ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    ΘΑΝΟΣ ΚΟΥΚ στη Τα τζαμιά στην Κολωνία θα μετα…
    nikiphoros στη Τι δρομολογεί η ανασύσταση της…
    Πετροβούβαλος στη Το όνομα Ρούπελ σύμβολο αντίστ…
    Πετροβούβαλος στη Το όνομα Ρούπελ σύμβολο αντίστ…
    Δημοσθένης ο Μακεδών στη Το όνομα Ρούπελ σύμβολο αντίστ…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Τα σχολικά βιβλία που αποδομούν το Εθνος!

Posted by Πετροβούβαλος στο 29 Νοεμβρίου, 2012

αναδημοσίευση από το Citypress-gr

άρθρο του Κωσταντίνου Χολέβα

.

Το σωματείο «Ενωμένη Ρωμηοσύνη», που εδρεύει στη Θεσσαλονίκη, εξέδωσε ένα πολύ ενδιαφέρον βιβλίο του δασκάλου Δημήτρη Νατσιού, ο οποίος υπηρετεί σε Δημοτικό Σχολείο του Κιλκίς. Ο τίτλος του βιβλίου είναι εύγλωττος: «Τα Νεοταξικά βιβλία Γλώσσας του Δημοτικού Σχολείου και του Γυμνασίου». Ο συγγραφεύς σταχυολογεί απαράδεκτα κείμενα από τα σχολικά βιβλία που διδάσκονται σήμερα και τα οποία είχαν παραγγελθεί και εγκριθεί…
από τις κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ. Κείμενα τα οποία γκρεμίζουν την εθνική και θρησκευτική συνείδηση των παιδιών μας, καλλιεργούν το πρότυπο του απάτριδος καταναλωτή, απαξιώνουν ιδανικά και ήρωες και τελικά ενισχύουν την ήδη προϊούσα εθνική κατάθλιψη.

Ο Δημήτρης Νατσιός στον πρόλογό του εντοπίζει πολλά προβλήματα στο «νέο Ψηφιακό Δημοτικό Σχολείο», το οποίο δοκιμάστηκε πιλοτικά και είναι έτοιμο να εισβάλει σε όλη τη στοιχειώδη εκπαίδευση πανελληνίως. Τονίζει ότι το επτάωρο για παιδάκια έξι και επτά ετών είναι υπερβολικό και εξοντωτικό. Καταγγέλλει την πολυδιαφημισμένη «διαθεματική» προσέγγιση, διότι καλύπτει επιφανειακά και τσαπατσούλικα ένα θέμα (λίγο Ιστορία, λίγο Γεωγραφία, λίγο Καλλιτεχνικά) και δεν εμβαθύνει ούτε διαπαιδαγωγεί, και αμφιβάλλει σοβαρότατα για την προβαλλόμενη ανάγκη εισαγωγής των ηλεκτρονικών υπολογιστών από την α’ τάξη του Δημοτικού. Να μην καταντήσουμε το Δημοτικό ένα ίντερνετ καφέ, φωνάζει ο μάχιμος δάσκαλος. Δεν είναι αντίθετος με τη χρήση της πληροφορικής, αλλά εν μέτρω και στην κατάλληλη ηλικία. Παραπέμπει μάλιστα σε σχετική γνώμη του αείμνηστου Ελληνοαμερικανού γκουρού της πληροφορικής Μιχάλη Δερτούζου, ο οποίος τονίζει ότι η παρουσία και η προσωπικότητα του εκπαιδευτικού είναι πολύ σημαντικότερη από την πληροφορική. Θυμίζει δε ότι οι Αμερικανοί μαθητές, που χρησιμοποιούν από τα πρώτα βήματά τους υπολογιστές, είναι πολύ κατώτεροι σε διαγωνισμούς Φυσικής και Μαθηματικών από τους Ασιάτες μαθητές, οι οποίοι χρησιμοποιούν λιγότερο τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές για την απόκτηση γνώσεων.

Ο Νατσιός επιμένει σε μια Παιδεία η οποία θα διαπλάθει πρωτίστως χαρακτήρες. Υπενθυμίζει το άρθρο 16, παρ. 2 του Συντάγματος, το οποίο επιτάσσει να καλλιεργούν τα σχολεία μας την εθνική και θρησκευτική συνείδηση των Ελληνοπαίδων, και επαναλαμβάνει συχνά το όραμα του Πατροκοσμά, του Καποδίστρια, και του Διονυσίου Σολωμού: Μια παιδεία ελληνορθόδοξη για την προκοπή του λαού μας. Ο συγγραφεύς παρουσιάζει συγκεκριμένα κείμενα, τα οποία χλευάζουν τον Χριστό, τον Αγιο Βασίλειο, τον Μέγα Αλέξανδρο, τον Ι. Καποδίστρια, τον Θ. Κολοκοτρώνη και περιλαμβάνονται είτε στα βιβλία «Η Γλώσσα μου» των έξι τάξεων του δημοτικού είτε στα Ανθολόγια Νεοελληνικών Κειμένων του δημοτικού και του γυμνασίου. Και προχωρεί με κείμενα τα οποία γκρεμίζουν το πρότυπο της μητέρας, παρουσιάζουν τη γιαγιά να καπνίζει «μαύρο πούρο», διαφημίζουν τον ερωτισμό στην ηλικία των 12 ετών και αντικαθιστούν τους καταξιωμένους λογοτέχνες με συνταγές μαγειρικής και με νανούρισμα για… χταπόδια. Στα νέα σχολικά βιβλία το Πάσχα παρουσιάζεται σαν μία ευκαιρία γαστριμαργίας, η περιφορά του Επιταφίου γίνεται «πώς πήγαμε βόλτα τον Επιτάφιο», η σχολική εορτή της 25ης Μαρτίου προβάλλεται σαν μια ευκαιρία… κοπάνας και απώλειας μαθημάτων και η 28η Οκτωβρίου είναι η ημέρα κατά την οποία οι Ελληνες κρύφτηκαν για να μην πολεμήσουν! Τα Χριστούγεννα συνδέονται με μια μάγισσα, η οποία βρίζει τα παιδιά επειδή της λένε τα κάλαντα, καθώς και με την παρασκευή μαγικού γλυκού. Η μαγεία και η παραθρησκεία αντικαθιστούν την ορθόδοξη χριστιανική κληρονομιά μας.

Ντροπή και κρίμα! Με τέτοια κείμενα ο εθνομηδενισμός, η πολυπολιτισμικότητα και ο ψευδοπροοδευτισμός έχουν αλώσει τα σχολικά βιβλία και προσπαθούν να ξεριζώσουν από την ψυχή των παιδιών μας τις διαχρονικές αξίες του Ελληνισμού. Οπως αποσύρθηκε το «συνωστισμένο» βιβλίο της Ιστορίας και αντικαταστάθηκε από άλλο, αξιοπρεπέστερο, είναι απαραίτητο να αναθεωρηθούν όλα τα προβληματικά εγχειρίδια του δημοτικού και του γυμνασίου.

δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα Δημοκρατία

Σελίδα Πηγής

9 Σχόλια προς “Τα σχολικά βιβλία που αποδομούν το Εθνος!”

  1. Φαίη said

    Εθνική Απονεύρωση

  2. Φαίη said

    ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ

  3. ΒΡΑΧΟΣ said

    Καλημέρα.
    Τα βιβλία είναι επιεικώς απαράδεκτα και η όποια συζήτηση επί αυτών θα πρέπει να γίνεται ΜΟΝΟ στην βάση της ολοκληρωτικής αλλαγής τους.
    Από το μηδέν…
    Κυριολεκτώ.
    Το χάλι δεν περιορίζεται στα βιβλία των Ελληνικών και της Ιστορίας ή των Θρησκευτικών αλλά συνεχίζεται και στα λεγόμενα πρακτικά μαθήματα.
    Μετά από χρόνια εμπειρίας στο διάβασμα των παιδιών, κοντεύω να ξεχάσω ότι λίγα έμαθα.
    Είναι, βέβαια, απολύτως φυσιολογικό και δεν πρέπει κανείς να πέφτει από τα σύννεφα.
    Υπάρχουν δύο εκδοχές.
    Η μία λέει ότι έπρεπε να εκσυγχρονιστούν με την εβροπαϊκη πρακτική( το τίποτα με μπόλικο καθόλου…) και τα δικά μας γραικυλάκια αντέγραψαν μέχρι τελείας βιβλία άλλων χωρών, ως καλές μαϊμούδες και ραγιάδες της Εσπερίας και η άλλη λέει ότι το σχέδιο περιλάμβάνει την πλήρη αποδόμηση του Εθνικού χαρακτήρα της Παιδείας, με κατάλληλη λείανση των γωνιών, για χάρη της, γνωστής, εκδιδομένης επί χρήμασι, «ειρήνης του ορθού» και της συνεργασίας των «λαών».
    Κατά την γνώμη μου, ισχύουν και τα δύο, σε συνδυασμό και συνεργασία.
    Οι «φορείς» των εκδοχών και της εφαρμογής τους, ανήκουν σε όλο το φάσμα της κομματικής χυδαιότητας και ραγιαδισμού και εθνομηδενιστικής αρλουμπολογίας.

    • Φαίη said

      Υπάρχει και η τρίτη εκδοχή, ειδικά με την εισαγωγή της αυτοματοποιημένης εκπαίδευσης.
      Η παραγωγή μη σκεπτόμενων ανθρώπων, ανθρώπων μηχανών, υποτακτικών πολιτών του κόσμου.
      Δεν χρειάζεται να ανακαλύψεις, δεν χρειάζεται να σκέφτεσαι. Την αλήθεια την έχουν βρει άλλοι πριν από σένα.
      Εσύ απλά θα μάθεις αυτά που θα σου δώσουμε εμείς για να είσαι χρήσιμος και παραγωγικός στην κοινωνία μας.

      • Φαίη said

        Ξέχασα, Καλημέρα.

      • ΒΡΑΧΟΣ said

        Είναι ο συνδυασμός Φαίη…
        Η εβρόπι όπως είναι δομημένη, ορκίζεται στον φεντεραλισμό, δηλαδή την παγκοσμιοποίηση, δηλαδή όλοι οι άνθρωποι είναι ίδιοι…
        Αρκεί να δουλέυουν για μας,να παράγουν για μας, διαφορές δεν έχουν…
        Κρέατα με συγκεκριμένο DNA, κλωνοποιημένα για μαζική παραγωγή, χωρίς πολλά λειτουργικά εγκεφαλικά κύτταρα διαφοροποίησης από τον σωρό και φαντασίας.
        Φανταστείτε όλοι οι άνθρωποι να φτάσουν να γίνουν ίδιοι…Αφύσικο.
        Αυτό δεν είναι εφιάλτης, είναι Αποκάλυψη είς την νιοστή…
        Η διαφορά κάνει την διαφορά…

  4. Μιχαήλ said

    Εἰδήσεις ἀκούσατε;
    Ἐφημερίδες διαβάσατε;
    Καλά, ούτε στό…ἴντερνετ «μπαίνετε»;

    Δέν εἴδατε τίς…μεγάλες διαδηλώσεις τῶν «δασκάλων» καί τῶν «ἐκπαιδευτικῶν», τίς ὀγκώδεις καί…ὀργισμένες διαμαρτυρίες τῶν συλλόγων «γονέων», κηδεμόνων καί λοιπῶν ταγῶν καί φρουρῶν τῆς…ραγιαδοσύνης γιά τά ἀπαράδεκτα τῶν σχολικῶν βιβλίων;
    Ἔ, σόρρυ, τῆς…τσεποσύνης ἤθελα νά πῶ…
    τς τς τς…
    ἄ, δέν σᾶς βρίσκω καθόλου ἐνημερωμένους…
    … μά καθόλου ἐνημερωμένους δέν σᾶς βρίσκω.

    υ.γ. τὄχω ξαναπεῖ νομίζω;
    δάσκαλοι καί ἐκπαιδευτικοί ὅλων τῶν βαθμίδων: ἕνα ἀπό τά πιό σάπια καί ἰδιοτελῆ συνάφια τῆς ζιβαγκο-δεξιᾶς πορτοκαλέας…ever.
    πουλάκια μου, τί σᾶς περιμένει…
    νά ξέρατε μόνο τί σᾶς περιμένει…
    κι’ ἐγώ θά κάθομαι σέ μιά ἄκρη καί θά βαράω τόν «σκοπό»…
    …no mercy.

  5. AΠΕΛΛΗΣ said

    Χαίρετε όλοι!

    Εύγε στο δάσκαλο Νατσιό που επιμένει να αγωνίζεται από το δικό του μετερίζι εναντίον του Νέου Χάους!
    Ποτέ δεν ήταν πολλοί οι αγωνιστές, μια μικρή μαγιά ήταν πάντα, αλλά ικανή να συμπαρασύρει, να διαφωτίζει και να συνεγείρει.
    Συγνώμη, αλλά είμαι εκ φύσεως αισιόδοξος άνθρωπος (όχι αιθεροβάμων)

  6. Μέλια said

    Τα βιβλία του Δημοτικού-Δημήτριος Νατσιός

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: