ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Η ΘΡΑΚΗ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ !

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • 1944-49

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • ΑΡΧΕΙΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    SXOLIASTHS στο Ντροπή στο δήθεν εκπαιδευτικό…
    Φαίη στο Μία ατυχής, ατυχέστατη δήλωση…
    Φαίη στο Ανακοινωθέν για την θεατρική π…
    Φαίη στο ΓΕΝ. ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΙΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΣΚ…
    Εκκλησία της Ρωσσίας… στο Εκκλησία της Ρωσσίας: «Άθεος ο…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ γιά γερμ.ἀποζημιώσεις

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΝΕΟΝ ΜΟΥΣΕΙΟΝ ΑΚΡΟΠΟΛΕΩΣ

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Λαός δυσσεβής και παράνομος….

Posted by Φαίη στο Απρίλιος 6, 2016

του Νεκτάριου Δαπέργολα, Διδάκτορος Ιστορίας

Η χαρακτηριστική ευκολία με την οποία ξεσηκώνονται πραγματικές θύελλες επικρίσεων και χλευαστικών σχολίων κάθε φορά που ορισμένοι (ελάχιστοι δυστυχώς) ιεράρχες μας τολμούν να πουν δημοσίως κάποια απλώς αυτονόητα πράγματα (από τη σχέση της γιόγκα ή των λεγομένων πολεμικών τεχνών με τις ανατολικές θρησκείες έως τις πνευματικές παγίδες του οικουμενισμού και από τα επίχειρα του συμφώνου συμβίωσης μέχρι τον θανάσιμο κοινωνικό, δημογραφικό και εθνικό κίνδυνο που διατρέχει η πατρίδα μας εξαιτίας του μεταναστευτικού) και ταυτόχρονα η απίστευτη ελαφρότητα με την οποία χαρακτηρίζονται ως ακραίοι, γραφικοί, ξενοφοβικοί, φονταμενταλιστές κλπ, παρέχουν καθημερινά προφανείς αφορμές προβληματισμού, αλλά και θλίψης, για τα ανεκδιήγητα πνευματικά χάλια στα οποία έχει πλέον διολισθήσει ο πάλαι ποτέ λαός της Φιλοκαλίας.

Αφορμές που έρχονται φυσικά να προστεθούν σε όλες τις προηγούμενες. Στις απειράριθμες προηγούμενες, που συναντούμε συνεχώς ολόγυρά μας και που τεκμηριώνουν την πραγματικά παράδοξη ευκολία με την οποία ο λαός μας καταπίνει εδώ και χρόνια αμάσητη όλη αυτή την άθλια θεματολογία την οποία έχουν πλέον εμπεδώσει οι ινστρούχτορες της Νέας Τάξης και τα εντόπια παπαγαλάκια τους.

Την ευκολία με την οποία καταπίνει όλα αυτά τα υποβολιμαία σκουπίδια: από την κατακεραύνωση της δήθεν ισλαμοφοβίας και του ρατσισμού μέχρι τον «σεβασμό του διαφορετικού» (sic) και την υποτιθέμενη ομοφοβία . από την επιδεικτικά αθεϊστική θολοκουλτούρα ως τη νεοεποχίτικη συγκρητιστική θρησκευτική ισοπέδωση . από τη συστηματική διοχέτευση όλων των παραπάνω στην ελληνική εκπαίδευση (μαζί με τις «καινοτόμες δράσεις», το bullying, τα «ευέλικτα προγράμματα» της πλήρους αμορφωσιάς και ανοησίας κλπ.) μέχρι τις σύγχρονες ψυχώσεις του «προοδευτισμού», της ψευδεπίγραφης οικολογίας, της αρρωστημένης και στρεβλής ζωοφιλίας . από τον χύδην χλευασμό προς οτιδήποτε θυμίζει πατρίδα κι ορθόδοξη πίστη μέχρι τη ζηλωτική προάσπιση κάθε είδους ανωμαλίας και άρρωστης διαστροφής ως αυτονόητης, εν ονόματι μιας κάποιας (ανυπόστατης) δημοκρατίας και μιας κάποιας (εγκάθετης) ψευτοπροόδου. Όλη αυτή τη σύγχυση, την παράκρουση και τη λοβοτομή που έχει υποστεί μαζικά ο λαός μας – και κυριολεκτούμε στο τελευταίο, γιατί βέβαια δεν τη συναντούμε πια μόνο σε κάποια κέντρα προπαγάνδας, μόνο σε σποραδικές «δεξαμενές σκέψης», μόνο στα βοθροκάναλα της διαπλοκής ή στα λοιπά «στημένα» Μέσα Μαζικού Εκμαυλισμού, αλλά και σε πλείστο μέρος του κόσμου. Πράγματι, μια ολιγόλεπτη καθημερινή περιήγηση στα σχόλια των ιστοσελίδων και ιδίως των λεγόμενων χώρων κοινωνικής δικτύωσης (facebook, twitter), αλλά και μία σύντομη μόνο επαφή με όσα λέγονται και ακούγονται στα μέρη των καθημερινών επαγγελματικών και άλλων συναναστροφών μας, είναι δυστυχώς αρκετή για να τεκμηριώσει απόλυτα του παραπάνω λόγου το αληθές.

Και φυσικά δεν θέλουμε να γενικεύουμε. Είναι βέβαιο πως υπάρχουν και πολλοί σε αυτόν τον τόπο που αισθάνονται και ζουν διαφορετικά. Δεν ξέρουμε όμως πόσοι είναι αυτοί και αν επαρκούν (σαν τους 10 των Σοδόμων) για να αποτρέψουν την καταβαράθρωση και το επερχόμενο Τέλος. Και γενικότερα, το γνωρίζουμε πως υπάρχουν και άνθρωποι καλοπροαίρετοι, ένα αναμφίβολα μεγάλο πλήθος συμπατριωτών μας που υποφέρουν με όλη αυτή την προϊούσα εξαθλίωση, που και από πολιτικής άποψης ίσως ασφυκτιούν ανάμεσα στην αποχή και στην περιστασιακή επιλογή του εκάστοτε μη χείρονος. Και αυτών τα αντανακλαστικά όμως έχουν πλέον αμβλυνθεί, άπαντες έχουν πια βουλιάξει μέσα στη γενική αίσθηση της ματαιότητας, τη διάχυτη φοβία, την έλλειψη φρονήματος, την απογοήτευση από τις λογής (πολιτικές και εκκλησιαστικές) ηγεσίες, την καθεστώσα παθητικότητα. Και οι όποιες αντιδράσεις εκδηλώνονται κατά καιρούς, είναι πια μόνο για λόγους οικονομικούς, κάθε άλλη αιτία φαίνεται πως έχει δυστυχώς εκλείψει. Και σεβαστές βέβαια οι κινητοποιήσεις των αγροτών ή οι απεργίες των εργαζομένων, σεβαστός ο αγώνας για τα μισθολογικά και το ασφαλιστικό, δεν είδαμε όμως την παραμικρή αντίδραση για θέματα πνευματικά (όπως η ανείπωτη τραγωδία της επισημοποιημένης πλέον συμβίωσης των σοδομιτών) ή εθνικά (όπως το μεταναστευτικό ή η νεο-οθωμανική επέλαση). Ελάχιστες μόνο δεκαετίες πριν ο λαός μας (αν και πάλι υπό πνευματική παρακμή) μπορούσε τουλάχιστο να κατακλύζει ενίοτε τους δρόμους και για τέτοια θέματα. Τώρα όμως ακόμη κι αυτό δείχνει πραγματικά αδιανόητο. Τώρα, μόνο νεοταξίτικες εκδηλώσεις βλέπουμε πια, άνδρες να φιλιούνται λάγνα πανηγυρίζοντας για τη νομική θεσμοθέτηση της αρρώστιας τους, εγκάθετα συστημικά στρατιωτάκια (αυτοφερόμενα ως…αντιεξουσιαστές) να ασχημονούν πάνω σε κάθε έννοια έθνους και ιστορίας, ψευδόσχημους «προοδευτικούς» να ασελγούν πάνω σε κάθε όσιο και ιερό γέννησε ποτέ του αυτός ο τόπος. Όλοι οι άλλοι απλώς κάπου κρύβονται.

Και πολύ φοβόμαστε βέβαια πως δεν θα δούμε καμμία ιδιαίτερη αντίδραση και για όσα αποτρόπαια βρίσκονται επί θύραις, όπως οι νέες ηλεκτρονικές ταυτότητες του οργουελικού εφιάλτη ή η ολοκλήρωση της εκπαιδευτικής λοβοτομής των ελληνοπαίδων (με τα νέα σχολικά βιβλία Ιστορίας και τις λοιπές…μεταρρυθμίσεις από τον εσμό των ελληνοφοβικών εκκλησιομάχων του φερομένου ως Υπουργείου Παιδείας). Το σύστημα έχει επικρατήσει, η νεοταξίτικη θεματολογία κι ορολογία είναι πια (θεσμικά και ουσιαστικά) κυρίαρχες, κάθε παρέκκλιση από τον συρμό και το κοπάδι λοιδωρείται και εξουθενώνεται ως γραφική ή σκοταδιστική.

Δεν αποκλείεται κάποιοι να τα θεωρήσουν υπερβολικά και υπέρ του δέοντος απαισιόδοξα όλα αυτά. Και ίσως και να είναι. Ίσως εκείνοι να έχουν άλλες «παραστάσεις», κάποια άλλα δεδομένα, που να δείχνουν την ύπαρξη μιας «άλλης Ελλάδας». Δυστυχώς εμείς θα το επαναλάβουμε ότι κάθε μέρα συναντούμε κυριολεκτικά εκατοντάδες περιπτώσεις από το διαδίκτυο, αλλά και από τη ζώσα μας πραγματικότητα, που δεν αφήνουν (ανθρωπίνως πάντοτε) περιθώρια αισιοδοξίας. Ευχόμαστε να διαψευστούμε, δυστυχώς όμως η εικόνα που βγαίνει μέσα απ‘ όλα αυτά δεν είναι εικόνα ενός λαού που μαθαίνει από τα παθήματά του, που διδάσκεται από τις δοκιμασίες του, που δείχνει σημάδια ανάνηψης και μεταστροφής. Είναι αντίθετα εικόνα που μέρα με τη μέρα γίνεται ολοένα και πιο ζοφερή, όλο κι πιο σπιλωμένη από τη λάσπη της ανοησίας, της χυδαιότητας, της αμετανοησίας. Και που φέρνει μοιραία στο μυαλό κάτι όχι ιλαρό και ελπιδοφόρο, αλλά αγωνιώδες και σκοτεινό. Ίσως και τίποτε παραπάνω εν τέλει από τον τόσο πικρό εκείνο στίχο της μεγαλοβδομαδιάτικης υμνολογίας: «Λαός δυσσεβής και παράνομος, ίνα τί μελετά κενά»;

Πηγή ΑΚΤΙΝΕΣ

Εικόνα ‘Rotten society’ από Aidwebs

Advertisements

26 Σχόλια to “Λαός δυσσεβής και παράνομος….”

  1. Πετροβούβαλος said

    Λυπάμαι βαθύτατα για τα τμήματα εκείνα της Ελληνικής κοινωνίας που έχουν τόσο πολύ πικραθεί (προφανώς λόγω απωθημένων και διαψευσμένων προσωπικών φιλοδοξιών) ώστε γενικώς και αδιακρίτως βγάζουν κάθε λίγο και λιγάκι τη χολή τους εναντίον του Ελληνικού Λαού γενικώς και αδιακρίτως. «Αφ’ υψηλού», δλδ. στα… ύψη όπου έχουν τοποθετήσει τους εαυτούς τους οι πάσης φύσεως…. κριτές, η πραγματική εικόνα χάνεται και κάπου εκεί «μωραίνει Κύριος ον βούλεται απωλέσαι».

    • Φαίη said

      Κατανοώ ότι τέτοια απαισιόδοξα μηνύματα μπορούν να κάμψουν το ηθικό του λαού αλλά εκεί μπαίνει το κομμάτι του πόσο διατεθειμένος είναι κάποιος να κοιτάξει τα πράγματα στα ίσια και να μετατρέψει μια αρνητική κατάσταση σε κάτι καλό.
      Δεν είναι άμοιρος των ευθυνών του ο λαός Πέτρο. Το έχουμε συζητήσει το θέμα πολλάκις. Οι δικές του ευθύνες είναι διαφορετικού είδους, ‘ποιοτικά’ και ‘ποσοτικά’ από αυτές των εξουσιαστών αν θες, αλλά παραμένουν ευθύνες και λάθη τα οποία δεν δείχνει να έχει συνειδητοποιήσει επαρκώς.
      Ο Ελληνικός λαός έχει ανάγκη από πνευματική αφύπνιση. Μόνο έτσι θα διεκδικήσει τον ζωτικό χώρο της ελευθερίας του και θα πάψει να είναι το κλωτσοκούδουνο του κάθε πολιτικάντη.
      Και να επισημάνω ότι δεν πιστεύω ότι τα πράγματα είναι τόσο αρνητικά όσο τα παρουσιάζει το άρθρο. Υπάρχει μία τάση αφύπνισης και προβληματισμού του λαού. Εγώ φυσικά δεν έχω φατσαμπούκα και δεν ξέρω τι γίνεται εκεί. Από τη δική μου εμπειρία στο δικό μου περιβάλλον βλέπω δύο τάσεις. Κάποιοι άνθρωποι έχουν αρχίσει να ανησυχούν και να προβληματίζονται και κάποιοι άλλοι ακριβώς επειδή η εποχή είναι βαθιά ασταθής, βυθίζονται ακόμα περισσότερο στην ψεύτικη ασφάλεια του ‘εγώ’ και του ‘έχω’. Με άλλα λόγια, έχει αρχίσει να ξεχωρίζει η ήρα από το στάρι.
      Γιατί σώνει και καλά πρέπει κάποιος να έχει ‘διαψευσμένες φιλοδοξίες’ για να γράψει κάτι τέτοιο; Εγώ έχω; Προσωπικά περίμενα περισσότερα από όλους μας σε αυτή τη φάση και επειδή δεν το βλέπω ώρες ώρες απογοητεύομαι.

      • Πετροβούβαλος said

        Δεν γράφουν όλοι έτσι λόγω διαψευσμένων φιλοδοξιών, αυτό είναι αλήθεια, αλλά κάτι πρέπει να γίνει με αυτή την πίκρα. Το άρθρο γράψει ανοησίες, στο μέτρο που ο Λαός, κρίνεται ως εννιαίο σώμα. Αυτά είναι πασοκιές. Και εν πάση περιπτώσει δείχνουν περιφρόνηση για το αίμα μας το οποίο ΔΕΝ περιορίζεται στα φαινόμενα που παράγει η πλύση εγκεφάλου ~200 ετών. Αν παρατηρήσουμε την Ελληική κοινωνία του μεσοπολέμου, το Έπος του 1940 μοιάζει αδιανόητο. Κρίμα για όσους έβριζαν τον Ελληνικό Λαό τότε (υπήρχαν και τότε, μόνο που δεν υπήρχαν τα «μέσα» για να υπάρξει γενική αναπαραγωγή).

        Τα γράφει και τα εξηγεί πολύ σοφά ο Γέρος του Μωρηά, ένας άνθρωπος ταπεινός (γι αυτό και σοφός): «Τα τέσσαρα πνίγουν το ένα (σ.2) και ας ήναι όσο θέλει ανδρειωμένο, δεν εσυγγνώμισαν κλήρος, μινίστροι, εμπορικό και λαός να καταβάλουν τον Σουλτάνο. Οι μινίστροι και ο κλήρος εμπήκαν εις το πηλάφι μαζή του και έτρωγαν. Ο λαός λιανός, ακέφαλος , οι έμποροι πεπαιδευμένοι έφυγαν, πέφτοντας η Κωνσταντινούπολις και επήγαν εις τα βασίλεια της Δύσης». https://averoph.wordpress.com/2014/10/11/%CE%B7-%CF%8E%CF%81%CE%B1-%CE%B7-%CF%80%CE%BB%CE%AD%CE%BF%CE%BD-%CF%83%CE%BA%CE%BF%CF%84%CE%B5%CE%B9%CE%BD%CE%AE-%CE%B7-%CF%80%CE%BB%CE%AD%CE%BF%CE%BD-%CE%B8%CE%B1%CE%BC%CF%80%CE%AE-%CF%84%CE%B7/

      • Φαίη said

        Τι να πω εγώ τώρα μπροστά στην κρυστάλλινη ματιά του Κολοκοτρώνη;

        Ναι, ο λαός είναι ακέφαλος Πέτρο, εσύ κοιτάς το θέμα στην πιο συλλογική του διάσταση και έχεις δίκιο. Εγώ όταν μιλάω για ‘ευθύνες του λαού’ εστιάζομαι στο ατομικό επίπεδο που αθροίζει το γενικό επίπεδο της πνευματικής κατάστασης του λαού. Είναι κάπως υποτιμητικό να βλέπουμε κυριολεκτικά τον λαό σαν ένα βόδι πχ με τέσσερα πόδια και χωρίς κεφάλι. Ο λαός αποτελείται από ανθρώπους που ο καθένας τους διαθέτει και από ένα κεφάλι το οποίο θα μπορούσε να είναι στέγη πνευματικότητας και αξιών. Το αμέσως επόμενο βήμα θα είναι η κεφαλή αυτού του λαού … για να μην αναγκαστεί και πει: «Φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους».

        Το ότι υπάρχουν «μέσα» όπου γίνεται αναπαραγωγή αυτών των μηνυμάτων μην το βλέπεις εντελώς αρνητικά όμως. Ίσως να λειτουργεί και σαν ένα προειδοποιητικό καμπανάκι για ορισμένους.

      • Πετροβούβαλος said

        4 πράγματα: Παράδειγμα, παράδειγμα, παράδειγμα και παράδειγμα. Χωρίς παράδειγμα οι γενικές κρίσεις είναι από κακές εώς ζημιογόνες. Όταν δεν υπάρχει παράδειγμα, θα ικανοποιούσε μία πρόταση, η μεταφορά μιάς εμπειρίας που δίνει αισιοδοξία, μία ιστορική γνώση που βλάπτει την απαισιοδοξία, κάτι τέτος παντων που δεν θα οδηγεί στην παραίτηση που… κατηγορείται. Δεν πιστεύω στα καμπανάκια. Πιστεύω στο ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ. Και έχω φάει άπειρες «πόρτες» από πικραμένους που στην απλή πρόσκληση να «δούμε ρε παιδιά τι θα κάνουμε» η απάντηση είναι «ο λαός έτσι κι ο λαός αλλιώς» κλπ. «Φακελωμένοι» και δύο εξ αυτών στον Αβέρωφ, ο ένας κάτοικος… Ισραήλ και ο άλλος βουλευτής των Αν.Ελλ. που λοξοκοιτάει προς τη ΝΔ.

      • Φαίη said

        Πέτρο, έχω την εντύπωση ότι κινούμαστε σε διαφορετικά επίπεδα της συζήτησης.

        Όλοι περνάνε από εξετάσεις. Και αυτοί που θέλουν να ηγηθούν και ο λαός, ο καθένας στο επίπεδό του.

        Άκουσε Πέτρο, θα το πω απλά γιατί με το πολύ μπλα μπλα μερικές φορές χάνεται η ουσία.

        Κοιτώ γύρω μου και βλέπω ΓΟΜΑΡΙΑ Πέτρο και αν αυτό δεν δικαιολογείται μία, πόσο αδικαιολόγητο είναι στην κατάσταση που ζούμε;

        Θέλεις παράδειγμα;;

        Έρχεται.

        Οσονούπω.

        Λέγεται, ΜΕΤΑΝΟΙΑ.

        Να δεις χαρακτήρα που θα στρώσει σε λίγα χρονάκια ο Έλληνας.

      • Πετροβούβαλος said

        Για να δούμε, γιατί εγώ Μετάνοια δεν βλέπω. Αυτό που βλέπω είναι αύξηση της ΣΥΝ – αισθήσεως κινδύνου και μετά βλέπουμε. Μακάρι δλδ. να προλάβουμε να δούμε Μετάνοια, αλλά νομίζω πως θα έχει παρέλθει ο χρόνος για κάτι τέτοιο όσον αφορά στις παρούσες ενεργές γενεές.

  2. Λαός δεν ειναι ούτε ο μόνο ο αρθρογράφος ούτε ΟΛΟΣ ο λαός ένας πρός έναν έλληνα.

    Αλλά στη Δημοκρατία ο λαός ψήφισε ΣΥΡΙΖΑ ΑΝΕΛ όχι μόνο το γεναρη του 2015
    αλλά αφου ΚΑΙ ειχε δει και το έργο και τον Σεπτέμβριο του 2015.

    Ο λαός θέλει το λιβανωτό του και τα ψέματάκια του.Γουστάρει τρελλά.

    Επίσης περιμένει κουτοπόνηρα να ξεβολευτει ό δίπλα από την αλλαγή ΤΗΝ ΌΠΟΙΑ ΑΛΛΑΓΗ
    και να μη θιγει ο ‘ιδιος.

    ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΕΙΝΑ ΔΥΣΤΥΧΙΑ.

    ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΗΔΗ ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΜΙΣΕΙ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΠΟΙΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ,ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΚΛΕΒΕΙ.

    Ο ΛΑΟΣ ΨΗΦΙΣΕ ΚΑΙ ΚΆΠΟΙΟΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΠΟΧΗΣ ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΠΑΡΑΛΥΣΗΣ.

    ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΟΙΚΟΥΝ; ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ; Η ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟ; Ι Η ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ;

    ΘΑ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ ΗΔΗ ,ΕΙΔΙΚΑ ΤΟΥΤΟΙ ΕΔΩ ΑΚΟΜΗ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.

    ΠΡΟΣΚΥΝΩ ΤΗ «ΧΑΡΗ» ΣΟΥ ΛΑΕ ΜΟΥ.

    Καμία απαγοήτευση για μενα δεν βγαζει το άρθρο .
    Να αγιάσει το στόμα του .
    Αλλά ο ελληνας θελει παραμυθι.
    Για αυτο και η Ελλάδα γεννησε το Θέατρο.
    ΟΤΙ ΠΟΝΑΕΙ ΠΟΛΥ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΕΧΝΗ.
    ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΝΑΕΙ.

    • Πετροβούβαλος said

      O.K. να και λίγη ακόμα «αλήθεια»: Ο αρθρογράφος είναι πανεπιστημιακός και αντί να κοιτάξει τα μούτρα του κλάδου του του… περισπούδαχτου, και να εντοπισει σφάλματα και αδυναμίες, αντί να παρουσιάσει τη δράση του κλάδου του, την από ανύπαρκτη εώς καταστροφική, υπό την έννοια ότι το ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ διδάσκει κυρίως και κατόπιν μπορεί κάποιος να κρίνει (που και πάλι άστοχο είναι) βρίζει τον λαό που… ψήφισε (κατά 50%) το πολιτικό σύστημα. Καλά κρασά για τις αλήθειες που πονάνε και έχω πολλές ακόμη για τους «κριτές».

      • Φαίη said

        Σε αυτό περί του «πανεπιστημιακού κλάδου» έχεις ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ.

      • Σοβαρό επιχείρημα!

      • Ενω εμεις εδω είμαστε αμόλυντοι άσπιλοι.
        Αν δεν θέλεις να την δεις την αλήθεια μην υποτιμάς κανέναν.
        Ενω ό λαός είναι αμόλυντος.

      • διόρθωση.
        αν ΘΕΛΕΙΣ να δεις την αλήθεια μην υποτιμάς κανέναν.

      • Πετροβούβαλος said

        Επειδή ακριβώς ΔΕΝ ειμαστε αμόλυντοι και άσπιλοι ΔΕΝ αμολάμε την πίκρα μας γενικώς και αορίστως. ΕΠΕΙΔΗ ΑΚΡΙΒΩΣ δεν είμαστε πασόκια, ούτε ο σπίγκελ, δεν επαναλαμβάνουμε τις γενικές μομφές. Αυτό λέω. Γενική ευθύνη ΔΕΝ υπάρχει υπό κανένα δικαστικό σύστημα. Μονο που όταν κάποιος βρίζει τον Ελληνικό Λαό γενικώς και αορίστως βρίζει ΕΜΕΝΑ ειδικώς και στοχευμένα, και καλή του τύχη σε οποιαδήποτε αντιπαράθεση και μάλιστα δημόσια. Νομίζω πως είναι πολύ κατανοητό το τι λέω, και δεν το έχω πει μόνο στα «μέσα», ούτε μόνο στον «Αβέρωφ».

      • Πετροβούβαλος said

        Οι «αμόλυντοι και άσπιλοι» είναι οι αρθρογράφοι τέτοιων λιβελογραφημάτων.

      • Δηλαδη όποιος κάνει αυτοκριτική στόν ευατό του πρέπει να τον βρίζει και να τόν μισήσει; ΟΧΙ.
        Αν κάνω κριτική και «τα ψάλω» στόν αδερφό μου ή σε ένα φιλο μου σημαίνει ότι τον βρίζω;;
        Δηλα΄δη σε μια οικογενεια δεν υπάρχει κριτική και σχολιασμός και επιμερισμός ευθυνλων; ; μόνο λιβανωτό;
        και όποιος μιλήσει ειναι εχθρ΄ςο και βριζει; σοβαρα;
        Δηλαδή βρίζει κάποιος τον ελληνικό λαό ενω και εκείνος ανηκει σε αυτόν!
        Το να πιστεύεις στην πατρίδα και στο λαό σου δεν σημαίνει οτι πρέπει να μην σχολιάζεις τα κατα τη γνωμη σου λάθη του.
        ΚΑι δεν έχω καμία πίκρα, ΟΡΓΗ ΕΧΩ!

      • Πετροβούβαλος said

        Στον εαυτό του να κάνει ότι γουστάρει. Το ίδιο και στον αδερφό ή στον φίλο, αυτό είναι υγιές και έντιμο Το γενικό και αόριστο είναι το πρόβλημα. Εκτός εάν πιστεύουμε στα σοβαρά πως ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ είναι σάπιοι. Οπότε πως μπορεί να τους κρίνει ένας Έλληνας; Αφού είναι κι ο ίδιος σάπιος, τι αξία έχει η κρίση του; Πέφτουμε σε λογικά σφάλματα στα όρια του αστείου δλδ. αλλά δεν είναι αυτό το ζήτημα. Το ζήτημα είναι το εξης: Τι προσφέρουν αυτά τα άρθρα με τα οποία βομβαρδιζόμαστε συνεχώς; Τι ακριβώς προσφέρουν;

      • Πότε μίλησα για ΟΛΟΥΣ ; αν το πιστευα αυτο δεν θα μιλούσα τωρα μαζί σου Πέτρο μου, το ποιό απλό δεν σκεφτηκες.
        Αλλά το θέμα είναι πώς αυτο που εχουμε δω θα μπολιαστει να ανθισει; καταλαβες τι λέω και γιατι καθομασετ εδω ;
        Πίστευα ότι το κοινωνμουσαμε οι λιγοστοι πια επιβατες εδω.
        Κατανοώ ότι θελεις να τονίσεις πώς ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΡΘΡΑ τα άρθρα (χωρις πάντα να εχουν αυτη την πρόθεση) ίσως θέλουν να μας βάλουν σε μια απελπισία και αυτοναρκωση
        ότι τέλος δεν γινεται τιποτα.Αυτολύπηση ως ελληνικός λαός.
        ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ; ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΑΥΤΟ;
        το ξεπερνάω αυτό.
        Δεν χανω το ηθικό μου ουτε και συ από οτι αντιλαμβανομαι.

        Αλλά δεν μπορω να μην πώ και αυτά που αναφερει και οποιος και να ειναι , αλλά ειναι αλήθειες.
        Η γενίκευση γαι ένα λαό και μιά κοινωνία αφορά προφανως ΟΧΙ έναν πρός έναν έλληνα ήκαποια υποσύνολα του λαού αυτού
        αλλά οτι εκφράζει τό σύνολο ώς συνισταμένη από τις συνιστώσες που λένε και οι αριστεροί.
        Λοιπόν δυστυχως πρεπει να φυγω θα μπω αργοτερα.

      • Πετροβούβαλος said

        Ο.Κ. φίλε, τα λέμε. Καμία προσωπική μομφή πάντως, αυτό ελπίζω πως εννοείται. Είναι που διαφωνούμε κάπως… έντονα!

      • Αν δεν «τσακωθουμε» και δεν διαφωνήσουμε και λίγο θα σήμαινε ότι είμαστε ψεύτικοι.
        Μετα από 4 χρόνια έχουμε παλιώσει,,, ώς ναύτες και τα ευκόλως νοούμενα παραλείπονται. 🙂
        Και είμαστε αληθινοί!

    • Φαίη said

      Είπε και ένα συντριπτικό ΟΧΙ αυτός ο λαός φίλε μου όμως και τον έγραψαν στα παλιά τους τα παπούτσια.
      Δεν είναι όλα άσπρο μαύρο θέλω να πω.. αν και κατανοώ την πίκρα σου απολύτως.

      Τέλος πάντων, βγαίνω έξω στη φύση μπας και ξελαμπικάρω λίγο ..

      • Γιατι δεν ψήφισε λοιπόν ο λαός αυτος που τον ΕΓΡΑΨΑΝ ΣΤΑ ΠΑΛΙΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ
        την ΛΑΕ ΤΟΥ ΛΑΦΑΖΑΝΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ; για πές μου καλή μου φίλη;
        Γαιτι όσοι ήταν ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΠΕΡΗΦΑΝΟΥ ΟΧΙ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΠΑΤΩΣΑΝ;
        ΑΛΛΟΣ ΛΑΟΣ ΨΗΦΙΣΕ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ;

      • Φαίη said

        Το βρώμικο παιχνιδάκι της ΛΑΕ (ολίγον έγκυος) θέλω να πιστεύω ότι οι αριστεροί το κατάλαβαν και γι’ αυτό δεν την ψήφισαν.
        Το ΌΧΙ όμως ΔΕΝ προήλθε μόνο από την αριστερά. Είναι δυνατόν, άνθρωποι με πατριωτικά αισθήματα να ψήφιζαν ΛΑΕ;

      • ΜΑ γιατι, εδω ψηφισαν άθεο ΤΣΙΠΡΑ ..άνθωποι με πατριωτικά αισθηματα και ορθόδοξοι ,και θα τον ξαναψηφίσουν στις εκλογες το 2019.

      • Φαίη said

        Θέλω να πιστεύω φίλε μου ότι καταλαβαίνεις το αδιέξοδο των ψηφοφόρων. Όχι ότι τους δίνω απόλυτο δίκιο εδώ, διότι θα μπορούσαν να ψάξουν για εναλλακτικές που δεν προβάλλονται από τα ΜΜΕ και να ξεπεράσουν τους θεατρινισμούς που παίζουν τα κόμματα προεκλογικά. Να το βάλουν να δουλέψει που να πάρει η ευχή.
        Δεν γίνεται μόνο ξεσκαρτάρισμα των κομμάτων εδώ, τι πρεσβεύουν πραγματικά (είδαν προκοπή και από την απέναντι πλευρά οι πατριώτες βλέπεις).
        Γίνεται και στον καθένα από εμάς. Το πόσο πατριώτες και ορθόδοξοι είμαστε τελικά.

        Το 2019 εδώ θα είμαστε (ελπίζω). Τα πράγματα θα είναι πολύ πιο διαφορετικά. Θυμήσου το.

  3. Reblogged στις Ῥωμηῶν Ἐνημέρωση.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s