ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Ελένη Στάϊκου, μιά η… στη Ελένη Στάϊκου, μιά ηρωίδα της…
    Η κυρά της Ρω (Δέσπο… στη Η κυρά της Ρω: Η ιστορία της γ…
    Μέλια στη Νοοτροπίες υποψηφίων…
    Konstantinos Malafan… στη Νοοτροπίες υποψηφίων…
    Μέλια στη Αβέρωφ: Έντεκα χρόνια στη θάλα…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΑΤΗ ΤΟΥ ΠΡΑΚΤΟΡΑ ΝΙΚΟΥ ΛΥΓΕΡΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΔ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΡΥΚΤΟ ΠΛΟΥΤΟ ! Ο ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΣΤΟΝ ΑΚΡΩΤΗΡΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ. ΟΧΙ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΑΚΟΜΑ…. «ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ…ΠΥΡ»…

Posted by Φαίη στο 30 Οκτωβρίου, 2012

Του γιατρού Δημήτρη Αντωνίου

.

Είναι πλέον προφανές. Το γελοίο ΙQ 189 είναι πράκτορας κατά των Ελληνικών Συμφερόντων, Λαού κι Έθνους. Μετά τα όσα του καταμαρτύρησα τεκμηριωμένα, μετά το άδειασμα που έφαγε από τους Ανεξ. Έλληνες, ο προδότης αυτός επιμένει στην κήρυξη της ΑΟΖ  ΤΩΡΑ, παρόλο που ξέρει ότι αυτό σημαίνει την ΑΜΕΣΗ εκχώρηση της εκμετάλλευσης του ορυκτού της πλούτου (δηλ. της ΑΟΖ) στην Τρόικα, σύμφωνα με τα άρθρα 1 παρ.1,2, άρθρο 2 παρ.4β, 17, 18, του Μεσοπρόθεσμου του Ιουνίου του 2011 και με τα οποία παραχωρούμε ρητά όλα τα δικαιώματα εκμετάλλευσης του ορυκτού μας πλούτου (και την ΑΟΖ δηλαδή) στο Ταμείο Αξιοποίησης της Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (Ταμείο) τα έσοδα του οποίου εξ ολοκλήρου θα πάνε για την εξόφληση των δανείων της χώρας στην Τρόικα. Όπως είχα πεί η κήρυξη της ΑΟΖ πρέπει να γίνει α) μετά την ακύρωση των Μνημονίων και του Μεσοπρόθεσμου, β) μετά την οριοθέτηση των 12 μιλίων ως όριο των χωρικών μας κυριαρχικών υδάτων στο Αιγαίο, όπως επιβεβαίωσε και ο Καμμένος δημόσια.

Το παραπάνω γελοίο IQ 189-το οποίο το περιφέρει ανά την Ελλάδα, όπως μερικοί την δυσμορφία των στα ΤΣΙΡΚΑ- επιμένει σε αυτήν του την προδοτική εμμονή και σπουδή για την κήρυξη της ΑΟΖ ΤΩΡΑ, πράγμα του σημαίνει την εκχώρησή της και με ΝΟΜΟ πλέον στην Τρόικα και στα ξένα Αμερικανο-Ισραηλινά συμφέροντα!!

Μάλιστα, τελευταίο, ο πράκτορας αυτός, απαντώντας στις αντιρρήσεις μου προβάλλει το εξής επιχείρημα, που απλά προδίδει τις προδοτικές του διαθέσεις, Λέει λοιπόν, ότι με το ΠΔ 10-02-2012, Ανώνυμη Εταιρεία στους σκοπούς της οποίας περιλαμβάνονται και:

1) Η διαχείριση για λογαριασμό του Ελληνικού Δημοσίου των αποκλειστικών δικαιωμάτων του στην αναζήτηση, έρευνα και εκμετάλλευση των υδρογονανθράκων στις χερσαίες, υπολίμνιες και υποθαλάσσιες περιοχές, στις οποίες η Ελληνική Δημοκρατία ασκεί κυριαρχία ή κυριαρχικά δικαιώματα.

………………………………………………

2) Η διάρκεια της Εταιρίας ορίζεται σε ενενήντα εννέα (99) έτη, ενώ το Μετοχικό της Κεφάλαιο ανέρχεται στο ποσό του ενός εκατομμυρίου (1.000.000) ευρώ, το οποίο καταβάλλεται από το Ελληνικό Δημόσιο με μετρητά σε τρεις ισόποσες ετήσιες δόσεις. Για το Μετοχικό Κεφάλαιο εκδίδεται μία μετοχή, ονομαστική, υπέρ του Ελληνικού Δημοσίου, η οποία είναι αμεταβίβαστη.

Kαι καταλήγει ο ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ αυτής εναντίον της Ελλάδος:

“Με αυτά τα δεδομένα που θα έπρεπε να είναι περισσότερο γνωστά, βλέπουμε ότι το πλαίσιο της θέσπισης της ΑΟΖ είναι απόλυτα ξεκάθαρο για τους υδρογονάνθρακες και θα ήταν καλό να είναι η βάση της οποιαδήποτε συζήτησης πάνω σε αυτό το θέμα, αλλιώς δεν έχει νόημα. Με αυτό το Προεδρικό Διάταγμα έχουμε την σύγκλιση των κομμάτων, αφού η ΑΟΖ θα είναι όντως για την πατρίδα μας”.

Αλλά ακόμα τα –ενδεχόμενα- έσοδα από τη  εκμετάλλευση των πετρελαίων στα χωρικά μας κυριαρχικά ύδατα, ή την ΑΟΖ-όταν κηρυχθεί και σύμφωνα με το Μεσοπρόθεσμο, πάνε κι αυτά πλήρως της Τρόικa, για τους παρακάτω λόγους:

1) Είναι διαφορετικό πράγμα η κυριότητα (ιδιοκτησία, κυριαρχικά δικαιώματα), ενός πράγματος (ακινήτου, ή των πετρελαίων των χωρικών μας υδάτων) από κάποιον και διαφορετικό το αποκλειστικό δικαίωμα εκμετάλλευσης (επικαρπία). του πράγματος αυτού από κάποιον άλλον.. Έτσι π.χ. ο πατέρας παραχωρεί με γονική παροχή το ακίνητο στην κόρη του κι αυτός (ο πατέρας) κρατά το μόνιμο αποκλειστικό δικαίωμα εκμετάλλευσης του  ακινήτου αυτού (για να μένει, ή άλλο τι) μέχρι να πεθάνει.

Έτσι και με την Μόνη Μετοχή του Ελληνικού Δημοσίου για τα πετρέλαια των χωρικών υδάτων ή της ΑΟΖ. Η Μετοχή αυτή ανήκει αποκλειστικά στο Δημόσιο κι  είναι αμεταβίβαστη. Δηλαδή το Ελληνικό Δημόσιο είναι ΚΥΡΙΟ (Ιδιοκτήτης) των πετρελαίων στα χωρικά μας ύδατα και της ΑΟΖ, αλλά εκχωρεί αναγκαστικά το αποκλειστικό δικαίωμα εκμετάλλευσής της,  δηλ. την επικαρπία στην Τρόικα, σύμφωνα με το Μεσοπρόθεσμο.

2)  Σύμφωνα με τα προαναφερόμενα άρθρα του Μεσοπρόθεσμου, περιέρχονται αναγκαστικά στο Ταμείο ΟΛΑ τα δικαιώματα εκμετάλλευσης του ορυκτού πλούτου (δηλ. και των χωρικών μας υδάτων και της ΑΟΖ), αποκλειστικά για την εξόφληση των δανείων. Συνεπώς η Μετοχή της ΑΕ του Δημοσίου εκχωρείται αναγκαστικά στον Ταμείο και στην Τρόικα.

3) Σύμφωνα με το 2ο Μεσοπρόθεσμο, ιδρύθηκε ειδικό Ταμείο με έδρα το Λουξεμβούργο, το οποίο βρίσκεται υπό την αποκλειστική διαχείριση της Τρόικας-αποκλειομένης της Ελλάδος-στο οποίο κατατίθενται αυτόματα ΟΛΑ τα έσοδα του Ελληνικού Δημοσίου (από τις ΔΕΚΟ, τα εισιτήρια των αρχαιολογικών χώρων, της εφορίας, της εκμετάλλευσης των πετρελαίων των χωρικών μας υδάτων, της ΑΟΖ κλπ), αφαιρούνται τα οφειλόμενα (δόσεις) κι ότι περισσεύει-που δεν θα περισσεύει-θα έρχεται στην κυριότητα του ελληνικού δημοσίου.

Είναι προφανές λοιπόν ότι το Τσιρκάτο αυτό IQ 189, προσπαθεί να καλύψει την προδοτική του στάση και βεβιασμένη πρότασή του για κήρυξη της ΑΟΖ, με ένα ΨΕΜΑ ! Αυτή είναι και η λογική απόδειξη του προδοτικού του ΑΝΤΕΘΝΙΚΟΥ ΡΟΛΟΥ. Τον λόγο έχει πλέον η ΕΥΠ, η οποία πρέπει να ελέγξει ποίος χρηματοδοτεί την Ανθελληνική και Προδοτική προπαγάνδα υπέρ της ΑΟΖ και δράση του τύπου αυτού καθώς και τα κίνητρα και υπέρ ποίων δουλεύει. Τα θέμα είναι κρίσιμο και σημαντικότατο. Τη λύση θα την δώσουμε όμως εμείς….Ο ΛΑΟΣ και σύντομα…

«Στο όνομα του Ελληνικού Λαού…»

Με αγάπη, Δημ. Αντωνίου

ΙΔΟΥ ΠΛΗΡΕΣ ΤΟ ΠΔ/20-02-2012

Υπεγράφη από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, κ. Κάρολο Παπούλια το Προεδρικό Διάταγμα «Σύσταση της Ανώνυμης Εταιρίας με την επωνυμία: “ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΥΔΡΟΓΟΝΑΝΘΡΑΚΩΝ Α.Ε. (Ε.Δ.Ε.Υ. Α.Ε.)” – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΥ ΑΥΤΗΣ».

Σύμφωνα με το Προεδρικό Διάταγμα:

1. Στους σκοπούς της εταιρίας περιλαμβάνονται και:

α) Η διαχείριση για λογαριασμό του Ελληνικού Δημοσίου των αποκλειστικών δικαιωμάτων του στην αναζήτηση, έρευνα και εκμετάλλευση των υδρογονανθράκων στις χερσαίες, υπολίμνιες και υποθαλάσσιες περιοχές, στις οποίες η Ελληνική Δημοκρατία ασκεί κυριαρχία ή κυριαρχικά δικαιώματα.

β) Η διαχείριση, ο έλεγχος και η παρακολούθηση όλων των σχετικών συμβάσεων που έχουν συναφθεί στο παρελθόν από το Δημόσιο ή για λογαριασμό αυτού με τρίτους.

γ) Η διερεύνηση και αξιολόγηση του δυναμικού της χώρας σε υδρογονάνθρακες, καθώς και ο προγραμματισμός της ανάθεσης και η επίβλεψη εργασιών διερεύνησης και αξιολόγησης του δυναμικού αυτής.

2. Η διάρκεια της Εταιρίας ορίζεται σε ενενήντα εννέα (99) έτη, ενώ το Μετοχικό της Κεφάλαιο ανέρχεται στο ποσό του ενός εκατομμυρίου (1.000.000) ευρώ, το οποίο καταβάλλεται από το Ελληνικό Δημόσιο με μετρητά σε τρεις ισόποσες ετήσιες δόσεις. Για το Μετοχικό Κεφάλαιο εκδίδεται μία μετοχή, ονομαστική, υπέρ του Ελληνικού Δημοσίου, η οποία είναι αμεταβίβαστη.

3. Η Εταιρία διοικείται από Διοικητικό Συμβούλιο (Δ.Σ.), το οποίο αποτελείται από επτά (7) μέλη που διακρίνονται για την επιστημονική τους κατάρτιση και την επαγγελματική – διοικητική τους ικανότητα και που διαθέτουν γνώση και εμπειρία στον ενεργειακό τομέα και κατά προτίμηση στον τομέα της έρευνας και εκμετάλλευσης υδρογονανθράκων.

Τις αμέσως επόμενες μέρες θα δημοσιευθεί η προκήρυξη για την πλήρωση των θέσεων των μελών του Δ.Σ., σύμφωνα με τον ν. 4001/2011.

Με αγάπη, Δημ. Αντωνίου

 .

Πηγή: Ζωηδοσία

75 Σχόλια προς “Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΑΤΗ ΤΟΥ ΠΡΑΚΤΟΡΑ ΝΙΚΟΥ ΛΥΓΕΡΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΔ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΡΥΚΤΟ ΠΛΟΥΤΟ ! Ο ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΣΤΟΝ ΑΚΡΩΤΗΡΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ. ΟΧΙ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΑΚΟΜΑ…. «ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ…ΠΥΡ»…”

  1. Ὤχωχ…ξιφούλκησε ὁ γιατρός.

  2. Foteini said

    Ο κόσμος δε γνωρίζει πως αν γίνει τώρα κήρυξη της ΑΟΖ, ότι αυτό σημαίνει την άμεση εκχώρηση της εκμετάλλευσης του ορυκτού της πλούτου στην Τρόικα. Ο κόσμος πλανάται όσον αφορά το θέμα της ΑΟΖ, ακούν κάποιον να ζητά την κήρυξή της και μένουν εκεί..με οποιονδήποτε τρόπο πρέπει να ενημερωθεί. Προσωπικά, είχα κάνει το μέγα λάθος να υπογράψω στις υπογραφές που μάζευε ο Λυγερός και το έχω μετανοιώσει…πλέον δεν υπάρχει δε γνώριζα…όλοι πρέπει να γνωρίζουμε..

    • Μέλια said

      Foteini καλημέρα.

      Δυστυχώς κανένας δεν μπήκε στον κόπο να μας εξηγήσει τι στα κομμάτια είναι αυτή η ΑΟΖ.

      Ο Λυγερός εκτελώντας εντολές και με σώας τας φρένας, βρήκε την ευκαιρία και ξεσάλωσε…πήρε πολύ κόσμο στο λαιμό του.

      «Για να προδώσεις, πρέπει πρώτα να ανήκεις.»

      • Kαί βέβαια νά γίνῃ ἐδῶ καί τώρα ΑΟΖ,ἀλλά ἀφοῦ πρῶτα στείλουμε τήν τρόϊκα καί τά τσιράκια τους στόν ἀγύριστο καί διαγράψουμε μονομερῶς τό…»χρέος».
        Ἀρκετά ἔφαγαν.Τά ὑπόλοιπα ἄς τά πάρουν ἀπό τούς τζιφράκηδες-γκρούεζες (καί νά μήν ἐφησυχάζουν ὅτι δέν θά ἐπιστρέψουν ὅ,τι ἅρπαξαν.Θά τά ξεπληρώσουν καί μέ τόκο).

      • Γιάννης Μ. said

        Μέλια καλησπέρα. Εδώ θα θυμηθώ τον Μιχαήλ. Είχε δίκιο όταν έλεγε ότι πρέπει κι εμείς να ψάχνουμε σε ότι μας αφορά. Δύσκολο φυσικά γιατί που να βρεις χρόνο για τόσα θέματα και ταυτόχρονα να τρέχεις και όλα τα θέματα της καθημερινότητάς σου. Με την ευκαιρία ένα αφιέρωμα για το θέμα της ΑΟΖ – και της ιδιομορφίας ως ΑΟΖ αρχιπελάγους – θα ήταν χρήσιμος οδηγός.

      • Μέλια said

        Γιάννη καλησπέρα .
        θα γίνει αφιέρωμα της ΑΟΖ σύντομα!

    • κωστας7 said

      Σε πρώτο επίπεδο έχεις δίκαιο.
      Σε δέυτερο επίπεδο έχεις άδικο.
      Σε τρίτο επίπεδο έχεις μεγάλο άδικο.

      Το πρώτο αφορά την κοινή λογική.
      Το δεύτερο αφορά την λογιστική προσέγγιση του θέματος.
      Το τρίτο αφορά την διεθνοποίηση του ελληνικού προβλήματος σε επίπεδο υπερδυνάμεων.

      Ο Λυγερός έχει αποδείξει στο παρελθόν ποιος είναι.

      Να συγκρατήσετε μόνο το τρίτο και να εμβαθύνετε μόνο σε αυτό.

      Καλή λευθεριά

      • Σουλιώτης said

        Προσωπικα δεν το κατεχω το θεμα και γι αυτο αρκεστικα σε γενικα σχολια

        Αλλα θεωρω οτι και το «τριτο» που λες(δηλαδη η προσωπικη σου γνωμη), αφορα εξ ισου την κοινη λογικη

        Και το «πρωτο», εκτος απο την κοινη λογικη αφορα επισης την εκχωρηση ορυκτου πλουτου…

        Προτεινω να τα συγκρατησουμε και να τα μελετησουμε ολα.

      • Σουλιώτης said

        Καλη λευτερια (απο τους τοκογλυφους…)

    • Αντρεας Δημητριου said

      Οταν σταματησετε να βλεπετε πρακτορες παντου και σε ολα…τοτε θα αρχισει και η πολυποθητη Αναπτυξη …ως τοτε καληνυχτα !

      • Φαίη said

        I TOTALly agree with you.

      • Πετροβούβαλος said

        Οταν σταματήσετε να γενικεύετε όπως ο κάθε ανόητος και αρχίσετε να εμβαθύνετε στις λεπτομέρειες τότε θα αρχίσετε ίσως να καταλαβαίνετε τι είναι η «πολυπόθητη ανάπτυξη». Ως τότε (και μετά) καλές μπύρες.

      • χεχεχε,,,
        και μου ελυσες τωρα μια τεραστια απορια λεμε,,,,
        τελικααα,,,η αναπτυξη ειναι θεμα οπτικης !!!
        ,,,
        ,,,

        βρε γυναίκα,,,εχουμε κανα φράγκο στο πουγγί
        -ΟΧΙ
        τι οχι βρε (τώρα θα την ταπώσω ),,,για κανε κατακόρυφο και ξαναδες το πουγγι !!!!!!!
        ,,,
        παει,,,την έστειλα !!

      • Φαίη said

        Για όσους δεν κατάλαβαν το ξαναγράφω.

        I TOTALly agree with you.

  3. γιώργος καλαμαράς said

    Να σημειωθεί ότι μέχρι και σήμερα δεν έχει ορισθεί Διοικ. Συμβούλιο στην Ε.Δ.Ε.Υ. ΑΕ!
    Φαίνεται πως δεν βρίσκονται τα 7 πρόσωπα με επιστημονική κατάρτιση και επαγγελματική-διοικητική ικανότητα…!

    γ.κ.

  4. artw singh said

    Ο Νίκος Λυγερός σε παρουσίασή του στο Χολαργό είπε – μεταξύ άλλων εγκληματικών – πολύ συγκεκριμένα, ότι λόγω ελληνικού νόμου από τις διατάξεις περί ορυκτού πλούτου ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ειδικά οι υδρογονάνθρακες!!!

    01:20:30 και μετά

  5. ΒΡΑΧΟΣ said

    Η οριοθέτηση των δώδεκα μιλίων δεν είναι απαραίτητη, αν δεν κάνω λάθος,για την ανακύρηξη και την εκμετάλλευση της ΑΟΖ.
    Τα δώδεκα μίλια είναι άλλο ζήτημα η ΑΟΖ είναι άλλο.Η ΑΟΖ αναφέρεται ως οικονομική ζώνη.
    Τα δώδεκα μίλια είναι σύνορο…
    Υπάρχουν «γκρίζες» ζώνες…
    Ο Λυγερός είναι «εργαλείο» και ως εργαλείο πρέπει να αντιμετωπίζεται.
    Μαριονέτα.
    Πρέπει να αναγνωρίσουμε τους «χειριστές» και καμιά φορά τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται…
    Όταν βεβαια μερικοί τρελλοί,είχαμε επιφυλάξεις για την εξυπνάδα του, μας κατηγορούσαν , όταν δεν τον υϊοθετούσαν πλήρως, ότι είμαστε κομπλεξικοί γιατί δεν μπορούσαμε να αντιληφθούμε την σπουδαιότητα του μυαλού του.
    Χαζός είμαι.
    Βλάκας είμαι.
    Ηλίθιος είμαι.
    Δεκτά όλα.
    Αν κάποιος με πει προδότη του Έθνους, να ψάξει παπά…
    Ή αυτόν θα διαβάσει ή εμένα…

    • artw singh said

      Και σε αυτό έχει αποφανθεί ο μέγας… πρώτα ανακήρυξη ΑΟΖ και μετά θέσπιση θαλάσσιων συνόρων. (Πώς είπατε; Δεν έχουμε σύνορα θαλάσσια σήμερα;)

      » Η ανακήρυξη ΑΟΖ θα πρέπει στη συνέχεια να συνοδευτεί από αντίστοιχες οριοθετήσεις θαλάσσιων συνόρων με τα γειτονικά μας Κράτη…»

      http://www.lygeros.org/articles?n=9815&l=gr

      • γιώργος καλαμαράς said

        Κομβικό σημείο:
        Ποιός τον πληρώνει;
        Ι κ. Δ. Αντωνίου εκτός από ψυχή έχει και επιμονή.
        Μπράβο σου γιατρέ κι ας δείχνουν ότι σε αγνοούν οι υψηλά ιστάμενοι!
        Όπου!
        γ.κ.

      • ΒΡΑΧΟΣ said

        Δεν συνδέονται τα ζητήματα.
        Δεν συνδέονται για συγκεκριμένους λόγους.
        Δεν συνδέονται γιατί, για τα σύνορα, υπάρχει ενεργό, ψηφισμένο από την «βουλή» της τουρκιάς και γραμμένο στην λευκή της βίβλο, casus belli.
        Όποιος τα συνδέει, συνδέει ταυτόχρονα και τις αστήρικτες απαιτήσεις της άγκυρας.
        Με κανένα άλλο κράτος δεν έχουμε συνοριακές εκκρεμότητες.Πουθενά.Μόνο οριοθέτησης ΑΟΖ.
        Μόνο με την αναθεωρητική τουρκιά έχουμε συνοριακές εκκρεμότητες.
        Καταλαβάινουμε;

  6. Anaconda said

    “Μετά απο την συνάντηση με τον Έλληνα Νίκο Λυγερό σας κοινοποιώ την εξήγηση για την ΑΟΖ.»
    http://aneksartitoi-ellines.blogspot.gr/2012/06/blog-post_12.html
    http://olympia.gr/2012/06/12/αποκλειστικη-οικονομικη-ζωνη-αοζ/

    «Καταθέτουμε πρόταση νόμου, μετά, σε δεύτερη φάση για την αναγνώριση και ανακήρυξη της Α.Ο.Ζ. Έχω ήδη ζητήσει από το Νίκο το Λυγερό να ετοιμάσει τη πρόταση αυτή.»
    http://anexartitoiellines.gr/post.php?post_id=546

    • artw singh said

      ………………………………………………………….!

      • γιώργος καλαμαράς said

        Μας στελνετε κείμενο του Ιουνίου μετα΄απο τη ΣΗΜΕΡΙΝΗ ανάρτηση του κ. Αντωνίου;
        Σήμερα που βρίσκεται το θέμα….

        γ.κ.

      • artw singh said

        Στην ιστοσελίδα του θα δείτε ότι τίποτα δεν έχει αλλάξει. Τό video στο Χολαργό είναι πρόσφατο. Όλα τα κείμενα είναι μέρος μιας προσπάθειας να μας πείσει ότι είμαστε «ηλίθιοι» (δικα του λόγια) και θα έπρεπε να μη μας απασχολεί τίποτα, εφόσον υπάρχει ο ίδιος να αναλάβει τα πάντα.

        Κάθε κείμενο που αναρτά δεν αναιρεί τα προηγούμενα σε ισχύ, αντιθέτως συνεπικουρούν όλα στο χτίσιμο μιας εικόνας γύρω από το πρόσωπο, την αυθεντία και την καταλληλότητα του, ως μόνος ιθύνων και υπεύθυνος νους στα θέματα γεωστρατηγικής, γεωπολιτικής, ΑΟΖ και συναφών θεμάτων.

      • Anaconda said

        Είδες καμιά δημόσια δήλωση αναλυτικής εξομολόγησης, ειλικρινούς μετανοίας και έμπρακτης επαναφοράς στο δρόμο του Θεού; Όχι.
        Το τί γίνεται λοιπόν μην το ρωτάς καλύτερα…

    • artw singh said

      Όσο για την πολιτική πλευρά της συμφωνίας συνεργασίας με καλύπτει το σχόλιο του Anaconda.

      Η ανακοίνωση έγινε από βήματος Βουλής, επίσημα και Θεσμικά. Έτσι ακριβώς θα πρέπει να γίνει και η ανακοίνωση διακοπής συνεργασίας (;), παραδοχή λάθους (;), στηριξη σε εθνικά συμφέρουσες λύσεις (;).

      • Anaconda said

        Όχι απλά «έκανα ένα εθνικά επικίνδυνο λάθος» αλλά
        «ο λόγος που το έκανα ήταν…» ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ, ΜΕ ΠΑΣΑ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ και ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ
        «ο μόνος τρόπος για να επανορθώσω είναι να …» ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ, ΜΕ ΠΑΣΑ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ και ΧΩΡΙΣ ΕΓΩΪΣΜΟ από εδώ και πέρα.
        ΑΥΤΟ είναι εξομολόγηση και μετάνοια.

    • ΒΡΑΧΟΣ said

      Κάτσε.
      Μισό.
      Ο Λυγερός δεν είναι σύμβουλος ΚΑΙ του Σαμαρά;
      Τον έδιωξαν;
      Για καθίστε γιατί θα απολωλαθώ…

    • Γιάννης Μ. said

      Φιδάκι κατ’ αρχήν να ρωτήσω εάν αληθεύει η αναφορά ότι τον έδιωξαν οι Ανεξάρτητοι Έλληνες. Εάν ναι στους ‘όρους’ που έχεις γράψει παραπάνω θα έβαζα λίγο νερό στο κρασί, λίγο όμως, κι αυτό μόνο για ένα λόγο. Οι ώρες δεν χωρούν εγωϊσμούς όταν η Πατρίδα είναι σε δεινή θέση. Σε κάθε περίπτωση εσυ αποφασίζεις φυσικά . Με αγάπη πάντα

      • ΒΡΑΧΟΣ said

        Σωστά…
        Οι ώρες δεν χωρούν εγωϊσμούς μα, αν μου επιτρέπετε αγαπητέ Γιάννη, γυμνωμένους λαιμούς…

      • Anaconda said

        «τον έδιωξαν οι Ανεξάρτητοι Έλληνες»; Υπήρξε επίσημη έκφραση αυτού που αναφέρεις; Όχι. Με ράδιο αρβύλα δεν ασχολούμαι πλέον, πόσο μάλλον όταν αποπροσανατολίζει.
        Για να σε φέρω όμως σε δύσκολη θέση με την προσέγγιση που υιοθετείς, θα σε ρωτήσω το εξής: ΥΠΟΘΕΤΙΚΑ ΜΙΛΩΝΤΑΣ, υπήρξε κανείς που δήλωσε προ ελαχίστων ημερών και κατόπιν της δήθεν δήλωσης απεμπλοκής ότι «ναι, του τηλεφώνησα και θα συνεχίσω να του τηλεφωνώ για να τον συμβουλεύομαι»; Αυτό στο χωριό σου το λένε «τον έδιωξα»; Στο χωριό μου αλλιώς το λέμε.

        Όσο για τους ‘όρους’, ΓΕΝΙΚΑ ΜΙΛΩΝΤΑΣ θα ήθελα να κάνω σαφή τα εξής:
        1. Εγώ δεν ανέφερα τους όρους μου αλλά τους ορισμούς για το τί είναι ειλικρινής μετάνοια και τί πολιτική κοροϊδία για να αποφύγω τις επιπτώσεις.
        Στο χωριό μου όσα παιδάκια συμπεριφέρονταν με αυτό τον τρόπο τα λέγαμε «ζουλάπια» και έπεφτε βρεγμένη σανίδα για να μάθουν να είναι σαμουράι.
        2. Στο χωριό μου λέμε «δωσ’αέρα στο χωριάτη να σ’ανέβει στο κρεββάτι», πράγμα το οποίο και έγινε.
        Αυτό που δεν έχουν καταλάβει ΟΛΟΙ οι πολιτικοί είναι πως ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ είναι η συλλογή ψήφων και ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ είναι η σκέψη.
        ΑΛΛΟΣ το κάνει το ένα και ΑΛΛΟΣ το κάνει το άλλο.
        Το πρώτο το κάνει Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ και το δεύτερο το κάνει Ο ΙΘΥΝΩΝ ΝΟΥΣ.
        Υπάρχουν βέβαια και κάποιοι που έχουν την ψευδαίσθηση πως
        είτε έχουν την ελευθερία να αποφασίζουν οι ίδιοι αλλά στην πράξη κάποιος τους οδηγεί έντεχνα σε αποφάσεις που εξυπηρετούν συγκεκριμένα συμφέροντα
        είτε έχουν το χρόνο και το επίπεδο συγκέντρωσης (να μην πω άλλα…) για να κατανοήσουν την ουσία των πραγμάτων (σε μπούλετς…) και να λάβουν κάποια απόφαση.
        ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΦΙΚΤΟ.
        Προτιμούν λοιπόν τις ψευδαισθήσεις ή/και τα ψέμματα αντί της αλήθειας.
        Το κλειδί είναι να εμπιστευτούν τους σωστούς ανθρώπους.
        Αν δεν εμπιστευτούν θα καταρρεύσουν μόνοι τους.
        Αν εμπιστευτούν τους λάθος ανθρώπους θα τους καταρρεύσουν.
        Ο εγωϊσμός λοιπόν δεν είναι από τη μεριά αυτού που φτάνει στο σημείο να αρνηθεί θέσεις.

        Επί προσωπικού μιλώντας, ό,τι λέω ισχύει για πάντα: ή ο δικός μου δρόμος ή ο λάθος.
        Αυτό είπα από την πρώτη στιγμή αλλά ή δεν έγινε κατανοητό ή ακούστηκε ως αστείο.
        Για κάποιους που δεν έχουν μάθει ότι εγώ ΔΕΝ ΠΑΙΖΩ με το μέλλον της πατρίδας, θα αποδειχθεί αβάσταχτα κακόγουστο.

      • Γιάννης Μ. said

        ΦΙδάκι ήσουν υπερκαλυπτικός . Μερσί 😉

      • Santa said

        παιδιά, προχτές σε τοπικό κανάλι του βόλου ο πρόεδρος των ανεξ. ελλ. σε ερώτηση για το τι πρέπει να γίνει με το οικονομ. πρόβλημα της χώρας ήταν ξεκάθαρος…1. λογιστικός έλεγχος του χρέους, 2. καταγγελία μνημονίου…όλα τ άλλα μετά..το ίδιο είπε την προηγούμενη εβδομάδα και στον Παπαδάκη…

      • Anaconda said

        Santa, αυτό που λες είναι
        αφενός άσχετο με το ζήτημα Λυγερού, επί του οποίου θα σε παρακαλούσα να τοποθετηθείς ξεκάθαρα, και
        αφετέρου ασύνδετες φράσεις χωρίς νόημα και χωρίς αποτέλεσμα εάν δεν ενταχθούν στο πλαίσιο των πρωτοτύπων ιδεών που περιλαμβάνονται στην Εθνική Αντιπρόταση, η οποία ανήκει αλλού http://ikoima.org/main/subs/docs/eantiprotasi.pdf
        Το πράγμα είναι απλό: όπως λέμε και στο χωριό μου, «έκλασε η νύφη, σχόλασε ο γάμος». Απλά μερικοί καλεσμένοι είναι πολύ μεθυσμένοι και δεν έχουν πάρει χαμπάρι γιατί άδειασε το μαγαζί.

  7. Anaconda said

  8. Μιχαήλ said

    Καλά ξυπνητούρια Ἀντωνίου.
    Μέ τέτοιο…φονικό ἔνστικτο, φαντάσου νά ἔπιανες καί κἄνα ὑπουργεῖο λέμε…
    Σάν τόν ραν-ταν-πλάν…
    Κλωτσιά στήν πρώτη σελίδα καί «κάϊ» στήν…τέταρτη.
    Ἄρχοντα τῆς…καθ-υστέρησης καί σύ.
    Ἄντε μίλα μόνος σου.

    Υ.Γ. Τά…»ἄλλα» πού λέγαμε.

    • Γιάννης Μ. said

      Σήριαλ έχει γίνει
      Τι προβλέπουν τα επόμενα επεισόδια ;

      Καλησπέρα Μιχαήλ

      • Γιάννης Μ. said

        Μιχαήλ ο γιατρός μετά το διαζύγιο με τους Αν. Ελλ δεν είχε κατέβει υποψήφιος με τη ΝΔ ή κάνω λάθος;

      • Santa said

        εγώ έχω μια απορία με το γιατρό…η μήνυση που έκανε αφορούσε πασοκ και λαος…γιατί δεν έκανε εκ νέου μήνυση και για ν.δ? η ν.δ δεν ψήφισε 2ο μνημόνιο και δανειακή?

  9. ΜΑΡΙΑ said

    Χορτάσαμε λόγια,καταγγελίες,ἐνδείξεις,ἀποδείξεις,ἀποκαλύψεις…….
    Ὅταν συνοδευτοῦν ἀπό σοβαρές καί ἀποτελεσματικές πρᾶξεις,βλέπουμε!!

    Λευκές ἐπιταγές δέν πρόκειται νά δωθοῦν, ἀπό ‘δῶ καί πέρα!

    • Γιάννης Μ. said

      Ακριβώς Μαρία. Προσωπικά προσπαθώ να κοιτάζω πίσω από τις γραμμές. Η εμπιστοσύνη στο εξής είτε θα κερδίζετε είτε θα μένει στο σεντούκι με τα πολύτιμα κειμήλια. Όπλο είναι κι αυτή και πρέπει να μετράμε καλά που το δανείζουμε.

      • γιώργος καλαμαράς said

        Συμφωνώ στο «να κοιτάζουμε πίσω από τις γραμμές» που είναι όμως γραμμές με λόγια κι όχι τραγουδάκια, όπως πολύ χρησιμοποιούν εδώ μέσα. Ούτε μισόλογα που δεν βγάζουν νόημα.

        γ.κ.

      • ΓΙάννης Μ. said

        Γιώργο παρά το ότι έχω στηρίξει τη θέση σου και τα μισόλογα βοηθούν, ως έναυσμα για μεγαλύτερο ψάξιμο από ον καθένα μας. Πάντως απ΄ότι είπε η Μέλια θα γίνει αφιέρωμα στο θέμα ΑΟΖ ώστε να διαφωτιστούμε

      • γιώργος καλαμαράς said

        Η Μέλια κάνει υπέροχη δουλειά στο καράβι μας.
        Θέλω να την παρακαλέσω ρωτώντας φίδια και άλλα ζωντανά, να μας δείξει καθαρά τις απάτες που κρύβονται στις τόσες πολλές ανακοινώσεις/διαλέξεις/εκθέσεις/μαθήματα του Λυγερού, όπως (νομίζω)
        πως έκανε ο κ. Αντωνίου, αλλά και στην άλλη άποψη που λέει ότι πρέπει η ΑΟΖ να κηρυχθεί μετα την ανατροπή των μνημονίων.
        Μέχρι σήμερα δεν έχω δει μια τέτοια ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ έκθεση/άποψη, μόνον αποσπασματικές φράσεις

        γ.κ.

      • Μιχαήλ said

        Ξεκίνα ἀπό δῶ Γιῶργο καί προχώρα…

        http://olympia.gr/2012/07/23/%CE%B7-%CF%80%CE%BF%CF%81%CE%B5%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CE%B1%CE%BF%CE%B6-%CE%B4%CE%B5%CE%BD-%CF%83%CF%84%CE%B1%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%AC/#comment-819658

        Εὔκολοι δέν σοῦ φαίνονται οἱ…ἀναπόφευκτοι συνειρμοί;

      • Μιχαήλ said

        Μέ ἐννοεῖς τώρα Γεώργιε;

        Άρ’ ‘κ’ έχ’ ‘ς σο κατζίν ατ’….
        πάει νά πεῖ, ΦΙΛΟΤΙΜΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΤΟ ΜΕΤΩΠΟ ΤΟΥ.
        λακκές «ἐμπόρων» μέ πατέντα.

        ἀφιερωμένο:

        Έρθαν οι εμπόρ να παίρνε τσάμπα τον καπνόν
        τον χωριάτεν κι ερωτούνε σον λογαριασμόν
        Ο καημένον ο χωριάτες πανταλόν πα κι ‘ες
        κι ας σην εντροπήν ατ κείται σο κρεβάτ απές

        Εμαζεύταν τα παιδία’ τ απές σο σαλόν
        Το ένα λέει παπούτσια κι έχω τ’ άλλο πανταλόν
        Έρθανε και τα κορτσόπ’ ατ απές σην αυλήν
        ένα λέει ντουλάπαν κι έχω τ’ άλλο μηχανήν

        Εχολιάστεν κι η γαρία’ τ μετά τον μαλών
        Σπύλιε, γιατί εδέκες τσάμπα τον καπνόν

        Υ.Γ. Θά τούς γ@μήσουμε, ἀργά ἤ γρήγορα…
        ΑΡΓΑ ἤ ΓΡΗΓΟΡΑ.

        Κεράκι γιά ὅλα τά ἀδέρφια τοῦ Θωρηκτοῦ ἀπόψε στό Πάνσεπτο καί Θεοδέγμον Σπήλαιο καί δέν καταλαβαίνουμε καί τίποτε…

        Ἔτσι νά τούς πεῖτε.
        …Ἔφυγα.

      • ΜΑΡΙΑ said

        Μέ ἐκφράζει πολύ τό σχόλιο τοῦ Γ.Καλαμαρᾶ, στίς 8.18 μ.μ.

      • ΜΑΡΙΑ said

        Ἄντε βρέ Μέλια,πάλι ἐσύ θά βγάλης τό φίδι ἀπό τήν τρῦπα…..!!!!!!!!!!!!!!

      • Anaconda said

        Ευχαριστούμε Μιχαήλ.

  10. Φαίη said

    Απ’ ότι βλέπω 🙄 , ανάψανε τα αίματα 🙂

  11. Σουλιώτης said

    Πως καταλαβαινεις οτι ενας ανθρωπος ειναι ηλιθιος ?

    – Απο το αν πιστευει στα τεστ νοημοσυνης

    Κατ αρχην ,οσοι εχουν ασχοληθει λιγο με κοινωνιολογια της εκπαιδευσης, παιδαγωγικη ψυχολογια κα. γνωριζουν οτι τα τεστ ευφυιας, μονο ευφυια δεν μετρανε.

    Επιτελους ας καταλαβουμε οτι ΚΑΙ τα τεστ νοημοσυνης ειναι καθαρα θεμα διαβασματος εξασκησης και εμπειριας.
    Ακομα και ενα «τεστ γνωσεων και δεξιοτητων» που ειχε γινει στην Ελλαδα το 2009, που δηθεν θα μετρουσε για την προσληψη στο δημοσιο, και γι αυτο απεκτησε τεραστια συμμετοχη,
    και ακομα και εκει, πριν…..το τεστ νοημοσυνης, ειχαν τρελλαθει στα φροντιστηρια οπου τους ειπαν τα μυστικα και ετσι, τα παιδια των φροντιστηριων επιασαν τεραστιες επιδοσεις….

    Αν μια ερωτηση την ξανα αντιμετωπισεις και δεις εκ των προτερων τη σωστη απαντηση ,και μετα πεσει αυτη η ερωτηση ή μια εντελως παρομοια, εννοειται οτι θα την απαντησεις…
    Ποιος πιστευει ακομα στις μπουρδες ?

  12. Σουλιώτης said

    » Ο Νίκος Λυγερός είναι Έλληνας μαθηματικός, συγγραφέας, ποιητής, ζωγράφος, σκηνοθέτης, ασχολείται με τη μουσική, την κοινωνιολογία, την οικονομία, την αρχαιολογία, το μάνατζμεντ, τη στρατηγική και τη γεωπολιτική. Είναι ειδικός σύμβουλος στη Σχολή Εθνικής Άμυνας, τη Σχολή Πολεμικής Αεροπορίας, την Αστυνομική Ακαδημία, τη Σχολή Εθνικής Ασφάλειας, τη Σχολή Στρατολογικού.[1] Είναι επίσης διερμηνέας-μεταφραστής στα Γαλλικά δικαστήρια.[2] »

    Συνηθως οι πραγματικα ευφυεις μαθηματικοι, ασχολουνται λιγο και με φυσικη.
    Οταν ακους για μαθηματικο ,ασχετο με φυσικη , παει να πει ειναι μετριος ή βλακας.

    Οι μαθηματικες γνωσεις απο μονες τους, χωρις καμια αλλη επιστιμη, δεν εφαρμοζονται πουθενα.

    Η φυσικη ειναι ο βασικοτερος τομεας στον οποιο εφαρμοζονται τα μαθματικα. Δινουν πρακτικο νοημα στα μαθηματικα. Οσοι ομως μαθηματικοι ειναι ασχετοι με φυσικη(οπως ο Λυγερος) αισθανονται ενα κενο ως προς την πρακτικη χρησιμοτητα της επιστιμη τους. Θελουν να βρουν ενα πεδιο που να εφαρμοζονται και πρακτικα αυτα που ξερουν. Και αφου αυτο το πεδιο δεν ειναι η φυσικη, καταφευγουν συνηθως στην στρατηγικη γεωπολιτικη (βλεπε παραπανω)
    Ετσι δημιουργηται μια παντελως βλακωδης ταυτιση μεταξυ μαθηματικων και στρατηγικης, ενω στην πραγματικοτητα καθολου δεν ειναι απαραιτητο το ενα για το αλλο, ουτε γνωσιολογικα ουτε νοητικα.
    Βαρεθηκα να βλεπω μαθηματικους να ασχολουνται με την στρατηγικη,για να δωσουν νοημα στην επιστιμη τους. Το μονο που σημαινει μαθηματικος ως προς τη στρατηγικη ειναι «εξυπνος» και αφου ειμαι εξυπνος σου λεει ο αλλος, ας το παιξω στρατηγος. Και ενα πασει περιπτωσει ας το παιξει στρατηγος αν θελει, αλλα μη μας λεει οτι επειδη ειναι μαθηματικος θα ειναι καλος στρατηγος.

    Η ταυτιση των μαθηματικων με την λογικη, ειναι μεγα σφαλμα,
    οπως ειναι σφαλμα και η ταυτιση του λογου(γλωσσας) με την λογικη.
    Η αληθεια ειναι οτι τοσο τα μαθηματικα οσο και η γλωσσα ειναι υποσυνολα της λογικης.
    Δηλαδη η λογικη ειναι κατι πολυ πιο ευρυτερο απο τα μαθηματικουλια.

    • ΜΑΡΙΑ said

      Καλά ὅλα αὐτά,ἀλλά τό ποιόν του φάνηκε ξεκάθαρα σέ ἕνα βίντεο πού εἶχαν ἀναρτήσει τά παιδιά,στό ὁποῖο σέ σοβαρή-ὑποτίθεται-διάλεξη γιά τήν Α.Ο.Ζ. σέ ἐρώτηση ἀκροατῆ,ἀπαντᾶ:….ὄχι ἀγάπη μου κ.λ.π.!!!!!!!!!!!!!!

      Ποιός σοβαρός ἄνθρωπος ἀπαντᾶ κατ’ αὐτόν τόν τρόπο, μωρεεεεεεεέ;;;;;;;;;;;;;;;;

      • Σουλιώτης said

        θα ηταν καμια απαντηση iq189 μαλλον, που εμεις οι μικροι δεν μπορουμε να καταλαβουμε

        Αλλα σοβαρα, αν ειπε ετσι, απλως ειμαι ακομα πιο σιγουρος οτι ειναι ενας μετριος και γελοιος.
        Συμφωνω με το αρθρο και τα σχολια που ειναι στο ιδιο μηκος, απλως τον θαβω λιγο πιο γενικως

      • Νεράιδα said

        http://www.youtube.com/watch?v=9kx6MIxAa40&feature=player_detailpage#t=5083s το show από το 1:24:43… Αν αντέχετε να το δείτε όλο θα διαπιστώσετε τη σοβαρότητα και την ευφυΐα του εν λόγω κυρίου, ο οποίος αποδεικνύεται επικίνδυνος και προδοτικά ανεπαρκής.

        Υ.Γ. Η σοβαρότητα και το κύρος του δε, αποδεικνύονται περίτρανα και με το ακόλουθο κείμενό του, το οποίο έχει αναρτήσει στην επίσημη ιστοσελίδα του: http://www.lygeros.org/articles?n=10280&l=gr
        Αυτά όμως μόνο οι άνω του 189 μπορούν να αντιληφθούν…ή μήπως κάνω λάθος;

      • Σουλιώτης said

        Αυτο ειναι στο δευτερο λινκ που εβαλες:

        Τσόκαρα και καριόλες
        Ν. Λυγερός
        Όποιος δεν έχει δει ποτέ τσόκαρα και καριόλες, δεν μπορεί να πιστέψει ότι υποδήματα και άμαξες μπορεί να θεωρούν ότι έχουν άποψη. Στην αρχή νομίζει ότι ακούει ένα παραμύθι, αλλά σιγά-σιγά κατανοεί ότι ο συνδυασμός των δύο είναι θεαματικός. Τα τσόκαρα πιστεύουν ότι μπορούν να κάνουν ερωτήσεις και οι καριόλες απαντήσεις. Αυτός ο διάλογος φαντάζει εξωπραγματικός, αλλά όσο παράξενος κι αν είναι θέλει να φανεί ρεαλιστικός. Το πιο εντυπωσιακό είναι ότι τα επιχειρήματα του ενός αγγίζουν τις πεποιθήσεις του άλλου. Σημασία έχει ότι το παράλογο δεν στέκει ακόμα κι αν τα υποδήματα κι οι άμαξες προχωρούν χωρίς κανένα πρόβλημα στον κόσμο τους. Το πρόβλημα είναι το κοινό που βλέπει αυτό το θεατρικό, νομίζει ότι αφορά την πραγματικότητα. Ενώ στην ουσία, και τα δύο αποκτούν νόημα μόνο όταν τα βάζουμε και όταν καθόμαστε πάνω, αλλιώς και τα δύο είναι κενά. Όταν λοιπόν δίνουμε αξία στα λεγόμενά τους ξεχνάμε ότι είναι ένα θέατρο του παραλόγου και ότι ο σκηνοθέτης δεν είναι ο Ιονέσκο. Κατά συνέπεια η παράσταση δεν έχει το απαιτούμενο επίπεδο. Ελπίζουμε απλώς ότι το κοινό δεν θα δυσανασχετήσει γρήγορα με αυτήν την επιθεώρηση, αλλιώς τα τσόκαρα και οι καριόλες δεν θα προλάβουν να φύγουν από τη σκηνή εγκαίρως.

      • Σουλιώτης said

        Και οπως ειχε πει και ο Αινσταιν:

        «Αν δεν μπορείς να το εξηγήσεις με απλά λόγια, ούτε εσύ ο ίδιος το έχεις καταλάβει πολύ καλά.»

        τα συμπερασματα δικα σας

  13. DUSTOFROAD said

    Ερώτησι : Αν ένας ιερεύς δεν είναι τόσο ευλαβής, όσο θα τον ήθελε ο λαός του Θεού, ο Θεός ενεργεί;

    π. Ευμένιος : Ο λαός έτσι τον θέλει τον ιερέα αυτόν. Έτσι τον θέλει κι ο Θεός. Ό,τι θέλει ο λαός, το θέλει κι ο Θεός. Σ’ αυτούς, που θέλουν καλούς άρχοντες, στέλνει ο Θεός καλούς άρχοντες. Σ’ αυτούς, που θέλουν αγίους, στέλνει ο Θεός αγίους. Ό,τι θέλει ο λαός, τους στέλνει ο Θεός. Όπως είμαστε εμείς, όπως θέλουμε εμείς, θα μας δώση ο Θεός. Όταν θέλουμε καλά, ο Θεός θα μας δώση καλά.

    («π. Ευμένιος, ο κρυφός Άγιος της εποχής μας», Σελ. 322)

    • γιώργος καλαμαράς said

      Σκέψου τί χάλια λαός είμαστε ώστε να μας στείλει τους ΓΑΠ, Βαγγέλη, Σαμαρά, σημίτη, μητσοτάκη, καραμανλήδες….Ωχ! Θεέ μου!
      γ.κ.

      • DUSTOFROAD said

        Δεν είναι αργά…ακόμη
        Η ήρα από το σιτάρι
        Χρειάζεται ισχυρό σοκ στην Αντίληψη για να έλθουν ριζικές αλλαγές
        όποιος-α αγαπά την Πατρίδα..αείεν αριστεύειν ή κάπως έτσι

        Εστίαση, αφοσίωση
        Λαλούν χτυπούν, καμπαναριά
        συνεκτικός μας κρίκος, η Αγιά Σοφιά

  14. Τόλης Β said

    Πρόσφατα ο συγκεκριμένος κύριος πραγματοποίησε ομιλία/διάλεξη για την ΑΟΖ στην Καβάλα με θέμα, «Όταν η ΑΟΖ δείχνει τα όρια της γενοκτονίας, μέσω της θεωρίας παιγνίων»! Η επιλογή και η σημειολογία των λέξεων του τίτλου με στόχο την συγκινησιακή φόρτιση του κοινού είναι εμφανής, αφού η ομιλία διοργανώθηκε με αφορμή τα 90 χρόνια από τη Μικρασιατική Καταστροφή. Είπαμε, δεν αφήνουμε τίποτα να πάει χαμένο! Την παρακολούθησα στο κανάλι 4Ε της Θεσσαλονίκης. Πολύ Κύπρος, αρκετή δόση από ανατολική μεσόγειο, κάτι λίγα και από άλλες περιοχές του πλανήτη, νομικίστικες παρουσιάσεις, «σας τα λέω απλά για να καταλαβαίνετε», χιουμοριστικαί δόσεις χιούμορ και… το πλήθος, που ανάθεμά το αν κατάλαβε και τίποτα, ξετρελάθηκε. Παρεμπιπτόντως, μέχρι στιγμής έχει συγκεντρώσει 6567 υπογραφές υπέρ της θέσπισης της Ελληνικής ΑΟΖ «εντός της σήμερον» με την τρόικα πάνω απ’ το κεφάλι μας, και έχει στήσει και το ιστολόγιο, hττp://elliniki-aoz.blogspot.gr/

    Πάντως ρε παιδιά, εδώ που τα λέμε, μήπως πρόκειται για τυπογραφικό λάθος και το iq 189 είναι στην πραγματικότητα 1,89;;; Λέω!

    Την καλησπέρα μου σε όλους/ες και καλό βράδυ ^ ^

    • Καλλιόπη Χριστίνα said

      «Η επιλογή και η σημειολογία των λέξεων του τίτλου με στόχο την συγκινησιακή φόρτιση του κοινού είναι εμφανής.Πολύ Κύπρος, αρκετή δόση από ανατολική μεσόγειο, κάτι λίγα και από άλλες περιοχές του πλανήτη, νομικίστικες παρουσιάσεις, «σας τα λέω απλά για να καταλαβαίνετε», χιουμοριστικαί δόσεις χιούμορ και… το πλήθος, που ανάθεμά το αν κατάλαβε και τίποτα, ξετρελάθηκε»

      Πέτυχες κέντρο ! Τὰ συγχαρητήριά μου !

  15. Omadeon said

    Ο Νίκος Λυγερός είναι. απλούστατα, ένας… μεγαλοφυής, υπερ-έξυπνος ΒΛΑΚΑΣ.

    Ε, ναι. Είναι ηλίθιος. ΤΟΣΟ απλά…. (oύτε προδότης, ούτε πράκτωρ, ούτε… εισπράκτωρ, ούτε τίποτα…)

    Η χαζή, μέτρια ανθρωπότητα ΔΕΝ μπορεί να υποψιαστεί την ΑΛΗΘΕΙΑ, για τους υπερ-έξυπνους,
    ούτε το μέγεθος της… εν δυνάμει- βλακείας τους.
    -Διότι δεν κατανοεί, ούτε καν τις εξυπνάδες τους.
    -Και διότι οι υπερ-έξυπνοι κρύβουν έξυπνα το μέγεθος των εκάστοτε.. ηλιθιοτήτων τους.

    Στην πραγματικότητα, ιδού ο Κρυφός Μέγας Κανών των ιδιοφυών, υπερ-έξυπνων… βλακών:

    [Κρυφός Μέγας Κανών Υπερέξυπνων Βλακών[

    Το ΜΕΓΕΘΟΣ της Βλακείας [που ενδέχεται να οφείλεται] σε έναν ΠΟΛΥ ΕΞΥΠΝΟ άνθρωπο,
    είναι ευθέως ανάλογη με την Πλεονάζουσα Ευφυία του εις το ΤΕΤΡΑΓΩΝΟΝ (τουλάχιστον)…

    Γι’ αυτό και η βλακεία του υπερ-έξυπνου είναι πολύ πιο φονική…
    Διότι ΔΥΣΚΟΛΑ εντοπίζεται (όπως και ο… ίδιος).

    Ξύπνιος άνθρωπος (όχι απλώς έξυπνος) είναι ο έξυπνος που ΞΕΡΕΙ το μέγεθος των ηλιθιοτήτων του (που θα μπορούσε να διαπράξει).
    Ο Νίκος Λυγερός είναι ΠΟΛΥ έξυπνος αλλά… ΔΕΝ ξύπνησε ακόμη. Ζει στο ΔΙΚΟ του όνειρο… 🙂

    • Πετροβούβαλος said

      Κάνεις λάθος! Ο λυγερός λέει ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ψέμματα που σκοπεύουν σε πολύ συγκεκριμένους σκοπούς: http://wp.me/p2c03r-1Af

      • Καλλιόπη Χριστίνα said

        Ἀκριβῶς !

        Περιγραφὲς τοῦ τύπου » Ο Νίκος Λυγερός είναι ΠΟΛΥ έξυπνος αλλά… ΔΕΝ ξύπνησε ακόμη. Ζει στο ΔΙΚΟ του όνειρο…» τὸν ἀθωώνουν .

      • Omadeon said

        Εχετε δίκιο. Πρόκειται για τέρας νοημοσύνης, άλλωστε….

        ΠΟΙΟΣ ξέρει, τώρα… με βάση ΠΟΙΕΣ σκοπιμότητες ΠΟΙΩΝ και ΓΙΑΤΙ κινείται, όπως κινείται.

        Το αποτέλεσμα μετράει, κι είναι ολέθριο !!!

  16. george majoe said

    πράκτορας ο λυγερός? έχετε αποδείξεις περί τούτου…?

  17. Κωνσταντίνος said

    Ευτυχώς που ο δάσκαλος είναι τόσο «ηλίθιος» που όταν όλοι πεθάνουμε, αυτόν θα τον θυμούνται κι εμάς όχι.
    Το έργο για την ανθρωπότητα δε μας αφορά, καθώς είμαστε ζώα κοινωνικά. Πάλι καλά που εμφανίζονται και μερικές «κόκκινες παπαρούνες» πού και πού και δεν μας επιτρέπουν να εκφυλιστούμε.
    http://www.lygeros.org/

  18. Ιωαννης said

    Εγώ ακούω (και) την συνείδηση μου ή οποία λέει ότι ο Νίκος είναι Πατριώτης και δεν ψήφισα Σύρριζα….

  19. Ιωαννης said

    https://www.kinima-ypervasi.gr/2015/10/blog-post_80.html?m=1
    Δείτε και θα καταλάβουμε…..

  20. Kostas said

    Έχω στην κατοχή μου αδιάσειστα ενοχοποιητικά στοιχεία για τη δράση του πράκτορα Ν. Λυγερού ο οποίος με τον πιο ύπουλο τρόπο εξυπηρετεί συμφέροντα 2 παγκοσμίου εμβέλειας πολυεθνικών εταιριών (McCain, Uncle Ben’s).

    Η προδοτική του όμως στάση δεν θα περάσει !! Ο λαός θα αντισταθεί !!

    Οι υδατάνθρακες είναι και θα έιναι ελληνικοί !!!

    https://www.videoman.gr/40883

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: