ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Πετροβούβαλος στη Χρειάζεται υποχρεωτικό rapid t…
    ΘΑΝΟΣ ΚΟΥΚ στη Χρειάζεται υποχρεωτικό rapid t…
    Γιώργης στη Οι Σέρβοι καταλαμβάνουν το Μον…
    Γιώργης στη Οι Σέρβοι καταλαμβάνουν το Μον…
    Γιώργης στη Viper, Rafale, Belharra, Φρεγά…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Ο π. Γεώργιος Μεταλληνός και ο π. Αρσένιος Βλιαγκόφτης σε εκδήλωση με θέμα: «Βαδίζοντας πρός την Πανορθόδοξο Σύνοδο»

Posted by Φαίη στο 11 Μαρτίου, 2016

Συγγραφέας, π.Κοσμήτωρας Θεολ. Σχολής Αθηνών – μοναχός, Διδάκτωρ Θεολογίας
«Βαδίζοντας πρός την Πανορθόδοξο Σύνοδο».

ΣΥΝΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ: Ένωση Θεολόγων Πιερίας.

Καθήλωσαν το πολυπληθές ακροατήριο με την ενημέρωση, τη θεολογική ορθόδοξη κατάρτιση και τη μαρτυρία τους σε ουσιαστικά θέματα της Εκκλησίας ο πρωτοπρεσβύτερος π. Γεώργιος Μεταλληνός και ο μοναχός π. Αρσένιος Βλιαγκόφτης στην ομιλία της Σχολής Γονέων – Ανοικτού Πανεπιστημίου Κατερίνης «Βαδίζοντας προς την Πανορθόδοξο Σύνοδο» τη Δευτέρα 22/2/2016 στο Συνεδριακό Κέντρο του δήμου Κατερίνης.

Ο π. Γεώργιος αναφέρθηκε στις όψεις της προβληματικής του διαλόγου κατά τη Σύνοδο ξεκινώντας από την παραδοχή του διαλόγου, εφόσον ο τελευταίος ανήκει στην ουσία του Χριστιανισμού. Άλλωστε και ο Θεός διαλέγεται με τα πλάσματά του και η λατρεία και η προσευχή δημιουργούν τις προϋποθέσεις για το διάλογο Θεού και ανθρώπου. Ο σκοπός των Συνόδων είναι η επανένταξη των αιρετικών στην Εκκλησία, όχι η ένωση. Η επιστροφή στην πίστη και παράδοση της πρώτης Εκκλησίας. Κάποιες φορές υπεισέρχεται στις συνόδους ο παγκοσμιοποιημένος διεθνής πολιτικός χαρακτήρας ή κατά τον κ. Γιανναρά ισχύουν μέθοδοι πολιτικών επαφών και στους εκκλησιαστικούς διαλόγους.

ΣΧΟΛΗ ΓΟΝΕΩΝ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ

ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ

3 Σχόλια προς “Ο π. Γεώργιος Μεταλληνός και ο π. Αρσένιος Βλιαγκόφτης σε εκδήλωση με θέμα: «Βαδίζοντας πρός την Πανορθόδοξο Σύνοδο»”

  1. Φαίη said

    ΑΚΡΩΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΟΜΙΛΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ ΕΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΜΑΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ.

    ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΚΥΒΕΥΟΝΤΑΙ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΜΑΣ.
    ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΟΤΙ ΜΕ ΥΠΟΥΛΑ ΜΕΣΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ‘ΛΕΙΑΝΟΥΝ’ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΣΤΙΣ ΟΡΘΟΔΟΞΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ.

  2. Φαίη said

    Γεώργιος Μεταλληνός

    Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΕΠΙΦΕΡΕΙ ΤΟΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΟΙΚΟΜΕΝΙΣΜΟ.

    Ιστορική αναδρομή των Συνόδων και των αποτυχιών τους.
    – Τότε υπήρχαν πολιτικά κίνητρα όπως και τώρα, γι’ αυτό και απέτυχαν.
    – Θέλουν πολιτικό οικουμενισμό, έναν πολιτισμό παγκόσμιο τον φραγκοτευτονικό και μία οικουμενική θρησκεία.
    – Μας λένε, μα και εσείς θέλετε Μία Εκκλησία (γεννήσατε μία ποίμνη εις ποιμήν). Τους απαντάμε, ναι, αλλά ποιος θα είναι ο Ποιμένας;
    – Μέσα σε αυτήν την προσπάθεια κυριαρχεί το διεθνές και διπλωματικό στοιχείο.

    Όπως και παλιά έτσι και σήμερα προσπαθούν κάνουν διάλογο για ‘ ένωση’ για να νοιώθουν ισχύς και ασφάλεια. Παλιά ήταν απέναντι τους Οθωμανούς.
    Πως όμως μπορείς να νοιώσεις ασφάλεια όταν προδίδεις την πίστη σου;
    Δεν μπορεί να υπάρξει διάλογος για ένωση αλλά για επανένταξη στην Ορθοδοξία όσων αποκήρυξαν τον Χριστό.
    Κάπου αλλού άκουσα ότι η φράση «ένωση των εκκλησιών» για να περιγράψει τον διάλογο που γίνεται έχει λανθασμένα επικρατήσει μόνο στην Εκκλησία της Ελλάδος και όχι αλλού. Η φράση όμως προϋποθέτει την ύπαρξη άλλων Εκκλησιών. Αυτό δεν υφίσταται από τη στιγμή που οι αιρέσεις δεν αποτελούν Εκκλησίες.

    π. Αρσένιος Βλιαγκόφτης

    ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΑΓΚΑΘΙΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΥΝΟΔΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΣΧΕΣΗ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΚΟΣΜΟ.

    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΑΛΛΗ ΣΥΝΟΔΟ.
    – 24 επίσκοποι το πολύ από κάθε Αυτοκέφαλη Εκκλησία συν τον προκαθήμενο. Αυτό ποτέ δεν είχε γίνει. Όλοι είχαν δικαίωμα συμμετοχής ακόμα και ο πιστός λαός.
    – Μία ψήφος ανά Εκκλησία που θα συνάγεται από την πλειοψηφία των επισκόπων.
    – Το μόνο θετικό φαίνεται να είναι ότι για κάθε κείμενο η απόφαση θα πρέπει να είναι ΟΜΟΦΩΝΗ. Εάν υπάρχει έστω και μία διαφωνία από μία Εκκλησία το κείμενο απορρίπτεται.
    Το θέμα όμως είναι πως θα επιλεχθούν αυτοί οι Επίσκοποι;

    Στο παρελθόν είχαν γίνει 4 προσυνοδικές διασκέψεις (σε βάθος χρόνου δεκαετιών) και κάποιοι, δεν γνωρίζουμε ποιοι, πήραν τα πορίσματα αυτών των διασκέψεων, τα ανακάτεψαν όπως ήθελαν παραλείποντας σημαντικά κομμάτια και δημιούργησαν τα κείμενα που θα πρέπει να συζητηθούν σε αυτήν την Σύνοδο που θα γίνει στην Κρήτη.

    Τα κείμενα δε, κρατούνταν μυστικά από όλες τις αυτοκέφαλες Εκκλησίες και μετά από πολλές πιέσεις τα δημοσίευσαν. Τα κείμενα δεν θα εδίδοντο στην δημοσιότητα εάν δεν επέμεναν κάποιες Εκκλησίες.
    Έκτοτε, πολλοί Μητροπολίτες και άλλοι έχουν δημοσιεύσει επιστολές που εκφράζουν επιφυλάξεις/κριτική για τις ασυνέπειες και επικίνδυνες διατυπώσεις/ασάφειες.
    Εν αγνοία των ιεραρχών προωθήθηκαν τα κείμενα για να συζητηθούν και να εγκριθούν. ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΛΕΙΜΜΑ ΣΥΝΟΔΙΚΟΤΗΤΟΣ.

    Τα βασικά ερωτήματα που θέτει ο Ναυπάκτου είναι τα εξής:

    «Ως μέλος της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου εζήτησα τον Δεκέμβριο του 2015 να μας δοθούν τα κείμενα και μας εδόθησαν τον Ιανουάριο του 2016. Στη συνέχεια μελέτησα τα τελικά κείμενα σε συνδυασμό με τα κείμενα που είχαν καταρτιστεί από τις τέσσερις Προσυνοδικές Πανορθόδοξες Διασκέψεις και διεπίστωσα ότι υπάρχουν διαφορές λόγω των αναθεωρήσεων των κειμένων και των συμπτύξεων.
    Κατόπιν τούτου αναφύονται διάφορα ερωτήματα:

    1) Ποία Διαρκής Ιερά Σύνοδος ενέκρινε τις αναθεωρήσεις των συγκεκριμένων κειμένων των Προσυνοδικών Πανορθοδόξων Διασκέψεων;

    2) Ποία Διαρκής Ιερά Σύνοδος ασχολήθηκε με τα θέματα αυτά και τι παρατηρήσεις έκανε;

    3) Ποιοί και πόσοι ιερείς γνώριζαν τα σημεία που αναθεωρήθηκαν;

    4) ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΤΕΘΗΣΑΝ ΠΡΟΣ ΕΓΚΡΙΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΕΡΑΡΧΙΑ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΠΑΡΕΠΕΜΦΘΗΣΑΝ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΟΔΟ ΕΝ ΑΓΝΟΙΑ ΤΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ;

    5) Πόσοι αρχιερείς εγνώριζαν τα αναθεωρημένα κείμενα εκτός από εμάς τους Συνοδικούς Μητροπολίτες οι οποίοι προσφάτως λάβαμε γνώση αυτών ..;

    ΜΑΚΑΡΙΟΤΑΤΕ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΙΓΩ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΑ ΚΑΙ ΧΡΗΖΟΥΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΩΝ.»

    Και εδώ συνεχίζει ο π. Αρσένιος και κάνει το εύλογο ερώτημα:

    Συνήθως λέγεται από τη Γραμματεία για την Προώθηση της Μεγάλης΄Συνόδου ότι όλα αυτά που γίνονται και αποφασίζονται είναι κατοχυρωμένα με Πανορθόδοξες άποφάσεις.
    ΠΟΙΑ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑ ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΕΣ ΚΑΙ ΕΝ ΜΕΡΗ ΣΥΛΕΙΤΟΥΡΓΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ;
    Διότι, συνεχίζει ο π. Αρσένιος, το μεγαλύτερο πρόβλημά μας δεν είναι τα κείμενα των διαλόγων και οι αποφάσεις που παίρνονται και οι συμφωνίες που γίνονται εκεί, αλλά το μεγαλύτερο πρόβλημά μας με τους λεγομένους διαλόγους είναι ότι πλέον έχουμε διολισθήσει εδώ και δεκαετίες σε έναν συγκρητιστικό οικουμενισμό, σε μία ρωσσική σαλάτα δηλαδή, η οποία νομιμοποιεί τις ομολογίες των παπικών, προτεσταντών, μονοφυσιτών, ως κανονικές Εκκλησίες και προχωρούμε σε συμπροσευχές και εν μέρη συλλείτουργα με αυτούς τους ανθρώπους. Τα συλλείτουργα εν μέρη γιατί αλλοίμονο αν ήταν ολοκληρωμένα θα είχαμε φτάσει στο κοινό Ποτήριο.
    ΒΑΣΕΙ ΠΟΙΩΝ ΣΥΝΟΔΙΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ;
    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ.

    ΓΙΑΤΙ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΑΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟΣ;
    Διότι όπως πολλοί λένε, εάν ονομαζόταν Οικουμενική Σύνοδος, τότε θα έπρεπε να επικυρώσει τις δύο άλλες προηγούμενες Συνόδους (την 8η επί Μεγάλου Φωτίου, και την 9η επί Γρηγορίου) Παλαμά. που είχαν κηρύξει τον παπισμό αίρεση.

    ΕΠΙΔΙΩΚΕΤΑΙ ΣΥΝΟΔΙΚΗ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΓΚΡΗΤΙΣΤΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΣΥΝΟΔΟ.

    ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΘΕΩΡΙΩΝ, ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΠΑΤΕΡΙΚΟΥΣ, «ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΥΣ», ΜΟΝΤΕΡΝΟΥΣ, ΘΕΟΛΟΓΟΥΣ και λοιπούς, ΕΙΝΑΙ ΠΕΙΤΕ ΜΑΣ ΕΝΑΝ ΑΓΙΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΤΕ. ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΕΓΑ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΠΑΙΣΙΟ.
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΒΡΟΥΝΕ ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ.

    Από το 1:13:25 έως το 1:20:45 επισημαίνεται ο λόγος που υπάρχει ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΣΧΙΣΜΑΤΟΣ στην Εκκλησία.
    Υπενθυμίζεται εδώ ότι ο Ιερώνυμος δεν πήγε στην Προσυνοδική Διάσκεψη στο Σαμπεζύ της Ελβετίας και όλοι αναρωτιόντουσαν γιατί. Αργότερα παρουσίασε στην Ιερά Σύνοδο σφραγισμένη επιστολή όπου αποκάλυπτε τον λόγο: κατηγορεί τον Βαρθολομαίο ότι επιχειρεί να διαιρέσει την Εκκλησία της Ελλάδος.

    «Με βάση τα προαναφερθέντα θα θέλαμε να καλέσουμε τον πιστό λαό σε εγρήγορση και προσευχή, ώστε να αποφευχθούν τυχόν αστοχίες, σύγχυση και σχίσματα. Επισημαίνουμε ότι εάν η Αγία και Μεγάλη Σύνοδος αποδειχθεί όντως Σύνοδος Αγίων Πατέρων θα την αποδεχθούμε. Εάν όμως επιχειρηθεί αναίρεση η «διόρθωση» αποφάσεων προηγουμένων Οικουμενικών Συνόδων ή τοπικών Συνόδων και Πατέρων της Εκκλησίας οι οποίες έλαβαν οικουμενικό κύρος, τότε η μόνη επιλογή μας θα είναι να την απορρίψουμε.»

    ————————

    Για όσους αναρωτιούνται ποια η σημασία αυτής της Συνόδου για εμάς τους Χριστιανούς, ας δει την απάντηση του π. Αρσενίου (ΡΟΜΠΑ ΤΟΝ ΕΚΑΝΕ) σε έναν ακροατή (είναι και θεολόγος τρομάρα του) που ρώτησε πως θα επηρεάσει αυτή η Σύνοδος την καθημερινότητά μας.

    Η ερώτηση εδώ: από το 1:37:32 έως το 1:39:49

    H απάντηση που τον έκανε ρόμπα εδώ: από το 1:43:44 έως το 1:46:43

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: