ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Πετροβούβαλος στη Συνταγματάρχης Δημήτρης Θεοτόκ…
    Δημήτριος Θεοτόκης στη Συνταγματάρχης Δημήτρης Θεοτόκ…
    karavaki στη Οι τελευταίοι θα γίνουν π…
    Μέλια στη Από τα ανέκδοτα έγγραφα των Γε…
    Νικόλαος Καλκάνης στη Από τα ανέκδοτα έγγραφα των Γε…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

«Μήπως τα φάγαμε μαζί» και οι δάσκαλοι;

Posted by Πετροβούβαλος στο 19 Σεπτεμβρίου, 2012

αναδημοσίευση από τις ΑΚΤΙΝΕΣ

άρθρο του δασκάλου Δημήτρη Νατσιού

.

«Εσύ πώς μπήκες στο δημόσιο, δάσκαλε;» Ερώτηση πρόδηλα οργισμένου, ανέργου συνομιλητή. «Είμαι της προ-ΑΣΕΠ εποχής» του λέω, «τότε ίσχυε ο θεσμός της επετηρίδας». Τον αγνοούσε και του εξήγησα το «τι εστί». Απάντηση λίαν απαξιωτική: «Από το παράθυρο, δηλαδή».

Με προβλημάτισε η απάντηση-ψόγος. Με την κρίση ξεβράζονται πολλές κοινωνικές παθογένειες. Όλοι εναντίον όλων. Ίσως δεν το έχουν αντιληφθεί μερικοί ότι ανακηρύσσεται απαράδεκτα προνομιούχος και μισητή μία ομάδα εργαζομένων-για παράδειγμα οι δάσκαλοι-και μένουν στο απυρόβλητο οι πραγματικά προνομιούχοι, τα παντοειδή παράσιτα που συνεχίζουν ανενόχλητα τον στραγγαλισμό του κράτους. Πετάει κάποιος μία πέτρα στο σκυλί και το σκυλί, αντί να κυνηγάει τον εκσφενδονίζοντα, κυνηγά και δαγκώνει την πέτρα. Αυτό γίνεται. Επί δικαίων και αδίκων οι κατάρες. Ναι, είναι γνωστό ότι ασκέρια ολόκληρα διόρισαν, ιδίως οι προύχοντες του κόμματος-συνώνυμο της διαφθοράς. Όμως, «όπου γενικότης, εκεί επιπολαιότης».

Η τελευταία φράση είναι του Παπαδιαμάντη. Θυμήθηκα ότι προς δεκαετίας είχα δημοσιεύσει ένα άρθρο με αυτόν τον τίτλο και πάλι με την ίδια περίπου αφορμή. Το παραθέτω ως έχει. Και κλείνω μ’ ένα κείμενο για την αποστολή του δασκάλου, το οποίο «ανακάλυψα» αργότερα.

«Η μορφή και η αιτίαση συχνή: εσείς οι δάσκαλοι δεν δουλεύετε. Χριστούγεννα, Πάσχα, καλοκαίρια κάθεστε και πληρώνεστε. Μπαίνετε στην τάξη, δύο «λα-λα η Λόλα» και πέρασε η ώρα.

Κάποιοι άλλοι, περισσότερο προσβλητικοί και προκλητικοί, μάς προσάπτουν και την τεμπελιά ως συνοδοιπόρο του βίου μας. «Είστε τεμπέληδες». (Η φράση αυτή είναι και η ερεθιστική άκανθα για την συγγραφή του παρόντος άρθρου, την οποία μου εκσφενδόνισε «ελεύθερος» επαγγελματίας).

Άλλοι μας κατατάσσουν ανενδοίαστα στον δημοσιοϋπαλληλικό εσμό, στην αργόσχολη στρατιά των κηφήνων του δημοσίου. Και είναι γνωστό πως σήμερα η φράση «δημόσιος υπάλληλος», προκαλεί την ίδια αποστροφή, που προκαλούσε κάποτε η θέα ενός χολεριασμένου ή λεπρού.

Οι κακοπροαίρετοι αυτοί ψόγοι δεν εκπλήσσουν όμως κανέναν. Είναι ένα ακόμη σημείο παρακμής. Το αντίθετο θα μας εξέπληττε. Μία κοινωνία παρηκμασμένη και βυθισμένη στην τηλεοπτική αποχαύνωση, τους τελευταίους που θα εκτιμούσε είναι τους δασκάλους.

Γιατί όμως έχουμε πολλές απαιτήσεις από τους δασκάλους; Δεν έχουν αντιληφθεί μερικοί ότι η απαιδευσία, η αποκοπή μας από τα πλουσιότερα πολιτιστικά κοιτάσματα που υπάρχουν στον πλανήτη – αρχαία Ελλάδα, Βυζάντιο – είναι η ασφαλής οδός για την οριστική επικράτηση του αμερικανικού διανοητικού εξαποικισμού;

Δεν έχουμε καταλάβει ότι η πολιτεία θέλει δασκάλους που θα προετοιμάζουν άτομα, τα οποία θα συνωστίζονται μεθαύριο στους προθαλάμους των πολιτικών γραφείων εκλιπαρώντας για μία θέση ημι-απασχόλησης;

Γιατί δεν στρέφονται οι πολίτες σ’ αυτούς που είναι υπεύθυνοι για το εκπαιδευτικό μας ναυάγιο και χτυπούν τον εύκολο στόχο, τον δάσκαλο;

Σήμερα αγνοούμε όλοι μας ποιός είναι ο σκοπός της Παιδείας. Τι άνθρωπο θέλουμε να μορφώσουμε. Είναι υπεύθυνος ο δάσκαλος, είναι δείγμα οκνηρίας του, το ότι η Παιδεία στράφηκε μονομερώς στην απονομή βεβαιώσεων τυπικών προσόντων επαγγελματικής αποκατάστασης;

Αυτό είναι το παιδευτικό μας πρότυπο, απονομητές τίτλων και πτυχίων και όχι μεταλαμπαδευτές αξιών και γι’ αυτήν την δουλειά δεν χρειάζονται αφοσιωμένοι και «μετ’ επιστήμης» παιδαγωγοί.

Κάποτε λέγαμε ότι τα επαγγέλματα του δασκάλου, του γιατρού, του πολιτικού είναι λειτουργήματα. Την λέξη λειτούργημα από την λέξη επάγγελμα τις χωρίζει το εξής απλό εν τη μεγαλοπρέπειά του: στο μεν επάγγελμα πρώτιστη επιδίωξη είναι το υλικό κέρδος, στο δε λειτούργημα επικρατεί η αυτοθυσία, η ανιδιοτέλεια, το φιλότιμο «η ευαίσθητη σύναρση στην αγωνία του πλησίον», η ανιδιοτελής διακονία του λαού.

Δεν θέλω να αναφερθώ στις απολαβές των δασκάλων, που είναι από τις χαμηλότερες του Δημοσίου, θα μεταφέρω όμως όμων την σύσταση του αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου: «Δει μετ’ αφθονίας επιρρέειν τοις δασκάλοις την αναγκαίαν χορηγίαν, ίνα μη κάμνωσι μηδέ εκλύωνται μηδέ περί τα μικρά σχολάζοντες των μεγάλων αποστερώσιν εαυτούς, ίνα τα πνευματικά εργάζωνται μηδένα των βιωτικών ποιούμενοι λόγον», δηλαδή, πρέπει να αμείβεται «μετ’ αφθονίας» ο δάσκαλος, για να μην απελπίζεται και ασχολείται με μικροπράγματα, αλλά να επιδίδεται απερίσπαστος στο πνευματικό του έργο.

Θα ρωτήσει κάποιος ότι αν αυξηθούν οι μισθοί σας θα βελτιωθεί η Παιδεία; Όχι. Εξήγησα ότι το πρόβλημα του όλου εκπαιδευτικού μας συστήματος εστιάζεται στην μόλυνση που αυτό έχει υποστεί από την περιρρέουσα σκυβαλοκρατία και αναξιοκρατία. Και ντρέπομαι ειλικρινά, όταν ο συνδικαλιστικός συρφετός μάς «κατεβάζει» σε απεργίες, διεκδικώντας μόνο «αύξηση των αποδοχών μας».

Μας κατηγορούν σήμερα για τεμπελιά και αναξιότητα.

Φταίμε εμείς που τα πανεπιστήμια διαλύθηκαν και είναι πεδία άγριου κομματισμού και κατασπατάλησης των κοινοτικών πόρων; (Σ’ ένα του σπουδαίο άρθρο ο καθηγητής χειρουργικής Δ.Αλεξίου έγραφε: «Σήμερα η Ελλάδα από την κληρονομική μοναρχία πέρασε σε κληρονομικό πανεπιστήμιο. Οι σχολές βρίσκονται σε κατάσταση καταρρέοντας ανατολικού καθεστώτος. Οι πανεπιστημιακές θέσεις καταλαμβάνονται από στενού βαθμού συγγενείς μεγαλόβαθμων καθηγητών με απαραίτητο εφόδιο το πιστοποιητικό κομματικής υποτέλειας»). Φταίμε εμείς για τις απανωτές εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις και αναπαλαιώσεις-άθυρμα το σχολείο στα χέρια ουρανοκατέβατων πολιτικών;

Φταίμε για το όνειδος των σχολικών βιβλίων, της έλλειψης σχολικών διδακτηρίων; Ποιός μας δίδαξε, και πώς θα διδάξουμε και εμείς, «ότι παιδείαν χρη μόνην ηγείσθαι την εις αρετήν προσάγουσαν· ουχί δε εις χρηματισμόν ή τινα βιοποριστικήν επιτήδευσιν…» ότι η παιδεία είναι συνώνυμο της αρετής και όχι επιτήδευμα για χρηματισμό, κατά τον Ευσέβιο Καισαρείας, που απηχεί τις απόψεις του Πλάτωνα.

Αφήσαμε την Παιδεία στα χέρια μαθητευόμενων μάγων και φορτώνουμε το τέλμα της στον δάσκαλο. Να μην γενικεύουμε όμως την κατάσταση. «Όπου γενικότης εκεί επιπολαιότης». Είμαστε αρκετοί που ονειρευόμαστε μία παιδεία καλύτερη, που αγωνιούμε, που μαχόμαστε, που έχουμε ενώπιόν μας αυτό που έλεγε ο Πλούταρχος για τον Λυκούργο τον Σπαρτιάτη ότι: «είθιζε τους πολίτας μη βούλεσθαι μηδ’ επίστασθαι κατ’ ιδίαν ζην, αλλ’ ώσπερ τας μελίττας συμφυείς όντας αεί… και όλους είναι της πατρίδος». (Τι θαυμάσιο κείμενο!). Συνήθιζε τους πολίτες να μην κοιτούν μόνο το δικό τους καλό, όπως οι μέλισσες, να αλληλοβοηθιούνται (να η κοινότης, η Εκκλησία, η ενορία). Αυτό το «όλους είναι της πατρίδος» δεν παραπέμπει στον Μακρυγιάννη, στο «τούτη την πατρίδα την έχομεν όλοι μαζί»; (Είναι εκπληκτική η αδιάσπαστη συνέχεια του Ελληνισμού).

Ερώτηση, αντί επιλόγου: γνωρίζουν οι επικριτές μας ότι τις λέξεις: πατρίδα, Χριστός, Κανάρης, Μ.Βασίλειος, Παύλος Μελάς, Παναγία, εθνικός ύμνος, Κοσμάς ο Αιτωλός, το παιδί τις συναντάει μία ή δύο φορές ή και καθόλου στα βιβλία του δημοτικού; Κατά τα άλλα «φταίνε οι δάσκαλοι που δεν δουλεύουν…».

Το κείμενο που ακολουθεί είναι του αγίου Νικολάου Βελιμίροβιτς από το έξοχο βιβλίο του «Αργά βαδίζει ο Χριστός», εκδ. «Εν πλώ», σελίδα 68:

«Τιμή στην Εκκλησία θα κάνουν και οι δάσκαλοι, οι οποίοι τους μαθητές τους τούς κάνουν χριστιανούς επαναστάτες. Ο δάσκαλος πρέπει να συμπληρώσει όλα εκείνα που οι γονείς παραμέλησαν και να διορθώσει όλα εκείνα που οι γονείς χάλασαν. Είναι πιό δύσκολο να είσαι δάσκαλος απ’ ότι γονιός. Για να είσαι γονιός χρειάζεται μόνο η αγάπη, για να είσαι δάσκαλος χρειάζεται και αγάπη και μυαλό. Ο δάσκαλος δεν επιτρέπεται να παραμελήσει κάτι, αλλά ακόμα και όλα να τα παραμελήσει, αν έχει μάθει το παιδί να εξεγείρεται εναντίον του κακού, και πάλι θα έχει κάνει αρκετά. Από την άλλη, ακόμα και όλες τις γνώσεις να έχει παραδώσει στο παιδί, εφόσον έχει παραμελήσει να το εξεγείρει εναντίον του κακού, δεν θα έχει κάνει τίποτα. Το να μην αφήσει το παιδί αδιάφορο απέναντι στο κακό, τούτο είναι το βασικότατο».

.

Σελίδα Πηγής

Εικόνα: «Mαυροπίνακας» του Winslow Homer από το Cave to Canvas

25 Σχόλια προς “«Μήπως τα φάγαμε μαζί» και οι δάσκαλοι;”

  1. juliet said

    Δάσκαλε , ο σόφος λαός μας λέει :» Μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά».

  2. ΜΑΡΙΑ said

    Πόσοι δάσκαλοι….εἶναι Δάσκαλοι στίς μέρες μας;;;;
    Αὐτό εἶναι τό ζητούμενο καί φοβᾶμαι πώς Δάσκαλοι σάν ἐσᾶς,μᾶλλον εἶναι δυσεύρετοι!!

  3. dyspistos said

    Δάσκαλοι; Που ήταν με τις Ρεπούσες, τις Δραγώνες, τα ψευτο-βιβλία, τους συνωστισμούς, τον παιδεραστή συνάδελφό τους, την απλυσιά άλλων συναδέλφων τους, τους ρουσφετοδιορισμούς, τη συμπαράσταση που θάπρεπε νάχουν δείξει στη Χαρά Νικοπούλου;
    Ε, κυρίες και κύριοι, που είσασταν;
    Χρέος σας , ύψιστο και μοναδικό, να διδάξετε τα αυριανά ελληνόπουλα σύμφωνα με την κλασική μοναδική ελληνική Παιδεία. Χρέος σας όγδοο ή δέκατοπέμπτο να κυνηγάτε τις γεμάτες τσέπες.
    Μερικές δουλειές είναι Λειτουργήματα, αλλά τόχουμε ξεχάσει. ετσι, επιτρέψαμε να μας ξεχάσουν κι αυτοί ακριβώς που επεδίωκαν κάτι τέτοιο.

  4. Μιχαήλ said

    «Ερώτηση, αντί επιλόγου: γνωρίζουν οι επικριτές μας ότι τις λέξεις: πατρίδα, Χριστός, Κανάρης, Μ.Βασίλειος, Παύλος Μελάς, Παναγία, εθνικός ύμνος, Κοσμάς ο Αιτωλός, το παιδί τις συναντάει μία ή δύο φορές ή και καθόλου στα βιβλία του δημοτικού; Κατά τα άλλα “φταίνε οι δάσκαλοι που δεν δουλεύουν…».

    1. Γνωρίζουν οἱ…δἀσκαλοι περί Παιδαγωγικῶν τοῦ Μ. Βασιλείου;

    2. Καί πόσες…βδομάδες ἀποχῶν καί διαμρτυριῶν κατεγράφησαν γιά τά ἐπαίσχυντα βιβλία εἴπαμε;

    Ἄ…ΔΕΝ εἴπαμε…

    Ἄκου φίλε Νατσιέ, ἀγωνιστής εἶσαι καί μπρᾶβο σου…
    Ἀλλά πιό καρμίρικη, ψιλικατζίδικη, φτηνιάρικη, φιλοτομαρίστικη φάρα ἀπό τούς δασκάλους δέν ὑπάρχει…
    Σᾶς συναγωνίζονται βέβαια ἐπαξίως οἱ…καραβανάδες.

    Ἐξαιρέσεις;
    Ναί…ἔχει κι’ ἀπ’ αὐτές ὁ μπαξές.-

    • Astillais said

      Τι δουλειά είπες οτι κάνεις;

    • Πετροβούβαλος said

      Ε… ξέχασες φίλε Μιχαήλ τους γιατρούς… τους παπάδες… τους ταξιτζήδες… τους ιδιώτες επιχειρηματίες… τους εμπόρους… τους συμβαλλόμενους με το δημόσιο… τους καλλιτέχνες… τους πανεπιστημιακούς… βαρέθηκα να γράφω!

      «Κοινωνικός αυτοματισμός»: ΑΥΤΟ λέει ο δάσκαλος και με ένα «αγωνιστής είσαι και μπράβο σου», έπεσες στην ίδια παγίδα αδερφέ!

  5. Δάσκαλε που δίδασκες και νόμο δεν εκρατεις,,,,

    δεν αναφέρομαι προσωπικά στον δάσκαλο Νατσιου αλλά γενικότερα στους δασκάλους-καθηγητες,,,,,
    » Λειτούργημα » κάνουν λένε,,,,
    Μπααα δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση ,επάγγελμα κάνουν με πολύ κακά αποτελέσματα και πάρα μα πάρα πολύ καλές αποδοχές,,,,,,,
    εξηγούμαι,,,,
    τα αποτελέσματα τις εργασίας τους τα βλέπουμε καθημερινά στα φροντιστήρια,,,,παιδί που δεν κάνει φροντιστήριο δεν θα μάθει και δεν θα πετύχει στις πανελλήνιες με τίποτα ,,,,εκτός ελαχίστων περιπτώσεων.
    όσον αφορά τις αποδοχές,,,,,,,τυχεροί εεε τυχεροί
    λοιπόν χονδρικά ,αν βγάλουμε εορτές και αργίες και το καλοκαίρι οι εκπαιδευτικοί μας δουλεύουν,,κτυπανε κάρτα δηλαδή περίπου 170 ήμερες εργασίας,,,αν υπάρχουν και καταλήψεις οι ημέρες εργασίας λιγοστεύουν,,,με την εξής διάφορα,,πληρώνονται 14 μισθούς

    βέβαια δεν είναι όλοι το ίδιο,,,υπάρχουν οι εξαιρέσεις,, και οι καλοί και οι κακοί ,οι πολλοί όμως κάνουν τον κανόνα..

    με τρία παιδιά φοιτητές ,,έχω διαμορφώσει άποψη και εικόνα για την σημερινή εκπαίδευσή μας

    υγ;συντεχνία εδώ,, συντεχνία εκεί,,,συντεχνία παραπέρα,,γεμίσαμε συντεχνίες

  6. Astillais said

    Μπήκες αυτοβούλως στην θέση του κατηγορουμένου ,δάσκαλε;
    Γιατί;
    Για να άρεις τις αμαρτίες της κοινωνίας;
    Αμ δε
    Θα τις φας , δάσκαλε
    Και ξέρεις γιατί , δάσκαλε;
    Γιατί έχεις να κάνεις, δάσκαλε, με δημοσςάρικα πρόβατα (σς=παχύ σ)
    Τι είν τούτα;
    Θα στο πω Ε Γ Ω
    Αυτά που ξαναμπαίνοντας στην στάνη προσπαθούν να διώξουν από πάνω τους την κολτσίδα φορτώνοντάς την στα άλλα

    Γιατί ο ένοχος ο τεμπέλης ο αριβίστας ο ωχαδελφιστής θέλει κάπου να φορτώσει τις ενοχές του.
    Όταν φώναζες , δάσκαλε, κλείστε την τιβί για να αρχίσει η ΖΩΗ σε αποκάλεσαν οπισθοδρομικό , δάσκαλε.
    Όταν παρακαλούσες νάρχονται στην βιβλιοθήκη σε αποκάλεσαν ψυχαναγκαστικό ,δάσκαλε.
    Όταν καλούσες τον γονιό νάρθη για ενημέρωση , ο γονιός είχε δουλειά και δεν μπόραγε
    Όταν μιλούσες για δασείες και ψιλές σε έπαιρναν στο ψιλό οι …. προοδευτικένιοι
    Πόσα όταν να μαζέψω δάσκαλε;
    Φάτην τώρα , δάσκαλε
    Ξέρεις τι θα σου πεί ο γονιός που δεν προλάβαινε;
    Μα έπρεπε να επιμείνεις
    Κατάλαβες;
    Έπρεπε να επιμείνεις
    Βέβαια αν επέμενες, (που επέμενες είμαι ΣΙΓΟΥΡΗ) θα σούλεγαν ότι τους καταπιέζεις.
    Αυτά από εμένα δάσκαλε
    ΕΣΥ ΦΤΑΙΣ γιατί δεν τους έμαθες την έννοια της λέξης ΕΥΘΥΝΗ.
    Εσύ φταίς

  7. Αυτά που ξαναμπαίνοντας στην στάνη προσπαθούν να διώξουν από πάνω τους την κολτσίδα φορτώνοντάς την στα άλλα

    Γιατί ο ένοχος ο τεμπέλης ο αριβίστας ο ωχαδελφιστής θέλει κάπου να φορτώσει τις ενοχές του.

    έχεις δίκιο,όντως έτσι είναι.

  8. Πετροβούβαλος said

    Και για να τοποθετηθώ, κυρίως επί των επιθέσεων: Φανταστείτε ένα νέο δάσκαλο που ξεκινά να προσφέρει και αντιμετωπίζει μία κοινωνία τόσο εχθρική! Το αποτέλεσμα είναι αναπόδραστο και η ευθύνη μόνο δική του δεν είναι.

    Ξεκολήστε από το παρελθόν αδέρφια και κυρίως από την προπαγάνδα του παρελθόντος γιατί χαθήκαμε.

  9. Μνήμων said

    Αλήθεια δάσκαλε,και αυτό όχι σε προσωπικό επίπεδο, τι περιμένατε από αυτούς που όπως δείχνει το
    συνδικαλιστικό όργανο τυφλά ακολουθούσατε επί δεκαετίες; όταν τους αφήνατε αδιαμαρτύριτα να σας
    κάνουν εργαλείο τους για την καταστροφή της παιδείας; γλώσσα,βαθμολόγηση αξιοποίηση μαθητών,
    εμφάνιση μαθητών. Κάνατε μία διαμαρτυρία μιάς ώρας για αυτά τα οποία στέριωναν το κοινωνικό σας
    κύρος; Ελληνόπουλα που έχουν διαφορά δύο ή τριών ετών έχουν διαφορετική ορθογραφία. Σε λίγο δεν
    θα ξέρουμε ούτε πόσα γράμματα έχει η γλώσσα μας. μόνοι σας απαξιώσατε το λειτούργημα σας.
    Ο γράφων με συγκίνηση θυμάται τον δάσκαλο που του έμαθε ανάγνωση. Τότε όμως δεν υπήρχε η Δ.Ο.Ε.
    την οποία γνώρισα καλά σαν πατέρας. Αξιος ο μισθός σας.

  10. ΑΡΙΑΔΝΗ said

    Ωραία τα λέει ο δάσκαλος. Ωραία και ρομαντικά. Αυτοί που «διακονούν» είναι τα αθόρυβα μυρμήγκια που εργάζονται με αφοσίωση. Τυχεροί οι γονείς που τα παιδιά τους βρίσκονται στα χέρια τους. Είναι όμως λίγοι.

  11. Γιάννα said

    http://anastasiosds.blogspot.gr/2009/09/blog-post_16.html

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: