ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Η ΘΡΑΚΗ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ !

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • 1944-49

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • ΑΡΧΕΙΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • Tηλεοπτικές Προτάσεις

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Κορίνα στο Η Μεγάλη Κυρά, η Αρχικαπετάνα,…
    Πετροβούβαλος στο Η Μεγάλη Κυρά, η Αρχικαπετάνα,…
    Κορίνα στο Η Μεγάλη Κυρά, η Αρχικαπετάνα,…
    Πετροβούβαλος στο Η Μεγάλη Κυρά, η Αρχικαπετάνα,…
    Κορίνα στο Η Μεγάλη Κυρά, η Αρχικαπετάνα,…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ γιά γερμ.ἀποζημιώσεις

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΝΕΟΝ ΜΟΥΣΕΙΟΝ ΑΚΡΟΠΟΛΕΩΣ

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Άγιος Πορφύριος – το πνεύμα το Ορθόδοξο είναι το αληθές και ως Έλληνες δεν μας ταιριάζει τίποτε άλλο ..

Posted by Φαίη στο Ιουνίου 6, 2016

Ομιλεί η κυρία Αθηνά Σιδέρη

Χθες είδαμε και διαβάσαμε και ακούσαμε Μένουμε Έλληνες και Ορθόδοξοι. Ο Άγιος Γέροντας μου είχε μιλήσει για το πνεύμα το αληθές που είναι το Ορθόδοξο.

Κάποια στιγμή στο κελλί του,

– Κόρη μου ο τάδε (μου είπε όνομα και επίθετο) είναι μπλεγμένος.

Εγώ δεν ήξερα

– Ναι Γέροντα, δεν ξέρω, εγώ τι να κάνω;

– Περίμενε. Θα τον θυμάσαι. Αν δεν τον θυμάσαι σημείωσέ το, αλλά περίμενε να σου εξηγήσω και θα σου πω. Είναι μπλεγμένος, είναι ένας γιατρός σπάνιος αλλά μωρέ δεν μπόρεσε να κάνει χρήση του αυτεξουσίου του και ακολούθησε άλλες θρησκείες, άλλα πνεύματα και είναι κρίμα να χαθεί. Παιδί μου, θα του πεις ότι ο Γέροντας ο Πορφύριος μου είπε να σου πω ότι το πνεύμα το Ορθόδοξο είναι το αληθές. Στο τονίζω να το ξέρεις, το πνεύμα το Ορθόδοξο είναι το αληθές και ως Έλληνες δεν μας ταιριάζει τίποτε άλλο, μόνο το πνεύμα το Ορθόδοξο.

– Ναι Γέροντα.

– Και τώρα σκύψε το κεφάλι.

Σκύβω το κεφάλι, το πιάνει, το σφίγγει, ρίχνει το πετραχήλι του πάνω και μου διάβασε μια ευχή.

Έμεινε το περιστατικό, ο Γέροντας κοιμήθηκε. Μετά από χρόνια παθαίνω μια αλλεργία και βρίσκομαι στο νοσοκομείο στο παραπέντε, γιατί μου είχε μιλήσει πολύ για την υγεία μου ότι θα ‘ρχεται η ώρα που θα παραχωρεί ο Θεός τον πειρασμό να φτάνω στο χείλος και τελικά θα γυρίζω πίσω.

Βάζω λοιπόν την κασέτα του, επειδή μου είχε μιλήσει για το πνεύμα το Ορθόδοξο μου άρεσε η κασέτα που είχε μιλήσει στα παιδιά και την είχα στο αυτοκίνητό μου και όταν κυκλοφορούσα άκουγα αυτή την κασέτα. Έτσι λοιπόν με πήρανε και με πήγανε στο νοσοκομείο. Μένω στο νοσοκομείο 24 ώρες. Την άλλη μέρα μου δώσανε φάρμακα να με καλύψουνε και γυρίζω στο σπίτι με την οδηγία του γιατρού ότι την επομένη έπρεπε να ξαναπάω στο νοσοκομείο για να μου κάνουν πάλι ένεση.

Γυρίζω την επομένη στο νοσοκομείο και στην ομάδα των γιατρών που ήρθαν να δουν ήταν και ένας και άλλος γιατρός τον οποίον δεν είδα την ώρα του επείγοντος. Άκουγε τις παρατηρήσεις των γιατρών, τις απαντήσεις που έδινα στις ερωτήσεις που μου κάνανε. Για μια στιγμή ο γιατρός αυτός δεν μιλούσε ..

– Μου επιτρέπετε να αναλάβω την κυρία Αθηνά Σιδέρη; λέει στον θεράποντα ιατρό.

– Βεβαίως.

Και φεύγουν εκείνοι και με αναλαμβάνει ο γιατρός αυτός.

– Κυρία Σιδέρη θα συνεργαστούμε. Θέλω πολύ καιρό να συνεργαστούμε τουλάχιστον έξι μήνες, μπορεί να πάρει και έναν χρόνο αλλά θα δούμε στους έξι μήνες. Θέλω να σας παρακολουθώ εγώ, η έρευνά μου είναι για τις αλλεργίες και θέλω αυτά όμως τα φάρμακα κυρία Σιδέρη σας παρακαλώ που σας έδωσε ο συνάδελφος, δεν θέλω να πάρετε τίποτα από αυτά. Θα σας κάνω εγώ μια δική μου θεραπεία για να μην προσβληθείτε από αλλεργία, θα περάσουν αρκετά χρόνια. Σας θέλω όμως αύριο να έλθετε στο ιατρείο μου (είχε ιατρείο μέσα στο νοσοκομείο).

Την επομένη παίρνω το αυτοκίνητο για να πάω. Εγώ άκουγα απαλά ¨το πνεύμα το Ορθόδοξο είναι το αληθές¨ -μιλάμε για πολλά χρόνια μετά την κοίμησή του, τέσσερα νομίζω χρόνια μετά την κοίμησή του. Φτάνοντας σε ένα συγκεκριμένο σημείο σε ένα εξωκλήσι απ’ όπου περνούσα, ένα μικρό ωραίο εκκλησάκι του Αγίου Θωμά, δυνάμωνε η κασέτα και έλεγε:

Βρε το πνεύμα το Ορθόδοξο είναι το αληθές.

Δυνάμωνε η φωνή του Γέροντα χωρίς εγώ να το αγγίξω, Λέω,

– Μπα τί έπαθε;

Και πάλι χαμήλωνε.

Φτάνω στο νοσοκομείο, αρχίζει να μου κάνει τις ειδικές μαλάξεις σε σημεία ευαίσθητα ο γιατρός, όμως εγώ έλεγα μέσα μου τη νοερά προσευχή «Κύριε Ιησού Χριστέ ελέησόν με» ή «Δόξα σοι ο Θεός» ή διάφορες προσευχές. Όπως έκανε τη θεραπεία του τον βλέπω να ιδρώνει. Ιδρώνει, αγωνιά. Μου λέει,

– Τι σκέπτεσαι μωρέ; Έτσι, νευριασμένος. Τι σκέπτεσαι;

– Τίποτα.

– Μα κάτι λες τώρα εσύ μέσα σου. Τι λες τώρα μέσα σου;

– Ευχαριστώ το Θεό.

– Σταμάτα πια ..

Δεν μπορούσα να το καταλάβω γιατί ήτανε τόσο ευγενής, μα τόσο καλός, δεν σου έδινε την εντύπωση ότι ήτανε άλλου δόγματος ή άλλου πνεύματος. Όμως όταν ξανάρχιζε πάλι εγώ,

– Κύριέ μου δεν ξέρω τι έχει -μέσα μου την προσευχή- Άγιέ μου Γέροντα -παρακαλούσα τον Γέροντά μου- μην μου φεύγεις, κάθισε εδώ.

Όντως ήτανε τεχνίτης στην επιστήμη του. Σε μια στιγμή τον βλέπω και πάει και πέφτει στην πολυθρόνα του, λιποθυμάει, αρχίζει να σπαράζει. Σηκώνομαι εγώ, τρέχω έξω, φωνάζω, έρχονται του προσφέρουν τις πρώτες βοήθειες.

– Άστε με, άστε με. Φύγε, φύγε. Με [διώχνει].

Το απόγευμα με παίρνει τηλέφωνο και μου λέει,

– Αύριο να έλθετε κυρία Σιδέρη.

Δεν αποκαλύφθηκε. Αυτό επαναλήφθηκε, δεν μπορούσε να κάνει θεραπεία επάνω μου ο άνθρωπος. .. Δεν ήξερα εντωμεταξύ το όνομά του. Δεν είχα ρωτήσει το όνομά του. Ποιος ήταν ας πούμε, γιατρέ τον έλεγα. Δεν μου δόθηκε η ευκαιρία, ήταν και απ’ το Θεό να μην το μάθω φυσικά. Την επομένη με παίρνει τηλέφωνο η γραμματέας του και μου λέει,

– Κυρία Σιδέρη, είπε ο γιατρός (κύριος τάδε) -μου λέει το επίθετο- σας περιμένει την τάδε ώρα.

Δεν θα την κάνετε τη θεραπεία ας πούμε στις 11 το πρωί θα την κάνετε στις 3 το απόγευμα. Μου λέει το επίθετό του.

– Α, λέω, .. παππούλη εσύ μου το ‘χες πει.

Πάω πάλι στο [ραντεβού], τα ίδια. Λιποθυμούσε, δεν μπορούσε.

– Σταμάτα να προσεύχεσαι.

Νευρίαζε.. Μου ‘λεγε τα πάντα .. και έπεφτε, ερχόντουσαν να τον συνεφέρουν. Του λέω,

– Γιατρέ μου, έμαθα σήμερα το επίθετό σας, μήπως σας λένε -ας πούμε- και Γιάννη;

– Ναι ..

– Μωρέ εσύ είσαι ο Γιάννης ο τάδε που μου ‘λεγε ο Γέρων ο Πορφύριος ότι είσαι μπερδεμένος;

Έτσι του μίλησα.

– Ποιός Πορφύριος;

– Ο Γέροντας που ήτανε στο Μήλεσι.

Σκύβει το κεφάλι, μου λέει,

– Πήγα και του πήρα την ευχή μια φορά αλλά δεν μπορούσα να δω την καθαρότητά του και έφυγα.

– Τι; Γιατί δεν μπορούσες να δεις την καθαρότητά του; Βρε, μήπως ανήκεις σε καμμία ινδουιστική φιλοσοφία;

Έτσι του μίλησα. Μου λέει,

– Ναι.

– Βρε δεν άκουσες .. θα σε, θα σου φέρω την κασέτα. Τώρα θα κατέβω στο αυτοκίνητο στο πάρκιν να σου δώσω την κασέτα. Που τώρα καταλαβαίνω γιατί μου δυναμώνει και μου τονίζει «το πνεύμα το Ορθόδοξο είναι το αληθές».

Να, ήλθε η ώρα του η καλή. Η θεραπεία αδέλφια μου, με μεγάλη υπομονή, κράτησε έναν χρόνο ώσπου ο γιατρός αυτός είδε το φως το αληθινό.

Πως ενεργεί ο Θεός, χρησιμοποιώντας εμάς τους ανθρώπους με τις ασθένειες. Όντως ταλαιπωρήθηκα, όντως δυσκολεύτηκα, όμως, κοντά στην αγάπη κερδήθηκε μια ψυχή. Όχι ότι την κέρδισα εγώ· ο Κύριός μου με τις πρεσβείες του Γέροντα που μου είχε μιλήσει πριν πεθάνει τρία χρόνια [περίπου]: «Είναι μπερδεμένος». Και του μίλησα του γιατρού με την ίδια γλώσσα που μου είχε μιλήσει ο Γέροντας. Γιατί να το κρύψω; Αυτή ήταν η αλήθεια και μάλιστα του είπα,

– Ο Γέροντας εκτιμά πολύ την επιστήμη σου, έχεις ένα τάλαντο θαυμάσιο .. Εάν ήσουν Ορθόδοξος θα είχες κάνει θαύματα, κρίμα που είσαι σε άλλο πνεύμα.

Και αυτός σήμερα ο άνθρωπος είναι μέσα στην Εκκλησία, είναι παιδί του Θεού. .. Ήταν καλλιεργημένος, έβλεπε ο Γέροντας ότι είχε μία οικοδομή, υπήρχε, και όλοι μαζί οι άνθρωποι την έχουμε την καλή φύση μέσα μας. Γιατί ο Κύριος μας έπλασε σωστούς, καλούς, εμείς κάνουμε επιλογές και γινόμαστε κακοί. Κακή χρήση του αυτεξουσίου κάνουμε και γινόμαστε κακομαθημένοι. Γιατί; Γιατί θέλουμε να δοξαστούμε, γιατί θέλουμε να αποκτήσουμε λεφτά .. και χάνουμε τον ίσιο δρόμο.

Ενώ στον δρόμο τον ίσιο δεν έχεις τίποτα να φοβηθείς, ούτε την ασθένεια, ούτε τη δυστυχία, ούτε την οδύνη. Τίποτα. ..

***

Απομαγνητοφώνηση Φαίη/Αβέρωφ

Σχολιάστε

