ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Πετροβούβαλος στη Συνταγματάρχης Δημήτρης Θεοτόκ…
    Δημήτριος Θεοτόκης στη Συνταγματάρχης Δημήτρης Θεοτόκ…
    karavaki στη Οι τελευταίοι θα γίνουν π…
    Μέλια στη Από τα ανέκδοτα έγγραφα των Γε…
    Νικόλαος Καλκάνης στη Από τα ανέκδοτα έγγραφα των Γε…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Το Δίκοπο Ξίφος της Αυτοκρατορίας: Παγκόσμιος Στρατός + ΜΚΟ (Μέρος Β)

Posted by Φαίη στο 9 Δεκεμβρίου, 2013

Το πρώτο μέρος ΕΔΩ

εικόνα από: realpagessites.com

Του Tony Cartalucci

Γκρεμίζοντας κυρίαρχα κράτη και αντικαθιστώντας τα με διαχειριστές ενός παγκόσμιου συστήματος.

Μέρος Δεύτερο: Η Διοίκηση της Βρετανικής Αυτοκρατορίας (πρωτο-ΜΚΟ)

Ένα βιβλίο ανεκτίμητης χρησιμότητας στην κατανόηση της Βρετανικής αυτοκρατορικής διοίκησης είναι το «Αποικιοκρατική Γεωργία: Μια μελέτη της Βρετανικής Ιμπεριαλιστικής Πολιτικής στο Δέκατο Όγδοο Αιώνα.» Δημοσιεύθηκε από το Πανεπιστήμιο της Γεωργίας, γράφτηκε από τον Τρέβορ Ρις και προσπάθησε επιτυχώς να απεικονίσει «σχεδόν κάθε πτυχή της Βρετανικής αποικιακής πολιτικής» χρησιμοποιώντας τη Γεωργία ως παράδειγμα μελέτης.

Η αποικία της Γεωργίας, εκεί που τώρα είναι οι νότιες Ηνωμένες Πολιτείες, ιδρύθηκε ουσιαστικά από μια πρωτο-ΜΚΟ – και σε αυτή την περίπτωση από μια οργάνωση που ήταν αφιερωμένη στην «μεταρρύθμιση των φυλακών». Αυτό που έκανε στην πραγματικότητα ήταν ότι αξιολογούσε τους κατάλληλους φυλακισμένους του Λονδίνου που θα μπορούσαν να σταλθούν στη Γεωργία για να καλύψουν τις ανάγκες του στέμματος. Το ξεκίνημα ως «Συνεργάτες του Δρ Bray» και αργότερα η αλλαγή σε «Επιμελητές Ιδρύσεως της Αποικίας της Γεωργίας στην Αμερική», ή απλά Επιμελητές της Γεωργίας, περιγράφει τέλεια τη χρήση δικτύων με ευγενείς προθέσεις για την εκμετάλλευση της ανθρώπινης τραγωδίας προς όφελος της ελίτ.

Εικόνα: Μία όψη της σφραγίδας των Επιμελητών της Γεωργίας με το λατινικό ρητό, «Non Sibi Sed Aliis», που σημαίνει, «Όχι για τον εαυτό σου αλλά και για τους άλλους». Πραγματικά, μια πρωτο-ΜΚΟ, ένας «διαχειριστής του συστήματος». Και η σημασία του φύλλου της μουριάς, του μεταξοσκώληκα και το κουκουλιού; Το μετάξι που επρόκειτο να εξαγάγει η Γεωργία, η νέα αποικία της Βρετανίας, για να πλουτίσει την αυτοκρατορία. Πράγματι, «για τους άλλους».

Και ενώ πολλοί μπορούν να ισχυριστούν ότι ήταν καλύτερα για τους φυλακισμένους του Λονδίνου που στέλνονταν στη Γεωργία, το βασικό σημείο εδώ είναι η υπαγόρευση του πεπρωμένου του ενός προς όφελος του άλλου ανεξαρτήτως από το αν ή όχι η εκμετάλλευση αυτή θα οδηγήσει σε μια νέα καλύτερη ζωή στη Γεωργία ή στο θάνατο υπερασπίζοντας τη Βρετανική επέκταση στο Νέο Κόσμο. Η ίδια επιχειρηματολογία κόστους/οφέλους θα μπορούσε επίσης να γίνει και για τη δουλεία αλλά θα γινόταν παρά την ανηθικότητα της πράξης αυτής.

O Προτεσταντισμός επίσης στην Αγγλία ήταν ένας πρόδρομος των σύγχρονων ΜΚΟ. Στην Ευρώπη του 18ου αιώνα τα θρησκευτικά δόγματα ήταν άμεσα διαιρεμένα με πολιτικές κατευθύνσεις και όταν καραβιές Προτεσταντών εστάλησαν στη Γεωργία, ομοίως ακολούθησαν και τα πολιτικά δίκτυα που εκπροσωπούσαν. Και πάλι, οι ευγενείς προθέσεις ήταν, και σήμερα ακόμα είναι, το πρώτο μέλημα πολλών όσων ήταν αφιερωμένοι σε αυτούς τους πολιτικούς λειτουργούς και έχει γίνει καλό στο όνομά τους αλλά τελικά ο σκοπός της εκκλησίας της κάθε αυτοκρατορίας ήταν να δημιουργήσει τη βάση ενός δικτύου ανθρώπων που πίστευαν ότι εκπλήρωναν ευγενείς και ανώτερες προθέσεις όταν στην πραγματικότητα εξυπηρετούσαν την ελίτ της αυτοκρατορίας τους. Δυστυχώς, παρά τις ευγενείς προθέσεις και συνεισφορές πολλών από αυτών των ανθρώπων, όταν ήρθε η ώρα του στέμματος να χρησιμοποιήσει αυτά τα δίκτυα για λιγότερο ευγενείς σκοπούς η οργανωτική κατήχηση χρησιμοποιήθηκε για να τους χειραγωγήσει μέσα σε αυτά. Και όπως ακριβώς με τις σύγχρονες ΜΚΟ έτσι και οι Προτεσταντικές οργανώσεις άμεσα διασυνδέονταν και στήριζαν τους περιφερειακούς διοικητές· στην περίπτωση της Γεωργίας, τους Επιμελητές της Γεωργίας.

Στο βιβλίο του ο Ρις σημειώνει επίσης στη σελίδα 21: «στην επικύρωση του σχεδίου της Γεωργίας η Βρετανική κυβέρνηση δεν υποκινούνταν από τέτοιου είδους φιλανθρωπικές προθέσεις που έμπνεαν τους Επιμελητές. Το Υπουργείο δεν πολυενδιαφερόταν για τα δεινά των χρεωκοπημένων και άνεργων οφειλετών αλλά ανησυχούσε για την άμυνα της αυτοκρατορίας.» Ομοίως και σήμερα οι ΜΚΟ έχουν αφοσιωμένους ανθρώπους, «εμπνευσμένους» όπως ήταν οι «Επιμελητές» αλλά τελικά αυτό που κάνουν είναι ότι μεταφέρουν το νερό για τους χορηγούς τους, οι οποίοι σχεδόν πάντα καταλήγουν να είναι ο Τζορτζ Σόρος, o ΟΟΣΑ, το Υπουργείο Εξωτερικών των ΗΠΑ, η National Endowment for Democracy και άλλοι προμηθευτές του παγκόσμιου φασιστο-εταιρικού ιμπεριαλισμού.

Τα συμφέροντα της Βρετανικής Αυτοκρατορίας στη Γεωργία ήταν οικονομικά, ενώ το σύνθημα που χρησιμοποιούνταν για να τις γεμίσει και να τις διαχειριστεί ήταν αλτρουιστικό. Ένα άλλο βασικό χαρακτηριστικό του ιμπεριαλισμού είναι η διατήρηση των υπηκόων σε συνθήκες εξάρτησης. Ο Ρις αναφέρει στη σελίδα 27: «ο κίνδυνος αυτών [των ιδιωτικών ή ναυλωμένων επαρχιών] υπήρχε στο ότι προσέβλεπαν στην δημιουργία ανεξάρτητων αρχών και αυτό ερχόταν σε αντίφαση με την όλη ιδέα του αποικισμού».

Αυτό, μέσα στην αρένα του εμπορίου – κατ’ ουσίαν την εξαγωγή πρώτων υλών από τις αποικίες που περνούσαν από τη διαδικασία της επεξεργασίας στην Ευρώπη για να εισαχθούν στη συνέχεια πίσω στις αποικίες ως βιομηχανικά προϊόντα – σήμαινε δουλική εξάρτηση τόσο πολιτική όσο και οικονομική – παρά το γεγονός ότι ακόμη και τότε πολλά χαρακτηριστικά της «δημοκρατίας» μπορούσαν να εντοπιστούν σε όλες τις αποικίες. Η σημερινή αντίληψη των συμφωνιών του «ελεύθερου εμπορίου» διασφαλίζει ότι οι πόροι, η κατασκευή, η επεξεργασία και η κατανάλωση είναι εξίσου αλληλεξαρτώμενες σε παγκόσμια κλίμακα, παρά το γεγονός ότι η τεχνολογία που υπάρχει τώρα μπορεί να κάνει οποιαδήποτε πολιτεία ή επαρχία, πόσο μάλλον ένα κράτος/έθνος, πλήρως ανεξάρτητο οικονομικά.

Εικόνα: Παρά τις καλές προθέσεις, τους θρησκευτικούς σκοπούς και την αφοσίωση στο στέμμα, ο τελικός προορισμός όλων αυτών των περίτεχνα δημιουργημένων καλών προθέσεων ήταν το «Συμβούλιο του Εμπορίου», το οποίο διαχειρίστηκε την ατέλειωτη ροή του πλούτου από τις αποικίες της Βρετανίας προς το Λονδίνο.

Όπως οι σύγχρονες ΜΚΟ έτσι και τα διοικητικά δίκτυα που αποτελούσαν την Βρετανική Αυτοκρατορία ήταν σε πολλές περιπτώσεις πλήρως εξαρτώμενα από τις επιχορηγήσεις του Λονδίνου αφού οι τοπικές συνεισφορές ήταν σχεδόν πάντα ανεπαρκείς. Ο Ρις αναφέρει στη σελίδα 39: «η συνεχής ανάγκη χρημάτων κρατούσαν τους Επιμελητές διαρκώς εξαρτώμενους στο Κοινοβούλιο, χωρίς την υποστήριξη του οποίου η αποικία τους δεν θα μπορούσε να διατηρηθεί.» Η Βρετανική Αυτοκρατορία ενεργούσε διαρκώς με μια προσεκτική ισορροπία για να διασφαλίσει ότι τα δίκτυά της ελάμβαναν επαρκείς πόρους για να εκπληρώσουν το σκοπό τους, αλλά ποτέ αρκετούς για να γίνουν ανεξάρτητα. Η δημοσιονομική πολιτική προσαρμόστηκε σύμφωνα με τα πρότυπα της αυτοκρατορίας και ενώ η τοπική πολιτική οριζόταν από τοπικούς διαχειριστές, ταυτόχρονα εναρμονίστηκε και με το Συμβούλιο του Εμπορίου στο Λονδίνο – όπως ακριβώς τώρα συνδέονται οι τοπικές ΜΚΟ με διεθνείς οργανισμούς σύμφωνα με τους κανονισμούς που ορίζουν τα διεθνή ιδρύματα.

Ο Ρις στον επίλογό του αναφέρει τον Βίνσεντ Χάρλοου ο οποίος μίλησε για την σταδιακή ανεξαρτησία της Γεωργίας από τη Μεγάλη Βρετανία: «τα μυαλά των ανθρώπων πράγματι συλλαμβάνουν νέες ιδέες και σχεδιάζουν νέα έργα, αλλά μέσα από την πανάρχαια σκέψη και κάτω από την ισχυρή επιρροή των προ πολλού καθιερωμένων χαρακτηριστικών

Μετάφραση Φαίη.

συνεχίζεται..

ΠΗΓΗ: Land Destroyer Report

3 Σχόλια προς “Το Δίκοπο Ξίφος της Αυτοκρατορίας: Παγκόσμιος Στρατός + ΜΚΟ (Μέρος Β)”

  1. Φαίη said

    Ενδιαφέρον θα μπορούσε να προκαλέσει μια απόπειρα σύγκρισης του προτεσταντισμού και του ισλάμ που τώρα χρησιμοποιείται ως μέσον εξάπλωσης των σκοτεινών συμφερόντων της ελίτ.
    Το ισλάμ από μόνο του είναι πολιτική πρόταση. Τα εκατομμύρια των μουσουλμάνων που έχουν εισβάλλει στις ευρωπαϊκές χώρες αυτόματα δικτυώνονται μέσω των χρηματοδοτούμενων ΜΚΟ. Η ‘πολιτική τους πρόταση'( ο Θεός να την κάνει) στοχεύει να προκαλέσει γενική φθορά στους δημοκρατικούς θεσμούς και χίλια δυο άλλα που δεν είναι της παρούσης. Στην περίπτωση της βρετανικής αυτοκρατορίας υπήρχε μια λιγοστή «δημοκρατία» στις αποικίες όπως αναφέρει το κείμενο αλλά παραταύτα το αυτοκρατορικό σύστημα διοίκησης την παρέκαμψε επιτυχώς εξασφαλίζοντας την εκμετάλευση του πλούτου της Γεωργίας. Στην σημερινή Ευρώπη η δημοκρατικοί θεσμοί δεν μπορούν να συγκριθούν με αυτούς της τότε Γεωργίας. Η παρουσία των φανατισμένων και απαίδευτων μουσουλμάνων είναι ό,τι καλύτερο για τους παγκοσμιοποιητές που θέλουν να υποβαθμίσουν, να ροκανίσουν, να προκαλέσουν μια γενική σύγχυση και να χαμηλώσουν κατά πολύ τον πύχη της επικρατούσας δημοκρατίας (ό,τι τη θυμίζει τέλος πάντων). Οι χρηματοδότες του ισλάμ είναι αυτοί που παίζουν γεωπολιτικό παιχνίδι στην παγκόσμια σκακιέρα. Όλη αυτή η συμμορία (οι κυβερνήσεις και οι πολυεθνικές που τις έχουν εξαγοράσει) που ανεβοκατεβάζει κυβερνήσεις στη Μέση Ανατολή.

    Τώρα, όσο για τον τρόπο λειτουργίας των ΜΚΟ τα αλτρουιστικά του συνθήματα και τις διασυνδέσεις του με το εμπόριο, έτσι ακριβώς (καρμπόν) όπως το περιγράφει ο Τόνυ Καρταλούτσι είναι με αυτά που συμβαίνουν τώρα.
    Παράδειγμα: Ελληνογερμανική Συνέλευση.
    Προωθείται με σλόγκαν τύπου: «δημοκρατία», «βιωσιμότητα», «τοπική αυτοδιοίκηση», «ανάπτυξη». Για την υλοποίηση του προγράμματος της Ελληνογερμανικής Συνέλευσης συμμετέχουν και πολλές ΜΚΟ, μαζί με τους δήμους φυσικά. Φέτος λοιπόν, 6 ημέρες πριν από το ιστορικό ΌΧΙ έλαβε χώρα στη Νυρεμβέργη το 4ο συνέδριο της Ελληνογερμανικής Συνέλευσης. Όλες οι γερμανικές εταιρείες που θέλουν να φάνε από τους Έλληνες έδωσαν το παρόν, μαζί με περίπου το 20% των δημάρχων της Ελλάδος, ΠΡΟΔΟΤΕΣ, και φυσικά τους πολιτικούς μας εκπροσώπους, τους ΠΡΟΔΟΤΕΣ. Είναι απίστευτα αυτά που βρήκα με λίγο απλό ψάξιμο στο διαδίκτυο και το μόνο που έχω να πω (γιατί δεν θέλω να αποκαλύψω το άρθρο που θέλω να γράψω επί του θέματος) είναι ότι όσο πιο πολύ μιλάνε για «τοπική αυτοδιοίκηση» τόσο μα τόσο ΚΑΜΙΑ σχέση δεν έχει με αυτό που εμείς οι απλοί πολίτες αντιλαμβανόμαστε ως τοπική αυτοδιοίκηση.

    Θα πάρω τα βουνά ρε #$%^&* #$% δε γίνεται..

  2. Φαίη said

    «τα μυαλά των ανθρώπων πράγματι συλλαμβάνουν νέες ιδέες και σχεδιάζουν νέα έργα, αλλά μέσα από την πανάρχαια σκέψη και κάτω από την ισχυρή επιρροή των προ πολλού καθιερωμένων χαρακτηριστικών.»

    και να κάνω και ένα σχόλιο για την παραπάνω πρόταση.

    Ο τρόπος που εγώ την εκλαμβάνω είναι ότι η κάθε κοινωνία για να πορευθεί σωστά και προς την δική της ελευθερία οφείλει να αντλεί την ανάπτυξή της και το όραμά της πρωτίστως μέσα από τον ίδιο της τον εαυτό (ταυτότητα, παραδόσεις). Οι όποιες εισαγώμενες αλτρουιστικές @α@αρλογίες, μόνο σε ένα πράγμα στοχεύουν.
    Σε αυτό που είπε ο Καμύ το οποίο όπως έχω αναφέρει χίλιες φορές, είναι το ρητό της εποχής μας.
    “Virtue cannot separate itself from reality without becoming a principle of evil.”
    “Η αρετή δεν μπορεί να διαχωριστεί από την πραγματικότητα χωρίς να γίνει νόμος του κακού.”

  3. Πετροβούβαλος said

    Ο προτεσταντισμός, και κυρίως η πιό ακραία του έκφραση (Καλβινισμός), υπήρξε δομικά συνδεδεμένος με την απόσπαση της βορείου Ευρώπης από τον παπισμό και την ηθική νομιμοποίηση του υπερ – κέρδους. Αυτές οι αντιλήψεις και οι δομές, υπήρξαν και συνεχίζουν να είναι πηγές ισχύος καθώς είναι οι πραγματικοί πρόδρομοι τους σύγχρονου καπιταλισμού.

    (Ωραία! Τώρα πρέπει να διαβάσω το «Αποικιοκρατική Γεωργία: Μια μελέτη της Βρετανικής Ιμπεριαλιστικής Πολιτικής στο Δέκατο Όγδοο Αιώνα.». Δέσαμε…)

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: