ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    nikiphoros στη Τι δρομολογεί η ανασύσταση της…
    Πετροβούβαλος στη Το όνομα Ρούπελ σύμβολο αντίστ…
    Πετροβούβαλος στη Το όνομα Ρούπελ σύμβολο αντίστ…
    Δημοσθένης ο Μακεδών στη Το όνομα Ρούπελ σύμβολο αντίστ…
    ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΝΙΚΟΥ στη Βενιαμίν ο Λέσβιος
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Μιας οικονομικής κατάρρευσης προηγείται μια πνευματική ήττα

Posted by Μέλια στο 11 Δεκεμβρίου, 2014

Γράφει ο Δημήτριος Νατσιός, Δάσκαλος


Πλησίασε κάποτε ένας Ευρωπαίος, ένας Φράγκος, τον τροπαιούχο νομπελίστα μας ποιητή, Γιώργο Σεφέρη, πειράζων αυτόν και λέγων:

«Μα, πιστεύετε σοβαρά ότι είστε απόγονοι του Λεωνίδα, του Θεμιστοκλή ;

Απάντησε ο ποιητής: Όχι, είμαστε απόγονοι μονάχα της μάνας μας, που μας μίλησε ελληνικά, που προσευχήθηκε ελληνικά, που μας νανούρισε με παραμύθια για τον Οδυσσέα, τον Ηρακλή, τον μαρμαρωμένο βασιλιά και τον Παπαφλέσσα, που ζύμωνε κάθε Πρωτοχρονιά την βασιλόπιτα και ένιωθε την ψυχή της να βουρκώνει την Μεγάλη Παρασκευή, μπροστά το ξόδι του νεκρού Θεανθρώπου». Βαθιά θεολογική η απάντηση του ποιητή. Το ερώτημα είναι πόσοι από μας μπορούν να δώσουν σήμερα την ίδια απόκριση.

Χριστούγεννα σε λίγες μέρες. «Η πασών των εορτών επεδήμησεν εορτή και την οικουμένην ευφροσύνης επλήρωσεν. Εορτή η των απάντων ακρόπολις, η πηγή και η ρίζα των παρ’ ημίν αγαθών δι’ ης ο ουρανός ηνεώχθη, πνεύμα κατεπέμφθη, τα διεστώτα ηνώθη, το σκότος εσβέσθη, το φως έλαμψεν, οι δούλοι γενόνασιν ελεύθεροι, οι εχθροί υοί, οι αλλότριοι κληρονόμοι…».

Είναι λόγια του αγίου Ιωάννη του Χρυσοστόμου. Από εχθροί, λέει ο άγιος, χάρις στην ενανθρώπιση του Λόγου του Θεού, γίναμε υιοί. Όμως τα τελευταία χρόνια εγκαταλείψαμε τον πατρικό οίκοκαι περιπλανιόμαστε στις Λόντρες και τα Βερολίνα.

Άλλους η στείρα προγονολατρία, άλλους η ξενομανία και ο άκρατος πιθικισμός, άλλους ο παρασιτικός καταναλωτισμός και το διογκωμένο σύμπλεγμα κατωτερότητας μας οδήγησαν στην περιφρόνηση του μοναδικού αυτού θησαυρού, της παράδοσης της Ρωμηοσύνης. Γιορτάζουμε τα Χριστούγεννα χωρίς Χριστό.

Μιας οικονομικής κατάρρευσης και κρίσης προηγείται μια πνευματική ήττα. Ηττηθήκαμε, γιατί ξεχάσαμε το ρωμαίικο ήθος. Το ήθος αυτό είναι η «έντιμος πενία» του Παπαδιαμάντη, το καθαρό μέτωπο των γονέων μας, το δόξα τω Θεώ των παππούδων μας, το χιλιοτραγουδισμένο φιλότιμο του λαού μας. Ηττηθήκαμε, μα ο πόλεμος δεν χάθηκε. «Ημείς νικώμεν, νικώντων των άλλων».(άγιος Νικόλαος Καβάσιλας).  Ρώτησαν έναν αγιορείτη μοναχό. Γέροντα η κρίση θα περάσει; Και αυτός απάντησε: «Δυστυχώς παιδί μου θα περάσει». Τα ολονύχτια ρεβεγιόν, τα πανάκριβα δώρα, τα διακοποδάνεια, το φάγωμεν, πίωμεν δεν είναι Χριστούγεννα. Ο προ αιώνων Θεός της ταπεινής φάτνης, άλλα μας διδάσκει.

«Τιμήσατε τον Θεόν πλέον της συνηθείας» λέει ο άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος. Η κρίση είναι και ευκαιρία να επιστρέψουμε στο σπίτι του πατέρα μας, στην ηλιόλουστη Ορθοδοξία μας, να βρούμε τον εαυτό μας, να ξαναγίνουμε Ρωμιοί. «Όλα τα έθνη γιά να προοδεύσουν πρέπει να βαδίσουν εμπρός πλην του ελληνικού που πρέπει να στραφεί πίσω» έλεγε ο σοφός αθηναιογράφος Δημ. Καμπούρογλου. Πίσω, όχι ως στείρος συντηρητισμός, αλλά ως αναζήτηση της πηγής εξ ης ρέει το ύδωρ το αλλόμενον εις ζωήν αιώνιον, ο Χριστός. Και, ας μου επιτραπεί η φράση, πολλά ρουσφέτια ζητήσαμε από διάφορους τα προηγούμενα χρόνια. Για μας τους Ορθόδοξους μόνο ένα ρουσφέτι μας επιτρέπεται.«Ταις πρεσβείας της Θεοτόκου, Σώτερ σώσον ημάς». Την μεσιτεία, το «πνευματικό ρουσφέτι» της Θεομάνας μας, ας ζητήσουμε γονυπετώς.

Η Παναγία μας είναι ελληνοσώτειρα. Διαβάζω την αφήγηση του Γάλλου ιησουίτη, περιηγητήRichardστα μέσα του 17αι., για την ζωή των υπόδουλων Ρωμηών.

«Πολλές φορές απορώ πως κατόρθωσε να επιβιώση η χριστιανική πίστη στην Τουρκία και πως υπάρχουν στην Ελλάδα εκατομμύρια Ορθόδοξοι. Και να σκεφθεί κανείς ότι ουδέποτε από την εποχή του Νέρωνος, του Δομητιανού και του Διοκλητιανού έχει υποστεί ο Χριστιανισμός διωγμούς σκληρότερους από αυτούς, που αντιμετωπίζει σήμερα η ανατολική Εκκλησία… Και όμως οι Έλληνες είναι ευτυχισμένοι που παραμένουν χριστιανοί. Νομίζω πως αυτό οφείλεται στη λατρεία που τρέφουν στην Παναγία… Σε όλα τα σπίτια βλέπεις εικόνες της Παναγίας. Είναι ο φρουρός ή καλύτερα η νοικοκυρά του σπιτιού. Σ’ αυτήν την εικόνα στρέφουν το βλέμμα, όταν τους συμβεί κάτι κακό, ικετεύοντας τη βοήθειά της. Σ’ αυτήν απευθύνονται για να ευχαριστήσουν το Θεό, αν με τη δική της μεσολάβηση έλθει κάτι καλό στο σπιτικό τους… Ο ίδιος διαπίστωσα με πόση φυσικότητα, με πόση ευγλωττία και συγκίνηση μιλούν στις οικογενειακές τους κουβέντες γι’ αυτή τη βασίλισσα των Ουρανών».

(ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ, τόμ. 10, Αθήνα 1974, σ. 150).

Στα σχολεία, ας αφήσουν οι δάσκαλοι τις «Φρικαντέλες τις μάγισσες, που μισούν τα κάλαντα και διώχνουν τα σκουπιδόπαιδα που τα ψέλνουν» (βιβλίο γλώσσας Ε’ Δημοτικού, α’ τεύχος, σελίδα 26-27), τις «συνταγές μαγειρικής» κι ας συλλαβίσουν στους μαθητές τους τα μυρίπνοα άνθη της παράδοσής μας. Να τους μάθουν και κάποιο «τραγούδι του Θεού», όπως μας κανοναρχεί και ο μπαρμπα-Αλέξανδρος ο Παπαδιαμάντης, το απολυτίκιο των Χριστουγέννων, το εξαίσιο κοντάκιον «Η Παρθένος σήμερον». Να μπει ο Χριστός στις τάξεις, να «ξεμουχλιάσουν» οι αίθουσες, να διασκορπιστούν οι αναθυμιάσεις της φραγκοεκπαίδευσης, στην οποία καταδικάσαμε τα παιδιά μας. (Εκπαίδευση που βγάζει «Ρωμανούς», εγωτικά μειράκια, μοσχοαναθρεμμένα από αξιολύπητους γονείς, «καταλληλα» για το παρανοϊκό κράτος).

Αυτές τις ημέρες οι μασκαράδες της τηλεοπτικής κερδεμπορίας, βάλθηκαν να μαγαρίσουν τα παιδιά με τις βρωμοδιαφημίσεις τρισάθλιων παιχνιδιών.

Αντί γιά το ταπεινό σπήλαιο της Βηθλεέμ, άνοιξαν τα σπήλαια του θεού μαμωνά της κατανάλωσης.

«Τέτοια μασκαριλίκια βλέπουν κι ακούνε τα παιδιά μας, κι η ψυχή τους πλάθεται “ελληνοπρεπώς”…. Κακόμοιρη Ελλάδα! Άλλες φορές παίδευες τον κόσμο κι έκανες παιδιά σου τους ξένους. Μα τώρα απόμεινες άκληρη, γιατί και τα δικά σου παιδιά δεν θέλουνε να σε ξέρουνε», βροντοφωνάζει ο Κόντογλου.

Ας προσθέσωκαι τα προφητικά, από το 1849, λόγια του περίφημου Μοναχού Κοσμά Φλαμιάτου, που έχουν διαχρονική και ετεροχρονική ισχύ. Ο Κοσμάς Φλαμιάτος στιγματίζει τους Ευρωπαίους, τους υιούς της ανομίας της Δύσεως, όπως τους ονομάζει, δηλαδή τους παράνομους και πονηρούς Ευρωπαίους, ως τους κύριους αίτιους κάθε «κρίσης» και γράφει: (Περιέχεται σε ομιλία που εκφώνησε, το 2013,  η εξαιρετική καθηγήτρια Μαρία Μαντουβάλου, στην Ι.Μ. Οσίου Νικοδήμου- κάστρο πραγματικό της Ορθοδοξίας, που δεσπόζει στο όρος Πάικο του ν. Κιλκίς- κατά την επέτειο της Άλωσης της Πόλης).

«Ο υιός της ανομίας της Δύσεως είναι ο υπερόπτης, ο επηρμένος, αλαζονικός και υπερφίαλος απατεώνας και χλευαστής της χριστιανικής θρησκείας και δραστηριοποιείται, με ύπουλες κινήσεις, ώστε να ανεβάζει σε υψηλά αξιώματα και να επιβραβεύει με ανταμοιβές άτομα της απάτης και της διαφθοράς. Δεν αναπτύσσει δραστηριότητα μόνο για να ψηφίζονται νόμοι ολεθριότατοι, που προκαλούν καταστροφή, φθορά και αφανισμό, αλλά φροντίζει κρυφά με ύπουλες σκέψεις, μηχανορραφίες και δολοπλοκίες να καθιερώνονται πολιτικά συστήματα για την απονέκρωση και τον πλήρη μαρασμό της γεωργίας, της κτηνοτροφίας, της βιομηχανίας, της ναυτιλίας και του εμπορίου, ώστε με την γενική ένδεια, την έλλειψη των προς το ζην αναγκαίων, τη φτώχεια και την πλήρη καταστροφή, οικονομική και ηθική, αυτών που επιβουλεύεται και σκευωρεί σε βάρος τους, να μπορεί ο δόλιος να ενεργεί, ώστε να καταδυναστεύεται ο λαός, ενώ αυτός υποκρίνεται τον φίλο και σύμμαχο προκειμένου να διορθώσει τα επικείμενα δεινά, τις επαπειλούμενες συμφορές και δραστηριοποιείται έτσι, ώστε να φέρνει χρεοκοπία στα ταμεία, αλλά και να ενεργεί ύπουλα και δόλια, ώστε να επιβραβεύονται και να μισθοδοτούνται από το Ταμείο του κράτους και από τους ιδρώτες του επιβουλευόμενου λαού πολλά όργανα της προδοσίας».

.

Πηγή: ΑΚΤΙΝΕΣ

3 Σχόλια προς “Μιας οικονομικής κατάρρευσης προηγείται μια πνευματική ήττα”

  1. υποκειμενικός σχολιαστής (p.o) said

    Όπως πάντα πολύ ενδιαφέρουσες οι προσεγγίσεις του κυρίου Νατσιού και με πληθώρα πνευματικών αναφορών ιστορικών, κοινωνικών ευρημάτων που γεννούν ενδιαφέροντες συνειρμούς.

    Το πρόβλημά μας (κατά την οπτική μου γωνία) είναι πρόβλημα παιδείας.
    Και τις βάσεις του προβλήματος τις έθεσε -στην σύγχρονη πραγματικότητα- η φαυλοκρατία των «όλοι μαζί τα φάγαμε» ώστε να αποσυλλογικοποιεί τον κοινωνικό ιστό και να εξασφαλίζει ισόβια προνόμια με όρους συν-ενοχοποίησης της εκμαυλισμένης ατομοκεντρικής μάζας την οποία απομυζά και χρησιμοποιεί προσχηματικά ως διαιτητή συντιθέμενων συμφερόντων.

    Στον ιστορικό αντίποδα αυτής της πραγματικότητας, δεν είναι τυχαίο που ο σπουδαίος Κυβερνήτης Ιωάννης Καποδίστριας, έθεσε σε επίπεδο εργαλειακό τις τεράστιες τεχνοκρατικές του γνώσεις δηλ. σε επίπεδο απλής δευτερεύουσας υποστήριξης, αλλά πρωτίστως δημιούργησε τα θεμέλια της πνευματικής καλλιέργειας του λαού του.

    Διάβαζα από έναν «αναλυτή» χασαποταβέρνας κάπου αλλού σχόλια του τύπο: να «καταργηθεί το αντιπροσωπευτικό πολίτευμα».

    Για έναν που δεν καταλαβαίνει και πολλά και επενεργεί το θυμικό στοιχείο μέσα του, αυτό συνδέεται με το να ..πάμε στην δημοκρατία.

    Για μία ή έναν ή κάποιους τέλος πάντων, που καταλαβαίνουν, αυτό υποδηλώνει κάτι άλλο: «Έχουμε ένα αντιπροσωπευτικό πολίτευμα».
    Δηλαδή, έχουμε ένα πολιτικό σύστημα που είναι αντιπροσωπευτικό της κοινωνίας (έχει σημασία και η φιλολογική παιδεία ώστε να μην επιτρέπεται η παραχάραξη της ζώσας πραγματικότητας και η σύνθεση ψευδών καταστάσεων).

    …συνέχεια Ένα σύστημα λοιπόν, που του υπαγορεύει η κοινωνία «ανάπτυξη» αντί για λιτότητα και αυτό υπακούει τυφλά.
    Που του λέει η κοινωνία να καταργηθούν ο νεποτισμός, η κομματοκρατία και η ιδιοποίηση του δημόσιου αγαθού, οι ανέγγιχτες απολαβές και τα προνόμια της πολιτικής τάξης και όχι να περιοριστούν οι εστίες αξιοκρατίας στο δημόσιο από γόνους κομματικών οικογενειών και αυτομάτως το σύστημα λειτουργεί αυθεντικά την έκφραση του κόσμου.

    Βλέπουμε επίσης (υποτίθεται σε ένα αντιπ/κό πολιτικό σύστημα), την εκτίμηση απαξίωσης της πολιτικής τάξης από 8-9 στους 10 των ελλήνων να την λαμβάνει σοβαρά υπόψη το …αντιπροσωπευτικό πολιτικό προσωπικό (…)
    Και όχι το τελευταίο να συνεχίζει να πολιτεύεται διεκδικώντας την εξουσία με ένα 10% -σε απόλυτους αριθμούς- των προτιμήσεων του κόσμου (που και αυτές είναι χειραγωγημένες).

    Εδώ όμως συμβαίνει και κάτι άλλο.
    Εάν ρωτήσει κανείς έναν (στην αγνή εκδοχή) ενθουσιώδη άνθρωπο για το πως πρέπει να ξεκινήσει κάποιος το αυτοκίνητο στην οδήγηση, εκείνος μπορεί αφελώς να του απαντήσει …«με ταχύτητα΄5η για να πας γρήγορα» !
    Αντίστοιχα και ο κουτοπόνηρος μερεμετάκιας που θέλει να αναλάβει την καταστραμένη μηχανή προς ατομική ωφέλεια θα πει τα ίδια πάνω-κάτω.
    Έχει σημασία τι θα συμβούλευε ένας «επαναστάταρος» τον Θεόδωρο Κολοκοτρώνη για το πως θα έπρεπε να αντιμετωπίσει τον υπερμεγέθη στρατό του Ιμπραήμ.
    Παρακάμπτωντας κάθε έννοια στρατηγικής, κάθε έννοια οργάνωσης, κάθε έννοια αίσιας έκβασης και αποτελεσματικότητας του επιθυμητού.
    Το ίδιο περίπου (σχηματικά πάντα και αλληγορικώ τω τρόπω) συμβαίνει και με τη «δημοκρατία» που επικαλούνται οι -τάχα- δημοκράτες.

    Μας λένε ότι απέτυχε κάτι που δεν έχουμε ποτέ δει δηλ η αντιπροσώπευση (sic), οπότε ας μεταβούμε σε μια πιο προωθημένη κατάσταση, ώστε να μοστράρονται ως»καλοί» επιφυλάσσοντας δι’ εαυτούς ρόλους ηγητόρων/μερεμετιών στην συνέχεια, στην πορεία των πραγμάτων.
    Με αποτέλεσμα αντί να αλλάζει η εκδούλευση και η κατάρα της δεινοπαθούσας κοινωνίας, να εισηγούνται οι διάφοροι -ολόγοι …τροποποιησούλες ανακατάταξης του ψεύδους.

    Η παιδεία μας είναι κατεστραμένη και εκφυλισμένη από την αρχή μέχρι το τέλος ώστε να χειραγωγούμαστε εύκολα.

    Θεωρεί λχ αδιανόητο κανείς να μας χειρουργήσει κομμωτής ή να μας κουρέψει κάποιος άσχετος με την κομμωτική, αλλά θεωρείται αυτονόητο ότι πρέπει να διοικούν τα ασφαλιστικά ταμεία αφισοκολλητές των κομμάτων, τα νοσοκομεία ανίδεοι κομματικοί, να διαμορφώνουν τις συνθήκες της ζωής μας γόνοι των έτοιμων πτυχίων και να σφαγιάζουν με τον μπαλτά ανθρώπους, οικογένειες, καταστάσεις.

    Θεωρείται έτσι αυτονόητα δεδομένο ότι πρέπει να εκλάβουμε την πολιτεία μας ως «αντιπροσωπευτική» απλά και μόνο επειδή ορίζεται έτσι αυτοφυώς.
    Παντού και πάντα ευτέλεια, μαρασμός, εγωισμοί, ιδιοτέλειες, απλά και μόνο για να ικανοποιηθεί το απωθημένο κάποιων ελίτ, ομάδων συμφερόντων, ατόμων.
    Για να βάλει υπουργικό κοστούμι ή να γίνει βο(υ)λευτής ο κάθε παραράς.

    Και (υπερβαίνοντας την κατινίστικη ευτέλεια του ζητήματος που ανέσυρε το χαζοκούτι τώρα αυτές τις μέρες) αν προσέξει κανείς έχει δίκιο σε πολλές επισημάνσεις της -διαχρονικά- η κυρία Χρυσούλα Διαβάτη με αφορμή τον χώρο που υπηρετεί αλλά και με γενικό προσανατολισμό.

    Δεν υπάρχουν αυτονόητα στη ζωή μας, πρέπει να παλέψουμε, να αγωνιστούμε και πρωτίστως να μάθουμε να αγωνιζόμαστε για την υπέρβαση σε κάθε πτυχή της ζωής, γιατί τίποτε δεν είναι δεδομένο.

    Δεν είναι δεδομένο ότι ζούμε σε ένα αντιπροσωπευτικό και μαζί δημοκρατικό πολίτευμα (με κανέναν ετυμολογικό ειρμό και λογική σκέψη) επειδή έτσι έχει αυτοκληθεί από τους κατόχους της πολιτικής εν είδει μονοπωλίου ή κατ’ επέκταση από τους κατόχους του μονοπωλίου της γνώσης.

    Η μεγαλύτερη επανάσταση είναι η επανάσταση της παιδείας και γενικά της πνευματικής μας συγκρότησης, ώστε προτου αξιώσουμε το οτιδήποτε να προνοήσουμε να μην είναι ένα τυφλό και εύκολα χειραγωγήσιμο ξέσπασμα όπως συνέβη με την αγνή έστω προσπάθεια των αγανακτισμένων το 2011.

    Και αν η παιδεία είναι το νοητικό εργαλείο, η πνευματική συγκρότηση είναι ο πυρήνας της αλλαγής σκέψης, ώστε να πάψουμε να σκεφτόμαστε ως κοπάδι χειροκροτητών με όρους ετεροκαθορισμένα ατοκοκεντρικούς και να αξιώσουμε την συλλογική μας ύπαρξη απέναντι σε κάθε επιβουλή των ολίγων που κατέχουν τα πάντα εις βάρος του συνόλου και ζουν παρασιτικά από αυτό.

    Την καλημέρα μου.

    • Μέλια said

      Για να παλέψουμε και για ν’ αγωνιστούμε πρέπει πρώτα να τα «βρούμε» μεταξύ μας, δυστυχώς εξακολουθούμε να «σφαζόμαστε» και να ρίχνουμε το φταίξιμο και τις ευθύνες στους υπαλλήλους – πολιτικούς που εκτελούν εντολές και ξεχνάμε ότι όλοι είναι μια παρέα.
      Ο εχθρός είμαστε εμείς!

      Καλή σου μέρα..

      • υποκειμενικός σχολιαστής (p.o) said

        Οπωσδήποτε είναι μια παρέα και η κομματική τους «διαφοροποίηση» είναι προσχηματική αφενός για τον ανταγωνισμό της νομής της εξουσίας (που είναι και η μόνη τους διαφοροποίηση). Αφετέρου για το κομμάτιασμα ημών των υπολοίπων προκειμένου να εξασφαλίσουν την παρασιτική ευζωία τους μέσα από τεχνητά δίπολα, διχόνοιες και άλλες διαιρέσεις.

        Να είσαι καλά καπετάνισα!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: