ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Η ΘΡΑΚΗ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ !

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • 1944-49

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • ΑΡΧΕΙΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • Tηλεοπτικές Προτάσεις

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Πετροβούβαλος στο Ο δρόμος της πολιτικής αν…
    anastasia gaila στο Ο δρόμος της πολιτικής αν…
    Πετροβούβαλος στο Γιάφκα των Οικουμενιστών η πάλ…
    Φαίη στο Συλλογή ειδήσεων 26ης Μαρτίου…
    Φαίη στο Γιάφκα των Οικουμενιστών η πάλ…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ γιά γερμ.ἀποζημιώσεις

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΝΕΟΝ ΜΟΥΣΕΙΟΝ ΑΚΡΟΠΟΛΕΩΣ

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

H Eurovision ως μηχανισμός προπαγάνδας: Οι Τάταροι & το αντιρωσικό μένος

Posted by Μέλια στο Μαΐου 18, 2016

..ΤΑΤΑΡΟΙ

Ανδρέας Μουντζουρούλιας  Φοιτητής Πολιτικών Επιστημών

Σάββατο 14 Μαϊου 2016, σημειώστε αυτή την ημερομηνία. Είναι η μέρα που η μουσική πέθανε σε έναν διαγωνισμό όπου ο αρχικός του στόχος ήταν, πριν δεκαετίες τουλάχιστον, η αρμονία μεταξύ των λαών της Ευρώπης. Δυστυχώς τα τελευταία χρόνια και με πιο κραυγαλέο παράδειγμα τον διαγωνισμό που έλαβε χώρα πρν λίγα 24ωρα, αποδεικνύεται ως ένα «όπλο» της ελίτ για να χειραγωγήσει λαούς, συνειδήσεις και φυσικά για άλλη μiα φορά να χτυπήσει την Ρωσία του Βλαδίμηρου Πούτιν.

Τον διαγωνισμό τον κέρδισε η Ουκρανία. Το σκάνδαλο βρίσκεται στο ότι η χώρα που κέρδισε τις περισσότερες ψήφους από το κοινό ήταν η Ρωσία. Αλλά η επιτροπή του διαγωνισμού αποφάσισε να δώσει την νίκη στην χώρα που ελέγχεται πλέον από την Δύση, στην Ουκρανία.

Η Eurovision επέλεξε να υποστηρίξει τους συνεργάτες του Αδόλφου Χίτλερ και της ναζιστικής Γερμανίας μέσω ενός προπαγανδιστικού τραγουδιού που μιλά για την «εκτόπιση των Τατάρων της Κριμαίας» από τον Στάλιν.

Η EBU με λίγα λόγια «θρηνεί» για την ποινή που είχε επιβάλλει στους συνεργάτες των Γερμανών στον Β’ ΠΠ, τους Τάταρους της Κριμαίας, η σοβιετική κυβέρνηση!

Η προοπτική στο να φιλοξενήσει η Ρωσία έναν μεγάλο διαγωνισμό, που θα τον παρακολουθούσαν εκατ. σε όλον το κόσμο φαίνεται πως τάραξε την ελίτ της Ευρώπης. Μην ξεχνάμε πως η Ρωσία θα φιλοξενήσει το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου το 2018. Όπως φαίνεται η Ρωσία χάλασε την «σούπα» στο παγκόσμιο γεωπολιτικό γίγνεσθαι, τρανό παράδειγμα η Συρία και η Ουκρανία και ορισμένοι κάνουν ότι μπορούν για να την απομονώσουν.

ΤΟ ΦΕΤΙΝΟ ΠΑΡΑΔΟΞΟ (;) ΤΗΣ EUROVISION

Για πρώτη φορά σε διαγωνισμό της Eurovision στον τελικό διαγωνισμό, ανακοινώθηκε αρχικά η βαθμολογία που έβαλαν τα μέλη της κάθε κριτικής επιτροπής και στη συνέχεια του κοινού (οι οποίες αθροίστηκαν).

Οι διοργανωτές χαρακτήρισαν την αλλαγή αυτή στον τρόπο με τον οποίο έγινε η βαθμολογία, στον διαγωνισμό της Eurovision, ως την πιο σημαντική των τελευταίων 40 ετών.

«Η νέα διαδικασία ψηφοφορίας εγγυάται, ότι το τραγούδι, που θα αρέσει περισσότερο στο κοινό, θα συγκεντρώσει 12 βαθμούς, ανεξάρτητα από το πώς θα ψηφίσουν οι κριτικές επιτροπές», διευκρίνισε ο καθ’ ύλην αρμόδιος του διαγωνισμού Ιόν Ούλα Σάντ.

Φέτος το κοινό επέλεξε τον Ρώσο Σεργκέι Λάζαρεφ και το τραγούδι του «You Are The Only One». Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας των κριτικών επιτροπών, την πρώτη θέση κατέλαβε η Ντέμι Ιμ από την Αυστραλία (τον Σεργκέι οι κριτικές επιτροπές τον κατέταξαν στην 5η θέση).

Όμως σύμφωνα με τα αθροιστικά αποτελέσματα, νικήτρια του διαγωνισμού ανακηρύχθηκε η ουκρανή τραγουδίστρια Τζαμάλα, δηλαδή η τραγουδίστρια που συμμετείχε και την οποία ούτε το κοινό, ούτε οι κριτικές επιτροπές την κατέταξαν στην πρώτη θέση!!

Έτσι το αποτέλεσμα ήταν ο Σεργκέι Λάζαρεφ να βρεθεί στην τρίτη θέση και η Ντέμι Ιμ στην δέυτερη. Η διαφορά στους βαθμούς μεταξύ αυτών που μπήκαν στην πρώτη τριάδα δεν είναι μεγάλη: η Ουκρανία συγκέντρωσε 534 βαθμούς, η Αυστραλία 511, η Ρωσία 491 και η Βουλγαρία (στην 4η θέση) μόνο με 307 βαθμούς.

Οι κριτικές επιτροπές των χωρών έδειξαν περισσότερο τις πολιτικές τους προτιμήσεις, και μάλιστα σε έναν διαγωνισμό, στον οποίο διαρκώς υπογράμμιζαν ότι «η Γιουροβίζιον είναι εκτός πολιτικής, και πως το κύριο στοιχείο είναι το τραγούδι».

Το ‘εκτός πολιτικής’, δεν τηρήθηκε και μάλιστα από την αρχή. Όλες οι παραινέσεις που έγιναν για να αποκλεισθεί η εκπρόσωπος της Ουκρανίας για το πολιτικό περιεχόμενο του τραγουδιού (που αναφέρεται στα τραγικά —για τους Τατάρους- γεγονότα του εκτοπισμού τους το 1944), δεν ελήφθησαν υπ όψιν με το επιχείρημα, ότι το τραγούδι δεν περιείχε τάχα «άμεσες αναφορές σε τρέχοντα γεγονότα».

ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΑΤΑΡΟΙ

Οι Τάταροι της Κριμαίας αλλά και άλλων περιοχών μιλούν ταταρικά, γλώσσα με τουρανικές ρίζες (τουρκομογγολικές), είναι μουσουλμάνοι και ιστορικά εξυπηρετούσαν πάντα την οθωμανική αυτοκρατορία εναντίον της Ρωσίας. Η Ρωσία κατέλαβε το Χανάτο τους στην Κριμαία το 1783 και οι περισσότεροι Τάταροι αναγκάστηκαν να μεταναστεύσουν κυρίως σε περιοχές της οθωμανικής αυτοκρατορίας.
Το 1783, η τσαρίνα Αικατερίνη ΙΙ, η οποία ήθελε να επεκτείνει την αυτοκρατορία της προς το Νότο, αποφασίζει να καταλάβει την Κριμαία, η οποία βρισκόταν ακόμη υπό την επιρροή της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας. Οι Τάταροι, μουσουλμάνοι σουνίτες, ήταν η μεγαλύτερη εθνότητα σε αυτή την περιοχή. Η Κριμαία γίνεται ρωσική, γεγονός που επιτρέπει στη Ρωσία να αποκτήσει λιμάνι στη Μαύρη Θάλασσα με όλα τα στρατηγικά πλεονεκτήματα αυτής της απόκτησης: άνοιγμα στις ζεστές θάλασσες, όπως η Μεσόγειος, και μεγαλύτερη επιρροή σε όλη την περιοχή. Η ναυτική βάση που δημιουργήθηκε στη Σεβαστούπολη θεωρείται ακόμη σήμερα από τους Ρώσους μεγάλης γεω-στρατηγικής σημασίας και εξαιρετικού στρατιωτικού ενδιαφέροντος.

Έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον λοιπόν να γίνει αντιληπτό τι έκαναν τότε οι Τάταροι της Κριμαίας κατά την διάρκεια του Β’ ΠΠ. Οι Τάταροι όπως και οι ισλαμιστές της Βοσνίας και οι Κροάτες στην πρώην Γιουγκοσλαβία και το Τουρκεστάν πολέμησαν εθελοντικά με τα γερμανικά SS.

Πάνω από 100.000 Σοβιετικοί Ρώσοι και Ουκρανοί εκτελέστηκαν στην Κριμαία από τους Τατάρους SS, συνεργάτες των Γερμανών μεταξύ 1941-1944, στην Κριμαία.

Ένα επιπλέον στοιχείο που σπανίως αναδεικνύεται στη σχετική ιστοριογραφία είναι η ιδιαίτερη σκληρότητα με την οποία έπεσε η ναζιστική κατοχή πάνω στους λαούς της Κριμαίας.

Στα εγκλήματα των Γερμανών συγκαταλέγονται μεταξύ άλλων και η εκτέλεση 91.678 σοβιετικών πολιτών μεταξύ του Οκτώβρη του 1941 και του Απρίλη του 1942.

Με άλλα λόγια, μέσα σε έξι μήνες περίπου εκτελέστηκε από τις δυνάμεις κατοχής ο ένας στους δέκα κατοίκους της περιοχής. Σε αυτό το πλαίσιο, η συνεργασία με τις δυνάμεις κατοχής, είτε αυτή ήταν στρατιωτικού είτε οικονομικού χαρακτήρα, αποκτά την πραγματική της διάσταση όπως οι Τάταροι της Κριμαίας.

OTAN H ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΒΟΛΗ… ΚΑΙ Η ΕΒU ΑΠΕΚΛΕΙΣΕ ΤΑ »ΠΟΛΙΤΙΚΑ» ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ

Tο 1976 η Ελλάδα, με το μοιρολόι της μαυροφορεμένης Μαρίζας Κωχ, «Παναγία μου – Παναγία μου», προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων και τάραξε τα νερά της Γιουροβίζιον. Το τραγούδι – επιλογή του Χατζιδάκι – μιλούσε για την Τουρκική εισβολή και το δράμα του Κυπριακού λαού.

Οι διοργανωτές απέτρεψαν την τραγουδίστρια να βγει να τραγουδήσει το κομμάτι ή αν το έκανε έπρεπε να υπογράψει πρώτα ένα χαρτί που θα έλεγε ότι αναλαμβάνει η ίδια την ευθύνη, αφού κυκλοφορούσε η φήμη ότι Τούρκος ελεύθερος σκοπευτής θα στόχευε την Κωχ την ώρα της εμφάνισής της.

Στην Τουρκική τηλεόραση, τη στιγμή του Ελληνικού τραγουδιού, διακόπηκε η μετάδοση και είχε μεταδοθεί ενα τραγούδι για το τουρκικό έθνος. Η EBU, τιμώρησε την στάση της Τουρκίας τότε, απαγορεύοντας της τη συμμετοχή έως το 1979, όπου και επέστρεψε, ενώ παράλληλα έθεσε όρο να μην επιτρέπονται πολιτικά τραγούδια στο διαγωνισμό.

χρόνια μετά, η Ουκρανία χρησιμοποιεί τον διαγωνισμό για να «ξεπλύνει» τους νεοναζί της Ουκρανίας. Επιλέχθηκε τραγούδι ενάντια στην ΕΣΣΔ, αφιερωμένο σε συνεργάτες του Χίτλερ με την ανοχή της EBU.

Πληροφορίες: greece-russia2016.gr, RT, dialogos.com.cy

Πηγή: iThesis

.

Advertisements

Ένα Σχόλιο to “H Eurovision ως μηχανισμός προπαγάνδας: Οι Τάταροι & το αντιρωσικό μένος”

  1. Φαίη said

    Και η Αυστραλία στη eurovision;
    Δεν το ήξερα !! Ήμαρτον !!

    Να μην ξανασυμμετάσχουμε σ’ αυτήν την γελοιότητα. Με ποιο δικαίωμα χρησιμοποιούν τα χρήματά μας για αυτό το προπαγανδιστικό γυφτο-πανηγύρι της παγκοσμιοποίησης;

    Το κορυφαίο θα είναι να σηκωθούν να φύγουν οι ευρωπαϊκές χώρες και να γίνεται η ‘eurovision’ με την Αυστραλία, το Ισραήλ και το Αζερμπαϊτζάν.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s