ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Η θρησκευτική πολιτι… στη Η θρησκευτική πολιτική του Μ.…
    Ο Αλέξιος Ε΄ Δούκας… στη Ο Αλέξιος Ε΄ Δούκας ο Μούρτζου…
    Antonis στη Μελέτιος Μεταξάκης, ο μασώνος…
    Η επανάσταση στις Ηγ… στη Η επανάσταση στις Ηγεμονίες (2…
    Ἰωάννης Παναγιωτόπου… στη Η υπέρβαση των ορίων
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Περί αυλικών….(παρατρεχάμενων)

Posted by Μέλια στο 6 Ιουνίου, 2014

Φωτογραφία από:pansofix.blogspot.com

*Εκείνος που σε επαινεί για κάτι που δεν έχεις, επιθυμεί να σου αποσπάσει εκείνο που έχεις*

(Δημόκριτος από Άβδηρα) 470 ή 460 – περ. 370 π.χ.

*ΗΔΟΝΩΝ ΗΔΙΟΝ ΕΠΑΙΝΟΣ*.

Από όλες τις ηδονές ο έπαινος είναι η πιο γλυκιά. (Πλάτωνας από Αθήνα) .429 – 345 π. χ.

*Απ΄ τα άγρια θηρία το χειρότερο δάγκωμα το κάνει ο συκοφάντης , απ΄  τα ήμερα ο κόλακας*.

(Διογένης από Σινώπη).περ. 400 – 325 π.χ.

* Ο κολακευτικός λόγος είναι θηλιά από μέλι.

(Διογένης) . 400 – 325 π.χ.

*Είναι προτιμότερο να αντιμετωπίζεις κόρακες παρά κόλακες . Οι πρώτοι σε τρώνε νεκρό , οι δεύτεροι ζωντανό *.

(Αντισθένης από Αθήνα). 444 – 366π.χ.

*Είναι προτιμότερο να βρεθεί κανένας ανάμεσα σε κόρακες, παρά σε κόλακες, γιατί οι πρώτοι καταστρέφουν το σώμα του πεθαμένου, ενώ οι δεύτεροι την ψυχή του ζωντανού*

(Αντισθένης) 444 – 366π.χ.

*ΤΩΝ ΖΩΩΝ ΧΑΛΕΠΟΤΑΤΟΝ ΕΣΤΙ , ΤΩΝ ΜΕΝ ΑΓΡΙΩΝ Ο ΤΥΡΑΝΝΟΣ , ΤΩΝ ΔΕ ΗΜΕΡΩΝ Ο ΚΟΛΑΞ* .

Εξήγηση παρακάτω :

Ρώτησαν κάποτε το σοφό Βία από την Πριήνη ποια κατά την γνώμη τουs ήταν τα πιο επικίνδυνα ζώα της γης :       

Από τα άγρια , απάντησε ο σοφός , είναι ο Τύραννος από τα ήμερα ο Κόλακας 6ος αι. π.χ.

*Οι καλοί μπορούν να αισθάνονται στοργή για τους φίλους δίχως να τους κολακεύουν. Αντιθέτως οι κακοί (δλδ οι συμφεροντολόγοι) επαινούν τις κακές πράξεις των ισχυρών και συμμετέχουν σε αυτές* .

(Αριστοτέλης από Στάγειρα). 384 – 322 π.χ.

*Οι τύραννοι είναι φίλοι των ύπουλων και των διεφθαρμένων , επειδή τους κολακεύουν και αυτό τους αρέσει . Κανένας άνθρωπος με ανώτερη μόρφωση και τιμιότητα δεν κυριεύεται απ’ αυτό το ελάττωμα* .

(Αριστοτέλης) . 384 – 322 π.χ.

*ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑΝ ΑΡΧΟΝΤΟΣ ΝΟΜΙΖΕΙΝ ΕΙ ΜΗΔΕΝΙ ΠΙΣΤΕΥΟΙ ΤΩΝ ΣΥΝΟΝΤΩΝ* . Δηλαδή θεωρείται ως ευτυχή τον άρχοντα εκείνον , ο οποίος δεν έχει εμπιστοσύνη σε κανένα από αυτούς που τον περιβάλλουν .

(Κλεόβουλος ο Ρόδιος) , 6ος αι. π.χ.

Ο ποιητής Αρκτόβουλος έγραψε έναν ύμνο πολύ κολακευτικό για τον Μ. Αλέξανδρο και του τον έστειλε .
Ο Μεγάλος στρατηλάτης αφού διάβασε τον ύμνο στην όχθη ενός ποταμού τον πέταξε στο ποτάμι λέγοντας :

*Το ίδιο θα έκανα και με τον κόλακα ποιητή , αν τυχόν τον εύρισκα μπροστά μου τώρα* , είπε δυσαρεστημένος .

.

Πολλοί σε τούτη τη ζωή

λένε πως είναι φίλοι

Μα’ χουν φαρμάκι στην καρδιά

και ζάχαρη στα χείλη.

(Πανάρχαια Μαντινάδα)

.

*Μην επιδιώκουμε την κολακεία αλλά την αλήθεια* .

(Δείκτης).

*Πρέπει να μπορούμε να διακρίνουμε την ευγένεια από την κολακεία* .

(Δείκτης).

Υ.Γ.: Μια φορά οι αυλικοί θαύμαζαν και υμνούσαν τον αυτοκράτορα Ιουλιανό για κάποια δίκαιη πράξη του.

*Θα ήμουν πολύ περήφανος με αυτά τα εγκώμια, είπε ο Ιουλιανός, αν προέρχονταν από τους ανθρώπους που θα είχαν την τόλμη να με αποδοκιμάσουν για τις αντίθετες πράξεις* .

(Ντε Μονταίν) .

*Είναι αισχρό να γίνεσαι κόλακας του λαού για ν’ αποκτήσεις δύναμη. Αλλά, πάλι, μια εξουσία που θεμελιώνεται στον τρόμο, τη βία και την καταπίεση είναι ταυτόχρονα αισχρότητα και αδικία* .

(Πλούταρχοςαπό Βοιωτία , περ. 45 – 120 μ.χ.

*Εάν θέλεις να σε επαινούν μάθε πρώτα να επαινείς και αφού μάθεις να επαινείς , προσπάθησε να ενεργείς σωστά κι έτσι θα κερδίσεις το να σε επαινούν* .

(Επίκτητος)

*Τους ενάρετους δεν πρέπει μόνο να τους επαινείτε αλλά και να τους μιμείσθε* .

(Ισοκράτης)

*Αλίμονό σου, όταν όλοι οι άνθρωποι λένε καλά λόγια για εσένα!

(Βίβλος)

*Όπως το χταπόδι προσαρμόζει το χρώμα του στο χρώμα του περιβάλλοντος, έτσι κι ο κόλακας προσαρμόζει τη γνώμη του στη σκέψη των ανθρώπων γύρω του* .

(Ο Μέγας Βασίλειος) .

*Όποιος μπορεί να κολακεύει ξέρει και να συκοφαντεί* .

(Ναπολέων) .

*Η ουρά του ανθρώπου ξεκόλλησε, αλλά η ανάγκη να την κουνάει έμεινε* .

(Ε. Κασέγεφ) .

*Τίποτα πιο δύσκολο από την ευθύτητα και τίποτα πιο εύκολο από την κολακεία* .

(Φ. Ντοστογέφσκι) .

*Πολλοί προτιμάνε να τους επαινούν για την καλόγουστη ενδυμασία, παρά για την καλοσύνη, εξυπνάδα ή φρονιμάδα* .

(Σ. Μπάτλερ) .

*Τους επαίνους δίνουν δανεικά, αλλά την κολακεία χαρίζουν* .

(Σ. Τζόνσον) .

*Το πρόβλημα με τους περισσότερους από μας είναι ότι προτιμούμε να καταστραφούμε από την κολακεία παρά να σωθούμε από την κριτική* .

(Ν. Πηλ) .

*Εκείνος που με αδιαφορία αντιμετωπίζει την κολακεία και την αυστηρή κριτική, εκείνος που δεν απαντάει με χτύπημα στο χτύπημα, εκείνος που δεν εύχεται κακό στον εχθρό του, εκείνον ζηλεύουν οι θεοί*.

(Ανατολίτικη ρήση) .

*Μην ακούτε ποτέ αυτούς που κακολογούν τους άλλους και λένε καλά λόγια για σας* .

(Λ. Τολστόι) ..

*Οι κόλακες μοιάζουν τους φίλους, όπως οι λύκοι μοιάζουν τα σκυλιά* .

(Τζ. Τσάπμαν) .

*Εάν κάποιος γλείφει τα πόδια σου, πάτα τον με το πόδι σου, προτού σε δαγκώσει* .

(Π. Βαλερύ) .

*Να ξέρεις ότι ο κόλακας ζει σε βάρος εκείνων που τον ακούνε* .

(Ντε Λαφονταίν) .

*Με το να αρνείσαι τους επαίνους, δείχνεις ότι θέλεις να σε παινέψουν δύο φορές* .

(Λα Ροσφουκό) .

*Η ανάγκη για την κολακεία είναι τόσο δυνατή, ώστε κολακεύουμε τους άλλους μόνο και μόνο για ν’ ακούσουμε κι εμείς μια κολακεία* .

(Μ. Μπόουεν) .

*Ο φθόνος: η πιο ειλικρινής μορφή κολακείας* .

(Τζ. Κόλινζ) .

*Τίποτα πιο δύσκολο από την ευθύτητα και τίποτα πιο εύκολο από την κολακεία*.

(Φ. Ντοστογέφσκι) .

*Μετά από τη μάχη εμφανίζονται οι γενναίοι* .

(Πορτογαλική παροιμία) .

*Ένα κουτάλι σιρόπι έπιασε περισσότερες μύγες, παρά ένα βαρέλι ξίδι*.

(Ολλανδική παροιμία)

*Μαζί με το βασιλικό ποτίζεται και η γλάστρα*.

(Του Λαού).

*Όποιος αρνείται τον έπαινο για πρώτη φορά το κάνει για να τον επαινέσουν και δεύτερη* .

(Του Λαού).

*Όταν την εντιμότητα διώχνουν από το σπίτι, η κολακεία καλοκάθεται μέσα στο σαλόνι*.

(Αγγλική παροιμία) .

*Η υποκρισία είναι ηθικά απαράδεκτη, αλλά κοινωνικά ανεκτή*.

(Λαϊκή Διαπίστωση) .

.

Πηγή: Μέτρον Άριστον

.

6 Σχόλια to “Περί αυλικών….(παρατρεχάμενων)”

  1. Όλοι ζητούνε τα λεφτα τη δόξα αναζητούνε
    και στο βωμό του χρήματος τα πάντα ξεπουλούνε

Σχολιάστε