ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    ΕΛΕΝΗ ΚΟΥΤΜΑΝΗ στη Η οξεία κραυγή των αμνών
    Παναγιωτης σχοινεζος στη Συνταγματάρχης Δημήτρης Θεοτόκ…
    ΘΑΝΟΣ ΚΟΥΚ στη Gatestone Institute: Στην Ευρώ…
    PETSAGGOURAKIS στη Μελέτιος Μεταξάκης, ο μασώνος…
    Makis στη Η Ληστοκρατία στην Ελλάδα: « Φ…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Αλλη μία προδοσία στην Θράκη

Posted by Μέλια στο 1 Μαρτίου, 2013

Φωτογραφία από:www.katohika.gr

  Διαβάστε (ζητούμε συγνώμην που βάζουμε σε δοκιμασία το νευρικό σας σύστημα) απόσπασμα υπουργικής απόφασης για την αναβάθμιση (!) του θρησκευτικού εκπαιδευτικού συστήματος στην Θράκη!

Την ίδια ώρα που πολεμούν για την υποβάθμιση του μαθήματος των θρησκευτικών, που η Θράκη τουρκοποιείται, που Τούρκοι επιχειρηματίες αγοράζουν ελληνικές επιχειρήσεις και που άλλα πολλά συμβαίνουν σε βάρος της ορθοδοξίας αλλά και της ελληνικότητας τούτης της δύσμοιρης χώρας.

Κατά των διακρίσεων (υποτίθεται) όλη η ιστορία αλλά φυσικά υπέρ των διακρίσεων σε βάρος των Ελλήνων!

Γιατί αλλιώς πώς εξηγείται η λύσσα κατά της προσευχής στα σχολεία, κατά του εκκλησιασμού κ.τ.λ. ;

Πώς… ξεχνούν, όσοι κόπτονται για τη «νομιμότητα» και τα «ανθρώπινα δικαιώματα», ότι το Σύνταγμα (το οποίο ξεκινά με την επίκληση της Αγίας και Ομοουσίου και Αδιαιρέτου Τριάδος) θέτει ως βασικό σκοπό της εκπαίδευσης την ανάπτυξη της θρησκευτικής συνείδησης των Ελλήνων;

Και πώς θα μαζέψουν τους σύγχρονους γενίτσαρους που οι ίδιοι δημιουργούν;

Αλλά δεν θα μπορέσουν να τους μαζέψουν, γιατί όσοι σπέρνουν ανέμους θερίζουν θύελλες: Οι «μουσουλμανόπαιδες» της Θράκης (που ουσιαστικά είναι οι κατά παραγγελία -της Τουρκίας- Τούρκοι του αύριο. Άλλωστε έχουμε δει πολλούς στην τηλεόραση, να αυτοπροσδιορίζονται ως Τούρκοι και όχι μουσουλμάνοι μειονοτικοί) θα σφάξουν, πριν από όλους, τους ίδιους που τους επέτρεψαν να ανδρωθούν ως Τούρκοι, απολαμβάνοντας τα δικαιώματα του Έλληνα πολίτη (και κάτι παραπάνω) αλλά μη έχοντας τις υποχρεώσεις του!

Οταν θα βγουν τα…γιαταγάνια θα είναι πλέον αργά για όλους.

Ακόμη και για τους «προοδευτικούς» !

Ιδού τώρα η απόφαση του «Ελληνα» υπουργού (οι υπογραμμίσεις είναι δικές μας):

Μαρούσι, 27-02-2013

Αρ. Πρωτ. 27147/A3

«Συγκρότηση Επιτροπής για την αναβάθμιση του θρησκευτικού εκπαιδευτικού συστήματος της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης και την εφαρμογή του άρθρου 53 «Ιεροδιδάσκαλοι της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης και ενίσχυση της φοίτησης μουσουλμανοπαίδων στα δημόσια σχολεία της Θράκης» του ν.4115/2013 (ΦΕΚ 24/30-1-2013)».

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ

ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

Έχοντας υπόψη :

……………………………………………………………………………………………..

5. Την ανάγκη συλλογής και επεξεργασίας στοιχείων με σκοπό την αναβάθμιση του θρησκευτικού εκπαιδευτικού συστήματος της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης και την ενίσχυση της φοίτησης μουσουλμανοπαίδων στα δημόσια σχολεία της Θράκης.

Α π ο φ α σ ί ζ ο υ μ ε

Συγκροτούμε άμισθη επιτροπή η οποία θα συλλέξει και θα επεξεργαστεί στοιχεία που αφορούν στην αναβάθμιση του θρησκευτικού εκπαιδευτικού συστήματος της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης και την καλύτερη δυνατή και αποτελεσματική εφαρμογή των προβλέψεων του άρθρου 53 «Ιεροδιδάσκαλοι της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης και ενίσχυση της φοίτησης μουσουλμανοπαίδων στα δημόσια σχολεία της Θράκης» του ν.4115/2013 (ΦΕΚ 24/30-1-2013).

Σκοποί της Επιτροπής είναι:

α) να αποτυπώσει την υπάρχουσα κατάσταση και το κόστος του συστήματος θρησκευτικής εκπαίδευσης των θρησκευτικών ιερουργών του Ισλάμ σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης καθώς και του συστήματος επιμόρφωσής τους

β) να διατυπώσει προτάσεις προς την Πολιτεία για την αναβάθμιση αμφοτέρων

γ) να εκπονήσει πρόταση για νέο Ωρολόγιο Πρόγραμμα με ανανεωμένα περιεχόμενα σπουδών για το θρησκευτικό εκπαιδευτικό σύστημα των θρησκευτικών ιερουργών του Ισλάμ στη Θράκη

δ) να προτείνει ενδεδειγμένους τρόπους και διαδικασίες για την εκπόνηση μετάφρασης του Ιερού Κορανίου στην Ελληνική Γλώσσα ώστε να εκδοθούν σχετικά διδακτικά εγχειρίδια για τους μουσουλμάνους μαθητές της Θράκης της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

ε) να εκπονήσει πρόταση για το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών για την διδασκαλία του Ιερού Κορανίου στα σχολεία της Θράκης όπου φοιτούν μέλη της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης καθώς και τους τρόπους διασύνδεσής του με το μάθημα των Θρησκευτικών

στ) να εκπονήσει πρόταση για την έκδοση της Υπουργικής Απόφασης που προβλέπεται στην παράγραφο 1 του άρθρου 36 του Ν.3536/2007 όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 53 του Ν.4115/2013.

Η διατύπωση των προτάσεων καθώς και τυχόν αναγκαίων νομοθετικών παρεμβάσεων θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη θέματα κόστους και διαχείρισης του ανθρωπίνου δυναμικού υπό το πρίσμα των ειδικών δημοσιονομικών αναγκών της χώρας, αλλά και της θεμελιώδους υποχρέωσης της Πολιτείας να υποστηρίζει αποτελεσματικά κάθε δράση που αποσκοπεί στην προστασία των δικαιωμάτων της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης, στην προαγωγή των αρχών του αλληλοσεβασμού μεταξύ θρησκειών και της γνώσης βασικών στοιχείων της επικρατούσας θρησκείας, καθώς και στην διασφάλιση της πλήρους και επιτυχημένης ένταξης της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης στην ελληνική κοινωνία διατηρώντας, σε κάθε περίπτωση, τα ιδιαίτερα θρησκευτικά της χαρακτηριστικά.

………………………………………………………………………………………………

Η Επιτροπή για την αναβάθμιση του θρησκευτικού εκπαιδευτικού συστήματος της μουσoυλμανικής μειονότητας της Θράκης αποτελείται από τα ακόλουθα μέλη:

1. Χασάν Μπαντάουι, Επίκουρος Καθηγητής Μεσαιωνικής Ιστορίας του Αραβοϊσλαμικού Κόσμου στο Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης

2. Σαμπρί Μποσνάκ, Απόφοιτος Ισλαμικού Πανεπιστημίου Μεδίνας, Καθηγητής Ισλαμικής Θεολογίας και Διευθυντής Ιεροσπουδαστηρίου Κομοτηνής

3. Αλή Οσμάν, Διδάκτωρ Ισλαμικής Θεολογίας του Πανεπιστημίου Al Azhar

4. Γιασάρ Δαμάδογλου, Πτυχιούχος Ισλαμικού Πανεπιστημίου Μεδίνας με ειδίκευση στον Ιερό Ισλαμικό Νόμο, Κάτοχος Μεταπτυχιακού Τίτλου Ισλαμικών Σπουδών από το Πανεπιστήμιο Al Azhar, Διδάκτωρ Ισλαμικής Θεολογίας και Ισλαμικού Ιερού Νόμου του Πανεπιστημίου Al Azhar

5. Χαλήλ Τζιχάτ, Πτυχιούχος Ισλαμικού Πανεπιστημίου Μεδίνας με ειδίκευση στον Ιερό Ισλαμικό Νόμο, Κάτοχος Μεταπτυχιακού Τίτλου Σπουδών στο Ισλαμικό Ιερό Κήρυγμα και Διδάκτωρ Ισλαμικής Θεολογίας του Ισλαμικού Πανεπιστημίου της Μεδίνας.

6. Φαχρή Ραήμ, Πτυχιούχος Ισλαμικής Θεολογίας και Ισλαμικού Ιερού Νόμου του Πανεπιστημίου Al Azhar

7. Αγγελική Ζιάκα, Επίκουρος Καθηγήτρια Τμήματος Θεολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης με ειδίκευση στο Ισλάμ

Για την αποτελεσματική υποβοήθηση του έργου της Επιτροπής στον σκοπό α’ («να αποτυπώσει την υπάρχουσα κατάσταση και το κόστος του συστήματος θρησκευτικής εκπαίδευσης των θρησκευτικών ιερουργών του Ισλάμ σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης, καθώς και του συστήματος επιμόρφωσής τους») η Επιτροπή κατόπιν πρόσκλησης του Προέδρου της, διευρύνεται με τη συμμετοχή της κας Βασιλικής Κεραμίδα, ΠΕ01, Επιστημονικής Συνεργάτιδος του Γενικού Γραμματέα Θρησκευμάτων.

Για την αποτελεσματική υποβοήθηση του έργου της Επιτροπής……….η Επιτροπή κατόπιν πρόσκλησης του Προέδρου της, διευρύνεται με τη συμμετοχή του κ. Σταύρου Γιαγκάζογλου, Συμβούλου Α’ του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού.

………………………………………………………………………………………………

Η Επιτροπή θα συνεδριάζει στο κτήριο του Ιεροσπουδαστηρίου Κομοτηνής (Χαϊριγιέ) ή όπου αλλού κριθεί αναγκαίο από τον Πρόεδρο της Επιτροπής.

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΟΠΟΥΛΟΣ

Πηγή:τί και πώς

36 Σχόλια προς “Αλλη μία προδοσία στην Θράκη”

  1. juliet said

    Επτά Ισλαμιστές και μάλιστα με πτυχία αποφασίζουν για την Ελληνικότητα της Θράκης και για τη θρησκεία του Εθνους μας , η Θράκη είναι Εθνος Ελληνικό και όχι επαρχία της Τουρκίας ,μήπως το ξεχάσανε ;
    Οσο εργεί η ώρα , τόσο μεγαλύτερο κακό θα γίνει ………αλωνίζουν ανενόχλητοι υπό την αιγίδα ενός πατριδοκάπηλου συνασπισμού που μας κυβερνά.

  2. Φαίη said

    Περίμενε κανείς τίποτε άλλο;

    Δείτε σε ποιους ανέθεσε η βουλή την επεξεργασία, εξέταση και ψήφιση νομοσχεδίων της αρμοδιότητας του Παιδείας και Τουρισμού.

    Γιατί σε τέτοιους επικίνδυνους καιρούς, η Ελλάδα οφείλει να παρατάξει στις επάλξεις ότι καλλίτερο διαθέτει……

    ΙΔΟΥ Η ΑΦΡΟΚΡΕΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ..
    Μαρία Ρεπούση (άνευ λοιπών σχολίων)
    Τάσος Κουράκης , ο γνωστός και ως ποιητής του αιδοίου. Είναι ο τύπος που…..προχθές έτρεχε στο ΑΧΕΠΑ για να διαπιστώσει αν οι γιατροί φέρθηκαν σωστά κατά τη νοσηλεία του Σάββα Ξηρού. Λες και όλα τα προβλήματα της Ελληνικής κοινωνίας έχουν λυθεί.
    Γιώργος Πάντζας. Ναι ρε, ο Γιώργος ο Πάντζας λέμε! Ο γνωστός.
    Πύρρος Δήμας. Κάποιος του είπε οτι κάνει και για πολιτικός και αυτός το πίστεψε.
    Γιώργος Κυρίτσης. Σεναριογράφος της σειράς “Τα μυστικά της Εδέμ”. Μιλάμε αν δεν σε μορφώσει αυτός, τότε ποιός;
    Πέτρος Τατσόπουλος. Ο τηλεμαϊντανός, γνωστός και ως η “Ελένη Λουκά του Σύριζα”
    Αννα Καραμανλή. Ποιός δεν έχει χτυπηθεί στο πάτωμα από τα γέλια βλέποντάς την να προσπαθεί να διαβάσει γραμμένο κείμενο στην Αθλητική Κυριακή;
    Αντζελα Γκερέκου. Το αυτοκολλητάκι μου. Και ο Τόλης δώρο.
    Αρτέμης Ματθαιόπουλος. Βουλευτής της Χ.Α. ο οποίος υπήρξε μέλος μουσικού συγκροτήματος με γνωστότερο τραγούδι «Μίλα ελληνικά ή ψόφα»

    http://aienaristeyein.com/2013/02/24/%CE%B4%CE%B5%CE%AF%CF%84%CE%B5-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%AE-%CE%BC%CE%BF%CF%81%CF%86%CF%89%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%B8%CE%AD%CF%83/

    Διαρκής Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων ( ΔΙΑΡΚΕΙΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ )
    Επεξεργάζεται και εξετάζει ή ψηφίζει νομοσχέδια και προτάσεις νόμων αρμοδιότητας των Υπουργείων α) Παιδείας, Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, β) Τουρισμού και συζητά θέματα συναφή με την αρμοδιότητά της.

    Δεν έχει τελειωμό η κατρακύλα: δείτε εδώ και τα υπόλοιπα μπουμπούκια : http://www.hellenicparliament.gr/Koinovouleftikes-Epitropes/CommiteeDetailView?CommitteeId=75a12105-a637-4b49-9a8b-09819965ef49

  3. Φαίη said

    Από τους 7, οι τρεις είναι από το ισλαμικό πανεπιστήμιο της Μεδίνας της Σαουδικής Αραβίας.
    ΜΑΥΡΟ ΦΙΔΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΦΑΓΕ
    Οι δικοί «μας» τυφλωμένοι από την προοδευτική μούχλα που τους διακατέχει, αλλά και την πλήρη ασχετοσύνη (βλέπε επιτροπή μορφωτικών υποθέσεων) δεν γνωρίζουν τι εστί ισλαμική σχολή Μεδίνας και με τη μα@@#$ που τους δέρνει οδηγούν την Ελλάδα και τους Έλληνες στην κοπή του ξυραφιού..

    ΣΤΗ ΣΑΟΥΔΙΚΗ ΑΡΑΒΙΑ Η ΣΧΟΛΗ ΤΗΣ ΜΕΔΙΝΑΣ ΕΧΕΙ ΕΞΕΛΙΧΘΕΙ ΣΤΗΝ ΠΙΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΣΧΟΛΗ ΤΟΥ ΙΣΛΑΜΙΣΜΟΥ. Η ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΤΟΥ ΚΟΡΑΝΙΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΙΟ ΑΚΡΑΙΟ ΤΡΟΠΟ.
    ΔΕΙΤΕ ΣΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΒΙΝΤΕΟ ΤΙ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ, ΕΙΔΙΚΑ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΛΑΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΗΣ ΜΕΔΙΝΑΣ ΣΤΟ ΠΙΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΤΖΑΜΙ ΤΟΥ ΛΟΝΔΙΝΟΥ (ΠΟΥ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΜΕΤΡΙΟΠΑΘΕΣ).

    Αναφορά από μια αποστολή που μπήκε κρυφά στο κεντρικό και πιο γνωστό τζαμί του Λονδίνου που συστεγάζεται με το ισλαμικό πολιτιστικό κέντρο, ένα τζαμί που θεωρείται το πιο μετριοπαθές. To μότο τους είναι ότι προωθούν ανεκτικότητα και διαθρησκεία.

    Τι θα συμβεί σε αυτούς που παραβαίνουν τους ισλαμικούς νόμους, συμπεριλαμβανομένων και των μουσουλμάνων που αλλάζουν την πίστη τους;
    Tον σκοτώνουμε
    Τους μοιχούς;
    Λιθοβολισμός μέχρι θανάτου
    Και αυτός που δεν είναι παντρεμένος;
    Μαστίγωμα 100 φορές.
    Αν μια γυναίκα συμπεριφέρεται σαν άνδρας;
    Θάνατος. Ρίξιμο από ένα υψηλό σημείο.
    Μια μαθήτρια παρεμβαίνει και λέει ότι μετά το ρίξιμο πρέπει να λιθοβολούμε τους ομοφυλόφιλους.
    Μια άλλη αναφέρει ένα απόσπασμα από το κοράνι και φιλοσοφεί: “και μετά τους μειώσαμε από το χαμηλό σημείο στο χαμηλότερο”. Και παρατηρεί ότι αυτό κάνεις όταν τους ρίχνεις από ένα ψηλό σημείο σε ένα χαμηλότερο. 😯

    ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΕΔΩ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΜΟΥ ΜΕΣΑ
    Δεν σας λέω να πάτε να σκοτώσετε τώρα ανθρώπους λέει η δασκάλα. Πρέπει να υπάρχει μουσουλμάνος ηγέτης, να έχει ισχυροποιηθεί ο μουσουλμανικός στρατός και το ισλάμ να έχει επεκταθεί. H δασκάλα έχει διδαχθεί στο τζαμί της Μεδίνα στη Σαουδική Αραβία.

    Δεν είναι αρκετό να λατρεύουμε μόνο τον αλάχ λέει η δασκάλα. Πρέπει να μισούμε αυτά που μισεί και να αγαπάμε αυτά που αγαπά, ειδικά όταν ζούμε σε μια χώρα που δεν είναι μουσουλμανική. Βάζει μετά μια μαθήτρια να διαβάσει από το κοράνι: “Αληθώς είμαστε ελεύθεροι από εσάς και από όσα λατρεύεται που δεν έχουν σχέση με τον αλάχ. Σας έχουμε απαρνηθεί και έχει εμφανισθεί μεταξύ μας αιώνια έχθρα και μίσος, έως ότου και εσείς πιστέψετε μόνο στον αλάχ.” Η δασκάλα εξηγεί πως αυτό σημαίνει ότι οι μουσουλμάνοι πρέπει να διαχωρίζουν τους εαυτούς τους από τους άπιστους.

    Η μουσουλμάνα ρεπόρτερ ρωτά την δασκάλα πως μπορεί να εφαρμόσει αυτό που τους είπε πριν για το ότι πρέπει να αγαπάμε και να μισούμε αυτά που αγαπά και μισεί ο αλάχ. Η δασκάλα της λέει: “Δεν επιτρέπεται να είσαι πολύ καλός φίλος μαζί τους, να τους πεις τα μυστικά μας. Aφοσίωση έχουμε μόνο για τους μουσουλμάνους όχι για τους άπιστους.”

    Το βίντεο αναφέρει ότι οι διδαχές στο κεντρικό τζαμί του Λονδίνου βασίζονται σε μια σκληρή μετάφραση της σαουδαραβικής σχολής. Αυτό λοιπόν το τζαμί, έχει και ένα διαθρησκειακό τμήμα το οποίο επισκέπτονται παγκόσμιοι ηγέτες, πολιτικοί και χιλιάδες μαθητές της βρετανίας και εκπρόσωποι άλλων θρησκειών. Το τζαμί λέει ότι ο σκοπός αυτών των επισκέψεων είναι να προωθήσει κατανόηση και σεβασμό ανάμεσα στις κοινωνίες.

    Σε μια από αυτές τις επισκέψεις η μυστική κάμερα καταγράφει μια ομάδα μη μουσουλμάνων που επισκεύτηκε την περίφημη δασκάλα. Τους προωθεί το ισλάμ αλλά τους μιλάει ευγενικά για τις άλλες θρησκείες. “Το κοράνι ήρθε να επιβεβαιώσει την αλήθεια στις προγενέστερες γραφές” τους λέει. Με το που φεύγει όμως η ομάδα των μη μουσουλμάνων, ο τόνος της δασκάλας άλλαξε εντελώς. Τώρα λέει ότι οι διδαχές της Χριστιανοσύνης είναι πρόστυχες. “Δε νοιώθουμε ένα τίποτα όταν περνάμε από τις εκκλησίες τους; Δεν τις κοιτάμε με αηδία σκεπτόμενοι, τί κάνουν εκεί μέσα αυτοί οι άνθρωποι; Αυτά που λένε με τις γλώσσες τους είναι τόσο πρόστυχα και αηδιαστικά. Πραγματικά βδελύγματα.

    Ένας μουσουλμάνος δεν πρέπει να ανέχεται άλλες θρησκείες.
    “Ενας μουσουλμάνος” λέει η δασκάλα, “δεν πρέπει να είναι αδιάφορος και να λέει, εσύ πήγαινε στην εκκλησία, εγώ θα πάω στο τζαμί, ας μείνουμε όλοι μαζί σαν μια μεγάλη ευτυχισμένη οικογένεια και να είμαστε όλοι ενωμένοι ως ανθρωπότητα. Αυτό είναι ψέμμα, δεν λειτουργεί, αυτή η ιδέα είναι κάλπικη, μία φάρσα.

    • GEODETIS said

      δεν είναι ισλαμικό πανεπιστήμιο κυρία Φαίη αλλά προχωρημένο διδακτήριο ισλαμοφασισμού …… τζιχάτ και άλλα τέτοια ωραία …… τελικά ίσως δεν είναι κακή ιδέα να φάτε και καμιά φάπα …. οι γυναίκες δηλαδή …… ξέρω – γνωρίζω θα με χαρακτηρίσεται μισογύνη …….

      • Φαίη said

        Ισλαμικό πανεπιστήμιο το αποκαλούν κύριε Γεωδέτη, να τους χαλάσω το χατήρι;;

        Φάπες δώσε αβέρτα… όχι σε μένα όμως.. 🙂

      • GEODETIS said

        άσε τι λέω καλή μου ….. ποτέ δεν λέρωσα το χέρι μου ….. έχω Μάνα και αδελφή …… ….. είναι και φουσκωμένη περιμένω το δεύτερο ανίψι ……..

      • Φαίη said

        Να το χαίρεστε, να σας ζήσει και εύχομαι για το ανηψάκι σου και για όλα τα παιδάκια του κόσμου ένα καλλίτερο μέλλον.

      • GEODETIS said

        ναι ναι γνωρίζω είναι κορίτσι ………. και εάν είναι σαν την Αγγελικούλα …… άστα Χαράλαμπε ….. πού είναι τα χάπια μου και τέτοια ……

      • Φαίη said

        Έχω και εγώ δυο μικρούλια ανηψάκια Γεωδέτη. ΕΧΩ ΠΑΘΕΙ ΤΗΝ ΠΛΑΚΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ.

      • GEODETIS said

        ναι ναι εγώ απο πού είμαι απο το άλφα του κενταύρου ;;;;;;;; ότι θέλει με κάνει ….. με πάει απο την ανταρκτική στην αρκτική σε χρόνο dt …… γυναίκες σου λέω ……… δεν μπορώ ο μαύρος μου να πω ¨όχι¨ ……….. παλιοθήλυκα ………

      • GEODETIS said

        ανακαλώ …… και επανέρχομαι σσστη τάξη …….

  4. Πολλές «γραβᾶτες»…πἀρα πολλές…

  5. ΜΑΡΙΑ said

    Νά ὑποθέσω ὅτι ἐκπονεῖται ἀντίστοιχο πρόγραμμα, γιά τήν μελέτη καί διάδοση τῆς Ὁρθόδοξης Χριστιανικῆς Πίστης;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

  6. Πελασγός said

    Έχουν υπάρξει πολλά μικρά λαθάκια στη Θράκη που μαζεύτηκαν.
    Και η σούμα είναι σε βάρος μας.Δυστυχώς και οι Θρακιώτες κατά
    καιρούς παρασύρθηκαν σε λάθη μέσα από ένα κακό τοπικισμό.
    Τώρα κατα τη γνώμη μου μόνο το Δ΄Σ.Σ. μπορεί να σώσει τη Θράκη.
    Είτε με την σωστή και επίκαιρη παρουσία του στην ειρήνη έστω και τώρα
    είτε «κούφια η ώρα» με την αποτελεσματικότητα των όπλων του.

    Ένα από ατ πολλά που επιτρέψαμε δια λόγοςυ αβρότητας.
    Υπήρξαν από τη δεκαετία του 80 ακόμα λαθάκια.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: