ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Παναγιωτης σχοινεζος στη Συνταγματάρχης Δημήτρης Θεοτόκ…
    ΘΑΝΟΣ ΚΟΥΚ στη Gatestone Institute: Στην Ευρώ…
    PETSAGGOURAKIS στη Μελέτιος Μεταξάκης, ο μασώνος…
    Makis στη Η Ληστοκρατία στην Ελλάδα: « Φ…
    Πετροβούβαλος στη Συνταγματάρχης Δημήτρης Θεοτόκ…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Σιμόν Πέρες: «.. χρειαζόμαστε έναν οργανισμό ηνωμένων θρησκειών, έναν ΟΗΕ των θρησκειών.»

Posted by Φαίη στο 7 Σεπτεμβρίου, 2014

Πάπας Φράνσις και Σιμόν Πέρες (πρώην Πρόεδρος του Ισραήλ) στο Βατικανό, 4 Σεπτεμβρίου 2014 – thecompassnews.org

Ο πρώην Πρόεδρος του Ισραήλ Σιμόν Πέρες συναντήθηκε με τον Πάπα Φράνσις στο Βατικανό την Πέμπτη για να συζητήσουν μια σειρά προτάσεων για τον σχηματισμό ενός ενιαίου μετώπου κατά της τρομοκρατίας, συμπεριλαμβανομένης της ιδέας για τη δημιουργία μίας οργάνωσης «Ηνωμένων Θρησκειών» για την καταπολέμηση του θρησκευτικού εξτρεμισμού.

Στη συνάντηση ο Πέρες είπε στον ποντίφικα ότι ο Αραβικός κόσμος αναγνωρίζει την αυξανόμενη απειλή της τρομοκρατίας που διεξάγεται από ομάδες όπως το Ισλαμικό Κράτος. Ανέφερε ότι ο Αραβικός κόσμος «μπορεί να ενώσει τις δυνάμεις του με το Ισραήλ, τις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ευρωπαϊκή Ένωση στο ενιαίο μέτωπο κατά της τρομοκρατίας όπου οι θρησκευτικοί ηγέτες παίζουν καθοριστικό ρόλο, με επικεφαλής την αγιότητά σας.»

Σε μια συνέντευξη στην Ιταλική εφημερίδα Famiglia Cristiana, ο Πέρες συνέχισε την έκκλησή του για συνεννόηση των θρησκευτικών ηγετών, προτείνοντας έναν de facto «ΟΗΕ, των θρησκειών.»

«Οι ημέρες των Ηνωμένων Εθνών τελείωσαν», δήλωσε ο Πέρες. «Αυτό που χρειαζόμαστε είναι έναν οργανισμό θρησκειών, έναν ΟΗΕ των θρησκειών. Θα ήταν ο καλύτερος τρόπος για να καταπολεμήσουμε αυτούς τους τρομοκράτες που σκοτώνουν εις το όνομα της πίστης, διότι η πλειοψηφία των ανθρώπων δεν είναι σαν αυτούς, ασκούν τα θρησκευτικά τους καθήκοντα χωρίς να σκοτώνουν κανέναν, ούτε καν να το σκέφτονται.»

Ο Πάπας Φράνσις συναντήθηκε επίσης με τον Ιορδανό Πρίγκιπα El Hassan bin Talal, ο οποίος είναι ο συν-ιδρυτής του Ιδρύματος Διαθρησκειακής και Διαπολιτισμικής Έρευνας και Διαλόγου που εδρεύει στη Γενεύη. Ο πρίγκιπας ενημέρωσε τον ποντίφικα για το έργο του ιδρύματος, εν μέσω της συνεχιζόμενης αναταραχής στη Μέση Ανατολή.

Τον Αύγουστο, το Βατικανό είχε καλέσει τους μουσουλμάνους ηγέτες να «καταδικάσουν απερίφραστα» τη βία των τρομοκρατικών ομάδων όπως του Ισλαμικού Κράτους κατά των Χριστιανών και άλλων μειονοτήτων στη Μέση Ανατολή. Το Βατικανό άφησε να εννοηθεί ότι θα διακόψει ακόμα και τον διαθρησκειακό διάλογο με Μουσουλμάνους ηγέτες εάν δεν κάνουν τίποτα για την αντιμετώπηση του ζητήματος.

Μετάφραση Φαίη/Αβέρωφ

the algemeiner

34 Σχόλια προς “Σιμόν Πέρες: «.. χρειαζόμαστε έναν οργανισμό ηνωμένων θρησκειών, έναν ΟΗΕ των θρησκειών.»”

  1. Φαίη said

    Παραπάνω πληροφορίες

    εδώ
    http://www.jpost.com/Breaking-News/Pope-and-Shimon-Peres-discuss-need-for-religious-co-operation-to-fight-terror-and-anti-Semitism-374450

    και εδώ
    http://blogs.reuters.com/faithworld/2014/09/05/shimon-peres-floats-idea-of-u-n-style-united-religions-with-pope-francis/

  2. Φαίη said

    Εκ του αποτελέσματος βλέπουμε ότι ο Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών δημιουργήθηκε για να παρατηρεί και να συναινεί στην καταστροφή των Εθνών.
    Για να καταστρέψεις κάτι, πρέπει να δημιουργήσεις και το «αντίθετό του», εκείνο που δήθεν θα το προστατεύει και πάντα θα έχεις τη δικαιολογία ότι τα εγκλήματα που διέπραξες στα μάτια όλων, δεν ήταν εγκλήματα αλλά ίσα ίσα προσφορά στην ανθρωπότητα διότι εκείνος ο «καλός οργανισμός» είχε δώσει το πράσινο φως.

    Τώρα πάλι τα ίδια με τον ΟΗΕ των θρησκειών.

    Εγώ πάντως βλέπω μία «θρησκεία» [ούτε καν θρησκεία είναι αλλά εγκληματική οργάνωση] που κατακρεουργεί όλον τον κόσμο και το κάνει με την αμέριστη στήριξη, χρηματοδότηση και παροχή εξοπλισμού ΑΥΤΗΣ της Δύσης που έρχεται τώρα να μας πει ότι στενοχωριέται για αυτά που γίνονται και θέλει να κάνει κάτι για αυτό.
    Η γωστή μέθοδος όπου δημιουργείς ένα πρόβλημα και μετά έρχεσαι ως «σωτήρας» να προτείνεις και τη λύση του.

    Γιάννης κερνάει, Γιάννης πίνει ..

    Ο πέρες είπε επίσης ότι ο μόνος θρησκευτικός ηγέτης που σέβεται ο κόσμος είναι ο πάπας, αυτός πρέπει να ηγηθεί της προσπάθειας και αυτός είναι ο μόνος που μπορεί να τελειώσει τους πολέμους στην ανθρωπότητα: εδώ: http://www.thecompassnews.org/2014/09/peres-pope-francis-leader-respected-enough-end-todays-wars/
    Ο δικός μας που τους γυροφέρνει είναι κομπάρσος.

  3. Φαίη said

    Υπάρχει πρόβλημα.
    Το ισλαμ που δεν είναι θρησκεία αλλά πολιτικό σύστημα (που μάλιστα απευθύνεται μόνο στους άντρες) έχει αναβαθμιστεί στο επίπεδο της θρησκείας.
    Οι τρομοκράτες που στην ουσία είναι ο σύγχρονος αντισυμβατικός στρατός της Δύσης έχει επίσης αναβαθμιστεί στο επίπεδο της θρησκείας.
    Και η Ορθοδοξία που ΔΕΝ είναι θρησκεία αλλά ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΒΙΩΜΑ, έχει ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΤΕΙ στο επίπεδο της θρησκείας.
    Ας είναι καλά οι προοδευτικοί ηγέτες της εκκλησίας μας που έχουν τακιμιάσει με δαύτους.
    Α ρε ΠΑΠΟΥΛΑΚΟ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΕ που είσαι;;

    • γιώργος καλαμαράς said

      Πόσο συμφωνώ μαζί σου Φαίη.

      Έχω παρατηρήσει ότι όλες οι εις -ισμός λέξειςπου αφορούν ανθρώπινη συμπεριφορά, π.χ. καπιταλισμός, σοσιαλισμός κ.λ.π. είναι αναπόδεικτες θεωρίες. Γιαυτό και πάντα βγαίνει κάτι καινούργιο. Άρα αντί χριστιανισμός πρέπει να λέμε «χριστιανοσύνη», όπως καλοσύνη κ.λ.π.

      Ο Χριστός μας δεν μας έφερε θρησκεία αλλά τρόπο ζωής. Όσο και να ψάξει κανείς τα λόγια και τα έργα του δεν θα βρει κάτι που να σηκώνει αντίρρηση. Ενώ με τους -ισμούς…

      Αυτό από μόνο του δεν είναι Θεϊκό;

      Το είπα πριν από χρόνια σε καθηγητή Παν/μίου και έδειξε να συμφωνεί.

      γ.κ.

  4. Φαίη said

    Και κάτι άλλο, συγνώμη αλλά ένα ένα μου έρχονται..

    Έχουμε συνειδητοποιήσει ότι το Ισλαμικό Κράτος είναι η 9/11 αλλά σε ευρεία κλίμακα; Όλοι αυτή η αναλυτική παρουσίαση των φρικαλεοτήτων τους που βλέπουμε στα social media είναι τυχαία;

    Τι θα άκουγε κάποιος να του σέρνουν εάν πριν 2 χρόνια π.χ. έλεγε ότι η μισθωμένη τρομοκρατία μία ημέρα θα ανοίξει το δρόμο για μία παγκόσμια θρησκεία;; Συνομωσιολόγο και φασίστα θα τον έλεγαν .. οι «προοδευτικοί», που όχι μόνο μπροστά δεν βλέπουν αλλά ούτε και πίσω.

  5. υποκειμενικός σχολιαστής (p.o) said

    Φαίη,
    οφείλω να πω (γνωρίζοντας ότι δεν απευθύνομαι σε επαρμένο και επιπόλαιο συνάνθρωπο) πως -παίρνοντας την σκυτάλη και από μια ωραία συζήτηση που έγινε για την διαδικτυακή χειραγώγηση εδώ στο Αβέρωφ, αλλά προς αντανάκλαση σε άλλη γειτονιά- , σε αντίθεση με θρησκειοκάπηλους και θρησκειοκάπηλες γκάνγκστερς και κουτοπόνηρα «μπουμπούκια», εσύ πονάς για την πατρίδα σου, αγαπάς με ντομπροσύνη και ειλικρίνεια την πίστη, προσφέρεις, έχεις όντως να δώσεις στον συνάνθρωπο με τα σχόλιά σου.
    Δεν φοράς προβιά, δεν καλοπιάνεις για να προσεταιριστείς ή να εκμαιεύσεις εκεί που στοχεύεις, δεν εξυφαίνεις ούτε διαμορφώνεις λυκοφιλίες ή κουτοπόνηρους σχεδιασμούς.
    Γι’ αυτό και τα σχόλια ΄σου είναι «εις τον τύπον τον είλον».
    Αγνά, έντιμα, σταράτα και όχι «προβιές».

    Αυτός είναι και ένας λόγος που παράσιτα χρησιμοποιούνται για να σταμπάρουν έντιμες παρουσίες σαν τη δική σου, ενώ την ίδια στιγμή τα έχουν καλά και προμοτάρονται από προσωπεία, από φαρισαϊκές φιγούρες κυριολεκτικά εμετικές, που οικειοποιούνται το συναίσθημα της πίστης, την αγάπη για την πατρίδα ώστε σταδιακά να παίξουν άλλα παιχνίδια.
    Ίσως καταλαβαίνεις τι εννοώ, αλλά δεν είναι του παρόντος…

    Σε κάθε περίπτωση χαίρομαι πολύ όταν διαβάζω έντιμες και ΝΤΟΜΠΡΕΣ απόψεις, από ανθρώπους με ειλικρίνεια και πνευματική αγωγή που ξεπερνούντα «δήθεν» και τις διπλωματίες… υπερβαίνουν την σαπίλα της υποκρισίας και του θεαθήναι.
    Αν και δεν συνηθίζω να εξατομικεύω τις συζητήσεις, αισθάνομαι ότι όφειλα να το πράξω εδώ.
    Θα σταματήσω (αλλά για πολύ διαφορετικούς λόγους, πίεση χρόνου κλπ) να σχολιάζω και εδώ στο πολύ αγαπημένο και επίσης ΕΝΤΙΜΟ Αβερωφάκι, ωστόσο θα ρίχνω πάντα κλεφτές ματιές στις υπέροχες αναρτήσεις και στις ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΣΤΑΤΕΣ συζητήσεις σας !

    Να είσαι καλά. 🙂

    Χαιρετίζω τον καλό σχολιαστή Γιώργο Καλαμαρά.

    • γιώργος καλαμαράς said

      Ωχ! καλά λόγια για μένα είδα…κουμπώνομαι….!!

      γ.κ.

    • Φαίη said

      Αγαπητέ φίλε συγνώμη για την αργοπορημένη απάντηση.
      Κάποια στιγμή χθες είδα το σχόλιό σου αλλά τώρα βρίσκω χρόνο να απαντήσω.

      Η τελευταία των τελευταίων είμαι όσον αφορά τις υποχρεώσεις μου απέναντι στην Πατρίδα.

      Δυστυχώς όπως τα λες είναι.
      Αυτό που με ανησυχεί είναι ότι για λόγους που δεν γνωρίζω ακριβώς αλλά μπορώ να εικάσω, είναι ότι πριν καν την ψήφιση του «αντιρατσιστικού νομοσχεδίου» η άποψη ήδη έχει ποινικοποιηθεί από το «άμεσο» περιβάλλον μας και οι περισσότεροι δεν το έχουν πάρει χαμπάρι.

      Όταν ένας άνθρωπος μεταχειρίζεται τις έννοιες με ψυχρότητα έχοντας μεταθέσει όλο το ηθικό βάρος στην πολιτική ορθότητα, απαλλάσοντας τον εαυτόν του από κάθε σύνδεση, κατανόηση και προσωπικό εμπέδωμα αυτού που λέει, τότε νομίζω πως μπορούμε να μιλήσουμε για στρατευμένη άποψη ή/και για ένα ακόμα θύμα της πολιτικής ορθότητας.
      Στην πιο ολοκληρωμένη του μορφή θα μπορούμε να μιλάμε πια για ανθρώπους ζόμπι. Για παιδιά που πάνε στο «κατηχητικό του κράτους» και μετά καταγγέλουν τους ίδιους τους γονείς τους στο καθεστώς ως αντιρρησίες.
      Κατανοείς τις επικίνδυνες διαστάσεις που μπορεί να πάρει αυτή η κατάσταση;
      Θα μιλάμε για ένα αυταρχικό καθεστώς που θα ελέγχει πλήρως τους ανθρώπους. Θα τους έχει μετατρέψει σε τέλεια όργανά του.
      Γιατί από τη στιγμή που κοπεί η γραμμή επικοινωνίας μεταξύ των ανθρώπων, αντικαθίσταται από τη γραμμή του καθεστώτος με τους ανθρώπους, όπου η πολιτική ορθότητα είναι το ευαγγέλιο.
      Αν κάτι εξασφαλίζει τη δημοκρατία και την ελευθερία στις κοινωνίες των ανθρώπων είναι η δυνατότητα να καθορίζουν ΑΥΤΟΙ μέσα από τον ώριμο διάλογο την επικρατούσα νοοτροπία της κοινωνίας τους. Αυτό απαιτεί την απουσία των ιδεολογικών μπάτσων και των κάθε λογής στρατευμένων.
      Η πολιτική ορθότητα επιβάλλει από πάνω προς τα κάτω την κοινή νοοτροπία.
      Και το αστείο είναι ότι αυτή η σκευωρία εις βάρος των λαών γίνεται από τους αυτοαποκαλούμενους «αντιφασίστες».
      Και κάτι τελευταίο.
      Απ ‘ότι φαίνεται, τρεις βασικές κατηγορίες ανθρώπων υπάρχουν αυτήν την στιγμή στην Ελλάδα και αν όχι στην Ελλάδα, τότε στο διαδίκτυο.

      1) οι υποστηρικτές της πολιτικής ορθότητας διότι α) έτσι βολεύει την ιδεολογία τους, β) εκπροσωπούν στρατευμένη άποψη – δωρεάν ή επί χρήμασι

      2) οι άνθρωποι που προσπαθούν να συνεχίσουν να σκέφτονται όπως πριν την έλευση αυτής της πολιτικής ορθότητας

      3) ΟΙ ΚΟΤΕΣ, που φοβούνται να πουν την άποψή τους μήπως και χαρακτηριστούν φασίστες.

      Αν υποθέσουμε ότι αυτές οι τρείς κατηγορίες εκπροσωπούν ισόψηφα ποσοστά, τότε καταλαβαίνουμε γιατί δεν έχουμε πιάσει πάτο ακόμα ..

      Και κάτι άλλο, έχω αρχίσει να πιστέυω ότι και στην Ελλάδα, πίσω από τις ιδεολογίες (δεξιών και αριστερών) υπάρχει ένας «άλλος παράγοντας» «πιο συγκεκριμένος» που πάσχει να κατευθύνει τον μοχλό της πολιτικής ορθότητας για να εξυπηρετηθούν τα δικά του συμφέροντα.
      Νομίζω ότι και ο πιο ηλίθιος μπορεί τουλάχιστον να διακρίνει κάποια πολύ ανησυχητικά σημάδια επ’ αυτού.

      ζούμε ‘μεγάλες’ ξευτιλισμένες στιγμές φίλε μου ..

    • Φαίη said

      Ξέχασα να απαντήσω στο τελευταίο κομμάτι του σχολίου σου.

      Να είσαι καλά και πιστεύω ότι δεν θα χάσεις και τίποτα με την αποχή σου από το διαδίκτυο.
      Την υγειά σου θα βρεις.

      Που και που όμως,
      ρίξε και ένα γεια ευλογημένε άνθρωπε 🙂

      • υποκειμενικός σχολιαστής (p.o) said

        Καλησπέρα Φαίη,
        δεν μπορώ να συμφωνήσω περισσότερο και θα νοθεύσω την ουσία των σχολίων σου αν προσθέσω κάτι παραπάνω, που δεν χρειάζεται (η φράση «κατηχητικό του κράτους» δε είναι εμβληματική και ιδιοφυής γιατί απηχεί με δυο λέξεις την πραγματικότητα).
        Τα είπες «όλα» όπως λέμε…

        Θα προσθέσω μόνο κάτι που έχει τη σημασία του ίσως.
        Από τη στιγμή που ο εκάστοτε Δημήτρης, Νίκος, Γιώργος, Μαρία, Σοφία, Ελένη, κ.ο.κ μπαίνουν/με στην διαδικασία να σχολιάσουν/με χωρίς να είναι κομματικά διατεταγμένοι ή ενταγμένοι σε άλλες ομαδοποιήσεις ειδικότερων συμφερόντων, αλλά με ντομπροσύνη και (αδόκιμα θα πω) κρυστάλλινο λόγο για τα όσα αντιλαμβάνονται και βιώνουν, ο λόγος τους είναι εξ ορισμού εχθρικός.
        Δεν έχει σημασία αν είναι σωστά ή λάθος αυτά που λέμε.

        Είναι όμως η κατάθεση των συνθηκών της ζωής μας, είναι η εξωτερίκευση των προβλημάτων, των προβληματισμών, της απέχθειας για το όλο σκηνικό, είναι η αποτύπωση των σκέψεών μας, ο καθένας με τον δικό του ιδιαίτερο τρόπο, με τα δικά του επιχειρήματα.

        Αυτό δεν έχει αποτέλεσμα οπουδήποτε ευδοκιμεί το παπατζηλίκι, η πονηριά, η κραιπάλη των «αντιπαραθέσεων» και των ταχυδακτυλουργιών του συστήματος εξουσίας.

        Και έχει δίκιο και η Μέλια σε κάτι που είπε για την καλή προαίρεση και για την διάθεση κατανόησης.

        Ξέρεις, όταν προσπαθώ να αναδείξω (όχι ως γνώστης αλλά χρησιμοποιώντας την περιορισμένη μου γνώση κυρίως όμως αξιοποιώντας το έργο εκείνων που διαμορφώνουν τη γνώση και όχι την κοινωνία χειραγωγητικά, και φυσικά με το πλεονέκτημα της μη ένταξής μου σε ομάδες, κόμματα κλπ) με εξαντλητικά λεπτομερή τρόπο απέναντι στα παπατζηλίκια, βλέπω πράγματα περίεργα.
        Βλέπω να απευθύνομαι σε συγκεκριμένο ακροατήριο, οπότε μάλλον πρέπει να είμαι ηλίθιος ή βλάκας για να έχω την ψευδαίσθηση ότι θα διεξαχθεί συζήτηση (δεν εννοώ τον εδώ χώρο, που ακριβώς επειδή δεν έχει ωριμάσει στην κοινωνία ακόμα ο ιστολογιακός χώρος και το Αβέρωφ δεν μετέρχεται παπατζηλίκια, έχει επισκέπτες λίγους και καλούς, αλλά όχι «θαμώνες» με την κακή έννοια του όρου).

        (εδώ δεν κρίνω το πολιτικό σύστημα, το κάνουν άλλοι αυτό, αλλά περισσότερο -γιατί αυτούς θεωρώ τροχοπέδη στην υπέρβασή του- τους δήθεν «αντιπάλους» του και δυνάμει διαμορφωτές γνώμης)
        Όταν σου πλασάρουν ως «αλλαγή» , όσα το υπάρχον σύστημα και η εναλλαγή του πλασάρουν, τότε κάτι δεν πάει καλά….

        Και παύεις να είσαι ανυποψίαστος όταν αυτό το λες μια, δυο, τρεις, δεκατρείς, …διακόσιες δεκατρείς φορές…

        Για να μην σε κουράζω άλλο με τα δικά μου, παραθέτω ππιο κάτω δυο μικρά αποσπασματάκια από εφημερίδες και την αντίστοιχη πηγή αναφοράς τους.

        (Σημ.: Οι κομματάρχες και οι ελίτ, μας πλασάρουν ως «μαλάκωμα» της υπέρβασης του λεηλατικού αυτού συστήματος και ως «πανάκειες», αναθεωρήσεις συνταγματικές, στιγμιαίες εκλογικές παρεμβάσεις*, μείωση του ορίου εισόδου στη βουλή, θεσμικές παρεμβάσεις, και άλλα φληναφήματα. Αυτοί καλά κάνουν…
        Και για την ακρίβεια, τους θεωρώ και έντιμους γι’ αυτό! Εκείνο που δεν αποδέχομαι και με το οποίο δεν συμβιβάζομαι με ΤΙΠΟΤΑ είναι πως μεταχειρίζονται όπως τα «αντιμνημονιακά» κόμματα προς προσπορισμό ψήφων τα κοινωνικά προβλήματα, εξίσου και οι διάφορες «πρωτοβουλίες» για συνταγματικές αλλαγές και λοιπές τρίχες, ομάδες πίεσης, opinion makers, δίκτυα πολιτικής κλπ τις ίδιες πρακτικές και μας προμοτάρουν με πρόσημου «αντιπαλότητας» τα ίδια πράγματα….)

        Έθιξα λχ την υποκρισία ότι με δημοψήφισμα (έχει και αυτό τα θετικά του ενδεχομένως αλλά πάντως συντρέχει ως θεσμικό εργαλείο σε κάθε είδος πολιτείας) θα …έρθει τάχα η δημοκρατία (την αποκαλούν μάλιστα και «άμεση», πως λέμε «άμεσος» άνθρωπος, «έμμεσος» κλπ) και θα μας λύσει όλα τα προβλήματα.
        Επανέλαβα ότι δεν αποφαίνεται η κοινωνία των πολιτών για δυο λόγους:

        1. Ενορχηστρώνουν οι φορείς της εξουσίας τα ερωτήματα, το είδος αυτών, το «ποια» και «πότε» θεωρούν κρίσιμα κοινωνικά προβλήματα

        2. Την διαχείριση της απόφασης μπορούν (όπως κάνουν και με τον προγραμματικό τους λόγο και την εξαπάτηση των εκλογέων) να την αναλάβουν αυθεντικά και να την εκτρέψουν προς το ίδιον αυτών σκοπό.

        Φυσικά αντιλήφθηκαν αυτό που ήθελαν να αντιληφθούν, ενώ παράλληλα μιλούσα για ΔΙΑΡΚΗ παρουσία της κοινωνίας των πολιτών (πχ μέσω δημοσκοπικών δήμων) και για δεσμευτικότητα της θέλησης των Ελλήνων πολτών και συνέπειες/κυρώσεις ως προς την μη τήρησή τους (από άμεση ανακλητότητα μέχρι αστικές και ποινικές κυρώσεις).
        Δηλαδή να υπαχθεί το κομματικό σύστημα σε καθεστώς εντολοδόχου της κοινωνίας των πολιτών (των εντολέων της) και όχι του αυθαίρετου διαχειριστή μιας νομιμοποιημένης από στιγμιαίες εκλογικές παρουσίες, κομματοκρατίας που δεν σέβεται τίποτα και λαφυραγωγεί μέσω του κράτους τον δημόσιο και ιδιωτικό χώρο!

        (Αλήθεια, αφού είναι αντιπροσωπευτικό της κοινωνίας το πολιτικό σύστημα γιατί δεν δοκιμάζουν να το εμπεδώσουν λχ με τον ΕΝΦΙΑ και το «αντι»-ρατσιστικό που πλειοψηφεί στην βουλή αλλά μειοψηφεί στην κοινωνία;)

        Παραθέτω λοιπόν τα δυο αποσπάσματα πχ για το ολιγαρχικό δημοψήφισμα (ως πανάκεια) :

        1. «Μάλιστα, κατά τους ίδιους συνομιλητές, μόλις μπήκαν στο αεροπλάνο, ο Παπανδρέου είπε στον Βενιζέλο να συντάξουν την ανακοίνωση για τη διενέργεια του δημοψηφίσματος, για το οποίο είχε δώσει τη συγκατάθεσή της η Μέρκελ, και η απάντηση του Ευάγγελου ήταν «να ξεκουραστούμε και μετά τη γράφουμε»… »
        http://www.paron.gr/v3/new.php?id=88639&colid=37&catid=34&dt=2014-09-07%200:0:0

        2. Παρουσιάζει ενδιαφέρον η «διατύπωση» του ερωτήματος:
        http://news247.gr/newspapers/Afternoon/estia/estia.3011145.html?watch=fullwidth&

        Εν τέλει, όπως λες φιλαράκι, βρίσκει κανείς την υγειά του αλλά όντως δεν το κάνω γι’ αυτό αν και συμφωνώ μαζί σου.

        Ξέκλεψα χρόνο γιατί σε μια τόσο καλή φίλη δεν σου πάει καρδιά να μην απαντήσεις.
        Αλλά εσύ Φαίη δεν χρειάζεται να μπεις στον κόπο να ανταπαντήσεις 🙂

        Σόρυ για την φλυαρία ελπίζω να μην με παρεξηγήσεις που είμαι χειμαρώδης και πολύ περιγραφικός σε βαθμό υπερβολής.

        Οπωσδήποτε θα ξεκλέβω χρόνο να διαβάζω τις υπέροχες αναρτήσεις σας εδώ στο Αβερωφάκι που και που απλά δεν θα σας ζαλίζω με τις σεντονάρες μου, οπότε όλα καλά και σίγουρα ένα «γεια» θα το λέμε 😀

      • γιώργος καλαμαράς said

        Συγγνώμη που μπαίνω εκεί που δεν με σπέρνουν αλλά P.O. μου θύμισες κάτι που είχα γράψει παλιά…

        «Πόσο θα ήθελα να μπορώ να γράφω…

        Να γράφω όμως όμορφα, με συνέπεια και συνέχεια, με σαφήνεια, πληρότητα, ολοκλήρωση.
        Τα κείμενά μου να με κάνουν να μη ντρέπομαι σαν μαθητούδι μπροστά στο δάσκαλο.
        Τα γραφτά μου να μην αντιμετωπίζονται από όσους τυχαίνει να τα διαβάσουν με την τόσο χαρακτηριστική συγκατάβαση: «καλό είναι» και αμέσως μετά να περνάνε σε άλλα θέματα συζήτησης. Αντίθετα, θα ήθελα, να προκαλούν συζήτηση, έστω και αρνητική.
        Αυτό θα εσήμαινε πως αυτά που έγραψα μπήκαν στην ψυχή και στο μυαλό του αναγνώστη τους, ο οποίος στη συνέχεια συμφωνεί ή διαφωνεί μαζί τους.
        Βέβαια όσοι γνωρίζουν γραφή και ανάγνωση δεν γίνονται συγγραφείς, όπως και όσοι γνωρίζουν να μιλούν δεν γίνονται και ρήτορες…!
        Σκέφτομαι όμως τόσο γρήγορα και γράφω τόσο αργά με αποτέλεσμα πολλές σκέψεις μου να χάνονται, να ξεχνιούνται και να μην μπαίνουν στο κείμενο. Αυτό έχει τις περισσότερες φορές σαν συνέπεια το γραφτό μου να μην είναι πλήρες. Να έχει κενά.
        Να είναι περίπου αυτό που θέλω να γράψω και όχι ακριβώς αυτό που είχα μέσα μου όταν άρχισα να γράφω!
        Αλλά πάλι σκέφτομαι: «καλά, πού όμως ξέρει ο αναγνώστης μου το τί είχα στο μυαλό μου, όταν άρχισα να γράφω;». Αυτό που μετράει είναι αυτό που διαβάζει και όχι αυτό που είχα εγώ στο μυαλό μου…
        Όμως τα παραπάνω αφορούν εμένα και μόνον εμένα, σαν αναγνώστη του κειμένου μου και όχι τον αναγνώστη μου.
        Η πρώτη-πρώτη φράση αυτού του κειμένου μου περιέχει έξι όρους που θα ήθελα να έχουν τα κείμενά μου.
        1. Να είναι όμορφα: Δεν μοιάζει ανόητο; Ποιό είναι το όμορφο κείμενο; Ποιός θα κρίνει την ομορφιά; Μήπως οι ωραίες λέξεις κάνουν ένα κείμενο όμορφο; Μήπως οι ωραίες φράσεις; Μήπως η ωραία σύνταξη; Η ορθογραφία; Την απάντηση θα την δώσει μόνον ο αναγνώστης και η Ιστορία! Εδώ θα ήθελα να δώσω παραστατικά ένα παράδειγμα: Η ομορφιά ενός κειμένου μοιάζει λίγο με την ομορφιά –ή ασχήμια- οποιουδήποτε ανθρώπου!
        2. Να έχουν συνέπεια: Αυτός ο όρος έχει διπλή έννοια. Αφενός μεταξύ τους οι προτάσεις να μην αντιφάσκουν αλλά και να είναι συνεπή όλα όσα γράφω με όσα σκέφτομαι και πιστεύω σχετικά με το θέμα μου. Να είναι δηλαδή αληθινά.
        3. Να έχουν συνέχεια: Τα νοήματα να ακολουθούν διαδοχικά μια σειρά και να μην είναι ανακατωμένα, έτσι ώστε ο αναγνώστης να μη μπλέκεται και να χρειάζεται να πηγαίνει μπρός-πίσω για να καταλάβει εκείνο πού θέλω να πω. Ακόμα ένα παραστατικό παράδειγμα: Να μοιάζει το κείμενο με ένα καλοχτενισμένο κεφάλι! ( άσχετα βέβαια αν η σημερινή μόδα επιβάλει επιτηδευμένα αχτένιστο κεφάλι!).
        4. Να έχουν σαφήνεια: Είναι ο όρος που απαιτεί πλούσιο λεξιλόγιο και σοβαρή επιλογή των λέξεων, δεδομένου ότι η γλώσσα μας είναι τόσο πλούσια σε λέξεις με την ίδια περίπου σημασία όσο καμμιά άλλη στον κόσμο. Παραστατικό παράδειγμα: Η λέξη πόδι, μπορεί να γραφεί αρίδα, κανί, ποδάρα, ποδαράκι, κάτω άκρο, κ.λ.π.
        5. Να έχουν πληρότητα: Δηλαδή όταν τα ξαναδιαβάσω να μη χρειάζεται να προσθαφαιρέσω τίποτε. Να περιέχουν όλα όσα έχω και θέλω να γράψω σχετικά με το θέμα που πραγματεύομαι την ώρα που τα γράφω.
        6. Να είναι ολοκληρωμένα: Να περιέχουν δηλαδή, αν χρειάζεται, σχετική βιβλιογραφία, ή γνώμες άλλων προσώπων με κύρος και γνώσεις επί του θέματος

        Μια σελίδα κείμενο, αυτό που διάβασες μόλις τώρα αναγνώστη μου, μου πήρε ακριβώς δύο ώρες να το γράψω. Θα πεις λοιπόν : «καλό είναι» και θα πάμε σε άλλο θέμα;»

        Δείχνει άσχετο…όμως είναι;

        γ.κ.

      • υποκειμενικός σχολιαστής (p.o) said

        Γιώργαρε με παρεξήγησες και γι’ αυτό εξαρχής δέχθηκα με πολύ μεγάλη συγκατάβαση το σχόλιό σου που ήταν πρόγκα εδώ που τα λέμε 😉

        Για την ακρίβεια συνέβη το εξής:

        Ήθελα να απαντήσω στην Φαίη, αλλά θεώρησα αγένεια να μην πω ένα «γεια» στον καλό σχολιαστή (και το εννοώ) Γιώργο Καλαμαρά που είδα στην παρέα, όχι φυσικά με όρους υποτίμησης, αλλά δεδομένης ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ και ξεκάθαρου ΣΕΒΑΣΜΟΥ.

        Δεν ήθελα να απαντήσω στην Φαίη και να μην καλησπερίσω έναν εξαιρετικό σχολιαστή κείμενα του οποίου έχω διαβάσει σε άλλη γειτονιά και από εκεί απορρέει η εκτίμησή μου.

        Ζητώ ειλικρινά συγγνώμη αν έδωσα να φανεί με λαθος τρόπο η χαιρετούρα μου, αλλά το έκανα επειδή όπως ανέφερα ήδη, σε είδα στην παρέα και αλοίμονο όχι ως απαξίωση στο σχόλιό σου στο οποίο δεν απάντησα αφού απευθυυνόσουν στη Φαίη.

        Έχω διαβάσει τα σχόλιά σου πολλές φορές και το ξέρεις ενδεχομένως.
        Και σε εμένα μου πετάνε κανένα «γεια» ενώ έχω βγάλει τα πολιτικά εσώψυχά μου που λένε :), αλλά το έκαναν επειδή συνηθίζουμε να εκτιμάμε αλλήλους.

        Την καλησπέρα μου Γιώργο!

      • γιώργος καλαμαράς said

        P.O. μη ζητάς συγγνώμη. Το «θα ήθελα να μπορώ να γράφω» είναι γραμμένο χρόνια πριν για τους μαθητές μου στη Ν.Υ. αν και αφορούσε όλους μας. Ιδιαίτερα σχολιαστές άλλων ιστολογίων που γράφουν για να γράψουν κι ας μην έχουν κάτι να πουν…
        Απλά μου το θύμισες.
        Αν θέλεις πες μου το βρίσκεις σωστά γραμμένο;
        Σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, αλλά κουμπώνομαι…(είμαστε στην Ελλάδα βλέπεις…).

      • υποκειμενικός σχολιαστής (p.o) said

        Τι να πω;
        Εγώ δεν είχα ποτέ μαθητές και δεν ξέρω.
        Μαθητής και σπουδαστής υπήρξα μόνο.
        Μέχρι εκεί…
        Οπότε θα είναι επισφαλής η εκτίμησή μου.

        Καλό βράδυ.

      • Φαίη said

        Γιώργο, αν τα σκεφτόμασταν όλα αυτά την ώρα που γράφαμε δεν θα γράφαμε τίποτα.

        Υποκειμενικέ Σχολιαστή.
        Δεν «κοινωνούμε» τη δημοκρατία, την «επικοινωνούμε» και μάλιστα με τους χειρότερους όρους.
        Οι κυβερνήτες σε θέση ισχύος με εξαναγκαστικά δωράκια και χαπάκια και εμείς σε πλήρη αποσύνθεση.
        Εάν παρακολουθούσα όλες τις ειδήσεις θα έιχα τρελαθεί. Θυμάμαι πρόσφατα μία καμπάνια συλλογής υπογραφών για τους αιγιαλούς και τις παραλίες, να μην πουληθούν, η οποία αγκαλιάστηκε από όλα τα μπλογκς (και εδώ την έβαλα νομίζω) και λίγο μετά έγινε θέμα του σύριζα.

        «Το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης, όπως και στην πρωτοβουλία για τη ΔΕΗ, έχει καλέσει κοινωνικούς και πολιτικούς φορείς, δίκτυα, οργανώσεις και εκπροσώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης σε μια ανοιχτή συνάντηση διαλόγου και συντονισμών των δράσεων ενάντια στο νομοσχέδιο για τους αιγιαλούς. Σημειώνεται πως πάνω από 180 επιστημονικές, κοινωνικές και περιβαλλοντικές οργανώσεις και φορείς υπογράφουν το ψήφισμα που εκδόθηκε από το Δίκτυο ‘Ακτές Ώρα Μηδέν’, ενώ χιλιάδες υπογραφές πολιτών έχουν συγκεντρωθεί και με άλλα ψηφίσματα ενάντια στους αιγιαλούς.
        Στην ομιλία του ο Αλέξης Τσίπρας αναμένεται να παρουσιάσει το πλαίσιο στο οποίο θα κινηθεί ο ΣΥΡΙΖΑ και τις επόμενες κινήσεις του κόμματος ενάντια στο νομοσχέδιο για τους αιγιαλούς.»

        http://vathiprasino.blogspot.gr/2014/07/blog-post_16.html

        Οι δικές μας υπογραφές πήγαν στην καμπάνια του σύριζα. Κα να πάνε βρε αδερφέ δεν είπα να μην πάνε αφού είναι για τις παραλίες της Πατρίδας μας αλλά γιατί δεν δείχνεις την ίδια ‘ευαισθησία’ και για άλλα θέματα όπως το τζαμί; Γιατί με απορρίπτεις τη μία και την άλλη κάνεις πως με ακούς;

        Γιατί δεν έχω καταλάβει ότι με έχεις γραμμένη και στις δύο περιπτώσεις, απλά ακολουθείς την πολιτική σου ατζέντα που είναι επιβεβλημένη από εξωτερικά κέντρα.

        Ένα βαρέλι με σοκολατίτσες είμαστε. Πιάνουν όποια θέλουν, την τρώνε και πετάνε και το περιτύλιγμα μέσα.

      • υποκειμενικός σχολιαστής (p.o) said

        Φαίη,
        το γεγονός ότι τοποθετείσαι στην καρδιά του προβλήματος προξενεί μια αμφιθυμία θα έλεγα.
        Αφενός ενθουσιασμό για το ότι μπορεί κανείς να συζητήσει με ανθρώπους με κοινή λογική και ευθύτητα, αφετέρου απογοήτευση για το πόσο «ενταγμένοι» και ομαδοποιημένοι έχουμε γίνει οι περισσότεροι ώστε να μην μπορούμε να εμπεδώσουμε αυτά τα αυτονόητα πράγματα.

        Εάν λοιπόν κληθεί κάποιος γονέας να αποφασίσει για ένα νοικοκυριό, η απόφαση (όπως επαναλαμβάνω) σωστή ή λάθος, είναι απόφαση του κοινού καλού.
        Εν προκειμένω, του καλού του «οίκου».
        Εάν με τους ίδιους όρους προσέλθει να αποφασίσει για εμάς με τα ίδια ακριβώς ερωτήματα, την ίδια προβληματική κάποιος άγνωστος ή πάντως ξένος (στην περίπτωση του κομματικού κράτους αυτού ακόμα και επίβουλος) ιδιώτης για τη ζωή ενός εκάστου, τότε υπάρχει πρόβλημα.

        Στο θέμα λχ του δημοψηφίσματος ο αστός πολιτικός (πχ ενδεικτικά αναφέρω ο Κων. Μητσοτάκης που έκανε λόγο για εκλογή ΠτΔ από τον λαό) εν μέρει έχει μια δικαιολογία να θέλει να συντηρήσει το πολιτικό σύστημα και να «απαλύνει» την εικόνα του στα μάτια του κόσμου.
        Αυτό είναι λογικό, και στον βαθμό που ξεκαθαρίζει ότι επιθυμεί την σταθερότητα του κρατούντος πολιτικού συστήματος με όρους βελτιωτικούς αλλά όχι την υπέρβασή του, ενδεχομένως και έντιμο!

        Όταν όμως αυτό το κάνει ο wannabe «διαμορφωτής της κοινής γνώμης» τοτε βγαίνω από τα ρούχα μου!
        Και ειδικά όταν επικαλείται το θυμικό στοιχείο με περιτυλίγματα που ο καθένας μας δεν μπορεί παρά να συμφωνεί και να τα επικροτεί.
        -«οι τράπεζες μας κλέβουν» (αααααα…. χειροκροτήματα από την αρένα)
        -«Κάτω το μνημόνιο» (οπ)
        -«Το πολιτικό σύστημα είναι «κλειστό» και πάει λέγοντας…

        Και «τσουπ» σου πετάει λουμωχτά-λουμωχτά και την «μπανανόφλουδα»….
        Η «αλλαγή» θα έρθει όχι όπως την ορίσει η κοινωνία σε διαρκή θεσμικά συγκροτημένη παρουσία (άσχετα αν την επικαλείται ανά πάσα ώρα και στιγμή), αλλά όπως την ορίσει ο …opinion maker….

        Και εντάξει…
        Ο Καρατζαφέρης θέλει να μειωθεί το όριο εισόδου στην (ευρω-)βουλή, γιατί πήρε 2,7%…
        Κάτι που θεωρώ ανέντιμο (ειδικά όταν αναλογιστεί κανείς ότι ψήφισε ..το μνημόνιο για να πάρει τα λεφτά και όχι τα μέτρα!)
        Εσύ; Γιατί «πλασάρεις» την ίδια πρόταση ως «λύση» στο πρόβλημα;;;
        Και γιατί εσύ, εγώ, αυτός-ή, και όχι η κοινωνία των πολιτών;

        Είτε πρόκειται για άγνοια προκύπτουσα από υπερβάλλοντα ζήλο και ατομική φιλοδοξία εξουσίας/καθοδήγησης (το πιο πιθανό) είτε για δόλο(που δεν το νομίζω) το γινόμενο είναι το ίδιο.
        Σε αντίθεση με τα κόμματα και τις ολιγαρχικές ομάδες που ποντάρω τυφλά υπέρ του δόλου.

        Γιατί πάντα επιφυλάσσουν αγελαία συμπεριφορά για το σύνολο ή χειραγωγούν και προσεταιρίζονται πραγματικές πρωτοβουλίες (καλή ώρα όπως αυτή που ανέφερες για τους Αιγιαλούς και που είναι εξόχως κρίσιμη και σοβαρή, αλλά και για την ΔΕΗ κ.τλ) προς το διατακτικό της κομματικής αγέλης, των ομάδων πίεσης,των «πρωτοβουλιών» για συνταγματικές αλλαγές και άλλων συσσωματώσεων;

        Είναι προφανές γιατί…
        Το κόμμα ή η συντεχνία θα διευθετήσουν την πρόταση που οικειοποιήθηκαν ώστε να αλλάξουν τα πάντα χωρίς …να αλλάξει τίποτα!

        Όσο προφανές είναι το γεγονός ότι μια κοινωνία ευάλωτη, μη αυτόνομη αλλά εξαρτημένη-προσδεδεμένη στο άρμα της κομματοκρατίας και της αναξιοκρατίας που ορίζουν τις ζωές μας αυθαίρετα, μπορεί μέσα στο υπάρχουν μειοψηφικό εκλογικό σύστημα των συσχετισμών να συνιστά το τέλειο άλλοθι!***
        Ειδικά μέσα από στιγμιαίους εκλογικούς θεσμούς που παρέχουν νομιμοποίηση της διαχείρισης του δημόσιου χώρου με όρους «λευκής εντολής»
        Και που με δημογραφική γήρανση, ανελέητο χαράτσωμα, λαθρομετανάστευση, παράλληλη εξαγωγή εγχώριου ανθρώπινου κεφαλαίου, ανεργία, υψηλό κόστος ζωής για δημιουργία οικογένειας, καπάκι «εχθροπάθειες», «αντιρατσιστικούς», δένει το γλυκό του κουταλιού της ασυδοσίας.
        Ή μάλλον καλύτερα της κουτάλας… της εξουσίας!

        Δεν συζητάμε για την «επιλογή» των θεμάτων (το λεγόμενο κατά την θεωρία «agenda setting»).
        Ανέφερες το θέμα του τζαμιού… Γιατί να το υιοθετήσει ο σύριζα; Αφού είναι πλήρως αναντίστοιχος με την κοινωνία
        ***εκεί στηρίζει την παρουσία του (μειοψηφικό εκλογικό σύστημα συσχετισμών και εξαρτήσεων, αποσυλλογικοποιημένων και εξατομικευμένων κοινωνιών).

        Υ.Γ
        Παρεμπιπτόντως, μια είδηση που είχα σκοπό να παραθέσω για τη σημερινή συλλογή:
        http://www.zougla.gr/greece/article/isageleas-sti-nerit

        Καληνυχτίζω!

      • υποκειμενικός σχολιαστής (p.o) said

        Μόλις αλίευσα και αυτή την πληροφορία
        http://www.zougla.gr/greece/article/kompina-ston-dimo-mara8ona

        Αυτά και πληθώρα άλλων παραδειγμάτων, αναδεικνύουν ότι το φάρμακο δίνεται σε λάθος ασθενή (την κοινωνία).
        Και ότι η «λύση» δεν είναι η λιτότητα και η διαιώνιση της δημοσιονομικής/δανειακής κραιπάλης, αλλά η μη λαφυραγώγηση του δημόσιου χώρου και η δημιουργία ενός (ως αρχική βάση εκκίνησης) στοιχειωδώς έστω υπόλογου /αντιπροσωπευτικούαντίστοιχου και σε συνάρτηση με το δημόσιο σκοπό πεδίου διαχείρισης της πολιτικής.

      • Φαίη said

        Αυτό που είχα σκοπό να αναφέρω και το ξέχασα είναι ότι ακόμα και η καμπάνια συλλογής υπογραφών που ανέφερα, αυτή που εκ πρώτης όψεως μας δίνει την εντύπωση ότι είναι «αυθόρμητη πρωτοβουλία», ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ.

        Οι συμπτώσεις τέλειωσαν.
        Λίγες ημέρες πριν την «πρωτοβουλία» του σύριζα να γίνεται «πρωτοβουλία υπογραφών» στο διαδίκτυο. Και αυτό δεν έχει να κάνει μόνο με το σύριζα, απλά μου θύμισες την περίπτωση διότι είχα υπογράψει και εγώ και ήταν κάπως πρόσφατο. Τα ίδια κάνουν και οι άλλοι. Τα ίδια κάνουν όλοι.

        Οι opinion makers γνωρίζουν τις απόψεις μας. ΑΥΤΟΙ τις δημιουργούν. Και όποτε τις χρειαστούν τις ψαρεύουν.
        Ζούμε σε ένα απέραντο ΜΑΤΡΙΞ.

      • υποκειμενικός σχολιαστής (p.o) said

        Δίκιο έχεις Φαίη συμφωνώ απόλυτα.

  6. πυρσός said

    Για όσους δεν γνωρίζουν,ψάξτε να βρείτε ποιό είναι
    το ΤΡΙΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΦΑΤΙΜΑ.
    Σίγουρα θα σας λυθούν πάρα πολλές απορίες.
    Εάν δεν μπορέσετε να το βρείτε τότε να ανεβάσω με λίγα
    λόγια το τι είναι αυτό το μυστικό.

  7. foteini4 said

    Μου θύμισες αυτό: http://lithosfotos.blogspot.gr/2013/11/blog-post_9398.html

    Ας προσθέσω και μερικά ακόμη άρθρα αναφορικά με την πανθρησκεία και τη ντπ.

    – Η ΑΠΟΚΡΥΦΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΕΛΕΥΣΙΣ ΤΟΥ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΚΟΥ ΟΡΑΜΑΤΟΣ ΤΗΣ «ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ» http://www.pigizois.net/antiairetika/i_apokristiki_proelefsis_tou_panthriskiakou_oramatos_tis_neas_epoxis.htm

    – Μοναχού Αρσενίου Βλιαγκόφτη : Το πανθρησκειακό Όραμα (Εφιάλτης) της «Νέας Εποχής». http://norfid.wordpress.com/2011/12/07/%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CE%B1%CF%87%CE%BF%CF%8D-%CE%B1%CF%81%CF%83%CE%B5%CE%BD%CE%AF%CE%BF%CF%85-%CE%B2%CE%BB%CE%B9%CE%B1%CE%B3%CE%BA%CF%8C%CF%86%CF%84%CE%B7-%CF%84%CE%BF-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B8%CF%81/

    – Μοναχού Αρσένιου Βλιαγκόφτη : Ορθόδοξος Μοναχισμός και σύγχρονος θρησκευτικός και διαθρησκειακός συγκρητισμός. http://norfid.wordpress.com/2011/12/21/%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CE%B1%CF%87%CE%BF%CF%8D-%CE%B1%CF%81%CF%83%CE%AD%CE%BD%CE%B9%CE%BF%CF%85-%CE%B2%CE%BB%CE%B9%CE%B1%CE%B3%CE%BA%CF%8C%CF%86%CF%84%CE%B7-%CE%BF%CF%81%CE%B8%CF%8C%CE%B4%CE%BF%CE%BE/

    – Περισσότερα άρθρα εδώ: http://norfid.wordpress.com/%CE%BF%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%82-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B8%CF%81%CE%B7%CF%83%CE%BA%CE%B5%CE%B9%CE%B1/

    Μια εικόνα..χίλιες λέξεις (02.12.2006)

    – Για το μάθημα των θρησκευτικών http://www.grigoriou.monastery.gr/Epikaira_arthra/%CE%9F%CE%94%CE%97%CE%93%CE%9F%CE%A3%20%CE%A0%CE%A1%CE%9F%CE%A3%20%CE%A4%CE%97%CE%9D%20%CE%A0%CE%91%CE%9D%CE%98%CE%A1%CE%97%CE%A3%CE%9A%CE%95%CE%99%CE%91.htm

    Δεν ξέρω πώς το βλέπετε εσείς αλλά εγώ πιστεύω ότι «λογαριάζουν χωρίς τον ξενοδόχο».

    Κατά την άποψή μου έχουμε να κάνουμε με πουλημένους, συνειδησιακά θα έλεγα πουλημένους. Ο Θεός να μας δίνει δύναμη.

  8. SXOLIASTHS said

    ΕΝΑΣ ΟΗΕ, ΜΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ…..ΕΝΑΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΗΝΩΜΕΝΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ……ΒΡΕ ΤΙ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ; ΚΑΤΙ ΜΟΥ ΦΕΡΝΟΥΝ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΑΡΑΚΙ ΜΕ ΚΑΤΙ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ……(ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΠΕΤΑΓΟΝΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΜΕΣΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΠΟΥΝ «ΣΥΝΟΜΩΣΙΟΛΟΓΟ») ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ «ΣΟΦΩΝ» ΑΥΤΟ ΕΙΝΑ ΑΛΗΘΕΙΑ. ΕΠΡΟΚΕΙΤΟ ΟΠΩΣ ΑΠΟΔΥΚΝΥΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ «BUSINESS PLAN» ΤΗΣ ΓΝΩΣΤΗΣ ΠΛΕΟΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ…..

  9. κοιτα να δεις,,,εκει που ειναι δαρμένοι,,,παγκοσμοποιουν το πρόβλημα τους,,,
    ποιος ειναι ο αρ 1 εχθρος των μουσλιμ ???
    με ποιον εχουν προβλημα ???
    κι ομως ,,εχει καταφέρει εξαγωγή εχθρου,,,κτυπανε παντου εκτος απο την πηγη,,,βαρανε διπλα,,,παραδιπλα,,οπου ναναι τεσπα
    ο γαλλος δημοσιογραφος φταίει και οχι οι πύραυλοι που χτυπάνε την Γαζα,,,

    κουτσου κουστσου,,,θα βαλουν χερι και στις θρησκείες,ποιες θρησκείες δλδ,,τον Χριστιανισμο θελουν να βλαψουν,,,για τα μουσλιμια χεθτηκαν,,,τους εχουν απλα για να εκτελουν τις εντολες τους στα τυφλά,,,οτι πει ο φανατικος μουτζαχεντιν που παιρνει εντολες απο τους στρατευμενους αυλοκολακες,,,,,χεχεχε,,,οσαμα μπιν λαντεν ενα πραμα,,,ο καημένος ο σανταμ χουσειν ακομα δεν εχει καταλαβει γιατι τον πρόδωσαν οι «φιλοι» του οι αμερικανοι,,,
    βρε,,,Τζιχαντ λεμε,,,τοσα πιλάφια μας περιμένουν,,,
    ιιιιιχα,,,τζαμπα ρεει ανεκαθεν το αιμα

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: