ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Επικαιρότητα 3ης Ιου… στη H ανοιχτή αγκαλιά
    Επικαιρότητα 1ης Ιου… στη Φθινόπωρο και τέταρτη δόση…
    georgeiraklion στη Αβέρωφ: Δέκα «ολόκληρα» χρόνια…
    3 του Ιούνη ξεχείλισ… στη Τό Ὁλοκαύτωμα στήν Κάνδανο (3…
    Επικαιρότητα 28ης Μα… στη Ο κορονοϊός και η ελευθερία το…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Ποιος σκοτώνει την δημοκρατία στα σχολεία;

Posted by Μέλια στο 10 Οκτωβρίου, 2013

Φωτογραφία από:apofoitos.com

Δημήτρης Νατσιός, Δάσκαλος -Κιλκίς

Στην εφ. «ΤΟ ΒΗΜΑ» της 29ης Σεπτεμβρίου 2013, δημοσιεύτηκε μια έρευνα με θέμα: «μίσος και βία στα σχολεία». (Γνωστό και ως «bullying»). Στο κείμενο περιγράφονται φαινόμενα βίας και κυρίως-ως απόρροια των γνωστών γεγονότων- η δράση της Χρυσής Αυγής στις τάξεις και τον αύλειο χώρο. Περιέχεται επιπλέον και δήλωση του κ. Θ. Παπαθεοδώρου, πρώην υφυπουργού παιδείας και πανεπιστημιακού, για το ζήτημα.

Μεταξύ άλλων σημειώνει: «Μην ξεχνάτε ότι ο ρατσισμός και ο φασισμός δουλεύουν πάνω στους κοινούς άξονες του εκφοβισμού και της απαξίωσης των αξιών της δημοκρατίας στο σχολείο, όπως και στην κοινωνία. Γι’ αυτό συνδέσαμε από την αρχή την δράση του “Παρατηρητηρίου κατά της βίας” με την αναβάθμιση της πολιτειακής παιδείας και, σε πρώτη φάση, με την ένταξη στις σχολικές δραστηριότητες ειδικών προγραμμάτων για τους μαθητές».

Ως συνήθως κανείς δεν ασχολείται με τα γενεσιουργά αίτια του φαινομένου της σχολικής βίας, αλλά όλοι τρέχουν, λαχανιασμένοι και περιδεείς, πίσω του.

Μίλησε ο πρώην υφυπουργός για «πολιτειακή παιδεία». Αν τον ερμηνεύω σωστά, οφείλει το σχολείο, κυρίως στην κρίσιμη, εξοπλιστική ηλικία του δημοτικού, να διδάσκει και να εμφυσεί στους μικρούς μαθητές τις πανανθρώπινες αξίες της ελευθερίας, της δημοκρατίας και του αλληλοσεβασμού. («Πολιτειακή παιδεία», μάλλον είναι η καλλιέργεια του δημοκρατικού φρονήματος. Αρέσκονται οι «διανοούμενοι» στους γριφώδεις νεολογισμούς).

Ουδείς διαφωνεί. Είμαστε η γενέθλιος χώρα της δημοκρατίας, ο τράχηλός μας δεν αντέχει ζυγούς, φασισμούς και ναζισμούς. Ελέγχεται όμως ο κ. καθηγητής και όλο το αποσβολωμένο σύστημα-οι «συνήθεις χάσχακες» που θα ‘λεγε και ο Ζουράρις-για ασυμφωνία λόγων και πράξεων: Τι εννοώ;

Στα παλαιότερα βιβλία Γλώσσας του Δημοτικού σχολείου-προ του 2006-στο γ’ τεύχος Γλώσσας Στ’ Δημοτικού, στην σελίδα 75, περιεχόταν ο κλασσικός ορισμός της δημοκρατίας του Περικλή. Το περίφημο χωρίο του Θουκυδίδη, από το Β,37… «και όνομα μεν διά το μη ες ολίγους, αλλ’ εις πλείονας οικείν δημοκρατία κέκληται», το πολίτευμά μας λέγεται δημοκρατία, επειδή την εξουσία δεν την ασκούν λίγοι πολίτες, αλλά όλος ο λαός και ούτω καθεξής.

Προφανώς, όταν οι συγγραφείς «μαγείρευαν» τα νέα βιβλία, είχαν, πιστεύω, υπ’ όψιν τους τι περιείχαν τα παλιά. Γνωρίζουμε ότι, αν δεν κατέθετες πιστοποιητικό προοδευτικότητας και… νεοταξικής αριστεροφροσύνης, ανάθεση συγγραφής δεν έπαιρνες. Γιατί, λοιπόν, δεν συμπεριελήφθη το θαυμάσιο κείμενο, «ο ύμνος στην δημοκρατία», όπως αποκαλείται, και στα νέα βιβλία Γλώσσας; Τέτοιου είδους προγραφές και λογοκρισίες, δεν συμβαίνουν μόνο σε καθεστώτα, που διαφωνούν με το περιεχόμενο αυτών των κειμένων;

Μήπως η φράση του κειμένου «για τα δημόσια αξιώματα προτιμώνται εκείνοι που είναι ικανοί και τα αξίζουν και όχι εκείνοι που ανήκουν σε μία ορισμένη τάξη» ήταν πολύ ενοχλητική για τους «κληρoνομικώ δικαιώματι» πολιτικούς και πολιτικάντηδες της χώρας; Στους πορφυρογέννητους τζιτζιφιόγκους, που από την μέρα που γεννιούνται χρίονται υπουργοί; Στο ίδιο βιβλίο, φιλοξενούνταν και απόσπασμα από την αριστουργηματική τραγωδία του Αισχύλου «Πέρσαι», το περίφημο «ω παίδες Ελλήνων, ίτε, ελευθερούτε πατρίδ’…», ο ύμνος της φιλοπατρίας.

Και αυτό κρίθηκε μάλλον βαρύ και δύσπεπτο, εθνικιστικό, για τα παιδιά και αφαιρέθηκε. Στο ίδιο τεύχος και ο «Ύμνος εις την Ελευθερίαν», οι πέντε πρώτες στροφές του έργου. Στον κάλαθο των αχρήστων, στο χρονοντούλαπο και ο Σολωμός, γιατί μάλλον έχει το …«κουσούρι» να ονομάζεται εθνικός ποιητής. Την ίδια τύχη είχαν και «οι Ακρίτες» («Ο Κωνσταντίνος ο μικρός και ο Αλέξης ο αντρειωμένος»), η διήγηση για το τέλος του Ρήγα Φεραίου, ο Κάλβος («παρά προστάτας να ‘χωμεν»), ο Ευαγόρας Παλληκαρίδης, η διήγηση του Κοσμά Πολίτη για τις «τελευταίες ώρες της Σμύρνης», το απόσπασμα από τα απομνημονεύματα του Κολοκοτρώνη.

Εκείνο το ωραίο «Ο κόσμος μας έλεγε τρελούς. Εμείς, αν δεν ήμαστε τρελοί, δεν εκάναμε την Επανάσταση». Όταν διώχνεις από τα βιβλία κείμενα-πετράδια του ελληνικού λόγου, με τα οποία μπορείς να διδάξεις την άδολη και υγιή φιλοπατρία και στην θέση τους βάζεις «συνταγές μαγειρικής»-25 πολύτιμες σελίδες αφιερώνει το α’ τεύχος Γλώσσας Στ’ Δημοτικού στην διατροφή και στις συνταγές. Μία σελίδα έπιαναν οι στροφές του «Ύμνου», αλλά «ουκ ην τόπος» γι’ αυτόν. Η συνταγή για «μακαρόνια με κιμά» (σελ. 48) είναι σημαντικότερο πράγμα-όταν, λοιπόν, εκπαραθυρώνεις την φιλοπατρία, εισέρχονται από την θύρα τα φαινόμενα βίας, ρατσισμού και φασισμού.

Όταν διδάσκει ο δάσκαλος, τον ηρωισμό, την ευγενική παλληκαριά, το χιλιοτραγουδισμένο φιλότιμο μέσω μιας γάτας της Σόνιας, (στο βιβλίο Γλώσσας Στ’, β’ τεύχος) και όχι με τα κείμενα του Κολοκοτρώνη του Ευαγόρα Παλληκαρίδη ή του Παύλου Μελά (υπήρχε στο παλιό Ανθολογία απόσπασμα από τα βιβλίο της Ναταλίας Μελά, στο οποίο περιγραφόταν το ένδοξο τέλος του αθάνατου ήρωα . Το πέταξαν…) τότε τη θέση των ηρώων, την παίρνουν κομματοθρεμμένοι τυχοδιώκτες και λοιποί υλακτούντες κρετίνοι. Η δημοκρατία, έγραφε ο Μπρεχτ, χρειάζεται αδιάκοπη σφυρηλασία.Πρέπει να την χτυπάμε όπως τον πάσσαλο, για να βυθιστεί πιο βαθιά στο χώμα.

Η δημοκρατία εκτρέφεται και γαλβανίζεται από την ιστορία και την παράδοση, αυτά ακριβώς που φρόντισαν να μαγαρίσουν και να ποινικοποιήσουν οι ημιμαθείς φανατικοί της ψευτοπροόδου, που εμφιλοχώρησαν και στα πανεπιστήμια, που γράφουν σχολικά βιβλία και εκπονούν αναλυτικά προγράμματα, με αποτέλεσμα να ανδρωθούν γενιές Ελλήνων, χωρίς τα απαραίτητα πνευματικά αντισώματα, χωρίς αίσθημα αλληλεγγύης, χωρίς των παππούδων μας «καθαρό μέτωπο», χωρίς Χριστό και αγάπη προς την «μεγαλόψυχη στον πόνο και στη δόξα» πατρίδα μας, όλα έκφραση ζωής και στάση ψυχής, που δυνάμωναν την αντοχή και την καρτερία του λαού στις τραγικές εθνικές περιπέτειες.

Ας μην θρηνούν επί των ερειπίων οι ταγοί. «Όταν τα μήλα είναι ξινά, δεν φταίνε τα μήλα, φταίνε οι μηλιές», κατά τον αείχλωρο λόγο του Πατροκοσμά.

Ο Παύλος Μελάς, για να θυμηθούμε τον αητό της Μακεδονίας, που σε λίγες μέρες  (13 Οκτ.) τιμούμε την μνήμη του, «άσπιλος σαν φως», έγραφε στις 15 Σεπτεμβρίου του 1904, στην αγαπημένη του γυναίκα:

«…Διαρκώς ερωτούσα τον εαυτόν μου αν είχα το δικαίωμα εγώ να συλλάβω οιονδήποτε άνθρωπον, οσονδήποτε κακούργος και αν είναι, να τον τραβήξω από την οικογένειάν του και να τον φονεύσω. Και διαρκώς  απαντούσα όχι, όχι…». Συνεχίζει παρακάτω:

«…Εγώ όμως ουδέν άλλο στήριγμα, πλην της προς την πατρίδα και το έθνος μου αγάπης, έχω. Μα την αλήθειαν πολύ θα τα αγαπώ και τα δύο, διότι καίτοι υποφέρω, καίτοι κλαίω, θ’ αφήσω να γίνη εκείνο που απεφασίσθη».

Τα γεμάτα καλοσύνη λόγια του ήρωα, που διδάσκουν την ευγένεια, την επιείκεια, την αυταπάρνηση και την θυσία, όχι για ιδιοτελείς σκοπούς, αλλά για της πατρίδος την  ελευθερία, δεν έχουν θέση σε σχολικά βιβλία, ενώ τα νιαουρίσματα γατιών βρίσκουν σελίδες. Γιατί εκπλήσσονται και απορούν οι «σάπιες μηλιές» της πολιτικής, που αγρίεψαν τα παιδιά;

Όταν συκοφαντείς την ιστορία του λαού μας, γράφοντας πως το ’40 κρύφτηκε λόγω δειλίας στα υπόγεια (Γλώσσα Ε’ Δημοτικού), εξομοιώνεις τον Μέγα Αλέξανδρο με την Κοκκινοσκουφίτσα (Γλώσσα Στ’ Δημοτικού), εξυμνείς την παιδεραστία (Γλώσσα Α’ Γυμνασίου), διασύρεις την οικογένεια, επαινώντας τις «απιστίες» των γονέων (Γλώσσα Β’ Γυμνασίου) και «προσφέρεις» στους μαθητές κείμενα του τηλεαστρολόγου Λεφάκη για τα ζώδια, που «ευνοούν τις ερωτικές σχέσεις», τότε τα παιδιά σού επιστρέφουν, ως «αντίδωρο», τα δηλητήρια και τις αναθυμιάσεις, που εισπνέουν μέσω των σχολικών βιβλίων.

Και στα σχολεία δεν χρειαζόμαστε «παρατηρητήρια κατά της βίας», αλλά να ανοίξουν τα κρατητήρια γι’ αυτούς που σκοτώνουν την δημοκρατία, την φιλοπατρία και την ιστορία αυτού του λαού στα σχολεία…

Πηγή: ΑΚΤΙΝΕΣ

19 Σχόλια προς “Ποιος σκοτώνει την δημοκρατία στα σχολεία;”

  1. Μᾶς τά ‘χουν πρήξει (τά συκώτια),μέ τήν…«δημοκρατία» τους,πού τήν ἑρμηνεύουν ἀναλόγως μέ τίς ὀρέξεις τους.
    Ἑτοιμάζονται νά ἑορτάσουν τήν 28η Όκτωβρίου,μέ πληθῶρα ἀντιναζιστικῶν καί ἀντιφασιστικῶν ἐκδηλώσεων καί ὁμιλιῶν…οἱ δ-ΕΙ-μοκρᾶτες.
    Αὐτά τούς μάραναν.

    • Μέλια said

      Ο φασισμός, ο ναζισμός και ο νεοναζισμός, δεν έχουν θέση στην Ελλάδα, ας το πάρουμε επιτέλους απόφαση.
      Αυτός ο τόπος βασανίστηκε στα χέρια τους πολλάκις….. τελεία και παύλα….

      • Συμφωνῶ καί ἐπαυξάνω,ἀλλά…τί σχέσι ἔχει αὐτό,μέ τίς ἀηδίες πού ἑτοιμάζονται νά φορτώσουν τά παιδικά μυαλά;
        Γιατί θά ‘ναι μιά αἴσχιστη προπαγάνδα,ντυμένη μέ τήν δορά τοῦ…ἀντιφασιστοναζιρατσισμοῦ (καί σέ πάω κι ὅ,τι στοίχημα θές).
        Χώρια τί θά ξεράσῃ ὁ στόμας τους γιά τόν Μεταξᾶ.

      • Μέλια said

        Τώρα που το λες ….σημερινή είδηση
        Ιστορία της ΣΤ’ Δημοτικού: Από δικτάτορας, εθνοπατέρας ο Μεταξάς.
        http://tvxs.gr/news/ellada/ethnopateras-ki-oxi-diktatoras-o-metaksas-stin-istoria-tis-st%E2%80%99-dimotikoy

      • Μέλια said

        Καμία σχέση, τα παιδιά Ανδρέα είναι ο εύκολος στόχος….αθώες καθάριες ψυχές.
        Ξέρουν που χτυπούν..

      • Γιώργης said

        Γιὰ νὰ τολμήσουν… ! Καὶ εἶναι καιρὸς πιὰ νὰ ἀνοίγουμε καὶ τὸ στοματάκι μας λίγο περισσότερο σέ τέτοιες περιπτώσεις, δέν νομίζετε; Πολὺ άδράνεια ἔπεσε.

        Μαρίαααααα……. τὰ φελέκια μου…. 😆

      • Σουλιώτης said

        Και συνεχιζει να βασανιζεται, απο τους ιδιους τους γιους και τους εγγονους, των δοσιλογων των ναζι του 1940.
        Πχ Χριστοφορακος, απαγκαλο , παπακωνσταντινου, οι πιο φανεροι, αλλα και αλλοι να μη λεμε ονοματα…

        Τα ρασα δεν κανουν τον παπά. Οι νεοι (δηλαδη σημερινοι) ναζι , δεν εχουν την εξωτερικη και γενικοτερη συμπεριφορα των προγονων τους ναζι…
        Ναζι δεν ειναι μονο οσοι ντυνονται, οπως ντυνονταν οι ναζι πριν απο 70 χρονια…

      • Σουλιώτης said

        Οπως ελληνες και μαλιστα νεο-ελληνες, δεν ειναι καποιοι γραφικοι καραγκιοζηδες που θα ντυθουν με χιτωνες και φουστανελες οπως ντυνονταν οι ελληνες πριν απο χρονια. Νεο- ελληνες ειναι ολοι οι σημερινοι ελληνες ,ασχετως που δε φοραν αρχαια ρουχα και δε συμπεριφερονται εξωτερικως οπως οι αρχαιοι…

      • ΒΡΑΧΟΣ said

        Σωστότατα…
        Κάθε είδους ολοκληρωτισμός στην πατρίδα της Δημοκρατίας είναι Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Ο Σ!!!
        Καπετάνισσα, εδώ ο Ανδρέας έχει δίκιο.
        Το μόνο λάθος του είναι γραμματικό.Το αντιναζιστικων και αντιφασιστικών, έπρεπε να το γράψει «αντιναζιστικών» και αντιφασιστικών».
        Εννοείται ότι Έλληνας, με στοιχειώδη λειτουργική εγκεφαλική ουσία, απεχθάνεται μετά βδελυγμίας τα καθάρματα που πλήγωσαν τον Τόπο.
        Όχι απλώς εννοείται, επιβάλλεται….Μέχρι εξαφανίσεως και μέχρι μυελού οστών.
        Ανδρέα, καλύτερη πάσα, δεν μπορούσα να έχω…
        Είναι πανεύκολο.

        Έχουμε και λέμε, λέμε κι έχουμε.
        Τι προσπαθούν να μας επιβάλλουν;
        Προσπαθούν να μας επιβάλλουν να σκεφτόμαστε γραμμικά και να αποδεχθούμε το «αναπόφευκτο» αποτέλεσμα της γραμμικής μας σκέψης
        Ποιος επιτίθεται στον Τόπο μας;
        Τι είδους επίθεση υφίσταται ο Τόπος;
        Οικονομική;
        Γελώ μεγαλοφώνως.
        Πόσες φορές έχω γράψει ότι η επίθεση δεν είναι οικονομική;Δεκάδες…Η οικονομία είναι εργαλείο επιβολής Ισχύος, όχι Ισχύς αυτή καθεαυτή.Δεν φτάνει.
        Παράμετρος, κομμάτι, μέρος.
        Γελοίο μέρος, γελοία παράμετρος, γελοίοι επιτιθέμενοι.»Χαρτινη» ρε αδέρφια, «χάρτινη», σαν τα κωλόχαρτα με τις γέφυρες.Αστεία.
        Η επίθεση όμως δεν είναι καθόλου αστεία…
        Αυτό που επιτίθεται είναι ο ολοκληρωτισμός με την μορφή της οικονομικής Ισχύος.Ολοκληρωτική επίθεση, μορφής ολοκληρωτισμού, στην Πατρίδα που ο Εθνικός της Ύμνος, δεν είναι τραγουδάκι για την χώρα, αλλά Ύμνος προς την Ελευθερία…Ποιανού Ελευθερία; Της οικονομίας; χαζά λέμε; Της Πατρίδας…Της ομορφότερης Πατρίδας του κόσμου…
        Για να το δούμε αυτό.
        Ποιος θα υπερασπιστεί την Πατρίδα;
        Πως θα υπερασπιστούμε την Πατρίδα;
        Θα την υπερασπίσει κάποιος που μοναδικός σκοπός του είναι το κέρδος, το οικονομικό;
        Ανόητο.
        Θα την υπερασπιστεί κάποιος που συμφωνεί με την παγκοσμιοποίηση;
        Κουτό.
        Θα την υπερασπιστεί κάποιος που συμφωνεί με τον φεντεραλισμό;
        Χαζό.
        Θα την υπερασπιστεί κάποιος οικονομικά;
        Ηλίθιο.
        Θα την υπερασπιστεί κάποιος κομματικά;
        Βλακώδες.
        Θα την υπερασπιστεί, μέχρι ρανίδος, κάποιος που απλώς την αγαπά, περισσότερο από το θλιβερό σαρκίο του, χωρίς προαπαιτούμενα, χωρίς προσδοκόμενο κέρδος, χωρίς οίκτο για τους εχθρούς, χωρίς έλεος για τους προσκυνημένους.Όπως ακριβώς πρέπει και επιβάλλεται να κάνει, για την Μανούλα του.
        Αυτόν πρέπει να εξουδετερώσουμε, γιατί αυτός δεν μπορεί να νικηθεί.Αυτόν δεν μπορούμε να τον τσακίσουμε.Αυτόν δεν μπορούμε να τον εξαφανίσουμε.Αυτόν δεν μπορούμε να τον δωροδοκήσουμε.Γιατί δεν μπορούμε;
        Γιατι Πολεμάει για κάτι καλύτερό του, ανώτερό του ΚΑΙ το ξέρει….
        Ανίκητος.
        Τι μπορούμε να κάνουμε;
        Να τον διαβάλλουμε, να τον συκοφαντήσουμε, να τον λοιδωρήσουμε και να τον κάνουμε να φοβηθεί…Δια της πλαγίας, ποτέ κατά μέτωπο.
        Απλό.
        Ακριβώς για αυτόν τον λόγο, πρέπει να απαξιώσουμε το όπλο του.Την ιδέα του.Την ψυχή του.Το είναι του.
        Κάνοντάς τον να είναι αναξιόπιστος, ανερμάτιστος, γελοίος, ανόητος και βλαξ.
        Εδώ είμαστε…
        Γιατί ο «πατριωτισμός» και ο «εθνικισμός» αφέθηκε στα χέρια αυτών που αφέθηκε;Γιατί αφέθηκε…Με σκοπό.
        Για όλα τα παραπάνω…
        Την Χρυσαυγούλα την πουσάρανε, την «ανέβασαν», την «μεγάλωσαν», την ξέπλυναν, την χάϊδεψαν, την προστάτευσαν.
        Είναι το πιο συστημικό όργανο τους.Είναι δικό τους όπλο.
        Γιατί;
        Απλούστατο.Ειδικά για μερικούς που σκεφτόμαστε ανάποδα…
        Γιατί μπορούν πανεύκολα να την εξουδετερώσουν.Γιατί ξέρουν πόσο γελοίο ακούγεται το «ελληνας εθνικιστής» ταυτόχρονα με το «ναζιστής».Οξύμωρον, γελοίον.
        Γιατί ξέρουν και ήξεραν ότι είναι ναζιστές.Γιατί ξέρουν ότι είναι γελοίοι απολογητές ψυχασθενών δολοφόνων.Γιατί ξέρουν ότι είναι ιδεοληπτικοί, θλιβερής και αποκρουστικής ιδεολογίας.
        Γιατί ξέρουν ότι είναι οπαδοί της ευγονικής, όνειδος για το ανθρώπινο γένος, εμετικός παράγοντας.Γιατί ξέρουν και ήξεραν , από την δεκαετία του 1980 τουλάχιστον, τι πρεσβεύει ο χοντροφυρερίσκος τους και τα πρωτοπαλλίκαρα της συμμορίας του.Γι΄αυτό και τους προστατεύουν από τότε…Για να τους χρησιμοποιήσουν όπως ακριβώς τους χρησιμοποίησαν, τώρα που τους χρειάζονται.Γιατί ξέρουν πόσο ηλίθιοι και ανόητοι είναι, γιατι ξέρουν και ήξεραν μέχρι που μπορούν να φτάσουν με την γελοία ιδεοληψία τους.Μέχρι εκεί που θα είναι χρήσιμοι για το σύστημα.Γιατί ξέρουν και ήξεραν και την ταυτότητα τους και τα όρια της ανοησίας τους.Δεν πέρασαν κανένα όριο με την δολοφονία του Παύλου Φύσσα.Αυτοί είναι…
        Μία συμμορία εγκληματιών, ναζί και απάνθρωπων δολοφόνων.Γι΄αυτό και μόλις θεωρήθηκε ότι η χρησιμότητά τους, εξεμέτρησε το ζειν, έκαναν εκείνο που θα έκαναν έτσι κι αλλιώς.
        Τους εξουδετέρωσαν.Αφού πρώτα τους άφησαν να καπηλευτούν ιδέες και σύμβολα που πρέπει να απαξιωθούν στην συνείδηση του κατοίκου της χώρας…
        Αφού τους άφησαν και τους προμοτάρησαν , με σκοπό να απαξιώσουν την αγάπη για την Πατρίδα.Αφού τους «έδωσαν» τα δικά μας όπλα, των πραγματικών πατριωτών, για να τα ξεφτιλίσουν και να τα γελοιοποιήσουν.Για να μας – και όχι τους – αφοπλίσουν.Για να ενοχοποίησουν την ιδέα της υπεράσπισης της Πατρίδας, δίνοντάς την στα χέρια κοινών δολοφόνων του ποινικού κώδικα.Για να ακούς «πατριώτης» και αυτόματα , με την προπαγάνδα στο φουλ, να σου έρχονται εικόνες της κατώτατης υποστάθμης ανθρωπίνου γονιδιώματος, δερματοστιγμένου με την σβάστικα των δολοφόνων του ράϊχ.Για να ακούς «εθνικιστής» και να σου έρχονται αυτόματα εικόνες των κατεστραμένων χωριών και πόλεων της Πατρίδας,και τις σειρές των αδελφικών πτωμάτων, από τις ορδές των βησιγότθων και των ούννων, που θα τους κρίνει η Ιστορία…Φως φανάρι…Πιο πολύ Φως, Ήλιος…
        Να σας πω κάτι να το ξέρετε και γράφτε το κάπου να υπάρχει, γιατί έχουμε ακόμα δρόμο,.
        Από την ώρα και την στιγμή που ένα σύστημα εξουσίας, αποφασίζει να στείλει για απόσυρση ένα οπλικό σύστημα, έχει προηγηθεί μελέτη και σχεδιασμός.
        Δεν είναι κάτι που απλώς το πετάς στα σκουπίδια…Μπορεί να μολύνει για δεκαετίες το περιβάλλον.Πρέπει να μπορεί και να αντικατασταθεί.Έχει γίνει επένδυση, δεν είναι αστεία πράματα….ΓΙ΄αυτό και πιθανότατα να μην τους εξαφανίσουν τελείως, απλώς να τους «αποθηκεύσουν».Να τους κάνουν στατιστικώς ασήμαντους, αλλά σε «μακρά αποθήκευση»…
        Μια χαρά μπορούν και θα το δείτε να ξετυλίγεται, ακόμα είμαστε στην αρχή της διαδικασίας και όποιος πανηγυρίζει, είτε από εδώ έιτε από εκεί, ως συνήθως στην Ελλάδα, βιάζεται να βγάλει συμπεράσματα.
        Δεν μ΄αρέσει η προστακτική, δεν την έχω χρησιμοποιήσει ποτέ, τόσα χρόνια που γράφω τα ανάποδα μου.
        Προσέχετε, μείνετε υποψιασμένοι και μην παίζετε το δικό τους παιχνίδι.
        Παίξτε το δικό σας…Άμανε παίξετε το δικό σας, δεν μπορούν να σας κερδίσουν.Το μόνο που μπορούν είναι να σας καθυστερήσουν.Νόμος.
        Είστε καλύτεροι από ότι νομίζετε…Μην τους υπερτιμάτε.
        Καθαρίστε το μυαλό σας.
        Έχουμε δουλειά…

        Καλό μας βράδυ, καλή δύναμη.

        ΒΡΑΧΟΣ

      • Σουλιώτης said

        Οι πραγματικοι ελληνες ειναι αυτοι που σημερα θεωρουνται κληρονομοι και συνεχιστες του ελληνισμου, ασχετως αν δε ντυνονται και δε συμεριφερονται εξωτερικα οπως αυτοι των οποιων αποτελουν συνεχεια
        και οι πραγμτικοι ναζι ειναι αυτοι που σημερα συνεχιζουν το εργο των προγονων τους ναζι, ασχετως αν δεν ντυνονται και δε συμπεριφερονται ιδια εξωτερικως. Δηλαδη η σημερινη μερκελικη γερμανια και οι συνεργατες της.

      • Σουλιώτης said

        Εγω νομιζα θα εννοουσες οτι ειμαστε καλυτεροι απο τους χρυσαυγιτες..και απο αυτους ειμαστε καλυτεροι βεβαια, αλλα κια απο τους πολιτικους τους συστημικους γενικοτερα που εννοεις.
        Με αυτο που ειπες θυμηθηκα πριν κανενα χρονο και παραπανω ειχε εμφανιστει στο ολυμπια, ο Αδωνις και συγκρουστηκε με κατι σχολιαστες…. τοτε μετα απο αρκετα σχολια, καποιος αλλος σχολιαστης μπηκε και του ειπε «συγνωμη εισαι πραγματικαο αδωνις ? Γιατι παντως αν εισαι εσυ, τοτε εισαι τελειως για τον @@@..».
        Ο πραγματικος ο αδωνις ηταν και μαλιστα σχολιαζε με το ιστολογιο του…ηταν λιγο πριν γινει υπουργος…
        και φανταστειτε οτι αυτος ο τσιριδας που οι αλλοι δε μπορουν να τα βγαλουν περα μαζι του, εδω που επαιξε επι ισοις οροις με εμας εμοιαζε τοσο μικρος, που εκανε τον αλλο να απορεσει μηποως δεν ειναι ο ιδιος και να του πει την παραπανω φραση…
        Αρα οντως ειμαστε καλυτεροι τους…

      • Σουλιώτης said

        Καλο μας βραδυ επισης

      • ΒΡΑΧΟΣ said

        Δεκαπέντε εκατομμύρια ‘Ελληνες και Ελληνίδες, σε όλον τον πλανήτη.Και λίγους λέω…
        Και έχουμε για καλύτερους, τον Σαμαρά, τον ΓΑΠ, τον Βενιζέλο,τον Τσίπρα, τον Κουβέλη, τον Καμμένο, τον Κουτσούμπα, τον Μοσχαρολιάκο και τον Καρούλια….
        Χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα…Κλαίω….
        Δεν συνεχίζω, ελπίζω να γίνομαι κατανοητός, χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα…

      • Σουλιώτης said

        Ετσι ειναι Βραχε. Απλως αυτοι εχουν την εμπειρια και ασθανονται την Ελλαδα, την εξουσια, τα μμε, σαν το σπιτι τους, επειδη ειναι του συστηματος…

        http://olympia.gr/2012/03/09/m%CE%B5%CF%84%CE%AC-%CF%84%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B7%CE%B3%CF%8D%CF%81%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF-%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CF%89%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%B3%CE%B5%CE%B3%CE%BF%CE%BD%CF%8C%CF%82/

      • ΒΡΑΧΟΣ said

        Γιάννο, τα λάθη πληρώνονται…
        Αυτοί είναι εκεί γιατί μερικοί δεν ξέρουν ποιας Πατρίδας είναι πολίτες και στρατιώτες.
        Και ακόμα δεν το έχουν μάθει…
        Και δεν προβλέπεται και γρήγορα…
        Άστα να παν στα διάλα…

      • Σουλιώτης said

        Θα το μαθουν ομως καποια στιγμη, Αναστασιε. Απλα θα το μαθουν λιγο…. αποτομα…ας ελπισουμε οχι και βιαια

  2. ΜΑΡΙΑ said

    Τά σχολεῖα λειτουργοῦσαν ἄψογα,ὅταν ὑπῆρχαν ἐκπαιδευτικοί μέ ἦθος πού δίδασκαν ἀγάπη στήν Πατρίδα,σεβασμό στήν οἰκογένεια καί πίστη στόν Χριστό.
    Μετά ἦρθε ἡ «ἀλλαγή» καί τά κομματόσκυλα……ἡ καταστροφή ἦταν δεδομένη.

  3. Όλοι έχουμε τα τρωτά μας σημεία. Όλοι έχουμε τις αδυναμίες μας. Σκεφτήκατε ποτέ πως οι αδυναμίες μας μπορούν να γίνουν δυνατά σημεία και να βελτιώσουν τη ζωή μας και τη ζωή των συνανθρώπων μας!
    Αν αγαπήσουμε τις ρωγμές μας και τις αδυναμίες μας μπορούμε να τις μετατρέψουμε σε ολάνθιστους κήπους!!! Μπορούμε να πορευτούμε σε μονοπάτια χαράς και ευτυχίας. Να ζήσουμε εμπειρίες ανεπανάληπτες. Να αγαπήσουμε τον εαυτό μας και το διπλανό μας. Γιατί μόνο αν αγαπήσουμε τον εαυτό μας θα νιώσουμε και το συνάνθρωπό μας.

    Σαν παραμύθι θα κυλήσει η ζωή μας !!!
    Σαν παραμύθι ονειρεμένο!!!

    Βάζουμε στο παραμύθι όσους είναι δίπλα μας και πορευόμαστε στη ζωή με ψυχή, δύναμη και ανθρωπιά και τα θαύματα ξεπηδούν σαν τα νεαρά βλαστάρια που ακολουθούν!!!
    (αναδημοσίευση: http://prasinasporakia.blogspot.gr/2012/09/blog-post_4367.html )

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: