ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Ελένη Στάϊκου, μιά η… στη Ελένη Στάϊκου, μιά ηρωίδα της…
    Η κυρά της Ρω (Δέσπο… στη Η κυρά της Ρω: Η ιστορία της γ…
    Μέλια στη Νοοτροπίες υποψηφίων…
    Konstantinos Malafan… στη Νοοτροπίες υποψηφίων…
    Μέλια στη Αβέρωφ: Έντεκα χρόνια στη θάλα…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ

Posted by Μέλια στο 1 Σεπτεμβρίου, 2016

.

ΓΙΑΤΙ Ο Ι. ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΗΓΕΤΗ ΠΟΥ ΖΗΤΟΥΣΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ

Άγιος Παΐσιος ὁ Ἁγιορείτης: «Εἶναι ἐπιτακτικὴ ἀνάγκη προβολῆς ἑνὸς ἰδανικοῦ προτύπου πρὸς μίμηση γιὰ τοὺς πολιτικοὺς ἡγέτες, ἀλλὰ καὶ γιὰ ὑποβοήθηση τοῦ λαοῦ νὰ ἀποκτήση ὀρθὰ πολιτικὰ κριτήρια στὴν ἐπιλογὴ τῶν κυβερνητῶν τοῦ Ἔθνους μας». 

Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ

Ὁ πρῶτος Κυβερνήτης τοῦ ἀνεξαρτήτου ἑλληνικοῦ κράτους, Ἰωάννης Καποδίστριας, παραμένει μέχρι σήμερα, μεταξὺ ὅλων ὅσοι κυβέρνησαν, μοναδικός, διότι:

-Εἶχε βαθειὰ καὶ συνειδητὴ πίστη στὸν Θεὸ καὶ ἐκπλήρωνε ἀνελλιπῶς τὰ θρησκευτικά του καθήκοντα.

-Ὑπῆρξε ἀκατάκριτος καὶ ἄμεμπτος στὴν προσωπική του ζωή, γι’ αὐτὸ ἀποκαλεῖται «ὁ Ἅγιος τῆς πολιτικῆς».

-Εἶχε σπάνιες ἡγετικὲς καὶ ὀργανωτικὲς ἱκανότητες καὶ ὑπῆρξε διπλωματικὴ ἰδιοφυΐα.

-Δὲν ὑπερηφανεύθηκε, δὲν ἀλαζονεύθηκε, δὲν ἀλλοιώθηκε ἀπὸ τὶς δόξες, τὶς τιμές καὶ τὰ πλούτη, ὅταν μεσουρανοῦσε τὸ «ἄστρο» του στὸ εὐρωπαϊκὸ στερέωμα τῆς διπλωματίας καὶ ὡς ὑπουργὸς τῶν Ἐξωτερικῶν τῆς Ρωσίας ρύθμιζε τὶς τύχες τῶν εὐρωπαϊκῶν λαῶν.

-Θυσίασε ὅλα αὐτὰ γιὰ τὴν ἀγάπη του πρὸς τὴν Ἑλλάδα, ἀκόμη καὶ τὴν οἰκογενειακή του ζωή. Δὲν νυμφεύθηκε, γιὰ νὰ βοηθήσει καλύτερα τὴ δοκιμαζόμενη πατρίδα.

-Δὲν ἀπολάμβανε τὶς ἀνέσεις καὶ τὶς ἀπολαβές τοῦ ἀξιώματός του· ἔζησε ὡς ἀκτήμων ἀσκητής, διαθέτοντας τὰ χρήματά του γιὰ τὸν ἀγῶνα τῆς ἀνεξαρτησίας.

-Δὲν δέχθηκε τὸν μισθὸ τοῦ κυβερνήτου· ἀντιθέτως, προσέφερε καὶ ἀπὸ τὴν πατρική του περιουσία.

-Δὲν ἦλθε ὡς κυβερνήτης γιὰ νὰ τιμηθεῖ καὶ νὰ διακονηθεῖ, ἀλλὰ νὰ διακονήσει καὶ νὰ ἀνορθώσει τὴν ἐρειπωμένη πατρίδα.

-Εἶναι ὁ μόνος ποὺ σεβάσθηκε καὶ προσπάθησε νὰ προστατεύσει τὴν Ἐκκλησία νὰ παραμείνει ἐλεύθερη χωρὶς πολιτικὲς παρεμβάσεις, διότι ὡς πιστὸ τέκνο της τὴν πονοῦσε καὶ τὴν ἀγαποῦσε.

-Ὁ μόνος ποὺ πολέμησε τὴ μασονία ἐπισήμως.

-Ὁ μόνος ποὺ προσπάθησε νὰ συνδέσει τὸ νεοπαγὲς ἐλεύθερο κρατίδιο μὲ τὴ ρωμαίικη παράδοση καὶ νὰ τὸ προφυλάξει ἀπὸ τὶς ἐπεμβάσεις τῶν ξένων δυνάμεων.

-Ὁ μόνος ποὺ προσπάθησε τὴν παιδεία, τὸν στρατό, τὴν οἰκογενειακὴ ζωὴ νὰ τὰ στηρίξει σὲ χριστιανικὰ θεμέλια.

-Ὁ μόνος ποὺ προσπάθησε νὰ ἑνώσει καὶ νὰ ἀξιοποιήσει γιὰ τὸ καλὸ τῆς πατρίδος ὅλες τὶς ἀντιμαχόμενες παρατάξεις.

-Ὁ μοναδικὸς ποὺ εἶχε συνείδηση τοῦ καθήκοντός του ὡς θυσίας. Ἑκουσίως ἀνέλαβε τὸν Σταυρὸ καὶ θυσιάστηκε γιὰ τὴν πατρίδα. Ἔδωσε καὶ τὴ ζωή του, ἀφοῦ πρῶτα θυσίασε γι’ αὐτὴν τὰ πάντα.

Ἄραγε, ἂν σήμερα ὁ Θεὸς μᾶς ἔστελνε ἕναν νέο Καποδίστρια γιὰ νὰ μᾶς βγάλει ἀπὸ τὴ δυσκολία, οἱ Ἕλληνες θὰ τὸν ἀναγνώριζαν; Θὰ τὸν δέχονταν; Θὰ τὸν ἄκουγαν;

Ἢ μήπως θὰ συνεχίσουν νὰ ἀναζητοῦν ψευτοσωτῆρες, λαοπλάνους, διεφθαρμένους πολιτικοὺς καὶ φθορεῖς τῆς πατρίδος;

Περιοδικό  Ε.ΡΩ. Τεύχος 18

Πηγή: ΕΝΩΜΕΝΗ ΡΩΜΗΟΣΥΝΗ

.

19 Σχόλια προς “Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ”

  1. […] https://averoph.wordpress.com […]

  2. Στέργιος Ζυγούρας said

    Μήπως όλα αυτά υποκρύπτουν κάτι βαθύτερο, κάτι σημαντικότερο;
    Καμιά ιστορία δεν εξήγησε με επάρκεια ποιοι και γιατί ζητούσαν από το 1822 να έρθει ο Καποδίστριας για να διευθύνει την Επανάσταση επί τόπου. Ποιοι και γιατί τον επέβαλαν ως μονοπρόσωπη κυβέρνηση το 1827. Τίποτα δεν γνωρίζουμε για την δράση του ως υπουργός και άτυπος πρωθυπουργός του πρώτου ελληνικού κράτους (Επτάνησα 1800-1807). Καμιά ερμηνεία δεν δόθηκε για το τι πήγε να κάνει στην Ρωσία.
    Αντίθετα, πολλά έχουμε ακούσει γι αυτόν που λοιδωρούσε την Φιλική Εταιρεία, θεωρούσε την Επανάσταση πρόωρη, συμπαραστάθηκε στον τσάρο Αλέξανδρο που δίωκε την Επανάσταση μέσω της Ιεράς Συμμαχίας και κυβέρνησε τυραννικά την Ελλάδα, ευνοώντας και αγνοώντας πρόσωπα κατά βούληση. Μέχρι και κλέφτη τον είπανε κάποιοι…

    • Πετροβούβαλος said

      Yπάρχει πολλή πληροφορία στη δημοσιευμένη του αλληλογραφία (αλλά θα το γνωρίζεις καλύτερα από εμένα 🙂 ).

      • Στέργιος Ζυγούρας said

        Υπάρχει και το αρχείο Καποδίστρια ψηφιοποιημένο http://kapodistrias.digitalarchive.gr/aik.php. Είναι επίσης σημαντικό. Και από σ’ αυτό θα βρει ο ερευνητής πολλά, αλλά … ο μέσος πολίτης δεν πρόκειται να διαβάσει όλο το αρχείο. Κι αν διαβάσει την εισαγωγή; Τι να πει κανείς για τον Κ. Θ. Δημαρά που προκαταλαμβάνει τον αναγνώστη και προτάσσει σχολιασμένη την «αυτοβιογραφία» του Καποδίστρια, λέγοντας μάλιστα ότι σωστά ονόμασε έτσι το κείμενο προς τον τσάρο Νικόλαο ο Λάσκαρις; Τι να πει για το ότι αναφέρεται ο Δημαράς στην εγκύκλια επιστολή του 1819, αλλά δεν την παραθέτει; Τι να πει για το ότι ονομάζει «κυβερνήτη» κάποιον του οποίου η πολιτική δράση ξεκινά πριν το 1800;

      • Πετροβούβαλος said

        Υπάρχει μία έντονη διάθεση για υποτίμηση του Καποδίστρια κι αυτό γίνεται μάλλον ως απόπειρα αποτροπής για περαιτέρω «ψάξιμο». Τον καταλαβαίνω τον «πολίτη» που αρέσκεται σε ρομαντικές προσεγγίσεις (τόσος βομβαρδισμός τηλεβλακείας δύσκολα αντέχεται), αλλά οι εποχές αλλάζουν και το διαδίκτυο ίσως να μην τον πείσει να μελετήσει παραπάνω, δίνει όμως τη δυνατότητα να μελετήσουν όσοι δεν αρκούνται στις «επίσημες ιστορίες» και τις αφελείς προκαταλήψεις. Υπάρχει κάτι το αισιόδοξο σε αυτό.

      • Στέργιος Ζυγούρας said

        Ας κάνω λίγο σαφέστερο το τι εννοώ. Ο Δαφνής προλογίζοντας το αρχείο του Καποδίστρια λέει για την εποχή που αναπτύσσεται η διπλωματική δραστηριότητα του Ιωάννη «…η Ιερή Συμμαχία, εν ονόματι ενός θεϊκού status quo, πνίγει στη γέννηση του κάθε απελευθερωτικό κίνημα και τα συνέδρια των Ευρωπαίων μοναρχών διαδέχονται το ένα το άλλο για να χαλκεύσουν δεσμά για τους λαούς». Πρόκειται για μια αυθαίρετη πρόταση που αντιγράφεται χωρίς κρίση και σκέψη από την εποχή εκείνη, όπου δεν αναλύονται οι δυνάμεις που δρουν στο Συνέδριο της Βιέννης, η κίνηση τσάρου-Καποδίστρια για την «Εταιρεία των Φίλων των Μουσών» (της Αθήνας), η «δραπέτευση του Ναπολέοντα» κ.α. Οι συνθήκες που θα υπογραφούν το 1815 στο Παρίσι είναι δυο. Η Ιερά Συμμαχία και η Τετραπλή. Σε ποια μετέχει η Βρετανία; Πώς εξελίσσονται οι δυο Συνθήκες; (Γιατί είναι δυο;) Βάσει ποιας συνθήκης συνεδριάζουν οι κύριες δυνάμεις ως το 1822; Πότε διαλύεται η Ιερά Συμμαχία; Ποιος διαμαρτύρεται για την διάλυσή της; κλπ κλπ Όλα αυτά απουσιάζουν επειδή αντιφάσκουν με το μότο «η κακιά Ιερά Συμμαχία καταδιώκει την Ελληνική Επανάσταση».
        Ο Δαφνής, δηλαδή, λέγοντας αυτή την φράση (Ε’ τόμος), έχει προσδιορίσει αξιωματικά την ταυτότητα της Ελληνικής Επανάστασης. Με ποιο κριτήριο; Με κανένα. Και ποιος το κάνει αυτό; Το κάνει αυτός που προλογίζει τον Καποδίστρια διαστρεβλώνοντάς τον στο έπακρο, ερχόμενος σε σύγκρουση ακόμη και με τα γραπτά του (όχι μόνο με τα έργα του).

        Πάμε στον επόμενο τόμο (Στ’). Στη σελίδα 83 υπάρχει μια επιστολή του Καποδίστρια προς τον Αλ. Στούρτζα (πρόσωπο άγνωστο σχεδόν στην πλειοψηφία του κόσμου). Στην επιστολή αυτή (1-2-1820 με το νέο ημερολόγιο) ο Καποδίστριας ενημερώνει τον Αλέξανδρο σχετικά με την «Εταιρεία (μας) των Φίλων των Μουσών» (notre Société des Amis des Muses) … ότι ο Αυτοκράτορας θα χρηματοδοτήσει το Σχολείο που ίδρυσε ο Πετρόμπεης στην Μάνη. «Ο Περραιβός τον οποίον έστειλα… θα είναι ένας από τους διευθύνοντες αυτού του νέου Σχολείου που βρίσκεται υπό την προστασία του πατριάρχη της Κωνσταντινούπολης, ο οποίος το ξεκίνησε και το ολοκλήρωσε» (σ. 84).
        Ποιο είναι αυτό το «Σχολείο»; Είναι κάποιο κτίριο ή η Επανάσταση; Τι λέει η Ιστορία κατά μέσον όρο για την Εταιρεία των Φίλων των Μουσών και την σχέση της με την Φιλική Εταιρεία; (εκτός Τρικούπη που λέει ό,τι τον συμφέρει). Τι λέει για τον Πατριάρχη; (αποδεδειγμένη η ηγετική παρουσία του στην Επανάσταση;) Τι λέει για τον Υψηλάντη; Για τον Καποδίστρια; Για τον τσάρο; Για τις μεταξύ τους σχέσεις; Η σύγχυση είναι μεγάλη. Εδώ πολλοί αποδίδουν την Ιερά Συμμαχία στον Μέτερνιχ. Μιλάμε δηλαδή για τερατώδη σφάλματα που δείχουν άγνοια των βασικών στοιχείων. Έτσι, φτάνουν να χαρακτηρίσουν «εμφύλιο» την σύγκρουση του 1824 και να την ερμηνεύσουν με ένα σωρό τρόπους που είναι επίσης λανθασμένοι. Έτσι φτάνουν να εμφανίσουν τον Καποδίστρια ως αλεξιπτωτιστή του 1827 και την δολοφονία του ως προσωπική αντεκδίκηση με τους Μαυρομιχαλαίους. Δηλαδή να πιστέψουμε ότι αυτός που έλυνε τα δυσκολότερα θέματα της διεθνούς διπλωματίας, αδυνατούσε να χειριστεί τον Πετρόμπεη, με τον οποίο -μάλιστα- είχε προσωπική (έμμεση όμως) επαφή από το 1819. Ίδρωσε η Εταιρεία μέχρι να πείσει τους Μανιάτες να ομονοήσουν υπέρ μιας ρωσοκινούμενης Επανάστασης. Τι να έλεγε σ’ αυτούς που είχαν παλαιόθεν τάσεις πρόσδεσης στην Γαλλική Επανάσταση; Ξεκινήστε και μη νοιάζεστε για το ότι η Ρωσία θα δηλώσει άσχετη και ανήξερη μετά την έναρξη της Επανάστασης;

      • Πετροβούβαλος said

        Μόνο μία παρατηρηση: Πλήθος εμφυλίων έχουν εξωτερικούς υποστηρικτές/υποκινητές. Το ένα δεν αναιρεί το άλλο.

    • Κωνσταντίνος Ιωάν. Παπανικολάου said

      Το πολύ κατατοπιστικό άρθρο για μια από τις κορυφαίες φυσιογνωμίες του Νεοτέρου Ελληνισμού, του Ιωάννου Καποδίστρια, – από μόνο του – δείχνει πως οι κρίσεις σας για τον μεγάλο αυτόν άνδρα είναι άδικες, αν όχι αυθαίρετες, κ. Ζυγούρα. Απαντώ συνοπτικά σ’ αυτές:
      1. Ο Καποδίστριας κλήθηκε στην Ρωσία να αναλάβει το Υπουργείο Εξωτερικών, λόγω των ικανοτήτων που διέθετε. Ανταποκρίθηκε στην πρόσκληση, γιατί πίστευε πως θα μπορούσε να επηρεάζει τον Τσάρο υπέρ του Ελληνικού Ζητήματος.
      2. Ορισμένες ενέργειες προσώπων που κατέχουν μεγάλα αξιώματα είναι εικονικές, για να αποφευχθούν δυσάρεστες συνέπειες. Αυτό ισχύει και στην περίπτωση της «λοιδορίας» της Φιλικής Εταιρείας από τον Καποδίστρια καθώς και της άρνησής του να αναλάβει την αρχηγία της. Γνώριζε πολύ καλά πως, εάν δεν προέβαινε σ’ αυτές τις ενέργειες, θα ερχόταν αντιμέτωπος με τον Τσάρο και θα του αφαιρούνταν κάθε δυνατότητα να βοηθήσει το Έθνος του από την θέση που κατείχε.
      3. Θεωρούσε την Επανάσταση πρόωρη, γιατί διέβλεπε πως οι Μεγάλες δυνάμεις – παρόλο που αρχικά μέσω της Ιεράς Συμμαχίας δίωκαν την Επανάσταση – είχαν την πρόθεση να την επιτρέψουν – διότι στόχευαν στην δημιουργία ενός αδύναμου και ελεγχόμενου από αυτές αυτόνομου Ελληνικού κράτους (Ο Καποδίστριας – ως Κυβερνήτης – πάλεψε και πέτυχε το πρώτο αυτόνομο Ελληνικό κράτος να καταστεί ανεξάρτητο. Αν δεν δολοφονούνταν, θα εργαζόταν με όλες του τις δυνάμεις για την ανασύσταση της Ρωμανίας.).
      4. Ως προς την «τυραννική» του διακυβέρνηση, μάλλον θα εννοείτε ότι ήταν συγκεντρωτικός. Αυτό είναι αλήθεια. Συγκεντρωτική διακυβέρνηση χρειαζόταν μια χώρα, προερχόμενη από τις στάχτες του πολέμου, στην οποία δεν υπήρχε καν κράτος. Το σχέδιο του Καποδίστρια όμως πέτυχε. Σε τρία μόλις χρόνια δημιούργησε συγκροτημένο κράτος – παρακαταθήκη για το μέλλον.
      Ποιοι τον αποκάλεσαν «τύραννο» και «κλέφτη» κ. Ζυγούρα; Οι κοτζαμπάσηδες, πολλοί από τους οποίους καταδυνάστευαν τους Ρωμηούς πριν και μετά την Επανάσταση, και οι απόγονοι των οποίων συνεχίζουν και σήμερα να καταδυναστεύουν την δύσμοιρη Ελλάδα, καθώς και ορισμένοι αγωνιστές κι οπλαρχηγοί – νησιώτες κυρίως – οι οποίοι, αν και αγωνίστηκαν για την ελευθερία της πατρίδος, εκείνη την κρίσιμη περίοδο προέκριναν τα προσωπικά τους συμφέροντα και κεκτημένα παρά το συμφέρον του Έθνους…
      Αλήθεια, κ. Ζυγούρα, δεν σας ενοχλεί η τυραννία των σημερινών εκφραστών του πολιτικού συστήματος, οι οποίοι, εμφανιζόμενοι ως «δημοκράτες», είναι είτε άθεοι είτε θεομπαίχτες είτε τυχοδιώκτες και λαοπλάνοι – αλλά σε κάθε περίπτωση παίρνουν εντολές από ξένα κέντρα, λέσχες και στοές – και έχουν σχέδιο να καταστρέψουν πνευματικά, ηθικά, πολιτισμικά και οικονομικά την Ελλάδα;
      Συμπερασματικά, ο Ιωάννης Καποδίστριας ήταν η κορυφαία πολιτική φυσιογνωμία μετά την Επανάσταση του 1821 και μέχρι σήμερα, άνθρωπος σπανίου ήθους, θερμός πατριώτης, συνειδητός Ορθόδοξος Χριστιανός, ο οποίος – παρά τα όποια ανθρώπινα λάθη – έδωσε το είναι του για το Έθνος.

      • Στέργιος Ζυγούρας said

        Παρεξηγήσατε κ. Παπανικολάου όσα είπα και μου απαντάτε επ’ αυτών που ουδέποτε υποστήριξα. Είπα ότι τόσο αρνητικές κριτικές για έναν άνθρωπο άγνωστο -σε μεγάλο βαθμό- είναι περίεργες και απαιτούν εξήγηση. Υπερθεμάτισα δηλαδή πάνω στο άρθρο, λέγοντας ότι πολλά στοιχεία που δείχνουν μια άλλη ταυτότητα του Καποδίστρια, πέρα από τις γνωστές, είναι αυτή που μπορεί ίσως να εξηγήσει την βαθύτατη αντιπάθεια ή το μίσος εναντίον του. Και η ταυτότητα αυτή προεκτείνει το άρθρο, δίνοντας όμως και άλλη διάσταση στο γεγονός του 21. Έδωσα και ένα-δυο στοιχεία που δείχνουν γιατί ο Καποδίστριας παραμένει άγνωστος, κάτι που το έχουν ισχυριστεί άλλοι (και παλιότερα και πρόσφατα).

  3. Κωνσταντίνος Ιωάν. Παπανικολάου said

    Συνεχίζοντας την παρέμβασή μου, οφείλω να υπογραμμίσω πως – σε πολιτικό επίπεδο στις ημέρες μας – η μόνη πολιτική παράταξη που εμπνέεται από το μοναδικό ήθος και το παράδειγμα του Ιωάννου Καποδίστρια είναι η «Κοινωνία», πολιτική παράταξη συνεχιστών του Καποδίστρια. Ιδρύθηκε το 2008, πριν την κρίση, άρα δεν αποτελεί άλλο ένα «αντιμνημονιακό» κόμμα. Η «Κοινωνία» – σε αντίθεση με όλα ανεξαιρέτως τα υπόλοιπα κόμματα – τονίζει πως η κρίση, η οποία βρίσκεται σε εξέλιξη, είναι πνευματική. Κρίση αρχών, ήθους και αξιών, τις οποίες ο Ελληνικός λαός – στην πλειοψηφία του – απόλεσε. Οι εκπρόσωποι της παρατάξεως της Ρωμηοσύνης, της «Κοινωνία», είναι συνειδητοί Ορθόδοξοι Χριστιανοί και είναι αποφασισμένοι να πολιτευθούν – είτε σε επίπεδο κοινοβουλευτικής εκπροσωπήσεως είτε σε επίπεδο διακυβερνήσεως της Ελλάδος – με πνεύμα θυσίας, με γνώμονα και πυξίδα το Ευαγγέλιο του Χριστού: Καμία πολιτική απόφαση, κανένας νόμος δεν θα αντίκειται στον Νόμο του Θεού. Το ενδιαφέρον της Πολιτείας θα είναι αμέριστο και για τις πνευματικές ανάγκες του λαού, όχι μόνο για τις υλικές.
    Η πολιτική παράταξη «Κοινωνία»:
    1. Είναι η μοναδική πολιτική κίνηση, η οποία έχει επισήμως αποκηρύξει την μασονία και κάθε μορφή αποκρυφισμού. Η συγκεκριμένη αποκήρυξη είναι απαραίτητη, προκειμένου ένα πρόσωπο να γίνει μέλος της παρατάξεως ή να κατέλθει ως υποψήφιος βουλευτής σε εκλογική διαδικασία.
    2. Είναι «η παράταξη όλων των Ελλήνων, που αγωνίζονται για την πίστη και την πατρίδα», όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στο πολιτικό της πρόγραμμα.
    3. Στο ως άνω πρόγραμμα, επίσης, αναφέρεται πως «η Εκκλησία είναι η ψυχή του Γένους μας και του Κράτους μας». Η «Κοινωνία» αγωνίζεται με όλες τις δυνάμεις της, ώστε να αποτραπεί με κάθε θυσία ο χωρισμός Εκκλησίας και Κράτους.
    4. Έχει θέσει ως πρώτιστο πολιτικό στόχο να παραμείνει η πατρίδα μας Ορθόδοξη κι Ελληνική, τη στιγμή που το σάπιο πολιτικό κατεστημένο έχει μετατρέψει την χώρα σε ξέφραγο αμπέλι και ψηφίζει το χτίσιμο τζαμιών, τα οποία οι αγωνιστές και ήρωες του 1821 αγωνίστηκαν να γκρεμίσουν, για να ξαναλάμψει ο Σταυρός του Χριστού. Είναι χαρακτηριστικά τα όσα αναγράφονται γι’ αυτό το θέμα στο Δελτίο Τύπου που εξέδωσε η παράταξη, μετά το δημοψήφισμα στη Μεγάλη Βρετανία για την έξοδο της χώρας από την Ευρωπαϊκή Ένωση.
    Τα παραπάνω στοιχεία αποτελούν ισχυρές ενδείξεις πως η «Κοινωνία», πολιτική παράταξη συνεχιστών του Καποδίστρια, είναι η μοναδική αξιόπιστη πολιτική επιλογή στην παρούσα συγκυρία, για χριστιανούς και μη. Ακόμη κι ένας άθεος δεν θα αδικηθεί από την πολιτική της «Κοινωνία».

    (Υ. Σ. για τον κ. Πετροβούβαλο: Παλαιότερα εκφράσατε ορισμένες ενστάσεις για το πολιτικό πρόγραμμα της «Κοινωνία». Θα σας έλεγα, λοιπόν, πως το συγκεκριμένο πολιτικό πρόγραμμα αποτελεί περίγραμμα των βασικών θέσεων της παρατάξεως, στους τομείς που η «Κοινωνία» δίνει προτεραιότητα. Αυτό έχει την έννοια ότι η επιτυχία των στόχων στους συγκεκριμένους αυτούς τομείς εξασφαλίζει – σε μεγάλο βαθμό – ανάλογη επιτυχία και στους υπόλοιπους τομείς. Για παράδειγμα, μια παιδεία που μεταδίδει ήθος, αρχές και αξίες στους μαθητές, θα εξασφαλίσει και στελέχη στις Ένοπλες Δυνάμεις, τα οποία θα διαπνέονται από αποφασιστικότητα, πίστη στον Θεό, αφοσίωση στην πατρίδα και πνεύμα θυσίας γι’ αυτήν.
    Κλείνοντας το υστερόγραφο, σας ενημερώνω πως η «Κοινωνία» προτείνει την αποσύνδεση της Δικαστικής εξουσίας, του Στρατού και των Σωμάτων Ασφαλείας από την κρίση των εκάστοτε κυβερνώντων. Οι δικαστικοί, οι στρατιωτικοί και τα στελέχη των Σωμάτων Ασφαλείας θα κρίνονται από τα συμβούλια κρίσεων των κλάδων τους και όχι από τους υπουργούς. Αυτονόητο είναι πως επιβάλλεται η κατάργηση του ΚΥΣΕΑ.)

    • Πετροβούβαλος said

      Δεν αρκεί το περίγραμμα. Το περίγραμμα είναι ερασιτεχνισμός και «συντονισμένο» με τα μεταπολιτευτικά ήθη. Απαιτείται βαθιά γνώση της παθογένειας της Ελληνικής κοινωνίας και κατ’ επέκταση του Ελληνικού κράτους και προσέγγιση πρωτότυπη και κατά το δυνατόν ολοκληρωμένη.

      Παράδειγμα: Δικαστικοί και Στρατιωτικοί που κρίνονται από τα συμβούλια των κλάδων τους, παράγουν «κλειστά» συστήματα τα οποία με τη σειρά τους παράγουν πλήθος παθογενειών – αυτό είναι δοκιμασμένο και αποτυχημένο διεθνώς και επιπλέον είναι χιλιοειπωμένο στο παρελθόν. Από την άλλη πάλι, η επιλογή ηγεσιών αυτών των κλάδων από πολιτικούς (κομματικούς) ηγετίσκους είναι πρωτοφανώς αδιέξοδη. Χρειάζεται (ξαναλέω) πρωτότυπη προσέγγιση: Συζήτηση, εξειδίκευση, προσομείωση, χρήση αναλογιών σε εφαρμοσμένα παρόμοια συστήματα κλπ. Απαιτείται (στοιχειώδης έστω) γνώση της κυβερνητικής επιστήμης, της Γενικής Θεωρίας Συστημάτων, του τρόπου σκέψεως και δράσεως των πλέον επιτυχημένων διοικητικών συστημάτων. Απαιτείται ανατρεπτική για τα Ελληνικά δεδομένα ανάγνωση του προβλήματος.

      Γενικότερα μιλώντας, βρισκόμαστε σε εποχή όπου η δυσπιστία προς τα νέα πρόσωπα της πολιτικής βρίσκεται στα ύψη και αυτό δεν είναι τυχαίο. Προκειμένου να ανατραπεί αυτή η κατάσταση απαιτείται υπέρβαση του κατεστημένου τρόπου σκέψης και πολιτικής δράσης.

    • Πετροβούβαλος said

      Επιπλέον και πάνω απ’ όλα, απαιτείται βαθύτατη γνώση του διεθνούς γεωστρατηγικού περιβάλοντος και των τάσεων που ισχύουν σ’ αυτο.

      • Κωνσταντίνος Ιωάν. Παπανικολάου said

        Αρχικά η «Κοινωνία» θα δώσει δείγματα γραφής για το τι μπορεί να κάνει, όταν με το καλό εισέλθει στην Βουλή. Αυτό είναι εφικτό, με την συντονισμένη προσπάθεια αυτών που πιστεύουν σ’ αυτήν. Μην μου πείτε τώρα ότι τουλάχιστον αυτό δεν το αξίζει, να της δοθεί δηλαδή μια τέτοια ευκαιρία…Η «Κοινωνία» δεν συγκρίνεται καν με όλους τους λαοπλάνους πολιτικάντηδες που εκπροσωπούνται στο Κοινοβούλιο, οι οποίοι τόσα χρόνια ψεύδονται ασυστόλως και κατά συρροήν ή κινούνται μεταξύ πίτσας και καφέ…Επιτρέψτε μου να τονίσω ότι είστε υπερβολικά αυστηρός κριτής της παρατάξεως αυτής, χωρίς να έχετε δει δείγματα γραφής της πολιτικής της δράσης…Γράφετε κάπου πως «Προκειμένου να ανατραπεί αυτή η κατάσταση απαιτείται υπέρβαση του κατεστημένου τρόπου σκέψης και πολιτικής δράσης». Αυτό δείχνει ότι δεν έχετε αντιληφθεί το εντελώς διαφορετικό που φέρνει η «Κοινωνία» : Το γεγονός ότι η παράταξη αυτή έχει ως πρότυπο και οδηγό τον Ιωάννη Καποδίστρια, το ότι οι εκπρόσωποί της δηλώνουν πως είναι έτοιμοι να «πέσουν στην φωτιά» – χωρίς να φοβούνται αν θα καούν – , το ότι επιθυμεί να κυβερνήσει με γνώμονα και πυξίδα το Ευαγγέλιο του Χριστού, το ότι είναι η μοναδική πολιτική παράταξη που έχει επισήμως αποκηρύξει την μασονία και κάθε μορφή αποκρυφισμού και, τέλος, το ότι έχει θέσει ως πρώτιστο πολιτικό στόχο την διατήρηση της Ελλάδος ως Ορθοδόξου κράτους, όλα αυτά δείχνουν πως η «Κοινωνία» είναι κόμμα με κατεστημένο τρόπο σκέψης και πολιτικής δράσης; Σίγουρα όχι…Μα γι’ αυτό και πολεμείται από το κατεστημένο! Για τον απλούστατο λόγο πως δεν ελέγχεται απ’ αυτό!
        Κύριε Βλαχόπουλε, σέβομαι τις απόψεις σας. Εμείς που συμπαραταχθήκαμε στον αγώνα της «Κοινωνία», έχουμε την πεποίθηση πως, ξεκινώντας με την επίκληση της δυνάμεως και του φωτισμού του Χριστού, μπορούν να ξεπεραστούν όλα τα εμπόδια. Είμαστε πεπεισμένοι πως, αν ο Θεός επιτρέψει στην παράταξη αυτή κάποτε να κυβερνήσει, Εκείνος θα δώσει την φώτιση, ώστε να επιλεγούν τα κατάλληλα πρόσωπα στις κατάλληλες θέσεις, Εκείνος θα δώσει το πνεύμα αυτοθυσίας, Εκείνος μπορεί να προστατέψει από κινδύνους και παγίδες.
        Εσείς, ενδεχομένως, επειδή τα πρόσωπα που ασκούν την διοίκηση της «Κοινωνία» δεν είναι επώνυμα και γνωστά στους πολλούς, τους θεωρείτε ερασιτέχνες και δεν αποδέχεστε την συλλογιστική που ανέπτυξα. Είδαμε, όμως, το κατάντημα, στο οποίο έφτασε η πατρίδα μας, όλα αυτά τα χρόνια που κυβερνάται από επώνυμους, επαγγελματίες λαοπλάνους, οι οποίοι συναποτελούν το σάπιο πολιτικό κατεστημένο που τυραννά την δύσμοιρη Ελλάδα μας…

      • Πετροβούβαλος said

        Καμία σχέση με τα πρόσωπα. Το ότι τα πρόσωπα είναι «μη αναγνωρίσιμα» είναι για εμένα θετικό στοιχείο (αλοίμονο στους «αναγνωρίσιμους» όλων σχεδόν των τομέων). Το ξεκαθαρίζω γιατί έχω μάλλον παρεξηγηθεί. Τα νέα κόμματα κρίνονται (από εμένα τουλάχιστον) από την πολιτική παρουσία τους και με τις καλύτερες προθέσεις.

        Επί της ουσίας: Αντιλαμβάνομαι την δυσκολία να συγκεντρωθούν πρόσωπα που να πληρούν τις προδαγραφές της απαιτούμενης πολυεπίπεδης υπέρβασης – τα οποία με τη σειρά τους θα διατυπώσουν και θα διαδώσουν τον πειστικό πολιτικό λόγο που απαιτεί η εποχή και που θα τα ανδρώσει. Χωρίς όμως αυτή την προσπάθεια σε πρώτη φάση, το «δεσιμο» ευρύτερης ομάδας σε δεύτερη και την πολιτική εξόρμηση σε τρίτη, ματαιοπονούμε. Δεν αναφέρομαι εδικά στην «Κοινωνία». Αναφέρομαι στο σύνολο των πολιτικών κινημάτων που σχηματίστηκαν τα χρόνια της μεταπολιτεύσεως και και αδυνατούν να διεμβολίσουν την πολιτική πραγγματικότητα τώρα, τα χρόνια της κρίσεως, που προσφέρουν πρωτοφανή πλεονεκτήματα.

        Το πρόβλημα των κινημάτων αγαπητέ φίλε είναι δύο κατευθύνσεων: Από τη μία πλευρά υπάρχει απροθυμία εντάξεως σε αυτά και μεγάλη δυσπιστία. Από την άλλη, τα ίδια τα κινήματα είναι προσωποπαγή και φοβικά. Καταγράφω δεδομένα και όχι προθέσεις και ελπίζω σε ταχεία αλλαγή πλεύσεως χωρίς να χρειαστεί να πελαγοδρομήσουμε άλλο.

    • δυστυχως κ.Παπανικολαου,,,δεν καταλάβατε το πνεύμα του Πετροβουβαλου και ως εκ τουτου βγάζετε λαθος συμπεράσματα,,,και διαβάζοντας τις απαντησεις σας μου δινετε την εντύπωση οτι δεν αντιλαμβανεστε και το πνεύμα της εποχης,,,
      αν οτι λετε ειναι για τα δισέγγονα μας,,τοτε,,,,ευγε και καλη στράτα,,,για το σήμερα που ζουμε και που εχει ο λαός απαυδήσει και ειναι δύσπιστος προς ολα τα κοματα και αποκοματα,οπως εύστοχα αναφέρει ο Πετροβουβαλος (για το παρον,,,το σημερα) εσεις του απαντάτε αόριστα αναφερόμενος σε καποιο Μελλον,,αν ο Θεος θελησει,,εεε ,,,δυστυχώς χανετε το σημερα και οραματίζεστε Καποιο Μελλον,,,,Καπου,,Καποτε,,μονο που τοτε καλο θα ητο να γνωρίζαμε Αν υπάρχουν ακομα Ελληνες
      χωρις καμια διάθεση να σας προσβαλω θεωρω οτι καπου η Κοινωνια αργει,,,,απελπιστικά,,,τοσο που γίνεται αμελητέα για το εκλογικο σωμα,,,μιλατε για δράσεις τις Κοινωνιας,,,,ποιες δράσεις ?????,,,ποιος τις γνωρίζει ??? πως ακριβώς γνωστοποιείτε τις δράσεις ουτος ωστε να τις μάθει ο λαος ???
      ,,,,,
      θεωρητικά ,,και πρακτικα η Πατριδα βουλιάζει απελπιστικά,,,ΣΗΜΕΡΑ ΒΟΥΛΙΑΖΕΙ,,,οποτε αν καποιος εχει οραμα και θελει να δράσει ,δρα πριν ερθει το τετελεσμένο και δεν αποθέτει τις οποιες ενέργειες του στο μέλλον,,,οταν θα ευδοκισμησουν οι συνθήκες,,,,
      εν ολιγοις ,,,σας μιλω διοτι η Κοινωνια μου ειναι συμπαθής (αν ητο τυπου Χ.Α η αλλο μόρφωμα ουτε που θα σας κοίταζα ) και δεν πρεπει να με παρεξηγησετε,,η Κοινωνια θαρρω αναλίσκεται σε οραματισμούς και θεωριες που αφορουν το παρον αλλα αποθετουν την οποια τυχον υλοποιηση τους στο αποτερο μελλον ,,,και βραχυπροθεσμα αργει,,,πολυ !!
      δυστυχως,,,εγω έμαθα για την Κοινωνια εδω στον Αβερωφ απο αυτο το βήμα(πιθανότατα απο καποιο σχολιο σας),,,ενω,,,οπως ευαγγελίζεστε,,,κανονικα θα επρεπε να σας γνωρίσω απο εμφατικές δυναμικες δρασεις σας μέσω του τυπου
      Ο Πετροβουβαλος καλα ομιλει,,,ξαναδιαβάστε τι λεει,,,ηρεμοτερα αυτη τη φορα,,
      επαναλαμβανω δεν επιθυμώ να σας προσβαλω μονο να σας επισημάνω μερικες ανησυχίες μου οσων αφορα ενα κομα που δεν μου ειναι αντιπαθές,,,που ομως απαιτω να ειναι ενεργό και δυναμικό ,,,αδελφωμενοι μαζι μιας και ο αγώνας ειναι κοινός αρκει να ειναι και σημερινός

      • Κωνσταντίνος Ιωάν. Παπανικολάου said

        κ. Γιώργο, κατανοώ τις ενστάσεις που διατυπώνετε. Οφείλω όμως να ξεκαθαρίσω κάποιες παραμέτρους πολύ σημαντικές και να δώσω ορισμένες απαντήσεις:
        1. Αλίμονο εάν μια σοβαρή πολιτική παράταξη εργάζεται μόνο για το παρόν. Δυστυχώς, όλοι οι πολιτικάντηδες λαοπλάνοι τις τελευταίες δεκαετίες χαϊδεύουν τ’ αυτιά των Ελλήνων με εξαγγελίες και ψέμματα, με τα οποία τους υπόσχονται καλοπέραση κι εύκολη ζωή ΤΩΡΑ, ΣΗΜΕΡΑ. Για το μέλλον του τόπου και των παιδιών μας, άσε τους άλλους να παιδεύονται…Η «Κοινωνία» προσπαθεί με την πολιτική της να επαναφέρει την πατρίδα μας στην τροχιά της Ρωμηοσύνης, ώστε και σήμερα και αύριο τα παιδιά μας να ζουν και να θέλουν να παραμείνουν στον τόπο τους, όπου η Πολιτεία θα φροντίζει με ειλικρινές ενδιαφέρον για όλες τις ανάγκες τους, πνευματικές και υλικές.
        2. Έρχομαι τώρα στο ζήτημα της μηδαμινής προβολής της «Κοινωνία» από τα ΜΜΕ. Περιμένατε να μάθετε για την παράταξή μας από την τηλεόραση και τον Τύπο. Η «Κοινωνία», κ. Γιώργο, ιδρύθηκε το 2008. Επιθυμεί να εφαρμόσει την πολιτική που ασκούσαν οι Αυτοκράτορες της Ρωμανίας (Βυζαντινής Αυτοκρατορίας) – αναφέρομαι στην πολιτική, όχι στο πολίτευμα της συγκεκριμένης ιστορικής περιόδου – καθώς και την πολιτική του Ιωάννου Καποδίστρια, πολιτικού ηγέτη σπανίου ήθους και μεγάλου Έλληνος, προσαρμοσμένη (η πολιτική αυτή) στις σημερινές συνθήκες. Λόγω των προδιαγραφών αυτών, η «Κοινωνία», ως άκρως αντισυστημική πολιτική κίνηση, πολεμείται ανηλεώς από το σάπιο πολιτικό σύστημα και τα μισθοφορικά μέσα ενημερώσεως που το υπηρετούν και δεν προβάλλεται στο ελάχιστο. Μόνο κάποια περιφερειακά κανάλια – στα πλαίσια της πολυφωνίας – δίνουν κάποτε-κάποτε βήμα στην παράταξη αυτή.
        3. Λέτε ότι «…η Πατρίδα…ΣΗΜΕΡΑ ΒΟΥΛΙΑΖΕΙ…» κι έχετε δίκιο. Απαιτείτε από την «Κοινωνία» σήμερα να επέμβει και να την σώσει…Όσοι συμπαραταχθήκαμε στον αγώνα της παρατάξεως αυτής, κ. Γιώργο, δεν έχουμε την ψευδαίσθηση πως η «Κοινωνία» μπορεί αύριο το πρωί να κυβερνήσει. Ο εφικτός στόχος – με την συντονισμένη κι επίπονη προσπάθεια πολλών – είναι να εκπροσωπηθεί στο Κοινοβούλιο και να αφυπνίσει τον κοιμώμενο, κατά συρροήν εξαπατώμενο και πάντοτε προδομένο Ελληνικό λαό! Η αφύπνιση αυτή δεν είναι μικρό πράγμα, κ. Γιώργο! Ο λαός μας στην πλειοψηφία του – έχοντας βέβαια και τις ευθύνες του – κοιμάται και παραμένει το μεγάλο θύμα των λαοπλάνων πολιτικών που συναποτελούν το σάπιο πολιτικό κατεστημένο…Εάν η «Κοινωνία» μπει στην Βουλή κι «ανοίξει τα μάτια» του λαού μας, τίποτε να μην θεωρείτε απίθανο στην συνέχεια.
        4. Έρχομαι τώρα στο πιο σημαντικό: Η φωνή της «Κοινωνία» μπορεί να δυναμώσει εντυπωσιακά, εάν ΟΛΟΙ όσοι την γνωρίζουν δραστηριοποιηθούν. Περιμένουν, κ. Γιώργο, οι πάντες ΜΟΝΟ από την Τριμελή Διοίκηση και την Κεντρική Επιτροπή της παρατάξεως να τα κάνει όλα! Με ένα μαγικό ραβδάκι να βάλουν αύριο την «Κοινωνία» στην Βουλή και μεθαύριο να κυβερνήσει…Δεκάδες χιλιάδες γνωρίζουν και ψηφίζουν την παράταξή μας, μα σχεδόν κανένας δεν είναι διατεθειμένος να κουνήσει το μικρό του δαχτυλάκι για την προβολή της παρατάξεως! Πολλοί δεν μιλούν ούτε στους οικείους τους για την «Κοινωνία»! Δεν γίνεται όμως έτσι! Δεν είναι λογικό να κατηγορούμε την «Κοινωνία» για τα χαμηλά ποσοστά της και – ταυτοχρόνως – να μην θέλουμε να σηκωθούμε από τον καναπέ και να τα περιμένουμε όλα έτοιμα! Ο ομιλών είναι υπερπολύτεκνος δάσκαλος με εφτά παιδιά.
        Τρία παραδείγματα, από τις πρόσφατες εκλογές του Σεπτεμβρίου 2015, αποδεικνύουν πόσο σημαντική είναι η συστράτευση: Στην πόλη της Λαρίσης η «Κοινωνία» έλαβε 1,20 %, αμέσως μετά την Λαϊκή Ενότητα του Λαφαζάνη. Στο Μέτσοβο ήρθε τέταρτη(!!) [εκεί βοήθησε πολύ ένα μοναστήρι], πέρασε και το ΠΑΣΟΚ και έλαβε 6,46 %! Στην Άμφισσα Φωκίδος ήταν μετά το ΠΑΣΟΚ και έλαβε 4,98 % ! Φανταστείτε αυτή η συντονισμένη προσπάθεια να υπήρχε σ’ όλη την Ελλάδα…
        5. Είμαι βέβαιος για την καλή σας προαίρεση, κ. Γιώργο. Σας προτείνω, λοιπόν, να συστρατευθούμε, ώστε να πάρουμε πίσω την πατρίδα μας. Επικοινωνήστε με τα κεντρικά της «Κοινωνία» στην Αθήνα. Ενημερωθείτε ολοκληρωμένα για την παράταξή μας μέσω της ιδιαίτερα φροντισμένης ιστοσελίδας της(ιδρυτική διακήρυξη, όραμα – πολιτικές αρχές, πολιτικό πρόγραμμα), παρακολουθήστε τους εύστοχους σχολιασμούς και την αρθρογραφία των στελεχών της παρατάξεως, μέσω της ιστοσελίδας και της εφημερίδος της παρατάξεως, η οποία κυκλοφορείται κάθε δύο μήνες και ηλεκτρονικά. Παρακολουθήστε βίντεο με συνεντεύξεις των στελεχών. Επίσης, είναι πολύ σημαντικό να γνωριστείτε με φίλους της παρατάξεως και – το κυριότερο – να μιλήσετε σε άλλους ανθρώπους για την «Κοινωνία», είτε στόμα με στόμα είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

      • Καλως,,
        εχετε/εχουμε γολγοθα μπροστα
        εμπρος δυνατα,,
        ευχαριστω για την απαντηση κ.Παπανικολαου .

  4. Κωνσταντίνος Ιωάν. Παπανικολάου said

    Να είστε καλά, κ. Γιώργο. Καλή δύναμη σε όλους μας. Από τα κεντρικά της παρατάξεως στην Αθήνα μπορούν να σας πουν για έναν θερμό φίλο της «Κοινωνία», ο οποίος διαμένει στο Ηράκλειο. Να επιδιώξετε να τον γνωρίσετε.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: