ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Antonis στη Μελέτιος Μεταξάκης, ο μασώνος…
    Η επανάσταση στις Ηγ… στη Η επανάσταση στις Ηγεμονίες (2…
    Ἰωάννης Παναγιωτόπου… στη Η υπέρβαση των ορίων
    Το χρονικό της αλώσε… στη Το χρονικό της αλώσεως των Ιωα…
    Η Επανάσταση του 187… στη Η Επανάσταση του 1878 στη Δυτι…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

«Τουρκική άνοιξη» και ιστορίες για αγρίους.

Posted by Πετροβούβαλος στο 2 Ιουνίου, 2013

άρθρο του προέδρου του Πατριωτικού Μετώπου Σταύρου Βιτάλη

 

Είμαστε τόσο αφελείς, ή όντως τα ραντίσματα από τα chemtrails μας έχουν αποβλακώσει εντελώς;

Αυτή ήταν η πρώτη σκέψη του υπογράφοντος, όταν «ως κεραυνός εν αιθρία», από όλα τα ΜΜΕ του κόσμου, ξεκίνησε να μεταδίδεται  η «εξέγερση» του Λαού της Τουρκίας, κατά του «χημικού» Ερντογάν.

Έχει ενδιαφέρον να δούμε, την πρώτη αντίδραση των Ελλήνων δημοσιογράφων. Αυτών που εδώ και χρόνια, έχουν εκπαιδευτεί να αυτολογοκρίνονται, δεν μπορεί όμως κανείς να πει ότι δεν παραμένουν «γάτες με πέταλα».

Εν χορώ λοιπόν τα ελληνικά ΜΜΕ, άρχισαν στη πρώτη φάση των ανακοινώσεων για την «εξέγερση» του Λαού της Τουρκίας, να ομιλούν «για το περίεργο ρόλο του διαδικτύου». Μια που οφθαλμοφανές ήταν πως κάτι άλλο τρέχει πίσω από την υπόθεση αυτή, δεδομένου ότι είχαμε εντελώς copy-paste φαινόμενα, όπως αυτά των αραβικών χωρών, Αιγύπτου, Λιβύης, Τυνησίας κλπ. Όταν δηλαδή, πάνω από δέκα μεγάλες πόλεις της Τουρκίας, όλως… συμπτωματικώς και παραδόξως, συντονίστηκαν με τους διαδηλωτές της Πλατείας Ταξίμ, οι οποίοι συγκρούστηκαν με την Αστυνομία, για τη… τσιμεντοποίηση ενός Πάρκου στο κέντρο της Πόλης.

Αμέσως μετά φυσικά μετά, άλλαξαν το λεξιλόγιό τους – παλιά μου τέχνη κόσκινο – και συντονίστηκαν με τα εγχώρια και διεθνή αφεντικά τους, μιλώντας και αυτά για «λαϊκή εξέγερση».

Μου κάνει εντύπωση πως στην ίδια λογική της «λαϊκής εξέγερσης», μπήκαν και έμπειροι τουρκολόγοι και φίλοι μου όπως ο Σάββας Καλεντερίδης και οι Νίκος Χειλαδάκης αλλά και όλοι σχεδόν οι σχετικοί με τα γεωστρατηγικά αναλυτές. Ακόμη και το ακροδεξιό βουλγάρικης ιδιοκτησίας γνωστό ιντερνετικό κανάλι, υποτιθέμενης «πατριωτικής» πληροφόρησης, (σ.Π/Β μάλλον εννοεί το defencenet) αλλά ακόμη και οι αναλύσεις των εντύπων τόσο της ροζ, όσο και της σταλινικής αριστεράς.

Ακόμη μου κάνει εντύπωση πως σε όλο το φάσμα των αναλύσεων, κανείς σχεδόν δεν αναφέρθηκε στο κεντρικό think tank των ΗΠΑ, το καθοδηγούμενο από τον γνωστό και μη εξαιρετέο, George Friedman. Το Stratfor Institute, το οποίο εκφράζει πάντα με ακρίβεια και συνέπεια, τις γεωστρατηγικές επιλογές, προτεραιότητες αλλά και σχεδιασμούς, της υπερδύναμης.

Μου κάνει λοιπόν εντύπωση πως σχεδόν κανείς δεν αναφέρθηκε:

.

  1.  Στην πρόσφατη κατηγορηματική δήλωση του Ερντογάν προς το αμερικανικό administration, πως σκοπεύει να κόψει τις γέφυρες προς το Ισραήλ.

  2.  Στην πρόσφατη επίσης κατηγορηματική προειδοποίηση του Χένρι Κίσσιγκερ προς τον Ρετζέπ Νταγίπ Ερντογάν, πως δεν θα του επιτρέψουν να γίνει η ατμομηχανή των ισλαμικών χωρών. Μια προειδοποίηση, που πήρε σαφές σχήμα ημιεπίσημης τοποθέτησης των ΗΠΑ, μέσα από το Stratfor.

  3. Στις συνεχείς αναφορές/εκβιασμούς του Stratfor, το οποίο ως γνωστόν, εκφράζει το βαθύ αμερικανικό κράτος, με τα περί του «καρκίνου παχέος εντέρου» του Πρωθυπουργού της Τουρκίας και τον επικείμενο θάνατό του.

  4. Στις συνεχείς αναφορές του State Department αλλά και των διαφόρων «υπηρεσιών» των ΗΠΑ, πως η Τουρκία του Ερντογάν, σε περίπτωση σύγκρουσης του Ισραήλ με το Ιράν, θα σταθεί δίπλα στους ομόδοξους αδελφούς του.

  5. Στη συστηματική προσπάθεια του Ερντογάν, να επαναφέρει το Οθωμανικό καθεστώς των βιλαετίων, αναγνωρίζοντας «Κουρδικό Βιλαέτι». Την ώρα που το κουρδικό κράτος του Βόρειου Ιράκ, (Μπαρτζανί-Ταλαμπανί), όχι μόνο δεν συμφωνεί σε μια τέτοια κατεύθυνση, αλλά προσανατολίζεται στη δημιουργία ενιαίου κουρδικού κράτους, υπό την ομπρέλα του Ισραήλ.

6. Στη συστηματική υπονόμευση του Ερντογάν από τους κεμαλιστές, πειθήνια και πιστά όργανα των Αμερικανών και των Ισραηλινών. (Βαριοπούλες, Εργκένεγκον κλπ).

  7. Το ότι τα διεθνή ΜΜΕ, ανακάλυψαν ξαφνικά τον «χημικό Ερντογάν», κατά τον «χημικό Αλή» του Σαντάμ. Τη συστηματοποίηση δηλαδή της δαιμονοποίησής του, κατά το πρότυπο του Μιλόσεβιτς ως «χασάπη των Βαλκανίων», του Άσσαντ, ως «αιμοσταγή δικτάτορα», του Καντάφι, ως «ψυχωτικού δολοφόνου» κλπ γνωστά.

  8. Το ότι το State Department, έσπευσε να εκδώσει «ταξιδιωτική οδηγία» κατά της Τουρκίας, ενώ αμέσως όλες οι διεθνείς οργανώσεις «ανθρωπίνων δικαιωμάτων», οι οποίες χρηματοδοτούνται από αυτό, ανακάλυψαν τώρα πως η Τουρκία σκοτώνει το Λαό της, πως η Τουρκία δεν σέβεται τα ανθρώπινα δικαιώματα, πως η Τουρκία έχει τους περισσότερους φυλακισμένους δημοσιογράφους σε όλο τον κόσμο.

  9. Το ότι, όπως ο κορμοράνος του Ιράκ, εφευρέθηκε ξαφνικά μια ψεύτικη φωτογραφία από τον… μαραθώνιο των κατοίκων της Κωνσταντινούπολης, για να «πιστοποιήσει» τον όγκο της «λαϊκής εξέγερσης».

  10. Το ότι, τα sms μέσω κινητών, δραστηριοποιήθηκαν ξαφνικά (;) και συντόνισαν πάνω από δέκα πόλεις για εξέγερση. (Κάτι από… τα Δεκεμβριανά του 2008 και το Σύνταγμα των «Αγανακτισμένων» του 2011 δεν θυμίζει αυτό;)

.

Ξαφνικά και εν χορώ, όλοι στη χώρα που ανθίζει η φαιδρά πορτοκαλέα, από την άκρα αριστερά έως την άκρα δεξιά, «είδαν» μαζική εξέγερση του Λαού της Τουρκίας και… τουρκική άνοιξη. Χωρίς μάλιστα να αναρωτηθούν το πώς και γιατί συντονίζονται τόσο εύκολα με τις ΗΠΑ, τους δορυφόρους, και τις μυστικές υπηρεσίες των.

Για τον υπογράφοντα, το όλο στήσιμο, όχι μόνο θυμίζει, αλλά και σαφώς υποστηρίζει την οργάνωση από διεθνή κέντρα, προκατασκευασμένων πορτοκαλί «λαϊκών εξεγέρσεων»:

Τύπου Otpor στη Σερβία του Μιλόσεβιτς, Kmara στη Γεωργία (ήταν εν μέρει υπεύθυνη για την πτώση του προέδρου Έντουαρντ Σεβαρντνάτζε),  Pora (μέρος της Πορτοκαλί Επανάστασης) με διαδηλώσεις στην Ουκρανία υπέρ της Τιμοσένκο,  Zbur στη Λευκορωσία με διαδηλώσεις κατά του προέδρου Αλεξάντερ Λουκασένκο,  Oborona στη Ρωσία με διαδηλώσεις κατά του Προέδρου Vladimir Πούτιν,  KelKel στην Κιργιζία (συνέβαλε στην πτώση του προέδρου Ασκάρ Ακάγιεφ),  Bolga στο Ουζμπεκιστάν με διαδηλώσεις κατά του προέδρου Ισλάμ Καρίμοφ, την «Αραβική Άνοιξη», σε Αίγυπτο, Τυνησία, Λιβύη, και Συρία (την οποία βιώνουμε μέχρι σήμερα).

Και φυσικά, εμπεριέχουν με σαφή και κατηγορηματικό τρόπο, την πρώτη «προειδοποίηση» προς τον σουλτάνο Ερντογάν, πως πολύ σύντομα αν συνεχίσει έτσι, στον δρόμο δηλαδή του σεΐχη του Ισλάμ, θα δει… τα ραδίκια ανάποδα.

Μου κάνει επίσης εντύπωση, η «αβάσταχτη ελαφρότητα» με την οποία αναλύονται τα πράγματα, όπως φυσικά και οι «χαρούλες» που κάνουν κάποιοι για την «επικείμενη διάλυση της Τουρκίας». Την ώρα μάλιστα, που όλοι γνωρίζουν πως οι στρατοκράτες της γείτονος, με την πρώτη ευκαιρία θα εξάγουν τα προβλήματά τους προς το εύκολο θύμα με τους ασήμαντους πολιτικούς/λογιστάκους/ηγέτες: Το προτεκτοράτο Ελλαδιστάν, το οποίο κανείς δεν θα βρεθεί να υπερασπιστεί, δεδομένου ότι, και αυτού τη διάλυση του εθνοχώρου του, τα ίδια κέντρα επιθυμούν.

Ελπίζω πως η τοποθέτηση/ανάλυσή μου αυτή δεν θα εκληφθεί ως «φιλερντογανική/φιλοτουρκική», (γνωστή εξ’ άλλου είναι η θέση μας για τη Τουρκία,  του σουλτάνου Ερντογάν και των φιλοισραϊληνών φασιστοκεμαλιστών).

Ελπίζω και εύχομαι  πως θα βοηθήσει η αναφορά αυτή, στην ανατροπή του χαζοχαρούμενου κλίματος ευφορίας για την «τουρκική άνοιξη» και την «ανοησία» περί των «ωφελίμων που θα προκύψουν από τη διάλυση της Τουρκίας».

Κλείνω με δύο λαϊκές σοφίες:

1. Όταν τα βουβάλια χτυπιόνται στον βάλτο, την πληρώνουν τα βατράχια. 2. Άμα δεν έχεις νύχια να ξυστείς, μην περιμένεις να σε ξύσει κανείς.

Και με μία προτροπή:

Έλληνες: Αν η Νέα Τάξη, προχωρήσει στη διάλυση της Τουρκίας, να είστε σίγουροι πως θα την πληρώσουμε από τους πρώτους και εμείς. Έτσι γίνονταν πάντοτε με τις υπερδυνάμεις και τα παιχνίδια τους, έτσι θα γίνει και τώρα.

Είμαστε μόνοι μας και μόνοι μας για μια ακόμη φορά στη μακρόχρονη ιστορία του τόπου μας, θα τα βγάλουμε πέρα.

Μπορούμε, αρκεί να το πάρουμε επιτέλους απόφαση, σταματώντας για αρχή να μασάμε κουτόχορτο και να ακούμε ιστορίες για αγρίους.

.

Εικόνα: Εφευρετικός τούρκος διαδηλωτής από το bb

100 Σχόλια to “«Τουρκική άνοιξη» και ιστορίες για αγρίους.”

  1. Πετροβούβαλος said

    «…Μου κάνει εντύπωση πως στην ίδια λογική της «λαϊκής εξέγερσης», μπήκαν και έμπειροι τουρκολόγοι και φίλοι μου όπως ο Σάββας Καλεντερίδης και οι Νίκος Χειλαδάκης …»

    Να προσέχεις τις παρέες σου στρατηγέ…

    • GEODETIS said

      Πετράν είχες διαβάσει κάποια στιγμή πέρυσι τέτοια εποχή περίπου σε άρθρο του olympia, σχετικά με την σύρραξη στην Συρία, όταν είχα περιγράψει για την περικύκλωση ουσιαστικά της Τουρκίας και το ανέφικτο όνειρο των μηδενικών προβλημάτων ….. έλεγα πολλά απο αυτά που ανέφερες σε πρόσφατο άρθρο σου …..

      όπως και να έχει τα γεγονότα στην Τουρκία θα εκτονωθούν αργά μα σταθερά, όση αναμετάδοση και αν κάνουν τα Δυτικά ΜΜΕ …. ο Ερτογάν θα παραμείνει ακόμη και εάν χρειαστεί να αναγκάσει τα πλήθη, σε υποχώρηση λόγω κούρασης τους ….. άλλωστε οι πιστές ένστολες δυνάμεις στην Τουρκία ζουν κάτω απο την λογική του εσωτερικού πολέμου φθοράς εδώ και χρόνια …….. έχουν δείξει αντοχές ………..

      • Πετροβούβαλος said

        To θυμάμαι φίλε Γεωδέτη, είχες προβλέψει ορθότατα!

        Κι εγώ πιστεύω πως προς το παρόν τα πράγματα θα εκτονωθούν, κυρίως επειδή όλη αυτή η ιστορία έχει την έννοια της προειδοποίησης και αν αποσταθεροποιηθεί αυτή τη στιγμή η τουρκία, το παιχνίδι θα «ανοίξει» πάρα πολύ.

        Όμως, η τουρκία σε κατάσταση «βρασμού» αυτή τη στιγμή, θα προσφέρει το εξής πλεονέκτημα: Διευκόλυνση της μεταφοράς όπλων και μισθοφόρων στο μέτωπο της Συρίας. Άρα μπορεί να εκτονωθεί η κατάσταση, αλλά μέχρι εκεί που βολεύει…

      • GEODETIS said

        αυτό ακριβώς ….. του λένε μην φοβάσαι ή μην λογίζεσαι το spillover effect που θα έχει μια γενικευμένη σύρραξη στην Συρία, εντός της χώρας σου και του πολυφυλετικού λαού που απαρτίζει την χώρα σου, όταν το Ισραήλ εξαπολύσει γενικευμένη επίθεση προς όλες τις κατευθύνσεις ….. θα έχουμε γεγονότα και άλλα ποιο γενικευμένα στο τετράγωνο Τελ Αβίβ – Δαμασκό – Τεχεράνη – Άγκυρα, με όλους μέσα Φατάχ – Χεζπολάχ – Λίβανο – Κούρδους, και δεν σημαδεύεται …… το τρελό μίξερ θα δουλέψει και θα τα ανακατέψει όλα …….

      • Πετροβούβαλος said

        Πράγμα που ενισχύει την απορία μου: Η Ρωσσία είναι «μιλημένη»; Κι αν όχι, θα εκμεταλευτεί την ευκαιρία να κάνει παιχνίδι; Εδώ μας θέλω…

      • GEODETIS said

        τις ειδήσεις τις έχεις διαβάσει …. το βλέπω απο τις τοποθετήσεις …. οπότε γνωρίζεις την γενικευμένη ενίσχυση των θέσεων της Μόσχας στην ευρύτερη περιοχή, Νότιο Καύκασο – Αρμενία -Ναγκόρνο Καραμπάχ με πολλαπλά οπλικά συστήματα ….. στην Συρία έχω την εντύπωση (όχι βεβαιότητα) ότι δεν πρόλαβαν να τοποθετήσουν τα Lo.R.A.D.s S300s, οπότε εκεί κατά την γνώμη μου θα παίξει μόνος του ο Ασάντ ή ίσως με μια αεροπορική βοήθεια του Ιράν ….. όπως και να έχει η Μόσχα μετά τον πόλεμο στην Γεωργία είχε όλο το χρόνο να κάνει εκτιμήσεις και διορθώσεις ….. έχει κατά την ταπεινή μου γνώμη στήσει τα πιόνια της ….. δεν θα κινηθεί ωστόσο παρά μόνο σε εξόφθαλμη παραβίαση των κανόνων του πολέμου …… αυτά …..

      • Πετροβούβαλος said

        Συμφωνώ στην εκτίμηση σχετικά με τα S-300s, γι αυτό πιστεύω πως το Ισραήλ αποτόλμησε τις αεροπορικές επιδρομές. Κρατώ την εκτίμησή σου για τη Ρωσσία. Προφανώς η «αφανής» εμπλοκή είναι άλλης τάξεως ζήτημα…

      • GEODETIS said

        οπωσδήποτε και υπάρχουν άνθρωποι του Μόσκοβου στην Συρία … το βίντεο που διέρρευσαν δήθεν ως προειδοποίηση δεν είναι τίποτε άλλο απο επιβεβαίωση της στρατηγικής επιλογής της Μόσχας, να αποστείλει και μάχιμες μονάδες πρώτης γραμμής υπό την κάλυψη του παραμυθιού του αυτόβουλου εθελοντή, όπως μας καθοδηγούσε το βίντεο να πιστέψουμε κάτω απο τον θρησκευτικό μανδύα ….. βέβαια μην έχεις κάποια αυταπάτη ότι μιλάμε για την αφρόκρεμα των ανδρών των Ρωσικών μονάδων, αλλά αντιθέτως μιλάμε για τα ποινικά αδικήματα των στρατιωτικών φυλακών ….. αυτά θα δούμε στα διεθνή ΜΜΕ ως αιχμαλώτους πολέμου στις σπάνιες περιπτώσεις που διαρρεύσουν …..

        που είναι η Ιουλία την ψάχνω ……….

      • Πετροβούβαλος said

        Ψυχρή και αποτελεσματική η λογική σου, αλλά φευ… στο διαδίκτυο κατά κανόνα διαβάζω συναισθηματικές ανοησίες!

        ΙΟΥΛΙΑΑΑΑΑΑΑ!!!! ΣΕ ΨΑΧΝΕΙ Ο ΓΕΩΔΕΤΗΣ!!!

      • GEODETIS said

        μα εγώ Πέτρο όταν πριν μέρες σου έγραψα ότι φοβάμαι (διότι και εγώ άνθρωπος είμαι) ότι όταν θα τα λέμε απο κοντά θα μετράμε και φυσίγγια, δεν έγραψα κάτι για εντυπωσιασμό παρόλο που ακούγετε σε κάποια αυτιά ρομαντικό, δεν είναι …….. το πιστεύω η Ελλάς θα μπει σε περιπέτειες, η γενιά μας θα μυρίσει μπαρούτι ……

        μα που είναι αυτή η γλυκιά μου η Ιουλία ….. γκρρρρρ….. που είναι ;;;;; καλή μου φίλη που είσαι ;;;;;;;;;;

      • Πετροβούβαλος said

        Κι εγώ το πιστεύω αδερφέ και πολλοί από εμάς το πιστεύουν και προετοιμάζονται..

      • julie said

        Καλησπέρα …….δεν ακούγετε ρομαντικό είναι η πραγματικότητα που έρχεται .Σήμερα πήγα Χαλκίδα με τραίνο και είδα πολλά …..άκουσα και κατάλαβα ….

      • GEODETIS said

        ααααααα……. η φιλενάδα μου …… που είσαι βρε λεβέντησσα Ιουλία ;;;;; τι είναι βρε αυτά που γράφεις για τον φίλο σου ….. γνωρίζεις ότι έχω μια αδυναμία στην Πόπη …. πρέπει πες μου… πρέπει να περιπαίζεις άνθρωπο φρεσκοχωρισμένο με το φετίχ του ;;;;; δηλαδή εγώ που εκφράζομαι ανοιχτά ο έρμος να μην έχω πλάτη ούτε την φίλη μου, εσένα ….. να με κρεμάει ο φιλικός μου κύκλος ;;;;; με στεναχώρησες σνίφ ……

        και απο την άλλη θα με βάλεις να μαλώσω με την Μαρία …. ωραία την συμπαθώ την Μαρία διότι είναι ένα μαχητικό νιάτο, που έχει και μια στρατιωτική τρέλα (συγνώμη Μαρία αλλά έτσι θαρρώ) της είπα εκεί και δύο τρία παρατσούκλια και τα αναπαράγεις βρε Ιουλία, να θυμώσει η Μαρία μαζί μου να μην μου μιλάει ….. έλεος φιλενάδα δείξε και λίγο ανοχή στον φίλο σου …..

        μα δεν μπορεί για όλα τα στραβά τα αυγά φιλενάδα να ψάχνεις τον Νίκο …… δείξε λίγο κάλυψη και σε εμένα ….. σνίφ σνίφ ……. να βάλω ένα βίντεο ;;;;; δεν θέλω όμως να θυμώσεις …….

      • julie said

        Δεν θυμώνω με φίλους , θυμώνω με αυτούς που το παίζουν φίλοι …..,όσο για τα στραβά αυγά τι να σου κάνω που δεν βρίσκεις τις σωστές κότες …
        😉

      • GEODETIS said

        καλά βρε παλιοκόριτσο με θεωρείς επιδερμικό φίλο ;;;;;; και με αποκαλείς ακατάλληλη κότααααααααααα……….. ααααααααα………. κόταααααααααα…………… θα σου βγάλω το αυτή …………

      • julie said

        Μάλλον δεν περιμένεις το μεζέ ….ούτε επιδερμικό φίλο σ΄είπα , ούτε κότα …….είπα δεν βρίσκεις τις σωστές κότες για ..τα ίσα αυγά .
        😉

      • GEODETIS said

        με τάραξες σήμερα ….. για λέγε τι έγινε στην Χαλκίδα που έγραψες επάνω …..

      • ΜΑΡΙΑ said

        Βρέ ‘σεῖς…θυμώνω ἐγώ μέ φίλους;;;;;;;; 😉 🙂

      • julie said

        Φίλε , θα σας τα πω άλλη στιγμή ………γιατί δυστυχώς είμαστε λίγοι , η κοινωνία η Ελληνική αγωνίζεται για αυτά που απέκτησε με ρουσφέτια και παραοικονομία , οι νέοι στα ναρκωτικά . Επαθα σοκ τι μπαίνει στο σταθμό Λιόσια ,…..αφού έχουν πάρει τη δόση τους , νέοι άνθρωποι ζωντανά πτώμα …γιατί θ΄αγωνιστούν ; για λευτεριά , για ισονομία , για την ακεραιότητα του Εθνους ; Οχι, για τη δόση τους .
        Ο αλλοδαπός να σηκώνει τη φωνή του στην Ελληνίδα και ο συνάδελφός της δίπλα να μην δίνει σημασία; και όταν του είπαμε να σκάσει ….μας είπε , γιατί είμαι ξένος ; Δεύτερη φορά σε δυο μέρες που αλλοδαπό είχε θράσος μεγάλο …θα δούμε , μάλλον σε λίγο θα οπλοφορούμε για να κυκλοφορήσουμε .Αυτός με τον νέο νόμο θα μας κυνηγάει για άνιση μεταχείριση , για ρατσισμό.Μπήκαν στην Αυλώνα στρατιώτες …αλβανός στο στράτευμα , αυτός υπηρετεί την Πατρίδα , ποια , ο Θεός να δίνει μέρες στο φίλο το Θανάση που του έχει αλλάξει τον αδόξαστο και δεν τον περνάει φυσική …γιατί φίλε , ο κόσμος είναι μικρός και όλοι είμαστε γνωστοί στην Ελλάδα .
        Και η κυρία που κάθισε κοντά μου ….δεν ξέρω γιατί …άρχισε να μου λέει ότι τα παιδιά της δεν θέλουν να φύγουν στο εξωτερικό γιατί έχουν μεγάλη περιουσία και πρέπει να μείνουν να τη διαχειριστούν ……..τι επάγγελμα κάνατε τι ρώτησα …….δημόσιοι και οι δυο. ‘Ήθελε να μου δείξει ότι είχε ……σύμπλεγμα κατωτερότητας ,που λέει και ένας φίλος , αναδεικνύουμε το τίποτε που είμαστε με υλικά αγαθά .
        Αλβανοί παντού και είναι άτιμη φάρα , ίσως χειρότεροι και από τα μεμέτια .
        Καληνύχτα …..γιατί έχω δουλίτσα αύριο .

      • Πετροβούβαλος said

        Kαληνύχτα Juliet!

      • GEODETIS said

        άστα αυτά Μαρία ή ¨φουρνελάκια¨ ή ¨Μπουμπουλίνα¨ ή ¨μπουμπουκάκι¨ ή όπως τέλος πάντων σε αποκαλούν οι διάφοροι στο σκάφος … εσύ είσαι η πέτρα του σκανδάλου …. εσύ κυρία μου προκάλεσες την ένταση ….

        Καπετάνισσα βάλε σε παρακαλώ τον ¨φουρνελάκια¨ ως Αξ/κό οπλισμού ….
        κάτσε να σου βάλω βίντεο εκπαίδευσης …….

      • ΜΑΡΙΑ said

        Εἶμαι θῦμα τῶν περιστάσεων,βρέ σύ…
        Οὔτε ἕνα ἀρματάκι μάχης δέν ἔχω βάλει σήμερα….μιά ἐκρηξοῦλα…κάτι τι,τέλος πάντων… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

      • GEODETIS said

        άντε προκαλούμε ο ένας τον άλλο για την καζούρα της παρέας …. αλλά αυτά δεν είναι τέτοια θέματα … περιμένω να μας τα πεις το δυνατό αναλυτικά Ιουλία …. αυτά που γράφεις θέλω να γνωρίζεις ότι δεν τα βλέπω ταχτικά, είτε διότι όπου κάθομαι με τους συμπολίτες μου σπάνια μας πλησιάζουν οι λάθρο, είτε διότι παίρνω ακόμη το αυτοκίνητό μου στις μετακινήσεις μου ….

        καλό βράδυ Ιουλία ……….

      • GEODETIS said

        για τα ναρκωτικά των νέων Ελλήνων θέλω να σου πω ότι γνωρίζω Ιουλία …. τους παρατηρώ και εγώ γύρω μου όταν είμαι μέσα σε ομάδες Ελλήνων ….. και αυτό με απογοητεύει ….. δυστυχώς η Ελληνική νεολαία είναι υπο ύπνωση …. να ξέρετε ότι η απελπισία που εκφράζω ενίοτε, περιγράφοντας στιγμές αποκάλυψις (στην κοινωνία μας) οφείλεται κυρίως στην απογοήτευσή μου απο μια μεγάλη μερίδα νέων …… να γνωρίζετε ότι τα παιδιά μας τα πήραν …… τα παιδιά τα χάσαμε ……

      • Πετροβούβαλος said

        Τίποτα δε χάσαμε ωρέ! Τα παιδιά θα ανατρέψουν τη σαπίλα…

      • GEODETIS said

        δεν μπορούν Πέτρο ….. βάλε να δεις την αγιοποίηση της Εθνικής μας γκόμενας ……. της Λιάνης ….στο ΣΚΑΙ …

      • Γιώργης said

        Οὔτε ἐμένα μ’ ἀρέσει, ἀλλὰ σὰν νὰ μοῦ φαίνεται ὅτι ἔχεις δίκιο (πάλι) Γεωδέτη.

      • καλη σου νυχτα Ιουλιετα
        καλο ξημερωμα

  2. Σουλιώτης said

    «…Ξαφνικά και εν χορώ, όλοι στη χώρα που ανθίζει η φαιδρά πορτοκαλέα, από την άκρα αριστερά έως την άκρα δεξιά, «είδαν» μαζική εξέγερση του Λαού της Τουρκίας και… τουρκική άνοιξη. Χωρίς μάλιστα να αναρωτηθούν το πώς και γιατί συντονίζονται τόσο εύκολα με τις ΗΠΑ, τους δορυφόρους, και τις μυστικές υπηρεσίες των….»

    Μα και ολη η υπολοιπη αραβικη ανοιξη, απο τις ΗΠΑ, τους δορυφορους τους και τις μυστικες υπηρεσιες υποκινουνταν.

    Ετσι οπως το λεει ο αρθρογραφος, ειναι σαν τα μμε στην υπολοιπη αραβικη ανοιξη ως τωρα να το παραδεχονταν οτι ηταν υποκινουμενη απο τις ΗΠΑ, και μονο τωρα δεν το παραδεχτηκαν…..
    Ο,τι λεγαν για την υπολοιπη αραβικη ανοιξη τα μμε ,τα ιδια λεν και τωρα. Το οτι η αραβικη ανοιξη ηταν υποκινουμενη απο τις ΗΠΑ, εμεις στο ιντερνετ το λεγαμε ,οχι τα μμε. Και εμεις τα ιδια λεμε και τωρα

    Ουτε εμεις αλαξαμε ,ουτε τα μμε.
    Που ειναι το περιεργο?

    • Σουλιώτης said

      Τα μμε, σε ολες τις αραβικες ανοιξεις, μαζικες εξεγερσεις των λαων εβλεπαν, κατα των κακων καθεστωτων. Οχι μονο τωρα.

    • Πετροβούβαλος said

      Το περίεργο φίλε Σουλιώτη, είναι πως ο Ερντογάν μέχρι πρόσφατα ήταν στο απυρόβλητο και πως οι κινήσεις του στον Αραβικό κόσμο έδειχναν να έχουν την «άνωθεν» έγκριση. Κι ακόμα πιό περίεργο είναι, πως η «Aραβική Άνοιξη», υποκινούμενη ούσα, είναι ισλαμιστικό κίνημα, το ίδιο όμως είναι και το κόμμα του Ερντογάν. Η τράπουλα ανακατεύεται με ταχύτατους ρυθμούς…

      • Σουλιώτης said

        Τηλεπαθεια…
        Για το οτι ο Ερντογαν ομως ηταν στο απυροβλυτο, δεν μου κανει καμια απολυτως εντυπωση. Θυμησου σε τι απυροβλυτο ηταν ο Κανταφι, μεχρι και εκεινη η φαλακρη αδερφη απο το Βελιγιο ηταν φωτογραφημενη μαζι του χαμογελαστη, και ολοι οι δυτικοι ηγετες, ειχαν παλιες φωτογραφιες με τον Κανταφι επισης χαμογελαστοι. Επισης και ο Μουμπαρακ και οι αλλοι.
        Ποσο μαλλον στην Τουρκια, ενας λογος παραπανω ναμην εντυπωσιαζομαστε, γιατι οι τουρκοι ειναι και πιο (χρησιμοι) ηλιθιοι απο τους υπολλοιπους.
        Τωρα αυτοι αν θελουν, τα μμε, θα βρουν εναν τροπο να το ονομασουν κι αυτο ανοιξη, κι ας μην εχει ολα τα κοινα στοιχεια που λεμε.
        Αφου τρελοι ειναι ετσι κι αλλιως και κωλοτουμπες και οτι θελουν μας λενε, εδω θα κολλησουν ?

      • Πετροβούβαλος said

        Ορθόν! Οι δυτικοί και οι Ισραηλινοί «τρώνε τα παιδιά τους». Το ζήτημα είναι αν μπορούν να ελέγξουν τις εξελίξεις, ή αν ανοίξαν το «κουτί της Πανδώρας».

      • Σουλιώτης said

        Οντως παντως υπαρχει μια αντιφατικοτητα, γιατι απο τη μια οι κινησεις του Ερντογαν εδειχναν να εχουν μια ανωθεν εγκριση, οπως λες,
        απο την αλλη ομως ειναι και ολοι αυτοι οι 10 λογοι που λεει ο στρατηγος.
        Ισως αυτοι που ειναι ανωθεν , να ηλπιζαν και να περιμεναν την «μετανοια» του παλαι ποτε αγαπημενου τους παιδιου, που εξεθρεψαν,
        και για αυτο ναι μεν την υποστηριζαν αλλα και την προειδοποιουσαν, μεχρι που καταλαβαν οτι ο Ερντογαν, ξεσταρατισε οριστικα, τι να πω..

      • Σουλιώτης said

        Αν παντως συνεχιστουν αυτες οι εξελιξεις, για μενα θα ειναι αποδειξη οτι η κατασταση ξεφυγε απο τον ελεγχο, γιατι αυτοι θεωρουσαν τον Ερντογαν δικο τους και ενας δικος τους , τους τη εφερε

      • Πετροβούβαλος said

        Και για να συνεχίσω από εκεί που σταμάτησες, αν ο Ερντογάν στριμωχτεί, η πλειοψηφία των τούρκων ισλαμιστών πως θα αντιδράσει; Μιλάμε για χώρα εξοπλισμένη μέχρι τα δόντια και με πολύπλοκα γεωστρατηγικά συμφέροντα… όχι ακριβώς Λιβύη…

      • Σουλιώτης said

        Εννοεις, ο Ερντογαν μαζι με τους ισλαμιστες πως θα αντιδρασουν? Γιατι αυτοι μαζι ειναι.
        Ισως να κανουν καμια παλικαρια στο Αιγαιο, για να συσπηρωσουν το λαο. Σε τετοιες περιπτωσεις οι πολεμοι ευνοουν την κυβερνηση.
        Αν και εκει ο ενας στριμωχνει τον αλλο, ισλαμιστες και κεμαλιστες, τελος παντων.
        Και για το μετα, ας μην βαλουμε τωρα κανενα βιντεο, και μας πουν θρησκοληπτους, γιατι τα βαλαμε εκκατομυρια φορες τα προηγουμενα χρονια….

      • Πετροβούβαλος said

        Παληκαριά στο Αιγαίο χωρίς την έγκριση των ΗΠΑ = αυτοκτονία! Δεν νομίζω πως οι ΗΠΑ θα εκγρίνουν κάτι τέτοιο αυτή τη στιγμή, εκτός αν μιλάμε για κάποιο «επικοινωνιακό» θερμό επεισόδιο. Σε αυτό διαφωνώ με τον κ.Βιτάλη.

      • Σουλιώτης said

        Ναι ομως, τα γουικλικς πως τα λενε ρε εκεινα, δεν ελεγαν οτι ο Ερντογαν ειναι παραφρονας ?
        Το μηνυμα αυτου του γοικλικς, ειναι απο εναν παραφρονα ολα ειναι πιθανα, στο αιγαιο στην συρια, η οτιδηποτε αλλο!

      • Πετροβούβαλος said

        Ίδωμεν! Προς το παρόν ο Ερντογάν αντιδρά σαν ενεργούμενο που δεν γνωρίζει ποιός τον «κουνάει»…

  3. Καλλιόπη Χριστίνα said

    http://kostasxan.blogspot.gr/2013/06/blog-post_9698.html

    • Πετροβούβαλος said

      Ναι μεν αλλά… Μία υποκινούμενη διαμαρτυρία, γιγαντώνεται βασιζόμενη σε διεθνή επικοινωνιακή υποστήριξη που προβάλει ορθά επιχειρήματα. Το ίδιο συνέβη και στη Λιβύη, την Αίγυπτο κλπ.

    • Πετροβούβαλος said

      Έστειλα και το δικό μας link…

      • Καλλιόπη Χριστίνα said

        Ὑποθέτω ἐννοεῖς ὅτι τὸ ἔστειλες στὸν Κῶστα…

        Ὁ Βιτάλης δὲν εἶναι πρώην πασόκι ;

      • Πετροβούβαλος said

        Το άφησα ως σχόλιο, περιμένει έγκριση.

        Ο Βιτάλης είναι πρώην αριστερός, ΠΟΛΑΝ, και συνδικαλιστής των αγροτικών. Για πασόκ δεν έχω ακούσει.

        Βιογραφικό του από το ΠΑΜΕΤ: http://www.pamet.gr/proedros.php

      • ΜΑΡΙΑ said

        Τί ἔγινε Πετροβούβαλε,βάζουμε καί ἄρθρα προέδρων κομματικῶν σχηματισμῶν, τώρα στό καράβι;;;;;;
        Γιααααά νά ξεσκονίσω τά κιτάπια μου… ἔχω κάτι καλά!!!

      • Πετροβούβαλος said

        Eλεύθερα αρκεί να μην είναι κομματικά άρθρα!

        Καλησπέρα Μαρία μας!

      • ΜΑΡΙΑ said

        ….σπέραααα.. 🙂

        Ἔχω ἐνστάσεις…

      • Πετροβούβαλος said

        Παρακαλώ!

      • ΜΑΡΙΑ said

        Στό κατά πόσον πρέπει νά προβάλλουμε προέδρους κομμάτων,ἀσχέτως τοῦ προσανατολισμοῦ τῆς ἀρθρογραφίας τους.
        Τό θεωρῶ ἔμμεση προβολή καί διαφήμιση.

      • Πετροβούβαλος said

        Eίναι κομματικός σχηματισμός μεν, αλλά δεν κατέβηκε στις εκλογές και εξ όσων γνωρίζω ούτε πρόκειται να κατέβει, άρα δεν έχει να κερδίσει κάτι από αυτό.

        Πέραν αυτού όμως, έχουμε λαλήσει στις «αναλύσεις» ανοήτων (ανάμεσά τους και φίλων του κ.Βιτάλη) και νομίζω πως καλό είναι να προβάλουμε και σοβαρές απόψεις.

      • ΜΑΡΙΑ said

        Στό πρῶτο μέρος τῆς δεύτερης παραγράφου,συμφωνῶ.
        Κατά τά λοιπά,ἐσύ ἔχεις τό μαχαίρι καί τό καρποῦζι….
        Ἐγώ, ἁπλῶς σχολιάζω!!!

      • Πετροβούβαλος said

        Και κρίνεις και πολύ καλά κάνεις!

        Αλλά σχετικά με το μαχαίρι και το καρπούζι διαφωνώ: Άλλος (άλλη) κάνει κουμάντο… 😎

      • ΜΑΡΙΑ said

        Καλααααααά…. :mrgreen:

        Ποῦ τὄχω βάλει ἐκεῖνο τό κουτί….τῶν πρώτων βοηθειῶν…μά ποῦ τὄχω βάλει…!!!!!!!!!!

      • Πετροβούβαλος said

  4. Σουλιώτης said

    Βεβαια το περιεργο ειναι οτι σε ολες τις υπολοιπες ανοιξεις, αυτοι που ξεσηκονονταν ηταν οι ισλαμοφασιστες,
    ενω στην περιπτωση της Τουρκιας, ο ισλαμοφασιστας ειναι ο ιδιος ο Ερντογαν, και οι ξεσηκωμενοι ισως φιλοκεμαλικοι δηλαδη και αθεοι

  5. ΒΡΑΧΟΣ said

    Kαλησπέρα.
    Θα τα γράψω μια φορά και δεν θα τα ξαναγράψω.
    Το καλύτερο σπαθί , ανέκαθεν, η Έλλάδα ήταν.
    Αυτό βέβαια δεν αλλάζει με μερικές πιστωτικές κάρτες ή με μερικά δελτία ενημερώσεων τραπεζών και άλλων ευαγών ιδρυμάτων…»Αυτά» είναι για τα ανήλικα…
    Είναι διαφορετικής τάξης μεγέθους «πρόβλημα» για πολλούς.
    Ότι η Τουρκιά θα διαλυθεί είναι δεδομένο, όσο δεδομένο είναι η ανατολή του Ήλιου αύριο.
    Δεν στηρίζομαι βέβαια σε καμιά πηγή και καμία ανάλυση, κανενός.
    Δεν χρειάζεται, δεν μου χρειάζεται.
    Είναι νομοτέλεια.
    Σκληρή μεν για μερικά γιουσουφάκια ή αφελείς, αλλά νομοτέλεια.
    Είπα να μην γράψω γιατί διαβάζουν κι εχθροί και οι προειδοποιήσεις δεν κάνουν καλό, αλλά τσαντίστηκα, όχι με τον κ.Βιτάλη.
    Τσαντίστηκα γιατί είμαι μύωπας και οι ανοικτομάτηδες κάνουν αναλύσεις τυφλών, στην καλή περίπτωση και πληρωμένων δούλων στην κακή περίπτωση.
    «Αναγκαστικά» θα διαλυθεί η Τουρκία, «αναγκαστικά», πρέπει το σπαθί να είναι υπό σχετικό έλεγχο…
    Δεν χρειάζεται να μας μπλέξει κανείς στην διαδικασία.
    Είμαστε μπλεγμένοι στην διαδικασία, πολύ πριν εμφανιστούν τα μόγγολα στην Μικρά Ασία, πολύ πριν, πάρα πολύ πριν και όσοι δεν το ξέρουν ή κάνουν πως δεν το ξέρουν, έχουν την ειλικρινή μου κατανόηση.Η Τουρκιά είναι παράμετρος εξίσωσης, μία από τις παραμέτρους, ούτε καν από τις βασικές.
    Όλο αυτό το πραγματάκι στην Μεσόγειο, έχει σκοπό και διάρκεια.Βρισκόμαστε στα προεόρτια, το πραγματάκι έχει ουρά.
    Ακόμα δεν εχετε δει τίποτα, δεν είναι προειδοποίηση, μου το΄πε το στομάχι μου κανά δυό δεκαετίες πίσω, όταν ήμανε μικρός και ανόητος, περισσότερο από ότι είμαι τώρα.
    «Δυστυχώς» δεν θα γράψω, γιατί δυστυχία είναι άλλο πράγμα,όχι η πραγματικότητα, δυστυχία είναι η άρνησή της.
    Πολλοί είναι οι στόχοι και η Τουρκιά είναι.
    Καλώς είναι…
    Χρειάζονται ανακατατάξεις Ισχύος.
    Ας πρόσεχαν…Οδηγήθηκαν εκεί που οδηγήθηκαν, γιατί μέχρι εκεί φτάνουν και μέχρι εκεί έπρεπε να οδηγηθούν και να φτάσουν.
    Υπάρχει σειρά και τελίτσες…
    Ενώστε τις τελίτσες…
    Θα το γράψω και δεν θα το ξαναγράψω, το υπόσχομαι.
    Όταν «κάτι» δημιουργεί ανισορροπία σε θέση του χάρτη, δεν αλλάζει ο χάρτης.
    Αυτό διαγράφεται.
    Και δεν μιλάω για την Τουρκιά…
    Πιο πολλά δεν μπορώ να γράψω, να με συγχωρέσετε, δεν μπορώ.
    Καλή υπομονή.

  6. Σουλιώτης said

    Επισης, ενα σχολιο, για οσους λενε οτι δηθεν χαιρομαστε με κατι τετοια, και οτι ειμαστε κατα της Ειρήνης.
    Για αυτους που λενε οτι το παν και το πρωταρχικο ειναι η Ερηνη.

    ΔΕΝ ειναι η Ερηνη το πρωταρχικο, αλλα η Ελευθερια.
    Μπορει να εχεις ειρηνη, αλλα να εισαι σκλαβος. Και τωρα η Ελλαδα ειρηνη εχει, αλλα ειμαστε ολοι σκλαβοι.
    Πρεπει λοιπον ειμαστε χαρουμενοι….. με αυτο ?
    Και στην τουρκοκρατια, ειρηνη ειχαμε ,αλλα ειχαμε την μεγαλυτερη σκλαβια.

    Οταν καποιος ερχεται και σου ζηταει γη και υδωρ, δεν θα του πεις ελα παρτα ολα, μονο να μην χαθει η ειρηνη
    και ετσι υπο την απειλη να μας χαρακτηρισουν πολεμοχαρεις, να μην πολεμαμε ποτε για το δικιο μας και να τα χαριζουμε ολα, τη γη μας τα παιδια μας, τις κορες μας…

    Ελευθερια ή θανατος ελεγαν οι προγονοι μας. Οχι, ειρηνη(με καθε τιμημα) ή θανατος.

    Ο πολεμος σε αυτες τις περιπτωσεις ειναι αρετη, και οχι αξιομεπτο.
    Αν ειναι με εναν πολεμο να αποκτησουμε την ελευθερια και την αξιοπρεπεια μας, που τωρα δεν εχουμε, τοτε να γινει πολεμος.
    Εγω χαρουμενος και ευτυχησμενος, δεν δηλωνω, οσο ειμαι σκλαβος.

    Αλωστε αυτες τις απειλες περι πολεμοχαρων, μονο σε εμας τις λενε, αυτοι στις χωρες τους το αντιθετο κανουν.

    • Πετροβούβαλος said

      Αααααυτό!

      Προσυπογράφω…

    • Γιώργης said

      «Ελευθερια ή θανατος ελεγαν οι προγονοι μας. Οχι, ειρηνη(με καθε τιμημα) ή θανατος.

      Ο πολεμος σε αυτες τις περιπτωσεις ειναι αρετη, και οχι αξιομεπτο.
      Αν ειναι με εναν πολεμο να αποκτησουμε την ελευθερια και την αξιοπρεπεια μας, που τωρα δεν εχουμε, τοτε να γινει πολεμος.
      Εγω χαρουμενος και ευτυχησμενος, δεν δηλωνω, οσο ειμαι σκλαβος.

      Αλωστε αυτες τις απειλες περι πολεμοχαρων, μονο σε εμας τις λενε, αυτοι στις χωρες τους το αντιθετο κανουν.»

      Δὲν θὰ μποροῦσα νά τὸ θέσω καλύτερα, Σουλιώτη!
      Καλησπέρα σας.

      • Πετροβούβαλος said

        Επίσης θα αποκτήσουμε και κάποιο βαθμό ομοψυχίας, τον οποίο εύχομαι να μπορέσουμε να διατηρήσουμε, όσοι επιζήσουμε τέλος πάντων….

        Καλησπέρα Γιώργη!

      • Γιώργης said

        Πολύ σωστὰ! Καὶ ὄχι ἁπλῶς «κάποιον»… ἀλλὰ μέγιστον βαθμό ὀμοψυχίας.
        Γι αύτὸ ἄλλωστε δὲν μᾶς ἀφήνουν νά μονοιάσουμε… διὀτι τὸτε θά χάσουν καὶ τὴν μάχη καὶ τὸν πόλεμο.
        Μὲ καὶ χωρὶς είσαγωγικὰ.

      • Πετροβούβαλος said

        Ααααυτό!

      • Σουλιώτης said

        Καποιο βαθμο ομοψυχιας και ομονοιας.
        Το οτι εχουμε ομονοια δε σημαινει οτι δεν μπορουμε διαφωνουμε. Μπορει να διαφωνουμε, αλλα να ομονοουμε.
        Αλλο συμφωνω και αλλο ομονοω.
        Το προβλημα μας τωρα δεν ειναι απλως οτι διαφωνουμε, αλλα οτι επιπλεον ειμαστε και διχασμενοι.

        Πχ τα μνημονιακα κομματα, διαφωνουν μεταξυ τους στις ιδεες, αλλα ομονομουν και συμμαχουν σε καποια πολιτικη.
        Ενω τα… αντιμνημονιακα κομματα μπορει να συμφωνουν σε πολλα, αλλα ειναι διχασμενα.

        Κατα τη γνωμη μου η ομονοια θα ερθει μεσα απο την μετανοια.

        Καλησοερα Γιωργη

      • Γιώργης said

        Οἱ συνεχεῖς καὶ ἔντονες διαφωνίες ἀργὰ ἤ γρήγορα φέρνουν διχασμό. Καί συνεπῶς, ἐξουδετέρωσι στὴν καλύτερη καὶ σκλαβιὰ στὴν χειρότερη περίπτωσι…. Ἐμεῖς βέβαια βρισκόμαστε στήν χειρότερη.

      • Γιώργης said

        Καλησπέρα Σουλιώτη…!

      • Σουλιώτης said

        Πολυ σωστο! Και οι κακεντρεχεις θα προσθετα

      • Γιώργης said

        Φυσικὰ.
        Χώρια πού ἔτσι μειώνονται καὶ τὰ ἀντανακλαστικὰ ὅλων. Ἁπάντων, λαοῦ καὶ Κράτους.

    • Γιώργος ξενιτεμένος said

      +1000000 Σουλιώτη «έγραψες».
      Το ’21 είχαμε «Ελευθερία ή Θάνατος».

      Παραφράζοντας τον Θουκυδίδη:
      «Ησυχία ή Ελευθερία»… Και τα δυο δεν γίνεται.

      Καλή μας λευτεριά.

      • Σουλιώτης said

        Αναγκαστηκα να το γραψω γιατι το ακουσα καπου κι αυτο τελευταια. Να μας κατηγορουν οτι ειμαστε κατα της ειρηνης.

        Σχετικα περιπου, με αυτο που λες υπαρχει μια σκηνη στην ταινια braveheart. στην αρχη.

        Οπου ο πρωταγωνιστης Γουαλας ζηταει την κοπελα του απο τον πατερα της, και εκεινος του λεει
        Δεν εισαι ετοιμος.
        Ποτε θα ειμαι ετοιμος? Ρωταει ο Γουαλας.
        Οταν αποδειξεις οτι αγαπας την ειρηνη , του απανταει ο μελλοντικος πεθερος του.
        Μα δεν το απεδειξα ? ξαναρωταει απορημενα ο Γουαλας που δεν καταλαβαινει το νοημα , αφου ο ιδιος ως τωρα ζει ειρηνικα , ενω ο πεθερος του πολεμαει ανταρτικα με τους κατακτητες.
        Οχι, του απανταει ο αλλος φευγοντας με το αλογο του για να πολεμησει…

        Εννοει δηλαδη οτι για να αποδειξει οτι αγαπαει την ειρηνη, πρεπει να πολεμησει. Πολεμωντας αποδεικνυεις οτι αγαπας την ειρηνη, την πραγματικη ειρηνη και την ελευθερια φυσικα
        Η συνεχεια της ταινιας ειναι γνωστη.

      • Σουλιώτης said

        Εδω ειναι η σκηνη που λεω, μεταξυ 3 30 και 4 33 περιπου

        http://watch32.com/movies-online/braveheart-789/episode-3.html

      • Γιώργος ξενιτεμένος said

        Υπέροχο! Σ’ ευχαριστώ!
        Καλό βράδυ σε όλη την παρέα.
        Γ

      • καλη σου νυχτα Γιωργο

      • Σουλιώτης said

        Εγω ευχαριστω Γιωργο ξενιτεμενε. Καλο σου βραδυ και καλο βραδυ δε ολους

    • Σωστος ο Σουλιωτης,,,λέξη προς λέξη.

    • Σουλιώτης said

      *Και στην τουρκοκρατια, ειρηνη ειχαμε, να μην ξεσηκονομασταν τοτε, αφου σημασια εχει η «ειρηνη» κι ας ειναι υπο σκλαβια και οχι η ελευθερια…

  7. GEODETIS said

    η αυτοσχέδια μάσκα έχει ένα ενδιαφέρον …….

  8. Καλλιόπη Χριστίνα said

    » Ακόμη και το ακροδεξιό βουλγάρικης ιδιοκτησίας γνωστό ιντερνετικό κανάλι, υποτιθέμενης «πατριωτικής» πληροφόρησης, (σ.Π/Β μάλλον εννοεί το defencenet)»

    Ὑπάρχει κι ἄλλο βουργάρικης ἰδιοκτησίας blog ἐκτὸς τοῦ defence ;

    Σχετικὰ μὲ τὴν παραπληροφόρηση

    http://anemosantistasis.blogspot.gr/2013/06/defencenet.html

    Υ.Γ.

    Ἐξαιρετικῶς ἐνδιαφέροντα τὰ σχόλιά σας.

  9. panos135 said

    σε ερωτηση μου στον γνωστο στρατιωτικο αναλυτη Θ.Δρουγο πριν λιγο για το θεμα της Τουρκιας.

    » μια σκεψη που με βασανιζει εντονα ειναι η παρακατω και θελω βοηθεια .Με δεδομενο πως η CIA και η Mossad ουκ ολιγες εχουν βαλει «δακτυλο»σε «πορτοκαλι εξεγερσεις»και αλλων αποχροσεων κινηματα,ποσο πιθανο θα μπορουσε να ειναι η «εξεγερση» στην Τουρκια να εχει αντιστοιχο «δακτυλο»απο την FSB,μετα και την εχθρικη-πολεμικη σταση της Αγκυρας στο θεμα της Συριας,ωστε να προκληθει αποσταθεροποιηση της Τουρκιας και σχετικη αδυναμια πληρους υποστηριξης στα σχεδια της δυσης/Ισραηλ;Θα μπορουσε ο Πουτιν να πιεζει την Τουρκια με αυτον τον τροπο ωστε εμεσα να πιεζει και να χαλαει τα σχεδια των δυτικων;»

    η απαντηση του:
    Athanasios E. Drougos ΑΓΑΠΗΤΕ ΠΑΝΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΩ. Ο ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΚΡΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΡ, ΤΑ ΗΑΕ, ΚΑΙ Η ΣΑΟΥΔΙΚΗ ΑΡΑΒΙΑ. ΣΗΜΕΡΑ ΣΕ ΙΟΡΔΑΝΙΑ ΦΘΑΝΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ, ΑΡΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΔΥΣΚΟΛΑ…/ΣΙΓΟΥΡΑ ΞΕΝΗ ΔΥΝΑΜΗ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΤΗΣ ΚΑΤΑ ΕΡΝΤΟΓΚΑΝ. ΔΕΝ ΜΙΛΑΝΕ ΟΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΙ/ΤΙΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΕ ΑΝΑΤ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΑΡΑΒΙΚΟ ΚΟΣΜΟ ΤΙΣ ΕΖΗΣΑ. ΜΟΝΟ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΗΣΑΝ ΑΠΟ ΠΙΣΩ. ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥΣ ΗΠΑ-ΝΑΤΟ ΧΤΥΠΑΣ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ. ΤΟ ΚΑΤΑΡ ΚΑΙ Η ΣΑΟΥΔΙΚΗ ΑΡΑΒΙΑ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΜΑ. ΤΟ ΨΑΧΝΩ ΠΑΡΑΠΕΡΑ…

    κατ εμε εχει βαθος η τρυπα του λαγου και δεν ειναι οπως φαίνεται…

    • GEODETIS said

      το σκέφτηκα Πάνο με προβλημάτισε, λαμβάνοντας υπόψιν δε τα γεγονότα που έλαβαν χώρα με τα αεροσκάφη των πολιτικών αερογραμμών της Μόσχας, επάνω απο το FIR Τουρκίας …. ωστόσο έχω την γνώμη ότι το Μόσκοβο δεν έχει τέτοια ευρεία διείσδυση στον πληθυσμό της Τουρκίας ….. σε αντίθεση με τις Δυτικές δυνάμεις που έχουν ανοιχτές πόρτες …..

      πιστεύω ότι ο Ερντογάν θα έρθει με μένος έναντι των δυτικών ……

  10. Γιώργης said

    Κἰ εγὼ ρωτῶ :
    Ἀς μοῦ πῆ κάποιος τώρα…, ἔστω καὶ ἕναν λόγο που θὰ διαλυθῆ ἡ Τουρκία…

    • ΜΑΡΙΑ said

      Ἄν καταστεῖ ἄχρηστη, γιά τ’ ἀφεντικά της,π.χ.

      Δέν νομίζω ὅμως,ὅτι τώρα συμβαίνει κάτι τέτοιο.

    • γεια σου Γιωργη
      μπορει να φαίνεται απίθανο τώρα,,αλλα ,,αν ειναι προγραμματισμένο,,θα γινει,,
      παράδειγμα,,,
      η Γιουγκοσλαβια και η Πολονια,,,παρα το οτι ήταν στο Ανατολικο μέτωπο,,,στα εδάφη τους φιλοξενούσαν ΝΑΤΟΙΚΕΣ στρατιωτικές βασεις,,,επι Τιτο και Γιαρουζελσκι,,,πράγμα οξύμωρο και ανήκουστο για την εποχη,,,,πρώτες απελευθερώθηκαν απο τον σοβιετικό ζυγο,,επιπλεον αργοτερα η Γιουγκοσλαβια κατακερματίστηκε με εμφύλιο και αίμα,,το αγαπημένο παιδι του μπάρμπα Σαμ.

      • Γιώργης said

        Καλῶς τονε!
        Μήν ξεχνᾶς Γιῶργο ὅτι ἡ Γιουγκοσλαβία ἤταν μιὰ …ἀμφίδρομη καὶ βραδυφλεγής βόμβα, ὅντας μιὰ ὁμοσπονδία διαφορετικῶν ἐθνοτήτων καὶ θρησκειῶν. Τελικὰ βέβαια, δὲν ἀποδείχθηκε καὶ τὸσο ἀμφίδρομη.

      • εε ναι,,,έσφαξα και εγω την Πολωνια 😆

      • Γιώργης said

        Οκ… 🙂 ἀλλὰ ἡ Πολωνία δὲν διαλύθηκε. Καὶ τά κράτη τῆς ὁμοσπονδιακῆς Γιουγκοσλαβίας, ξανασκλ-…, ἀνεξαρτητοποιήθηκαν ἐννοῶ.

  11. Φαίη said

    Και εμείς που ‘παριστάνουμε’ τους πεθαμένους στις μεγάλες δυνάμεις, πάλι σε αναμένο μπαρούτι καθόμαστε.

Αφήστε απάντηση στον/στην panos135 Ακύρωση απάντησης