ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Παναγιωτης σχοινεζος στη Συνταγματάρχης Δημήτρης Θεοτόκ…
    ΘΑΝΟΣ ΚΟΥΚ στη Gatestone Institute: Στην Ευρώ…
    PETSAGGOURAKIS στη Μελέτιος Μεταξάκης, ο μασώνος…
    Makis στη Η Ληστοκρατία στην Ελλάδα: « Φ…
    Πετροβούβαλος στη Συνταγματάρχης Δημήτρης Θεοτόκ…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Τό Ἐθνικό Συμβούλιο τῶν Κορυσχάδων (14 – 27 Μαΐου 1944)

Posted by ΑΝΔΡΕΑΣ ΤΕΝΕΕΥΣ στο 14 Μαΐου, 2014

https://averoph.files.wordpress.com/2014/05/83180.jpg

«Εθνικό Συμβούλιο ονομάσθηκε το νομοθετικό σώμα που προέκυψε από τις μυστικές εκλογές που διεξήχθησαν στην «Ελεύθερη» και τη σκλαβωμένη Ελλάδα την άνοιξη του 1944 (14-27 Μαρτίου) υπό την αιγίδα της Πολιτικής Επιτροπής Εθνικής Απελευθέρωσης (ΠΕΕΑ), κάτω από τη «μύτη» των Γερμανών κατακτητών (στις εκλογές δε συμμετείχε η Ανατολική Μακεδονία και η Θράκη λόγω βουλγαρικής τρομοκρατίας, η Κρήτη και τα νησιά -πλην Εύβοιας και Λευκάδας- όπου δεν έφτασε εγκαίρως η εγκύκλιος της ΠΕΕΑ).
Εκλέχθηκαν 206 εθνοσύμβουλοι (περιλαμβανομένων και 22 βουλευτών της βουλής του 1936 που είχε διαλύσει η δικτατορία της 4ης Αυγούστου) οι οποίοι κάτω από αντίξοες συνθήκες συνήλθαν σε σώμα για τις εργασίες της πρώτης συνόδου, στο χωριό Κορυσχάδες της Ευρυτανίας.»

«Η ΠΕΕΑ προκήρυξε εκλογές, στις 23 Απριλίου 1944 σ’ όλη την Ελλάδα, ελεύθερη και κατεχόμενη, για την ανάδειξη των εκλεκτόρων, που ψήφισαν στις 30 Απριλίου το Εθνικό Συμβούλιο, δηλαδή τη Βουλή της Κυβέρνησης του Βουνού. Στις εκλογές πήραν μέρος όλοι οι Έλληνες πολίτες, άνδρες και γυναίκες, καθώς και οι νέοι πάνω από 18 ετών. Έτσι αναδείχθηκαν οι 202 Εθνοσύμβουλοι…»

Να πούμε καταρχάς ότι η Πολιτική Επιτροπή Εθνικής Απελευθέρωσης, ΠΕΕΑ, ήταν επιτροπή παράνομου κυβερνητικού χαρακτήρα που ιδρύθηκε αυθαίρετα στην Ελλάδα, λίγους μήνες πριν το τέλος της κατοχής, στις 10 Μαρτίου του 1944, στη Βίνιανη της Ευρυτανίας, με πρωτοβουλία του ΕΑΜ, όχι όμως αποκλειστικά από κομμουνιστές. Σκοπός της ήταν να οργανώσει τη διοίκηση της κατεχόμενης «Ελεύθερης Ελλάδας». Αυτοαποκαλούνταν «Κυβέρνηση του Βουνού». Να σημειώσουμε ότι την εποχή εκείνη «εν ονόματι του ελληνικού λαού» υπήρχαν τρεις κυβερνήσεις, η κατοχική των Αθηνών του Ι. Ράλλη, η επίσημη ελληνική κυβέρνηση του Καΐρου και αυτή η λεγόμενη κυβέρνηση του βουνού, συντελώντας έτσι όχι μόνο στην πλήρη διάσπαση του ελληνικού πολιτικού χώρου, αλλά και στη δημιουργία έντονης, μέχρι εχθρικής, αντιπαλότητας…

Γιά τήν συνέχεια…ΕΔΩ

5 Σχόλια προς “Τό Ἐθνικό Συμβούλιο τῶν Κορυσχάδων (14 – 27 Μαΐου 1944)”

  1. Φώτος said

    Καλημέρα σας.

    Δεν θεωρώ πως είναι άσχετο με το θέμα (κάθε άλλο μάλιστα) γιαυτό το αποθέτω εδώ.

    Η αναζήτηση ενός μίτου, που μέσα στον υπάρχοντα οικονομικό λαβύρινθο αλληλεξαρτήσεων και αδηλων υποχρεώσεων θα βγάλει τον ενδιαφερόμενο πολίτη στην επιφάνεια, για να παίρνει μόνος του αποφάσεις (πραγματική χειραφέτηση), γνωρίζοντας σαφώς τις συνέπειες αυτών, περνάει μέσα από ένα γνωστικό αντικείμενο εκτίμησης αξιών και εργασιών.
    Εάν δεν το κατέχει σχετικά, κατά κάποιο τρόπο, αυτό το γνωστικό αντικείμενο, τότε αναγκαστικά εκχωρεί «αμεσότητες» σε «εμμεσότητες» με όλες τις επακολουθούσες συνέπειες και το μόνο που του μένει, είναι, η εκ των υστέρων τιμωρητική κριτικη (και αυτοκριτική ίσως).
    Πριν αποφασίσουμε για την άμεση δημοκρατία, τα συνεχή δημοψηφίσματα κλπ, οφείλουμε πρώτα να κατανοήσουμε τι υλικό και βάση θα αφορούν αυτές οι νέες ευθύνες-δικαιώματα.
    Δηλαδή, τί είναι δικό μας (ως κρατική ιδιοκτησία), τι «καταδικό» μας (ως ιδιωτική), τι υπό όρους (εξαρτώμενο από διεθνείς σχέσεις) κλπ.
    Αυτά όλα είναι μετρήσιμα (με κάποιο προσεγγιστικό υπολογισμό) και πρέπει να προβάλονται προκειμένου να γνωρίζουμε για ποιό αντικείμενο συζητούμε.
    Διότι, όταν πηγαίνουμε πχ στο σούπερ μάρκετ, τα αγαθά που αγοράζουμε είναι σαφέστατης αξίας στο ταμείο και εμείς πρέπει να έχουμε το σαφέστατο αντίτιμο που χρειάζεται, και αυτό το αντίτιμο (όταν η οικονομική διαχείριση είναι απρόσωπη και επαφίεται σε τρίτους με καρτα μπιανκα) ίσως να μην υπάρχει προσεχώς και εμείς να μη το προυπολογίζουμε, ως ωφείλαμε, αλλά να μας το ανακοινώνουν.
    Πρίν επομένως από το αγαθό της ισορροπημένης πολιτείας, προυποτίθεται το μέγιστο αγαθό της πληροφόρησης (και της ικανότητας επεξεργασίας της πληροφορίας).
    Επειδή οι περισσότεροι γνωστοί θεωρητικοί, που είναι σύγχρονοι και πρέπει να κυκλοφορούν και μέσα στον κόσμο, δεν θέλουν (ή δεν μπορούν) να αποκαλύπτουν αριθμητικές σχέσεις και πραγματικές αποδόσεις, γιαυτό αφήνουν ένα πέπλο ασάφειας στις δύσκολες καμπές της ανάλυσης και τα έχουν με όλους καλά.
    Ως έχουν τα πράγματα όμως, με τα αδιέξοδα από εγκληματικές ενέργειες που σωρεύτηκαν τόσα χρόνια, και που κάποιοι… ετίλαμε τας τρίχας της κεφαλής για τα πηλίκα και τα γινόμενα, όσοι αντέχουν πρέπει να λέγουν τα πράγματα με το όνομά τους.
    Η παραγωγική πίττα (πλήρης απασχόληση), με τα δεδομένα της χώρας και τον σύγχρονο ανταγωνισμό, είναι συγκεκριμένη και αναλόγως του ακολουθητέου μοντέλου λίγο μεγαλύτερη ή λίγο μικρότερη.
    Πρίν ορίσουμε πόσο μερίδιο δικαιούται ο καθένας, οφείλουμε να κατανοήσουμε πόσο μέγεθος έχει αυτή και από ποιούς κατ’ εξοχήν παράγεται.
    Είνει μια πάρα πολύ καλή αποδεικτική αρχή που λείπει ως ευχώνευτο έργο από τα ράφια των βιβλιοπωλείων.

    • Πετροβούβαλος said

      Μέχρι τότε πάντως, παλεύουμε με τα κύμματα και ΔΕΝ διαφαίνεται ικανή διασπορά πληροφόρησης/επεξεργασίας της πληροφορίας, πόσο μάλλον ισορροπημένης πολιτείας. Το ερώτημα είναι ποιό είναι το ενδεδειγμένο πρώτο βήμα σε επίπεδο ατομικό.

      Πολύ καλησπέρα σας!

  2. Πετροβούβαλος said

    Προετοιμασία εμφυλίου πολέμου, ένθεν και ένθεν. Τίποτα λιγότερο, για να είμαστε ακριβείς.

    • Φώτος said

      Καλησπέρα Πέτρο.
      Μπορούμε το πρώτο βήμα να το κάνουμε σε αυτά που όλοι συμφωνούμε και να αφήσουμε τα δυσκολώτερα για αργότερα.
      Αυτά φαντάζομαι πως είναι η κοινή μας περιουσία που την ονομάζουμε γεωγραφική πατρίδα (υπάρχει και η συναισθηματικη οπτική αλλά ας την αφήσουμε τώρα για να συνεννοηθούμε όλοι).
      Εδώ υπάρχει ένα ενδιαφέρον θέμα που δεν έχει αναδειχθή δεόντως.
      Εάν η πατρίδα μας ήταν μια πχ υποσαχάρια περιοχή, ή ένα μακρινό οροπέδιο με αέρηδες, θα μας ήταν πιό εύκολο ίσως να την εγκαταλείψουμε για βιοποριστικούς λόγους και να οδηγηθούμε σε κάτι πολύ ανώτερο για να ζήσουμε… πχ σε έναν τόπο διακοπών, τί καλλίτερο!
      Μια άλλη επιλογή, με ποιό κίνητρο να την ακολουθήσεις; Μόνο για κάποια χρήματα που θα τα χαλάσεις σε κάποιο τόπο διακοπών ας πούμε;
      Υπάρχουν μερικά πράγματα που δεν στέκουν λογικά, δηλαδή στην περίπτωσή μας δεν συμφέρουν, άλλους ίσως, εμάς όχι.
      Να ένα πρώτο βήμα και κρατούμενο επομένως.
      Δεν το κουνάμε απεδώ, ούτε προγραμματίζουμε κάτι τέτοιο (οι νεώτεροι φυσικά).

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: