ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    ΕΛΕΝΗ ΚΟΥΤΜΑΝΗ στη Η οξεία κραυγή των αμνών
    Παναγιωτης σχοινεζος στη Συνταγματάρχης Δημήτρης Θεοτόκ…
    ΘΑΝΟΣ ΚΟΥΚ στη Gatestone Institute: Στην Ευρώ…
    PETSAGGOURAKIS στη Μελέτιος Μεταξάκης, ο μασώνος…
    Makis στη Η Ληστοκρατία στην Ελλάδα: « Φ…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΑ ΤΟΥ ΑΡΧΥΤΑ,ΣΤΗΝ ΧΕΛΙΔΟΝΑ ΤΟΥ Κ.Ε.Α.

Posted by ΑΝΔΡΕΑΣ ΤΕΝΕΕΥΣ στο 3 Οκτωβρίου, 2012

Αρχύτας ο Ταραντίνος.Πυθαγόρειος φιλόσοφος (428-347 π.Χ, περίπου). Για το βίο και το έργο τού Α. έγραψαν ειδικές πραγματείες ο Αριστοτέλης ( « Η φιλοσοφία τού Αρχύτα») και ο Αριστόξενος .Τα έργα όμως αυτά, εκτός από λίγα αποσπάσματα , χάθηκαν.
https://i0.wp.com/cdn.timerime.com/cdn-3/upload/resized/17676/193559/resized_image2_7e05016217ae0235ab76e7e4bbea834a.jpg
Γι’ αυτό οι πληροφορίες μας για τον Α. είναι πολύ περιορισμένες .Πατέρας του ήταν κάποιος Μνησαγόρας (Διογ. Λαέρτιος Η’ , 79) ή Εστιαίος (‘Αριστόξ, ΙΓ. 13 FHG ΙΙ 275).Υπήρξε πολυμερής προσωπικότητα. Εκτός από τη φιλοσοφία, ασχολήθηκε επίσης με τα μαθηματικά, τη μηχανική, την αστρονομία, τη μουσική και την πολιτική.
Το 366 π.Χ., κατά το δεύτερο ταξίδι του στην Ιταλία, ο Πλάτωνας συνδέθηκε στενά με τον Α. τού οποίου οι απόψεις επηρέασαν σημαντικά τον Αθηναίο φιλόσοφο στη διαμόρφωση τής κεντρικής ιδέας τής «Πολιτείας» του, σύμφωνα με την οποία, τις πολιτείες θα έπρεπε να τις κυβερνούν οι φιλόσοφοι. Κατά το τρίτο ταξίδι στις Συρακούσες, ο Πλάτωνας, όπως μάς λέει ό ίδιος (‘Επιστ. Ζ-350α), προκάλεσε την εχθρότητα τού τυράννου και είχε λόγους να φοβάται για τη ζωή του. Συνεννοήθηκε λοιπόν με τον Α. και τούς άλλους φίλους του στον Τάραντα και εκείνοι τού έστειλαν μία τριακόντορο στις Συρακούσες και έπεισαν το Διόνυσο να αφήσει τον Πλάτωνα να φύγει μ’ αυτήν. ‘Έτσι, ο Α. συνέβαλε στη σωτηρία τού φιλοσόφου.

Ο Α. υπήρξε μεγάλος φιλόσοφος. Αυτό συνάγεται από το γεγονός ότι ο ‘Αριστοτέλης έγραψε ειδική πραγματεία γι’ αυτόν ,καθώς και από την πληροφορία ότι υπήρξε ό όγδοος αρχηγός τής Πυθαγόρειας Σχολής. Ως οπαδός του Πυθαγόρα όχι μόνο έδωσε στα μαθηματικά και τη μουσική πρωταρχική θέση, αλλά και τα συσχέτισε με πλατύτερα θέματα. Στο απόσπ. 1, π.χ., τον βρίσκουμε να επαναλαμβάνει την αρχή τού Πυθαγόρα, ότι τα μαθηματικά είναι το κλειδί για όλη τη φύση, είτε την εξετάζουμε σαν σύνολο είτε στις λεπτομέρειές της, .’Ένα μέρας από τις μαθηματικές του εργασίες (πού κατά γενική παραδοχή είναι αυθεντικό) δίνει επίσης υπόσταση στην πίστη τού Πυθαγόρα, ότι οι αριθμοί είναι η δύναμη πού κυβερνάει όχι μόνο το φυσικό κόσμο, αλλά και τις ανθρώπινες σχέσεις και ότι μόνο όσο αυτοί είναι επικεφαλής μπορεί ή κοινωνία να οργανωθεί αρμονικά. Αλλά και ως δάσκαλος τής φιλοσοφίας διακρίθηκε ό Α. Είχε μαθητές οι οποίοι έγιναν ένδοξοι, όπως ό ‘Εμπεδοκλής κ.ά.
Ο Α. θεωρείται ένας άπό εκείνους (όπως ο Λεωδάμας, ο Θάσιος και ο Θεαίτητος ο Αθηναίος), πού πλούτισαν τον κλάδο τής γεωμετρίας με πρωτότυπα θεωρήματα και έδωσαν επιστημονικότερη κατεύθυνση σ’ αυτά (Πρόκλου Eucl. pol, II 66, 14).
Ειδικότερα, σ’ αυτόν οφείλεται η λύση τού προβλήματος τού διπλασιασμού τού κύβου ( «Δήλιον πρόβλημα») με τη χρήση ημικυλίνδρου.
Επίσης αυτός πρώτος διέκρινε τρία είδη αναλογιών, την «αρμονική», την «αριθμητική» και τη «γεωμετρική», και προσδιόρισε τη διαφορά τής αρμονικής αναλογίας (6, 8, 12) από την αριθμητική (1 , 2, 3) και τη γεωμετρική (2, 4, 8).
Λέγεται ότι ο Α. υπήρξε ο πρώτος πού χρησιμοποίησε αριθμητικές αρχές στη μελέτη τής μηχανικής (Vitruvius praefatio VII 14). Οι εργασίες του υπήρξαν πολύτιμες και στην εφαρμοσμένη μηχανική. Σ’ αυτόν αποδίδονται οι εφευρέσεις τού «κοχλίου» καί τής «τροχαλίας». Επίσης επινόησε καί διάφορα μηχανικά παιχνίδια, όπως «περιστεράν ξυλίνην πετομένην»,την ικανότητα της να πετά την πέτυχε με την επενέργεια βάρους πού εξαρτιόταν άπό τροχαλία καί πεπιεσμένο αέρα, πού διέφευγε άπό κάποια σχισμή.

Υπήρχε παροιμία «Αρχύτου πλαταγή», γιατί ο .Α. είχε επινοήσει «πλαταγήν», δηλ. ένα είδος οργάνου πού προκαλούσε ήχο καί κρότο. Αυτό το έδιναν στα παιδιά, λέει ο Αριστοτέλης (Πολ. Θ’ 6. 1340 β 26), για να παίζουν καί να μη θρυμματίζουν τα πράγματα τού σπιτιού, γιατί, όπως παρατηρεί ο Σταγειρίτης φιλόσοφος «ού γάρ δύναται τό νέον ήσυχάζειν».
Από τις θεωρίες του, πού συνδέονται με τις θετικές επιστήμες, δύο θεμελιώδεις αρχές αποκαλύπτουν τις κατευθύνσεις της σκέψης του.Κατά την πρώτη από αυτές, δεν υπάρχει απόλυτη διαφορά ανάμεσα στον οργανικό και τον ανόργανο κόσμο.Κατά τη δεύτερη, ο νόμος της αιτιότητας δεν μπορεί να εξασφαλίσει την ερμηνεία των φαινομένων.
Ο Α.,όπως πολλοί άλλοι Πυθαγόρειοι (Εύφράνορας, Φιλόλαος κ.α.), κατέγινε και με την αυλητική τέχνη. Όχι μόνο ήταν καλός πλαγιαυλητής, αλλά έγραψε καί σύγγραμμα «Περί αυλών» ( Αθήν. IV 184 e).
Από τα άποσπάσματα πού σώθηκαν μαθαίνουμε ότι ερεύνησε το πρόβλημα των μουσικών τόνων καί διέκρινε τονικά γένη, τό «έναρμόνιον», τό «χρωματικόν» καί τό «διατονικόν» (Πτολ. Αρμ. Ι, 13, p. 3).Στον Α. αποδίδεται η παρατήρηση ότι, όταν τό καλάμι τού αυλού είναι κοντό,παράγει υψηλό, κι όταν είναι μακρύ, χαμηλό τόνο. Έλεγε ακόμη ότι οι οξείς φθόγγοι κινούνται ταχύτερα και οι βαρείς βραδύτερα (Πορφύρ. στόν Πτολ. Αρμον., p. 56).
Ως άνθρωπος o Α. χαρακτηριζόταν για την ευγένεια των αισθημάτων του, την καλοκαγαθία και την ιπποτικότητα απέναντι στους εχθρούς του. ‘Ήταν επίσης προικισμένος με προσήνεια, πραότητα καί αυτοκυριαρχία (. Αθήν .XII 519).
Χαρακτηριστικό είναι το ανέκδοτο, πού μας διασώζει ο Αιλιανός (V:H XIV 19): «όταν κάποτε ένιωσε τη δυνατή παρόρμηση να πει κάτι απρεπές, κατόρθωσε να καταπνίξει την ορμή του, μετά έγραψε στόν τοίχο την άκοσμη φράση, δείχνοντας έτσι εκείνο πού πιεζόταν να εκστομίσει, καθώς και ότι, παρά την ισχυρή πίεση, δεν τό είπε».
Οι πολλές αρετές τού Α. προκάλεσαν τό θαυμασμό όχι μόνο-των συμπολιτών του Ταραντίνων , αλλά και άλλων Ελλήνων της Κάτω Ιταλίας. Γι’ αυτό και τον εξέλεξαν επτά φορές στρατηγό τού «Κοινού των Ιταλιωτών», κατά παρέκκλιση του νόμου , ο οποίος όριζε να παραχωρείται μία φορά μόνο στόν πολίτη η τιμή αυτή. Κατά τον Αριστόξενο (fr .14 ), ο Α. δεν νικήθηκε ποτέ ως στρατηγός στους πολέμους πού έκαναν οί Ιταλιώτες κατά των Μεσαπίων, των Λευκανών και των Συρακουσίων. Κατά τη διάρκεια της εξουσίας του, ο Τάραντας γνώρισε ένα δημοκρατικό σύστημα διακυβέρνησης (Στράβ. C,280). Οι νεότεροι μελετητές παραλληλίζουν τη θέση του Α. στόν Τάραντα μ’ αυτήν του Περικλή στην Αθήνα.
Υστέρα από μία ζωή υψηλής διανοητικής και πολιτειακής δράσης, ο Α. πνίγηκε, κατά τη διάρκεια ταξιδιού του στην Αδριατική, και θάφτηκε στο ακρωτήριο Μάτινουν της Απουλίας, όπως αναφέρει ό Οράτιος στην ωδή πού του αφιέρωσε.
Από τα έργα του Α. μας είναι γνωστοί οι τίτλοι: «Περί μαθημάτων», «Διατριβαί», «Περί δεκάδος», «Περί αύλών». Στόν ίδιο αποδίδονται από το Στοβαίο, το Σιμπλίκιο, τόν Ιάμβλιχο καί τόν Αθήναιο, αλλά θεωρούνται ψευδεπίγραφα, καί τα εξής: «Περί αρχών» , «Περί του όντος», «Περί του παντός», «Περί αντικειμένων», «Περί νου και αίσθάσιος», «Περί παιδεύσεως ηθικής», «Περί ανδρός αγαθού καί ευδαίμονος», «Περί σοφίας», «Περί νόμου καί δικαιοσύνης», «Περί ψυχής»,«Οψαρτυτικά», «Επιστολαί προς Διονύσιον καί Πλάτωνα». Τα ψευδεπίγραφα αυτά έργα πρέπει να αποδοθούν στους εκλεκτικής φιλοσόφους τοϋ 2. και 1. αι. π.Χ., οι οποίοι είχαν την τάση να εκλέγουν και να προσπαθούν να συμβιβάσουν και να συνδυάσουν σε αρμονικό σύνολο τα, κατά τη γνώμη τους, ορθότερα καί ισχυρότερα στοιχεία των βασικότερων φιλοσοφικών θεωριών.

ΠΗΓΗ

Η ΧΕΛΙΔΩΝ (ΚΕΑ 1927-38)

Σχεδιάσθηκε καί κατασκευάσθηκε στό Κρατικό Ἐργοστάσιο Ἀεροσκαφῶν,ἀπό μία Ἑλληνική ὁμάδα ὑπό τήν ἐπίβλεψι τοῦ C.H.Lowe-Wylde,στό ἐκπληκτικό διάστημα τῶν 8 ἑβδομάδων.
Ἦταν ἕνα διθέσιο διπλᾶνο,ναυτικῶν προδιαγραφῶν,σχεδιασμένο -κυρίως- γιά ἐκπαίδευσι καί ἀναγνώρισι καί μέ προοπτική νά μετατραπῇ σέ ὑδροπλᾶνο.Ἀνέπτυσσε ταχύτητα 150 χλμ/ω,εἶχε μῆκος 5,79μ,πλᾶτος 8,17μ καί ἔφερε ἐμβολοφόρο κινητῆρα Salmson 130 ἵππων
Ὅμως,μετά τίς πρῶτες δοκιμές,οἱ ἀποδόσεις του εὑρέθησαν κατώτερες τῶν ζητουμένων (;;;) κι ἔτσι ἀκυρώθηκε ἡ παραγωγή του.
Ἀντ’ αὐτοῦ,ἡ Ἑλληνική Ναυτική Ἀεροπορία προμηθεύθηκε τόν Ἰούλιο τοῦ 1929,μέ 2 διπλάνα Armstrong Whitworth Atlas καί τό ΚΕΑ ἀνέλαβε τήν -κατόπιν βρετανικῆς ἀδείας- κατασκευή 10 Atlas ἐπί πλέον,Avro 504 καί Avro 621 Tutor.

https://i0.wp.com/i142.photobucket.com/albums/r111/NeuralDream/blogger/KEAChelidon.jpg

Στήν φωτογραφία ἡ ΧΕΛΙΔΩΝ,ὁ Charles H.Lowe-Wylde καί ὁ πιλότος δοκιμῶν Herbert Gardner «Tiny» Travers

ΠΗΓΗ

16 Σχόλια προς “ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΑ ΤΟΥ ΑΡΧΥΤΑ,ΣΤΗΝ ΧΕΛΙΔΟΝΑ ΤΟΥ Κ.Ε.Α.”

  1. Πετροβούβαλος said

    Δεν είχα ιδέα…
    Εύγε Ανδρέα!

  2. ΜΑΡΙΑ said

    Ποῦ τ’ ἀνακαλύπτεις βρέ Ἀνδρέα;;
    Απίστευτος εἶσαι…..

  3. Σουλιώτης said

    Ισως και ο Δαιδαλος και ο Ικαρος να ειχαν κανει κατι παρομοιο, ενα υποτυπωδες «παραπεντε» της εποχης εκεινης, και ετσι εμεινε ο μυθος

    • Καλημέρα,Σουλιώτη

      Ὅλα «παίζουν» καί ἅμα μιλᾶμε εἰδικά γιά τόν Δαίδαλο…μόνο μῦθος δέν εἶναι.
      Νά σοῦ πῶ καί μιά ἐκδοχή,σχετικά μέ τήν ἀπόδρασι Δαιδάλου καί Ἰκάρου,ἀπό τήν Κρήτη.
      Τήν ἐποχή ἐκεῖνη,τά πλοῖα ἦσαν κωπήλατα.Ἱστία δέν εἶχαν ἐφευρεθῆ ἀκόμη.
      Ὁ Δαίδαλος,πονηρός ὦν,φύλαγε τά νῶτα του καί φοβούμενος ὅτι κάποια στιγμή -ἴσως- προκαλέση τήν ὀργή τοῦ Μίνω,ἐφρόντιζε πάντα νά ἔχη ἕτοιμη τήν ἀπόδρασί του.Εἶχε κρυμμένο ἕνα πλοῖο,πλήρως ἐφοδιασμένο καί εἶχε ἀποκρύψη,ἀκόμη κι ἀπό τόν Ἴκαρο τό ὅτι εἶχε ἐφεύρη τά ἱστία καί ἦσαν ἕτοιμα στό πλοῖο.
      Ὅταν,λοιπόν,ὁ Μίνως ἐξοργίσθη μέ τόν Δαίδαλο,γιατί αὐτός εἶχε συμμαχήση μέ τήν Ἀριάδνη δίνοντάς της τόν μῖτο,γιά νά βοηθήσῃ τόν Θησέα,ὁ Δαίδαλος κατάλαβε ὅτι τά ψωμιά του ἦσαν λίγα στήν Κρήτη.
      Πῆρε τόν Ἴκαρο καί μερικούς ἔμπιστους φίλους του καί…σαλπάρησε.
      Οἱ Μινωϊτες τόν πῆραν στό κατόπι,ἀλλά τήν κατάλληλη στιγμή ὁ Δαίδαλος σήκωσε πανιά…κι ἀπό ‘δῶ πᾶν’ κι οἱ ἄλλοι.Πρώτη φορά ἔβλεπαν πανιά,πού ἔδιναν στό πλοῖο μιά πρωτόγνωρη ταχύτητα γιά τά τότε δεδομένα.
      Οἱ διῶκτες του,ἐπέστρεψαν ἄπραγοι,νοιώθοντας τά κεφάλια τους νά μήν στέκονται καί τόσο καλά στούς ὥμους τους.
      Κι ὅταν παρουσιάσθηκαν μπροστά στόν Μίνω,τοῦ ξεφούρνισαν ὅτι ἐκεῖ πού κόντευαν νά τόν τσακώσουν,ὁ Δαίδαλος -κατά κάποιο μαγικό τρόπο- ἔκανε νά φυτρώσουν φτερά στό πλοῖο.
      Γιά τήν συνέχεια,δέν εἶμαι σίγουρος.Τούς πίστεψε ὁ Μίνως;Τούς ἐτιμώρησε δεόντως;Ποιός ξέρει;
      Ἐκεῖνο πού ἔμεινε καί διαθόθηκε πάντως,ἦταν ὅτι ὁ δαιμόνιος Δαίδαλος εἶχε καταφέρει νά ξεφύγη ἀπό τήν ὀργή τοῦ Μίνω,πετώντας μαζί μέ τόν Ἴκαρο.

      • Σουλιώτης said

        Καλημερα Ανδρεα
        Ενδοιαφερουσα η εκδοχη σου και ισως να ειναι η πιθανοτερη, αλλα εμενα δε θα μου εκανε εντυπωση αν ειχαν εφευβρει καποιο ειδος φτερων κυριολεκτικα.
        Θυμαμαι πριν λιγα χρονια, ενας αγγλος ειχε βαλει επανω του κατι, οχι σαν φτερα, αλλα σαν μια υποτυπωδη μεμβρανη, με πολυ μικρο ανοιμα συνολικα.Απο τον καρπο του χεριου ενωνονταν στο ποδι τερμα κατω και με τοσο μικρα φτερα διεσχισε τη Μαγχη!
        Αρα δεν αποκλειεται να εγινε κατι παρομοιο και απο τους δυο Ελληνες και μαλιστα στον ενα να μην επιασε ακριβως το κολπο και γι αυτο επεσε.
        Αυτα για την ωρα,απο μενα καληνυχτα προς το παρον,καλο ξημερωμα

      • Σουλιώτης said

        Θα το ψαξω αυτο

      • Καλό ξημέρωμα,Σουλιώτη

      • Σουλιώτης said

        με τοσο μικρα φτερα διεσχισε τη Μαγχη!
        με απιστευτα καθοδικη φορά βεβαια,ξεκινωντας απο πολυ μεγαλο υψος, και πολυ μεγαλη ταχυτητα

      • Ἔ,κάθε πρᾶμμα στόν καιρό του…ὅλα «παίζουν» εἴπαμε καί οἱ ἐκδοχές πολλές,ἀλλά…ἕνα τό συμπέρασμα.
        Κάπως,κάπου,κάποτε…ὁ Δαίδαλος κι ὁ Ἴκαρος ἦσαν οἱ ΠΡΩΤΟΙ ἱπτάμενοι.

      • Σουλιώτης said

        Πέταξε πάνω από την Μάγχη με φτερά στην πλάτη του! Βίντεο
        http://www.madata.gr/diafora/stranges/24583.html?print

        Δεν εννοουσα παντως αυτον που δειχνει στη σελιδα. Και ενας αλλος ειχε πεταξει πανω απο τη Μαγχη με το τροπο που ανεφερα,με μικρα φτερα χωρις μηχανη,εκεινον δε τον βρηκα. Κατι παρομοιο που εκανε ενας καθολικος μοναχος απο τον οποιο αντεγραψε ο ντα Βιντσι το σχεδιο του αεροπλανου, στο ντοκυμαντερ που λεγαμε μια αλλη φορα…

  4. antart22 said

    Όλα «παίζουνε». Πάντως τείνω προς την άποψη ότι προϋπήρχε υψηλή τεχνολογία, κάποια στιγμή η γνώση χάθηκε λόγω κάποιας – φυσικής ή μη – καταστροφής και ότι διεσώθη μεταβιβάστηκε μέσα σε έναν πολύ στενό κύκλο ανθρώπων. Μάλιστα αυτός ο «κύκλος» πρέπει να έχει επαναληφθεί πολλές φορές.

    • Σουλιώτης said

      Μπορει να ειχαν βαλει φτερα, τα οποια τα κουνουσαν με τα χερια πανω κατω, και «αναμεσα» στα χερια και τα φτερα να παρεμβαλονταν καποιο μηχανικο συστημα το οποιο να πολλαπλασιαζε τη δυναμη των χεριων και ετσι να μπορουσαν να κουνουν τα φτερα.
      Οπως πχ ξερουμε οτι ενα συστημα με γραναζια πολαπλασιαζει την αρχικη δυναμη και την βγαζει τεραστια, λεω απλως εγω τωρα
      Βεβαια αν φυσαει πολυ, και στην Κρητη φυσαει, μπορεις να ανυψωθεις και μονο με τη δυναμη του αερα

      • Σουλιώτης said

        Αναφερομαι στον Δαιδαλο και τον Ικαρο, κυριως, αλλα και γενικα στο θεμα της τεχνολογιας των…φτερων

    • Αγαπητη Ανταρτισσα,,είναι η μόνη λογική εξήγηση αυτή,,,,

    • Τό καλό εἶναι,ὅτι κάποια στιγμή θά ἀποκαλυφθοῦν πολλά…ἔ ἄς τά μάθουν οἱ ἀπόγονοί μας.
      Ἐμεῖς,ἄς κρατᾶμε τήν φλόγα ἀναμμένη,γιά νά μπορέσῃ νά θεριέψῃ,ὅταν πρέπει.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: