ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Asia Pavlova στη Δ/Π «ΑΝΔΡΟΣ ΠΑΤΡΙΑ»…ἡ εἰ…
    Παντελής Βλαχάκης στη Τάλως, το πρώτο ρομπότ στην…
    Pantelis Vlahakis στη Τάλως, το πρώτο ρομπότ στην…
    georgeiraklion στη Τάλως, το πρώτο ρομπότ στην…
    georgeiraklion στη Και να που θυμηθήκαμε την Πρωτ…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Συλλογή ειδήσεων 20ης Μαΐου 2015

Posted by Oπτήρας του Αβέρωφ στο 20 Μαΐου, 2015

.

Χώρος για καταχώριση καθημερινών τίτλων ειδήσεων/links από το Διαδίκτυο

Όπως το πρώτο σχόλιο, γράφουμε/κοπιάρουμε τίτλο και link. Επειδή πρόκειται για ζωντανό σύνδεσμο,

ενδέχεται να πάει το σχόλιό σας στα spam ή στα σχόλια για έγκριση, οπότε δείξτε υπομονή μέχρι να το καταλάβει κάποιος από τους διαχειριστές και να το εγκρίνει.

13 Σχόλια προς “Συλλογή ειδήσεων 20ης Μαΐου 2015”

  1. Φαίη said

    ΡΩΜΕΙΣΑ ΚΑΛΟΜΑΝΑ
    ερμηνεύει η Πέλα Νικολαΐδου

    ΡΩΜΕΙΣΑ ΚΑΛΟΜΑΝΑ

    Μουσίκη: Χρήστος Παπαδόπουλος
    Στίχοι: Μιχάλης Νικολαϊδης
    Τραγούδι: Πέλα Νικολαϊδου

    Ση καλομάνα σο κρεβατ, καθέστε τα πουλίαμ
    Η ώρα εν να λέω σας, εγώ, την ιστορίαμ
    Τον πόνον ντο επέρασα, εκράτνα σην καρδίαμ
    Ατά καμίαν κ’ειπα τα, τρόμαζ και η λαλίαμ

    Σον Πόντο εγένεθα εγώ, εκεί εν η Πατρίαδαμ
    Έτανε χρόνια ταραγά, διωγμούς και πείναν είδα
    Έντρισα και επίκα αγούρ, κ’εχάνα την ελπίδαμ
    Περήφανα κ’ελεύθεροι, να ζούμε σην Πατρίδαμ

    Έμπαιναν νύχτα οι τουρκαντ, κ’εσταύρωναν ποπάδες
    Έρθαν και σο χωρίο μουν, κι’εγούεψαν μανάδες
    Έσπαξαν όλια τα μωρά, αντρούδες, γεροντάδες
    Θάμαν εν πως επέζησα, άϊκα γιεράδες

    Σο άιμαν εφουρκίουμνε, ναϊλή το τσικαρόπομ
    Και εκεί εντούνε άψυχον, τ’αγούριμ σ’εγκαλιώπομ
    Εβάρκιζα γιατί Θεέμ, ντε ποίκεν το πουλόπομ
    Θεέμ όλτς εγώ έχασα, έλα έπαρ τον ψόπομ

    Την ψυμ ας έδινα εγώ, είδα την Παναϊαν
    Εσύ θα ζεις είπεν γιαβριμ, εϊς σπόρον σην κοιλίαν
    Δίδυμα θα τρανίντς εσύ, ρωμεϊκον εϊς καρδίαν
    Προτού αποθάντς θα ιστοριϊς, για την γενοκτονίαν

    *****************

    «Την πατριδαμ έχασα άκλαψα και πόνεσα».
    ερμηνεύει η Τουρκάλα Şevval Sam

    Στίχοι: Χρήστος Αντωνιάδης
    Μουσική: Κώστας Σιαμίδης
    Πρώτη εκτέλεση: Αχιλλέας Βασιλειάδης & Γιάννης Κουρτίδης

    Την πατρίδαμ” έχασα,
    άκλαψα και πόνεσα.
    Λύουμαι κι’αρόθυμο, όι-όι
    ν” ανασπάλω κι” επορώ.
    Ρεφραίν:
    Μίαν κι” άλλο ΄σην ζωή μ”
    σο πεγάδι μ” σην αυλή μ”.
    Νέροπον ας έπινα, όι-όι
    και τ” ομμάτα μ” έπλυνα.
    Τά ταφία μ” έχασα
    ντ” έθαψα κι” ενέσπαλα.
    Τ” εμετέρτς αναστορώ, όι-όι
    και ΄ς σο ψυόπο μ” κουβαλώ.
    Ρεφραίν…
    Εκκλησίας έρημα,
    μοναστήρα ακάντηλα,
    πόρτας και παράθυρα, όι-όι
    επέμναν ακρόνυχτα.

    http://nikosxeiladakis.gr/

  2. απλός πολίτης said

    Εξηγήσεις από τα ΜΑΤ για παρεμπόδιση πορείας ζήτησε η Ζ. Κωνσταντοπούλου
    http://www.anixneuseis.gr/?p=118717

    Έτσι, πάντα με τον λαό, να είστε καλά…
    Τι καλή που είστε κυρία Ζωή…
    Αλήθεια κυρία Ζωή, από περιέργεια το ερωτάω και γω ο αφελής….
    Εκεί που τα σούρνατε στον πολιτσμάνο και καλά του τα σούρνατε, μάλλον πιάστηκε μια κλωστή στο υφαντό και παρασούρατε μαζί σας -κατά λάθος- και μερικούς καμερέτους (εννοώ με την κάμερα).
    Αν θέτε τους λετε οπερέτους, όχι τους καμεροβαστάχτες, αλλά την κλωστή που πιάστηκε και έσουρε μαζί τους καμερέτους δεν την κόψατε και απωλέσθηκε το αυθόρμητο ξέσπασμα.
    Οπερέτα μήπως να το πείτε;
    θέτε;
    δεν θέτε;;
    Πάντως καλά του τα ‘πατε του πόλιτσμαν, να η γιαγιά μου παραμιλούσε όταν έβλεπε λάμψη, τώρα θα παραμιλούσε αντικρίζοντας τη δική σας λάμψη με το ξίφος της δικαιοσύνης να εγκαλεί τον κακό πολιτσμάνο.

    υγ.
    Από προηγούμενο σχόλιο του faethon.
    Μαΐου 20, 2015 στις 5:42 μμ

    Αγαπητέ faethon δεν ξέρω αν η ελπίδα ήρθε.
    Θα φανεί αυτό στην ζώσα κοινωνία, στο αν εργάζεται ο κόσμος, αν έχουν προοπτική να μείνουν οι Έλληνες στον τόπο τους, αν μπορούμε να ζήσουμε αξιοπρεπώς στο προσεχές διάστημα, σε ένα κράτος ισονομίας και αξιοκρατίας χωρίς πατρίκιους και πληβείους.
    Εκείνο που ξέρω είναι πως επικοινωνιακά πρέπει να πειστούμε πως η ελπίδα όντως ήρθε αλλά με τη μορφή απελπισίας.
    Να σαν την ανάπτυξη ένα πράγμα που θα έρθει καβάλα στον ενφια….
    Τι; Είναι παράταιρο;
    Όχι δα…
    Λειτουργεί ποιητική αδεία!
    Να, σαν σχήμα λόγου ένα πράγμα…

  3. Φαίη said

    Αφιερωμένο .. λέμε

  4. απλός πολίτης said

    Ελλάδα: -«Καλημέρε αγαπητή Σάτιρα»
    Σάτιρα: -«Γεια σου… ελλάδα»
    Ελλάδα: -«Καλή μου περνάω άσχημα… Έχω υποστεί τα πάνδεινα και ο γιατρός που μου πρότεινες δεν βλέπω να είναι της προκοπής»
    Σάτιρα: -«Οι προηγούμενοι φταίνε…»
    Ελλάδα: -«ΜΑ το ξέρω, γι΄ αυτό τους άλλαξα, για να συναντήσω την Ελπίδα»
    Σάτιρα: -«Η Ελπίδα δεν έρχεται την απήγαγαν …οι προηγούμενοι»
    Ελλάδα: -«Και τώρα τι θα κάνουμε; Ας τους στείλουμε στην δικαιοσύνη και ας δώσουμε στοιχεία για την απαγωγή τουλάχιστον»
    Σάτιρα: -«Το εξετάζει ο γιατρός το θέμα»
    Ελλάδα: -«Ποιο θέμα; Την απαγωγή της ελπίδας; Δική του δουλειά είναι; Δεν θα προσπαθήσει να θεραπεύσει τις ασθένειες, την αναξιοκρατία, το νεποτισμό, την ανασφάλεια δικαίου, την ανεργία, την φτωχοποίηση, την υποτονική μου δραστηριότητα;»
    Σάτριρα: «Αμ… οι προηγούμενοι»
    Ελλάδα: -«Τι εννοείς καλή μου;»
    Σάτιρα: -«Είπαμε, φταίνε οι προηγούμενοι…»
    Ελλάδα: -«Τους απατεώνες! Πήγαινέ τους στην φυλακή τουλάχιστον να αισθανθώ μια δικαίωση των όσων πέρασα εξαιτίας τους τουλάχιστον»
    Σάτιρα: -«Σου είπα, το εξετάζει …στον ιατρικο σύλλογο ο γιατρός και θα βγάλει πόρισμα»
    Ελλάδα: -«Πόρισμα; Τι εννοείς; Δική του δουλειά είναι; Ας συλλέξει τα στοιχεία της απαγωγής της Ελπίδας και ας τα στείλει εκεί που πρέπει, προσπαθώντας παράλληλα να με θεραπεύσει».
    Σάτιρα: -«Κουράστηκα …ελλάδα, με ένα ευτυχισμένο μέρος σου που δεν έχει πληγεί (ακόμα) μπορώ να συννενοηθώ καλύτερα. Τέλος πάντων… Ξέρεις. Το εξετάζει ο γιατρός το θέμα, οι προηγούμενοι «θα τα ακούσουν κανονικά» στο ιατρικό συμβούλιο…»
    Ελλάδα: -«ααα… μάλιστα. Τώρα ελπίζω σε κάτι…»
    Ελλάδα: -«Α, και κάτι τελευταίο γλυκειά μου …σάτιρα. Τουλάχιστον ας μου γιατρέψει αυτό το εύκολο ο γιατρός»
    Σάτιρα: -«Τι;»
    Ελλάδα: -«Να, μπήκαν κάτι ψύλλοι στα αφτιά μου και αναρωτιόμουν αν θα μπορούσε να τους αφαιρέσει…»

    • Φαίη said

      μας έφτιαξες !!

      • απλός πολίτης said

        Τουλάχιστον ας το διασκεδάσουμε βρε αδερφέ 😉

      • Φαίη said

        Άστα να πάν’ PO, θα πάρω τα βουνά ρέεεεεε 🙂

      • απλός πολίτης said

        Φωνή βοώντος εν τη ερήμω, έτσι δεν το λένε Φαίη;
        Ε, κάπως έτσι 😉

      • Φαίη said

        Όταν ο άλλος ζει σε μία παράλληλη πραγματικότητα φίλε μου ό,τι και να του λες δεν καταλαβαίνει. Από Ιούνιο και μετά σερβίρεται το κυρίως μενού στο πανηγύρι ..

      • απλός πολίτης said

        Άσχετο, έβλεπα Φαίη μια κατά τη γνώμη μου υποκρίτρια, βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ (και με αφορμή μια συζήτηση που υπήρξε εδώ) να λέει: «αλοίμονο, η ερώτηση δεν έχει να κάνει με το θρησκευτικό συναίσθημα το οποίο …τιμούμε».
        Αναφέρομαι στην περίφημη ερώτηση για τη μεταφορά του Αγίου Φωτός και το …κόστος του.

        Τι υποκρισία άραγε;;;
        Έχουν οικοδομήσει ένα βάρβαρο πελατειακό κράτος, άδικο στο μεδούλι, μια δυναστική για τον πολίτη δημόσια διοίκηση και το κόστος εκείνο οικονομικό και κοινωνικό όχι απλά δεν το εξέτασαν ποτέ, αλλά το συντηρούν για ευνόητους λόγους (παραμονή στην εξουσία).

        Με συγχωρείς κυρία μου, αλλά ο κόσμος πιστεύει, άρα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΣΤΟΣ γι’ αυτόν!

        Εν τέλει, οδηγούμαστε σε μια κατάσταση ακραίου φαρισαϊσμού, όπου οι υποκριτές που προκάλεσαν αυτό το κακό στον τόπο να έχουν αφενός οδηγήσει σε τέλμα ακόμα και την εναλλαγή στην εξουσία (το κομματικό σύστημα έχει ολοκληρώσει την προοπτική μιας σοβαρής έστω εναλλακτικής πρότασης). Αφετέρου η μόνη πραγματική Ελπίδα για πολύ κόσμο, έχει στιγματιστεί ως «κόσος».
        Και τελικά έχει βρεθεί στο μάτι του κυκλώνα.

        Υπέροχα τα κατάφερε το σύστημα…

        Και μια χαρά κοροϊδεύουν τον κόσμο, μια χαρά οδηγούν στο τέλμα και την οριστική παρακμή.
        Αυτοί, ναι…
        δεν σέβονται την πίστη του κόσμου!

        Επιπλέον, τα δύο μέτρα και δύο σταθμά στο ζύγι της κοινωνικής βούλησης είναι κάτι χυδαίο.
        Γαλάζιοι πρώην και ροζουλί νυν ηγεμονίσκοι επικαλούνται κατά το ιδιοτελές σκεπτικό τους τις δημοσκοπήσεις.
        Αν όμως δημοσκοπήσουν τη γνώμη του κόσμου για τα ζητήματα της πνευματικής του γαλήνης, της προάσπισης της ελευθερίας να ζουν με ασφάλεια, το πρόβλημα της αξιοκρατίας θα προκύψουν αποτελέσματα που δεν τα πιδιώκουν.
        Οπότε εκεί… αβαβα….

        Που τους έπιασε ο «πόνος» για το «κόστος».
        Απλά, ξέρουμε πολύ καλά τι υπηρετούν και σε ποιον ή τι είναι υπόχρεοι για το ποθούμενο: την «εξουσία».

      • απλός πολίτης said

        *έχει στιγματιστεί ως «κόστος»

  5. απλός πολίτης said

    Και ένα σχόλιο για «καληνύχτα» με αφορμή τα φαινόμενα της επικοινωνιακής προπαγάνδας που επιστρατεύουν οι εκάστοτε κομματικοί μηχανισμοί, οι ομάδες συμφερόντων των ελίτ εναλλάξ, ανάλογα με την περίοδο της εξουσιαστικής τους πρωτοκαθεδρίας, με το πρόσχημα της «επιστήμης»:

    Στην Ελλάδα δεν υπάρχει δυστυχώς πολιτική επιστήμη.
    Πρόκειται για έναν μύθο.
    Ίσως κάποια ψώνια αυτοδίδακτοι ή με δοτές προδιαγραφές να πλασάρονται ως «ειδικοί» αλλά έχοντας επισταμένως ασχοληθεί με το αντικείμενο, διατείνομαι ότι πρόκειται για διαφημιστές της κακιάς ώρας..
    Πολιτικός επιστήμονας, που να υπηρετεί τα συμφέροντα της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ, του ΚΚΕ, του ΣΥΡΙΖΑ, της Χ.Α, των ΑΝΕΛ, του ΠΟΤΑΜΙΟΥ,
    ΔΕ Ν Ο Ε Ι Τ Α Ι…
    Είναι πολιτικός κράχτης; Ίσως
    Τελάλης; Επίσης …
    Υπάλληλος κομματικός ή ιδιωτικής εταιρίας “marketing assistant” μπορεί…
    Πολιτικός, σκέτο; ναι!
    Πολιτικός επιστήμονας, με τίποτα!

    Πολιτική επιστήμη οικοδομεί ένας ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΟΣ, ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΟΣ, ΟΞΥΔΕΡΚΗΣ, συστηματικός παρατηρητής των αντίστοιχων φαινομένων, αποστασιοποιημένος από φατρίες, κόμματα, ομάδες πίεσης, εταιρίες κλπ…
    Αυτός «επίσταται» των πολιτικών φαινομένων, συγκροτεί πραγματική γνωσιολογία, είναι αυτό που αποκαλούμε scholar, academic.
    Τέτοιον μόνο τον Κοντογιώργη απαντά κανείς, όπως τον αείμνηστο Κονδύλη επίσης, και σε ευρεία επίπεδα των συναφών επιστημών έναν Ήφαιστο (διεθνείς σχέσεις), έναν Ζιάκα αντίστοιχα στον τομέα του (κοινωνική οντολογία), και ειδικότερα εις ό, τι αφορά στην Ελλάδα.
    Σίγουρα μου διαφεύγουν κάποιες περιπτώσεις, μετρημένες στα δάχτυλα των δύο χεριών ωστόσο…

    Η μελαγχολική αυτή διαπίστωση οφείλεται στην πρόθεση της «εξουσίας» να προσεταιριστεί και στη συνέχεια να καταργήσει την γνώση μεταλλάσσοντάς την σε μηχανισμό προπαγάνδας των δυναστών/των ελίτ, ως γνήσιο απότοκο του πελατειακού κράτους, της ευνοιοκρατίας, του φαβοριτισμού, προς όφελος της διαιώνισης της παρασιτικής του φυσιογνωμίας μέσα σε μια ολιγαρχία ή/και σε άλλα καθεστώτα μη αντιπροσωπευτικά, με την κοινωνία την οποία υποτίθεται θα όφειλαν να θεραπεύουν, σε ρόλο μάζας προς χειραγώγηση και ως μέσο ιδιοποίησης της εξουσίας και επέκεινα της νομής-λαφυραγώγησης του κράτους αντλώντας πρωτίστως την απαραίτητη τυπική νομιμοποίηση.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: