου ερθουν οι μεταναστες

    μ) Καθιστά τη χώρα μας μέρος του μεσανατολικού προβλήματος και πέδιο άσκησης ισλαμικής βίας.
    συμφωνω με το πρωτο σκελος, την ισλαμικη βια δεν βλεπω- τουλαχιστο οχι ακομα ευτυχως

    νομιζω σωστα τονιζει το γεγονος οτι η τοπικη αυτοδοιηκηση πρεπει να συντασεται με τη θεληση των πολιτων ΑΛΛΑ
    ξεχναει αρκετα βολικα οτι ακομα και αν τα παιδακια δεν θα πανε σχολειο οι γονεις τους θα παραμεινουν στην εκει περιοχη
    τουλαχιστον για απροσδιοριστο χρονικο διαστημα – για να μην πω για παντα με τετοιους κυβερνητες
    και οτι καποιοι απο τους γονεις που τωρα σκουζουν και ορυονται περι πατριδας και εθνους θα προσλαβουν τους μεταναστες – μαυρη εργασια – να δουλεψουν στα χωραφια και τις επιχηρησεις τους – για να επελθει η πολυποθητη αναπτυξις – και να πληρωσουν την δοση του ΕΝΦΙΑ – για να μπορεσουν μετα δικαιως να σκουζουν και να ορυονται για ληστρικη φορολογια

    θερμη παρακληση
    επειδη εχω μια ψιλοαπεχθεια για τα κοινωνικα δικτια – εγω τουλαχιστον τα αποκαλω ακοινωνικα –
    και δεν εχω ουτε FB, ουτε twitter
    αν θελει και μπορει η Φαιη η η Μελια ας επικοινωνησει στο FB με τον κυριο Ζωγια και ας τον ρωτησει αν συμεριζεται την αποψη του κου
    Ραφαηληδη που στην αυτοβιογραφια του » Μνημόσυνο για έναν ημιτελή θάνατο » επεξηγει οντας καταγωμενος απο τα Σερβια γιατι δεν θεωρει τον εαυτο του Ελληνα
    ομολογω λιγο προβοκατορικο το ερωτημα αλλα καλοπροαιρετο, δεν εμπεριεχει κακοβουλια

    • Φαίη said

      ε) είναι το τζακούζι βασική ανάγκη;
      Οι φακές δεν τους αρέσουν. Δεν έμαθες που τις πετάγανε, όπως και άλλα φαγητά, στα σκουπίδια;
      Σήμερα στην Πάτρα ο γηγενής πληθυσμός στοιβάχτηκε στις ουρές για μία σακούλα τρόφιμα. Ουρές ολόκληρες, στεκόντουσαν εκεί από τα ξημερώματα. Αν ο γηγενής πληθυσμός που έχει χτίσει με τις συνεισφορές του αυτό το κοινωνικό κράτος στοιβάζεται στις ουρές για μία σακούλα τρόφιμα, τότε το αντίσκηνο (που δεν είναι πάντα έτσι και το ξέρεις) και οι φακές για τους λαθρομετανάστες όχι απλά λουξ είναι, σούπερλουξ είναι.

      η) Εδώ έχεις μπερδέψει τις πατάτες με τις κάλτσες. Πρόκειται για διαφορετικά πεδία χειραγώγησης. Άλλο εργαλείο χειραγώγησης η πολιτική (αριστεροδέξιες φανφάρες), άλλο η κατάσταση στη Θράκη που δρομολογείται με σχέδιο από το Τουρκικό προξενείο εδώ και χρόνια και αν δεν κάνουν κάτι θα καταλήξει σε τετελεσμένα και άλλη η χειραγώγηση με τις μαζικές εισροές λαθρομεταναστών. Πέρα από την αύξηση της εγκληματικότητας, τους βιασμούς, την δημιουργία γκέτο, (όλα αυτά είναι έμμεσα εργαλεία χειραγώγησης αλλά και προφάσεις για περισσότερη αστυνόμευση) την αποπροσωποίηση των τοπικών κοινωνιών κτλ, το πιο φανερό που θα έπρεπε να είχες δει είναι η τρομοκρατία.

      θ) Αυτό που λες δεν είναι απάντηση, υπεκφυγή είναι. Επειδή τα κόμματα δεν εκφράζουν την κοινωνία αυτό δεν σημαίνει ότι η κοινωνία δεν έχει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά τα οποία η εκάστοτε κυβέρνηση οφείλει να σέβεται και να εκφράζει. Ίσα-ίσα, που η εισαγωγή εποίκων απαλλάσσει τα κόμματα ακόμα περισσότερο από το να συμπεριφέρονται ως εκπρόσωποι της κοινωνίας. Το αριστεροδέξιο δίπολο που ταλάνισε και δίχασε την Ελλάδα θα φαντάζει όαση μπροστά σε αυτό που θα δημιουργηθεί με την εισαγωγή στο εκλογικό σώμα ανθρώπων οι οποίοι δεν θα έχουν μόνο ιδεολογικές διαφορές, αλλά και ιστορικές, γλωσσικές, θρησκευτικές ..
      Μήπως τα ρουσφέτια, το πελατειακό σύστημα κτλ θα εξαφανιστούν με την εισαγωγή εποίκων;
      Όχι. Μην σου πω ότι θα αυξηθούν κιόλας.
      Ε τότε γιατί το αναφέρεις;

      κ) το Υπ. Απαιδείας είναι όντως έτσι όπως το λες αλλά υποτίθεται ότι σαν κοινωνία προσπαθούμε να καλυτερεύουμε τα πράγματα όχι να τα κάνουμε χειρότερα. Η λογική σου έως τώρα φλερτάρει με την ιδέα ότι αφού τα πράγματα είναι άσχημα ας τα κάνουμε χειρότερα.

      Ο Ραφαηλίδης ασχολείται με δύσοσμα αέρια. Θα ανησυχούσα αν αισθανόταν Έλληνας.

      • ο κακος χαμος said

        ε) Οι φακές δεν τους αρέσουν. Δεν έμαθες που τις πετάγανε, όπως και άλλα φαγητά, στα σκουπίδια;
        με συχγωρεις , αλλα αν ειναι να μου αναπαραγεις την προπαγανδα της ΧΑ για το προσφυγικο, θα προτιμουσα να με βρισεις για τις αποψεις μου, τουλαχιστον στην δευτερη περιπτωση θα ησουνα ειλικρινης απεναντι μου
        γιατι περα απο πολιτικες τοποθετησεις η αντιμετωπιση σε ενα ζητημα, μονο ενας λοβοτομημενος θα δεχοταν σαν επειχηρημα οτι ενας μεταναστης που δεν εχει να φαει δεν ξερω ποσες μερες πεταει φακες στα σκουπιδια γιατι προτιμαει γκορντον μπλου με σως απο τρουφες
        με το συμπαθειο, μην μας περνατε για μαλ…… μανδαμ

        η)δεν εχω μπερδεψει τιποτα, απλα αναδυκνυω την γελοιοτητα του επειχηρηματος
        αν αποδεχτω τη λογικη που λεει οτι λογο διαφορετικοτητας εθνικοτητας και γλωσσας και μονο θα ξεπασουν ταραχες
        τοτε μπορω να επεκτεινω τη λογικη αυτη και στην εσωτερικη κατασταση της Ελλαδος
        βλεπετε οδοφραγματα και σφαξιματα εσεις μεταξυ Ελληνων-Ελληνων η Ελληνων -μεταναστων?
        οι μονες αναταραχες που εγιναν για το προσφυγικο εγιναν στα συνορα, μεταξυ μεταναστων και Σκοπιανων δυναμεων ασφαλειας που τους αποθουσαν ξανα στο Ελληνικο εδαφος και μαλιστα
        υπηρξαν και πυροβολισμοι απο τα σκοπιανα συνορα προς τη μερια της Ελλαδος χωρις να υπαρξει απαντηση
        ουτε καν σε διπλοματικο επιπεδο

        θ) υπεκφυγη ως προς τι ?
        δεν καταλαβα που ακριβως διαφωνεις, σε ποιο σημειο?
        λες
        Επειδή τα κόμματα δεν εκφράζουν την κοινωνία αυτό δεν σημαίνει ότι η κοινωνία δεν έχει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά τα οποία η εκάστοτε κυβέρνηση οφείλει να σέβεται και να εκφράζει
        ποια ακριβως πολιτικη κοινοβουλευτικη δυναμη σε σεβεται και σε εκφραζει εσενα δηλαδη, εστω κατα προσεγγιση, δεν λεω απολυτα
        πασοκ?
        νδ?
        ποταμι?
        λεβεντης?
        συριζα?
        ανελ?
        ΧΑ?
        ξεχναω καμια ?

        εμενα παντως απο τους προαναφερθεις ολοι αναγουλα μου προκαλουν
        δηλαδη προτερα της κρισης και της οξυνσης του μεταναστευτικου θεωρεις οτι το πολιτικο συστημα ειχε σε υπολυψη τον Ελληνα πολιτη , τον σεβοταν και τον εκφραζε? γιατι ΑΥΤΟ και αν ειναι επειχηρημα για τα πανηγυρια….
        απλα μεχρι το 2009 η σχεση εξουσιας – πολιτη παρειχε απολαβες και για τα 2 μερη
        σαφως λιγοτερα για τον πολιτη
        αλλα μην τρλαθουμε τωρα και θεωρησουμε οτι εστω και για μια στιγμη κατα την μεταπολιτευση υπηρξε καποια πολιτικη δυναμη εστω και παροδικα που να σεβοταν τον Ελληνα και να τον εκφραζε εστω τυπικα στην νομη εξουσιας
        ανεξαρτητως πολιτικης θεωρησησ η κοινοβουλευτικης δυναμης ολοι οι πολιτικοι θελανε εμεις να βγαζουμε το σκασμο, να πληρωνουμε τους φορους μας και να τους ψηφιζαμε
        και απλα σαν ανταποδοτικη τακτικη κανανε τα ρουσφετακια τους για να μην τους παρουμε με τα γιουρια αλλα και γιατι και το ρουσφετι ειναι και αυτο μια μορφη δεσμευσης του ψηφοφορου προς τον βουλευτη περα απο την κομματικη δεσμευση
        δηλαδη ακομα και ρουσφετι καποιος να επαιρνε παλι χαμενος εβγαινε γιατι πλεον δενοταν στην κομματικη γραμη του καθενος
        μετα το 2009 το παραμυθακι αυτο τελειωσε
        πως θα παρει καποιος την εξουσια με τα σημερινα δεδομενα? ρουσφετια δεν μπορει να κανει
        στο δημοσιο δεν μπορει να προσλαβει καποιον γιατι εχει δεσμευτει για τον αριθμο των δημ υπαλληλων
        λεφτα που να βρει να χρηματισει? και αυτα γιοκ
        τωρα οι κυβερνωντες εχουν μονο 1 μορφη ελεχγου της εξουσιας
        την προκληση τρομου στο κοινωνικο συνολο, πρεπει να σε κανουν να χεστεις κυριολεκτικα πανω σου και παραλληλα να σε πεισουν οτι μονο αυτοι μπορουν να σε προφυλαξουν απο τα χειροτερα που οι ιδιοι προκαλουν
        αυτη την τακτικη ακολυθησε ο σαμαροβενιζελος
        με αυτη την τακτικη πηρε την εξουσια ο τσιποκαμενος
        μαλλον με αυτη την τακτικη θα αναλαβει ο κουλης
        και παει λεγοντας
        πρεπει να εχει σε διαρκη κατασταση φοβου για να σε ελεχγει
        αμα δεν με κανεις προθυπουργο θα σε φανε ζωντανο οι μεταναστες που τους εγκλωβισε ο αλλος
        αμμα δεν κανεις προθυπουργο τον αλλο θα σε φανε ζωντανο οι κακοι εταιροι που εφερε ο δεινας και γω εκανα διαπραγματευσεις για το καλο σου
        και παει λεγοντας…..

        Κ) χαιρομαι που συμφωνουμε σε κατι εστω και μικρο αλλα μαλλον με αδικητε οταν λετε οτι θελω να χειροτερεψει η κατασταση στην παιδεια
        τουναντιον θελω να καλυτερεψει
        απλα δεν θεωρω οτι αν τα παιδια καποιων μεταναστων πανε σχολειο τοτε αυτοματως τα δικα μας παιδια θα γινουν χειροτεροι μαθητες
        ειδικα αν αναλογιστουμε οτι τα παιδια μας κατα βαση ειναι κακοι μαθητες και χωρις την παρουσια αλλοδαπων
        αυτο
        αν εσεις θεωρειτε οτι με αυτο τον τροπο λεω η υποννοω ολα αναιξερετως τα παιδια εγχωρια-αλλοδαπα θα γινουν τουβλα στο σχολειο τι να πω, εχετε και ζητημα κατανοησης του τι γραφει ο συνομιλητης σας

        παντως το βιβλιαρακι » Μνημόσυνο για έναν ημιτελή θάνατο » το προτεινω ανεπιφυλακτα….

      • Φαίη said

        Εσύ που ζεις;

        http://www.onlarissa.gr/2016/03/22/sta-skoupidia-ekatontades-merides-fagitou-kathos-metanastes-sti-larisa-protimoun-tis-kantines/

        Η τακτική να πετάνε ή/και να μην δέχονται φαγητό δεν είναι γνωστή μόνο στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό. Ουκ ολίγα τα βίντεο στο διαδίκτυο. Δασκαλεύονται από κάποιους με το καλημέρα σας.

        Φλυαρείς και δεν λες τίποτα.
        Επειδή έχω ξαναμιλήσει μαζί σου, σε συμβουλεύω να ξαναδιαβάσεις τον έως τώρα διάλογο. Δεν έχω σκοπό να σε πάω πάλι στράτα στρατούλα μέχρι να καταλάβεις.
        Επιπλέον σε συμβουλεύω να προσέχεις τους τρόπους σου.

  5. ο κακος χαμος said

    προφανως δεν μπορουμε να συνεχισουμε αυτη την κουβεντα γιατι εχουμε πολυ διαφορετικη κοσμοθεωρηση
    τα επειχηρηματα του ενος δεν εχουν βαρος στην νοητικη του αλλου και τουμπαλιν
    παρεπιπτοντως, οι τροποι μου ειναι κοσμιοτατοι

  6. Nikos said

    Προς Κακος Χαμος
    Οι κυριες Φαιη και Μελια δεν θα μπορεσουν να σας βοηθησουν μια και τις αγνοω.Εκτος πια αν εχουν πανω απο ενα ονομα.Αλλα η τυχη σας ευνοει.
    Το κειμενο αυτο γραφτηκε σχεδον με τη μια ως κατασταση στο φβ χωρις καποια ιδιαιτερη φιλοδοξια.Δεν ειχε καν τιτλο και φωτογραφια στην αρχη.Μπηκαν μετα απο παροτρυνση φιλων προκειμενου να δημοσιευτει.Στις σελιδες που αναπαρηχθηκε μπηκε με αλλη φωτογραφια και τιτλο μετα απο δικη μου συναινεση.Αυτο που βλεπετε εδω ως υγ μπηκε εκ των υστερων ως σχολιο ενω δεν αποτελουσε μερος του κειμενου.Οι φιλοι σας μπορουν να σας ενημερωσουν οτι αν δεν ειναι και δικοι μου φιλοι δεν μπορουν να το διαβασουν μιας και το προφιλ μου ειναι κλειστο και μαλλον ολιγαριθμο.Οταν εδωσα την συναινεση μου στον οικοδεσποτη του μπλογκ δεν φανταστηκα καν οτι θα μετεφερε και το σχολιο μου – το οποιο θα παρακαλουσα αν μπορει να το αφαιρεσει εστω και τωρα .Το σχολιο περιεχει καποιες πληροφοριες ατομικες και τοπικες που εχουν σχεση με τον προφανως παιγνιωδη χαρακτηρα του τιτλου και της φωτογραφιας(περιπτωση Ωραιοκαστρου κτλπ. η οποια ηταν και η αφορμη γενικα)
    Ο κυριος Ραφαηλιδης απλως γεννηθηκε στα Σερβια .Ο πατερας του δεν ηταν απο κει -οπως αλλωστε δειχνει και το ονομα του- και η μητερα του πολυ αμφιβαλλω επισης.Αν γνωριζετε κατι αλλο οπως και να χει διορθωστε με.Την αυτοβιογραφια του την αγνοω -αν θελετε να την ανεβασετε σε pdf παρακαλω πολυ.Παρολαυτα δεν καταλαβαινω τι ειδους επιχειρημα ειναι αυτο.Και να ηταν απ τα Σερβια ο Ρ. κι απ το χωριο μου κι ο αδερφος μου ο ιδιος να ηταν και να εγραφε οτιδηποτε στην αυτοβιογραφια του ειτε σαν γεγονος ειτε σαν αποψη τι θα σημαινε;
    Απολυτως τιποτα.Αν θελετε να συζητησουμε για την ιστορια και τον εθνολογικο χαρακτηρα της περιοχης πολυ ευχαριστως.Για την προθεση της ερωτησης θα μου επιτρεψετε να διατηρω επιφυλαξη αλλα κι ανεξαρτητα απο προθεση πανω απο φθηνη εντυπωση δεν αξιζει.Απλως αποπροσανατολιζει και προσπαθει να σπειρει εναν καποιον σχετικισμο.
    Επι της ουσιας.Μηπως ψαχνεται κοσμοθεωρια για να γινεται ακολουθος;Σας εταξε καποιος αρθρο για το πολιτιστικο ,πολιτικο,κοινωνικο ζητημα;Αν ναι μαλλον δεν ημουν εγω.Μηπως να το προσπαθουσατε μονος σας;Να δω και γω την αρτια νοητικη (sic) σας και την μη βλακωδη προπαγανδα σας.Αληθεια ειχαμε μιλησει προ 7ετιας;
    ε) Λυπαμαι αλλα μαλλον δειχνει αγνοια αυτο που λετε και για την κατασταση των συμπολιτων σας αλλα και για τους εποικους.Και αστεγοι Ελληνες υπαρχουν και πεινασμενοι και πολλοι απ αυτους που στεγαζονται καταχρωνται εξ αναγκης και αδιεξοδου τις οικιες και τους πορους των οικειων τους και με ποια λογικη ενας Ελληνας πολιτης εχει τα ιδια δικαιωματα με αυτους;Ο ορος αθεμιτος ανταγωνισμος ειναι του εμπορικου δικαιου και τον χρησιμοποιω καταχρηστικα ισως αλλα σηματοδοτει ακριβως οτι βρισκονται μεσα στην ελληνικη κοινωνια παρανομως το κρατος δεν τους τιμωρει για τα αδικηματα τους αλλα αντιθετως μεριμνα για τα υποτιθεμενα ανθρωπινα δικαιωματα και ταυτοχρονα τους παρεχει ας πουμε και το δικαιωμα να εργαστουν.Ισως η επαγγελματικη σας θεση και ο βιος σας να απεχει πολυ απο την χειρωνακτικη εργασια -αν ηταν και ποτε κοντυτερα -αλλα για πολλους αλλους ενεχουν τη θεση ανταγωνιστη στην αγορα εργασιας.Ειναι αυτο θεμιτο-δικαιο για τον Ελληνα εργατη; Εγω λεω οχι.
    η)Δυναμωνει η εντυπωση μου οτι ζειτε σε πολυ προστατευμενο περιβαλλον οπου ο αστεισμος ειναι μονιμως επιθυμητη κατασταση.Ενημερωστε την μαριαντουανετιστικη πλευρα σας οτι 1)ως λαος εχουμε ηδη κακο φατριαστικο παρελθον και υποστρωμα2)εχετε εσωτερικη γνωση για τις διαθεσεις αλλων εθνικων ομαδων ,πιο απλα ξερεις π.χ. αλβανικα για να καταλαβεις τι λεν οι αλβανοι μεταξυ τους;3)θεωρειτε οτι αυτη τη στιγμη δεν γινονται συγκρουσεις διαφορων ειδων μεσα στην ελληνικη κοινωνια γυρω απ το ζητημα; δεν συγκρουονται διαφορετικες εθνικες ομαδες μεταξυ τους;δεν βλεπετε ν αυξανουν τετοια περιστατικα στο μελλον; στις αλλες χωρες βλεπετε αρμονια σχεσεων;δεν εχετε ακουσει για ρωσσικη,αλβανικη μαφια;Φιλτατε ελπιζω να μην εχετε ταξιδεψει ειδαλλως ειστε αθεραπευτα τουριστας στην αντιληψη και μυρωδιας.Μαλλον περιμενετε να μυρισει καμμενο κρεας στη βεραντα σας πρωτα…
    θ)Προπερνω την εμετικη προσφωνηση.Προφανως και δεν θεωρω αιτια για καθε μας προβλημα τους εποικους αλλα δεν εγραψα αυτο κι εσεις απαντατε αλλα αντι αλλα.Οι ανθρωποι δεν ειναι Ελληνες και ο εμβολισμος τους στο σωμα της κοινωνιας αλλοιωνει και την εθνολογικη συσταση και νοθευει το εκλογικο σωμα.Πως μπορει να διαφωνει καποιος μ αυτο;Αν θεωρειτε τους Ελληνες αξιους αφανισμου(πλην δικου σας φανταζομαι) κι αντικαταστασης να το πειτε ευθεως.Αληθεια εχετε δει τους αριθμους ελληνοποιησεων;Η νεοελληνικη ιστορια εχει καταγραψει ομηρικους καυγαδες σε συλλογους, πανεπιστημια, συνδικατα κτλπ για το ποιος δικαιουται να ψηφιζει κι εσεις μου λετε οτι δεν εχει καμμια σημασια ποιο ειναι το εκλογικο σωμα…Οτι δεν σας εκφραζει το πολιτικο συστημα και τα υπαρκτα κοινοβουλευτικα κομματα ειναι κατι αλλο απ το δικαιωμα σας και την υποχρεωση σας ως πολιτης κι αν εσεις το απεμπολειτε δεν σημαινει πως κανουμε ολοι το ιδιο.Θα μου επιτρεψετε και μια φτηνη ψυχολογια ,ο μηδενισμος που αποπνεετε ειναι συνηθεστερα καταφυγιο ειτε ενοχών ειτε τραυματος.Στην δευτερη περιπτωση μπορω να σας εγγυηθω οτι δεν ειστε μονος και θα συνιστουσα αλλαγη ανθρωπινου περιβαλλοντος.Ναι κυριε υπαρχουν καλοι ανθρωποι εκει εξω και μπορουν να γινουν ακομα καλυτεροι.
    κ)Εγω δε βλεπω κανεναν λογο να σου χρωσταω καλη κουβεντα αλλα το γεγονος οτι εισαι σ αυτο το μπλογκ δε λεει καποια πραγματα; πιστευεις οτι οποιοσδηποτε απ τους εποικους θα εχει το παραμικρο ενδιαφερον για ολα αυτα;Θα νοιαστει λες ο εποικος και θα προστατεψει το φυσικο ,γλωσσικο,πολιτιστικο κτλπ περιβαλλον του τοπου καλυτερα;Το χρεος μας προς τα »βλαμμενα» ειναι να κανουμε οτι καλυτερο μπορουμε γι αυτα οχι να ναρκοθετουμε τις λιγοστες πιθανοτητες τους να γινουν οι καλυτεροι δυνατοι ελληνες.
    Για τα υπολοιπα ειναι προφανες απ το κειμενο οτι ειμαι συνολικα αντιθετος με τον εποικισμο για μια σειρα λογων που τους εγραψα οπως τους καταλαβαινω κι οπως μπορω τελοςπαντων κι οχι αποσπασματικα οπως εγινε στο Ωραιοκαστρο.
    Ελπιζω να απαντησα καπως αν κι εσεις μαλλον τα δικα σας θελατε εξ αρχης να πειτε κι οτι θελατε διαβαζατε,ουτε το ονομα μου δεν αντιγραψατε σωστα… Ας ειναι.

    • ο κακος χαμος said

      προς κο Νικο
      η ιστορια δημοσιευσης και αναδημοσιευσης του αρθρου δεν αποτελει δικο μου προβλημα
      αποτελει δικο σας του και του ιστιολογιου Αβερωφ οπου το ειδα αναρτημενο
      αν ειχα λογαριασμο στο FB και το εβλεπα εκει τις αντηρησεις μου θα τις εγραφα κατευθειαν στο FB
      το ειδα στο ιστολογιο Αβερωφ , το σχολιασα εδω και υποθετοντας οτι οι διαχειριστες του ιστολογιου για να το αναδημοσιευσουν θα εχουν την αδεια σας γιαυτο και μπορει να εχουν και φιλικη σχεση με εσας εκανα την παρακληση προς ενημερωση σας
      Αν εσεις εχετε προβλημα με την αναδημοσευση των αποψεων σας ειναι ακριβως αυτο – προβλημα σας
      Και αν εχετε προβλημα με τον σχολιασμο τον αποψεων σας τοτε μην αναρτατε κειμενα με την γνωμη σας στο διαδυκτιο γενικως
      γιατι η αναρτηση στο διαδυκτιο μιας αποψης εχει δημοσιο χαρακτηρα, οπου και αν γινει αυτο, ειτε στο FB ειτε στο twitter ειτε σε ενα ιστιολογιο
      και σαν αποψη που δημοσιοποιειται μπορει να σχολιαστει, να στηλιτευτει, να απαξωθει η και να γελιοποιηθει απο τον καθενα
      αυτος ακριβως ειναι ο χαρακτηρας ενος δημοσιου κειμενου, οτι ειναι ανοιχτος στον σχολιασμο

      τα υπολοιπα που αναφερετε τα προσπερναω, δεν θα κατσω να σχολιασω ουτε την νοηματικη σας ουτε την ηλιθια προσπαθεια να μου κανετε ψυχογραφημα στο ποδι περι αντενουατισμου, μηδενισμου, αν εχω εργαστει χειρωνακτικα η αν ειμαι η το παιζω τουριστας
      ποσο μαλλον αν μου εταξε κανεις τιποτε
      παρεπιπτοντως ουτε κι εγω βλεπω καποιο λογο να σας χρωσταω καποια καλη κουβεντα ,ειδικα απο την προσπαθεια που κανατε για να με απαξιωσετε επειδη τα σχολια μου δεν ειναι της αρεσκειας σας
      ναι , οντως δεν εγραψα σωστα το ονομα σας, και γιυατο και μονο γιαυτο σας ζητω συγγνωμη

      • Πετροβούβαλος said

        Aπό την αρχή του σχολιασμού σας αγαπητέ κύριε Κακέ Χαμέ είστε προσβλητικός και προκλητικός και τώρα διαμαρτύρεστε επειδή ο αρθρογράφος «προσπαθεί να σας απαξιώσει». Η δημόσια ανάρτηση απόψεων μπορεί να γίνει αντικείμενο διαφωνίας, ακόμη και έντονης, ακόμη και στα όρια, αλλά η συνεχής πρόκληση δια προσβολών (συνειδητή ή όχι) δεν νοείται ΣΕ ΑΥΤΟ το σημείο του διαδικτύου.

        Καλή σας ημέρα.

      • ο κακος χαμος said

        σε ποιο σημειο ημανε προσβλητικος κε Πετροβουβαλε?

      • Πετροβούβαλος said

        Aπό το 1ο σας σχόλιο, 1η παράγραφος.

        «εστω και με καθυστερηση 7 ετων το πιασε το νοημα»
        «για να μην γινω κακουλης και πω οτι προκειται περι βλακωδους προπαγανδας».

        Υπάρχει μεγάλη αξία στην ανταλλαγή αποψεων και κατά την προσωπική μου εκτίμηση, υπάρχει μεγαλύτερη αξία στην διαφωνία, ώστε να επικρατεί η λογική. Η ανταλλαγή απόψεων που υποκρύπτει περιφρόνηση δεν έχει καμία αξία. Αυτές είναι προσωπικές απόψεις, αλλά είναι επίσης αισθητικές απόψεις.

      • ο κακος χαμος said

        απαξιωτικος ημουν στο σχολιασμο μου δεν το αρνουμαι
        προσβλητικος ομως οχι, σε καμια περιπτωση
        δεν προσεβαλα τον αρθρογραφο, επεσημανα ομως οτι η νοηματικη καποιων απο τα επειχηρηματα
        που παραθετει ειναι βλακωδη και εχουν χρησημοποιηθει κατα το παρελθον ως προπαγανδιστικη μεθοδο
        για το ζητημα της μεταναστευσης – και χρησημοποιουνται ακομη
        και μετα προσπαθησα να τα αποδομησω
        αν η Φαιη η εσυ η κος Ζιωγας – ελπιζω να το γραψα σωστα τωρα – δεν αποδεχεστε για οποιοδηποτε λογο
        μια σειρα απο αντεπειχηρηματα επειδη εχετε μια συγκεκριμενη κοσμοθεωρηση ειναι δικαιωμα σας
        Αλλα μην τρελαθουμε κιολας και μου προσαπτεις οτι ειμαι προσβλητικος
        Προσβλητικος θα ημουν αν εβριζα τον αρθρογραφο και εσας που αναπαραγατε τις αποψεις του σαν φασιστες, εθνικιστες του κ…
        ανεγκεφαλους η και χειροτερα
        βρηκες κανα αποσπασμα να μιλαω με αυτο τον τροπο?
        ειρωνικος ημουν, απαξιωτικος ημουν, μπορεις ακομα να πεις οτι ημουν και εριστικος
        αλλα οχι προσβλητικος
        μαθαμε την καραμελιτσα τωρα » με προσβαλετε κυριε μου » και αλλα παρομοια σε μια συζητηση
        οταν δουμε οτι η νοηματικη που αναπτυσεται δεν εχει ανταποκριση στον συνομιλιτη ……

        τι απαντησα στην Φαιη οταν κατανοησα οτι η συζητηση ειχε τελματωσει?

        ο κακος χαμος said
        Σεπτεμβρίου 17, 2016 στις 10:36 πμ

        προφανως δεν μπορουμε να συνεχισουμε αυτη την κουβεντα γιατι εχουμε πολυ διαφορετικη κοσμοθεωρηση
        τα επειχηρηματα του ενος δεν εχουν βαρος στην νοητικη του αλλου και τουμπαλιν
        παρεπιπτοντως, οι τροποι μου ειναι κοσμιοτατοι

        τερματισα την κουβεντα εκει

        και θα ηταν και το τελος των σχολιων εκει αν δεν ειχε μπει στον κοπο ο κος Ζιωγας να αναρτησει την απαντηση του
        παρεπιπτοντως εγω ΜΠΟΡΩ να ισχιριστω οτι κος Ζιωγας ηταν προσβλητικος απενατι μου με τους χαρακτηρισμους του επι προσωπικου εναντι μου
        γιατι μπορω? γιατι με χαρακτηρηζει αντουανετα, μηδενιστη, τουριστα, αναριωτεται αν εχω εργαστει χειρονακτικα κα

        λοιπον, για να ξεκαθαρισουμε καποια πραγματακια

        απαξ και ο οποιοσδηποτε αναρτα κειμενο οι αποψεις του ειναι προβασιμες και ως εκ τουτου ανοικτες σε πασα ειδους σχολιασμο
        αμα δεν του αρεσει ο αντιλογος ας παει να προμηθευτει ξυδι σε ποσοτητες σε τιμες χονδρεμποριου
        αμα ο/οι διαχειριστες του ιστολογιου αυτου δεν γουσταρουν τον αντιλογο που παρουσιαζω επειδη θεωρουν την επειχηρηματολογια μου αριστερουτσικη η εθνομηδενηστικη η δεν ξερω γω τι αλλο να σβησουν τα σχολια μου και τελειωνει το ζητημα εκει
        και να αλλαξουν τα δικαιωματα σχολιασμου στο ιστιολογιο να μην μπορει καποιος να σχολιαζει
        αλλα οποιος/α επειδη δεν μπορει η χειροτερα δεν θελει να μπει σε διαλογο με επιχηρηματα – ακομη και ηλεκτρισμενο και εντονο διαλογο – και προσπαθει να με βγαλει αναγωγο η προσβλητικο η τρελλο η δεν ξερω γω τι αλλο
        — και εδω θα γινω ξεκαθαρα προσβλητικος —
        μπορει να παει να …………. με τις ευχες μου

      • Πετροβούβαλος said

        Αυτό είναι και το τελευταίο σχόλιό σας στον Αβέρωφ (τουλάχιστον με αυτή την ηλεκτρονική διεύθυνση 😆 )
        To αφήνω αναρτημένο χωρίς αντίλογο. Όποιος ενδιαφέρεται και δύναται να καταλάβει μπορεί (και γλυτώνουμε πολύτιμο χρόνο).

  7. Καλα τωρα,,,,μπηκε το Φθινοπορο,,,φορτσάρει ,,,,
    που να το γνωρίζουν αυτο οι αδιάβαστοι,,,!! 😆

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s