ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    ΕΛΕΝΗ ΚΟΥΤΜΑΝΗ στη Η οξεία κραυγή των αμνών
    Παναγιωτης σχοινεζος στη Συνταγματάρχης Δημήτρης Θεοτόκ…
    ΘΑΝΟΣ ΚΟΥΚ στη Gatestone Institute: Στην Ευρώ…
    PETSAGGOURAKIS στη Μελέτιος Μεταξάκης, ο μασώνος…
    Makis στη Η Ληστοκρατία στην Ελλάδα: « Φ…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

O XΡΕΩΣΤΗΣ ΜΑΣ‏

Posted by Πετροβούβαλος στο 24 Ιανουαρίου, 2013

 από την Juliet 

.

                             Ο χρεώστης μας,  όταν έχη χρεία να δανεισθή, σκέφτεται πρώτα αν μπορή ναν τα λάβη χωρίς να κινδυνέψη ναν τα επιστρέψη. Σαν εύρη τον τρόπο,  η τουλάχιστον την ελπίδα της ασφαλείας  του, πηαίνει και γυρεύει το δάνειον,  παρασταίνοντας αναντίρρητην την φερεγγυότητά του,  και ακολούθως  ασφαλές το πίστωμα του δανειστή του.  Αν ο δανειστής απατηθή και δώση τα χρήματά του   ο δανειζόμενος δεν του είναι διόλου ευγνώμων  δια το δώρον  τούτο, θέλει όμως χαιρετά  στον δρόμον τον δανειστήν του,  επειδή,  για όσο και αν νομίζεται ασφαλής εις τα σχέδιά του,  του μένει πάντα κάποιος φόβος.

                              Τους πρώτους καιρούς ημπορεί και να πληρώση το διάφορο των χρημάτων οπού έλαβε,  έπειτα όμως βρίσκει  ότι μπορεί να ελευθερωθή και από τούτο το βάρος,  ο δε δανειστής ήθελε  δειχθεί  πολύ αδιάκριτος ζητώντας ευθύς το διάφορο. Μόνον  έπειτα από χρόνους πολλούς ατόκους, υποφέρεται ο δανειστής να δώση τη seccatura   ταύτην εις τον χρεώστην του.

                              Ο χρεώστης  τότε του λέγει να έχη υπομονήν,  επειδή εκείνην τη στιγμή δεν έχει χρήματα, και υπόσχεται ναν τα πληρώση σε μιαν κάποια προθεσμία. Περασμένη η προθεσμία, και κάτι ακόμη περισσότερο, ο πιστωτής ζητεί πάλιν  τα χρήματά του, και ο χρεώστης,  δείχνοντας κάποια δυσαρέσκεια δια την επανειλημμένην ενόχλησην,  του διηγείται περιπέπειες,  δια τες οποίες δεν έχει χρήματα μήτε τώρα. Με τον ίδιον τούτον τρόπον,  από προθεσμία σε προθεσμία, σέρνει ακόμη τον δανειστήν του όσο  δύνεται,  αποτροπιαζόμενος τα φρικώδη δικαστήρια. Ερχεται όμως και το τέλος της υπομονής, και ο δανειστής προστρέχει τέλος πάντων εις την έτσι λεγόμενη δικαιοσύνη.

                               Ο χρεώστης τότε καταφεύγει  σε κανέναν Μπάμπη (δικαστικήν ‘Αρπυιαν),  και στηνεί κρισολογίαν εις τον δανειστήν  του. Αν  ημπορέση να διισχυρισθή ότι δεν τα έλαβε. . . . ότι τα επλήρωσε. . . ότι για κάποιο δίκηο δεν τα χρωστάει. . . .   θα ήναι τούτο ένα colpo da maestro,  αν ο Μπάμπης μπορέση να πιτύχη,  έστω και εις μικρό μέρος την εξυπνάδα τούτη στο δικαστικό ντσόγο ,  όλοι τότες οι χρεώστες θαν του γένουν πελάτες.  Αν πελάτης και Μπάμπης δεν μπορέσουνε να κατορθώσουνε τόσο,  μένουν τα βασανίσματα τα προσφερόμενα από μιάν ανήθικην και άτιμην διαδικασίαν. Τα δαψιλευόμενα τούτα δικαστικά βασανίσματα,  δεν είναι δυνατόν ναν τα καταλογίση κανείς εις ένα μικρό συγγραμματάκι,  ούτε που είναι πάντα τα ίδια σε κάθε δίκη.

                                Χάριν των βασανισμάτων  η δίκη τότε διαιωνίζεται. Ο δανειστής ως επί το πλείστον δουλειάζει. Δεν θέλει ν’αφήση την κρισολογία κληρονομιά στα παιδιά του,  αφήνοντάς του ίσως το μισό  για ναν του δώση το άλλο μισό από λίγο τη φορά σε δόσεις άτοκες.

                               Αν ο χρεώστης ελπίζη με την εξακολούθησην των βασανισμάτων  να δουλειάση τελείως τον δανειστήν του,  ώστε  τούτος ν απαρατήση ολοκλήρως   την κρισολογίαν,  και να μην του δώσει  τίποτε,  δεν δέχεται την  πρόταση,  κ’εξακολουθάει τα βασανίσματα.  Αν όμως φοβούμενος την έκβαση της δίκης δεχθή, και    υποχρεωθή υπό όρους  βαρείς να πληρώση   το λίγο εκείνο με τον οποίον αδικεί τον δανειστήν του,  από λίγο- σε – λίγο ,  με μεγάλες προθεσμίες  άτοκες. . . εξακολουθεί  ακόμη ναν τόνε χαιρετάη ,  μα με λιγώτερην υπόκλιση,  επειδή τότε τόνε φοβάται σε λιγώτερο ποσόν.  Όταν   όμως του πληρώση τα όλα εκείνα λίγα υπόλοιπα,  τότε του σηκώνει τον χαιρετισμόν,  δεν του μιλεί πλέον,  και τον κάνει εχθρόν του,  επειδή,  φύσει αγνώμων,  δεν ψηφά   τα όσα του εχάρισε ο δανειστής του,  αλλά τα λοιπά  όσα τον υποχρέωσε να πληρώση,  ενώ αυτός είχε αποφασισμένο,  κ’εζούσε με την ελπίδα,  να μην πληρώση τίποτα!. . .

ΙΔΟΥ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ

ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΑΣΚΑΡΑΤΟΣ

 .

»Ο Ανδρέας Λασκαράτος,  δεν είναι ζωγράφος παθών,  είναι διώχτης προλήψεων,  δεν είναι δημιουργός,  είναι παρατηρητής,  δεν αποκαλύπτει το ωραίον,  ηθικολογεί. Δεν ανυψώνεται εις τους κυανούς κόσμους των ιδεών,  πατών στερεά το έδαφος  ,  αρέσκεται να κραυγάζει δ’ όσα λιμνάζοντα νερά,  δι’  όσα βορβορώδη στρώματα συναντά εις το δρόμο του,  είναι πολύ περισσότερον πολεμιστής  ή όσον είναι ποιητής. »

Κ.  ΠΑΛΑΜΑΣ

 .

4 Σχόλια προς “O XΡΕΩΣΤΗΣ ΜΑΣ‏”

  1. Πετροβούβαλος said

    Όπου «χρεωστής» βάλτε «γερμανός» και ιδού η μισή εικόνα!

  2. juliet said

    Τελικά ….τα γνωρίζαμε ….αν μελετούσαμε » τις γραφές»
    😉

  3. ΜΑΡΙΑ said

    «Πρωτόκολλο Εικοστό Πρώτο

    Επωφεληθήκαμε τη διαφθορά των διοικητών και την αμέλεια των κυβερνητών, για να εισπράξουμε ποσά διπλάσια, τριπλάσια και ακόμη μεγαλύτερα, δανείζοντας στις κυβερνήσεις των Χριστιανών χρήμα που δεν ήταν καθόλου αναγκαίο στο Κράτος.
    Θα καταργήσουμε επίσης όλα τα χρηματιστήρια, γιατί δεν επιτρέπουμε να κλονιστεί το γόητρο της δυνάμεώς μας με την αυξομείωση των τιμών των αξιών μας.»

    ΠΗΓΗ: http://www.pentapostagma.gr/2011/08/blog-post_5651.html#ixzz2ItXsPUNV

  4. Μέλια said

    Λαός και Λαοπλάνοι

    «Ας εξορίση επί ζωής των τους λαοπλάνους· αυτοί είναι άξιοι και μεγαλύτερης τιμωρίας, επειδή διαφθορείς και προδότες της Πατρίδος. Εις τον τόπον μας δεν υπάρχει παρά ένα μοναχό μεγάλο κόμμα, ή διά να ’πούμε καλύτερα, ένας μοναχός μεγάλος σωρός από ανθρώπους της κυβέρνησης, διηρημένος σε δύο στάσες, Κυβερνητικοί με επάγγελμα, Κυβερνητικοί δίχως επάγγελμα. Τα επαγγέλματα δεν φθάνουνε διά όλους, κ’ εκείνοι που μένουν απ’ όξον, γαυγίζουν εκείνους οπού είν’ από μέσα. Κι εσύ, δύστυχε Λαέ, δεν γνωρίζεις ούτε τις αληθινές σου χρείες…»

    Ανδρέας Λασκαράτος

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: