ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • 1944-49

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Μέλια στη Τότε ήμασταν ακραίοι ε ;…
    georgeiraklion στη Τότε ήμασταν ακραίοι ε ;…
    georgeiraklion στη Ρ.Τ. Ερντογάν λίγο πριν τη Σύν…
    Μέλια στη Κυριακή ΙΔ´ Λουκά: «Ἀποκάλυψον…
    georgeiraklion στη Κυριακή ΙΔ´ Λουκά: «Ἀποκάλυψον…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Τα γραπτά (και οι απομαγνητοφωνήσεις) μένουν – Προκόπης Παυλόπουλος

Posted by Μέλια στο Απρίλιος 27, 2015

πρωτη φορα αριστεραΔΗΜ: Εγώ και πολύ κόσμος θεωρούμε ότι υπάρχει συνταγματική εκτροπή αυτή τη στιγμή. Για να το δέχεστε και ως ακαδημαϊκός, είτε δεν συμφωνείτε με την επιστήμη σας, είτε θεωρείτε ότι δεν υπάρχει συνταγματική εκτροπή. Και θα ‘ θελα να ακούσω γιατί το θεωρείτε.

Π.Π: Μα έχω γράψει κι έχω πει μέσα στη βουλή…

ΔΗΜ: Θέλω να πω, αφού υπερασπίζεστε τη Δημοκρατία γιατί δέχεστε να παραβιάζεται το σύνταγμα.

Π.Π: Γιατί πρέπει να υπερασπίζομαι το σύνταγμα ….

ΔΗΜ: … το παραβιάζεται…

Π.Π: ….βεβαίως

ΔΗΜ:.. συμφωνείται ότι παραβιάζεται το σύνταγμα η απάντησή σας είναι «ναι», παραβιάζεται το σύνταγμα αυτή τη στιγμή;

Π.Π: Κύριε Λαβίθη χθες στην εκπομπή σας είπα κάτι. Ότι αν δεν γίνουν εκλογές σας είπα χθες ότι αυτή η Βουλή…

ΔΗΜ: … ε αποσύρεται την ψήφος εμπιστοσύνης στο Πασόκ κύριε Παυλόπουλε και πάμε σε εκλογές το προβλεπόμενο χρονικό διάστημα, έχει χάσει την δεδηλωμένη του το Πασόκ.

Π.Π: Σαφώς…

ΔΗΜ: …για πείτε μου.

Π.Π: Κι αν δεν γίνει αυτό μέσα στους επόμενους δυο μήνες, θυμηθείτε με τι θα κάνει η ΝΔ αλλά σας λέω ένα πράγμα, αν η κυβέρνηση Παπαδήμου συνεστήθη κι αυτό το είπα την ημέρα, έτυχε να μιλάω σαν πρώτος βουλευτής επειδή έτυχε πραγματικά, είπα στον κύριο Παπαδήμου μέσα στη Βουλή ότι η κυβέρνησή του είναι προϊόν επιβολής και πρέπει να έχει ένα συγκεκριμένο σκοπό κι ένα χρόνο τον οποίο δεν μπορεί να υπερβεί. Διότι μας υπεβλήθη η κυβέρνηση αυτή, αυτή η Βουλή έχει πλήρη αναντιστοιχία με το λαϊκό αίσθημα

ΔΗΜ: … με το σύνταγμα;

Π.Π: Μα και βέβαια, όταν μιλάμε για το λαικό αίσθημα η εκφραση λαικής κυριαρχίας …

ΔΗΜ: Τι ν’ απαντήσω τώρα; Όταν σας ρωτάω αν υπάρχει συνταγματική εκτροπή και σεις ο ίδιος μου λέτε ναι υπάρχει, τι να πει ο κόσμος μετά;

Π.Π: Να σας πω κάτι;

ΔΗΜ: Τι κάνετε γι’ αυτό;(γελάκι) smiley

Π.Π: Τι κάνω;

ΔΗΜ: Επειδή με σας μιλάω τώρα(γελάκι) smiley

Π.Π: Ναι…

ΔΗΜ: Τι κάνετε γι αυτό;

Π.Π: Κάνω το εξής: αν δεν είχαμε αποδεχτεί αυτό και η Ελλάδα είχε πτωχεύσει …

ΔΗΜ: …α αυτό που μου είπατε χθες ε;

Π.Π: Βεβαίως. Κοινωνική έκρηξη..

ΔΗΜ: Κοινωνική έκρηξη και σας θυμίζω … μπροστά στον φόβο της κοινωνικής έκρηξης μπορεί να παραβιάζεται το Σύνταγμα;

Π.Π: Μα με συγχωρείτε, δεν είναι ο φόβος της κοινωνικής έκρηξης που μας κάνει να παραβιάζουμε το σύνταγμα, είναι το γεγονός ότι πρέπει να υπερασπιστούμε το σύνταγμα, ώστε να μπορέσει το σύνταγμα να ‘ρθει στον κανονικό του δρόμο στον ελάχιστο δυνατόν χρόνο. Αλλιώς αν κανείς τα τινάξει στον αέρα κύριε Λαβίθη, τότε κι από κει και πέρα το σύνταγμα θα πάψει να υπάρχει . Η θέση μου είναι ότι το σύνταγμα το υπερασπίζεσαι μέσα από τις ίδιες του τις διατάξεις. Λέει το άρθρο 120, ότι ο σεβασμός του είναι χρέος όλων των Ελλήνων. Ο σεβασμός αυτός σημαίνει ότι πρέπει να τον προστατέψεις για να μπορέσει να υπάρξει. Δεν είναι η Δημοκρατία θέμα μηδενισμού, αυτή είναι η προσωπική μου πεποίθηση , και σας λέω και πάλι εάν στους επόμενους δυο μήνες δεν έχει υπάρξει ετυμηγορία του Ελληνικού λαού, εδώ είμαι να τα ξαναπούμε στην εκπομπή σας. Μέχρι τότε όμως έπρεπε να κάνουμε ιεράρχηση μεταξύ στόχων. Και η πρώτη ιεράρχηση ήταν η σωτηρία της Ελληνικής κοινωνίας και σε τελική ανάλυση του ίδιου του συντάγματος. Δεν διεκδικώ το αλάθητο, αυτή είναι η προσωπική μου πεποίθηση και κρίνεται και θα κριθεί.

ΔΗΜ: Ακριβώς να είστε καλά κύριε Παυλόπουλε.

Π.Π: Σας ευχαριστώ για όλα γεια σας.

Σχόλιο ΔΗΜ: Μιλάμε επωνύμως μιλάμε δημόσια, κρινόμαστε όλοι από τα λεγόμενά μας και από τις απαντήσεις που δίνουμε. Σ’ αυτό έχει δίκιο ο κύριος Παυλόπουλος. Ή μπορείς να πιέσεις τον άλλον να σου δώσει μια συγκεκριμένη απάντηση, θα απαντήσει και εσύ που ακούς θα την αξιολογήσεις και θα την ερμηνεύσεις. Νομίζω όμως ότι μπορώ να πω χωρίς να κάνω κάποια αυθαίρετη ερμηνεία, πιστεύω και εσείς ακούσατε ότι σύμφωνα με τον ίδιο τον κύριο Παυλόπουλο έχουμε παραβίαση του συντάγματος, απλώς για συγκεκριμένους λόγους όπως είπε. Μάλιστα εντυπωσιακό.

Πηγή: Βίντεο στο youtube

*****************


Π.Π: Γιατί θεωρώ όλους τους ηγέτες πλην εκείνων που δεν ανήκουν στο δημοκρατικό τόξο, όλους τους ηγέτες τους θεωρώ υπεύθυνους, θεωρώ ότι ο σύριζα έχει αναλάβει την ευθύνη απέναντι στον Ελληνικό λαό να ακολουθήσει πολιτική που θα κρατήσει την Ελλάδα μέσα στην ευρωζώνη, είναι πολύ εύκολο λοιπόν να αντιπαρατεθούμε με τον σύριζα με το εξής επιχείρημα: μα αν θα μείνουμε στην ευρωζώνη, όπως εγώ πιστεύω ότι θα μείνουμε, κι αν ακόμα ήταν μια άλλη κυβέρνηση θα πρέπει να κάνει μια σημαντική αλλαγή των θέσεων τις οποίες σήμερα υποστηρίζει. Γιατί να μην γίνει μάχη πάνω σ’ αυτήν την λογική ακριβώς και να γίνει μάχη σε επίπεδο οποιασδήποτε κινδυνολογίας .

ΔΗΜ: Άρα αγαπητέ υπουργέ δεν σας φοβίζει ο σύριζα σας φοβίζει;

Π.Π: ….κοιτάξτε…

ΔΗΜ: …μια κυβέρνηση σύριζα έστω και αυτοδύναμη ;

Π.Π: … κοιτάξτε, από τη στιγμή που έχω τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης, ο οποίος έχει δεσμευθεί ότι η Ελλάδα και στην λογική του σύριζα και στην ιδεολογία του σύριζα είναι μια χώρα η οποία θα μείνει στην ευρωζώνη και θα ακολουθήσει τον ευρωπαϊκό της προσανατολισμό, είμαι υποχρεωμένος να το ακολουθήσω, απλά λέω τώρα ότι εάν είναι έτσι και δέχομαι απολύτως τη δέσμευση αυτή του κυρίου Τσίπρα και του σύριζα, κι όταν από κει και πέρα πολλά από αυτά τα οποία λέει σήμερα πολλά από τα θέματα τα οποία προτείνει, είναι πράγματα τα οποία δεν γίνονται και θα αναγκαστεί στην πορεία, δηλαδή εφ’ όσον είναι κυβέρνηση, να τ’ αλλάξει.

ΔΗΜ: Άρα μια κυβέρνηση, να το βγάλω εγώ γιατί πρέπει να βάλουμε έναν τίτλο, δεν σας φοβίζει δεν φοβίζει τον Προκόπη Παυλόπουλο μια κυβέρνηση…

Π.Π: …και μάλιστα αυτοδύναμη…

ΔΗΜ: …ναι έστω και αυτοδύναμη του σύριζα;

Π.Π: Ακούστε δεν έχω κανένα δικαίωμα να φοβάμαι κάτι το οποίο θα εκλέξει ο Ελληνικός λαός …

ΔΗΜ: …τα λέει όλα αυτό που είπατε …

Π.Π: … δεν έχω δικαίωμα σε καμιά περίπτωση…

Πηγή: Βίντεο στο youtube

*****************

 
Π.Π: Σε ότι αφορά την πολιτική της μετανάστευσης, ακολουθήσαμε και διαχρονικά θέλω να πιστεύω κι αυτή η κυβέρνηση ακόμα περισσότερο εντελώς διαφορετικούς δρόμους. Η Ελλάδα άλλωστε, κι απ’ τον πολιτισμό της κι απ’ τη δημοκρατία της, γνωρίζετε ότι έχει μια άλλη παράδοση στο θέμα των μεταναστών, γι αυτό δεν είχαμε και δεν πιστεύω ότι θάχουμε ποτέ τέτοια προβλήματα.

ΔΗΜ: Δεν θα πείτε δηλαδή ποτέ στους μετανάστες «σ’ όποιον αρέσει στην Ελλάδα σ’ όποιον δεν αρέσει ιδού η έξοδος»;

Π.Π: Εγώ έχω πει κάτι το οποίο και το επαναλαμβάνω, εγώ θα πω ευχαριστώ κείνους που επιλέγουν την Ελλάδα για να ζήσουν μαζί μας και να αγωνιστούν μαζί μας για μια καλύτερη κοινωνία και αυτό το αποδεικνύουν.

ΔΗΜ: Ναι αλλά δεν είναι όλοι ίδιοι κύριε υπουργέ, υπάρχουν και κάποιοι που δημιουργούν προβλήματα όπως ξέρετε.

Π.Π: Να ξέρετε κάτι εκείνοι που δημιουργούν προβλήματα δεν είναι μόνο οι μετανάστες, ένα το κρατούμενο, και δεύτερον αν υπάρχουν μετανάστες που δημιουργούν προβλήματα ισχύει ο νόμος για όλο τον κόσμο.

Πηγή: Βίντεο στο youtube

*****************

Π.Π: Ο ρόλος μου, οι αρμοδιότητες και κυρίως η λαϊκή ετυμηγορία των τελευταίων εκλογών, μου επιβάλουν να κάνω τα πάντα στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων μου, αγγίζοντας και τα όρια ακόμη των αρμοδιοτήτων μου, ώστε η πορεία της Ελλάδας να είναι αδιατάραχτη, εντός Ευρώπης και εντός Ευρωζώνης. Σ’ αυτό τον τομέα θα κάνω όχι απλώς αυτό που μου αναλογεί, θα υπερβώ κι αυτό ακόμα το οποίο ενδεχομένως φαίνεται ότι προκύπτει από τις αρμοδιότητες του προέδρου της Δημοκρατίας.

Θ: Χαίρομαι πάρα πολύ και για τις τρεις επισημάνσεις σας, ειδικά για την τρίτη επισήμανση, φοβούμαι ότι είμαστε ακριβώς σε κείνη τη στιγμή που θα πρέπει να ο καθένας να αναλάβει την ευθύνη του και πρώτα απ’ όλα ο πρόεδρος της Δημοκρατίας, για να μείνει η χώρα στην καρδιά της Ευρώπης.

Δήλωση Θ. Με απόλυτο τρόπο και θέλω να το επαναλάβω, ο πρόεδρος της Δημοκρατίας με διαβεβαίωσε ότι η μεγάλη συμμαχία που υπάρχει την κοινωνία υπέρ της Ευρώπης και υπέρ του ευρωπαϊκού ρόλου της χώρας έχει ως πρώτο υπερασπιστή τον ίδιο.

Πηγή dailymotion

*****************

Τσίπρας: Και για αυτό πιστεύω ότι σήμερα χρειαζόμαστε έναν πρόεδρο της Δημοκρατίας με αποδεδειγμένη δημοκρατική ευαισθησία, με υψηλό αίσθημα εθνικής συνείδησης και κυρίως έναν πρόεδρο που να χαίρει ευρύτατης αποδοχής, τόσο στην κοινωνία όσο όμως και στην Βουλή των Ελλήνων, που αύριο θα κληθεί να τον εκλέξει.

Πηγή Βίντεο youtube

.

And the winner is με 233 ψήφους Προκόπης Παυλόπουλος!!

Απομαγνητοφώνηση για τον Αβέρωφ – Μέλια.

.

19 Σχόλια to “Τα γραπτά (και οι απομαγνητοφωνήσεις) μένουν – Προκόπης Παυλόπουλος”

  1. Φαίη said

    ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΠΡΟΔΟΤΗΣ, ΠΑΝΤΑ ΠΡΟΔΟΤΗΣ,

    Μετά λοιπόν από όλες αυτές τις μπουρδολογίες, φυσικό και επακόλουθο ήταν να ακολουθήσει και αυτό: http://air.euro2day.gr/cov/%CE%A5%CE%B3/%CE%A5%CE%B3%CE%B5%CE%B9%CE%B119.pdf

    ΠΡΑΞΗ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ

    ΦΕΚ Α 41/20-4-2015

    Κατεπείγουσα ρύθμιση για τη μεταφορά ταμειακών διαθεσίμων των Φορέων Γενικής Κυβέρνησης προς επένδυση στην Τράπεζα της Ελλάδος.

    Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

    ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

    Έχοντας υπόψη:

    1. Την παράγραφο 1 του άρθρου 44 του Συντάγματος.
    2. Την έκτακτη περίπτωση εξαιρετικά επείγουσας και απρόβλεπτης ανάγκης [σημ. Φαίης πχ «κοινωνικής έκρηξης»] για τη μεταφορά ταμειακών διαθεσίμων των Φορέων Γενικής Κυβέρνησης και των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α΄ και β΄ βαθμού προς επένδυση στην Τράπεζα της Ελλάδος.
    3. Τη σχετική πρόταση του Υπουργικού Συμβουλίου, αποφασίζουμε:

    Άρθρο Πρώτο

    Οι Φορείς της Γενικής Κυβέρνησης, όπως αυτοί προσδιορίζονται από το ισχύον «Μητρώο Φορέων Γενικής Κυβέρνησης» που τηρείται με ευθύνη της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής και οι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης α΄ και β΄ βαθμού, υποχρεούνται να καταθέτουν τα ταμειακά τους διαθέσιμα και να μεταφέρουν τα κεφάλαια προθεσμιακών τους καταθέσεων σε λογαριασμούς ταμειακής διαχείρισης που τηρούν στην Τράπεζα της Ελλάδος, κατά παρέκκλιση κάθε άλλης γενικής ή ειδικής διάταξης ή διαδικασίας. Από την υποχρέωση αυτή εξαιρούνται τα κεφάλαια που απαιτούνται για την κάλυψη των ταμειακών τους αναγκών για το επόμενο δεκαπενθήμερο, καθώς και τα κεφάλαια που έχουν κατατεθεί από τους ανωτέρω φορείς στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων.

    Εξαιρούνται επίσης οι Δημόσιες Επιχειρήσεις κατά την έννοια της παραγράφου 5, οι Δημόσιοι Οργανισμοί κατά την έννοια της παραγράφου 6 του άρθρου 1 του Ν.3429/2005 (Α΄ 314) καθώς και οι Φορείς Κοινωνικής Ασφάλισης, οι οποίοι δύνανται να μεταφέρουν τα ως άνω αναφερόμενα κεφάλαια στην Τράπεζα της Ελλάδος για τον ίδιο σκοπό. Επί των κεφαλαίων που είναι κατατεθειμένα ή θα κατατεθούν στους ανωτέρω λογαριασμούς της Τράπεζας της Ελλάδος εφαρμόζονται οι διατάξεις της περίπτωσης ζ’ της παραγράφου 11 του άρθρου 15 του Ν. 2469/1997 (Α’ 38), όπως ισχύουν.

    Άρθρο Δεύτερο

    Η ισχύς της παρούσας, η οποία θα κυρωθεί νομοθετικά κατά το άρθρο 44 παράγραφος 1 του Συντάγματος, αρχίζει από 17.3.2015.

    Αθήνα, 20 Απριλίου 2015

    Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
    ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ Β. ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ

    Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ
    ΑΛΕΞΙΟΣ Π. ΤΣΙΠΡΑΣ

    ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΔΡΑΓΑΣΑΚΗΣ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΒΟΥΤΣΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΤΑΘΑΚΗΣ,
    ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ, ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ − ΝΙΚΟΛΑΟΣ − ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΠΑΛΤΑΣ,
    ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΛΑΦΑΖΑΝΗΣ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ,
    ΓΙΑΝΗΣ ΒΑΡΟΥΦΑΚΗΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΚΟΥΡΛΕΤΗΣ,
    ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΥΡΟΥΜΠΛΗΣ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΑΠΠΑΣ,
    ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΦΛΑΜΠΟΥΡΑΡΗΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΝΙΚΟΛΟΥΔΗΣ,
    ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΤΡΟΥΓΚΑΛΟΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΝΟΥΣΗΣ,
    ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΠΟΥΛΟΥ, ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΔΡΙΤΣΑΣ, ΕΛΕΝΑ ΚΟΥΝΤΟΥΡΑ,
    ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΠΙΡΤΖΗΣ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΞΥΔΑΚΗΣ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΟΥΡΑΚΗΣ,
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΙΡΩΝΗΣ, ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΧΟΥΝΤΗΣ,
    ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ ΤΣΑΚΑΛΩΤΟΣ, ΟΛΓΑ− ΝΑΝΤΙΑ ΒΑΛΑΒΑΝΗ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΑΡΔΑΣ,
    ΘΕΑΝΩ ΦΩΤΙΟΥ, ΟΥΡΑΝΙΑ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΣΤΡΑΤΟΥΛΗΣ,
    ΑΝΔΡΕΑΣ ΞΑΝΘΟΣ
    ——————————————————————————————-

    ΠΟΥ ΕΙΣΑΣΤΕ ΩΡΕ ΤΩΡΑ ΌΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΛΟΓΟΙ ΚΑΙ OI ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ;;
    ΠΟΥ ΛΟΥΦΑΞΑΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΚΙΧ;;

    «£$%^&*()_+e$%^&*()+w£$%^&*()_»w£$%^*(

    • Μέλια said

      Ποιοί; Οι συνταγματολόγοι και οι αγωνιστές;
      Το άλλο με τον Τοτό;
      «Οι μάγκες δεν υπάρχουν Φαίη πια τους πάτησε το τραίνο…»
      Εδώ έχουμε να κάνουμε με κλίκα προδοτών!

      • απλός πολίτης said

        «συνταγματολόγοι»
        φευ…

        θα πω πολύ άσχημα πράγματα και δεν θέλω.

        Θα περιοριστώ σε αυτό…

        Όπως για τις ιδιωτικές υποθέσεις «καλοί» δικηγόροι στη κοινή συνείδηση θεωρούνται όχι οι έντιμοι και αξιόλογοι άνθρωποι που εκπροσωπούν τον εντολέα τους όσο αδύναμος κοινωνικά και αν είναι, αλλά όσοι ξέρουν να βρίσκουν παραθυράκια και να ανακυκλώνουν την σαπίλα, την αδικία, την κακή συμπεριφορά των ολίγων, των ‘καπάτσων».
        Έτσι «καλοί’ συνταγματολόγοι, είναι όσοι ξέρουν να αποπροσανατολίζουν-υπνωτίζουν τον κόσμο και να διατηρούν το σύστημα αλώβητο.
        Είναι κάτι σαν πεκινουά με όψη ντόπερμαν που γαυγίζουν όχι για να φοβηθεί ο κλέφτης, αλλά για να πειστεί ο νοικοκύρης και να αποκοιμηθεί….

  2. Οι κλέφτες, οι κλεπταποδόχοι και το δόγμα «ανήκομεν εις την Δύσιν».

    Το δόγμα «ανήκομεν εις την Δύσιν» είναι, όπως φαίνεται, αδιαπραγμάτευτο. Σε αντίθεση με το Ορθόδοξο Δόγμα της καθ΄ ημάς Εκκλησίας της Ανατολής. Το οποίο είναι εύπλαστο και μπορεί να γίνεται … λάστιχο δια λόγους αγάπης και αγαπητικής αλληλοπεριχώρησης . Σημείωση, όχι του αγαπητικού βοσκού της βοσκοπούλας.

    Στο δόγμα «ανήκομεν εις την Δύσιν» η αγάπη έχει αντικατασταθεί με τη λέξη «αλληλεγγύη» και όπως είναι γνωστό «ένοχος ένοχον ου ποιεί». Οι κλέφτες δανειστές μας είναι αλληλέγγυοι με τους κλεπταποδόχους – πρώην εκλεγμένους διαχειριστές της Εξουσίας στην αποικία «η Ελλάς», και οι κλεπταποδόχοι είναι αλληλέγγυοι με τους δανειστές. Ο ένας προστατεύει τον άλλο. Όταν όμως διαχειριστές της εδώ Εξουσίας συμβεί να είναι όσοι δεν υπήρξαν ποτέ κλεπταποδόχοι, τότε το δόγμα «ανήκομεν εις την Δύσιν» αρχίζει να τρέμει, παύει να ισχύει η αξιωματική αρχή «ένοχος ένοχον ου ποιεί». Αρχίζουν τα δύσκολα.και για τους κλέφτες και για τους κλεπταποδόχους. Οι οποίοι γέμιζαν τις τσέπες τους και τα Δημόσια Ταμεία με νόμισμα κίβδηλο, πλαστό, χωρίς κανένα αντίκρισμα, εκτός από το μόχθο όσων δούλευαν και πληρώνονταν χωρίς να κλέβουν είτε τους κλέφτες είτε τους κλεπταποδόχους.

    Το Grexit πλησιάζει, Σόιμπλε και Μέρκελ, οι εκτελεστές του σχεδίου της Μεγάλης κλοπής, δεν κάνουν πίσω.
    κχ

  3. Πετροβούβαλος said

    Αν υπήρχαν αμφιβολίες για τον σύριζα και τους Αν.Ελλ. θα έπρεπε να είχαν εξαφανιστεί από την ημέρα της εκλογής του πάκη. Αναφέρομαι ασφαλώς σε καλοπροαίρετους μεν, αλλά αφελείς πολίτες – οι έχοντες κρίση γνώριζαν από τότε που τα δύο «αντιμνημονιακά» κόμματα παρακολουθούσαν σκούζοντας το καταξέσκισμα του Συντάγματος από το 2010 εώς σήμερα. Πλέον δεν υπάρχει καμία δικαιολογία.

  4. foteini4 said

    Ερώτηση μικρού και αδαούς «Ποιος θα σταματήσει την εθνική προδοσία που είναι σε εξέλιξη; «

    • Πετροβούβαλος said

      Τώρα κοντά; Κανείς. Η προδοσία θα συνεχιστεί κανονικά εώς ότου δημιουργηθούν οι συνθήκες κοινωνικής αντιδράσεως (προσοχή στο «κοινωνικής»).

      Από εκεί κι έπειτα θα υπάρξει ευκαιρία για τη δημιουργία Εθνικής οργανώσεως (ξανά: προσοχή στο «ευκαιρία»). Αν τώρα αυτή η ευκαιρία αξιοποιηθεί σε ικανοποιητικό βαθμό, δημιουργούνται οι συνθήκες για αποτελεσματική Εθνική αντίδραση. Προς το παρόν μπορούμε (και οφείλουμε) να κάνουμε «ασκήσεις επί χάρτου», να κρατάμε ψηλά τη σοβαρή πληροφόρηση, να αναζητούμε τους φυσικούς φορείς των πνευματικών μας εφεδρειών, να καλλιεργούμε και να διατηρούμε τους δεσμούς και να προσευχόμαστε.

      Είναι απαραίτητο να σβήσει από τον χάρτη το κύρος των «πάκηδων’, να καούν οι εφεδρείες του συστήματος της μεταπολιτεύσεως, να εκτεθούν τα μη – κομματικά νούμερα που μας το παίζουν σωτήρες και να γιγαντωθεί η απαραίτητη συναίσθηση κινδύνου. Όλα αυτά έχουν ειπωθεί στις αρχές του 2010. Το reset ή θα είναι ολικό και βίαιο είτε δεν θα υπάρξει καθόλου.

      • foteini4 said

        Προσοχή, προσοχή, αναζήτηση, έρευνα, διάβασμα, «άσκηση», και προσευχή λοιπόν. Ωραία μου αρέσει, συμφωνώ απολύτως.

        Πόσες εφεδρείες έχουν; Δεν θα στερέψει αυτή η κάνουλα; Το κακό είναι ότι συνεχώς δημιουργούνται, τα πανεπιστήμια κάνουν καλή δουλειά σε αυτόν τον τομέα. Κυκλοφορούν και κάτι μη-κομματικά (πλέον) νούμερα (και μερικά εξαφανισμένα) που κάποτε μπορεί να έβαζες και το χέρι σου στη φωτιά για δαύτους αλλά αποδείχτηκαν τελικά κατώτεροι των περιστάσεων. Το reset απαιτείται και θα γίνει μη μου λές ότι δε θα υπάρξει. Καιρός γαρ εγγύς. Την καλησπέρα μου.

      • Πετροβούβαλος said

        Θα υπαρξει νομοτελειακά.

        Καλησπέρα Φωτεινή!

  5. απλός πολίτης said

    Τις απόψεις μου για το συγκεκριμένο πρόσωπο της κομματικής ζωής, τις έχω εκφράσει δεν χρειάζεται να υπεισέρχομαι.
    Εκείνο που με στενοχωρεί περισσότερο, είναι το ΚΑΤΑΦΑΝΕΣ δούλεμα που γίνεται μέσα στα μούτρα μας.

    Είμαστε μια κοινωνία-ζόμπι, εντελώς απολίτικη όπου με την «πολιτική» ή ορθότερα με την παραπολιτική, πρέπει να ασχολούνται μόνο ειδικές ομάδες συμφερόντων που ασχολούνται με τα κόμματα.
    Από τις παρατάξεις των πανεπιστημίων, τον κακώς εννοούμενο συνδικαλισμό, μέχρι την βουλή, τις επμέρους ομάδες συμφερόντων ή διαμόρφωσης γνώμης και φυσικά την κομματική νομενκλατούρα.

    Ο παυλόπουλος λοιπόν…
    Ένα πρόσωπο που εντελώς τυχαία «αποσύρθηκε» από υποψήφιος βο(υ)λευτής με τη νδ προεκλογικά, όπου εντελώς τυχαία και «αθώα» τον αμπάλαραν διάφοροι, και που …εντελώς τυχαία και «απρογραμμάτιστα» μας προέκυψε πρόεδρος της πολιτείας….

    Και το τραγικότερο όλων;

    Οι ίδιοι που μας δουλεύουν κατάμουτρα (ή νομίζουν ότι μας δουλεύουν, ή καλύτερα έχουν την δυνατότητα να το κάνουν ως παρακοιμώμενοι της εξουσίας) μας διαφημίζουν ως δημοκρατία ένα σύστημα που θα αναπαράγει τον εαυτό του με εναλλακτικές πανάκειες χειραγώγησης-ψευδαίσθησης «λαϊκής» συμμετοχής (εκλογές, δημοψηφίσματα κλπ), πάντα σε αβλαβές και ελεγχόμενο περιβάλλον για την εξουσία.

    Έτσι, με αυτά και με τ’ άλλα, κατόρθωσε το εγχώριο κομματικό σύστημα, αφού μας έδεσε χειροπόδαρα, να ενσωματώσει την αντίσταση στις πολιτικές της εξουσίας, σε ένα ιδανικό «αντίπαλο» δέος, που τελικά είναι παράγωγο του παλιού δικομματισμού.
    Ώστε τώρα οι ίδιες απολίτικες συμπεριφορές επιχρισμένες με δεξιές και αριστερές ή κεντρώες χρυσόσκονες, να μπορούν αναίμακτα να συνεχίζουν την λεηλασία προς όφελος των ομάδων ή και καινούργιων μπουμπουκιών που περιμένουν να παρασιτήσουν μέσω του κράτους έναντι των υπολοίπων Ελλήνων που θα δεινοπαθήσουν ακόμα περισσότερο για να ταΐζουν το τέρας.
    Το «κλειδί» ήτν η εξασφάλιση τυπικής νομιμοποίησης.
    Αυτό αρκούσε!

    Και φτάσαμε στο σημείο αιχμής.
    Η κυβέρνηση είναι η πρώην αντιπολίτευση που ενσωμάτωσε την κοινωνική αδικία, παραφράζοντάς την με όρους κακόφωνης εξουσίας και μια θλιβερή αντιπολίτευση που δεν έχει τίποτα το σπουδαίο να κομίσει για το παρόν και το μέλλον.
    Και ο κόσμος σε μαύρα χάλια…

    Οφείλω να ομολογήσω ότι οι τελάληδες αν και απολίτικοι ξέρουν να επηρεάζουν με δικανικό τρόπο όσους δεν θέλουν να σκεφτούν παραπέρα, ακόμα και όταν η ίδια η ζωή και οι δυσοίωνες συνθήκες το υπαγορεύουν!
    Είναι ο εθισμός στην καθεστωτική ύπνωση, άτιμο πράγμα κάτι σαν νομοτέλεια, σαν ένα deja vu…
    Αρκεί να αλλάζει απόχρωση και να εναλλάσει πρόσωπα για να παραμένει όσο το δυνατόν διαχρονικό και επίκαιρο.

    • Πετροβούβαλος said

      Μέχρι να αρχίσουν να ντρέπονται τους εαυτούς τους όσοι συνεχίζουν να ανέχονται τα μεταπολιτευικά καθάρματα. Μέχρι τότε…

      • απλός πολίτης said

        Ποια ντροπή φίλε Πέτρο;
        Εδώ έχουν φτάσει στο απόλυτο σημείο εξαχρείωσης (ένεκα η νομή του κράτους-η εξουσία) να μας λένε ότι ο εν λόγω «πολεμιέται» (επιχειρήματα δηλ. που μόνο σε αυταρχικά καθεστώτα εκφέρονται για μη συμβατές με την εξουσία απόψεις) επειδή τον φοβούνται …τα συμφέροντα!

        Από εκεί και μόνο καταλαβαίνει κανείς την άνεση με την οποία χειραγωγούν και μπορούν να δουλεύουν τον κόσμο.
        Αν θέλουν να σε πείσουν (όχι φυσικά εσένα, ρητορικά το αναφέρω) ότι αυτό το μαύρο που βλέπεις είναι τελικά άσπρο, έχουν τα μέσα να το πετύχουν.
        Μην ξεχνάμε ότι από επιχειρήματα πάσης ώρας και περίστασης αλλά και από μισές αλήθειες στήνονται οι μεγαλύτερες αυταπάτες.

      • Πετροβούβαλος said

        Διαφωνώ.

        Πρώτα απ’ όλα, αναφέρομαι στη ντροπή των οπαδών, όχι των εχόντων εξουσία. Των οπαδών εκείνων που ονειρεύοναι ένα «κομμάτι ψωμί» (τόσο αξιζει το οπαδιλίκι και η συνείδησή τους) και που πρακτικά, οι της εξουσίας ΔΕΝ μπορούν να τους τη δώσουν.

        Από το σημείο εκείνο κι έπειτα, η προοπτική είναι δουλειά των παιδιών τους (όχι ασφαλώς των ιδίων). Όσο για τα μέσα: Τα έχουν εφ’ όσον τα «θεάματα» συνοδεύονται από «άρτο». Νόμος της ιστορίας…

        Και στην τελική, όταν η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ τους εφεδρεία είναι επιπέδου… Λεβέντη, πα να πει πως ψοφάνε (πολιτικά, γιατί κανονικά τους εύχομαι ειλικρινά να ζήσουν για πάντα).

        Ο κόσμος αλλάζει αγαπητέ μου φίλε. Νομοτελειακά θα αλλάξουμε κι εμείς και αν οι πολιτιστικές μας ρίζες μας κρατούν ζωντανούς εδώ και 11.000 χρόνια, θα ήμασταν πολύ απαισιόδοξοι να πιστέψουμε πως θα μας τελειώσουν τα γάπατα, οι καραμανλήδες, οι πάκηδες και οι τσίπρες.

      • απλός πολίτης said

        Με κάλυψες Πετράν, συμφωνώ απόλυτα λέξη προς λέξη.

  6. […] Πηγή: ΑΒΕΡΩΦ Διαδικτυακό Θωρηκτό […]

  7. […] Τα γραπτά (και οι απομαγνητοφωνήσεις) μένουν – Προκόπη… […]

  8. […] Πάκη .. φαίνεται ΠΑΛΙ η βράκα σου […]

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s