ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Πες το με ποίηση (38… στη Ο Θείος Βράχος
    ΕΛΕΝΗ ΚΟΥΤΜΑΝΗ στη Η οξεία κραυγή των αμνών
    Παναγιωτης σχοινεζος στη Συνταγματάρχης Δημήτρης Θεοτόκ…
    ΘΑΝΟΣ ΚΟΥΚ στη Gatestone Institute: Στην Ευρώ…
    PETSAGGOURAKIS στη Μελέτιος Μεταξάκης, ο μασώνος…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Προτροπή Έλληνα διευθυντή: «Σβήσε τη λέξη Πομάκος!» Μας σβήνουν από παντού

Posted by Φαίη στο 2 Μαρτίου, 2016

Στο τέλος της σχολικής χρονιάς, οι δάσκαλοι του δημόσιου δημοτικού σχολείου, οι οποίοι είναι υπεύθυνοι για τις ειδικές τάξεις υποδοχής και τα τμήματα Ζ.Ε.Π. (Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας), καλούνται να συμπληρώσουνμια τυποποιημένη φόρμα αποτίμησης του εκπαιδευτικού τους έργου για κάθεσυμμετέχοντα μαθητή. Στην φόρμα και στο σημείο όπου ο δάσκαλος συμπληρώνει τον τύπο της ευάλωτης κοινωνικής ομάδας (Ε.Κ.Ο.) του μαθητή, απουσίαζε από τις επιλογές η λέξη «Πομάκοι», ενώ υπήρχαν οι επιλογές «παλιννοστούντες, αλλοδαποί, μουσουλμανική μειονότητα και Ρωμά». Αδιάψευστο στοιχείο της Εκπαιδευτικής και Πολιτισμικής μας Γενοκτονίας.

Να σημειώσουμε πως η εμπειρία των εκπαιδευτικών που κλήθηκαν να διδάξουν στα παραπάνω τμήματα έδειξε πως τα Πομακόπουλα έχουν πολύ καλύτερες επιδόσεις στη γλώσσα και τα μαθηματικά, αλλά και τελείως διαφορετικές ανάγκες από τους τουρκοφανείς μαθητές και τους Ρωμά.

Στα προγράμματα εκπαίδευσης μουσουλμανοπαίδων της Φραγκουδάκη, όπως και εδώ, είναι τελείως αντιπαιδαγωγικό να στήνεις και να εφαρμόζεις εκπαιδευτικά προγράμματα τα οποία δεν αναγνωρίζουν τις ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες των Πομάκων.

Ταυτόχρονα με τα παραπάνω, ο παραλογισμός στελεχών της εκπαίδευσης δεν έχει μέτρο. Εκπαιδευτικός ο οποίος συμμετείχε στις Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας σε κεντρικό σχολείο της Ξάνθης, έκρινε σκόπιμο να συμπληρώσει στο συγκεκριμένο σημείο της φόρμας των Ζ.Ε.Π. τη λέξη «Πομάκος» για τους Πομάκους μαθητές του. Όταν λοιπόν κατέθεσε τα έγγραφα στο διευθυντή αυτός του έκανε αυστηρές συστάσεις για να σβήσει τη λέξη Πομάκος με τη γελοία δικαιολογία ότι θα δημιουργηθεί … πρόβλημα. Φυσικά, όταν ρωτήθηκε από τον εκπαιδευτικό για το τι είδους πρόβλημα θα δημιουργηθεί, αφού οι ίδιοι οι μαθητές δηλώνουν περήφανα Πομάκοι, ο διευθυντής δεν κατάφερε να δώσει μια πειστική απάντηση. Αρκέστηκε σε αερολογίες του τύπου είναι λεπτό το ζήτημα και τι θα πει ο σύμβουλος εκπαίδευσης!

Είναι όντως «λεπτό» το θέμα ή μήπως είναι χοντρόπετσοι κάποιοι που «σταδιοδρομούν» στους χώρους της εκπαίδευσης;

Το παραπάνω ρατσιστικό περιστατικό αποτελεί ντροπή για τις δομές και τις αξίες του ελληνικού σχολείου. Ζητάμε άμεσα να συμπεριληφθούν ξεχωριστά οι Πομάκοι στις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες και να δημιουργηθεί ιδιαίτερο εκπαιδευτικό υλικό για τα Πομακόπουλα βασισμένο στις ανάγκες τους όπως αντίστοιχα υπάρχει για τους τουρκογενείς μαθητές και τους Ρωμά.

Το θέμα σύντομα θα φθάσει και σε διεθνείς οργανισμούς.

Τεύχος 81-82, Οκτώβριος 2015 – Ιανουάριος 2016

Πηγή ΖΑΓΑΛΙΣΑ

Το είδα Οι μάσκες πέφτουν

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: