ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    ΚΡΙΤΩΝ στη Μήπως να παίξουμε τα ρέστα…
    Πετροβούβαλος στη Μήπως να παίξουμε τα ρέστα…
    ΚΡΙΤΩΝ στη Μήπως να παίξουμε τα ρέστα…
    Πετροβούβαλος στη Μήπως να παίξουμε τα ρέστα…
    ΚΡΙΤΩΝ στη Μήπως να παίξουμε τα ρέστα…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Α. Τσίπρας: Εμείς θα παίζουμε τη φλογέρα και οι «Αγορές» θα χορεύουν!

Posted by Πετροβούβαλος στο 4 Φεβρουαρίου, 2015

άρθρο του Π. Λ. Παπαγαρυφάλλου

,

Πρόκειται για ένα παμπάλαιο πολιτικό, οικονομικό και κοινωνιολογικό ζήτημα, το οποίο αποτέλεσε το κεντρικό ζήτημα διαμάχης ανάμεσα στον υλισμό, του Μαρξ και τον ιδεαλισμό του Πλάτωνος και κατ’ επέκταση ανάμεσα στον σοσιαλισμό – κομμουνισμό και τη φιλελεύθερη αστική δημοκρατία.

Αυτή η διαμάχη έγινε πιο σαφής και πήρε έντονα χαρακτηριστικά από τότε που ο Μαρξ, στον πρόλογο της πολιτικής οικονομίας, στα 1859 χάρασσε και τούτες τις γραμμές, οι οποίες έμελλε να χωρίσουν την ανθρωπότητα σε δύο κόσμους. Απ’ εδώ οι υλιστές και απ’ εκεί οι ιδεαλιστές (χονδρικά).

«Με τη μεταβολή της οικονομικής βάσης ανατρέπεται περισσότερο ή λιγότερο γοργά ή αργά ολόκληρο το τεράστιο εποικοδόμημα».

Πρόκειται γι’ αυτό που στις κοινωνίες των ανθρώπων και της επιστήμης πολιτογραφήθηκε ως ιστορικός και διαλεκτικός υλισμός τον οποίο, υποτίθεται, ότι γνωρίζουν στο ΣΥΡΙΖΑ και προεχώντος ο πρόεδρός του και καλό θα τους έκανε αν μελετούσαν το σχετικό μου έργο: «Η Κομμουνιστική Ουτοπία. Διαλεκτικές και φυσιολογικές αντιφάσεις της κοσμοθεωρίας του ιστορικού και διαλεκτικού υλισμού», εκδ. β’ «Πελασγός» – Γιαννάκενας – Αθήνα 2013).

Από την κριτική κατά του ιστορικού υλισμού περιορίζομαι μόνο σ’ αυτή την οποία άσκησε ο δάσκαλός μου στην Πάντειο Ανωτάτη Σχολή Πολιτικών Επιστημών (ουδεμία σχέση έχουσης με το σημερινόν σκοταδιστικόν Πάντειον Παν/μιον), ο οποίος ήδη από το 1933 εξέδωσε το έργον του: «Πολιτική και Οικονομία».

Στο έργο του αυτό ο εθνικιστής, Ελληνολάτρης και αντικομμουνιστής Βεζανής, αντικρούοντας την άποψη του Φρ. Ένγκελς ότι «η οικονομία είναι ισχυροτέρα της πολιτικής», προσκομίζοντας τη δική του επιχειρηματολογία, κατέληγε στο αντίστροφο: «Η πολιτική είναι ισχυροτέρα της οικονομίας» διότι:

Α) «Η οικονομία δεν είναι μια μηχανή τυφλή η εις μηχανισμός…»

Β) Η πολιτική καθό αποτελούσα εμφάνισιν κρατικής δυνάμεως ήτις αποτελεί καθ’ ορισμόν την ισχυροτέραν εν ενί κοινωνικώ κύκλω, είναι και ισχυροτέρα των δια την τιμήν και περί εαυτήν συγκρουόμενων δυνάμεων»

Γ) Τα όρια της πολιτικής δυνάμεως (τα οποία δεν είναι δυνατόν παρά να υπάρχουν), αυτά ακριβώς προσπάθησε να καταδείξει και να καθορίση η παρούσα μελέτη» (βλ. οπ.π. σελ. 15 και 99).

Αυτή ήταν η επιχειρηματολογία, του μετέπειτα καθηγητού της Γενικής πολιτειολογίας και του Συνταγματικού Δικαίου, στην εργασία του αυτή που γράφτηκε πριν συμπληρώσει τα τριάντα του χρόνια.

Έκτοτε ο δάσκαλος διαψεύστηκε όπως το απέδειξε η ζωή και όπως αυτή καταγράφεται και στο πιο πάνω έργο μου.

Η μαρξική θεωρία έχει αρκετές ουτοπικές θέσεις αλλά και αρκετές ρεαλιστικές, όπως π.χ. η συγκέντρωση του κεφαλαίου και η υπεροχή της οικονομίας έναντι της πολιτικής.

Τούτη την τελευταία τη βιώνει η ανθρωπότητα, ιδιαίτερα τις τελευταίες δεκαετίες, με την προκλητική ασυδοσία των «Αγορών», μπροστά στις οποίες οι πολιτικοί φαντάζουν μαριονέτες.

Των πραγμάτων ούτως εχόντων θα έλεγα στο ΣΥΡΙΖΑ να μην προκαλεί τις «Αγορές», γιατί αυτές έχουν το πάνω χέρι. Αυτές παίζουν τη φλογέρα και τ’ ανθρωπάκια της πολιτικής χορεύουν αναλόγως.

Η Ελλάς, που αρμενίζει σε πελάγη θολούρας και ημιμάθειας ζει τούτο το οξύμωρο πολιτικό φαινόμενο.

Ο μεν… αστός ιδεαλιστής ν’ αγκαλιάζει τις «Αγορές», ο δε… μαρξιστής (;) Τσίπρας και οι περί αυτών να τις αποκηρύσσουν – αποκηρύσσοντας έτσι και τον μαρξισμό – παίζοντας την… ιδεαλιστική φλογέρα.

Αλαλούμ, αλαλούμ, πάμε για το.. χαρτούμ.

Αθήνα 03/02/2015
Π. Λ. Παπαγαρυφάλλου

Υ.Γ. Γράφτηκε προεκλογικά

.

Εικόνα από το sodahead.com

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: