ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Πετροβούβαλος στη Συνταγματάρχης Δημήτρης Θεοτόκ…
    Δημήτριος Θεοτόκης στη Συνταγματάρχης Δημήτρης Θεοτόκ…
    karavaki στη Οι τελευταίοι θα γίνουν π…
    Μέλια στη Από τα ανέκδοτα έγγραφα των Γε…
    Νικόλαος Καλκάνης στη Από τα ανέκδοτα έγγραφα των Γε…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Εντείνεται «περίεργα» η προπαγάνδα υπέρ της Γερμανικής επικυριαρχίας στην Ευρώπη.

Posted by Πετροβούβαλος στο 20 Σεπτεμβρίου, 2012

Σε μία ακόμη απόπειρα επηρεασμού της κοινής γνώμης, το πρακτορείο ειδήσεων Reuters απεφάνθη χτες 19/9, πως το Βερολίνο και όχι οι Βρυξέλλες θα προκαθορίσουν το μέλλον της οικονομικά προβληματικής Ευρώπης.

Με αυτό σαν δεδομένο, ο αρθρογράφος του Reuters, Michael Stott φαίνεται να εκπλήσσεται από το γεγονός, ότι το κύριο θέμα συζητήσεως στις παρυφές της εξουσίας στη Γερμανία, δεν είναι οι προθέσεις της Ελλάδος να τηρήσει τις «δεσμεύσεις» της ούτε η πιθανή απαίτηση της Ισπανίας για ένα σχέδιο πραγματικής διασώσεως της Ε.Ε., αλλά η… Κίνα.

Συγκεκριμένα, η μειωμένη διάθεση που προβλέπεται να δείξει προς το 2030 ο Ασιατικός γίγαντας για την αγορά Γερμανικών μηχανημάτων και αυτοκινήτων ανησυχούν τη Μέρκελ, που όλα δείχνουν πως θα παραμείνει στη θέση της, καθώς δεν δείχνει δημοσκοπικά να απειλείται από κανέναν στις επερχόμενες (σε λιγότερο από ένα χρόνο) ομοσπονδιακές εκλογές στη Γερμανία.

Το άρθρο συνεχίζει με το καθιερωμένο απειλητικό ύφος που έχει υιοθετηθεί τα τελευταία δύο χρόνια από τη Γερμανία και εξάρει ως συνήθως την «εργατικότητα» και την «αποτελεσματικότητα» της Γερμανίας, που δήθεν την οδήγησαν στην οικονομική της επιτυχία, παραβλέποντας την προκλητική στήριξη που της προσέφερε η Δύση εις βάρος χωρών όπως η Ελλάδα (πολεμικές αποζημιώσεις, διαγραφή χρεών κλπ), καθώς και την προκλητική προστασία ακραία διεφθαρμένων γερμανικών εταιρειών όπως η Siemens.

Η ουσία του άρθρου όμως, βρίσκεται σε «διαρροές» Aξιωματούχων, σύμφωνα με τις οποίες η Μέρκελ ήθελε πολύ να πετάξει την Ελλάδα εκτός Ευρωζώνης έξι μήνες πριν, όχι όμως τώρα: «Ποιος θέλει ένα Αποτυχημένο Κράτος (failed state) που συγχρόνως είναι μέλος του ΝΑΤΟ, στα νοτιοανατολικά σύνορα της Ευρώπης με όλα αυτά που συμβαίνουν στη Βόρειο Αφρική και στην Ανατολική Μεσόγειο», δήλωσαν οι Αξιωματούχοι (σύμφωνα πάντα με το πρακτορείο «ειδήσεων»).

Σε κάθε περίπτωση, συνεχίζει ο αρθρογράφος του Reuters, δεν υπάρχει ουσιαστική αντιπολίτευση εντός της Γερμανίας, άρα ούτε εντός της Ευρώπης (είπαμε πως την Ευρώπη την κυβερνά το Βερολίνο) για τα ζητήματα της Ε.Ε. Όλα τα κύρια κόμματα υποστηρίζουν την πολιτική Μέρκελ, συμπεριλαμβανομένων των «Πρασίνων» (που εσχάτως υπερασπίζονται σε υψηλότερους τόνους απ’ ότι συνήθως την Ελλάδα στο Ευρωκοινοβούλιο).

Έτσι, σύμφωνα με το Reuters πάντα, και ελέω Βερολίνου, η Ελλάδα θα παραμείνει εντός Ευρωζώνης και θα αποφύγει την μετάπτωσή της σε Αποτυχημένο Κράτος.

Είναι έτσι τα πράγματα; Ή μήπως η «ματωμένη καρδιά» της Μέρκελ δεν είναι παρά ένα ακόμη προπαγανδιστικό χαρτί για τους συμπολίτες της που σύντομα θα διαπιστώσουν πως οι Έλληνες, οι «τεμπέληδες» και «διεφθαρμένοι», αξίζουν τον οίκτο τους (επειδή δε προβλέπεται πλέον να εξοβελιστούν από την Ε.Ε.);

Δεν υπάρχει οικονομικός αναλυτής που να μπορεί να τεκμηριώσει στα σοβαρά πως η Ελλάδα δύναται με τις συνθήκες που προδιαγράφονται από τις Δανειακές Συμβάσεις και τα Μνημόνια «Συνεννόησης», να σταθεί στα πόδια της. Το ακριβώς αντίθετο συμβαίνει και δύο χρόνια οικονομικής ιστορίας υπό τον ασφυκτικό έλεγχο των «δανειστών» προσφέρουν ακλόνητα συμπεράσματα.

Επιπλέον, η δημοσίευση του εγγράφου που κατετέθη στη Γ.Γ. Πρωθυπουργού, δείχνει ξεκάθαρα πως η Ελλάδα, σε ελάχιστο χρόνο, θα μετατραπεί σε ένα Αποτυχημένο Κράτος κατ’ εντολήν του Βερολίνου και με τη σύμφωνη γνώμη της πειθήνιας στα Γερμανικά κελεύσματα κυβερνήσεώς της.

Το έγγραφο (που ειρήσθω εν παρόδω ταρακούνησε πολλά λιμνάζοντα ύδατα εντός Ελλάδος) τεκμηριώνει σαφώς τη δημιουργία συνθηκών που θα παραδώσουν κατ’ αρχήν τον φυσικό μας πλούτο (κοιτάσματα υδρογονανθράκων) χωρίς να υπάρξει κανένα δημοσιοποιήσιμο στοιχείο που να αναφέρεται στην αξία τους.

Ουσιαστικά, τα Ελληνικά κοιτάσματα πετρελαίου και φυσικού αερίου χαρίζονται.

H δε εφαρμογή των δανειακών συμβάσεων/μνημονίων, διαλύει συστηματικά το σύνολο των τομέων της οικονομίας μας και το επόμενο βήμα είναι η παράδοση του ελέγχου της Εθνικής μας Άμυνας και Ασφαλείας!

Η Ελλάδα απέχει πλέον ελάχιστα από τη μετάπτωσή της στο επίπεδο του Αποτυχημένου Κράτους και ελάχιστα ενδιαφέρει αν αυτό θα συμβεί εντός ή εκτός Ε.Ε. Το μόνο που ενδιαφέρει, είναι ότι εκτός Ε.Ε. (όπως αυτή πλέον διαμορφώνεται σύμφωνα με τις επιθυμίες του Βερολίνου) είναι πλέον πολύ πιθανότερο να το αποφύγει, αν φυσικά η έξοδός της πραγματοποιηθεί εγκαίρως.

Το δε Βερολίνο μπορεί να παριστάνει πως απεύχεται αυτό το γεγονός και η Γερμανίδα καγκελάριος να χύνει κροκοδείλια δάκρυα για τον λαό που έως πρόσφατα λοιδορούσε χυδαία, οι πράξεις του όμως είναι ξεκάθαρες και ξεκάθαρα εγκληματικές και δεν καταστρέφουν μόνο την Πατρίδα μας: Οι υπόλοιπες χώρες του Ευρωπαϊκού Νότου παίρνουν σειρά, προς δόξαν των μελλοντικών Γερμανικών εξαγωγών στην Κίνα.

Γιατί, ας μη γελιέται κανείς, αυτό είναι το ζητούμενο του Βερολίνου και η μείωση του κόστους των Γερμανικών προϊόντων, άρα η αντιστροφή των προδιαγραφόμενων μελλοντικών Κινεζικών διαθέσεων, σχετίζεται άμεσα με το αν η Ευρώπη θα μετατραπεί σε ένα στρατόπεδο πάμφθηνης εργασίας και εξαθλίωσης προς όφελος των Γερμανικών εταιρειών. Όπως επίσης, το ζητούμενο των πειθήνιων Ευρωπαϊκών ηγεσιών και των παραφυάδων τους, είναι να προληφθούν οι πολιτικές αντιδράσεις, πρωτίστως στο αντικείμενο του «πειράματος» δηλαδή στους Έλληνες.

Η γιγάντωση της προσπάθειας παραπληροφορήσεως, που μολύνει εσχάτως ακόμα και το ανεξάρτητο μέχρι πρόσφατα διαδίκτυο και η συνακόλουθη ένταση της καλλιέργειας προεμφυλιακού κλίματος από τα άκρα του πολιτικού μας συστήματος, είναι ίσως (και παραδόξως) το μοναδικό ευχάριστο γεγονός των τελευταίων ημερών: Είναι ενδείξεις πως οι εντός και εκτός της χώρας εκτελεστές του «πειράματος» ανησυχούν!

Σχετίζεται δε χρονικά με την κατάθεση του εγγράφου στη Γ.Γ. Πρωθυπουργού και κυρίως τη διαρροή του στο διαδίκτυο. Συνυπολογίζοντας τα συμφέροντα που θίγονται άμεσα ή έμμεσα  από μία τέτοια εξέλιξη, πιθανόν να είναι κάτι πολύ περισσότερο από μια καταγγελία ενός συμπολίτη μας που προορίζεται απλώς να αφυπνήσει: Μπορεί να αποδειχθεί το από καιρό αναμενόμενο παράγγελμα που έχει άμεση ανάγκη η Πατρίδα μας.

Η περίεργη «σιγή ασυρμάτου» που παρατηρείται έκτοτε από Έλληνες επιχειρηματίες με μεγάλη οικονομική δραστηριότητα εντός της χώρας και η εντυπωσιακή αμηχανία των μάλλον απληροφόρητων για τις Γερμανικές ορέξεις «δημοσιογραφικών» κύκλων των ισχυρότερων Ελληνικών Μ.Μ.Ε., ενισχύουν το ενδεχόμενο να βρίσκονται σημαντικές Εθνικές μας δυνάμεις προ αφυπνισμού.

Αν όντως συμβαίνει αυτό, εναπόκειται στα υπόλοιπα Ευρωπαϊκά Έθνη και κυρίως σε αυτά του Νότου, η συνέχιση της υπάρξεως της Ε.Ε. στη βάση των προθέσεων με τις οποίες ιδρύθηκε και όχι στον απάνθρωπο μηχανισμό παραγωγής φτώχειας, εξαθλίωσης και κτηνωδίας που εξελίχθηκε, σύμφωνα με τις Γερμανικές προθέσεις και τη Γερμανική πρόσφατη ιστορία.

Πετροβούβαλος

Εικόνα: «Orc», έργο του Neisbeis από το devianART

133 Σχόλια προς “Εντείνεται «περίεργα» η προπαγάνδα υπέρ της Γερμανικής επικυριαρχίας στην Ευρώπη.”

  1. Dendrogalia said

    Mου άρεσε η εικόνα που σχηματίστηκε στο φιδοκεφαλάκι μου: Έλληνες επιχειρηματίες να τηρούν σιγή ασυρμάτου και να αναζητούν απεγνωσμένα λύση μες στην κάψα του Αυγούστου.

    Κάτι «επαφές» στα ανοιχτά έχουν άραγε σχέση; Τριαλαριραλό…

  2. Καλημέρα σας,

    Οταν, πριν χρόνια μιλούσαν για «μια Ευρώπη» με «εννιαίο» νομισμα, στο μυαλό μου έμεινε «Ηνωμένες Πολιτείες Ευρώπης». Με τρέλαινε η ιδέα οτι η Ελλάδα μπορεί μια μέρα να γίνει «πολιτεία» της Ευρώπης. Σε συζητήσεις πάντα το ανεφερα και έθετα τις απορίες μου αλλά απάντηση δεν πήρα ποτέ και μπορώ να πω οτι στ κάποιους έφερνε και χαμόγελο σαν να μου έλεγαν οτι εχω φαντασία άλλοι συμφωνούσαν απόλυτα:

    Πως είναι ποτέ δυνατόν, διαφορετικά κράτη/έθνη με διαφορετική γλώσσα,θρησκεία, ήθη κι έθιμα, ιστορία, μπορούν να γίνουν «ένα»;

    Πως είναι ποτέ δυνατόν, όλα αυτά τα κράτη να έχουν εννιαίο νόμισμα, όταν υπάρχει ανισότητα στην δύναμη και υποχρεώσεις του κάθε κράτους; Οταν οι μισθοί, συστημα υγείας και κοινωνικής πρόνοιας, υποδομές, βιοτικό επίπεδο είναι χαόδης.

    Πως είναι ποτέ δυνατόν, να δεχθεί ο Ελληνας να τον κυβερνάει ένας Γερμανός, Γάλλος η οποιοσδήποτε άλλος, γιατί στο δικό μου μυαλό, όταν σχεδιαζόταν η ένωση της Ευρώπης ήταν η αντιγραφή των ΗΠΑ, ένας Πρόεδρος ένα νόμισμα κι ένα κοπάδι προβάτων από εκεί και περα! Δεν μου πέρασε ποτέ απ’το μυαλό οτι τα ισχυρότερα κράτη θα βοηθούσαν τ’αδύναμα χωρίς αντάλλαγμα και χωρίς να εκμεταλλευθούν τον φυσικό πλούτο τους.

    Δεν θέλω να κουράσω άλλο, νομίζω όλοι τα ξέρουμε αυτά, δύσκολο το επιχείρημα «ενωμένη Ευρωπη»! Για τις ΗΠΑ ήταν ευκολότερο, δεν είχαν τα θέματα της Ευρώπης. Τώρα πιστεύω πως ξεκινόντας από Ελλάδα, ένα ένα κράτος θα είναι failed state part of a European government and later on of a Global government.

    Υ.Γ. Ζητώ συγνώμη γιά τ’αγγλικά, εχω λιγο δυσκολία να εκφράζομαι σωστά στα Ελληνικά:-)

    • Anaconda said

      Γιαυτό ακριβώς είμαστε εδώ φίλε μου: για να προστατέψουμε το Έθνος βάσει του Συντάγματος.

    • Πετροβούβαλος said

      Η ενωμένη Ευρώπη όπως τη σχεδιάζουν αγαπητέ μου φίλε, σημαίνει ισοπέδωση και υποταγή. Αν θα είναι υποταγή στους Γερμανούς ή σε κάποιον άλλο, είναι μάλλον αδιάφορο, το ζητούμενο είναι να ξεφύγουμε εμείς.

      Πιστεύω πάντως πως αρκετοί ισχυροί ακόμα Έλληνες έχουν αντιληφθεί πως είναι και αυτοί υποψήφιοι για εξόντωση και έχουν επιτέλους αρχίσει να αντιδρούν.

      • juliet said

        Ax, Πέτρο μου …θέλανε εμείς να πιστέψουμε ,αυτοί ξέρανε .Αλήθεια ,έχεις δει στην Εκάλη η στο Καστρί …..να προσκαλούν πληβείους; για εργάτες ναι, για συνδαιτημόνες μόνο τους ισότιμούς τους .

      • Anaconda said

        Για να συζητήσουν, ναι.
        Για να λύσουν, όχι.

      • Πετροβούβαλος said

        Juliet, αν σκοπεύουν να μιλήσουν σοβαρά, οι συναντήσεις δεν θα γίνουν σε σπίτια, ούτε θα προσκαλέσουν αυτοί.

        Γιγαντιαίο ερπετό, θα μου αρκούσε να είναι έτοιμοι να υποστηρίξουν πατριωτική λύση!

      • Anaconda said

        Σε αυτή ακριβώς τη λειτουργία αναφέρομαι και εγώ Πέτρο – αν και διαφωνώ ως προς το μέρος που λαμβάνουν χώρα οι συζητήσεις…

      • Νεράιδα said

        Ρε παιδιά, οι πολιτικοί που δεν ήταν ικανοί να χειριστούν το non-paper με τρόπο ώστε να προχωρήσει μια εθνικά σωτήρια λύση -κάτι μου λέει πως ήδη είχε γίνει αποδεκτή η λύση και πως η διαδικασία όδευε προς σχηματισμό κυβέρνησης- πιστεύετε πως είναι ικανοί να συννενοηθούν τώρα; Αυτοί φοβούνται ο ένας τον άλλο μήπως και πάρουν μεταξύ τους χαμπάρι την εκατέρωθεν ανικανότητα! Φοβάται ο Γιάννης το θεριό και το θεριό το Γιάννη!

      • Πετροβούβαλος said

        Αν ήταν στο χέρι μου Γιγαντιαίο Ερπετό, θα τους προσκαλούσα στον Εθνικό Κήπο, αλλά δεν…

        Με το συμπάθειο Νεράιδα, έτσι και οι υποψίες μου είναι βάσιμες, ποιός τους χ… τους πολιτικούς! Πατριωτική λύση σημαίνει σε πρώτο στάδιο χρησιμοποίησή τους και στο αμέσως επόμενο Ειδικά Δικαστήρια.

      • «To Συνταγματικο Δικ Γερμανιας αποφασισε ΝΑΙ σε FISCAL UNION…….» το εγραψε ο @PORTAPORTA στο twitter σημερα. Το σχεδιο τους εχει μπει για καλα σε εφαρμογη. Οι αποριες που ειχα πριν χρονια δεν ηταν δημιουργημα της φαντασιας μου!

  3. Φαίη said

    Καλημέρα,

    ποιές ήταν οι αρχικές προθέσεις ιδρύσεως της ΕΕ γνωρίζουμε πραγματικά;
    Και αν ήταν καλές, (που δε νομίζω) πως μπορούν τα ‘φτωχά’ νότια κράτη της Ευρώπης να τις αποκαταστήσουν;
    Ποιός; Ο Μάριο Μόντι θα βοηθήσει προς αυτήν την κατεύθυνση ή ο Μαριάνο Ραχόϊ;

    • Anaconda said

      ναι: η επιβολή του ίδιου αποτελέσματος με οικονομικό πόλεμο

    • Anaconda said

      «Η συμβολή της Ελλάδας στη δημιουργία κοινής Ευρωπαϊκής βάσης έπρεπε να είναι απείρως μεγαλύτερη, έπρεπε να βασίζεται περισσότερο στη μετουσίωση της ιστορικής πραγματικότητας σε απτή μεθοδολογία σκέψης και δράσης παρά στην διατήρηση ενός κοινού ευρωπαϊκού σημείου ιστορικής αναφοράς. Ο λήπτης της Γνώσης δεν δύναται να συνειδητοποιήσει τις πραγματικές της διαστάσεις – αν μπορούσε, θα ήταν ήδη κάτοχός της. Η Ελλάδα μπορεί – γιατί πρέπει να έχεις για να μπορείς να δώσεις.»

      Η Εθνική Αντιπρόταση τα λέει όλα! Διαβάστε το manual!

  4. Ἑλληνῖδες-Ἕλληνες ἐχθροπαθεῖς,θαυμᾶστε μεγαλεῖα…μέχρι κι ὁ Ντεστές εἶχε ἔλθη καί χειροκροτοῦσε…

    http://www.ert-archives.gr/V3/public/main/page-assetview.aspx?tid=73115&autostart=0

  5. Ο Πρωθυπουργός ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ απευθύνει τηλεοπτικό διάγγελμα αναφερόμενος στη θετική κατάληξη των διαπραγματεύσεων στις ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ στις 20/12/1978 για την πλήρη ένταξη της ΕΛΛΑΔΟΣ στην ΕΟΚ και στα οφέλη που θα προκύψουν από αυτή: οικονομικές παροχές, ενίσχυση των δημοκρατικών θεσμών, κατοχύρωση της εθνικής ανεξαρτησίας κ. ά.

    http://www.ert-archives.gr/V3/public/main/page-assetview.aspx?tid=37621&autostart=0

    Ἡ περιγραφή τῶν ὀφελῶν πού θά προκύψουν,εἶναι ΑΠΑΣΑΙ ΑΙ ΜΝΑΙ !

    • Φαίη said

      Τι είπε εδώ ο άνθρωπος βρε παιδιά;;

      «Στη Δυτική Ευρώπη πραγματοποιούνται εξελίξεις, που προετοιμάζουν σταθερά τη μεταμόρφωση των σημερινών οικονομικών κοινοτήτων σε πολιτικούς οργανισμούς. Η πολιτική ενοποίηση της Δυτ. Ευρώπης ευρίσκεται στο δρόμο της πραγματοποιήσεως.»

      Και εδώ έπεσε μέσα σε όλα.
      «Με την ισότιμη συμμετοχή μας, σε μια ισχυρή οικογένεια, ελεύθερων, ανεξάρτητων και δημοκρατικών λαών, όπως θα είναι η ενωμένη Ευρώπη, θα κατοχυρώσουμε την Εθνική μας Ανεξαρτησία, γιατί η έναξη της χώρας μας στην οικογένεια αυτή θα την απαλλάξει από οποιεσδήποτε εξαρτήσεις, αφού την εγκαταστήσει ισότιμη με τις μεγάλες Ευρωπαικές χώρες, με τις οποίες θα έχει ψήφο ισοδύναμη…»

    • antart22 said

      Κρατάει χρόνια αυτή η κολώνια….

  6. ΒΡΑΧΟΣ said

    Καλημέρα.
    Η Γοτθία, όπως έστρωσε θα κοιμηθεί…
    Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, γυαλιά φοράω…
    Η Γοτθία από τότε που ξέρει τον εαυτό της, γυαλιά δεν έβαλε ποτέ.
    Τους κοιτάει όλους από ψηλά.
    Λάθος.
    Νομίζει ότι τους κοιτάει όλους από ψηλά.
    Η Γοτθία είναι ο τέλειος ηλίθιος.Τόσο πολύ ηλίθιος,εθελοντικά και κάνει συνεχώς το ίδιο λάθος.
    Έχει την μαύρη εντύπωση ότι ελέγχει την διαδικασία.Ασπάζεται την διαδικασία, την κάνει κτήμα της και όταν η διαδικασία, πάρει στροφή, γιατί είναι δυναμική και αλλάζει, τότε, από κεκτημένη ταχύτητα, αλαζονεία,ματαιοδοξία, ιδεοληψία και σχετική έλλειψη φαντασίας – μην μπερδεύεστε, αλλο ο προγραμματισμός ενεργειών που μπορεί και στην περίπτωσή της είναι,μακροπρόθεσμος,άλλο η φαντασία – βρίσκεται να πηγαίνει σαν τον φουκαρά του ανεκδότου, που ακούει στο ράδιο ότι «κάποιος ανόητος πηγαίνει στο αντίθετο ρεύμα της αουτομπάν» και σχολιάζει ο αφελής «μα τι λένε οι ηλίθιοι, δεν είναι ένας, είναι όλοι…»
    Οι τέλειοι ηλίθιοι…που δεν έχουν απολύτως καμία συναίσθηση της ανοησίας τους και το διατυμπανίζουν κιόλας.
    Το κακό είναι ότι παρασέρνουν αφελείς, ιδιοτελείς, δωσίλογους και μερικούς κομπλεξικούς, σαν τα μούτρα τους και όταν έρθει η ώρα του λογαριασμού ψαχνουν τα πορτοφόλια και αυτοί…
    Πρακτικά, η Γοτθία, είναι μια κουτσουλιά στον χάρτη, μια κουτσουλιά στον χάρτη του χώματος της Γης, που αποτελείται από 70% από νερό…
    Ποτέ δεν ήξεραν την θέση τους.
    Πάντοτε πίστευαν και πιστεύουν, ότι τους αξίζει κάτι παραπάνω.
    Πάντοτε νόμιζαν ότι είναι από τους «εκλεκτούς», γι΄αυτό και είναι απολύτως διαχειρίσιμοι.
    Είχαν και έχουν γύρω τους δούλους, που η μοναδική τους δουλειά είναι να ζηλεύουν την ισχύ τους και να ονειρεύονται να τους μοιάσουν και να γίνουν κι εκείνοι βησιγότθοι…
    Μπορείτε να καταλάβετε την ποιότητα εκείνων, που να θέλουν, που αποζητούν, που σκύβουν, για να γίνουν…Γότθοι…
    Τραγικό…
    Μεθοδικοί,ναι.
    Αποτελεσματικοί,ναι.
    Πάντα όμως «ημιτελείς»…
    Μην τους το πει κανείς…Τον έφαγα…

    • Οι ΗΠΑ χρωστάνε 15 τρις, η Γερμανία χρωστάει 7,5 τρις. Που χρωστάνε ΟΕΟ… ? σε μιά εποχή που οι …. «παγκόσμιοι» επικυρίαρχοι οι τραπεζιτοτοκογλύφοι κάνουν πάρτυ ?

      Η Γερμανία έχει άποψη?

      -Το 50% των 80000 αμερικανών στρατιωτών που βρίσκονται στην Ευρώπη, «στρατοπεδεύουν επί γερμανικού εδάφους (η ίδια η Γερμανία δεν έχει σχεδόν καθόλου στρατό)
      -ΕΧΘΡΟΠΑΘΕΙΑ …. ο γερμανός δεν μπορεί ούτε να μιλήσει κατά, ούτε να αρνηθεί το «γνωστό» ολοκαύτωμα…….

      Οι δυνατές αποικιοκρατικές χώρες, δυό φορές στραγγίσανε τις ενεργειακές κάνουλες στην «στεγανοποιημένη» ενεργειακά βιομηχανική Γερμανία και δυό φορές η τελευταία βγήκε στο κουρμπέτι του πολέμου και ….. όποιον πάρει ο χάρος ……. η ίδιια η Γερμανία είχε 10αδες εκατομμύρια νεκρούς και δυό φορές ισοπεδώθηκε ..
      Βεβαίως και ,μετά , όπως σήμερα … «άνθισε » παλι ………………… από μόνη της?
      ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ …… «κάποιοι» είχαν τους λόγους τους και για δικά τους συμφέροντα να την «σύρουν» προς τα πάνω …
      …………. άλλοι κερεδοσκοπούνε …….
      ΓΙ΄ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟΨΗ.

      Αυτοί οι «κάποιοι» δυό φορές την έσπρωξαν σε δυό πολέμους ….. αυτοί οι κάποιοι μετά το τέλος του κάθε πολέμου γινόντουσταν και πιό δυνατοί.
      Τώρα αισθάνονται ακόμα πιό δυνατοί και πάλι την σπρώχνουν την Γερμανία για τους λόγους τους να βγάλει τα κάστανα από την φωτιά και όχι μόνο ….
      Σπρώχνουν και τις ΗΠΑ από την αντιπέρα όχθη του Ατλαντικού ……

      Όλα τα …… «μωρά» στην πίστα του πολέμου ……….

      • ΒΡΑΧΟΣ said

        Η Γοτθία είναι το «σύμπτωμα» της νόσου…Παγκόσμια, ανίατος…εκτός κι αν…
        ΒΕΔ.
        Βαριά Εγκεφαλική Δυσλειτουργία.

      • Θα συμφωνήσω ότι έχουν οι γερμανοί κάποια ανίατο «νόσο», ……… «κάποιοι» άλλοι όμως, αυτό το ξέρουνε καλύτερα από εμάς και το εκμεταλλεύονται για τους δικούς τους πάντα λόγους… …. τους τσιγκλάνε και τους σέρνουν στο «πανηγύρι» του πολέμου …..

        Από ανάλογη ανίατο «νόσο», τις τελευταίες δεκαετίες πάσχουν και οι αμερικάνοι, αυτοί οι …… «κάποιοι» οσονούπω παρόντες σέρνουν και τα αμερικανάκια στο «πανηγύρι» του πολέμου ……..

    • ΜΑΡΙΑ said

      Ναί βρέ Βράχε…
      καί νά τούς τό κραυγάση κάποιος, ΔΕΝ θά «ἀκούσουν» τίποτε.
      Εἶναι ὑπερφίαλοι καί «παντογνῶστες»……εὐτυχῶς!!!

      • ΒΡΑΧΟΣ said

        Ξερόλες…
        Ενδημεί και εδώ το είδος…δυστυχώς.

      • ΜΑΡΙΑ said

        Θά ἐκλείψη τό εἶδος,ἡ συνέχεια τοῦ Ἔθνους δέν τό περιλαμβάνει…

      • ΒΡΑΧΟΣ said

        Για να εκλείψει, το βλέπω εντελώς αδύνατον…
        Είμαστε πολύ δύσκολη ράτσα και εξαιρετικά εγωϊστές.
        Ας περιοριστεί στην «φυσιολογική χλωρίδα» του οργανισμού…
        Όταν υπερπολλαπλασιάζεται, ελλείψει καλού ανοσοποιητικού, η χλωρίδα, ο οργανισμός αποκτά προβλήματα.

      • Αὐτή ἡ «παντογνωσία» θά τούς φάῃ.Νόμιζαν ὅτι θά ἤμαστε εὔκολοι,ὡς πειραματόζωα,ἀλλά καταλαβαίνουν ὅτι…ἀτύχησαν.
        Καί κινοῦνται σπασμωδικῶς πλέον.
        Καί τό παιγνίδι ἔχασαν καί ξεβρακώθηκαν ἀπό μόνοι τους.

      • ΜΑΡΙΑ said

        Αὐτό ἀκριβῶς Βράχε,πάντα εἴχαμε τέτοια «προβληματάκια» καί πάντα θά ‘χουμε.
        Ἦταν ὅμως λίγοι,δακτυλοδεικτούμενοι καί κατακριτέοι….μειοψηφία.
        Ἀπό τήν στιγμή πού πλειοψήφισαν,χάθηκε ἡ μπάλλα!!

        Ὅσο γιά τούς ἐκτός συνόρων,συμφωνῶ μέ τόν Ἀνδρέα…ἀντιδροῦν σπασμωδικά,σημάδι ὅτι ἀπέτυχαν.
        Τώρα ὑποχρεούμεθα νά δώσουμε τήν χαριστική βολή.

      • ΒΡΑΧΟΣ said

        Μαρία, ένα ποσοστό αυτού του πράγματος που περιγράφεις, προήλθε από την τηλεόραση και τα ΜΜΑ.
        Οι «δημοσιογράφοι – σχολιαστές – ενεργούμενα «, απέκτησαν και κατόπιν μετέφεραν τις γνώσεις τους, επί παντός του επιστητού.
        Από τιμές ζαρζαβατικών, μέχρι γεωπολιτική ανάλυση του Ηλιακού συστήματος και από οικονομικά μπακάλη, μέχρι θεωρία των χορδών…
        Και βέβαια οι ανόητοι, αφελείς και απαίδευτοι Έλληνες, λέγαμε το αμίμητο «το είπε η ΤV και ο τάδε ή η δείνα».
        Δεν το πιστεύαμε μόνο, όχι, το υϊοθετούσαμε και πηγαίναμε και βήματα παραπάνω…
        Γίναμε όλοι, για όλα, «ειδικοί»…
        Όπως κάποιοι «δημοσιογράφοι»…
        Πάντοτε αναρωτιόμουν, πως είναι δυνατόν ένας δημοσιογράφος τριάντα, σαράντα ετών, να τα ξέρει όλα, όταν υπάρχουν Πανεπιστημιακοί δάσκαλοι, που ασχολούνται με ελάχιστα επί του πεδίου τους και μόνο και ασπρίζουν τα μαλλιά τους, προσπαθώντας να αποδείξουν δύο γραμμές θεωρίας…μιά ζωή…
        Μου διαφεύγει ακόμα…
        Δεν ξέρω…

      • ΜΑΡΙΑ said

        Καί ὅμως, ἀντιδρούσαμε λίγοι γραφικοί χρόνια τώρα,διότι τό βλέπαμε…κραύγαζε ρέ γμτ,
        ἡ «δημοσιογραφία» τῆς κρεββατοκάμαρας,τοῦ εἰσαγγελέα,τοῦ ἰνστρούχτορα,πού κατηύθυνε καί τύφλωνε τίς «μᾶζες».
        Ἐτσι μᾶς ἀντιμετώπισαν,σάν μᾶζα…σάν κιμᾶ….καί τό δεχτήκαμε,ὥρες-ὥρες εἴμαστε ἀσυγχώρητοι!!!
        Οἱ πρῶτοι ἔνοχοι ἐσχάτης προδοσίας εἶναι οἱ δημοσιογράφοι,διότι μέ τό ἀζημίωτο ἐγκλημάτισαν.
        Δεύτεροι οἱ δικαστικοί καί τρίτοι οἱ πολιτικοί.
        Γίνομαι κουραστική καί τό ξέρω,ἀλλά θά τό ἐπαναλαμβάνω μέχρι νά τό χωνέψουμε:
        Χωρίς τήν ΑΝΟΧΗ τῶν δύο πρώτων,οἱ πολιτικοί θά ἦταν ΑΝΙΣΧΥΡΟΙ νά ἐφαρμόσουν τά προδοτικά τους σχέδια.

      • ΒΡΑΧΟΣ said

        Ανοχή;
        Δεν είσαι κουραστική, παραείσαι ευγενική….
        Συνενοχή…
        Συνεχής, ουσιαστική, αδίστακτη.
        Όπως πρέπει να είναι και η, αναπόφευκτη, «απάντηση», Μαρία…

      • juliet said

        Mαρία μου ,
        αν δεν υπήρχε η ανοχή των δικαστικών όλα θ’ήτανε πιο εύκολα . Αλλά είπαμε η δικαιοσύνη όχι μόνο τυφλή είναι αλλά γέρνει μονόπαντα . Ολα έχουνε τιμή σε μια άτιμη κοινωνία . Οσο για τους δημοσιογράφους …..αν υπήρχε τιμωρία πιστεύεις ότι θ’ανέβαζαν και θα κατέβαζαν κυβερνήσεις που λέει ο λόγος.Σήμερα έμαθα ότι πρώην αιωνόβιος τηλεφωνεί και προτείνει εταιρεία αμερικάνικη ανεμογεννήτριες ….

      • ΜΑΡΙΑ said

        Ἀδίστακτα καθάρματα εἶναι, Βράχε καί γι’ αὐτό δέν πρέπει νά ὑπάρξη ἔλεος.
        Προδότες τῆς Ἑλλάδος,δοῦλοι ἀνθελλήνων….βδελύγματα!!!
        Ἄν μετανοήσουν,εἶναι δουλειά τοῦ Θεοῦ νά τούς συγχωρήση,ὄχι δική μας….

        Τζούλιετ,ἡ Τιμή…τιμή δέν ἔχει!!
        Ὅφειλαν νά τό γνωρίζουν,ἔχοντες τήν Τιμή νά γεννηθοῦν σέ αὐτά τά Ἅγια Χώματα….καμμία δικαιολογία.

      • Μέλια said

        «Δυστυχισμένε μου λαέ καλέ και αγαπημένε.
        Πάντα ευκολόπιστε και πάντα προδομένε.»
        Διονύσιος Σολωμός

      • ΜΑΡΙΑ said

        Γιά νά μᾶς δοῦμε τώρα,στή νέα χιλιετία…. 😉

      • Μέλια said

        Τίποτα δεν πάει χαμένο Μαρία μου θα τα καταφέρουμε!!!!

      • ΜΑΡΙΑ said

        Ἡ Ἑλλάς προώρισται νά ζήση καί θά ζήση…

        Πάντα ἐπίκαιρο,πάντα ὑπέροχο….
        ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ!!!

  7. Σουλιώτης said

    Η Γερμανια ΔΕΝ μας χρωσταει μονο το κατοχικο δανειο και τις πολεμικες αποζημιωσεις.
    Μας χρωσταει και αυτα που τους «χρωσταμε». Αφου εξ αιτιας τους αναγκαστηκαμε να χρεωθουμε.
    Συν τοις αλλοις, τα τελευταια 70 χρονια τουλαχιστον, στην Ελλαδα εχουμε Γερμανικες κυβερνησεις
    (γερμανικες και οχι φιλογερμανικες που ειναι αλλο πραγμα)πλην καποιων πολυ μικρων διαλειματων.
    Γερμανοι μας κυβερνουν.Αρα αυτοι φταινε που δεν εχουμε παραγωγη ,η οποια με τη σειρα της ευθυνεται και αυτη για το ελληνικο «χρεος».
    Δηλαδη επι 70 χρονια οι Γερμανοι λεηλατουν την Ελλαδα και τωρα ζητανε και τα ρεστα!

    Θα μου πειτε, δεν ειναι Γερμανοι, ειναι αυτοι που βρισκονται στο παρασκηνιο και κυβερνουν και την γερμανια.
    Οσο Ελληνικη ειναι η «Εληνικη» κυβερνηση, αλλο τοσο Γερμανικη ειναι και η «Γερμανικη» κυβερνηση.
    Οσο Ελληνας ειναι ο Παπανδρεου, αλλο τοσο Γερμανιδα ειναι και η Μερκελ (εκ του τελικου αποτελεσματος οπως θα δουμε)
    Και αρα ισως δεν φταιει ο απλος γερμανικος λαος.
    Αν ομως ο απλος Γερμανικος λαος δεν φταιει μια φορα, ο απλος Ελληνικος λαος δεν φταιει 10 φορες!
    Οι Σιωνιστες τραπεζιτες φταινε

    • Σουλιώτης said

      στο κατω κατω , ο Γερμανικος λαος ετρωγε τοσα χρονια εις βαρος του Ελληνικου λαου, εφταιγε δεν εφταιγε, αλλα αυτοι ρωγαν εις βαρος μας, και οχι εμεις!

  8. Σουλιώτης said

    Επειδη ακουσα απο καποιους μασωνοφιλους το επιχειρημα:
    «οσο κομμουνιστης ηταν ο Σταλιν, τοσο Σιωνιστης ειναι και ο Ροτσιντ»

    Δειτε την πονηρια

    Το θεμα ομως ειναι οτι ο κομουνισμος θεωριτικα ειναι καλος αλλα στην πραξη ειναι κακος οπως λεμε,
    ενω ο Σιωνισμος ειναι κακος ΚΑΙ θεωριτικα
    Αφου ο σιωνισμος ειναι ενας ρατσιστικος εθνικοσοσιαλησμος ,με βλεψεις την υποδουλωση των λαων.
    Και αρα ο σιωνισμος παραλληλιζεται με τις αλες ομοιες ιδεολογιες του, πχ ναζισμος, αυτες δηλαδη που και θεωριτικα ειναι κακες.

    Αρα ο Σταλιν ΔΕΝ ηταν πραγματικος κομουνιστης ,ενω ο Ροτσιλντ ΕΙΝΑΙ πραγματικος σιωνιστης.
    Ο Σταλιν ηταν κακος επειδη ΔΕΝ ΗΤΑΝ πραγματικος κομουνιστης,
    ενω ο Ροτσιλντ ειναι κακος, επειδη ΕΙΝΑΙ πραγματικος σιωνιστης

    Βλεπετε ομως πως οι μασωνοφιλοι πανε να δημιουργησουν συγχιση συγκρινοντας και παραλληλιζοντας δυο τελειως ανομοια και ΑΝΤΙΘΕΤΑ πραγματα αφου το ενα θεωριτικα ειναι καλο ενωω το αλλο και θεωριτικα ειναι κακο.

    • Σουλιώτης said

      Επειδη ακουσα απο καποιους μασωνοφιλους το επιχειρημα:

      “οσο κομμουνιστης ηταν ο Σταλιν, τοσο Σιωνιστης ειναι και ο Ροτσιντ”

      και αρα αφου ο Σταλιν δεν ηταν πραγματικος κομμουνιστης αρα και ο Ροτσιλντ σου λεει δεν ειναι πραγματικος σιωνιστης ,αρα δεν ειναι σιωνιστηηηηηηηηηης. Μια χαρα δηλαδη

      Αυτη ειναι ολοκληρωμενη η πονηρη σκεψη των μασονωφιλων για μπερδεμα,την οποια ανερεσα στο προηγουμενο ποστ

    • δεν υπάρχουν «μασωνοφιλοι »
      υποτακτικοί των μασόνων υπάρχουν
      .

    • Σουλιώτης said

      Δηλαδη με αλλα λογια, υπαρχει καλος κομμουνισμος και κακος κομμουνισμος,
      ενω δεν υπαρχει καλος και κακος σιωνισμος. Ο σιωνισμος ειναι ΕΝΑΣ και ειναι κακος

      • ΜΑΡΙΑ said

        Ἀφοῦ ὁ κομμουνισμός εἶναι δημιούργημα τῶν σιωνιστῶν,πῶς μπορεῖ νά εἶναι καλός;;;;

      • Γιώργης said

        Τό ἴδιο καί μέ τόν κομμουνισμό… ὑπάρχει ἕνας καί εἶναι κακός. 😐

      • ΜΑΡΙΑ said

        🙂

      • Γιώργης said

        Ἔ, αὐτό πιά… 😉 😀

      • ΜΑΡΙΑ said

        Ἔεεεεεετσι…. 😉

      • καμιά μέρα θα έρθουν και θα σας μπουζουριάσουν οι ΝΤΠιτες και εγώ θα είμαι απόξω λόγω κουζουλάδας να σας φέρνω τσιγάρα,,,,,γμτο είστε και πολλοί 😆

      • Σουλιώτης said

        Μαρια ,μιλαω επι της βασεως της αντιληψεως των περισοτερων ανθρωπων, και θεωριτικα,που θεωρουν οτι στα λογια οι κομμουνιστες λενε καλα πραγματα. πχ οτι πρεπει να μοιραζομαστε τα αγαθα ,λεμε τωρα…..Με αυτη την εννοια το ειπα,ωστε να ειμαστε «καλυμενοι» και απο αυτη την πλευρα…
        Το οτι ο κομμουνισμος σαν πολιτικη ιδεολογια και γενικα σαν ιδεολογια ειναι δημιουργημα των σιωνιστων ,ειναι γεγονος.
        Στην δε Ρωσια οι εβραιοι ειχαν παιξει τον πρωταρχικο ρολο στην επιβολη του κομμουνισμου, οπως εγραφε και ο Ελληνας αρχιεπισκος που ηταν τοτε στη Ρωσια για τους ελληνορθοδοξους.

        Επισης δεν ειναι τυχαιο οτι ο κομμουνισμος επιβληθηκε μονο στις ορθοδοξες χωρες της Ευρωπης , οπως γραφει και ο πατερας θεοδωρος Ζησης.

        Αρα ΚΑΤΑΡΕΕΙ το επιχειρημα που λενε με χαρα μερικοι,
        οτι δειτε ποιες χωρες της ευρωπης ειναι «πολιτισμενες» ολες οι δυτικες μη ορθοδοξες, ενω οι ορθοδοξες πχ Ρωσια ειναι πιο πισω…
        Αν οι οροθοδοξες χωρες της Ευρωπης ειναι πιο πισω αγαπητοι μου, αυτο οφειλετααι στο οτι αυτες δεχτηκαν την επιθεση με ην επιβολη του κομμουσισμου, οι ορθοδοξες χωρες πολεμηθηκαν μονο μ αυτο τον τροπο…απο τους εβραιωσιωνιστες

      • Σουλιώτης said

        Εγω βλεπω οτι στην πραξη οι πιο φιλολαικες κυβερνησεις ητνα τελικα κατι λαικες δεξιες,
        ενω οι κομμουνιστες το μονο που εκαναν στην πραξη,ηταν να ταμπουκιζουν και να τρομοκρατουν οποιον ειχε αλλη αποψη, ή οποιν τολομυοσε να ψελισει εστω μια ελαχιστη ευγενικη κρτιτικη ,οπως ειδα και σε ενα αλλο μπλογκ τωρα τελευταια…εκτος του οτι παντα εξαθλιωναν το λαο περισοτερο απο τους ξεξιους….

      • ΜΑΡΙΑ said

        Στά λόγια ὅλοι καλοί εἶναι,αὐτοί δοκιμάστηκαν στήν πρᾶξη καί αἱματοκύλισαν τά Κράτη ἀπό τά ὁποῖα πέρασαν.

        http://theodotus.blogspot.gr/2012/05/blog-post_28.html

        Δές καί αὐτό,ἐξηγεῖ πολλά….

      • Σουλιώτης said

        Λενε μερικοι κομμουνιστες στην Ελλαδα οτι το κκε δεν κυβερνησε ποτε.
        Κατα αρχην,αν και δεν κυβερνησε ,μια χαρα επαιξε τον διαχρονικο προδοτικο ρολο του.Επομενως ας αφησουνε την αποφυγη ευθυνης.
        Αλλα γενικα σε οποιες χωρες κυβερνησαν οι κομμουνιστες κατεστρεφαν τα παντα.

        Επομενως με το να βλεπουνε τι εγινε μονο στην Ελλαδα,επειδη ετσι νομιζουν οτι τους σθμφερει,κι οχι συνολικα σε ολο το κοσμο,
        Κοιτανε το δεντρο και οχι το δασος.
        (που και οι ελληνες κομμουνιστες προδοτικα φερθηκαν)

      • ΜΑΡΙΑ said

        Ὁτιδήποτε εἶναι βαλτό καί ξενοκινούμενο,ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ νά εἶναι καλό γιά τή Χώρα…..γιά καμμία χώρα!

      • Σουλιώτης said

        Ο ναζισμος τι καλο λεει στα λογια?

      • Γιώργης said

        Σουλιώτη…, τά εἶπες θαυμάσια!

        … 😎

      • Σουλιώτης said

        Με αυτη την εννοια ειπα οτι υπαρχει καλος και καος κομμουνισμος.Στα λογια εννοουσα και μονο.Ενω ο διεθνης σιωνισμος δεν εχει να πει κατι καλο ουτε στα λογια

      • ΜΑΡΙΑ said

        Ἄλλοι «σωτῆρες» τῆς ἀνθρωπότητος καί οἱ ναζί,ἐθνικοσοσιαλιστές καί αὐτοί!!!
        Πᾶρ’ τόν ἕναν καί κοπάνα τον στά μοῦτρα τοῦ ἄλλου….
        Ὄχι ὅτι θά συνέλθουν….ἔτσι γιά τό καλαμπούρι.

      • Γιώργης said

        … καί ὄχι μόνο… 😈

      • ΜΑΡΙΑ said

        Λέμε τώρα….

      • λάθος,,
        υπάρχει κάλος και κακός κομμουνισμός στην πράξη
        1 καλός= για τους διοικούντες
        2 κακός=για τον λαό
        είναι θέμα θέσης,που είναι ο καθείς.

      • ΜΑΡΙΑ said

        Τώρα ἔβαλες τά πράγματα, στή θέση τους….σωστός!!!

      • Σουλιώτης said

        Να σαι καλα Γιωργη!

        Σεπτεμβρίου 11, 2012 στις 8:02 μμ
        …Ειχα ξαναγραψει καπου , οτι μετα την επικρατηση των τραπεζιτων Ροτσιλντ στην Αγγλια, μετα τη μαχη του Βατερλω(1815) ,πολλα αλαξαν στον κοσμο……

        Σεπτεμβρίου 11, 2012 στις 7:59 μμ
        …των επενδυτών-τραπεζιτών-κερδοσκόπων, που ήδη στα τέλη του 19ου αιώνα, κατά πώς φαίνεται, ήλεγχαν ποιες εφευρέσεις θα εφαρμόζονταν μαζικά…

        Σεπτεμβρίου 11, 2012 στις 8:05 μμ
        …Το έργο του Καρλ Μαρξ, του Σίγκμουντ Φρόιντ, του Λούντβιχ Βιτγκενστάιν, ή του Άλμπερτ Αϊνστάιν, παραμένει – φυσικά – σημαντικό και αξιοθαύμαστο…

        Συνδεστε αυτα ωστε να φαινεται ποιοι ευθυνονται για καποιες βρωμοιδεολογιες στο κοσμο,καταληγωντας στο τελευταιο για τον Μαρξ,το ιδιο ισχυει και για τον Σταλιν,
        Ολες αυτες οι βρωμοιδεολογιες εχουν τη ριζα υους στους εβραιοσιψνιστες ροτσιλντ,

      • Σουλιώτης said

        Οποια επιτυχεια και να εχουν οι σιωνιστες -στην καλυτερη περιπτωση παντα- θα ειναι πολυ προσωρινη και προσκαιρη, ειπεμε οτι αν εχει πουλησει τη ψηχη σου στο διαβολο,μονο μερικες πολυ προσκαιρες επιτυχιες μπορει να εχεις ,και μετα τερμα

        Τα χειροτερα που μπορει να συμβουν ποτε στους χριστιανους, ειναι στα γεγονοτα του αντιχριστου, οπως αυτα περιγαφονται στην αποκαλυψη του Ιωαννη και τα οποια δεν ξερουμε ποτε θα ειναι.
        Αλλα απλως θελω να πιασω την ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ για εμας, όποτε αυτη ειναι

        Στην αποκαλυψη του Ιωαννη, μπορει καπου σε ενα σημειο τα πραγματα να φαινονται λιγο απαισιοδοξα για τους χριστιανους.
        Εκει που λεει οτι ο αντιχριστος* θα κυβερνησει για ενα μικρο διαστημα 3,5 χρονια στην ουσια,οπως επισης μιλαει και μαρτυρες του χριστιανισμου που θα εχουμε.

        Ειναι ομως ετσι?
        Κατα αρχην,αφου αποφασισαμε να μιλησουμε ε πι της βασεως της αποκαλυψεως για να δουμε.
        Πρωτον μπορει να λεει οτι ο αντιχριστος θα κυβερνησει 3,5 χρονια ,αλλα λεει οτι ο Θεος θα κολοβωσει εκεινες τις ημερες για τους ΕΚΛΕΚΤΟΥΣ.
        Απ εναντιας για οσους θα δεχτουν το σφραγισμα του αντιχριστου, λεει οτι θα παθουν πολυ χειροτερα απο τους χριστιανους ΗΔΗ απο αυτη τη ζωη….Λεει καπου οτι η φιαλη που θα ριξει ο αγγελος θα επιτρεψει ο Θεος να πιασει μονο οσους θα εχουν προσκυνησει ο θηριο!

        * “αυτός πού αναμένεται από τόν Ιουδαϊσμό νά έλθει….δέν είναι άλλος από τόν αναφερόμενο στήν Αποκάλυψη τού Ευαγγελιστού Ιωάννου ως Αντίχριστος.”
        του Σεραφειμ Πειραιως

      • στοίχημα του 18 αιωνα
        να δημιουργηθούν οι συνθήκες για δημιουργία του πρώτου κράτους Αθεων αξιών,,,,δλδ απαγορεύεται η θρησκεία λόγω ιδεολογίας
        εργολάβοι για το στόχο,,Μαρξ και Ενγκελς,,εβραιοπουλα το γένος
        1. Θρησκεία το όπιο του λαού,,,,και πάει λεγοντας
        2. πρωτεργάτες ,όλοι μα ΟΛΟΙ Ρωσσοεβραοι εκτός του Λενιν
        3. στόχος επιτεύχθει
        4.αίμα,αίμα,αίμα,αίμα,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,αίμα αθώων.

      • Σουλιώτης said

        Θρησκευτικο θεολογικο θεμα, μη βαρατε, και στις θεολογικες σχολες τα λενε καπου αυτα και η θεολογια εκτος απο πιστη ειναι ΚΑΙ επιστιμη

        Με αλλα λογια αυτοι που θα ακολουθησουν τον αντιχριστο και ο ιδιος ο αντιχριστος θα παθουν πολυ χειροτερα πραγματα απο αυτους που μεινουν πιστοι στο Χριστο, ηδη απο αυτη τη ζωη…αρα ας μη χαιρονται…..

        Απλως το λεω γιατι συνηθως μενουμε μονο στα αρνητικα για τους χριστιανους.Αν ομως ισχυει η αποκαλυψη για τα δεινα των χριστιανων ,ισχυει και για τα δεινα των οπαδων του αντιχρισστου…..η αποκαλυψη ισχυει σε ολα

        και μερικα αλλα που δεν μπορουμε να πουμε δημοσια

      • Σουλιώτης said

        Οταν λεω οτι υπαρχει καλος και κακος κομμουνισμος και οτι ο καλος ειναι μονο στα λογια,
        αυτο οπως ειπα το λεω με βαση το τι πιστευει ο περισσοτερος κοσμος για τον κομμουνισμο,που νομιζουν οτι στα λογια ειναι καλος ,επσιδη ο σκοπος μου ηταν να απντησω σε αυτο το επιχειρημα των μασονων:
        “οσο κομμουνιστης ηταν ο Σταλιν, τοσο Σιωνιστης ειναι και ο Ροτσιντ”
        και επειδη αυτοι απευθυνονται στον περισσοτερο κοσμο που νομιζει οτι ο κομ. ειναι καλος στα λογια,γι αυτο απαντησα και εγω με βαση το τι πιστευουν οι πολλοι.
        Για να ανεραισω το παραπανω επιχειρημα αναφερθηκα στον κομμουνσμο και μονο.Γενικα απαξιω,δεν ασχολουμαι με χαμενες υποθεσεις

        Για μενα και για πολλους αλλους ο κομμουνισμος δεν ειναι καλος ουτε στα λογια γιατι αυτα που λεει οταν εφαρμοστηκαν διελυσαν τα κρατη.
        Το «κρατος προνοιας» ηταν ενα παραμυθι ωστε να υπονομευσει την ιδιωτικη πρωτοβουλια και την αυτενεργεια των πολιτων και να γινουν παθητικα οντα
        Αυτο ισχυριζονται ολο και περισσοτεροι,οπως και ο συγραφεας που εξεδωσε πρωτος στα ελληνικα τα πρωτοκολα των σοφων της σιων

      • Σουλιώτης said

        Δηλαδη εδω αποδυκνειεται οτι η ιδιωτκη πρωτοβουλια ειναι καλη και στα λογια!
        ειναι αυτο που ισχυε και στο βυζαντιο και υποστηριζεται σαν συστημα απο πολλυς ,οπως και απο το κλασικωπεριπτωση ,μπλογκ κτλ
        αλλα σταματαω γιατι στα οικονομικα ειμαι ασχετος

  9. Σουλιώτης said

    Δηλαδη ο Σιωνισμος, πως ειναι καλος στα λογια? τι καλο λεει ο σιωνισμος?
    οτι θελουν να υποδουλωσουν ολο τον κοσμο στο Ισραηλ λενε

    • Πετροβούβαλος said

      Το λένε και το κάνουν!

      • Σουλιώτης said

        Ακιβως οπως το ειπες!
        Σε αντιθεση με μερικους που αλλα λενε και αλλα κανουν,
        αυτοι τα λενε,πιστευουν αν θελετε, απ ευθειας αυτα που κανουν

      • Πετροβούβαλος said

        Η μαύρη αλήθεια είναι πως οι Εβραίοι κατάφεραν να επιζήσουν μετά από διωγμούς εκατονταετιών και χωρίς Πατρίδα!
        Αν δεν τους μελετήσουμε καλά, θα είμαστε μονίμως πολλά βήματα πίσω…

      • Σουλιώτης said

        Εσυ ,Πετρο, απο την ως τωρα μελετη σου που το αποδιδιες?

      • Σουλιώτης said

        Παντως αν κρινω απο τον τροπο συζητησης μερικων εβραιων κανουν , πολυ περισοτερες π@στ@@ς απο οτι οι αλλοι. Π@@στ@@ς που οι αλλοι δεν θα της εκαναν, οχι επειδη δεν τις σκεφτηκαν φυσικα,κ αι επομενως επειδη ειναι λιγοτερο εξυπνοι, αλλα αεπειδη θα ντρεπονταν απο τον εαυτ τους να τις κανουν…
        εχω και αλλους λογους φυσικα αλλα τετοια ωρα..

      • Πετροβούβαλος said

        Αρχίζει από το γεγονός πως αισθανόταν πως είναι ο «περιούσιος λαός». Και ότι και να λέμε, παρέμειναν δεμένοι και έχουν μεγάλες ικανότητες. Θεωρητικά, πρέπει να θεωρούν τους πάντες υποδεέστερους, άρα έχουν κάποιου είδους «ηθική» βάση που συνδυασμένοι με το σύνδρομο καταδίωξης που έχει εντυπωθεί στο DNA τους, τους κάνει πανίσχυρους.

      • Σουλιώτης said

        Αν φερονται και στην πολιτικη ,οπως φερονται στις συζητησεις τους , εννοω……..καλα…

      • Σουλιώτης said

        Οντως εχουν ικανοτητες….ριξε μαι ματια στους παγκοσμιους πρωταθλητες σκακι και σε ολους τους μεγαλους σκακιστες….ουτε ενας εβραιος
        Ακομα κα ο κασπαρωφ που ειναι μισος εβραιος, τις σκακιστικες του ικανοτητες στην γεωργιανη πλευρα του τις οφειλει αφου οι γεωργιανοι ειναι καλυτεροι απο τους εβραιους,και αυτος παλι ειναι ενας.

      • Σουλιώτης said

        Παντως καποιος διπλωματης ελεγε στον πατερα μου, οτι οι Εβραιοι ο μονος λαος που υπολογιζουν ειναι οι Ρωσοι, επειδη δεν τους ελεγχουν.Ειαν οι μονοι που δεν ελεγχουν, σε αντιθεση με ολους τους αλλους που τους εχουν στο χερι.
        Αυτα δε ξερω αν ισχυουν, απλως μεταφερω τι ακουσα

      • Πετροβούβαλος said

        Τεράστιες ικανότητες Σουλιώτη, μη γελιέσαι! Ο κόσμος δεν υποτάσσεται από μιά χούφτα ανθρώπους χωρίς ικανότητες! Κι αν πάω στον επιστημονικό τομέα, θα αρχίσω και δεν θα σταματάω…

      • τους οδηγεί το πανανθρώπινο μίσος που έχει φωλιάσει μέσα στα έγκατα της μαύρης ψυχής τους,,,,

      • Σουλιώτης said

        Ο γεροντας Παισιος ελεγε οτι αν μετανοουσαμε και ημασταν σωστοι ανθρωποι ολοι μας, κανεναν δε θα επετρεπε ο Θεος να μας ειχε υποταξει.
        Γιατι οι Εβραιοι? και οχι καποιος αλλος?
        Γιατι εκει βρισκεται το «διπολο» Χριστος – αντιχριστος, και οταν βγαινει απο τη μεση ο Χριστος νομοτελειακα μπαινει ο αντιχριστος.

        Και γιατι ο Χριστος προληθε απο τους εβραιους?
        Απο δω και ακατω προσωπικη αποψη
        Γιατι εκει ετυχε να γεννηθει η ΠΑΝΑΓΙΑ. Ολοι οι αλλοι αποστολοι κλπ κανεις τους δεν ηταν αναντικαταστατος, οπιον λαο και να επελεγε ο Θεος γαι την οικονομια του, θα εβρισκε πολυ καλυτερους.Εδω ενας Μεγας Κωνσταντινος και ονομαστηε ΙΣΑποστολος και σψωστα. Αλλα η ΠΑναγια ειναι αναντικαταστατη.Ποθενα αλλου δεν υπηρχε γυναιακα ισξια της Παναγιας. Και ο θεος που γνωριζει το μελλον ηξερε οτι απο ααυτον το λαο και στη συγκεκριμρνη εποχη θα γενιοταν η Παναγια,για αυτο προηλθε απο κει, επιλεγοντας τους καλυτερορους που βρηκε, για να προελθει ως ανθρωπος, αλλα ολους τους αλλους ξαξαλεω θα τους εβισκε και αλλου και καλυτερους

      • Πετροβούβαλος said

        Το μίσος Γιώργο προέρχεται από τον φόβο! Εκεί είναι κατά τη γνώμη μου το κλειδί αν θέλουμε να τους κατανοήσουμε.

        Σουλιώτη, αν πας στην Αποκάλυψη, θα διαπιστώσεις πως μόνο Ιουδαίοι θα σωθούν, μόνο άντρες και μόνο από τη γεννιά του Δαυίδ.
        Άγνωσται αι βουλαί του Κυρίου, αλλά προτείνω να επικεντρωθούμε στα λόγια του Χριστού. Η Παναγία αντιπροσωπεύει την ένωση Θείου και ανθρώπινου, είναι Θεός κατά χάριν!
        Έχουν γίνει πολλά λάθη…

      • Σουλιώτης said

        Επισης πετρο η μονοπλευρη καλιεργεια των ικανοτητων ενος ανθρωπου σε ανα μονο τομεα δεν ειναι κατι καλο.
        Πχ καποιοι αριστοι χειριστες το λογου, μασωνοι να εισαι σιγουρος οτι κατα τα αλλλα δεν ξερουν να βιδωσουν ουτε μια λαμπα,απο φυσικες ςπιστιμες δεν εχουν ιδεα ουτε απο του γυμνασιου. Και αντιστροφως.Μιλαμε για ανθρωπικα ρομποτ εκατερωθεν, με ικανοτητες σε ορισμενους μονο τομεις ωστε να νικησουν στον τομεα τος κι ας ειναι ρομποτ και μονοπλευροι

      • Πέτρο βοήθησε με ,,που το λεει αυτο η Αποκάλυψη.

      • Σουλιώτης said

        Θα σωθουν οσοι αρνηθουν το χαραγμα του αντιχριστου και θα ειναι εξ ισου απο ολους τους λαους, εκτος απο την εβραικη φυλη του δαν. Αυτη ειναι η ορθοδοξη αποψη εδω και αιωνες τουλαχιστον

      • Σουλιώτης said

        Το οτι θα σωθουν μονο αυτοι που λες, ειναι η αποψη των ιεχωβαδων και αλλων αιρεσαιων προερχομενων απο τον προτεσταντισμο.Καμια σχεση φιλε μου με την ορθοδοξη αποψη της εκλησιας και των πατερων

      • Πετροβούβαλος said

        Δε διαφωνώ, αλλά όταν έχεις σημαντικό μέρος της φυσικής επιστήμης να έχει θεμελιωθεί θεωρητικά από εβραίους, κάτι θα πρέπει να σου λέει.
        Επίσης, η προπαγάνδα δεν γίνεται από ανθρώπους με μονόπλευρη καλλιέργεια, το ακριβώς αντίθετο συμβαίνει. Άλλο οι ικανότητες, άλλο οι προθέσεις!

        Σουλιώτη, η Αποκάλυψη είναι μέρος της Καινής Διαθήκης και είναι ο ΟΡΙΣΜΟΣ της Ορθόδοξης άποψης. Είναι τόσο πολύ ο ορισμός της, που αν ρωτήσεις έναν Ορθόδοξο Θεολόγο και μάλιστα καλόγερο, θα σου απαντήσει πως η Εκκλησία ΔΕΝ έχει ερμηνεύσει την Αποκάλυψη.

        Γιώργο περίμενε λίγο!

      • Πετροβούβαλος said

        Σουλιώτη, η Αποκάλυψη δεν είναι άποψη, είναι Ιερό Βιβλίο της Εκκλησίας! Και στο λάθος της Εκκλησίας να το εντάξει στην Καινή Διαθήκη πατάνε οι αιρετικοί!

      • Σουλιώτης said

        Και την αποκαλυψη την ερμηνευουν καλυτερα οι Ελληνες πατερες της καθ υμας Ανατολης, εδω και τουλαχιστον 17 αιωνες και παραπανω ,πιο ανεπισημα.
        Δεν μπορει ο Ρωσελ (ιδρυτης των ιεχωαδων) που ηταν και ανωμαλος, να ξυπνησε ενα πρωι και να καταλαβε καλυτρεα απο τους Ελληνες πατερες τηνς ερμνεια της αποκαλυψης.Ενας που ουτε ελληνικα ηξερε και θα μας πει οτι αυτος ξερει κλυτερα απο τοσους αγιους και τοσους πατερες μορφωμενους με ελλνικη παιδια.Οτι ολοι εμεις οι Ελληνες ορθοδοξοι ,20 αιωνες καναμε λαθος(!) και φωτιστηκε αυτος στην Αμερικη ,το ιδιο και ολοι οιομοι του

      • Σουλιώτης said

        Δεν ειναι αποψη ,ειναι ερμηνεια. και η ελληνορθοδοξη ερμηνεια ειναι πιο εγκυρη απο την αμερικανικη

      • Πετροβούβαλος said

        Δεν υπάρχει ερμηνεία λέμε… ρώτα ένα Θεολόγο! Άσε που για ένα κείμενο γραμμένο στα Ελληνικά εγώ ΔΕΝ δέχομαι καμία ερμηνεία και κανένα μεσάζοντα. Ο Χριστός δεν διόρισε ερμηνευτές, ανέθεσε τη διάδοση του λόγου Του!

      • Σουλιώτης said

        Οι αιρετικοι ,ολη την Καινη διαθηκη ερμηνευουν στραβα, οχι μονο την αποκαλυψη

      • Σουλιώτης said

        Φιλε, εγω ειμαι ΚΑΙ θεολογος (αριστοτελειο π θ) ακουμε που σου λεω

      • Σουλιωτη ,,φίλε μην ,μπερδεύεις το παρακλάδι της μασονίας,δλδ τους ιεχωβαδες με την θρησκεία μας,,αυτοί δημιουργήθηκαν και στόχο έχουν την αίρεση και την πολυδιάσπαση του Χριστιανισμού,,,,αν μου επιτρέπεται,,χες τους

      • Σουλιώτης said

        απλως Γιωργο ,μερικα ερμηνευτικα εγκληματα αυθτων των μασονων , εχουν επιδρασει και σε πολυ κοσμο απο οτι βλπεπω , με αγνες προθσεςις

      • Πετροβούβαλος said

        Γιώργο, Αποκάλυψη του Ιωάννου, κεφ. 7 : http://www.imth.gr/inst/imth/gallery/K.D/Apokalypsh/index.html

        Αυτό είναι το link της ηλεκτρονικής εκδόσεος της Ιεράς Μητροπόλεως Θεσσαλονίκης: http://www.imth.gr/inst/imth/gallery/K.D/Apokalypsh/index.html

      • Πετροβούβαλος said

        Ωρ’ Σουλιώτη, πως θα πάμε μπροστά αν δεν δούμε τα λάθη της Εκκλησίας; Αναμάρτητη είναι η Εκκλησία; Ο Χριστός τι λέει περί αυτού;

      • Σουλιώτης said

        Κατ αρχην ωραια τα λινκ που εβαλες,
        αλλα τα πραγματα δεν ειναι τοσο απλα πχ και στο κατα Ματθαιον Ευαγγελιον αν δεις λεει στην Εισαγωγη ΚΔ λεει οτι απευθυνεται σε ιουδαιους, ενω το κατα Ιωναννη ευαγγελιο σε εθνικους
        Γι αυτο που λες Πετρο, αν θες να σου απαντησω αυριο,μαλλον αργα,γιατι τωρα ειμαι λιγο…»ζομπι» 🙂 αλλα θα απαντησω.
        Απλα ενα γενικο σχολιο θα σου πω….εγω οταν πηγα στη θεολογικη στη αρχη που ακουγα καποια πραγματα, παραλιγο θα πεταγομουν απο το εδρανο, να αρπαξω τον καθηγητη να τον πλακωσω….ετσι που ηξερα καποια πραγματα….τελικα καταλαβα εκ των υθστερων οτι εκανα λαθος. Οπως πχ τον πατερα Θεοδωρο Ζηση οταν πρωτη φορα απο αυτον ακουσα να μιλαει για Ρωμιωσυνη και εγω σκεφτηκα, τι λεει το καθαρμα ο μασωνος ,αφου εμεις ειμαστε ελληνες κτλ. Τελιακ οφειλω ενα ευχαριστω στον Ζηση…
        Τεσπα αυριο θα σου απαντησω γιατι αυτο που λες ειναι που σοβαρο και οτι θες κρατα

      • λοιπόν αγαπητέ μου φιλε,,,,μιας και είσαι και θεολόγος,,,Πετρο βρήκαμε εναν να λύσουμε τις απορίες μας,,πάντα φιλικα

        θεωρό και πολυ σοβαρά μαλιστα οτι η εκκλησια μας εγκληματεί με το να μην αλλάζει την γλωσσά στα Ευαγγελια,,
        και εξηγούμε
        εδω κάνουν παρτι ολες οι αιρέσεις και εμείς την βυζαντινή μας
        αν για τετοια θέματα μένει απροστάτευτος ο λαός γιατι να μη κάνουν πάρτι οι αιρέσεις
        εγω ,φιλε Σουλιωτη για να καταλάβω τα ευαγγέλια τα διαβάζω στην αγγλικη!!!!!!
        εχω αγγλικη παιδεία και δυστυχως δεν,,,
        ειναι δυνατόν για να προφυλάξουμε τον πλούτο τις γλώσσας να επιτρέπουμε σε αυτό το θέμα να μένουν οι πιστοι απροστάτευτοι
        θεωρητικά μιλάμε για μια ψυχή,,,,,,ε οτι και να κάνουμε τα 4/5 δεν καταλαβαίνουν τι ακριβός λενε οι γραφές
        και το πάρτι καλα κρατεί,,,

      • Πετροβούβαλος said

        Εγώ να δεις πόσα έχω αναθεωρήσει αδερφέ, αλλά για το συγκεκριμένο δεν έχω πειστέι.
        Περιμένω με χαρά τη συνέχεια της συζήτησης!

      • Σουλιώτης said

        Το πως βρεθηκα στη θεολογικη και λιγο πιο μεγαλος απο τα 18,αφου ξεκινησα ως θετικος,ειναι αλλη ιστορια….

      • Πετροβούβαλος said

        Γιώργο, δες το link, η μετάφραση είναι εξαιρετική! Λειτουργικά θα είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ λάθος να αλλάξουμε τη γλώσσα των Πατέρων μας!

      • ευχαριστώ Πετρο,,,θα την διαβάσουμε και στην Ελληνική,,,,μεταφρασμένη στα Ελληνικα ,,,,τι βίτσιο και αυτό!!!!!

      • Πετροβούβαλος said

        Τι να κάνουμε, έχουμε την πλουσιότερη γλώσσα στον κόσμο, πλουσιότερηρ απ’ όλες τις άλλες μαζί!

      • Πετρο δεν διαφωνώ,,,,
        η ένσταση μου ειναι στο γεγονός οτι όσοι εκκλησιάζονται ,,οι περισσότεροι δεν καταλαβαίνουν γρι,,,γιαυτο και χαλαρώνει η πίστη.
        δεν ειναι όποιος θέλει ας διάβαση,,,μιλάμε για τον εκκλησιασμό,που δεν καταλαβαίνουν οι περισσότεροι,,στο μόνο που δίνουν προσοχή ειναι πότε θα σηκωθούν και πότε θα κάτσουν,,,,ΔΕΝ συμμετέχουν ουσιαστικά
        τι να πάω να κάνω σε μια συνεστιαση οπου δεν καταλαβαίνω την γλώσσα,,,θα πάω μια,δυο αντε τρεις,,μετα άλλου υπάρχουν μαϊντανοι

      • Πετροβούβαλος said

        Άλλο λάθος της Εκκλησίας: Το Κύρηγμα υπάρχει για να ερμηνεύει ο παπάς το Ευαγγέλιο της ημέρας και ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ!

        Και πάντως, το ιδανικό είναι να υπάρξει κατάλληλη Παιδεία, όχι να κάνει η Εκκλησία πίσω στο ζήτημα της γλώσσας.

      • Σουλιώτης said

        Ως «Ευαγγελικά», ή Ευαγγελιακά, έχουν καταγραφεί τα αιματηρά επεισόδια που έλαβαν χώρα στην Αθήνα στις 8 Νοεμβρίου του 1901 με αφορμή τη δημοσίευση από την εφημερίδα Ακρόπολις των Ευαγγελίων μεταφρασμένων, (στην πραγματικότητα μεταγλωττισμένων) —ή αλλιώς, παραφρασμένων— , κατά την τρέχουσα τότε άποψη, στη δημοτική γλώσσα από τον Αλέξανδρο Πάλλη στις 9 Σεπτεμβρίου 1901.

        Επισης ,πολλοι τοτε στα «ευαγγελικα» ειχαν δει φιλοσλαυβικο δαχτυλο, που ηθελε να χασουν οι Ελληνες το πλεονεκτημα τους να μελετανε το ευαγγελιο στο πρωτοτυπο

        Αλλα σ αυτο το θεμα φιλε μου Γιωργο η εκκλησια δεν εχει μια σταθερη αποψη.Ο καθε θεολογος και ο καθε δεσποτης εχει και απο μια διαφορετικη αποψη και σκοτωνονται μεταξυ τους,σκοτωμος να δεις….. οποτε κατα τη γνωμη μου και συ κανε οτι νομιζεις.Στ αλλα που συμφωνουμε το λεω οταν ειναι……
        Η ερωτηση του Πετρου ηταν πολυ δυσκολη παντως,αλλα γενικα δεν ειμαι και κανενας καθηγητης πανεπιστιμιου ,ενς απλος αποφοιτος ειμαι 🙂

        Επισης το οτι ειμαι θεολογος,δεν με κανει λιγοτερο..ΕΛΛΗΝΑ γιατι εδω μονο θα παρεξηγηθουμε πραγματικα, οχι με εσας, γενικα το λεω 😉 μια που το φερε η κουβεντα
        Μην πω οτι πρωτα ειμαι Ελληνας και μετα θεολογος…

        καλυνηχτα για την ωρα, αυριο εκτος απροοπτου ελπιζω

      • Σουλιώτης said

        και συ κανε οτι νομιζεις, τουλαχιστον μεχρι να συμφωνησουμε……..

      • Πετροβούβαλος said

        Καληνύχτα Σουλιώτη, καλή ξεκούραση!

      • καλη σου νύχτα φίλε μου,και να είσαι βέβαιος οτι δεν πρόκειται να παρεξηγηθούμε ποτέ,,,διοτι απόψεις ανταλλάσσουμε και τουλάχιστον απο μέρους μου χωρίς φανατισμούς

      • Σουλιώτης said

        Η Εκκλησια εινα αλαθητη
        Η Εκκλησια ομως με την αρχαιοελληνικη εννοια του ορου περιπου. Σαν συνολο κληρου και λαου. Λαθη μπορει να κανει η ιεραρχια(κληρος) ή ακομα και οι Αγιοι πρωσοπικα, η εκκλησια ομως ειναι αλαθητη.

        Που βρισκεται η αληθεια στην ορθοδοξια? Με ποιο κριτηριο αποφασιζουμε τι ειναι σωστο και τι λαθος?

        Ο Χριστός συνηθιζε να κανει βολτες με τους μαθητες του και να συζητανε.Σε μια απο τις τελευταιες βολτες λιγες μερες πριν απο το παθος ειχε πει στους μαθητες του τα εξης λογια

        «συμφέρει ὑμῖν ἵνα ἐγὼ ἀπέλθω. ἐὰν γὰρ ἐγὼ μὴ ἀπέλθω, ὁ παράκλητος οὐκ ἐλεύσεται πρὸς ὑμᾶς· ἐὰν δὲ πορευθῶ, πέμψω αὐτὸν πρὸς ὑμᾶς· 8 καὶ ἐλθὼν ἐκεῖνος ἐλέγξει τὸν κόσμον περὶ ἁμαρτίας καὶ περὶ δικαιοσύνης καὶ περὶ κρίσεως. 9 περὶ ἁμαρτίας μέν, ὅτι οὐ πιστεύουσιν εἰς ἐμέ· 10 περὶ δικαιοσύνης δέ, ὅτι πρὸς τὸν πατέρα μου ὑπάγω καὶ οὐκέτι θεωρεῖτέ με·..»

        Δηλαδη ο Χριστος ειπε οτι θα φυγει και οτι στη δικη του τη θεση θα στειλει το τριτο πρωσοπο της Αγιας Τριαδας το Αγιο Πνευμα.Αυτο εγινε την ημερα της Πεντηκοστης.

        Που ειναι ομως το Αγιο Πνευμα? Το Αγιο Πνευμα ειναι στην Εκκλησια με την εννοια που αναφερθηκε παραπανω.
        Ο Αγιος Ιωαννης ο Δαμασκηνος ,σχετικα με το που βρισκεται η αληθεια λεει οτι η αληθεια βρισκεται στη ΣΥΝΙΣΤΑΜΕΝΗ αποψη.Αυτη τη λεξη χρησημοποιει.Σε οποια αποψη βγαινει δηλαδη συνολικα απο ολους μαζι,κατι σαν μεσος ορος ,εκει ειναι η αληθεια.

        Υπηρξαν πολλες φορες συνοδοι στην ορθοδοξια που συγκληθηκαν ως οικουμενικες απο την επισιμη εκκλησια(ιεραρχια) αλλα τελικα ξεχαστηκαν τελειως γιατι ακριβως δεν επιδοκιμαστηκαν απο το συνολο της εκκλησιας.Πχ οι συνοδοι του 343, 449, 754.
        Αντιθετα αλλες συνοδοι συγκληθηκαν σαν απλες συνοδοι και τελικα μετα απο αιωνες ή απο χρονια αναγνωριστηκαν σαν οικουμενικες γιατι εγιναν αποδεκτες κα στην πραξη απο το λαο. Οπως πχ η Β οικουμενικη, που ανσγνωριστηκε οικουμενικη απο την Δ οικουμενικη συνοδο, η ε και Στ απο την πενθεκτη.
        Στην συνοδο του 1438-39 στην Φλωρεντια, ολλοι οι ορθοδοξοι επισκοποι ειχαν συμφωνησει με τους δυτικους αλλα στην πραξη ακυρωθηκαν απο το λαο και τους απλους κληρικους.

        Με αυτην την εννοια λοιπον η εκκλησια, σαν συνολο κληρου και λαου ειναι αλαθητη.
        Το Αγιο Πνευμα ειναι συνολικα σε ολη την εκκλησια και οχι πρωσοπικα ειτε στην ιεραρχια μονο ειτε στο λαο μονο ειτε στους αγιους.Οι αγιοι δεν ειναι αλαθητοι

        Ο πατερας θεοδωρος Ζησης που συμμετεχει στος διαχριστιανικους διαλογους μεταξυ ορθοδοξων και ρωμαιοκαθολικων,ελεγε,
        οτι οι καθολικοι μας λενε το επιχειρημα «καλα, αφου εσεις δεχεστε τον Αγιο Αυγουστινο ,ως αγιο, τοτε γιατι δεν δεχεστε και την α,β θεση μας που ειχε υποστηριχτει και απο τον Αγιο Αυγουστινο?» και εμεις τους απανταμε πως το οτι καποιος ειναι αγιος,δε σημαινει οτι ειναι και αλαθητος.Αρ ακυρο τ οεπιχειρημα των καθολικων.

        Αντιθετα αλλες συνοδοι συγκληθηκαν σαν απλες συνοδοι και τελικα μετα απο αιωνες ή απο χρονια αναγνωριστηκαν σαν οικουμενικες γιατι εγιναν αποδεκτες κα στην πραξη απο το λαο. Οπως πχ η Β οικουμενικη, που ανσγνωριστηκε οικουμενικη απο την Δ οικουμενικη συνοδο, η ε και Στ απο την πενθεκτη.
        Στην συνοδο του 1438-39 στην Φλωρεντια, ολλοι οι ορθοδοξοι επισκοποι ειχαν συμφωνησει με τους δυτικους αλλα στην πραξη ακυρωθηκαν απο το λαο και τους απλους κληρικους.

        Με αυτην την εννοια λοιπον η εκκλησια, σαν συνολο κληρου και λαου ειναι αλαθητη.
        Το Αγιο Πνευμα ειναι συνολικα σε ολη την εκκλησια και οχι πρωσοπικα ειτε στην ιεραρχια μονο ειτε στο λαο μονο ειτε στους αγιους.Οι αγιοι δεν ειναι αλαθητοι

        Ο πατερας θεοδωρος Ζησης που συμμετεχει στος διαχριστιανικους διαλογους μεταξυ ορθοδοξων και ρωμαιοκαθολικων,ελεγε,
        οτι οι καθολικοι μας λενε το επιχειρημα «καλα, αφου εσεις δεχεστε τον Αγιο Αυγουστινο ,ως αγιο, τοτε γιατι δεν δεχεστε και την α,β θεση μας που ειχε υποστηριχτει και απο τον Αγιο Αυγουστινο?» και εμεις τους απανταμε πως το οτι καποιος ειναι αγιος,δε σημαινει οτι ειναι και αλαθητος.Αρα ακυρο το επιχειρημα των καθολικων.
        Αντιθετα ,εμεις μετα το σχισμα τους λεμε οτι το φιλιοκβε που εισηγαγαν ηταν καινοτομια.Δηλαδη δεν ηταν δυνατον η εκκλησια τοσους αιωνες να εκανε λαθος που δεν το συμπεριελαβε στο συμβολο της πιστεως ,αφου η εκκλησια εινα αλαθητη.

        Τωρα ποιες απο τις αποψεις της εκκλησιας ανηκουν σε αυτη την «συνισταμένη» αποψη που λεει ο Ιωαννης Δαμασκηνος ,μπορειτε να το βρειτε και μονοι σας.

      • Πετροβούβαλος said

        Φίλε Σουλιώτη με κάλυψες 100%!
        Να είσαι καλά!

      • Σουλιώτης said

        Σχετικο που ειχα γραψει στο ολυμπια

        Σουλιώτης είπε
        Ιανουαρίου 30, 2012 στις 10:52 μμ
        Αναφερομαι στην παραδοση.
        Παραδοση σημαινει συνεχεια,αποστολικη διαδοχη.Και εν τελει ταυτιζεται με την εκκλησια σαν σωμα Χριστου.
        Η παραδοση ειναι κατι ευρυτερο απο την Αγια Γραφη.
        Και η παραδοση δεν ειναι μονο γραπτη(Αγια Γραφη),ειναι και προφορικη.Η Αγια Γραφη,δεν ειναι το συνολο της παραδοσης,ειναι εκεινο το μερος της παραδοσης που εγινε γραπτο.Αυτο το λεει και μεσα στην Καινη Διαθηκη(αποστολος Παυλος προς Τιτο και αλλου)
        Αλωστε η πρωιμη εκκλησια δημιουργησε την Αγια γραφη και τα Ευαγγλελια.Δε δημιουργηθηκε η εκκλησια απο την Αγια Γραφη!!!
        Δε γινεται να αγνοησουμε την παραδοση και να παμε απ ευθειας με μια αερογεφυρα 20 αιωνων να κατανοησουμε τον Χριστο και τα περι Χριστου
        Αυτο το κανουν οι Προτεσταντες(που δε εχουν παραδοση ή εχουν καποια ελαχιστα στοιχεια) και γι αυτο απο τον Προτεσταντισμο εχουν ξεπηδησει ολες οι χριστιανικες αιρεσεις.Εκει ο καθενας παει απο μονος του να ερμηνευσει το Χριστο,και ο καθενας αναλογως οτι καταλαβαινει το κανει και θρησκεια.Γι αυτο στην Αμερικη ειναι αμετρητες οι διαφορες χριστιανικες θρησκειες

        hττp://imilias.gr/ti-simainei-iera-paradosi.html
        Επισης πηγη για το παραπανω ,εκτος ιντερνετ
        Εκκλησιαστικη Γρματολογια Παναγιωτου Χρηστου(μαθημα α αξαμηνου θεολογικης) ο πιο αναγνωρισμενοις στο θεμα

      • Σουλιώτης said

        Σουλιώτης είπε
        Ιανουαρίου 30, 2012 στις 10:57 μμ
        Αγια Γραφη και Ιερα Παραδοση ειναι ισοκυρες

        Και για τους ορθοδοξους και για τους καθολικους

        α. Η αντίδραση της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας μετά την επικράτηση της Μεταρρύθμισης
        Τα μέτρα που πήρε η Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία για να αντιμετωπίσει τη Μεταρρύθμιση ονομάζονται Αντιμεταρρύθμιση. Το κυριότερο από αυτά ήταν η σύγκληση της Συνόδου του Τριδέντο (Τρέντο της Βόρειας Ιταλίας). Οι εργασίες της έλαβαν χώρα σε τρεις περιόδους από το 1545 ως το 1563 μ.Χ. Με αυτή τη Σύνοδο προβλήθηκε η ρωμαιοκαθολική διδασκαλία σε αντιδιαστολή με την προτεσταντική και η Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία αναγνώρισε ως δόγματα πολλές μέχρι τότε θεολογικές απόψεις. Ως απάντηση στους Προτεστάντες που απέρριψαν την Ιερή Παράδοση, τονίστηκε το ισόκυρο της Αγίας Γραφής και της Ιερής Παράδοσης. Η Σύνοδος επιβεβαίωσε ότι ο Πάπας συγκεντρώνει κάθε εξουσία και αυθεντία και ότι όλοι οι πιστοί τού οφείλουν υποταγή. Δέχτηκε το καθαρτήριο πυρ* και τον αποκλεισμό των λαϊκών από το ποτήριο της Θείας Ευχαριστίας. Όρισε να δίνουν άφεση αμαρτιών μόνο οι κληρικοί, επιβάλλοντας ποινές, και επισημοποίησε τη χρήση των αγαλμάτων, εκτός από τις εικόνες μέσα στους ναούς.

        Στη Σύνοδο του Τριδέντο και γενικά στην Αντιμεταρρύθμιση πρόσφεραν μεγάλες υπηρεσίες οι Ιησουΐτες. Το μοναχικό αυτό τάγμα ιδρύθηκε από τον Ισπανό στρατιωτικό Ιγνάτιο Λογιόλα. Αναγνωρίστηκε από τον πάπα Παύλο Γ’ το 1540. Ως ιδεώδες του τάγματος ορίστηκε η ιεραποστολική δράση. Σε σύντομο χρονικό διάστημα η δράση των Ιησουϊτών εξαπλώθηκε σε διάφορες χώρες, χριστιανικές και μη. Το τάγμα οργανώθηκε καλύτερα και πήρε αντιπροτεσταντικό χαρακτήρα, γι’ αυτό και προκάλεσε ισχυρές αντιδράσεις. Οι Ιησουΐτες, όπως ήδη έχουμε αναφέρει, διακρίθηκαν στα γράμματα, στην επιστημονική έρευνα και στην παιδαγωγική πρακτική. Σκοπός τους έγινε η υπεράσπιση και διάδοση της ρωμαιοκαθολικής πίστης με το κήρυγμα, την κατήχηση, τη μυστηριακή ζωή και την παιδεία.

        ***ο Αγιος Ιωαννης ο Δαμασκηνος στο μεγαλο εργο του «εκδοσις ακριβης της ορθοδοξου πιστεως» αναφερει τη λκεξη «συνισταμένη αποψη» που ανεφερα παραπανω

      • Πετροβούβαλος said

        Σουλιώτη, πάω για ανάρτηση με τα σχόλιά σου!

      • Σουλιώτης said

        Απαντηση σε Γιωργο
        Η ορθοδοξια απεριψε την θεωρια των τριων ιερων γλωσσων.
        Συμφωνα με αυτη οι ιερες γλωσες ηταν μονο τρεις, αυτες που γραφτηκαν επανω στο Σταυρο του Χριστου,δηλαδη τα ελληνικα τα λατινικα και τα αραμαικα και μονο σε αυτες επρεπε να διδασκεται το ευαγγελιο.Τους οπαδους αυτης της θεωριας η ορθοδοξια ονομασε «τριγλωσσιτες» ή «πιλατιανους». Αντιθετα οι Ρωμαιοκαθολικοι υιοθετησαν αυτη τη θεωρια,γι αυτο αν δειτε ολες οι χωρες που εχουν παρει το χριστιανισμο απο τους δυτικους,σημερα μιλανε λατινικα….
        Επομενως δεν πειραζει το να μελετας το ευαγγελιο σε αλλη γλωσσα μαμα σε βολευει.
        Οι Ορθοδοξοι,οποτε εκχριστιανιζαν εναν λαο πχ σλαυους το εκαναν στη γλωσσα τους,αφου δεν θεωρουσαν μονο τις τρεις γλωσσες ιερες. Σε αντιθεση με τους καθολικους που πρωτα σε μαθαιναν τα λατινικα και μετα το χριστιανισμο.
        Βεβαια υπαρχει και ο αντιλογος που λεει οτι οι ορθοδοξοι ,την αναγκη φιλοτιμια εποιησαν, αφου δεν μπορουσαν να συναγωνιστουν στην ιεραποσολη τους Φραγγκους και αναγκαστικα εκαναν υποχωρησεις σε αυτο το θεμα,μεταφραζοντας τα ιερα κειμενα στη γλωσσα των βαρβαρων λαων

      • Σουλιώτης said

        Επισης να εισαι καλα Πετρο, εγω ευχαριστω για τη συζητηση
        Ειναι προχειρογραμενα Πετρο τα σχολια μου,ασ τα εδω καλυτερα,ευχαριστω παντως

      • Σουλιώτης said

        Βγαινω εξω 🙂

    • Πετροβούβαλος said

      https://averoph.wordpress.com/2012/09/18/%ce%bf%cf%85%ce%b1%cf%83%ce%b9%ce%bd%ce%b3%ce%ba%cf%84%ce%bf%ce%bd-%ce%b5%ce%ba%cf%84%ce%bf%cf%83-%ce%b1%cf%80%ce%bf-%ce%b5%ce%b3%ce%ba%ce%bb%ce%b7%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%b7-%ce%ba%ce%b1/

  10. […] Πηγή 0.000000 0.000000 Μοιρασθῆτε τὸ ἑξῆς:EmailTwitterἘκτύπωσηFacebookΣᾶς ἄρεσε;Μοῦ ἀρέσειΔηλῶστε πρῶτος/-η ὅτι σᾶς ἀρέσει. Καταχωρίσθηκε στὴν κατηγορία Άρθρα. Φυλάξτε τὸν μόνιμο σύνδεσμο στὰ ἀγαπημένα σας. ← De facto ένωση Ρωσίας-Λευκορωσίας: Η ρωσική Αεροπορία πάλι στα σύνορα του ΝΑΤΟ! […]

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: