ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    ΚΡΙΤΩΝ στη Μήπως να παίξουμε τα ρέστα…
    Πετροβούβαλος στη Μήπως να παίξουμε τα ρέστα…
    ΚΡΙΤΩΝ στη Μήπως να παίξουμε τα ρέστα…
    Πετροβούβαλος στη Μήπως να παίξουμε τα ρέστα…
    ΚΡΙΤΩΝ στη Μήπως να παίξουμε τα ρέστα…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Είναι αντισυνταγματική η Χρυσή Αυγή;

Posted by Πετροβούβαλος στο 29 Νοεμβρίου, 2012

αναδημοσίευση από το ΡΕΣΑΛΤΟ

.

«Όταν έχεις απέναντί σου ένα αντισυνταγματικό κόμμα πρέπει να βρεις τρόπους να αντιμετωπίσεις το φαινόμενο αυτό».
Αυτά είπε ο μέγας δάσκαλος του Συνταγματικού Δικαίου Ευ. Βενιζέλος και συμπλήρωσε:
«Έχουμε να αντιμετωπίσουμε ένα οξύτατο φαινόμενο ρατσιστικής, φασιστικής, ξενοφοβικής βίας. Έχουμε στη Βουλή ένα αντισυνταγματικό, ναζιστικό, φιλοχουντικό, προκλητικό κόμμα»
Τι είναι τελικά συνταγματικό;

Εξαρτάται απο ποιά μεριά είσαι. Απο την μεριά του Βουλευτή ή απο την μεριά του λαού.

Οι πολιτικοί που έχουν στείλει στην ανεργία δυο εκατομμύρια ανέργους είναι συνταγματικά κατοχυρωμένοι;

Οι πολιτικοί που βάζουνε τεκμήριο στα παιδιά και την ιδια ώρα δίνουν επιδότηση 300 ευρώ στους κατόχους γαϊδουριών είναι συνταγματικά κατοχυρωμένοι;

Οι πολιτικοί που κόβουν επιδόματα και συντάξεις απο ανάπηρους είναι συνταγματικά κατοχυρωμένοι;

Οι πολιτικοί που πλασάρουν γενόσημα φάρμακα σε χρόνια πάσχοντες με σοβαρές παθήσεις είναι συνταγματικά κατοχυρωμένοι;

Οι πολιτικοί που βγάζουν στο δρόμο χιλιάδες άστεγους είναι συνταγματικά κατοχυρωμένοι;

Οι πολιτικοί που εξαναγκάζουν παιδιά να ζουν στην πείνα με αποτέλεσμα να λιποθυμούν είναι συνταγματικά κατοχυρωμένοι;

Οι πολιτικοί που ξεπουλούν τη δημόσια περιουσία είναι συνταγματικά κατοχυρωμένοι;

Αυτοί που »μάχονται» εναντίον της Χρυσής Αυγής είναι αυτοί που τους έδωσαν τη δυνατότητα και τη δύναμη να εισχωρήσουν στη Βουλή για να έχουν το άλλοθι της »Δημοκρατίας». 

Αυτοί που μιλάνε για την νομιμότητα της Χρυσής Αυγής το κάνουν για να κρύψουν τον δικό τους φασισμό. Τον φασισμό της ευημερίας των τραπεζών και της ελίτ, τον φασισμό που μας θέλει υποταγμένους σε συνθήκες και νόμους που εξυπηρετούν τους λίγους, τους εκλεκτούς.

Επομένως η όποια συζήτηση για την συνταγματικότητα της Χρυσής Αυγής είναι αστεία. Απλά επιχειρείται να στραφεί το ενδιαφέρον από τους ανθρώπους που εξαθλιώθηκαν εξαιτίας της φασιστικής πολιτικής, σε θέματα που δεν έχουν σχέση με τα πραγματικά προβλήματα.

95 Σχόλια προς “Είναι αντισυνταγματική η Χρυσή Αυγή;”

  1. Χάχαχαχ,ἡ ΧΑ «προσέλαβε» τόν μπέννυ,γιά νά ἔχῃ σίγουρο τό 20%+.
    Ρέ παρτάλια,γκρούεζες,πᾶρτε το χαμπάρι.Εἴτε μέ,εἴτε χωρίς την ΧΑ,εἴσαστε τελειωμένοι.

  2. mnimwn said

    Ας μου επιτραπεί να αρχίσω το σχόλιο μου με ένα ανέκδοτο. Κάποτε στο πηγάδι της πλατείας
    ενός χωριού που τροφοδοτούσε με νερό το χωριό έπεσε μέσα ένας γάιδαρος, έτρεξαν οι χωρικοί
    να τον βγάλουν γιατί από το πηγάδι έπιναν νερό, μετά από πολλές ώρες προσπάθεια αρχισαν να
    τον ανεβάζουν, τότε ο κουτός του χωριού φωναξε, γρήγορα βρε παιδιά στάζει η ουρά του στο πηγάδι. Από αυτήν την ιστορία βγήκε η φράση »σιγά μη στάξει η ουρά του γαιδάρου» η οποία είναι
    επίκαιρη σαν απάντηση στο ερώτημα του άρθρου. Ζούμε σε μία χώρα όπου η λέξης σύνταγμα
    έχει χάσει κάθε έννοια γιατί. Α πόσοι ενεργοί πολίτες [φηφοφόροι] γνωρίζουν τα άρθρα του συντάγματος , Β πόσοι από τους »πατέρες» του έθνους γνωρίζουν το σύνταγμα ώστε να νομοθετούν χωρίς να το παραβιάζουν, Γ πόσα συντάγματα έχουμε αλλάξει από το 1952, Δ υπάρχει
    ανάλογο φαινόμενο σε άλλη πολιτισμένη χώρα. Και τώρα στην ουσία του θέματος γιατί στο ερώτημα περί συνταγματικότητας δεν μπαίνουν και τα κόμματα τα οποία Α έχουν ως κυρίαρχο στόχο τους την δημιουργία της »διχτατορίας του προλεταριάτου» που δεν δέχονται να εφαρμόσουν
    τους νόμους περί ελέγχου των οικονομικών τους πόρων, Β τα κόμματα που δεν διασφαλίζουν την
    εδαφική ακεραιότητα και την ασφάλεια των πολιτών προτείνοντας με την πολιτική τους να είναι η
    χώρα ξέφραγο αμπέλι Γ είναι να γίνεται λόγος για αντισυνταγματική συμπεριφορά όταν με τον πλέον επίσημο τρόπο έχει αναγγελθεί η μείωσης των συνόρων, της εθνικής κυριαρχίας και των
    δικαιωμάτων των πολιτών,όπως με θρησκευτική ευλάβεια βλέπουμε να εφαρμόζονται;
    Τέλος αυτός που έβαλε φωτιά στο σπίτι σου δεν μπορεί να σου λέει μην πηδάς από το παράθυρο.

  3. ΒΡΑΧΟΣ said

    Συνταγματολόγος της π@@@σας, συνταγματολογεί γράφοντας και προτείνοντας π@@@σες…
    Κόμματα δεν είναι «αντισυνταγματικά», δεν νομίζω να υπάρχει τέτοιος όρος.
    Αντισυνταγματικές είναι αποφάσεις, συμφωνίες και νόμοι.
    Κόμματα είναι παράνομα ή όχι.»Εκτός Νόμου».
    Τελεία.

    Καταλαβαίνοντας μάλλον τις π@@@σες που εκστόμισε, τα μαζεύει…

    Ένα βήμα πίσω ο Ευ. Βενιζέλος για «Χρυσή Αυγή»…

    http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=191352&catID=77

    «Πίσω» φέρεται να κάνει ο Ευάγγελος Βενιζέλος, όσον αφορά στην πρωτοβουλία να τεθεί εκτός νόμου η «Χρυσή Αυγή». Ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ περιορίζει την πρωτοβουλία του σε άξονες, όπως στη διαμόρφωση κανόνων που θα αποβάλλει βουλευτές από την αίθουσα του Κοινοβουλίου, αλλά και τη
    σύνδεση της χρηματοδότησης των κομμάτων με την τήρηση των συνταγματικών κανόνων εκ μέρους τους. Ο Ευ. Βενιζέλος, μάλιστα, προτείνει και συζήτηση σε επίπεδο αρχηγών κομμάτων για το θέμα.

  4. Μιχαήλ said

    «Επομένως η όποια συζήτηση για την συνταγματικότητα της Χρυσής Αυγής είναι αστεία. »

    Ἀστεῖο είναι ὅλο τό ἄρθρο σου φίλε, ἀπό τήν στιγμή πού είναι…ξεκαρδιστικό τό καταληκτικό σου σχόλιο καί δέν ἀγγίζει τήν ούσία.

    Ἡ ὁποία «ΟΥΣΙΑ» λέει, ὅτι οἱ Pussy Riots ὡς καλά μοσαντένια πρακτοράκια, σέ ἀγαστή συνεργασία μέ λοιπά, πάλι…μοσαντένια πρακτοράκια ἐντός λαθρότσουρμου καί $ύριζα, θά χρησιμοποιηθοῦν σέ πρώτη…ζήτηση, γιά νά φέρουν καί νά ἐμπεδώσουν τό τόσο «ἀπαραίτητο» χάος καί τήν τόσο «ἐπιθυμητή» τρομοκράτηση τῶν ἤδη… κατατρομοκρατημένων ἑλλήνων…

    σέ πρώτη «ζήτηση»…
    …ἐάν καί ἐφόσον.

    ἔτσι μιλᾶνε στό χωριό μου φίλτατε…
    …ἤ, βγάζουν τό σκασμό καί δέν μιλᾶνε καθόλου.

    υ.γ. «ἐάν καί ἐφόσον»: καλό θέμα πρός ἀνάλυσιν καί…ἀνάρτησιν.
    κανένας…ἐθελοντής;

    • ΒΡΑΧΟΣ said

      Ήταν κάποτε ένας στρατηγός…
      Του΄φεραν μήνυμα οι στρατιώτες του ότι «έχουμε περικυκλωθεί.Τι κάνουμε;»
      «Επίθεση» είπε.
      Τρελλάθηκαν οι στρατιώτες, «τι λέτε στρατηγέ μου, είμαστε κυκλωμένοι από όλες τις κατευθύνσεις…»
      «Αυτό λέω κι εγώ…Επίθεση προς όλες τις κατευθύνσεις…»

      :mrgreen:

      • Μιχαήλ said

        μή μοῦ κάνεις βραχέϊκα ἀστειάκια…
        τό «ἐθελοντής» πήγαινε σέ σένα. 😎

      • ΒΡΑΧΟΣ said

        Το ξέρω…
        Γι΄αυτό έκανα αστειάκι…
        Ο Καπετάνιος ζητάει εθελοντές, δεν γίνεται εθελοντής…
        Είμαστε περικυκλωμένοι…
        Η διαταγή είναι «Επίθεση»…

      • Μιχαήλ said

        Ἄντε πάλι…
        Ἄσε τά τρελλά σου καί τίς ὑπεκφυγές καί πιάστο ἀπ’ τά κέρατα…
        Θέλει καμμιά βδομάδα στήσιμο τό θέμα καί γνώσεις…Γεωγραφίας…
        Ἔχεις περισσότερο χρόνο ἀπό μένα…
        Ἤ ἐσύ ἤ τό χαρωπό…Βουβάλι.

        υ.γ. Καί μή νομίζεις ὅτι ἐπειδή…μιλᾶμε, ξέχασα ὅτι κάποτε μέ ἀπείλησες πώς θά μοῦ…κλέψετε τήν Μπουμπού μου μέ τή συμμορία σου.
        Σοῦ δίνω μία εὐκαιρία νά…τό ξεχάσω. 😈

      • ΒΡΑΧΟΣ said

        Ποια είναι η Μπουμπού;
        Ωχ…

        Να το πιάσω από τα κέρατα…
        Ευχαρίστως.

        Λοιπόν, ωμά.
        Συνδυασμός…
        Συνδυασμός είναι.
        Παραλλαγή, απόκρυψη.
        Ενώ οι ψηφοφόροι της ΧΑ, δεν είναι όλοι φιλοναζί,χουντικοί και πουλημένα τομάρια, η ηγετική της ομάδα και αυτοί που σιτίζονται, είναι όλοι χουντικοί, φιλοναζί και πουλημένα τομάρια στον μεγαλύτερο πλειοδότη.
        Μεγαλύτερος πλειοδότης είναι εκείνος που θέλει το κακό της Πατρίδας μου και θα χρησιμοποιήσει κάθε μέσο και κάθε τρόπο για να το κάνει.
        Αν σε κάτι διαφέρουμε από τους εχθρούς, μονίμως, είναι η ανοησία της υπερβολής.
        Ενώ το μεγαλύτερο΄μας όπλο και η μεγαλύτερή μας κληρονομιά είναι το Μέτρο, πέφτουμε μονίμως στην παγίδα της υπερβολής.
        Όταν Έλληνες έφτιαξαν πρόγραμμα με την ιερή τους τρέλλα, την τεράστια θέλησή τους για ελευθερία και την αδυσώπητη και αδίστακτη συγκέντρωση για Σκοπό, κοινό Σκοπό και Στόχο,τσάκισαν τα στίφη των εχθρών τους με το σπαθί και τη φωτιά.
        Όταν έχασαν το Μέτρο και κατέβηκαν στο επίπεδο της οργής και της απόγνωσης, από κούραση, από εξάντληση, από απογοήτευση, έγιναν, για τους εχθρούς, εύκολος στόχος, γιατί όταν έχεις ξεχάσει τα βασικά, που σε έκαναν αυτό που είσαι και χάνεις την πεμπτουσία της ταυτότητάς σου,γίνεσαι άθυρμα και κάνεις κινήσεις ζώου, οδηγούμενος μόνο από το ένστικτο.
        Οι Έλληνες οταν ξεπέρασαν το ζωώδες ένστικτο της απλής επιβίωσης και αφιερώθηκαν στον Σκοπό του μεγαλύτερου και πολυτιμότερου αγαθού στον πλανήτη, την Ελευθερία, έγιναν ανίκητοι γιατί όταν πολεμάς για κάτι μεγαλύτερο από την φθαρτή σου σάρκα, την ξεπερνάς…
        Όταν τη ξεπεράσεις, εδώ, όλα, είναι θέμα χρόνου.Μόνο…
        Ο εχθρός συντονίζει έτσι τα όργανα ώστε το κοπάδι, να ασχολείται μόνο με το τι γίνεται μέσα στο μαντρί και να πολεμά απλώς να γλυτώσει από το μαχαίρι, για να το φάει ο διπλανός…
        Έτσι και τώρα…Στην απόγνωση του μαχαιριού, επενδύει ο εχθρός.
        Και όσο η απόγνωση μεγαλώνει, πιάνει τις άκρες στο μαντρί και φυλάει την πλάτη του.
        Ο εχθρός είναι στο κέντρο και όσο τους έχει στις άκρες, χωρισμένους, διαλέγει με ποιαν άκρη θ΄αρχίσει.
        Αν τους μαζέψει σε μία μόνο, υπάρχει ο κίνδυνος να τον πάρουν παραμάζωμα, βάσει και μόνο αριθμών.Δεν τον συμφέρει…
        Όσο επένδυε στην μία άκρη και ταυτόχρονα μεγάλωνε την απογοήτευση, επένδυε στην πραγματικότητα στην κατασκευή και της άλλης, τον κατάλληλο χρόνο, της ακραίας απόγνωσης, για να δημιουργήσει και το άλλο άκρο.
        Η υπέρβολή δημιουργεί υπερβολική αντίδραση.
        Του ενστίκτου, του ζωωδους ενστίκτου της απλής επιβίωσης.Στην Ελλάδα της Ελευθερίας…
        Οι στόχοι μπαίνουν στην λεγόμενη «ομίχλη του Πολέμου» και πάνε περίπατο γιατί δεν τους βλέπεις…Αν παραμείνεις στις άκρες, θα γλυτώσεις το μαχαίρι μόνο μέχρι να σε διαλέξουν…Θέμα χρόνου.
        Όταν ο εχθρός είναι «εντός» του μαντριού, φαγώνεσαι με την άλλη άκρη για να γλυτώσεις.
        Αυτό βλέπεις.Αυτό σε έκαναν να βλέπεις.Αυτό θέλουν να βλέπεις.
        Τον εχθρό «εντός»…
        Μα ο εχθρός είναι εκτός…
        Άνοιξε την πόρτα του μαντριού…
        Υπάρχουν εκκρεμότητες…
        Προτεραιότητες.

        ΥΓ: Να μη ξεχνάς…

      • Μιχαήλ said

        τς…
        πάει…
        τά είπε σχεδόν ΟΛΑ καί μοῦ τήν χάλασε τήν ἀνάρτηση…
        ἀναρτήσεις καί δολώματα…
        φφφ…
        …φ.

      • ΒΡΑΧΟΣ said

        Σχεδόν…
        Και να σκεφτείς ότι το΄γραψα χωρίς να δω τον χάρτη, χα,χα,χα,χα,χα,χα…
        Αν θέλεις και ανάρτηση, γράψε κάτι, δεν θα το λογοκρίνω, το υπόσχομαι. 😎

        ΥΓ: Ποια είναι η Μπουμπού;

      • Μιχαήλ said

        ἡ…Μπουμπού μου.
        ἡ μονάκριβή μου.
        …ξεχασιάρικη φαμίλια.

        νά πιάσει τά guidelines μου τό…ἰντριγκαδόρικο Βουβάλι + αὐτά πού παραπέμπεις + τά δικά του τά…παρανοϊκά καί νά γράψει ἐκεῖνο.
        χιχιχι.

        υ.γ. πρώτη φορά βλέπω ἄνθρωπο νά σχολιάζει καί νά ἀπαντάει σέ ἀνάρτηση πού θά…ἔγραφε. 🙄

      • mnimwn said

        Αγαπητέ Βράχε σε πάρα πάνω σχόλιο μου προσπαθώ να εξηγήσω τα περί Χ.Α. σίγουρα
        συμφωνώ μαζί σου πως ελάχιστοι σχεδόν μηδαμινοί είναι οι ναζιστές στους οπαδούς της
        Χ.Α. για τους νοσταλγούς της 21/4/ είναι μάλλον υπαρκτοί σε αρκετό ποσοστό, οι περισσότεροι όμως ανήκουν σε οπαδούς ιδεών που η μεταπολίτευση απαξίωσε με αντίπαλο
        το χρήμα και τώρα που αυτό πέρασε στην ανυπαρξία γυρίζουν στις σταθερές αξίες Πατρίδα
        Θρησκεία Οικογένεια ,είδαν πως ήταν καλύτερα να είναι Ελληνες παρά Ευρωπαίοι, με το
        Ισλάμ να χτυπάει την πόρτα τους βλέπουν την διαφορά της Πιστης τους, και φυσικά η ζεστή
        ασφαλής οικογενειακή ατμόσφαιρα αξίζει πιό πολύ από αμφίβολες χρηματιστηριακές περιπέτειες.Η Χ.Α. περιμάζεψε αξίες τις οποίες οι άλλοι εγκατέλειψαν τώρα αν τις καπηλεύεται αυτό δεν μπορεί επί του παρόντος να γίνει αντιληπτό.

      • Μιχαήλ said

        ἀντιληπτότατο φίλτατε…
        πολλά – πολλά τέρμινα πρίν λέμε…
        ἀντιληπτότατο.
        γιά ὅποιον θέλει φυσικά…
        δέν είναι μέ τό ζόρι…
        μετά, θά μᾶς τό φορέσει…τό ζόρι.

      • Φαίη said

        Πολύ ενδιαφέρον ο προβληματισμός σου Βράχε.

        Η λειτουργία των δυο άκρων που χρησιμοποιείται για να αφήσει ελεύθερο το πεδίο στη μέση.
        Τα δυο άκρα που τελικά τρέφονται το ένα από το άλλο (μέσα από ένα «εμφυλιακό κλίμα») και στρέφουν την προσοχή μακριά από τους πραγματικούς υπαίτιους των οδυνηρών καταστάσεων που ζούμε.
        Στις αρχές του χρόνου είχα διατυπώσει τις δικές μου σκέψεις για τα άκρα, τότε που η Χρυσή Αυγή δεν είχε μπει ακόμα στη Βουλή.
        Το σκεπτικό μου τότε βασιζόταν στην υπόθεση ότι το καινούριο άκρο θα ερχόταν να προκαλλέσει αναταράξεις στα λιμνάζοντα νερά, στο κατεστημένο του ΚΚΕ που στήριζε τα άλλα δύο κόμματα και δεν άφηνε κάποιο τέταρτο κόμμα να αγιάσει. Ευελπιστούσα να προκληθούν οι απαραίτητοι τριγμοί και να γίνουν κάποια τουλάχιστον ξεβρακώματα και να πάρει ο κόσμος χαμπάρι τι γίνεται με το υπάρχων σύστημα. Όλα αυτά όμως με την προυπόθεση ότι η Χρυσή Αυγή θα ήταν ένα καθαρά ανεξάρτητο κόμμα, αποφασισμένο να βάλει «φωτιά στα θεμέλια». Κάπου αλλού είχα γράψει ότι αν δούμε τη Χρυσή Αυγή να προσαρμόζεται στο περιβάλλον τότε να είμαστε σίγουροι ότι έγινε ένα με το σύστημα.

        Είναι φανερό ότι η χρήση της γνωστής πια σε όλους μας ορολογίας που χρησιμοποιεί και το μπενυ (ρατσιστικό, φαστιστικό, ναζιστικό μπλα μπλα μπλα) «έφτιαξε» το πεδίο δράσης της Χρυσής Αυγής, μακριά από τους πραγματικούς εχθρούς. Δεν είμαι σίγουρη κατά πόσο η Χρυσή Αυγή έχει τσιμπήσει σε αυτό. Η βλακώδης δήλωση ενός βουλευτού της Χρυσής Αυγής για εμφύλιο όμως είναι ένα σημάδι ότι όχι μόνο έχει τσιμπήσει αλλά ίσως και να είναι έτσι προσχεδιασμένο.

        Δυστυχώς, εκεί που ήλπιζα στο ξεβρώκωμα του ΚΚΕ, τώρα βλέπω να γίνεται το ανίθετο. Η γνωστή κόντρα Κασιδιάρη-Λιάνας, σηματοδότησε τον ‘εμφύλιο’ των άκρων και έστρεψε την προσοχή των προβάτων όχι στην ανικανότητα του ‘επαναστατικού’ και ‘αγωνιστικού’ ΚΚΕ να ξεσηκώσει τον κόσμο εναντίων των μνημονιακών δοσίλογων και να δικαιωθεί επιτέλους σε όλα αυτά για τα οποία γκάριζε τόσα χρόνια, αλλά στην νέα του ασχολία με το καινούριο παιχνιδάκι που λέγεται Χρυσή Αυγή. Ένας μακροχρόνιος φωνακλάς, ένας ρεμπεσκές και στηλοβάτης του σάπιου συστήματος, διασώθηκε από την Χρυσή Αυγή. Αν τα ποσοστά τους ομαλοποιηθούν και εξισωθούν μέσα στα επόμενα χρόνια, τότε νόμίζω πως αυτό που μόλις έγραψα δεν θα χωράει αμφιβολία.

        Φαίη είπε
        Μαΐου 1, 2012 στις 10:12 μμ

        Μιχαήλ,

        η ουσία είναι να δεις την όλη εικόνα.

        Να σου πω ένα πράγμα. Τι ένα δηλ. που θέλω να πω τόσα πολλά και δε μου βγαίνουν.
        Αυτή τη στιγμή έχουμε μπατάρει στη μια πλευρά.
        Φαντάσου μια τραμπάλα, και ένα χοντρό παιδί να κάθεται στη μια άκρη. Στην άλλη κανένας.
        Αυτό το χοντρό παιδί το ονομάζω κκε (και όλη η παρέα). Αυτοί στη βάση της…. (μονόπαντης) πυραμίδας και στο κέντρο νδ και παστόκ να παίζουν τέννις. Ο Τραινού το βλέπει κάπως έτσι, εγώ το περιγράφω λίγο διαφορετικά.
        Αποτέλεσμα. Φτάσαμε σε σημείο να θεωρείται προσβολή να λες ότι είσαι πατριώτης. Μακριά από μένα αυτές οι λέξεις (πατριώτης και προδότης) είπε η Κουντουρά πριν λίγες μέρες όταν ήρθε σε διαφωνία με τον Σκανδαλίδη). Φτάσαμε σε σημείο να θεωρείται η Ελληνική μας Σημαία φασιστικό σύμβολο.

        Εγώ σ ‘αυτή τη φάση βλέπω το θέμα εντελώς μηχανικά. Βλέπω ότι ‘κάτι λείπει’ και αυτό το κάτι δεν έχει να κάνει με τον τρόπο που το καθεστώς χρωματίζει την άκρα δεξιά. Ίσως να μην έχει να κάνει και με την ίδια την άκρα δεξιά, (την οποία θα δούμε στην πράξη). Αυτό το “κάτι” όμως, μένει θαμμένο για χρόνια στο μυαλό και στην ψυχή του Έλληνα και ΔΕΝ βρίσκει δικαίωση. Δεν βρίσκει από τους γνωστούς πατριδοκάπηλους που παρέδωσαν τα κλειδιά της Πατρίδας με μια υπογραφή. Δεν βρίσκει από τους γνωστούς ‘δημοκράτες’, αντιναζιστές, αντιφασίστες, αντι τέτοιους τέλος πάντων όλων των κακών, που ΑΓΝΟΟΥΝ τον περήφανο Έλληνα και τον ξευτιλίζουν. Δεν βρίσκει φυσικά από τις δραγώνες, τις διαμαντοπούλες, τους τρεμόπουλους, τις ρεπούσηδες, τους τατσόπουλους. όλα αυτά τα ΣΚΑΤΟΛΟΙΔΙΑ που αυξάνονται με ταχύτητα φωτός, που του ξεριζώνουν την ίδια του την Ιστορία, την ίδια του τη δύναμη.

        Και λέω, λεώ, ρε παιδί μου ένα πράγματάκι. Μήπως αυτό το μονόπαντο μας έχει κοστίσει τελικά; Γιατί αυτό το “κάτι” που λείπει βρίσκεται στο έλεος κάποιων λίγων μέσα στο καθεστώς που ίσως φιλοτιμηθούν και το σεβαστούν. Πόσα όμως μπορούν να καταφέρουν μέσα σε ένα σύστημα που μπατάρει μονίμως στη μία πλευρά; Πιστεύεις ότι ο λαός εκπροσωπείται επάξια έτσι; Ο λαός πρέπει να πάει κάπου στη μέση, αλλά για να γίνει αυτό πρέπει να είναι όλοι οι παίχτες μέσα. Να διαλλέξει, να απορρίψει, να επηρρεάσει.

      • Μιχαήλ said

        btw…
        τήν ὅλη εἰκόνα,kid, περί Pussy Riots τήν ἐδωσα καί τήν ἐπαναλμβάνω ἀνελλιπῶς ἀπό τόν Μάρτιο…
        τότε πού χαριεντιζόσαστε ὅλες μέ τόν Πατρίκιο καί οὐσιαστική κριτική δέν είδα…
        ούτε ἀντίλογο…
        ούτε κριτική προσέγγιση…
        τίποτε…
        πιό τίποτε ἀπ’ τό τίποτε.

        γιά νά λέμε τά σῦκα σῦκα.

      • juliet said

        Πάντα οι λανθάνουσες καταστάσεις δημιουργούν και λανθασμένες κατευθύνσεις …και εκεί όποιος έχει την τόλμη αλλάζει κατεύθυνση και βαδίζει ανήφορο αλλά στο τέλος ….η ανταμοιβή είναι καθαρός , ελεύθερος ορίζοντας με το ουράνιο τόξο να υπόσχεται τη νέα αρχή.

      • Φαίη said

        Οι Pussy Riots είναι η Χρυσή Αυγή;;
        Μπα σε καλό σου 😆

        Μιχαήλ, πως όμως σου ξέφυγε ο Καμμένος με τους Ανεξάρτητους Έλληνες;;

      • Μιχαήλ said

        ἤταν ἡ τελευταία πατριωτική ἐλπίδα μου κόρη…
        μέ βάση πάντα τήν ἐθνική ἀντιπρόταση καί τό πρόγραμμά τους…

        καί θυμᾶμαι, μέ ρώταγαν φίλοι καί γνωστοί στήν Μακεδονία πού ἔτρεχα σάν τόν παλαβό:
        «είσαι σίγουρος Μιχαήλ»;
        «τηρουμένων τῶν ἀναλογιῶν βρέ παιδιά»…ἔλεγα…
        αν καί μέ τήν γυριστή τοῦ non paper ἄρχισαν νά μέ ζώνουνε τά φίδια…
        τἄλεγα καί τῆς Κόλλια νά προσέξουνε Τ$ίριζες, Pussy Riots καί τά ρέστα…
        εἰδικά ὅταν τῆς είπα ὄτι ὁ Τ$ίπρας είναι στημένος καί κάργα…μνημονιακός, μέ κοίταγε σάν ἀπορημένο γελάδι…
        ἀπό ἰούνιο καί μετά…ἀποκαλύφθηκαν τά πουλάκια μου
        ἄστα…

        τέρμα μαζί τους…
        τέρμα κόμματα καί ἀποκόμματα…
        μόνο στό Θεό πλέον…
        στά χέρια του βρίσκεται ἡ Πατρίδα…
        …καί ὅτι μᾶς φωτίσει.

      • φωτεινη said

        Μιχαηλ,τι εννοεις με την γυριστη του νον πειπερ;

      • ΒΡΑΧΟΣ said

        Mνήμωνα, Φάιη και όλα τα αγόρια και κορίτσια.
        Δεν μπορώ να τα έχω με τους ψηφοφόρους της ΧΑ,την μεγάλη πλειοψηφία τουλάχιστον.
        Λέω και πιστεύω ότι το άκρο της εθνομηδενιστικής χυδαιότητας, αφέθηκε να μεγαλώσει, συντηρήθηκε επί συγκεκριμένου σκοπού και για συγκεκριμένο λόγο.
        Μην ξεχνάμε ότι προστατεύτηκε και στην περίοδο της Κυβέρνησης Καραμανλή και στηλιτεύθηκε σαν γεγονός, γιατί φαινόταν και ήταν εξωφρενικό.
        Δημιουργήθηκε έτσι το πεδίο, που στην λογικά αναμενόμενη απέλπισία και απόγνωση, να δωθεί, μόλις εσφιξαν τα γάλατα της προδοσίας και ο δωσίλογος Καρατζαφέρης «κάηκε»(συγκεκριμένης χρήσης προϊόν), διέξοδος, τρόπον τινά, για αντίδραση.Αυτή ήρθε, την χρονική στιγμή που εκτός από τα εσωτερικά φαινόμενα διαφθοράς, εμφανίστηκε και η εξωτερική απειλή με την μορφή της οικονομικής κρίσης.Το γλυκό έδεσε όμορφα…Γι΄αυτόν τον λόγο γράφω για την υπερβολή.
        Αντί ο κόσμος να τους πάρει με τις πέτρες όλους, και τα καθίκια της κάκιστης αριστεράς που προσπαθούσαν με κάθε τρόπο και μέσο να διαλύσουν κάθε τι Εθνικό, από ιδεοληπτικούς μέχρι καθαρά πληρωμένους λόγους, και τα καθίκια της κάκιστης δεξιάς που υποστήριζαν ναζί και φασίστες.Ο Έλληνας συμβιβάστηκε με την υπερβολή του και αντί να κάτσει να λύσει, ωμά, πρακτικά, πραγματιστικά, το πρόβλημα που γιγαντώθηκε και αφορούσε αυτήν καθαυτήν την επιβίωση της Ελλάδας, διάλεξε να σταθεί απέναντι…
        Το απέναντι είναι από την μία μεριά η κάκιστη δεξιά, λέγοντας ότι υπάρχει οικονομικό πρόβλημα, αλλά δεν θα γίνουμε και φασίστες και από την άλλη μεριά απέναντι από την κάκιστη αριστερά, λέγοντας υπάρχει οικονομικό πρόβλημα, αλλά δεν θα γίνουμε και φασίστες…Συμβιβάστηκε στην υπερβολή, γιατί διάλεξε μία από τις δύο…Τον εξώθησαν και τον εξωθούν σε μία από τις δύο.
        Μέσα στην απελπισία και την απόγνωση, χάνεται το καθαρό μυαλό και αντί βασική και μοναδική επιδίωξη και προτεραιότητα να είναι το συμφέρον του Τόπου, πάνω από ιδεολογίες και ιδεοληψίες, σκοτώνοντάς τες, διαλύοντάς τες αν δεν βοηθούν την Πατρίδα, συμβιβάστηκε με μέρος από αυτές, για να σώσει το τομάρι του.
        Θα μου πεις τώρα, η λύση είναι το κέντρο;Η λύση είναι στο κέντρο…
        Δεν το βλέπω κομματικά.Εθνικά θέματα, ΔΕΝ λύνονται κομματικά…
        Η λύση είναι το Μέτρο.Το καθαρό μυαλό, το κρύο νερό…
        Δεν κινδυνεύει καμία παράταξη και να κινδύνευε, δεν δίνω δεκάρα τσακιστή.
        Αύριο να ψοφήσουν όλοι, θα στεναχωρηθειτε;
        Εγώ θα παραγγείλω αρνιά.Θα κάνω Πάσχα μαζί με τα Χριστούγεννα…
        Κινδυνεύει η Πατρίδα μου.
        Κινδυνεύει ο Τόπος μου.
        Κινδυνεύει η Σημαία.
        Όσο κινδυνεύει ο Τόπος μου, όσοι δεν ασχολούνται, αφήνοντας στην άκρη τα τομάρια τους και το σαλεμένο τους μυαλό, να σώσουν τον Τόπο μας, για εμένα τουλάχιστον, κατατάσσονται στους εχθρούς.
        Νέτα, σκέτα.
        Με εχθρούς, δεν συνδιαλέγεσαι «πολιτικά»…
        Τους κάνεις και φτύνουν το γαλατάκι της μαμάς τους και ΜΕΤΑ, πολύ μετά, αφού τελειώσει η εργασία, αναλύεις…
        Σε ειρήνη αναλύεις μέχρι να βαρεθείς και να σε πάρει ο ύπνος.
        Σε Πόλεμο, πολεμάς…
        Και κάτι ακόμα.
        Δεν πολεμάμε για την τιμή των όπλων.
        Πολεμάμε για να νικήσουμε.
        Κοπίς…

      • Γιώργης said

        «Η λύση είναι το Μέτρο.Το καθαρό μυαλό, το κρύο νερό…»
        …πού κινοῦνται μόνο ἀπό τήν ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΗ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ!

        … 😎 ….

      • ΒΡΑΧΟΣ said

        Μόνο…

      • Μιχαήλ said

        ἐννοῶ Φωτεινή, ὅτι ἐκεῖ πού ἡ δυναμική ἤτανε γιά 15 καί 17%, «κάποιος», «κάτι», τούς είπε νά φρενάρουν/μᾶς φρενάρουνε…
        ἀπό κεῖ πού λέγαμε πᾶμε τό πατριωτικό κομμάτι νά στήσουμε πατριωτικό, ἑνωτικό μέτωπο, μέ βάση προγραμματικές θέσεις, ξαφνικά τσούπ, καί καλά, «συμμετοχή» μέ τούς δωσίλογους…»ὑπό ὅρους» μπλα μπλα μπλα…
        δέν μοῦ χτύπησε καθόλου καλά σέ λέω…
        καί ἐπειδή κεῖνο ἀκριβῶς τό βράδυ ἔβλεπα καί τήν Στάη πού είχε καλεσμένο τόν Ζώη καί τόν ἔβγαλα ἀκτινογραφία, βεβαιώθηκα…σχεδόν…
        τούς ψήφισα τελικά μέ βαρειά καρδιά…
        μά μέ πολύ βαρειά καρδιά.
        …………………………………..

        ἀδερφέ μέ κάλυψες…
        α. Ψυχρό αίμα.
        πάει νά πεῖ…
        β. Καθαρό μυαλό.
        γ. Μέτρο.
        …τελειώσαμε.

      • Μιχαήλ said

        ἐπαναλαμβάνω…
        τό παρανοϊκό καί…ἰντριγκαδόρικο Βουβάλι νά βάλει κάτω…Γεωγραφίες, «καραβιές»…Μάρτηδες, Ἀπρίληδες καί σία καί ἀφοῦ κάνει παραμετροποίηση (βλ. μεθοδολογία), νά ἀσχοληθεῖ μέ τό case study «ἐάν καί ἐφόσον»…
        ἄς πάρει καί τή βοήθεια τοῦ…ἀστυνόμου Σαϊνη ἤ τῆς ΜαταΧάρι τοῦ Πλοίου…

        «Μάρτη» είπα;
        καί «Ἀπρίλη»;

      • Kαλησπερα σε ολη την καλη παρεα

        χρυση αυγη; όπως λέμε φούσκα κοπανιστή,,,,,εκμεταλλεύεται το πατριωτικό κενό που υπάρχει αυτή τη δεδομένη στιγμή στην πολιτική σκηνή και προσπαθεί να κερδίσει πόντους,,,αλλά ντεν το γλιεπω,,,,με το που θα σκάσει μύτη ενα σοβαρό πατριωτικό κόμμα,,,άντε γεια,,,ξανά μανά στο 0,5%,,,όσο και αν το πατρονάρουν,,,ντέν,,πρόσκαιρα θα πάρουν πόντους,,,πρόσκαιρους όμως.,,,,φανταστείτε να μην υπήρχαν λαθρο.,,,ποιους θα δέρνανε για να κερδίσουν συμπάθεια,,,για σκέψου,,,,

        αντε και πονάω,,,πήγα και στο γιατρό τσε ηντα μου ειπε,,υπερκόπωση ,,στα πόδια,,,ξεκούραση λεει,,,άκου ηντα λέει,, ξεκούραση ,,,ηντα ειναι τουτονά.

      • γεια σου Μιχαηλ,,,
        φαντάζομαι λες για εκλογές τον Μάρτη η τον Απρίλη,,,,,
        αν υπονοείς στον Πετρο νέο πολιτικό φορέα,,να γίνει γρήγορα ,,οχι όπως τους ΑνΕλ που λόγω χρόνου και για κάλυψη των ιχνών,,δεν προλάβαιναν..λεει,,,,

      • φωτεινη said

        συμφωνω,Μιχαηλ.
        καποια στιγμη φανηκε να την κανουνε γυριστη.
        αν και πρεπει να πω,σημαδια φαινοντουσαν και απο καποια πραγματα στην μπλογκοσφαιρα.
        τελος παντων ρωταγε για το νον πειπερ.
        αν εννοουσες εκεινο στον παπουλια.

      • Μιχαήλ said

        καλῶς τόν Γιῶργο…
        προχῶρα…
        ξεκούραση στόν ἄλλο κόσμο…
        …μιά καί καλή. 😉

      • γεια σου Τσαπετανιο
        πονάν τα πόδια μου και δεν μπορώ να πάω συμβολαιογράφο να υπογράψω για τα σχολιοσεντονάκια σου,,,θεώρησε οτι υπέγραψα,,,οτσεει

      • Μιχαήλ said

        γιά τίς…ἑβροπαϊκές πουστιές λέω ἀδερφέ…
        τίς δῶθε καί κεῖθε τοῦ Ἀτλαντικοῦ.
        ……………………………………………..

        ἔχεις δίκιο γιά τά «σημάδια» Φωτεινή…
        ναί, γιά κεῖνο στό Προεδρικό μιλάω.
        Η…πουστιά λέμε.

      • ΒΡΑΧΟΣ said

        Σχολιοσεντονάκια….Καινούργιο.Αντιγράφεται και αποθηκεύεται.
        Χα,χα,χα,χα,χα…
        Γεια σου Γιώργο…
        Που και να ήμουν και «επιμελής» μαθητής…
        Βιβλίο θα έγραφα ο μάπας…

      • Γιώργης said

        Καί ἐπειδή Φωτεινή, τούς πήραμε χαμπάρι ἀρκετοί, ἔκαναν γυριστή στήν …γυριστή καί «διασώθηκαν»…
        Τώρα βέβαια πού μυρίζει καί «κυβέρνηση» ἔ, πολύ εὐχαρίστως θά δεχθοῦν νά γίνουν κάποιο άπό τά
        ἄκρα τοῦ …«κορμοῦ». 😐

      • φωτεινη said

        το νον πειπερ Μιχαηλ,ηταν αυτουσια η αντιπροταση του οικιμα.

      • Μιχαήλ said

        μέρος της…
        γι’ αὐτό τήν ἄκουσε στερεοφωνικά…
        καί τό ikoima καί τά πέριξ…οἰκήματα.

    • φωτεινη said

      εγω παντως θαυμαζω την χ.α. με την αξιοσημειωτη προσπαθεια που κανει να μην απανταει στις σωροτσιριζοπαστοκικες προκλησεις που δεχεται καθημερινα.

      • juliet said

        Φωτεινή μου , κάποτε αναρωτήθηκα για κάποιον γιατί δεν αντιδρά ότι και να του πουν και ένας γέροντας μου είπε…..έχει το σκοπό του .

      • φωτεινη said

        αυτο ειναι το μονο βεβαιο,Ζουλιετ.
        παρα τις φιλοτιμες προσπαθειες που κανουν ομως τα σωροτσιριζακια,δεν καταφερνουν να δημιουργηθει προβλημα.
        παντως η συγκεκριμενη τακτικη της χ.α.τους ξεβρακωνει ακομα πιο πολυ.
        ευτυχως.

      • juliet said

        Η πειθαρχία είναι προνόμιο μόνο, ανθρώπων που αναγνωρίζουν αρχηγό .
        😉

      • φωτεινη said

        μεγαλη αληθεια Ζουλιετ ειπες,πολυ μεγαλη.
        θα συμπληρωνα ομως που αναγνωριζουν αρχη.

      • Γιώργης said

        …ἤ/καί ὑποταγή, ἐνίοτε…

      • φωτεινη said

        εξαρταται Γιωργη,πως ειναι δομημενο το ιεραρχικο συστημα.
        ενιοτε και υποταγη,αν ειναι αυταρχικης δομης.

      • Γιώργης said

        Φυσικά. Καί γιά τίς δύο μορφές πειθαρχίας ἡ διαχωριστική γραμμή γίνεται ὅλο καί λεπτότερη…

  5. Γιώργης said

    ΚΑΙ αὑτό ὁ καυγᾶς, στημένος εἷναι…
    Τούς φτιάχνουν πελατεῖα.

  6. φωτεινη said

    μπενυ, για βγαλε μας τωρα κανα δεκαρικο για τις δημοκρατικες διαδικασιες και τον προοδευτικο ρολο του πασοκισταν στη διαρθρωση της ελληνικης κοινωνιας.
    ουστ κοπροσκυλο φαγανα.

  7. Πάω νά φύγω…

    http://activistawake.files.wordpress.com/2012/03/poof1.gif?w=249&h=187

    …θά μέ γκαντεμιάσετε μέ τίς κατᾶρες σας!

  8. φωτεινη said

    Καπετανιε,κανε κατι.
    τουτος ο Τενεεας θα μας διαλυσει.
    εμενα μου κατεστρεψε την ταστιερα.
    και με δαγκωσε κι η γατα μου 🙄

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: