ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Πες το με ποίηση (38… στη Ο Θείος Βράχος
    ΕΛΕΝΗ ΚΟΥΤΜΑΝΗ στη Η οξεία κραυγή των αμνών
    Παναγιωτης σχοινεζος στη Συνταγματάρχης Δημήτρης Θεοτόκ…
    ΘΑΝΟΣ ΚΟΥΚ στη Gatestone Institute: Στην Ευρώ…
    PETSAGGOURAKIS στη Μελέτιος Μεταξάκης, ο μασώνος…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Στόπ!..

Posted by Μέλια στο 6 Μαΐου, 2015

Ψψψτ! Κύριοι του οικονομικού επιτελείου της κυβέρνησης, και λοιποί:

Σας βαρεθήκαμε! Μας κουράσατε πώς το λένε;

Τί διαπραγματεύεστε και διαπραγματεύεστε τόσους μήνες;

Φτάνει! Στοπ! Τελειώσατε!

Δεν μπορεί να διαπραγματεύεστε τόσο καιρό και με τέτοιους  παλιάνθρωπους,
..και να βγεί κάτι καλό για μάς!

Κι ύστερα, εμείς δεν σας δώσαμε καμία εντολή διαπραγμάτευσης!
Σας είπαμε να τ’ αλλάξετε όλα: να τελειώνουμε μιά και καλή με οποιοδήποτε είδος »μνημονίου»,
     ..να θέσουμε τους δικούς μας όρους ανάπτυξης και (μετά) αποπληρωμής (του »σωστού» χρέους),
..να βρείτε άλλες πηγές χρηματοδότησης του κράτους απ’ τους φοροδιαφεύγοντες μεγαλοκαρχαρίες, απ’ τα λιμνάζοντα πρόστιμα της εφορίας των μεγαλο-εταιρειών, την ανάλογη φορολόγηση της τεράστιας ακίνητης περιουσίας, και πάει λέγοντας.

Αυτά δώσαμε εντολή σε σάς για να κάνετε. Όχι άλλα!

Σταματήστε λοιπόν πιά να πέφτετε στην παγίδα των απατεώνων της Ευρωπαϊκής Ένωσης τοκογλύφων,
..τρίφτε τους στην μούρη την πρόσφατη εντολή του λαού,
..κι ελάτε πίσω να σχεδιάσουμε μαζί το πώς θα ανταπεξέλθουμε στην αναμενόμενη επίθεσή τους,
..επίθεση που κάθε »καλό» σαρκοβόρο κάνει όταν του παίρνουν την τροφή μέσα απ’ τα νύχια!

Τώρα: Λαμβάνοντας υπ’ όψη ότι κατά το πρώτο τρίμηνο της διακυβέρνησής σας, κι ενώ σας είχαν παγιδεύσει με ψεύτικες ντεμέκ διαπραγματεύσεις (επί της ουσίας εκβιασμούς),
..το ελληνικό κράτος πλήρωσε σε ΔΝΤ και έντοκα γραμμάτια (ακούρευτα και εις χείρας τοκογλύφων) το ποσό των 9 δις ευρώ,

..και λαμβάνοντας υπ’ όψη επίσης ότι από το ποσό που οι παλιάνθρωποι λένε πως μας δάνεισαν από το 2010 (110δις; 150δις; Παραπάνω δις; Δεν μας λέτε κιόλας την αλήθεια!), μόνον το 8% μπήκε με τον έναν ή τον άλλο τρόπο στην ελληνική οικονομία,

..δηλαδή περίπου 16δις, (αν υποθέσουμε ότι »πήραμε» 200δις) για 5 χρόνια,

..κι αν συγχρόνως λάβουμε υπ’ όψη ότι απ’ τον περασμένο Αύγουστο δεν έχουμε πάρει δεκάρα τσακιστή,

..ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΟΛΟΝ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ ΑΠΟΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΜΕΣΑ,
..σημαίνει πως με αυτά τα 9 δις που τους δώσαμε όσο διαρκούν οι »διαπραγματεύσεις»-εκβιασμοί,
..μαζί με τα δικά μας μέσα, θα έφταναν και θα περίσσευαν να ζήσουμε άλλα τρία χρόνια,
..χρόνια που θα μπορούσαμε να αναδιαρθρώσουμε πραγματικά την οικονομία μας, και να ζήσουμε στο εξής σαν άνθρωποι, στέλνοντας στον διάολο τις τοκογλυφικές και αποικιοκρατικές βλέψεις των διεθνών απατεώνων!

Αυτό κάνει μία αριστερή ή απλώς λαϊκή κυβέρνηση με πρόσφατη και ισχυρότατη λαϊκή εντολή,
..και δεν εμπλέκεται σε ατέρμονες, στημένες, κακόπιστες, εκβιαστικές και παρελκυστικές »διαπραγματεύσεις».
Αυτό περιμέναμε να κάνετε κι εσείς.
Δεν το κάνατε. Δεν πειράζει. Ποτέ δεν είναι αργά.
Γυρίστε όμως ΤΩΡΑ πίσω!
Κλείστε ΤΩΡΑ τις διαπραγματεύσεις-κοροϊδία.

Με το Κτήνος δεν διαπραγματεύεσαι.
Ή το τρώς, ή σε τρώει!..

.

Πηγή: Ουδέν Σχόλιον

(ο Μαντατοφόρος)

.

30 Σχόλια προς “Στόπ!..”

  1. Τάκης said

    Περιμένουμε λοιπόν, από μια «αριστερή κυβέρνηση», να δράσει εθνικοπατριωτικά και να ξεφύγει από τις διεθνιστικές ιδεοληψίες της… που στην συγκεκριμένη περίπτωση αφορούν την αλλαγή του έτοιμου φεντεραλιστικού μορφώματος με στροφή επ’ αριστερά (επί τω λαικώτερον δηλαδή), κάπου στο… μέλλον.
    Και η δεξιά, σε όλες της τις μορφές και μορφώματα, που είναι η δεξιά… ο φυσικός φορέας υποτίθεται του εθνικού ιδεολογήματος;
    Φθάσαμε στο εσχατολογικό πολιτικά σημείο, να απειλεί η «δεξιά» τους ψηφοφόρους της, για έλλειψη πατριωτισμού επειδή δεν θέλουν να διεθνοποιηθούν… o tempora o mores.
    «Άνω ποταμών ιερών χωρούσι παγαί͵
    και δίκα και πάντα πάλιν στρέφεται.
    ανδράσι μεν δόλιαι βουλαί͵ θεών δ΄
    ουκέτι πίστις άραρε».
    Των ιερών ποταμών τα ρεύματα κινούνται προς τα άνω, στις πηγές,
    και η δικαιοσύνη και τα πάντα αναστρέφονται.
    Δόλιες οι βουλές των ανδρών και η πίστη στους θεούς σείεται.
    Από την Μήδεια.

    Εκ των ολίγων προς επίλυσιν… αξιωμάτων.
    Νομάδες προς ανεύρεση εργασίας, μετά καταθέσεως πιστοποιητικών τίτλων και cv, που η απόκτησή τους, εστοίχισε το σπίτι στην πόλη, ή το πατρικό στο χωριό για να αποκτηθή,
    ή, πίστη σε αυτό που βρήκαμε και αξιολογούμε ως ικανώτερο για να μας προσφέρει έναν άριστο συνδυασμό ζην και ευ ζην…
    Αυτοδιοίκητοι με σοφία και φρόνηση, ή ετεροδιοίκητοι με νέου είδους «ετεροδικίες»;

    Καλήν ημέραν σας.

    • Πετροβούβαλος said

      Δεν περιμένουμε τπτ. Το γράφω υπό την έννοια πως δεν είμαστε εννιαίο σώμα, είμαστε ένας κατακερματισμένος όχλος – χαμένος σε ιδεοληψίες και εξυπνακισμούς που συγκαλύπτουν ατομικά και πανάθλια συμφέροντα.

      Σε αυτό το περιβάλλον πΠράττουμε ή ΔΕΝ πράττουμε, έστω και αν πρόκειται απλώς για απόπειρα να καταλάβουμε τι συμβαίνει (κατεβάζω τον πύχη αναζητώντας έστω λίγα ψίγματα προσπάθειας). Από εδώ (όχι ακριβώς «εδώ», λίγο πιό «κει») κι έπειτα υπάρχουν αυτοί που είναι μαζί μας και αυτοί που δεν είναι μαζί μας. Ακριβώς με τους όρους των ιδεοληπτικών, των «μεταπιλιτευόμενων», των σαπισμένων, των βολεψάκηδων, των ηλιθίων, έτσι ακριβώς όπως γίνονται οι πόλεμοι. Ο δικός μας πόλεμος είναι πρωτίστως εσωτερικός.

  2. Φαίη said

    Ρίχτε μια ματιά ..

    Πότε, πώς και από ποιους γεννήθηκε η ιδέα της ΕΟΚ (που ακολουθήθηκε από την ΕΕ) και για ποιους λόγους.
    Ποιος ο ρόλος των ‘κινημάτων’ τύπου ΣΥΡΙΖΑ και PODEMOS. Τι σχεδιάζουν να τα ακολουθήσει .. για να φτάσουμε στο τελικό στάδιο δημιουργίας ενός ευρωαμερικανικού αυτοκρατορικού μορφώματος ..

    γύρω στα 40 λεπτά αλλά αξίζει να το δείτε για έναν πιο γενικό προβληματισμό ..

    • Φαίη said

      «.. Οι ευρωατλαντικές ελίτ για να περάσουν στην τελευταία φάση του σχεδίου που είναι ουσιαστικά η δημιουργία ενός ευρωαμερικανικού αυτοκρατορικού μορφώματος, χρειάζεται να κερδίσουν χρόνο.
      Για να κερδίσουν χρόνο, για να δομήσουν αυτήν την ευρωαμερικανική αυτοκρατορία.. χρειάζονται φρέσκες και αναλώσιμες κυβερνήσεις, οιωνοί μάλιστα κινηματικού χαρακτήρα, όσο καλοπροαίρετες και αν είναι αυτές.
      Μετά λοιπόν από την ολοκλήρωση του έργου των ωμών κυβερνήσεων λιτότητας τύπου καθεστώτος σαμαρά στην Ελλάδα. Μετά από αυτές τις ωμές κυβερνήσεις πειθάρχισης και λιτότητας βάσει του αυτοκρατορικού σχεδίου, έχουμε μία νέα γενιά δυνάμεων, όπως ο ΣΥΡΙΖΑ στην Ελλάδα, οι PODEMOS στην Ισπανία, σε κάποια έκταση η Λε Πεν στη Γαλλία και αυτές οι δυνάμεις, αφενός εκτονώνουν τις κοινωνικές πιέσεις που συσσώρευσαν οι κρατικώς επιβεβλημένες μέθοδοι λιτότητας, αφετέρου συντηρούν το σύστημα μέσω μίας συμβιβαστικής συνθετικής πολιτικής. Γιαυτό το λόγο βλέπουμε ότι παρά τις πολύ επωφελείς για μεγάλες ομάδες της κοινωνίας μας παρεμβάσεις της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ στην Ελλάδα, ωστόσο η κεντρική κατεύθυνση της κυβέρνησης δείχνει μία πορεία ενσωμάτωσης προς το ευρύτερο ευρωατλαντικό σύστημα.
      Με αυτόν τον τρόπο λοιπόν το σύστημα ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΧΡΟΝΟ. Κερδίζει χρόνο ώστε να μην συμβούν ριζικές ρήξεις, κοινωνικές εξεγέρσεις, μεγάλα ανεξέλλεγκτα φαινόμενα ούτως ώστε να περάσει στο επόμενο βήμα.
      Το επόμενο βήμα απαιτεί την μετάβαση από την κεντροαριστερή σοσιαλδημοκρατικού τύπου σύνθεση σε μία ακραία φασιστικού τύπου πειθάρχιση των κοιωνιών όπως έγινε τη δεκαετία του 30 στη Γερμανία όπου είχαμε για την διαχείριση της κρίσης την είσοδο των αριστερών της Γερμανικής σοσιαλδημοκρατίας στην κυβέρνηση. ΣΥΝΤΗΡΗΣΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ, έγιναν απόπειρες πρώτες να δημιουργηθεί μία ακροδεξιά κινηματική, τύπου Χ.Α. στην Ελλάδα, αλλά αυτές απέτυχαν, και μετά από πολλές προσπάθειες πέτυχε το τελευταίο κύμα ενεργειών και πρωτοβουλιών του Χίτλερ με το εθνικοσοσιαλιστικό κόμμα το οποίο ξεκίνησε από μία χούφτα ανθρώπων …»

      δείτε τα υπόλοιπα ..

    • Πετροβούβαλος said

      Σημειώνω απλώς πως η ένωση της γιουρόπας στα πρότυπα της Ε.Ε. ΔΕΝ είναι ναζιστική ιδέα, είναι ιδέα του Καρλομάγνου, της παπικής εκκλησίας, του Μ.Ναπολέοντα κλπ. Είναι πολύ παλιά ιστορία και βασικά είναι ιστορική τάση.

      Όσον αφορά τον πνευματικό ορίζοντα του Βαρουφάκη, τα πανεπιστημιακά του εύσημα μάλλον δεν τον έχουν διευρύνει πολύ.

      Η γερμανική οικονομική κατοχή ΔΕΝ είναι γερμανική. Αυτό είναι βασικό για να καταλάβουμε πως η Γερμανία ΔΕΝ είναι ανεξάρτητος παίκτης και είναι επίσης βασική παράμετρος χαράξεως Εθνικής στρατηγικής. Αν το imperium ηταν γερμανικό τα πράγματα θα ήταν πολύ διαφορετικά. Πρόβλημα στόχευσης…

      Κατά τα λοιπά συμφωνώ.

      • Φαίη said

        Ως προς το πως γεννήθηκε η ιδέα της ΕΟΚ, δεν βάζω το χέρι μου στη φωτιά διότι δεν γνωρίζω ακριβώς.
        Μιλάει για μία ευρωατλαντική οικονομική ελίτ η οποία προφανώς δεν περιορίζεται στην γερμανία. Ενδεχομένως ή/και προφανώς η γερμανία να χρησιμοποιείται όπως και στο παρελθόν (δοκιμασμένη συνταγή) για την υποταγή της υπόλοιπης ευρώπης. Είναι κατανοητό σε κάποιο βαθμό ότι μετά τον ΒΠΠ έχασε και την ανεξαρτησία της από τους ‘σωτήρες’ της που την έσωσαν οικονομικά.
        Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς με αυτό που είπες ότι «εάν το imperium ηταν γερμανικό τα πράγματα θα ήταν πολύ διαφορετικά. Πρόβλημα στόχευσης…»

        Τέλος πάντων μου το εξηγείς μία άλλη φορά.

      • Πετροβούβαλος said

        Ο.Κ. επιφυλασσομαι.

    • Φαίη said

      Μπορούμε να υποθέσουμε πολύ εύκολα λοιπόν, ΤΙ ΘΑ ΠΡΟΗΓΗΘΕΙ, ΤΙ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ, έτσι ώστε να δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις της γέννησης και επικράτησης ενός αυταρχικού καθεστώτος.
      Τότε φυσικά θα φταίει το καθεστώς και όχι αυτό που προηγήθηκε και το έθρεψε. Όχι η βλακεία μας που δεν μπορούμε να τεντώσουμε το μυαλό μας λίγο παραπέρα, όχι η εμμονή μας στις ιδεοληψίες και στα εμφυλιακά μίση.
      ΤΑ ΛΕΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΜΒΟΥΝ ΑΛΛΑ ΣΤΟΥ ΚΟΥΦΟΥ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΟΣΟ ΘΕΛΕΙΣ ΒΡΟΝΤΑ.

      Μπορούμε επίσης να καταλάβουμε τους λόγους της μαζικής λαθρομετανάστευσης για την ‘αμερικανοποίηση’ κατά κάποιον τρόπο των ευρωπαίκών λαών. Την δημιουργία μίας διαχειρίσιμης πολιτικής μάζας στα πρότυπα της Αμερικής που μοιράζεται το όνειρο με την ευρωελίτ να κυριαρχήσει στην Ευρώπη.
      Οι αμερικάνοι ξέρουν πολύ καλά, όπως και οι πρόγονοί τους οι αποικιοκράτες βρετανοί, αλλά και οι ισπανοί και οι γάλλοι, πως να διαχειρίζονται αυτή τη μάζα, των διαφορετικών θρησκευτικών και πολιτιστικών αντιλήψεων. ΔΙΑΙΡΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΜΙΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΟΜΑΔΑ, προβλήματα και μόνο προβλήματα, ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ και μετά διαχείριση μέσω ΚΑΤΑΣΤΟΛΗΣ.

      ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ αυτό που τόνισε ο Παναγιώτης Κονδύλης: «Οι οικουμενιστικές ιδεολογίες διόλου δεν προοιωνίζουν την πραγματική μετάβαση προς έναν οικουμενισμό ισότιμων ομάδων και ατόμων. Γιατί θεωρητικά ισχύουν μεν για όλους, πρακτικά όμως ερμηνεύονται δεσμευτικά από τους ισχυρούς και ανοίγουν τις θύρες για οποιεσδήποτε επεμβάσεις κρίνουν σκόπιμες οπουδήποτε. Ο,τι ήταν για τους Ρώσσους κομμουνιστές χθες ο «προλεταριακός διεθνισμός», είναι σήμερα για τους Αμερικάνους τα «ανθρώπινα δικαιώματα». Και στον 21ο αιώνα, όπως πάντοτε στο παρελθόν, την Ιστορία θα την καθορίσει όποια Δύναμη θα είναι σε θέση να προσδιορίζει δεσμευτικά για τους υπόλοιπους το περιεχόμενο και την πρακτική εφαρμογή των κυρίαρχων εννοιών (διάβαζε: ιδεολογημάτων).»
      https://averoph.wordpress.com/2014/05/09/%CE%BF%CF%83%CE%B1-%CF%89%CF%86%CE%B5%CE%BB%CE%BF%CF%8D%CE%BD-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%BF%CF%84%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CF%82-%CF%84%CE%B1-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%B1%CE%B3/

      Παπαπαπαπαπαπαγαλίστε ακόμα με αυτόν τον αποστειρωμένο τρόπο τα «ανθρώπινα δικαιώματα», αλλά ακόμα και όταν τα πράγματα δείξουν στο τέλος που αποσκοπούσε όλη αυτή η πληρωμένη και κατευθυνόμενη των κέντων της ελίτ αφήγηση, ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΙ ΒΛΑΚΕΣ θα παραμείνετε ..

  3. Φαίη said

    Το τελικό αποτέλεσμα είναι ότι το όποιο περιθώριο μας δινόταν με τα όποια αποθεματικά διαθέταμε (δανεισμένα και αυτά) αποτελειώθηκε εν μέσω των ‘διαπραγματεύσεων’. Ως εκ τούτου εκεί που είχαμε την ευκαιρία να κάνουμε πραγματική ρήξη για τα δικά μας συμφέροντα (και όχι της «ευρώπης των λαών» και άλλων μπουρδολογιών) βάζοντας μπρος ένα ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ (με τις όποιες παραλλαγές του), κάναμε μια τρύπα στο νερό. Τα όποια αποθεματικά θα μας ήταν πολύ χρήσιμα για την ώρα της μετάβασης. Τώρα θα μας πουν, «προσπαθήσαμε αλλά κοιτάχτε πόσο κακοί είναι και σε ποια κατάσταση μας έφεραν ..»

    • Πετροβούβαλος said

      Ακριβώς έτσι και ακριβώς αυτός ήταν ο ρόλος της πρώτης φοράς φασιστερά. Ξαναρωτώ (ρητορικό είναι, αλλά έτσι για πλάκα): Όσοι συνεχίζουν να υποστηρίζουν ή να ανέχονται ακόμη αυτή την κυβέρνηση ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ;

      • Φαίη said

        Πέτρο δες το παραπάνω βίντεο και πες μου την άποψή σου.

        Το show που παίζεται είναι απίστευτο. Δεν ξέρω πόσοι και ποιοι το γνωρίζουν μέσα στην κυβέρνηση. Το πρόβλημα με τον βαρουφάκη, το οποίο εμείς τουλάχιστον εδωμέσα εντοπίσαμε από την αρχή, είναι αυτή η εμμονή του με την ευρώπη. Το παραπάνω βίντεο εξηγεί έμεσα γιατί οι πολιτικές τύπου βαρουφάκη είναι αυτό που χρειάζεται η τωρινή φάση του σχεδίου που βιώνουμε.

        Μόνο αν κάποιος προσπαθήσει να δει την όλη εικόνα θα μπορέσει να αντιληφθεί που προσπαθούν κάποιοι να οδηγήσουν τα πράγματα. Πολλοί αριστεροί, πολλοί κοντόφθαλμοι ακόμα και απελπισμένοι, πολλοί ιδεοληπτικοί, βλέπουν μόνο μέχρι εκεί που τους επιτρέπει είτε η ανάγκη τους είτε η ιδεοληψία τους. Τίποτα δεν είναι ανεξάρτητο, τίποτα δεν φυτρώνει έτσι από μόνο του. Η εγελιανή διαλεκτική παραμένει ο κύριος μοχλός διαμόρφωσης της πολιτικής κατάστασης και αυτή για να προχωρήσει το σχέδιο εμπεριέχει μέσα της, τους ‘καλούς’ και τους ‘κακούς’, τους ‘επαναστάτες’ και τους ‘συμβιβασμένους’, τους ‘φασίστες’ και τους ‘αντιφασίστες’. ΟΛΟΙ όμως δουλεύουν προς μία κατεύθυνση.

      • Πετροβούβαλος said

        Ο.Κ. το βλέπω τώρα.

  4. Τάκης said

    Εμένα, επιτρέψτε μου να παραμείνω στους «μπακάλικους» λογαριασμούς… αφού οι «άλλοι», έχω καταλάβει πως δεν συγκινούν τις πλειονοψηφίες εδώ και δεκαετίες.
    Ερώτημα.
    Είσαι κε αντιπρόσωπε γνώστης οποίαν χώρα αντιπροσωπεύεις;
    Μπορείς να μετρήσεις με οικονομικούς σύγχρονους όρους την αξία αυτής της χώρας, ή νομίζεις πως είσαι αντιπρόσωπος της Σαχάρας.
    Η… διαπραγματευση θε έπρεπε να είχεν ως εξής.
    Κύριοι των «κέντρων», επιθυμείτε να έχετε προτεραιότητα και αποκλειστικότητες στην διαχείριση της χώρας (όχι μόνο υλική δηλ, αλλά πολλαπλώς επεμβατική).
    Εμείς, οι… ινχάμπιτανς, «γραδάροντας» τον τόπο μας, θεωρούμε πως για να σας παραδώσουμε τα κλειδιά της αντανακλαστικής οικονομικής αυτοπροστασίας μας (χρηματοπιστωτικά κλπ εργαλεία), πρέπει να μας εξασφαλίσετε κάποια πράγματα διά συμφωνίας και συνομολογίας.
    Αυτά, περιλαμβάνουν αυτό το επίπεδο μισθών, συντάξεων και υγείας (συνδεδεμένο ως ποσοστό με αυτό της δείνα χώρας), εθνική ασφάλεια χωρίς ετήσια εξοπλιστικά κερατιάτικα, μια συμφωνημένη ανεξαρτησία σε επίπεδο παιδείας και εθνικής ταυτότητας κλπ.
    Κύριοι των «κέντρων», εμείς οι ενδημούντες σε αυτά τα χώματα, αξιολογούμε την χώρα μας, λόγω γεωστρατηγικής θέσης, ύπαρξης συγκεκριμένων πόρων και γεωγραφικών συνθηκών… που θέλετε εν λευκώ να διαχειρισθήτε, «τόσο».
    Δεν αξίζει όσο λίγο πιό πάνω, ή πλαγίως πιό πάρα κάτω… και εάν επιθυμείτε, πάρετε χαρτί και μολύβι για να τα υπολογίσουμε… όπως κάθε σοβαρός απογραφέας και απογραφόμενος κάνει σε περίπτωση σοβαρών «ιδιοκτησιακών» μεταβολών (γιατί περί αυτού στην ουσία πρόκειται.
    Συμφωνούμε, έχει καλώς, δεν συμφωνούμε… αλάργκο η ναύς.

    Όλα αυτά, τα κατέσχατα και επαίσχυντα βεβαίως, διότι δεν είμεθα άξιοι αυτοδιαχείρισης, επειδή δεν αναγνωρίζουμε την έννοια της ευρυτέρας ιδιοκτησίας σε υλικά και άυλα… «όποιος δεν κατέχει κατέχεται», το τις πταίει γιαυτό, άλλο κεφάλαιο.

    • Πετροβούβαλος said

      Kαλοί και οι μπακάλικοι λογιαριασμοί αλλά το μέτωπο παραμένει βασικά εσωτερικό. Τώρα, το γιατί θα πρέπει να συνεχίζουμε να πιστεύουμε πως είμαστε εννιαίο σώμα, ειλικρινά δεν το καταλαβαίνω.

      • Τάκης said

        Πολλαπλώς εσωτερικώτατον και αιτιοκτρατικώτατον!

        Μήπως γίνει το «τσακ» τελευταία στιγμή, 40 και μία μείνανε… μετά απολυόμεθα, υπομονή.

        Οι εταιρείες λύονται κοινή συναινέσει… εάν το καταστατικό τους δεν προβλέπει αλλιώς, δεν βλέπω κάτι να μπορεί να γίνει «αλλιώς», και η δεξαμενή αδειάζει μεν, γεμίζει δε, χρόνος δεν περισσεύει, τα έχουμε «είπη» τα… έπη.

        Και εκείνο το… επαίσχυντο -αι- στο σχόλιό μου να παραβλεφθή πάραυτα!

      • Πετροβούβαλος said

        Έχω νέα: Η «εταιρεία» λύθηκε εδώ και ~2 αιώνες. Το Έθνος πάλι δεν μετριέται με γενιές, μετριέται όμως με τη διαχρονική αντίσταση που προβάλει στα προαιώνια καρκινώματά του (και με πολλά άλλα). Η οικονομίστικη προσέγγιση ΕΠΕΤΑΙ της Εθνικής. Έπεται επίσης πολλών άλλων. Έτσι νομίζω…

        Συνιστώ ανάγνωση (για όσους το αγνοούν) του «Γκρεμιστή», παραπλεύρως – δεξιά στήλη – 3ο κάτω από τα σχόλια. Ο «Γκρεμιστής» κοσμεί το διαδικτυακό πλοίο μας από καθελκύσεως, λίγοι το καταλαβαίνουν, ακόμα λιγότεροι το αντέχουν.

        Το «αι» αντικαταστάθηκε.

      • Τάκης said

        Πέτρο, υπάρχει Ελλάδα υπάρχουν και Έλληνες… κανονικοί δηλαδή, όχι αερομεταφερόμενοι.
        Όσοι μπορούν να βλέπουν μόνο Ελλάδα, στην διαχρονικότητά της και ίσως με την δική τους οπτική γωνία, είναι, είτε πολύ πονηροί, είτε πολύ υπεράνθρωποι με απαντήσεις επί ΠΑΝΤΟΣ επιστητού… άφεριμ!
        Στον δρόμο, που περπατώ έξω, δεν εμπίπτουν στις κεραίες μου οι τελευταίοι.
        Εάν κάπου… ναυλοχούν, πολύ θα ήθελα να τους γνωρίσω για να μάθω και εγώ ο ταπεινός πως εννοούν την έννοια «Ελλάς».

      • Πετροβούβαλος said

        Κι εγώ ο ταπεινός μούτσος, υποθέτω πως κρύβονται πολύ καλά, ΔΕΝ έχουν απαντήσεις επί παντός επιστητού, είναι όμως πλήρεις μακροθυμίας και πολύ δυσάρεστων συμπερασμάτων για το δέον γενέσθαι. Η δυσαρέσκεια αντιμετωπίζεται με την μακροθυμία, δλδ. ο βασικός εχθρός είναι εξουδετερωμένος.

        Όσον όμως αφορά κάποιες απαντήσεις, δόθηκαν δημοσίως πριν από ~25 χρόνια, λ.χ. σημερινός Αβέρωφ, αμέσως προηγούμενο άρθρο (Παναγιώτης Κονδύλης: «Εκπλήσσομαι αν κάποιος συμφωνεί μαζί μου» – μάπα τίτλος), ως και διευθύνσεις των «ναυλοχούντων» δίνονται, πάλι λίγοι τις κατάλαβαν και ελάχιστοι τις άντεξαν. Το διαδίκτυο βοηθά σε αυτό πολύ, η γνώση μπορεί να διαθοθεί, απομένουν οι αποδέκτες της.

        Srsly, τα δύσκολα αρχίζουν μόλις τώρα. Η αγάπη είναι προς όλους, αλλά αυτό το «παιχνίδι» δεν είναι ακριβώς αγαπησιάρικο.

      • Τάκης said

        Όποιος δεν κατέχει χώρο κατέχεται, το μετεπαλαμβάνω.
        Η νομή και κατοχή (σε μικρά και μεγάλα), αποδεικνύεται με συμβόλαια που αντιστρατεύονται «καταλήψεις» και δουλείες διόδου.
        Δεν φαντάζομαι για να συζητούμε περί των… πρώτων.
        Όσο για τα δεύτερα, οι «δουλείες» διόδου υφίστανται και ουδείς πραγματικά τις αμφισβήτησε.
        Μένει το «κατάληψη»… με κάποιο τρόπο δηλαδή, ευφυή τρόπο.
        Ο… ευφυέστερος ευρίσκεται εις εξέλιξιν, τη ανοχή των καταλαμβανομένων.
        Τι απομένει έναντι των αυτοκτονικών συνδρόμων… έως αυτού της Στοκχόλμης δηλαδή;
        Εάν δεν έχουμε όλοι τα ίδια σύνδρομα δηλ, τί γίνεται;
        Την απάντηση (σε πολύ απλοική διατύπωση, με πολλά επεξηγητέα κενά), φαντάζομαι την θυμάσαι.

      • Πετροβούβαλος said

        Ναι τη θυμάμαι. Θυμάμαι επίσης την κάθετη διαφωνία μου (διαφωνώ επίσης κάθετα και για το πρώτο, αλλά ας είναι).

        Εάν δεν έχουμε όλοι τα ίδια σύνδρομα (δεν τα έχουμε ούτε είναι απαραιτήτως αυτοκτονικά) μετράται η ισχύς των… διαφωνούντων. Μέχρι τώρα τα σύνδρομα δεν ήταν «αυτοκτονικά» και οδηγούν στη σφαγή. Πάμε στην επόμενη φάση, όπου η σφαγή θα έχει συντελεσθεί και θα αναδυθούν ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ οι ευλογημένες δυνάμεις του Χάους.

        Ας μη γράψω καλύτερα για τον ευφυέστερο γιατί θα παρεξηγηθώ. Ο Ι. Καποδίστριας πάντως, ο πλέον ηττημένος του σύγχρονου κράτους υπήρξε ευφυέστατος, υπόδειγμα πατριώτη, αρίστου ήθους, πλήρης Εθνικού οράματος, πανέμπειρος κλπ. Οι λόγοι της ήττας του εξετάζονται ενδελεχώς.

      • Τάκης said

        Είναι αχαρτογράφητα και…ερεβώδη τα ύδατα επ’ εδώ και πέρα, και θα γράψω μόνον αυτό.
        Είμαι πάνω από μια δεκαετία μεγαλύτερός σου.
        Μπορεί να μη φαίνονται πολλά, αλλά θυμάμαι άλλους Έλληνες και άλλες εποχές, τελείως διαφορετικές (πάντα με τις εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν τον κανόνα).
        Κάτι προέκυψε και εφθάσαμε εδώ που εφθάσαμε, σε όλα.
        Κάτι συμβαίνει εδώ, που δεν συμβαίνει το όμοιό του τριγύρω.
        Δεν θα καταντήσω συνειδητά «ρατσιστής» κατά των νεοελλήνων (νεοέλληνας και εγώ), παρ’ όλο που ποτέ δεν τα πήγα ποτέ καλά «μαζί» τους.
        Το ηλικιακό βάρος μου είναι περισσότερο στο παρελθόν, έχω αναμνήσεις και οικογενειακούς «φόρους» υψίστων καταβολών.

      • Πετροβούβαλος said

        Εγώ δεν θα καταντήσω με καμία κυβέρνηση ρατσιστής κατά των Ελλήνων (σόρυ, ο όρος «νεοέλληνες» δεν συμβαδιζει με την έννοια του Έθνους. Έλληνες οι τωρινοί, παιδιά των προηγούμενων – παιδια κι αυτοί των προ – προηγούμενων κλπ.)

        Τώρα αν πας σε πλήθος Ελληνικών… μαζώξεων, θα βρείς την Ελλάδα να αναπνέει υγιέστατη. Η Ελλάδα ΔΕΝ πεθαίνει, αυτό ΔΕΝ γίνεται. Μόνο που το πολιτικό ένστικτο των Ελλήνων είναι νεκρό γιατί… ποτέ δεν γεννήθηκε. Αυτό δεν το έχουμε και γιαυτό έγινε αυτό που έγινε.

        Ναι, κάτι προέκυψε.Είναι συνάρτηση της εποχής και της γενικής ανθρώπινης καταπτώσεως. Αναζητούνται όσοι μπορούν να το κατανοήσουν, αυτή είναι η περιπέτεια. Ήταν πάντα, είναι και πάντα θα ειναι ελάχιστοι. Για το Θεό, η Αρχαία Σπάρτη ηττήθηκε. Η Αρχαία Σπάρτη τη στιγμή του θριάμβου της…

      • Τάκης said

        Μη πιάσουμε τώρα Πέτρο το θέμα το «νεοελληνικό», με τις συνιστώσες του.
        Μιλάμε για το νεοελληνικό κράτος.
        Η αρχαία ρίζα είναι ένα θέμα και η αρχαία «εγγύτητα» ένα άλλο.
        Το τί είμαστε, περισσότερο το επιλέγουμε, παρά το κληρονομούμε… ως άθλιοι συνεχιστές (αλήθεια πoιάς περιόδου;).
        Τα δικαιώματα νομής και κατοχής, εάν τα εκτοξεύσουμε στο απόλυτο παρελθόν, τα αποδυναμώνουμε ιστορικά και αποδεικτικά… δεν πρόκειται εγώ να περιπέσω σε ένα τέτοιο αυτοπαγιδευτικό λάθος.
        Οι Λάκωνες «ηττήθηκαν» από κάποιους Παυσανίες και τις… ουρές των. Δύσκολη η καλογερική.

      • Πετροβούβαλος said

        Έχουμε πολύ διαφορετική προσέγγιση αδερφέ. Νεοελληνικό κράτος ΔΕΝ υπήρξε, υπήρξαν μόνο κάποιες εθνικές εξάρσεις εντός του σύγχρονου προτεκτοράτου και πολλές απ’ αυτές επετράπησαν επειδή εντασσόταν στους σχεδιασμούς δύο αυτοκρατοριών και ενός συνασπισμου αυτοκρατοριών. Ένα μόρφωμα είναι το «νεοελληνικό κράτος» και γι αυτό επελαύνουν τόσο εύκολα οι σύγχρονες ιδεοληψίες.

        Και δεν μιλώ για νομή και κατοχή, μιλώ για πολιτισμό, ήθη, «ψυχή». Αυτή κληρονομείται και είναι συνυφασμένη με το αίμα (τις παραδοσεις) και τη γή, ακόμη κι αν αυτή η γή κατέχεται από ξένους. Τα δικαιώματα νομής και κατοχής είναι αλλού παπά βαγγέλιο, «σου ανήκει αυτό που μπορείς να υπερασπιστείς».

        Οι δε Σπαρτιάτες ηττήθηκαν από την εγκατάλειψη των ηθών τους. Από αυτό ηττώνται τώρα, μπροστά στα μάτια μας, οι «δυτικοί».

        Η καλογερική είναι μεγάλο πακέτο, κάτι σαν την ψυχρή ανάγνωση της ιστορίας.

      • Πετροβούβαλος said

        Κι ακόμη κάτι: Είμαστε σε καμπή. Υπήρξαμε απειράριθμες φορές σε καμπή και κάθε ανάταση συνοδευόταν από την αφομίωση πάρα πολλών πραγμάτων. Είμαστε κληρονόμοι όλων αυτών, όλων των περιόδων, ακόμη (και κυρίως) των πιό σκοτεινών. Αυτό σαν «παυσίπονο» της τωρινής καμπής, της διαγνωσμένης εδώ και πολλές δεκαετίες.

        Ψηλά το κεφάλι. Έτσι κι αλλιώς, το σκύμμένο κεφάλι εξυπηρετεί τους πάγκαλους αυτής της Ευλογημένης Πατρίδας και κανέναν άλλο.

      • Τάκης said

        Μην είσαι τόσο σίγουρος πως έχουμε διαφορετικη προσέγγιση.
        Απλώς τα «εμά» γνωστικά ενδιαφέροντα, με αναγκάζουν να υπολογίζω και την βάση πρίν το εποικοδόμημα.
        Ο κόσμος βλέπεις έχει και υλικές ανάγκες που κάποιος, κάπως, οφείλει εκ της θέσης του να υπολογίζει.
        Για τους Σπαρτιάτες αυτό έκανε ο μηδίσας Παυσανίας (ο στρατηγός, όχι ο περιηγητής)… ήταν και ο Επιτάδης, χωρίς τους «θεσμούς» κάστρο δεν πέφτει.

      • Πετροβούβαλος said

        «…χωρίς τους «θεσμούς» κάστρο δεν πέφτει.»

        +10000

        Ευχαριστώ για την άκρως ενδιαφέρουσα συζήτηση αδερφέ, καλό βράδυ (τρέχουμε τώρα :mrgreen: )

      • Τάκης said

        Έρρωσο Πέτρο.

  5. Reblogged this on Ῥωμηῶν Ἐνημέρωση.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: