ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    ΕΛΕΝΗ ΚΟΥΤΜΑΝΗ στη Η οξεία κραυγή των αμνών
    Παναγιωτης σχοινεζος στη Συνταγματάρχης Δημήτρης Θεοτόκ…
    ΘΑΝΟΣ ΚΟΥΚ στη Gatestone Institute: Στην Ευρώ…
    PETSAGGOURAKIS στη Μελέτιος Μεταξάκης, ο μασώνος…
    Makis στη Η Ληστοκρατία στην Ελλάδα: « Φ…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

ΤΑ ΚΤΗΝΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΟΡΘΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΕΣ ΤΩΝ ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΩΝ ΛΑΩΝ

Posted by Φαίη στο 15 Ιανουαρίου, 2016

Γράφει ο Θεόδωρος Λάσκαρης

Η φράση «ο βιασμός της Ευρώπης», δεν αποτελεί πλέον ένα σχήμα λόγου με πολιτική και ιδεολογική σημασία. Έγινε μία φράση με κυριολεκτική σημασία. Οι ευρωπαίες γυναίκες, σε όλα τα πλάτη και μήκη της Ευρώπης, βιάζονται σεξουαλικά από στίφη που το καθεστώς της πολιτικής ορθότητας αποκαλεί »άτομα με μεταναστευτικό υπόβαθρο» και »παράτυπους μετανάστες». Ταυτόχρονα, μικρά παιδιά μεγαλώνουν μέσα σε οικογένειες ομοφυλόφιλων ζευγαριών οι οποίες αποκαλούνται »εναλλακτικές μορφές οικογένειας».

Τα καθεστώτα όχι μόνον δεν αντιτάσσονται σε όλη αυτή την κατάσταση, αλλά την υποβοηθούν με χίλιους δύο τρόπους φανερούς ή κρυφούς. Είναι πλέον προφανές ότι μία κάστα πολιτικών αποτελούμενη από ανθρώπους κτηνώδεις, διανοητικά και ψυχικά ανάπηρους, σεξουαλικά ανώμαλους, συνεπικουρουμένη από σιχαμένους δημοσιογράφους, έχει πάρει τα ηνία της εξουσίας σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες.

Όσον αφορά τους λαούς αυτών των χωρών, συμπεριλαμβανομένου και του δικού μας, βρίσκονται σε μία άθλια πνευματική και νοητική κατάσταση: εάν ένα πολιτικό κόμμα ψυχανώμαλων τους υποσχεθεί ότι θα τους δώσει κανένα φράγκο να βάλουν στην τσέπη τους, θα το ψηφίσουν αδιαφορώντας για τα πάντα. Σατανιστές να βγουν και να πουν ότι θα αυξήσουν τους μισθούς, μπορεί να κερδίσουν εκλογές και να γίνουν κυβέρνηση. Ξεφτιλισμένες κοινωνίες, που σχεδόν με κάνουν να χαίρομαι για τα βάσανα τους. Βιασμοί, ληστείες, φόνοι, ανώμαλα ήθη, φτώχια: Άξιος ο μισθός σας δημοκράτες!

Κάποιοι διερωτώνται πως και γιατί οι Σύριοι »πρόσφυγες» έπαθαν αμόκ, και άρχισαν να βιάζουν ή να παρενοχλούν σεξουαλικά όποιον έβρισκαν μπροστά τους. Η απάντηση είναι απλή: διότι ήξεραν που έρχονταν. Πως το ήξεραν; Κοιτάξτε αυτή την φωτογραφία στα δεξιά και θα καταλάβετε! Γνώριζαν δηλαδή ότι η Ευρώπη έχει μεταμορφωθεί σε ένα ηλίθιο ανδρόγυνο που θέλει διακαώς να ΒΙΑΣΤΕΙ!

Ίσως κάποιοι να νομίζουν ότι εδώ στον Θεόδοτο γράφουμε για να »πληροφορήσουμε τον κόσμο», ή για να »αλλάξουμε τη νοοτροπία» του: μακριά από εμάς τέτοιες ουτοπίες και ψευδαισθήσεις. Γράφουμε μόνον για μια »παρέα» αναγνωστών, για λίγους με τους οποίους μοιραζόμαστε την επιθυμία της γνώσης και της επικοινωνίας, όμως γράφουμε και για εμάς τους ίδιους. Δεν περιμένουμε τίποτα από τον »κόσμο» ούτε τώρα, ούτε ποτέ.

Στην σύγχρονη Ελλάδα των βουβαλιών, η μόνη πολιτική και φιλοσοφική τοποθέτηση ήταν: μνημονιακός ή αντι-μνημονιακός; Άντε, απαντήστε λοιπόν, να δούμε ποια θέση παίρνετε επιτέλους σε αυτό το… ύψιστο υπαρξιακό ερώτημα! Εάν είστε αντι-μνημονιακός σημαίνει ότι έχετε δεχθεί το ιερό βάπτισμα, όλες οι αμαρτίες σας συγχωρούνται, εξαγνίζεστε ακόμη και για τις πρωκτικές σας περιπέτειες με τον κόσμο των φυτών της οικογένειας των σελινοειδών. Μήπως αντίθετα είστε μνημονιακός; δεν πειράζει, μην ταράζεστε, και εσείς εξαγνισμένος είστε, θα έχετε τους λόγους σας, μη βγούμε από την Ευρώπη, αλλοίμονο, αύριο θα έχετε τη ευτυχία να λέτε ότι η κόρη σας βιάστηκε διότι είναι ευρωπαία, και ο γιος σας παντρεύτηκε με ένα Βέλγο, γιατί εσείς είστε από πάντα μία …οικογένεια ευρωπαίων.

Όμως και όλοι εμείς, αγαπητοί αναγνώστες, δεν πρέπει να ταραζόμαστε: Ίσως η αντίσταση στο ρεύμα να μην είναι χρήσιμη σε κάθε ιστορική περίοδο. Φανταστείτε να ζούσαμε το 1400 στην Κωνσταντινούπολη, και να φωνάζαμε για το επερχόμενο τέλος της Ανατολικής Αυτοκρατορίας: ανώφελες θα ήταν οι φωνές μας, μάταιες οι προσπάθειες μας. Το ρεύμα όταν αποκτήσει ορμή, δεν το σταματάς.

Για να γίνει ασυγκράτητο αυτό το ρεύμα, »αγωνίστηκαν ηρωικά», »επιφανείς» προσωπικότητες εδώ και πολλές δεκαετίες: Στη Φραγκφούρτη το 1923, μία ομάδα της διασποράς των »εκλεκτών», στις μασονικές στοές των Παρισίων, στα κτήρια της Wall Street, στα φαγοπότια των κομματικών στρατών, στα τηλεοπτικά στούντιο, στα πανεπιστήμια. Στο Θεόδοτο έχουμε μιλήσει αναλυτικά για όλα αυτά.

Αλλά προπαντός, αυτό το ρεύμα βρήκε περάσματα και ανοιχτούς χώρους για να τρέξει και να γιγαντωθεί εντός των ψυχικών μας εδαφών, εδάφη χωρίς ρίζες και ιερή βλάστηση, πώς να σταματήσουν το ρεύμα;

Φίλοι αναγνώστες, μην περιμένετε τη σωτηρία, την επίλυση, τη χαραυγή. Το τέλος να προσμένετε, με ανακούφιση, χαρά και ξεγνοιασιά.

Θεόδοτος

22 Σχόλια προς “ΤΑ ΚΤΗΝΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΟΡΘΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΕΣ ΤΩΝ ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΩΝ ΛΑΩΝ”

  1. Πετροβούβαλος said

    H «αντίσταση στο ρεύμα», μάστα….

    Εκ μέρους των… βουβαλιών, με θλίβει η παντελής άγνοια της ιστορικής δυναμικής, η ενοχοποίηση λαών (λες και ένας λαός χαρακτηρίζεται από τις εκβιασμένες συμπεριφορές σε κάποια ιστορική στιγμή) και η αυτο – εξαίρεση του κάθε (λογοκρίνεται τους κανόνες μου μέσα) από τον λαό. Ο κάθε είδους ελιτισμός μου προκαλεί αποστροφή. Ωραίο πράγμα η φιλοσοφία αλλά δεν γνωρίζω κανέναν αληθινό φιλόσοφο που να αγνοούσε την αρετή της ταπεινότητας.

    • po απλός πολίτης said

      Μα …τι λες τώρα βρε αδερφέ…
      Έχουν πραγματοποιήσει (προφανώς) ειδικές έρευνες, που αποδεικνύουν ΠΕΡΙΤΡΑΝΑ οι λογιών-λογής αναλυτές ότι δεν υπάγονται στην συμπεριφορά της πλέμπας.
      Γενικά το λέω όχι για το άρθρο τώρα.
      Η δε πλέμπα δεν εξετάζεται αν δρα ως συλλογικότητα ή ως άθροισμα ατόμων.

      Άρα…

      Είτε συμβαίνει το ένα (έχουμε αποκτήσει πραγματικό διαρκή ρόλο στην πολιτεία και δεν το ξέρουμε).
      Είτε συμβαίνει το δεύτερο, είμαστε άθροισμα ατόμων έξω από την πολιτεία, επομένως παίζει ο καθένας τον ρόλο του μέσα σε ένα σύστημα που ορίζει το πως πρέπει να ζούμε.
      Οπότε συνάγεται …ότι οι «άλλοι» είναι ξεφτιλισμένοι συνολικά.
      Έτσι απλά!

      Θα περιοριζόμουν σε ένα τυπικό «like» αλλά και δεν το έχεις ανάγκη και δεν επιτρέπεται σε ένα ιστολόγιο διαλόγου να παριστάνουμε τους οπαδούς σχολίων με likes και άλλα τινά..

      Συμφωνώ πέρα για πέρα με το σχόλιό σου.

      • Πετροβούβαλος said

        Θα αναφέρω το συμπέρασμα από προσωπικές εμπειρίες και παρατηρήσεις: Πλήθος απελπισμένων που… ξύπνησαν το 2010, από δεξιά, αριστερά κλπ., που δεν κατάφεραν να αναδειχθούν σε… πολιτικούς ινστρούχτορες η βουλευτές,και που οι ιδεολογικές και προσωπκές τους ατζέντες αποδείχθηκαν φούμαρα, βρίζουν τον λαό ασύστολα και περιχαρακώνωνται στην… ανωτερώτητά τους (κάποιοι απ’ αυτούς μήδισαν κανονικά και ένας τουλάχιστον που έχω την ατυχία να γνωρίζω προσωπικά έγινε… βουλευτής των Αν.Ελλ.).

        Γιατί τα γράφω αυτά; Επειδή πιστεύω πως καθώς αρχίζει (δειλά και αδέξια αλλά επιτέλους αρχίζει) να εκδηλώνεται μιά κάποια υπολογίσιμη αντίδραση, (δικηγόροι – αγρότες και βλέπουμε) σε μία εποχή που δεν υπάρχουν πολιτικές εναλλακτικές, το πρώτο κύμα της αντίδρασης που αποδείχθηκε ολίγιστο είναι εξουδετερωμένο σε επίπεδο προσώπων.

        Εκ τούτου, παρουσιάζεται η ευκαιρία για να αναδειχθούν αποτελεσματικότερες προτάσεις και περισσότερο ικανά πρόσωπα. Προφανώς θα ενταθούν οι αντιδράσεις των κατοχικών μηχανισμών και η πρώτη φουρνιά θα εκφράσει την πίκρα της όπως μπορεί, συντονισμένη (άθελά της ή όχι) με τους σκοπούς του εχθρού. Μέγα ερώτημα παραμένει η κοινή συνισταμένη που θα ενώσει την αντίδραση. Κατά την εκτίμησή μου αυτή θα αργήσει να εμφανιστεί, αλλά νομίζω πως μπαίνουμε στην επόμενη φάση, την πλέον ενδιαφέρουσα. Κι αυτό ενισχύεται από την πάση δυνάμει επικοινωνιακή ενίσχυση του… κούλη: Το σύστημα δείχνει σημάδια φόβου.

      • po απλός πολίτης said

        Μου έκανε εντύπωση Πέτρο (ρητορικά δεν εξεπλάγην και τόσο) ότι τα περίφημα (λογικά σκεπτόμενος κανείς, κυβερνητικά) «τρολ» έλεγαν για την συγκέντρωση που αναφέρθηκες: «μπράβο στην κυβέρνησή μας, φάτε τα λαμόγια, τους κλέφτες κλπ».
        Δηλαδή το συντεχνιακό σύστημα του πως λειτουργεί ο κλάδος (όντως απεχθής ο δικηγορικός κλάδος και δικαιολογημένα για την κοινωνία) ως ομάδα συμφερόντων και πυλώνας εξουσίας παρά τω κράτος, θα το καταπολεμήσει …ο κατρούγκαλος!
        Επί της ουσίας δηλαδή, ευθύνεται ποιος;
        Η κοπελίτσα μορφωμένη δικηγορίνα ή ο πτυχιούχος νέος δικηγόρος που δεν μπορούν να παίξουν με όρους καθαρότητας στο σύστημα εκτός αν ενσωματωθούν και ελλείψει κρατικής ρευστότητας πλέον δεν θα μπορούν ούτε να ασκήσουν και τύποις αυτόνομη δραστηριότητα;
        Δηλαδή ρίχνουν το δόλωμα της εξυγίανσης ενώ στην πράξη απλώς επιβάλλουν την κατάρρευση κάθε οικονομικής δραστηριότητας μέσω της αύξησης φόρων, εισφορών κλπ…

        Τελικά οι ίδιοι που λένε αυτά που λένε , τώρα, το 2012 για παράδειγμα θα μιλούσαν για «κοινωνικό αυτοματισμό», όταν η τότε κυβέρνηση θα παπαγάλιζε τα περί συντεχνιών.

        Και εδώ έρχεται η γέφυρα για το θέμα του κούλη.
        Επίτρεψέ μου εδώ να διαφωνήσω Πετράν.
        Το όποιο σύστημα είναι μεν πανικόβλητο, λειτουργεί επικοινωνιακά, αλλά ποτέ δεν παίζει με κυβερνήσεις κραταιές και σημαντικά αυταρχικές ως προς την συμπεριφορά τους.
        Τον κάθε κούλη τον παλινόρθωσαν εκείνοι που ξεφτίλισαν τα πάντα.
        Ξέρεις τι έχουν κάνει σε κράτος, δημόσια διοίκηση, οικονομία, στις διεθνείς σχέσεις, στα θέματα της ασφάλειας κλπ.
        Τηρουμένων των αναλογιών και δεδομένου ότι υπάρχει ένα περίκλειστο σύστημα εξουσίας, η τάση αυτή να έχει αποκτήει δυναμική ο κούλης δεν είναι και τόσο επικοινωνιακή.

        Εκείνο που μας βρίσκει απόλυτα σύμφωνους και όπου πραγματικά πανικοβάλει το σύστημα είναι αφενός η απαξίωση του όλου αυτού έργου και αφετέρου η αναζήτηση έστω κοινής συνισταμένης για οργάνωση του πράγματος.
        Οπότε οι εξελίξεις δείχνουν πολύ θετικά σημάδια σε κάθε περίπτωση.

      • Πετροβούβαλος said

        Αναφέρομαι στον κούλη υπό την έννοια πως αδυνατούν να εμφανίσουνε εφεδρείες. Ο κούλης είναι καταδικασμένος, εκ προσωπικής φύσεως, ιδεολογίας και κόμματος, να περιοριστεί σε μία ακόμη φούσκα.

        Κατά τα λοιπά συμφωνώ απολύτως! Νομίζω πως το χαρτί του κοινωνικού αυτοματισμού θα γίνεται τόσο περισσότερο ανίσχυρο όσο περισσότερο γίνεται αντιληπτό πως η διαίρεση είναι πηγή δυστυχίας και αναξιοπρέπειας.

    • Φαίη said

      Πέτρο με συγχωρείς, για ποιές εκβιασμένες συμπεριφορές μιλάς;
      Όταν ο άλλος επιλέγει ένα κόμμα επειδή του υπόσχεται χρήματα ενώ γνωρίζει τις θέσεις του σε άλλα θέματα, τι είναι;
      Πες μου μία φορά στη μεταπολίτευση, ΜΙΑ, που οι ψηφοφόροι επέλεξαν να φτύσουν τις χρηματικές υποσχέσεις των πολιτικών και ψήφισαν με αξιακό κριτήριο. ΜΙΑ.
      Έτσι για αλλαγή ρε γμτ.

      • Πετροβούβαλος said

        Τα Έθνη είναι συγκέντρωση συμφερόντων. Η άλωση των Εθνικών συνειδήσεων είναι αποτέλεσμα διαβρώσεως της Παιδείας (εν τη ευρεία της έννοια). Εκεί βρίσκεται ο εκβιασμός, στη διάβρωση της Παιδείας και στο θόλωμα των συμφερόντων. Ο Κολοκοτρώνης περιγράφει σοφότατα τη διαδικασία, όπως και το πως αντιστράφηκε: https://averoph.wordpress.com/2014/10/11/%ce%b7-%cf%8e%cf%81%ce%b1-%ce%b7-%cf%80%ce%bb%ce%ad%ce%bf%ce%bd-%cf%83%ce%ba%ce%bf%cf%84%ce%b5%ce%b9%ce%bd%ce%ae-%ce%b7-%cf%80%ce%bb%ce%ad%ce%bf%ce%bd-%ce%b8%ce%b1%ce%bc%cf%80%ce%ae-%cf%84%ce%b7/

        Ο Ρήγας Φεραίος το ίδιο. Κλπ. κλπ.

        Αλλά είναι εύκολο να βρίζουμε και να αποστασιοποιούμαστε – εξαιρετικά… μεταπολιτευτικό. Το δύσκολο είναι να μελετάμε το Έθνος μας και να αναζητούμε στην ιστορία μας την απαραίτητη γνώση, μακροθυμία και αισιοδοξία.

      • Πετροβούβαλος said

        Ίων Δραγούμης σε εποχή που άν υπήρχε διαδίκτυο το βρισίδι κατά των Ελλήνων από Έλληνες θα είχε χτυπήσει κόκκινο:

        https://averoph.wordpress.com/2015/10/22/%ce%bf-%ce%b5%cf%85%ce%b3%ce%b5%ce%bd%ce%b9%ce%ba%cf%8c%cf%84%ce%b5%cf%81%ce%b1-%cf%80%ce%bf%ce%bb%ce%b9%cf%84%ce%b9%cf%83%ce%bc%ce%ad%ce%bd%ce%bf%cf%82-%ce%bb%ce%b1%cf%8c%cf%82/

      • Φαίη said

        Εγώ δεν είμαι η συγκέντρωση κανενός συμφέροντος.
        Ο πατέρας μου και η μανούλα μου αποφάσισαν να κάνουν οικογένεια. Και αυτή η πράξη δεν ήταν από συμφέρον αλλά από αγάπη στη δημιουργία.
        Πέτρο, το βλέπεις το πράγμα από την ‘τεχνική’ του πλευρά και καλά κάνεις, διότι η γνώση επ’ αυτού είναι σημαντική και χρήσιμη. Υπάρχει όμως και η άλλη πλευρά που κοιτά στο βάθος όπως ένα μικροσκόπιο, πολύ πολύ βαθειά μέσα στους ανθρώπους της κάθε κοινωνίας, εκεί που δεν θα έπρεπε να υπάρχουν υλικά συμφέροντα.
        Συμφωνώ για την Παιδεία αλλά υπάρχει και το σπίτι και η οικογένεια.

      • Φαίη said

        Και κάτι άλλο.
        Έτσι πολύ απλό.
        Εγώ ποτέ ποτέ μα ΠΟΤΕ στη ζωή μου δεν ψήφισα με οικονομικά κριτήρια και αν ποτέ το κάνω θέλω να με ΦΤΥΣΕΤΕ.

      • po απλός πολίτης said

        Χίλια συγγνώμη που παρεμβαίνω στην κουβεντούλα σας, απλά να πω ότι εκείνοι που ψηφίζουν με τα όποια χαμερπή κριτήρια στην καλύτερη περίπτωση το κάνουν εκδικητικά προς το τι ζουν εκείνη τη στιγμή (αφού παίζουν με σημαδεμένη τράπουλα), στην χειρότερη πρόκειται για μια μειοψηφία, πχ σε απόλυτους αριθμούς οι τωρινοί κυβερνώντες έχουν λαμβάνειν ένα 15-20% των ψήφων του συνόλου των Ελλήνων.
        Και αυτό μου δίνει κουράγιο ότι οι πολλοί σκέφτοναι όπως σκέφτονται για την δημιουργία μιας οικογένειας, δηλαδή με αγάπη και ειλικρίνεια.
        Εμας ως έθνος δεν μας θέλουν ως οικογένεια, δηλαδή με όρους κοινής συνείδησης, δεν είμαστε συστυχώς συλλογικότητα αλλά υπήκοοι του κράτους.
        Και αυτός είναι ο στόχος της κρατικής παιδείας.

        Μόνη λύση;
        Η ιστορικά επιβεβαιωμένη.
        Τα κρυφά σχολειά, η οικογένεια, η αυτονόμηση από το καθεστωτικό πλαίσιο χειραγώγησης (βλ. την αναμόρφωση-παραμόρφωση) της παιδείας των φίδηδων και πάει λέγοντας..

      • Πετροβούβαλος said

        Εθνικό συμφέρον ΔΕΝ είναι τα προσωπικά οικονομικά κριτήρια. Όπως ακριβώς μία ιδανική οικογένεια αντιλαμβάνεται πως η ισχύς βρίσκεται στην ΕΝΩΣΗ των μελών της, έτσι λειτουργούν και τα Έθνη στις δόξες τους. Τα προσωπικά οικονομικά κριτήρια προκρίνονται όταν έχουν αλωθεί οι συνειδήσεις και αυτό γίνεται έπειτα από συστηματική και πανάκριβη προπαγάνδα όλων των μορφών. Αλίμονο αν εχοχοποιούμε τον Ελληνικό λαό αντί να ψάχνουμε να βρούμε τα λάθη και να προσπαθήσουμε (κατά δύναμιν) τα διορθώσουμε.

      • Φαίη said

        Φίλε θα σε απογοητεύσω.
        Εγώ βλέπω στο περιβάλλον μου ανθρώπους που σκέφτονται πρώτα την τσέπη τους. Και τους μιλώ και νοιώθω ότι απευθύνομαι σε τοίχο. Ούτε μια γμν κουβέντα για την απαξίωση των πάντων.
        Υπάρχουν φορές που θέλεις να εκφράσεις αγανάκτηση για αυτά που βλέπεις όταν γράφεις. Το έχεις ανάγκη πως το λέμε. Δεν γίνονται όλα σκόπιμα, επειδή δεν βολεύτηκες κάπου ως πολιτικός ινστρούχτορας ή βουλευτής πχ.

      • Πετροβούβαλος said

        P.O. συμφωνώ και εδώ. Σε αντίθεση με τις φανφάρες περί των «εδαφών χωρίς ρίζες και ιερή βλάστηση». Ούτε το γάπατο τέτοια απαξίωση για τον Ελληνικό Λαό…

      • Πετροβούβαλος said

        Φαίη, εγώ τα βλέπω στον προσωπικό μου περίγυρο από.. αμνημονεύτων. Και η αντίδρασή μου είχε μετρήσμο προσωπικό κόστος. Και λοιπόν; Στην ιστορία μας έχουμε περάσει πολύ πιό μαύρες περιόδους, αλλά τι να κάνουμε, οι ρίζες υπάρχουν και βλασταίνουν ξανά και ξανά, αφού αποτινάξουν τα παράσιτα – και μαζί τους οποιονδήποτε στρέφεται εναντίον του Ελληνικού Λαού. Πολιτικά αφελής Λαός ίσως, ίσως ακόμα οι τελευταίες γενιές να είναι εξουδετερωμένες, αλλά πάλι ποτέ δεν πάψαμε να έχουμε ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ συλλογικές αναφορές. Δεν θα χαθούμε τώρα επειδή έτσι γουστάρουν οι τσίπρες και οι πικραμένοι.

      • Φαίη said

        Είναι μεγάλη η κουβέντα Πέτρο αλλά δεν είναι όλα άσπρο μαύρο. Οι ευθύνες του λαού συγκεντρώνονται πρωτίστως στο προσωπικό επίπεδο. Κατανοώ ότι σε επίπεδο συλλογικής συνείδησης έκαναν καλή δουλειά, όχι μόνο μέσω της διαλυμένης παιδείας αλλά και του κομματικού διπολιστάν.

        Και πάλι όμως, η εικόνα είναι απογοητευτική. Μιλάμε για βασικά, στοιχειώδη πράγματα γμτ μου.

        Τέλος πάντων, όταν κάποιος γράφει έτσι, δεν σημαίνει ότι θέλει να προκαλέσει ηττοπάθεια στον λαό. Μπορεί να σημαίνει ότι θέλει να του δώσει μια σφαλιάρα μπας και ξυπνήσει σε κάποια πράγματα.
        Εάν αυτό είναι αποτελεσματικό ή όχι, αυτό είναι μία άλλη ιστορία.

      • Πετροβούβαλος said

        Στην Ελλάδα υπάρχει το ΦΙΛΟΤΙΜΟ. Αυτό ΔΕΝ ενεργοποιείται με «σφαλιάρες». Ενεργοποιείται ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ με το προσωπικό παράδειγμα και με την αγάπη προς την Πατρίδα. «Σφαλιάρες» ρίχνουν όσοι είναι άσχετοι με την Ελλάδα και πικραμένοι. «Σφαλιάρες» ρίχνουν τα γάπατα και οι σιμίτιδες που να πάρει.. Πόσο δυσνόητο είναι αυτό ργμτμ;

      • Φαίη said

        Και το ΦΙΛΟΤΙΜΟ υπάρχει Πέτρο, και η ΟΡΓΗ υπάρχει, και η ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ υπάρχει και το ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ υπάρχει και η ΑΓΑΠΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ υπάρχει. Δεν είμαστε όμως ρομποτάκια.

      • Πετροβούβαλος said

        Eυτυχώς! Ο δημόσιος λόγος όμως χρειάζεται προσοχή. Αν αξιώνουμε σοβαρό δημόσιο λόγο απαιτείται κατεύθυνση (για να μην πω στρατηγική και μπλέξω με τους… μάνατζερς 😆 )

        Αγώνας αντοχής! Νταξ, μπορεί να μην είναι ακριβώς «αγώνας» όσον αφορά στον δημόσιο λόγο, σίγουρα όμως είναι «αντοχής». Ο άλλος, ο πραγματικός, θα ξεκινήσει (που θα πάει).

      • Φαίη said

        Ο δημοσιος λόγος σίγουρα χρειάζεται προσοχή.
        Όσο τα πράγματα στενεύουν, άλλο τόσο μεγαλώνουν οι ευθύνες του καθενός μας.
        Μην απαξιώνουμε όμως τον αυθόρμητο λόγο. Θα πρέπει απλά να διακρίνουμε τις προθέσεις.

        Καλό σου βράδυ. 🙂

      • Πετροβούβαλος said

        Καλό βράδυ Φαίη!

        Άσχετο (και αιφερωμένο): ΕΤΣΙ χορεύεται ο Τσάμικος…

      • Φαίη said

        Πολύ ωραίο Πέτρο !!!!

        Μου έφτιαξες τη διάθεση.

        Γάργαροι, κρυστάλλινοι καιροί ..

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: