ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Η θρησκευτική πολιτι… στη Η θρησκευτική πολιτική του Μ.…
    Ο Αλέξιος Ε΄ Δούκας… στη Ο Αλέξιος Ε΄ Δούκας ο Μούρτζου…
    Antonis στη Μελέτιος Μεταξάκης, ο μασώνος…
    Η επανάσταση στις Ηγ… στη Η επανάσταση στις Ηγεμονίες (2…
    Ἰωάννης Παναγιωτόπου… στη Η υπέρβαση των ορίων
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Ἡ Ἑλλάδα εἶναι κράτος χριστιανικό. Ἄς τό χωνεύσουν ὅσοι τούς ἐνοχλεῖ ἡ ἀλήθεια αὐτή!

Posted by Μέλια στο 27 Ιουνίου, 2016

.

Εὐάγγελος Στ. Πονηρός Δρ Θ., Μ.Φ.
σύμβουλος θεολόγων Πειραιῶς, Δ΄ Ἀθηνῶν, Κυκλάδων

Ἡ γνωστή καί μή ἐξαιρετέα, ἀπειροελάχιστη πλήν ὅμως θορυβώδης, μειοψηφία ἤχησε γιά μιά ἀκόμη φορά τά παράφωνα οὐρλιαχτά της. Αὐτή τή φορά ἐνοχλήθηκαν, ἐπειδή ὁ πρόεδρος τῆς δημοκρατίας, πράττοντας τό καθῆκον του ὡς πρόεδρος τῆς δημοκρατίας, ὡς Ἕλληνας καί ὡς χριστιανός, γονάτισε μέσα στήν Ἐκκλησία!!! Εἶναι καθῆκον τοῦ προέδρου τῆς δημοκρατίας νά πράττει ὅπως ἔπραξε, διότι ὁρκίσθηκε πρόεδρος στό Εὐαγγέλιο τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ.

Ἐνοχλοῦνται ὅμως αὐτοί οἱ κύριοι! Ἐνοχλοῦνται ἐπειδή ἡ Ἐλλάδα εἶναι κράτος χριστιανικό. Ἄς τό χωνεύσουν ὅμως αὐτό μιά γιά πάντα! Τό Σύνταγμα τῆς Ἑλλάδος εἶναι συντεταγμένο «εἰς τό ὄνομα τῆς Ἁγίας καί Ὁμοουσίου καί Ἀδιαιρέτου Τριάδος». Τό Σύνταγμα δέν εἶναι λογοτεχνικό κείμενο, δέν φέρει λυρικές περιγραφές ἐλαφρᾷ τῇ καρδίᾳ. Κάθε λέξη του ἔχει ἀπόλυτη νομική ἰσχύ ἐντός τῆς Ἑλληνικῆς Δημοκρατίας. Γι΄ αὐτό καί ἡ εἰσαγωγική ἐπίκληση δηλώνει πώς ἡ Ἑλλάδα εἶναι κράτος χριστιανικό.

Αὐτό βεβαίως δέν σημαίνει, ὅτι οἱ μή χριστιανοί, πολίτες ἤ φιλοξενούμενοι, δέν ἔχουν ἰσονομία καί ἀνθρώπινα δικαιώματα! Ὅλα αὐτά εἶναι συνταγματικῶς κατοχυρωμένα γιά ὅλους. Ὁ χριστιανικός χαρακτήρας τῆς Ἑλληνικῆς Δημοκρατίας σημαίνει πώς ἡ ὀρθόδοξη χριστιανική πίστη εἶναι ἄρρηκτα δεμένη μέ τήν ἱστορία τοῦ Ἑλληνισμοῦ ἐδῶ καί εἴκοσι αἰῶνες καί τοῦ ἔχει δώσει τήν ταυτότητα τήν ὁποία ἔχει αὐτός σήμερα. Εἶναι ἄρρηκτα δεμένη μέ τήν ἱδρυτική τοῦ ἑλληνικοῦ κράτους ἐπανάσταση τοῦ 1821. Εἶναι ἄρρηκτα δεμένη μέ τούς μετά τήν ἐπανάσταση ἀγῶνες τοῦ Ἑλληνισμοῦ πρός ἀπελευθέρωση καί τῶν ὑπολοίπων ἐδαφῶν καί πληθυσμῶν, τά ὁποῖα συνιστοῦν τό σημερινό ἑλληνικό κράτος. Εἶναι ἄρρηκτα δεμένη μέ τούς ἀγῶνες τοῦ Ἑλληνισμοῦ γιά ἐπιβίωση σέ δύσκολους καί χαλεπούς καιρούς ὅπως ὁ Β΄ παγκόσμιος πόλεμος καί ἡ σημερινή οἰκονομική κρίση. Ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος ὀργανώνει συσσίτια καί σώζει ἀπό τόν θάνατο χιλιάδες ἀστέγους καί ἀνέργους. Δέν εἴδαμε κανέναν ἀπό ἐκείνους οἱ ὁποῖοι τήν ἀμφισβητοῦν, νά ὀργανώσει κανένα συσσίτιο γιά τά θύματα τῆς οἰκονομικῆς κρίσεως!!!

Κι ὅμως μερικοί ὀνειρεύονται, πώς ἡ Ἑλλάδα εἶναι κράτος «κοσμικό» καί «λαϊκό». Ἄν ὅμως ποτέ ἡ Ἑλλάδα ἀφαιρέσει ἀπό τό Σύνταγμά της τήν Ὀρθοδοξία, τή μοναδική δύναμη ἡ ὁποία τή στήριξε σέ χαλεπούς καιρούς ὅπως ἡ τουρκοκρατία, ὅταν ὁ Ἑλληνισμός κινδύνευε νά ἀφανισθεῖ παντελῶς, τότε δέν θά γίνει κράτος «κοσμικό», οὔτε «λαϊκό», ἀλλά ἄκοσμο καί ἀντιλαϊκό. Διότι θά ἔχει περιφρονήσει τήν ἱστορία καί τήν ταυτότητα τοῦ λαοῦ της.

Γι΄ αὐτό ἄς ἐξακολουθήσουν νά ἐνοχλοῦνται αὐτοί οἱ μετρημένοι στά δάκτυλα, ἐπειδή ὁ πρόεδρος τῆς δημοκρατίας πράττει τό καθῆκον του. Ἄς ἐνοχλοῦνται, ἐπειδή τό Σύνταγμα τῆς Ἑλληνικῆς Δημοκρατίας εἶναι συντεταγμένο στό ὄνομα τῆς Ἁγίας Τριάδος. Ἄς ἐνοχλοῦνται, ἐπειδή ὁ Ἀλέξανδρος Ὑψηλάντης στήν ἐπαναστατική διακήρυξη τῆς 24ης/2/1821 προέταξε τήν προσταγή «μάχου ὑπέρ πίστεως καί πατρίδος». Ἀπό τόν τελευταῖο λόγο τοῦ αὐτοκράτορος Κωνσταντίνου ΙΑ΄ Παλαιολόγου, ὁ ὁποῖος ἐκφωνήθηκε στίς 28/5/1453, τήν πῆρε. Τί κρίμα ὅμως πού ξέχασε νά ρωτήσει ὅσους ἐνοχλοῦνται! Ἄς ἐνοχλοῦνται, ἐπειδή ὅλα τά ἐπαναστατικα λάβαρα, ὅπως καί ἡ σημερινή ἑλληνική σημαία ἡ ὁποία ἦταν τό λάβαρο τοῦ Νικηφόρου Φωκᾶ, φέρουν τόν Σταυρό τοῦ Σωτῆρος ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ. Ἄς ἐνοχλοῦνται ἐπειδή ὁ ἀρχιστράτηγος τοῦ ἀγῶνος Θεόδωρος Κολοκοτρώνης εἶπε: «ὅταν ἐπιάσαμε τά ἅρματα εἴπαμε πρῶτα ὑπέρ Πίστεως καί ἔπειτα ὑπέρ πατρίδος». Βλέπετε, ὅταν ἵδρυαν τό ἑλληνικό κράτος ὡς χριστιανικό δέν ρώτησαν οἱ ἀγωνιστές τῆς ἐλευθερίας ποιός θά ἐνοχλεῖται ἀπό τήν ταυτότητά του αὐτή! Ἄς ἐνοχλοῦνται ἐπειδή ὁ στρατηγός Ἰωάννης Μακρυγιάννης εἶπε: «εἶναι δυνατός ὁ Θεός ὅπου μᾶς προστατεύει». Ἄς ἐνοχλοῦνται, ἐπειδή ὁ ναύαρχος Ἀνδρέας Μιαούλης προσταζε τόν στόλο του: «μέ τή βοήθεια τοῦ σταυροῦ ἐπιτεθῆτε». Ἄς ἐνοχλοῦνται, ἐπειδή ὁ ἥρωας Γρηγόρης Αὐξεντίου μελετοῦσε μαζί μέ τά παληκάρια του ἀνελλειπῶς τήν Ἁγία Γραφή, συζητοῦσαν γιά ὅ,τι διάβαζαν καί βάσει αὐτῶν τῶν μελετῶν καί συζητήσεων ἔβγαζαν τό σύνθημα τῆς ἡμέρας ἤ τῆς ἑβδομάδας.

Κι ἄν ἐξακολουθοῦν νά ὀνειρεύονται ξύπνιοι ἕνα κάποιο «κοσμικό» κράτος, δέν ἔχουν παρά νά μετοικήσουν στήν Τουρκία. Ἐκεῖ ὅμως θά διαπιστώσουν, ὅτι τό κράτος εἶναι μόνο de jure κοσμικό, ἐνῷ de facto δέν εἶναι ἁπλῶς μουσουλμανικό, ἀλλά καί ὅτι οἱ μή μουσουλμάνοι στεροῦνται πάμπολλα δικαιώματα τοῦ ἀνθρώπου καί τοῦ πολίτη. Κι ἄν ἐκεῖ ἀποτολμήσουν νά καταφερθοῦν εἰς βάρος τοῦ προέδρου τῆς δημοκρατίας, καί μάλιστα τόσο εἰρωνικά, τούς περιμένει ἡ φυλακή μέ ἀνοικτές ἀγκάλες. Περιττό νά ἀναφέρουμε, τί τούς περιμένει ἐάν καταφερθοῦν δημόσια εἰς βάρος τοῦ μουσουλμανισμοῦ!

Ἄς φιλοτιμηθοῦν λοιπόν νά νοιώσουν καί λίγη εὐγνωμοσύνη πρός τό χριστιανικό κράτος τῆς Ἑλλάδος, διότι τά δικαιώματα τά ὁποῖα ἀπολαμβάνουν ἐδῶ, δέν θά τά ἀπολάμβαναν πουθενά πάνω στή γῆ.

Πηγή: ΑΚΤΙΝΕΣ

19 Σχόλια to “Ἡ Ἑλλάδα εἶναι κράτος χριστιανικό. Ἄς τό χωνεύσουν ὅσοι τούς ἐνοχλεῖ ἡ ἀλήθεια αὐτή!”

  1. Φαίη said

    Κανείς όμως χριστιανός δεν ασχολήθηκε με τον ίδιο τον Παυλόπουλο και αυτά που είπε πριν την ψευτοσύνοδο της Κρήτης. Κανείς βρε παιδιά, ΚΑΝΕΙΣ. Κάποιοι μάλιστα του δώσαν και συγχαρητήρια για την ομιλία του εκείνη, άλλοι του είπαν και μπράβο που γονάτισε επειδή τσίμπησαν στα σχόλια κάποιων κρετίνων αντίχριστων ταλιμπάν.
    Φοβάμαι όμως πως εδώ ισχύει αυτό που λέει το λαϊκό ρητό, αλλού τα κακαρίσματα αλλού γεννούν οι κότες.

    Ο Πρόεδρος μας είπε:

    «Ύστερα από 10, περίπου, αιώνες, ήτοι μετά το βαθύτατα τραυματικό Σχίσμα του 1054, η σημερινή Αγία και Μεγάλη Σύνοδος της Ορθόδοξης Εκκλησίας καλείται να θωρακίσει την αρραγή της ενότητα, ως θεμελιώδους σημασίας παράγοντα επιτέλεσης της Θείας Αποστολής της. Αποστολής η οποία αποκτά πανανθρώπινες διαστάσεις, αφού η Χριστιανοσύνη, μ’ επίκεντρο την Ορθοδοξία, καλείται να υπερασπισθεί, πέραν των άλλων, τις αρχές και τις αξίες του Ευρωπαϊκού και του εν γένει Δυτικού Πολιτισμού, μ’ έμφαση σ’ εκείνες της Ειρήνης, της Δημοκρατίας, της Ελευθερίας και της Δικαιοσύνης.»

    Μας είπε δηλ. ότι η Εκκλησία τα τελευταία 1000 χρόνια βρίσκεται σε κώμα. Διέγραψε τους Πατέρες Εκκλησίας της δεύτερης χιλιετίας, τους ιερομάρτυρες που μαρτύρησαν με φριχτά βασανιστήρια από τους αιρετικούς, τους αγίους μας που μιλούσαν κατά των αιρέσεων και ΚΑΝΕΙΣ τους δεν ήταν φιλοπαπικός. διέγραψε την καθημερινότητα της Θείας Αποκάλυψης μέσα από τα Μυστήρια της Εκκλησίας, μέσα από τον ασκητικό αγώνα και την προσευχή.
    Ενότητα στην Εκκλησία δεν σημαίνει κάποια εξωτερική ενότητα, δεν είναι προϊόν μιας συμφωνίας/παζαριού, δεν έχει κοινωνιολογική, πολιτική η οποιαδήποτε άλλη σημασία, είναι καθαρά ένα εσωτερικό πνευματικό βίωμα, όπως αυτό που βίωσαν οι Μαθητές την Ημέρα της Πεντηκοστής και αν μιλάμε για τις κατά τόπους εκκλησίες τότε είναι ενότητα στην πίστη, να μην πέσουν στην αίρεση.
    Το Σχίσμα γι’ αυτό έγινε, διότι η Εκκλησία κράτησε αυτήν την ενότητα με την Αποστολική Πίστη. Και δεν βρέθηκε βρε παιδιά ένας Θεολόγος να τον βάλει στη θέση του.

    Μας είπε ότι η Εκκλησία καλείται να προστατεύσει τις αξίες του ‘Ευρωπαϊκού Πολιτισμού’, των κίναιδων, των τοκογλύφων, των παιδεραστών, των πολεμοκάπηλων, των κτηνοβατών. Γι’ αυτό κατέβηκε ο Ιησούς Χριστός στη γη, γι’ αυτό σταυρώθηκε, για να προστατεύει τον πολιτισμό της Δύσης και του κάθε βαρεμένου.

    Μας εκθείασε το Συνοδικό Σύστημα ως τον ύψιστο θεσμό εξασφάλισης αυτής της ‘ενότητας’, δίνοντας έτσι κατά κάποιον τρόπο το έναυσμα για αυτό που επακολούθησε μετά την ψευτοσύνοδο της Κρήτης, το αποφασίζουμε και διατάσσουμε δηλαδή.

    Μας μίλησε για τη Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία του Συμβόλου της Πίστεως (αχ τι ωραία που τα είπε συγκινήθηκα), έχοντας όμως σβήσει την παρουσία Αυτής της Εκκλησίας των τελευταίων 1000 ετών. Την 8η και την 9η Σύνοδο π.χ. και όλες τις Συνοδικές Αποφάσεις που καταδίκαζαν τις αιρέσεις, όλα τα έσβησε όταν έθεσε ως σημείο αναφοράς της ομιλίας του το Σχίσμα πριν 10 αιώνες. Με αυτόν τον τρόπο έκλεινε το μάτι σε μια νέα εκκλησιαστικότητα, σε μια νέα «Εκκλησία» και κανείς φωστήρας δεν τον έβαλε στη θέση του.

    Μας μίλησε για την Αρχιερατική Προσευχή του Ιησού, το γνωστό «ινα ωσιν εν» πως;; Για να μας τονίσει την αξία του Συνοδικού Συστήματος. Οι οικουμενιστές συμβολικα επέλεξαν την ημέρα της Πεντηκοστής για να γίνει η ψευτοσύνοδος, για να περάσουν την ιδέα περί ενότητας των χριστιανών. Όμως το ινα ωσιν εν όπως είπα και πριν, δεν σημαίνει ‘να τα βρούμε μεταξύ μας’. Η ένωση των ανθρώπων μόνο μέσα στη δόξα του Θεού μπορεί να γίνει. Επίσης, πέρασε και πλαγίως η ιδέα ότι επειδή ξεκίνησαν οι εργασίες την ημέρα της Πεντηκοστής θα κατέβει το Άγιο Πνεύμα να τους φωτίσει όλους αυτούς και θα πρέπει να δεχτούμε τις αποφάσεις τους.

    Και δεν βλέπει κανείς ότι αυτό ακριβώς το πνεύμα, το διανοουμενίστικο, το κοσμοπολίτικο αυτό ακριβώς είναι το πνεύμα της παναίρεσης του οικουμενισμού, και ο μεγαλύτερος εχθρός της Ορθοδοξίας αυτή τη στιγμή (όπως και πάντοτε δηλαδή) και όχι τα γνωστά κακαρίσματα των αντίχριστων ταλιμπάν.

    Ο Προκόπης, μαθημένος να κάνει ακροβασίες, όπως τότε που είχε πει καταπατήσαμε το Σύνταγμα για να το υπερασπιστούμε, γλίστρησε και πάλι σαν το χέλι και στο τέλος του είπαν και μπράβο. Η ομιλία του ‘πάτησε’ σε διφορούμενες έννοιες, τόσο κοντά στην Ορθόδοξη Παράδοση ώστε να μην εκτεθεί αλλά και τόσο μακριά ώστε να αφήσει το ‘υπονοούμενο’.

    Δεν μπορώ παρά να του χτυπήσω παλαμάκια για τον τρόπο που την σκαπούλαρε και πάλι.

  2. ο Κακος Χαμος said

    Πονηρος ο Βαγγελας καθοτι διατυμπανιζει μερικες μονο πτυχες της ιστοριας – αυτες που τον συμφερουν – και αποκρυτει η εστω αγνοει καποιες αλλες ιστορικες πτυχες που δεν του ειναι και τοσο αρεστες
    την επανασταση δεν την εκανε η ορθοδοξη εκκλησια, την εκαναν καποιοι Ελληνες που ηταν αποφασισμενοι να τα βαλουν με ολους για να ζησουν ελευθεροι
    και μεσα στους ολους βαλτε και μεριδα και των κοτζαμπασηδων αλλα και του κληρου
    αν θεωρειτε οτι ο Κολωκοτρονης ηταν υπερμαχος της θρησκειας μαλλον αγνοειτε την φραση του
    » μινιστροι και κληρος εμβηκαν εις το πιλαφι »
    και μαλλον δεν εχει διαβασει ο Βαγγελης ο πονηρος την Ελληνικη Νομαρχια που σε παμπολα χωρια κατηγορει ευθεως τον κληρο για τα παθηματα του εθνους
    ουτε εχει υποψην του τις ιστορικες αναφορες του Κοραη για το ζητημα της προδοτικης στασης του κληρου εναντι του Ελληνισμου
    Και μαλλον δεν εχει ασχοληθει με τα εργα του Φωτιαδη ουτε του Τενεκιδη αλλα και αλλων ιστορικων που αποκαλυπτουν μια διαφορετικη προσεγγιση στο τριπτυχο Εθνος – Κληρος – Επανασταση
    Αυτα τα ολιγα για την ιστορικη προσεγγιση που δινει ο Βαγγελης ο πονηρος
    παμε τωρα και στο ζουμι της υποθεσης
    τι θελει να μας πει ο Βαγγελης ο πονηρος; οτι δεν πρεπει να τσαντιζομαστε επειδη ο Πακης γονατισε κατα την δειαρκεια μιας λειτουργειας;
    προσπερνω την συλλογιστικη του περι υποχρεωτικης γονυκυλισιας του ΠτΔ διοτι ειναι νηπιακου επιπεδου
    ναι, το συνταγμα ειναι νομικο κειμενο που εχει αναφορα σε θρησκευτικη αρχη
    και κακως ειναι ετσι διοτι δημιουργει προβληματα στην εφαρμογη του οταν συμπλεκει δυο εξουσιες σε ενα ρολο
    την θρησκευτικη και την κοσμικη
    ναι, ο Ελληνισμος ( οπως τον αντιλαμβανεται ο καθενας ) ειναι αρρηκτα συνδεδεμενος με τον Χριστιανισμο ( οπως τον αντιλαμβανεται ο καθενας ) σε ιστορικο και κοινωνικο επιπεδο
    και κακως ειναι ετσι διοτι ο πρωτος διαχρονικα εφερε διαφορετικες αξιες απο τον δευτερο
    και επιπροσθετα ο δευτερος σε παμπολες περιπτωσεις λειτουργησε κατασταλτικα εναντι του πρωτου
    στο περασμα του χρονου οι δυο εννοιες καταφεραν να γεφυρωθουν αλλα με τρομερο πολιτιστικο και κοινωνικο κοστος
    τι αλλο μας λεει ο Βαγγελης ο πονηρος;
    ‘Αὐτό βεβαίως δέν σημαίνει, ὅτι οἱ μή χριστιανοί, πολίτες ἤ φιλοξενούμενοι, δέν ἔχουν ἰσονομία καί ἀνθρώπινα δικαιώματα! »
    ηθελα να ξερα που την ειδε την ισονομια και την ισοπολιτεια ο Βαγγελης ο πονηρος σε ενα κρατος που μπλεκει την κοσμηκοτητα με την θεοκρατια
    μαλλον την ειδε στην ιση και αμεριστη αντιμετωπιση των ομοφυλοφιλων στο ζητημα του εγγαμου βιου
    υπενθιμιζω οτι την αδεια γαμου την εκδιδει μια κοσμικη εξουσια και οχι η εκκλησια
    η ισως την ειδε στην ορθολογικη αντιμετωπιση του ζητηματος της καυσης νεκρων
    υπενθιμιζω οτι υπευθυνοι για την λειτουργεια των νεκροταφειων ειναι μια κοσμικη εξουσια δηλαδη δημοι- κοινοτητες και οχι η εκκλησια
    η ισως να την ειδε στην περιπτωση των αλλοθρησκων Ελληνων της θρακης
    απο το 1974 μεχρι το 1990 οι Ελληνες μουσουλμανοι της θρακης ειχαν δοιηκητικες οχλησεις και δεν ειχαν την ικανοτητα ουτε ενα απλο διπλωμα οδηγησης να βγαλουν
    οχι, οχι, μαλλον την ειδε στο γεγονος οτι αν ενα ζευγαρι χριστιανων στην Αθηνα χωρισει θα το κανει με βαση το αστικο και οικογενοιακο δικαιο ενω ενα ζευγαρι μουσουλμανων στην Κομοτηνη θα το κανει με βαση τη Σαρια
    μιλαμε για το απαυγασμα της ισης, δικαιης και αμεριστης αντιμετωπισης μεταξυ χριστιανων και μη χριστιανων πολιτων σε ενα ξεφτιλισμενο κρατος που συμπλεκει την κοσμικη με την θεολογικη εξουσια οπου το συμφερει, οπως το συμφερει και οποτε το συμφερει
    Εν τελει δεν τσαντιζομαστε εμεις οι γνωστοι και μη μειοψηφουντες επειδη ενας προδοτης πολιτικος που κατεχει το δευτερο υψηλοτερο αξιωμα στην χωρα γονατισε μπροστα σε εναν ιερωμενο ( το πρωτο ειναι του γκαουλαιτερ της Γερμανιας)
    τσαντιζομαστε γιατι ενας εκπροσωπος της κοσμικης εξουσιας γονατισε σε εναν εκπρωσωπο της θεολογικης εξουσιας
    και οπου και αν κοιταξουμε, οποιο μοντελο διακυβερνησης και αν εξετασουμε,
    οποια χωρα αν και δουμε βγαζουμε παντα το ιδιο συμπερασμα
    τα κρατη που ακολουθουν ξεκαθαρο διαχωρισμο μεταξυ κρατους και θρησκειας τεινουν να εχουν καλυτερες υποδομες και καλυτερο βιοτικο επιπεδο για τους υπηκοους τους απο αυτα που ακολουθουν ξεκαθαρη η συγκεκαλυμενη θεοκρατια
    στα κρατη που ακολουθουν κοσμικο μοντελο διακυβερνησης οι ποροι που διανεμονται στους πολιτες
    ειναι ισοτιμα και ισοποσα κατανεμημενοι
    στα κρατη που εχουν επισημη θρησκεια η ειναι θεοκρατιες συμβαινει το αντιθετο

    Υ.Γ. οχι Βαγγελη πονηρε, δεν θα παμε στην Τουρκια
    Ειμαστε Ελληνες και θα κατσουμε στον τοπο μας
    Αμα θες τραβα εσυ στην Τουρκια

    • Φαίη said

      Τα ‘επιχειρήματα’ περί επαναστάσεως και απουσίας κλήρου και εκκλησίας που παρουσιάζεις είναι τόσο ξεφτισμένα και αβάσιμα που έχουν καταντήσει πια ανέκδοτο.

      «Ἡμεῖς τὸ ἑλληνικὸν ἔθνος τῶν χριστιανῶν ..»

      Το Σύνταγμα είναι σαφές και αυτό διότι το Ελληνικό Κράτος χρωστά την ίδια του την ύπαρξη στην Κιβωτό στης Εκκλησίας που κράτησε στις συνειδήσεις των απλών ανθρώπων την θρησκευτική τους συλλογικότητα και διατήρησε ακόμα και εκείνα τα χιλιοχτυπημένα γράμματα της Ελληνικής γλώσσας στα χρόνια της σκλαβιάς.
      Είτε σου αρέσει είτε όχι αυτή είναι η πραγματικότητα.
      Δεν ξέρω που το βλέπεις το θεοκρατικό κράτος. Το δικαίωμά σου να πιστεύεις ή να μην πιστεύεις κάπου δεν στο έχει αφαιρέσει κανείς.

      • ο Κακος Χαμος said

        για το πρωτο ζητημα περι επαναστασης και κληρου
        δεν τα σκαρφιστικα απο το κεφαλι μου ξερεις
        υπαρχουν πληθωρα ιστορικων πηγων που απεικονιζουν αυτη την κατασταση
        (Ελληνικη Νομαρχια, αναφορες Κοραη, απομνημονευματα Κολοκωτρωνη κα)
        υπαρχουν δοκιμια ιστοριας που αναπτυσουν και δικαιολογουν αυτην την οπτικη απο πληθωρα ιστορικων
        (Τενεκιδης, Φωτιαδης, κα)
        δεν αναφερω Βερεμη και συμπαραματουντες για να μην βγαλεις φλουμπες απο τον εθνομηδενισμο τους
        μπορει να ειναι κοματακι αβολη για την εθνικη συνσιδηση μας μια τετοια προσεγγιση αλλα αν θελουμε
        να εχουμε μια πραγματικη και αληθινη εικονα για το 21 πρεπει να λαμβανουμε υποψιν μας ΟΛΕΣ τις ιστορικες αναφορες
        οχι μονο αυτες που υπονοουν οτι συσωμος ο κληρος συμπαρασταθηκε στο γενος στην επανασταση και μας ειναι αρεστες

        για το δευτερο ζητημα
        ξαναδιαβασε προσεχτικα το σχολιο μου
        νομιζω οτι ειμαι αρκετα διεξοδικος στην κριτικη μου
        ειτε σου αρεσει ειτε οχι η πραγματικοτητα δεν καθοριζεται απο τα θρησκευτικα πιστευω
        της πλειοψηφιας ενος κρατους αλλα απο το πως ο κρατικος μηχανισμος αντιμετωπιζει ΟΛΟΥΣ τους πολιτες
        σε μια σειρα απο ζητηματα με βαση τα θρησκευτικα τους πιστευω

      • Φαίη said

        Συζήτηση στο ποδάρι για τον Θεόδωρο Κολοκοτρώνη εγώ δεν κάνω.
        Με παραπέμπεις σε ‘μελέτες’ και στον ευρωπαϊστή Κοραή.

        Για όνομα του Θεού δες τι έχει πει και τι έχει κάνει ο ίδιος, ΕΚΤΙΘΕΣΑΙ.

      • Πετροβούβαλος said

        Συγγνώμη για την επέμβαση, αλλά: Η Ελληνική Νομαρχία είναι προτεσταντική (και μάλλον πλαστή), ο Κοραής ήταν ένας φιλέλλην γαλλομαθής, ο Φωτιάδης είναι γνωστό υπό ποιό ιδεοληπτικό πρίσμα έγραφε, ο Κολοκοτρώνης είναι ΣΑΦΩΣ επιλεκτικός (και βαθύτατα θρησκευόμενος) και ο Τενεκίδης κάπως… «ακαδημαϊκός». Σε κάθε περίπτωση, μία Επανάσταση που ΔΕΝ ήταν υπόθεση κάποιων… κατσαπλίαδων όπως επιθυμούν οι… γαλλομαθείς ιστορικοί της εποχής, είναι φύσει αδύνατον να μην έχει μυημένη την Εκκλησία στο ανώτατο επίπεδο.

    • Φαίη said

      εντωμεταξύ ..

      – τον Κολοκοτρώνη μην τον πιάνεις στο στόμα σου, καλώς μίλησε για εκείνους που τα βρήκαν με τον εχθρό, υπήρξαν και χιλιάδες κλήρου που δεν τα βρήκαν όμως και πρωτοστάτησαν στον αγώνα και Εκκλησία δεν είναι μόνο ο κλήρος, ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΛΑΟΣ.

      – τα περί Ελληνισμού και Χριστιανισμού θα μπορούσες να τα καταθέσεις σε μια διατριβή, εξέχουσες ιδέες και πολύ βασανισμένα και δουλεμένα συμπεράσματα, νομίζω θα κερδίσουν το βραβείο της καλύτερης μπανάνας

      – το θέμα γάμου των ομοφύλων δεν αφορά μόνο την Εκκλησία, αφορά όλη την κοινωνία που δεν θέλει να καταντήσει ο ιερός Θεσμός της οικογένειας σκουπιδοτενεκές. Η Εκκλησία δεν έχει πάρει την θέση που θα έπρεπε, απορώ δηλαδή που εσύ τη βλέπεις την αντίσταση. Μια χαρά τα έχει βρει ο Τσίπρας με τον Ιερώνυμο.

      – τα περί «ορθολογικής αντιμετώπισης του ζητήματος της καύσης των νεκρών» είναι εντελώς άστοχα. Αν ο άλλος θέλει να τον κάψουν όταν πεθάνει κανείς δεν του αφαιρεί το δικαίωμα. Δεν μπορεί όμως να απαιτεί από την Εκκλησία να τελέσει νεκρώσιμη ακολουθία μπροστά σε ένα κουτί στάχτη. Πήγαινε να μελετήσεις τα λόγια της νεκρώσιμης ακολουθίας για να καταλάβεις.

      – στα περί Θράκης δε βγάζεις νόημα

      – ο Προκόπης δεν γονάτισε μπροστά στον ιερωμένο, τι αηδίες είναι αυτές; ΣΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΓΟΝΑΤΙΣΕ

      – όσο για τα περί θεοκρατίας / κοσμικότητας και …. βιοτικού επιπέδου η κουβέντα εξαρτάται από τα κριτήρια που έχει ο καθένας. Τα στοιχεία που υπονοείς (αλλά δεν λες) δεν είναι ο κανόνας, στην Κίνα δεν έχουν θεοκρατία (κομμουνιστές γαρ) αλλά η οικονομία τους στηρίζεται σε μισθούς πείνας.. πάντως να ξέρεις ότι ΠΑΝΤΟΥ υπάρχει μία …’κρατία’ ..

      Τα επιχειρήματά σου είναι του τύπου θέλω να ξεσπάσω κάπου και λέω ότι ‘κυκλοφορεί’.
      Σου δίνω μια φιλική συμβουλή, ωραία ημέρα έχει, βγες έξω κάνε κανα μπάνιο πιες έναν καφέ βρε αδερφέ να ξελαμπικάρεις λίγο.

      • ο Κακος Χαμος said

        θα πιανω στο στομα μου οποιον γουσταρω
        σιγα μην σου ζητησω και την αδεια

        μπανανα?μπανανα? Ω, ΜΠΑΝΑΝΑ yea!!!!!!!

        το θεμα ομοφυλικου γαμου οντως δεν αφορα την εκκλησια της Ελλαδος παρα του γεγονοτος οτι οσες ενστασεις εχουν διατυπωθει για το ζητημα αυτο ερχονται απο την εκκλησια η εχουν θεολογικο περιεχομενο και οχι κοινωνικο/πολιτισμικο

        μαλλον δεν εχεις παρακολουθησει τις αντιδρασεις των εν χριστω πιστων αδελφων σου στις περιπτωσεις που δημοτικα συμβουλια προσπαθησαν να εγκαινιασουν την καυση

        στα περι θρακης δεν βγαζω νοημα? που ησουνα καλη μου? τωρα διακτινιστικες στην μπανανια Ελλαδισταν και δεν τα γνωριζεις αυτα τα ζητηματα? η μηπως εισαι απο την κατηγορια Ελληνων που το ενδιαφερον για την πατριδα τους σταματα στους τοιχους του σπιτιου του? για να καταλαβω δηλαδη…..
        με ενδιαφερει σε οτι συμβαινει και δεν συμβαινει σε ΟΛΗ την Ελληνικη επικρατεια…..

        γενικως ειναι κακο να γονατιζεις σε οποιονδηποτε η σε οτιδηποτε
        ειδικα αν εισαι πολιτειακος παραγοντας
        μπορει να σου γινει συνηθεια και διδεις και κακο παραδειγμα
        εξαιρειται το γονατισμα για να δεσεις τα κορδονια σου

        στη Κινα εχουν κομουνισμο μονο κατ’ονομα. στην πραγματικοτητα ακολουθουν νεοφιλελευθερες καπιταλιστικες μεθοδους παραγωγης με ευρεια χρηση Α.Ο.Ζ. που νομιζεις οτι φτιαχτηκαν τα pcια μας που χρησημοποιουμε για να ανταλασουμε σχολια? τα smartfone μας?

        την » φιλικη » σου συμβουλη στην επιστρεφω
        εξαλου απο παραλια σου γραφω αλλα πινω fredo

      • Φαίη said

        Πιάσε όποιον θέλεις τότε στο στόμα σου αλλά μην παραπονιέσαι όταν κατεβαίνεις στα μάτια του άλλου.

        Το νόμο περί καύσης των νεκρών τον διάβασες;

        Η μερίδα της Εκκλησίας που αντιδρά στον γάμο των ομοφύλων ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ και η άποψή της απηχεί και τις απόψεις της συντριπτικής πλειοψηφίας των Ελλήνων.
        Τέλος. Παράγραφος.

        Στα περί Θράκης δεν βγάζεις νόημα όσον αφορά την εμπλοκή της Εκκλησίας. Εμένα θα μου πεις που ήμουνα;

        Καλά, εσύ μην γονατίζεις, κάτσε όρθιος για να σε γονατίσει ο εγωϊσμός σου.

        Στην Κίνα γνωρίζω πολύ καλά το φλερτ τους με τον καπιταλισμό, με την θεοκρατία -που είναι και το θέμα μας- δεν γνωρίζω.

        Δεν μπορώ να δεχτώ τη φιλική σου συμβουλή γιατί μπάνιο έκανα.
        Πιες το φρέντο σου τότε ..

      • ο Κακος Χαμος said

        οκ

        ναι

        οχι δεν κανει καθολου καλως και δεν απηχει τις αποψεις παρα μιας συντριπτικης ΜΕΙΟΨΗΦΙΑΣ των Ελληνων
        κυριως θρησκοληπτων και μεγαλυτερων σε ηλικια που εχουν ποιο συντηρικη αποψη σε κοινωνικα ζητηματα
        τελος οχι παραγραφος απλα τελος

        δεν ειπα οτι η εκκλησια εμπλεκεται στο ζητημα της σαρια στην θρακη
        ειπα οτι το γ….. Ελληνικο κρατος σε αλλες περιπτωσεις ακολουθει καθαρα κοσμικη πρακτικη για κοινωνικα ζητηματα, σε αλλες περιπτωσεις οχι
        και το κανει για ΟΛΑ τα θρησκευτικα δογματα στην επικρατεια του οχι κατ’αναγκη μονο για τον ορθοδοξο χριστιανισμο
        και ΚΑΚΩΣ το κανει αυτο
        πρεπει να ακολουθει μονο κοσμικη πρακτικη για τις σχεσεις κρατος – πολιτης η πολιτης – πολιτης

        δικαιωμα μου

        εεεεε,,, ξερεις….. την κινα την ανεφερες εσυ…….. σε περιπτωση που το ξεχασες……..

        μπραβο εισαι δροσερη και καθαρη
        αυτο κανω…….

      • Φαίη said

        οκ

        και;

        συζήτηση σοβαρού επιπέδου με ταμπέλες δεν γίνεται .. εκτός αν πίνει κανείς fredo
        (τα περί «μειοψηφίας» σε αυτά τα πολύ σοβαρά θέματα απηχούν τις απόψεις των μειοψηφούντων)

        δικαιωμα ΤΟΥ .. και εκείνου

        Η έννοια ‘κοσμική πρακτική’ θέλει ξεκαθάρισμα, και ο ‘προοδευτικός’ Φίλης θέλει να εφαρμόσει ‘κοσμική πρακτική’ στα παιδιά με βουδιστικά σκουπίδια
        Εν τοιαύτη περιπτώσει η σαρία (και όλη η σάρα και η μάρα που τη συνοδεύει: τουρκικό προξενείο, γεωπολιτικοί εξωγενείς παράγοντες, αδράνεια των πολιτικών στα θέματα της Θράκης και ψηφοθηρία) δεν μπορεί να μπει στο ίδιο καλάθι με την Ορθόδοξη συνείδηση του Έλληνα μόνο και μόνο για να έχεις εσύ το ‘κοσμικό κράτος’ που θέλεις.

        ορίστε;;;;;

        βρες ένα τόπι να ασχοληθείς εκεί στην παραλία που είσαι και άσε το λάπι τόπι και τα υπονοούμενα ..

        άντε ..

      • ο Κακος Χαμος said

        κοιταξε , μειοψηφια ειστε αυτοι που αντιτιθεσται στο γαμο μεταξυ ομοφυλοφιλων
        και στην καυση νεκρων
        και στον πληρη και ουσιαστικο διαχωρισμο κρατους – εκκλησιας
        και οτιδηποτε σχετικο
        απλα ακολουθητε το συστημα αραια αραια να φαινεστε καμια κατοσταρεα
        οτι και να λες παντως μειοψηφια ειστε
        και οσο πατε και μειωνεστε κι αλλο
        τι να κανουμε καλη μου ?
        η ζωη προχωραει
        το αποτελεσμα μπορει να μην ειναι της αρεσκεια σας αλλα ετσι εχουν τα πραγματα

        ο Φιλης ειναι σαν βουδας ο ιδιος
        απο κει και περα το σημαντηκοτερο προβλημα που εχουν να αντιμετωπισουν τα παιδακια
        στο σχολειο ειναι η στοχευμενη ελλειψη δασκαλων/καθηγητων
        απο κει πρεπει να ξεκινησει μια σωστη και ορθολογικη προσπαθεια για καλυτερευση της παιδειας
        η ποιοτητα των βιβλιων και η μεθοδολογια της εκμαθησης ενος μαθηματος ( πχ θρησκευτικων ) ειναι σημαντικη αλλα δευτερευων
        τι να το κανω γω σαν αθεος να καταργηθουν παντελως τα θρησκευτικα αμα το παιδακι δεν διδασκεται μαθηματικα; να το βρασω….

        τι οριστε? εσυ ανεφερες πρωτη το ζητημα της και καλα αθεης Κινας
        Φαίη said
        Ιουνίου 27, 2016 στις 4:39 μμ
        υποθετω το οριστε αφορα αυτο το ζητημα

        μην ανησυχεις ειμαστε μια παρεα οχι ομως κατοσταρεα και περναμε φινα
        και τοπι και ματι και οτι ηθελε προκυψει
        smartphone οχι λαπτοπι
        και τα δυο made in communist china

        αντε εσυ

      • Φαίη said

        Φαίη said
        Ιουνίου 27, 2016 στις 4:39 μμ
        – όσο για τα περί θεοκρατίας / κοσμικότητας και …. βιοτικού επιπέδου η κουβέντα εξαρτάται από τα κριτήρια που έχει ο καθένας. Τα στοιχεία που υπονοείς (αλλά δεν λες) δεν είναι ο κανόνας, στην Κίνα δεν έχουν θεοκρατία (κομμουνιστές γαρ) αλλά η οικονομία τους στηρίζεται σε μισθούς πείνας.. πάντως να ξέρεις ότι ΠΑΝΤΟΥ υπάρχει μία …’κρατία’ ..
        ————————————

        Από το 1949 και μετά ποια είναι η σχέση του ΚΡΑΤΟΥΣ της Κίνας με τη θρησκεία;;

        Κατά τα άλλα ..

        με κούρασες.

    • Ευάγγελος Πονηρός said

      Κύριε ή κυρία που φοβάσαι να βάλεις την υπογραφή σου, το «μάχου υπέρ πίστεως και πατρίδος» δεν το είπα εγώ, το διακήρυξαν οι επαναστατημένοι πρόγονοί μας. Τα άλλα που λες για πιλάφια πως τάχα είπε ο Κολοκοτρώνης, δεν ξέρω που τα σκαρφίσθηκες. Δεν τα αναφέρει πουθενά στα απομνημονεύματά του, ούτε ο Φωτάκος αναφέρει κάτι παρόμοιο. Πάντα λοιπόν επιχειρείτε να θολώσετε τα νερά εσείς οι ανθέλληνες. Ναι, ανθέλληνες, διότι τον ελληνισμό κράτησαν όσοι παρέμειναν χριστιανοί. Όποιος κοίταζε τα συμφεροντάκια του, εξισλαμίσθηκε και γλίτωσε από τα βάσανα του ελληνισμού. Τώρα, αν κάποιοι απόγονοι των επαναστατημένων, που επαναστάτησαν όπως λέγει ο Κολοκοτρώνης πρώτα υπέρ πίστεως και έπειτα υπέρ πατρίδος, καταντούν ανάξιοι των πιστών και ηρωικών προγόνων τους, δεν φταίνε γι΄ αυτό οι πρόγονοι, φταίνε αυτοί οι ίδιοι. Δεν πιστεύω όμως καν ότι έχεις ελληνικό δελτίο ταυτότητας. Παύσε λοιπόν να επιχειρείς να θολώσεις την ελληνική ιστορία και ζήτα από τα ξένα αφεντικά σου καινούργια επιχειρήματα. Σε πληροφορώ όμως προκαταβολικά: όσα προπαγανδιστικά συνθήματα κι αν σού διδάξουν τα ξένα αφεντικά σου, πάντα θα βρίσκεται ένας ΕΛΛΗΝΑΣ και θα σε κολλάει στον τοίχο!!!!

    • Ευάγγελος Πονηρός said

      Μόνο Έλληνας δεν είσαι, ρε θρασύδειλε πράκτορα ξένων συμφερόντων, που βρίζεις τους προγόνους μας οι οποίοι ήταν πιστοί χριστιανοί!

  3. χεχεχε,,,,ακου εδα τιτλο,,,προκληση,,,ωμη προβοκατσια !!
    Ἡ Ἑλλάδα εἶναι κράτος χριστιανικό. Ἄς τό χωνεύσουν ὅσοι τούς ἐνοχλεῖ ἡ ἀλήθεια αὐτή!
    ,,,,,,,,,,
    ωρε,,,τεθοια ειπαμε να μην τα λεμε,,προκαλουν διατεταγμένα μυαλά,,,
    βαλε ενα αρθρο που να λεει για τον Κολοκοτρωνη,τον Καραισκακη και τον Διακο,,,λεμε τωρα,, οτι ηταν γκευ και οτι εκαναν την επανασταση για να μπορεσει να ψηφιστεί το συμφωνο συμβιωσης,,χεχεχε,,,να,, τετοιες ομορφες χαριτωμενιες θελουν οι διαφοροι Παρλες με ολα τα υποκοριστικα τους Χαμοι Λοιμοι τσε Καταποντισμοι,,,
    αντε βρε κοπελια να γινουμε σαν τα περιοδικα Χελόου,,Ο.Τ (Ο.Κ) τς.λ.π !!
    αντε τωρα να εξηγησεις το αυτονοητα,,,,ελα ομως που την δικη τους πατριδα την προστατευουν απο ολα τα κακα Παλεσατι,,εμας θελουν κοπανους για να ειμαστε δεκτικοι τσε φιλανθρωποι τσε σουπερ ντουπερ δημοκραταροι για να υποδεχομαστε τα κακα της μοιρας μας που αυτοι κανουν εξαγωγη,,
    αμε
    αντε βρε κοπέεεελια,,,καθεστε και γραφεται υπερ των Ελληνων,,,των Ελληνων
    ,,,,ξεφτελα,,,να ουμ
    μα ειναι δυναμων
    μνη στη μύτη μου Κυριε !!!
    ,,,
    υπερ των Ελληνων ????

    ,,,ζεεεχνο ο κιαρατας,,,,ο ζεχνοποιημενος (παιδική ασθενεια,,ανίατη ,,,,νταμν )

    • Μέλια said

      Πόσο ωραία τα λέει Γιώργο μου ο Απόστολος Παύλος στην Α’ Επιστολή προς Κορινθίους!

      «Αν ξέρω να μιλώ όλες τις γλώσσες των ανθρώπων και των αγγέλων, αλλά δεν έχω αγάπη, τότε έγινα σαν ένας άψυχος χαλκός που βουίζει ή σαν κύμβαλο που ξεκουφαίνει με τους κρότους του.
      Και αν έχω το χάρισμα να προφητεύω και γνωρίζω όλα τα μυστήρια και όλη τη γνώση, και αν έχω όλη την πίστη, ώστε να μετακινώ με τη δύναμη της ακόμη και τα βουνά, αλλά δεν έχω αγάπη, τότε δεν είμαι τίποτε απολύτως.
      Και αν πουλήσω όλη την περιουσία μου για να χορτάσω με ψωμί όλους τους φτωχούς, και αv παραδώσω το σώμα μου για να καεί, αλλά αγάπη δεν έχω,
      τότε σε τίποτε δεν ωφελούμαι.
      Η αγάπη είναι μακρόθυμη, είναι ευεργετική και ωφέλιμη, η αγάπη δε ζηλεύει, η αγάπη δεν ξιπάζεται (= δεν καυχιέται), δεν είναι περήφανη, δεν κάνει ασχήμιες, δε ζητεί το συμφέρον της, δεν ερεθίζεται, δε σκέφτεται το κακό για τους άλλους, δε χαίρει, όταν βλέπει την αδικία, αλλά συγχαίρει, όταν επικρατεί η αλήθεια.
      Όλα τα ανέχεται, όλα τα πιστεύει, όλα τα ελπίζει, όλα τα υπομένει. Η αγάπη ποτέ δεν ξεπέφτει.
      Αν υπάρχουν ακόμα προφητείες, θα έλθει μέρα που και αυτές θα καταργηθούν αν υπάρχουν χαρίσματα γλωσσών και αυτά θα σταματήσουν αν υπάρχει γνώση και αυτή θα καταργηθεί.
      Γιατί τώρα έχουμε μερική και όχι τέλεια γνώση και προφητεία· όταν όμως έλθει το τέλειο, τότε το μερικό θα καταργηθεί.
      Όταν ήμουν νήπιο, μιλούσα ως νήπιο, σκεφτόμουν ως νήπιο, έκρινα ως νήπιο. Όταν έγινα άνδρας, κατάργησα τη συμπεριφορά του νηπίου.
      Τώρα βλέπουμε σαν σε καθρέπτη και μάλιστα θαμπά, τότε όμως θα βλέπουμε το ένα πρόσωπο το άλλο πρόσωπο.
      Τώρα γνωρίζω μόνο ένα μέρος από την αλήθεια, αλλά τότε θα έχω πλήρη γνώση, όπως ακριβώς γνωρίζει και εμένα ο Θεός.
      Ώστε τώρα μας απομένουν τρία πράγματα: η πίστη, η ελπίδα και η αγάπη.
      Πιο μεγάλη όμως από αυτά είναι η αγάπη».

  4. Ευάγγελος Πονηρός said

    Προς τον κο ή κα «κακός χαμός» :
    Αρθρογραφώ ή σχολιάζω πάντοτε επώνυμα και ουδέποτε ανώνυμα ή ψευδώνυμα. Βρες λοιπόν, φίλε ή φίλη, το θάρρος να υπογράψεις τα σχόλιά σου και μετά τόλμα να αναφέρεις το ονοματεπώνυμό μου, και μάλιστα χλευαστικά. Κι αν θέλεις να χλευάζεις και τους προγόνους μας αγωνιστές τού 1821, οι οποίοι πολέμησαν ΥΠΕΡ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΔΟΣ, μάς απελευθέρωσαν και αποφάσισαν το κράτος αυτό να είναι χριστιανικό, τότε σκίσε την ελληνική σου ταυτότητα, εάν βέβαια διαθέτεις κάτι τέτοιο. Για τα περί ελληνισμού και χριστιανισμού δεν πρόκειται εδώ να αρθρογραφήσω, διότι έχω δημοσιεύσει ήδη δύο συγγράμματα, και δεν περιμένω κριτικές από ανιστόρητους οι οποίοι μάλιστα φοβούνται να βάλουν την υπογραφή τους.
    Ευάγγελος Πονηρός

  5. ΠΟΝΗΡΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ said

    Κι επειδή ο κύριος ή κυρία «κακός χαμός» αναφέρει και κάποιον Φωτιάδη, του/της θέτουμε υπ΄ όψη ότι εάν πρόκειται για τον Κωνσταντίνο Φωτιάδη, έχει δημοσιεύσει τα εξής για την περίοδο της τουρκοκρατίας: «Στούς δύσκολους καιρούς πού πέρασε τότε ὁ ἑλληνισμός, ὑπῆρξαν, εὐτυχῶς, ἀρκετοί πού πρόταξαν τά στήθη τους, ἀψήφησαν τό θάνατο, ἀνέχτηκαν κάθε εἴδους ἐλεεινή ταπείνωση καί προσβολή ἀλλά δέ λιποψύχησαν. Ἀντιστάθηκαν μέ τά λίγα μέσα πού διέθεταν στό καρκίνωμα τοῦ ἐξισλαμισμοῦ καί ἔμειναν γιά πάντα χριστιανοί. Δέ θά ἦταν ὑπερβολή, ἄν ὑποστηρίξουμε ὅτι αὐτή ἡ κατηγορία τῶν Ἑλλήνων εἶναι ἐκείνη πού διέσωσε τήν ἑλληνική παράδοση, πού κράτησε ὡς τήν τελευταία στιγμή ἀμείωτη τήν ἐθνική συνείδηση καί ἀμόλυντη τή χριστιανική πίστη.»
    Πάντα επώνυμα:
    Ευάγγελος Πονηρός

Αφήστε απάντηση στον/στην Φαίη Ακύρωση απάντησης