ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Η ΘΡΑΚΗ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ !

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • 1944-49

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • ΑΡΧΕΙΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    «Η Αγία Σοφία δεν εί… στο «Η Αγία Σοφία δεν είναι δυνατό…
    Ρασιώτη Αναστασία στο Σκέψεις και εντυπώσεις από τα…
    Πετροβούβαλος στο Το Brexit ως βρετανική στρατηγ…
    Ισλάμ, Ιουδαϊσμός, Ι… στο Ὑπόδειγμα ἐπιστολῆς γονέα γιά…
    Kωνσταντίνος Ιωάν. Π… στο Πολιτικοί: Η κατάρα τού τ…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ γιά γερμ.ἀποζημιώσεις

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΝΕΟΝ ΜΟΥΣΕΙΟΝ ΑΚΡΟΠΟΛΕΩΣ

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

ΝΕΟΛΟΓΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΝΑΤΡΟΠΕΣ

Posted by Φαίη στο Μαΐου 13, 2016

Γράφει ο Ελευθέριος Αναστασιάδης.

»Κάνε τους άνδρες μισές γυναίκες
και τις γυναίκες μισούς άνδρες,
έτσι θα κυβερνάς εύκολα πάνω σε
μισά πράγματα .»

Mao Zedong

Καθημερινά, τα αυτιά μας βασανίζονται από νέους λεκτικούς όρους όπως: «ομοφοβία»,»τρανσφοβία», «Θεωρία του Φύλου», κλπ. Το κακό είναι ότι δεν βασανίζονται μόνον τα αυτιά μας, αλλά και οι κοινωνίες μας οι οποίες στηριζόμενες σε αυτά τα νέα ανθρωπολογικά σχήματα, οδηγούνται σε μία πλήρη αποδόμηση και στον αφανισμό κάθε παραδοσιακής αρχής και αξίας. Μία τόσο »καλή» πορεία της κοινωνίας λοιπόν, να μην γνωρίζουμε που την οφείλουμε, δεν είναι σωστό. Πρέπει να αποδοθούν οι πρέπουσες »τιμές» στους πρωτοπόρους που χάραξαν αυτά τα νέα μονοπάτια.

Όπως είχαμε γράψει σε ένα άλλο άρθρο, οι λέξεις δεν είναι μόνον λέξεις, είναι οι σημασιολογικές γέφυρες που συνδέουν τη συλλογική φαντασία με την πραγματικότητα. Είναι η πραγματικότητα όπως παρουσιάζεται από μία κοινότητα. Αυτή η παρουσίαση μπορεί να είναι περισσότερο ή λιγότερο αληθής, περισσότερο ή λιγότερο ιδεολογική. Μεταβολή της έννοιας των λέξεων σημαίνει μεταβολή του τρόπου με τον οποίο τα άτομα αντιλαμβάνονται το υπάρχον. Ενώ οι διάλεκτοι και οι γλωσσικές ιδιαιτερότητες εξαφανίζονται και η γλώσσα γίνεται μία μονόδρομη διαδικασία που επιβάλλεται από τα πάνω-όπως για παράδειγμα οι νεολογισμοί »ομοφοβία», »ανθρώπινα δικαιώματα», »ξενοφοβία» κλπ – η σημασία των λέξεων δεν γεννιέται πλέον αυθόρμητα από την κοινότητα. Η διαδικασία νοηματοδότησης εντός του λεξικού δεν καθορίζεται από κοινού, αλλά είναι μονοπώλιο κάποιων.

Al Goldstein

Ομοφοβία: ένας όρος που ουσιαστικά χρησιμοποιείται για να στιγματίσει και να περιθωριοποιήσει όποιον αντιτίθεται στο φαινόμενο της ομοφυλοφιλίας. Τον όρο αυτόν τον δημιούργησε ο εβραίος ψυχολόγος George Weinberg το 1972 στο βιβλίο του »Society and the Healthy Homosexual», μέσα στο οποίο υποστήριζε ότι όσοι νοιώθουν απέχθεια για την ομοφυλοφιλία…πάσχουν από κάποια ψυχολογική ασθένεια. Συνέβαλε επίσης στον να επαλειφθεί η ομοφυλοφιλία ως σεξουαλική διαταραχή από το DSM (Διαγνωστικό και Στατιστικό Εγχειρίδιο Ψυχικών Διαταραχών). Πως όμως αυτό ο όρος έγινε ευρύτερα κοινωνικά γνωστός; Πολύ απλό: ο George Weinberg είπε στον εβραίο φίλο του Al Goldstein, εκδότη πορνογραφικών περιοδικών, να εισαγάγει αυτή την λέξη μέσα στα περιοδικά του. Ο όρος λοιπόν που εισήχθηκε κοινωνικά από δύο πορνοπεριοδικά, σήμερα χρησιμοποιείται από όλους τους »καθώς πρέπει» δημοσιογράφους και »ορθώς» σκεπτόμενους αναλυτές, αλλά ακόμη και από…νομοθέτες! Αυτό σημαίνει πρόοδος αμαθείς και σκοταδόφιλοι (για να δημιουργήσω και εγώ ένα νεολογισμό) αναγνώστες του Θεόδοτου.

Sandra Ruth Lipsitz Bem

Θεωρία του Φύλου: Δεν γεννιόμαστε άνδρες ή γυναίκες, απλά ανάλογα με το περιβάλλον μέσα στο οποίο μεγαλώνουμε μαθαίνουμε να νοιώθουμε άνδρες ή θηλυκά. Δηλαδή, αγαπητέ αναγνώστη άρρενα, αν είχες πέσει στο κατάλληλο περιβάλλον, τώρα ίσως θα μας διάβαζες… βάφοντας τα νύχια σου. Που οφείλουμε αυτή την νέα θαυμαστή ανθρωπολογική θεωρία; Μα ασφαλώς στην εβραία ψυχολόγο Sandra Ruth Lipsitz Bem, η οποία αφιερώθηκε σε μελέτες πάνω στην ανδρογυνία και σε έρευνες πάνω στην ταυτότητα του φύλου. Σήμερα, η θεωρία του φύλου εισάγεται στα ευρωπαϊκά σχολεία με αποτέλεσμα, να διδάσκουν στα παιδιά ότι ανεξάρτητα εάν γεννηθήκαν αγόρια ή κορίτσια, μπορεί να γίνουν ότι θέλουν, το φύλο είναι κάτι σχετικό και μεταβάλλεται κατά βούληση ή κατά μάθηση.

Αυτά τα νέα ήθη που περιγράψαμε εισάγονται και στα ελληνικά σχολεία, για παράδειγμα: «Η ομάδα «Ομοφοβία και Τρανσφοβία στην Εκπαίδευση«, σε συνεργασία με το Σχολείο Παιχνιδιού-Εργαστήρι Πολιτιστικής Εκπαίδευσης, τη Ζωντανή Βιβλιοθήκη-Human Library Greece (= ιδού οι μηχανισμοί που χρησιμοποιούν) και το Σύλλογο Διδασκόντων του 66ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών, διοργανώνει την Παρασκευή 2 Μαΐου 2014 στις 16:45, στο 66ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών, ημερίδα με θέμα «Ομοφοβία και Τρανσφοβία στην Εκπαίδευση, Παιδιά – Γονείς – Εκπαιδευτικοί».

ΤΑ ΝΕΑ ΑΔΙΚΗΜΑΤΑ

Στις ημέρες μας, εισάγονται στο νομικό και εθιμικό δίκαιο κανόνες που θα αφορούν νέες μορφές παρανομίας, οι οποίες θα αποτελούν »ψυχο-αδικήματα»: όποιος δεν δέχεται το αφύσικο ως φυσικό, ακόμη και ως σκέψη, ως ιδέα, όποιος αισθάνεται αποτροπιασμό για το παραβατικό, για το μη ομαλό, θα καταγγέλλεται και θα εξοστρακίζεται από την κοινωνία ως μίασμα, ως »μανιακός της ομαλότητας», ως παραβάτης των δύο βασικών εντολών της μετανεωτερικότητας:

Α. ΜΗΝ ΛΑΤΡΕΥΕΙΣ ΑΛΛΟΥΣ ΘΕΟΥΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΔΟΝΗ.

Β. ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΟΝ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΑ – ΕΘΝΙΚΑ – ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ, ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΜΟΙΟ ΣΟΥ.

Από εδώ και μπροστά ο δυτικός κόσμος θα πορευθεί βάσει αυτών των δύο εντολών. [Η κατάσταση είναι πλέον κωμικοτραγική: Πως νομίζετε ότι αποκαλούν τους λαθρομετανάστες στην Γερμανία; «άτομα με μεταναστευτικό υπόβαθρο». Το άκρον άωτον της πολιτικής ορθότητας!]
Οι κοινωνίες και οι χώρες δεν οδηγούνται στην διάλυση τυχαία, από συμπτώσεις ή απλά λάθη. Γνωρίζετε ασφαλώς τον μύθο για τους καλικάντζαρους: μένουν στα σκοτεινά έγκατα και εκεί πριονίζουν τον κορμό του δένδρου που κρατά τη γη.

ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΟΡΘΑ

ΚΟΚΚΙΝΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ ΚΑΙ ΣΤΑΧΤΟΠΟΥΤΑ: ΤΕΛΟΣ

Η κοκκινοσκουφίτσα και η σταχτοπούτα είναι »σεξιστικά παραμύθια». Αυτό αφήνει να εννοηθεί η Γαλλίδα υπουργός Najat Vallaud-Belkacem, που εγκαινίασε μία εκστρατεία για να καλυτερεύσει τα βιβλία που χρησιμοποιούνται στα προγράμματα των δημοτικών σχολείων, «προλαμβάνοντας τα στερεότυπα που δημιουργούν διακρίσεις και προωθούν την ανισότητα μεταξύ των μαθητών» -είπε η υπουργός, όπως γράφει η εφημερίδα ‘Le Figaro‘. Η υπουργός ανέφερε μία μελέτη του κέντρου Hubertine Auclert (φεμινιστική οργάνωση), σύμφωνα με την οποία πολλά παραμύθια είναι συχνά γεμάτα από »σεξιστικές απεικονίσεις». Ο φάκελος πάνω στις σεξιστικές απεικονίσεις στον πρώτο έτος του δημοτικού σχολείου αναλύει 22 εικονογραφημένα εγχειρίδια που προορίζονται για τα παιδιά. Στην μελέτη υποστηρίζεται ότι «σχεδόν σε όλα τα παραμύθια τα θηλυκά πρόσωπα είναι θύματα στερεότυπων και κορίτσια και γυναίκες απεικονίζονται στην κουζίνα ή ενώ κάνουν οικιακές εργασίες. »

Ο Θεόδοτος κάνει εποικοδομητικές προτάσεις προς την σοσιαλίστρια υπουργό:

Α) Η Σταχτοπούτα να αντικατασταθεί από τον Σταχτοπούτο.
Β) Οι ζωοφιλικές οργανώσεις να διαμαρτυρηθούν εναντίον της Κοκκινοσκουφίτσας η οποία χαρακτηρίζει ως κακό τον λύκο, και να μηνυθεί ο κυνηγός που τον έσφαξε (να αναλάβει η δικαιοσύνη, επιτέλους!) Επίσης, η Κοκκινοσκουφίτσα να αντικατασταθεί από τον Κοκκινοσκουφίτσο, ο οποίος οικειοθελώς θα προσφέρεται ως γεύμα για τον καλό λύκο. Επιτέλους, να μπει λίγη τάξη στο κόσμο, εξάλλου οι σοσιαλιστές πάντα φροντίζουν γι’ αυτήν!

Πηγή Θεόδοτος

Advertisements

Ένα Σχόλιο to “ΝΕΟΛΟΓΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΝΑΤΡΟΠΕΣ”

  1. Φαίη said

    Την καταπίεση αυτής της πρωτοφανούς ανωμαλίας που επιβάλλεται από μια αρρωστημένη ελιτιστική μειοψηφία τη νοιώθει η συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων.

    Το ερώτημα όμως είναι γιατί δεν αντιδρά. Πως κάθεται και δέχεται να ποτίζονται τα παιδιά του με αυτό το δηλητήριο ακόμα και μέσα στα σχολεία. Πως βάζει ως πρώτο κριτήριο όταν ψηφίζει τους ‘εκπροσώπους’ του (μη χ@@@) την τσέπη του και όχι την ποιότητα της διαπαιδαγώγησης των παιδιών του.

    Κύριος λόγος. Η απομάκρυνση του ιδίου από τις καθαρές αξίες. Έχοντας χάσει ο ίδιος την επαφή και τον ζήλο του για τις πραγματικές αξίες δεν μπορεί να βρει τα λόγια να εκφράσει την αντίθεσή του. Νοιώθει μεν την ‘ενόχληση’ αλλά το συναίσθημα της επείγουσας και επιτακτικής ανάγκης να διαμαρτυρηθεί με όποιον τρόπο περνάει από το χέρι του δεν υπάρχει. Αυτός ο άνθρωπος είναι πραγματικά φυλακισμένος και ας μην έχει γύρω του κάγκελα.

    Άλλοι λόγοι που ακολουθούν: Η αδιαφορία και ο εγωισμός.
    Και τα δύο αυτά πηγάζουν από τον σύγχρονο τρόπο ζωής όπου ο άνθρωπος έχει εστιάσει το ενδιαφέρον του και τον χρόνο του σε απατηλές και άσκοπες ενέργειες που ταΐζουν ένα άρρωστο εγώ, το δικό τους και των παιδιών τους. Ένα αέναο κυνήγι υλικών αγαθών το οποίο βάζουν στην ίδια ζυγαριά με τις αξίες. Για αυτούς, η παροχή υλικών αγαθών εκπληρώνει τον ρόλο τους ως γονείς και παρέχει στα παιδιά τους εφόδια για το μέλλον. Κούνια που τους κούναγε.
    Και όσο για την ‘ορθή διαπαιδαγώγηση’ τους αρκεί να λένε στα παιδιά τους να είναι ‘καλά παιδιά’. Η ‘ηθική’ τους, περιορίζεται στον στείρο ορθολογισμό της εποχής μας που δολοφονεί εν ψυχρό την ιερή αποστολή του ανθρώπου σε αυτή τη γη και τον μετατρέπει σε κατάσταση χειρότερη και από του ζώου. Δεν βλέπουν ότι αυτή η ‘ηθική’ στην οποία βασίζουν τη ζωή τους καταρρέει παταγωδώς, δεν θέλουν να το δουν και τρέχουν στους ψυχιάτρους να δουν τι φταίει.

    Στέλνω λοιπόν και εγώ μερικές φορές κάτι τέτοια άρθρα σε γνωστούς μου και μου λένε, μην μας τα στέλνεις διότι εμείς δεν συμφωνούμε με τις απόψεις τους και μας ενοχλείς που μας τα στέλνεις.
    Και λυπάμαι, όχι για αυτούς, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΘΩΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s