ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Ένα άγνωστο “Ζάλογγο… στη Ὁ Ἰμπραήμ πυρπολεῖ τήν ΑΓΙΑ ΛΑ…
    Γιώργος ηρακλειο στη Αβέρωφ: Εννέα χρόνια στη θάλασ…
    Γιώργος ηρακλειο στη Αβέρωφ: Εννέα χρόνια στη θάλασ…
    Γιώργος ηρακλειο στη Αβέρωφ: Εννέα χρόνια στη θάλασ…
    Γιώργος ηρακλειο στη Αβέρωφ: Εννέα χρόνια στη θάλασ…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Έτυμον Ελληνικής Γλώσσης

Posted by Πετροβούβαλος στο 6 Σεπτεμβρίου, 2012

 Ιστολόγιο που ανακάλυψε ο Ευρύμαχος

.

Ακολουθεί δείγμα αναρτήσεων από το Έτυμον Ελληνικής Γλώσσης

.

Umbrella» όπως…»ὄμβρος»!

H λέξη «ὄμβρος» σημαίνει «βροχή».
Από εκεί προκύπτουν οι λέξεις: ανομβρία («α» στερητικό + ὄμβρος)= δεν βρέχει, όμβρια (ύδατα)= τα νερά της βροχής, αλλά και η αγγλική λέξη «umbrella».
Μία άλλη λέξη για την ομπρέλα είναι η λέξη «αλεξιβρόχιο». Το ρήμα «ἀλέξω» σημαίνει «διώχνω, αποκρούω κάτι κακό/ προστατεύω». Από εκεί έχουμε τις λέξεις:

  • αλεξιβρόχιο : ἀλέξω + βροχή = προστατεύει από την βροχή
  • αλεξικέραυνο : ἀλέξω + κεραυνός = προστατεύει από τους κεραυνούς
  • αλεξήλιον : ἀλέξω + ἥλιος = προστατεύει από τον ήλιο
  • Αλέξανδρος : ἀλέξω + ἀνδρός  = προστατεύει τους άνδρες / διώχνει τους εχθρικούς άνδρες, τους εχθρούς
  • αλεξίσφαιρο : ἀλέξω + σφαίρα = προστατεύει από τις σφαίρες
  • αλεξίπτωτο : ἀλέξω + πτώση = προστατεύει από την πτώση
.
Η λέξη «ἐλευθερία» προκύπτει «παρά τό ἐλεύθειν ὅπου ἐρᾶ τίς», δηλαδή «να πηγαίνει κάποιος εκεί όπου αγαπάει/επιθυμεί».
(ἐλεύθω= ἐρχομαι, πορεύομαι / ἐρῶ= αγαπώ -> ἔρως)
«Ελευθερία» λοιπόν δεν είναι, σύμφωνα με την ετυμολογία της λέξεως, το να μην είσαι σκλάβος ή δούλος, αλλά το να πράττεις εν γένει σύμφωνα με ό,τι σου γεννά έρωτα στην ψυχή σου…
Δεν αρκεί επομένως να μην είσαι υπόδουλος για να είσαι ελεύθερος. Πρέπει να βαδίζεις σύμφωνα με ό,τι έρωτα σου προκαλεί, δηλαδή σε ενθουσιάζει, ταράζει την ψυχή σου, σε οδηγεί στην δημιουργία και την υπέρβαση, σε συγκλονίζει… Ζώντας μία ζωή ρουτίνας και ημιμέτρων, ελεύθερος δεν είσαι…
Πόρισμα: η ελληνική γλώσσα κρύβει νοήματα και έχει και φιλοσοφικό υπόβαθρο…
.
Η «λώπη» στα αρχαία ελληνικά σημαίνει «ένδυμα».
«Δύω» σημαίνει «βουτώ, βυθίζω» (απ’ὀπου προέρχονται και τα «δύτης», «κατάδυση» κ.α.)
Ο λωποδύτης λοιπόν είναι αυτός που «βουτάει» στα ρούχα και «ξαφρίζει» ό,τι υπάρχει εκεί (χρήματα, αντικείμενα κτλ).
.
Το πρόσθιο μέρος του λαιμού μας ονομάζεται «δέρη» ή «δειρή» (ενώ το όπισθεν «αὐχήν» = αυχένας).
Η πρόθεση «περί» φανερώνει την κίνηση «γύρω-γύρω», όπως «περίβολος», «περίμετρος» κ.α.
Γύρω (περί) του λαιμού μας (τῆς δέρης μας) τοποθετούμε το «περιδέραιον»!
Για άλλη μια φορά βλέπουμε πως η ελληνική γλώσσα φανερώνει ακριβώς την έννοια της κάθε λέξεως (σε αντίθεση με την λέξη «κολιέ» που χρησιμοποιούμε πιο συχνά, αλλά που δεν φανερώνει απολύτως τίποτα σχετικά με την ιδιότητα/ σημασία του αντικειμένου).
.
«Ξιπασμένο» θεωρούμε τον άνθρωπο που είναι υπερόπτης και υπερφίαλος.
Προέρχεται από την πρόθεση «‘ἐξ» και την λέξη «ἵππος»= άλογο -> ἐξιππασμένος -> ξιπασμένος.
Είναι λοιπόν ο άνθρωπος ο «ἀλαζών ὡς ὁ ἵππος» (αλαζόνας όπως το άλογο).
.
«Μύρια» = 10. 000.
Γι’ αυτό και «ἑκατόν + μύριο»= εκατομμύριο = 1.000.000.
Διαφέρει από το «μυρία», το οποίο προέρχεται από την «μύρα» =θάλασσα = πολλά σαν την μύρα.
Η κάθοδος των Μυρίων λοιπόν, δεν είναι παρά η κάθοδος των πάρα πολλών…
.
«Ἄγχω» σημαίνει «στραγγαλίζω, πνίγω».
Από εκεί προέρχεται και το «ἄγχος», που είναι ένα αίσθημα που μας «πνίγει», καθώς και η «ἀγχόνη».
Η λέξη αυτή τείνει σήμερα να αντικατασταθεί από την ξενόφερτη λέξη «στρες»… το οποίο σημαίνει…χμμμ…δεν σημαίνει τίποτα, καθώς δεν έχει καμμία εννοιολογική αναφορά.
Ας το σκεφτούμε λοιπόν δύο φορές όταν πάμε να αντικαταστήσουμε ελληνικές λέξεις με άλλες στον λόγο μας… όσο πιο περίτεχνο το λεξιλόγιό μας, τόσο πιο περίτεχνη και η σκέψη μας…όσο πιο περίτεχνη η σκέψη μας, τόσο πιο περίτεχνος και ο νους μας…
.

33 Σχόλια προς “Έτυμον Ελληνικής Γλώσσης”

  1. Ωραίο.
    Καλημέρα σ’όλους.

  2. Πετροβούβαλε πολύ σωστή επίλογη

    Ευρύμαχε
    συνέχιζε έτσι, όπως πάντα δυνατά …..

  3. Κόριννα said

    Καὶ ἀπὸ τὸ Μύρα=θάλασσα(mare,mer).

    Μύρομαι=κλαίω,χύνω δάκρυα «παρά τό ρεῖν τὰ δάκρυα,ἀπὸ

    τοῦ μύρω=ρέω» Ε.Μ(ἐτυμολογικὸν τὸ μέγα)

    Σχετικὸ μὲ μύρα=θάλασσα.πρβλ.ποταμοὶ δακρύων.

    Ἐκ τοῦ μύρομαι τὸ μυρολογῶ…»γοόωσά τε μυρομένη τε»

    (Ζ 373).

    Ὁσοι γράφουμε τὸ μυρολογῶ μὲ «οι» γράφουμε λάθος

    ἑλληνικὰ διότι δὲν κλαῖμε τὴν μοῖρα μας ἀλλά χύνουμε

    ποταμοὺς δακρύων.

    • !!!

    • Μέλια said

      «Όταν κάποτε φύγω ἀπὸ τοῦτο τὸ φῶς
      θὰ ἑλιχθῶ πρὸς τὰ πάνω ὅπως ἕνα
      ρυακάκι ποὺ μουρμουρίζει.
      Κι ἂν τυχὸν κάπου ἀνάμεσα
      στοὺς γαλάζιους διαδρόμους
      συναντήσω ἀγγέλους, θὰ τοὺς
      μιλήσω ἑλληνικά, ἐπειδὴ
      δὲν ξέρουνε γλῶσσες. Μιλᾶνε
      μεταξύ τους μὲ μουσική.»

      Νικηφόρος Βρεττάκος

      Καλημέρα σ’ ολους.

    • Astillais said

      Κόριννα,μάλλον υπάρχει λάθος ή διπλή γραφή
      Μύρο είναι μοσχοβολιά είναι ευχάριστη μυρωδιά -ευωδία και υπάρχει πλήθος παραγώγων λέξεων.
      Το μοιρολόγι προκύπτει απ΄την αναλογικότητα της μοίρας
      Μοιρολογώ= αναλογίζομαι τα της μοίρας στα οποία δεν έδωσα την πρέπουσα προσοχή
      και τώρα με βάση το συγκεκριμμένο γεγονός (συνήθως θάνατος) ΟΦΕΙΛΩ να ξαναδώ και να γίνω καλλίτερος
      Αναλογίζομαι=ξανασκέφτομαι
      Τα μοιρολόγια είναι μέγα θέμα αυτογνωσίας

      Λογική και λόγος και λογία φαντάσου ότι είναι (μεταξύ άλλων) κλάσμα με αριθμητή το σήμερα παρονομαστή το χθές και ως γραμμή κλάσματος το άτομο

      • Κόριννα said

        Ἄστιλλαΐς,
        μὲ ἔκανες καὶ ἔψαχνα λεξικὰ καὶ καλά ἔκανες γιατὶ βρῆκα τὰ περὶ «μύρου» πού δὲν εἶχα προσὲξει.

        Στὸ Liddell &Scott τὸ βρῆκα ὥς «μυρολογῶ».
        Τὸ ρῆμα «μοιρολογέω» κατὰ τὸ ἴδιο λεξικὸ σημαίνει,λέγω εἰς τινα τὴν μοῖραν αὐτοῦ,καὶ μοιρολόγος=προφητικὸς.

        Στὸ λεξικό τοῦ Ἡσυχίου,ὑπάρχει μόνο ὡς μετοχή δλδ «μυρομένη»(Ζ 373)=ὀδυρομένη(ἡ Ἀνδρομάχη).

        Γιὰ τὸ «μύρο» πού λές βρῆκα(liddell & Scott) ὅτι προέρχεται ἀπὸ τὸ ρῆμα μύρω=ρέω καὶ σημαίνει ὁ ἐκ τῶν φυτῶν χέων εὐώδης χυμὸς,μυρωδιά.

        Τὸ μέγα πλῆθος ἀνθρώπων τὸ ὀνομάζουμε «λαοθάλασσα» καὶ ἔτσι γεννήθηκε ἡ λέξις «μύριοι» δλδ ἀμέτρητοι ὅπως ἡ θάλασσα,»μυριοπληθεῖς».

        Γιά τό: «λόγος»,»λογική» μὲ τὸ τὶ σχετὶζεται καὶ ποὺ ἀλλοῦ ὁδηγεῖ,ἄς μὴ τὸ πιάσουμε τώρα διότι ἔχει πολύ πρᾶγμα.

      • Astillais said

        Αυτό πάει να πεί ανταλλαγή σκέψεων.
        Όχι μαχακίες και τσακωμενιές τύπου , ξέρεις ποιός είμαι εγώ ρε – μαρί
        Τεσπα
        Το θέμα του ΛΟΓΟΥ και της ΛΟΓΙΚΗΣ είναι από τα πλέον στοιχειώδη
        ή (για να το πω καλλίτερα)
        Θα έπρεπε να είναι
        Το έθιξα κάποια στιγμή σε σχόλιό μου (σιγά μην θυμάμαι που και πότε 😦 )
        , μπορεί να θυμάται η Φαίη γιατί κάτι μου είχε απαντήσει ,ξώμεινε όμως στην μέση
        Οφείλουμε να το ξαναδούμε
        Με τον ΛΟΓΟ και την ΛΟΓΙΚΗ καθώς και με τους ορισμούς των εννοιών αποφεύγονται πάμπολλες παρεξηγήσεις
        και το έργο που προσφέρεται από και προς τους συνομιλήτες είναι ΠΑΙΔΕΙΑ

        Να είσαι καλά
        Να είμαι κι εγώ καλά να σε βάνω να ψαχουτεύεις και να βρίσκείς ΔΙΑΜΑΝΤΙΑ.
        Τελικά είσαι του ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΚΟΥ και του ΜΕΘΟΔΙΚΟΥ
        Όχι σαν και ου λόγου μου που είμαι της αναμπουμπουλιάσεως (εννίοτε)
        Μουτς

  4. τηλε – βοες ,ελεγαν στην αρχαιοτητα τους Κεφαλλονιτες ,γιατι συνηθιζαν να βαζουν τα χερια δεξια αριστερα του στοματος ,σαν χωνι και να φωναζουν δυνατα

    μαλιστα τους ειχαν βγαλει και τον μυθο οτι ακουγονταν απεναντι!!!
    στη Λευκαδα και την Στερεα !!!!!!!

    σημερα λεμε παγκοσμιως …..τηλεφωνο!!!!!

  5. dyspistos said

    Γηράσκωμεν αεί διδασκόμενοι! Οι θησαυροί της Γνώσης.

  6. Μπρὰβο Ευρύμαχε!! Προτείνω να κάνουμε το ιστολόγιο αυτό μόνιμο σύνδεσμο.

  7. Γιάννης Μ. said

    Εξαιρετικός σύνδεσμος και καλώς τον ανέδειξε το ΑΒΕΡΩΦ.

    Με την ευκαιρία δημόσια να πω ότι το να μην αναφέρονται οι σύνδεσμοι ή έντεχνα να αποκρύπτωνται είναι λάθος. Το ίδιο όμως΄λάθος είναι και το να βάζεις τους συνδέσμους να ανοίγουν στο ίδιο παράθυρο με αποτέλεσμα όταν έχεις «άπειρους» αναγνώστες να «χάνονται» και να μην επανέρχονται.

    ΕΙδικά στην δεύτερη περίπτωση – να ανοίγουν στο ίδιο παράθυρο οι σύνδεσμοι – δεν βοηθάς κάποιον νέο/α στο διαδίκτυο να συγκρατήσει τους όποιους ενδιαφέροντες τόπους συναντήσει στην πορεία κάποιων αναζητήσεών του/της.

    Ας το επανεξετάσει το θέμα η γέφυρα.

    • Πετροβούβαλος said

      Γιάννη, αν βάλεις τον κέρσορα επάνω στο link και πατήσεις το δεξί κουπί στο ποντίκι σου, ανοίγει ένα κυλιόμενο μενού και από εκεί διαλέγεις «Open Link in New Window» (η δεύτερη επιλογή από επάνω). Θα σου ανοίξει σε καινούργιο παράθυρο.

      • Γιάννης Μ. said

        Πέτρο σαν παλιά καραβάνα τα γνωρίζω αλλά, πίστεψέ με, πολλοί, για να μην πω οι περισσότεροι, δεν τα γνωρίζουν. Χάνονται αναγνώστες και είναι κρίμα.

      • Πετροβούβαλος said

        O.K. θα το εφαρμόσω δοκιμαστικά κι αν έχεις δίκιο παραμένει.

      • γιατι βρε Πετρο δεν με άφησες να το πω εγώ
        προτρέχεις και μου διώχνεις τους πελάτες
        ;smile:

      • Γιάννης Μ. said

        Με δεν αλλάζει σε κάτι ως προς την αξία που δίνεις στην αρχική πηγή. Απλά βοηθάς κάποιον που δεν έχει μεγάλη εξοικείωση με το διαδίκτυο ώστε να μην «χαθεί στο πέλαγος» και εάν κάποιον τόπο τον αξιολογήσει θετικά να μπορέσει να τον συγκρατήσει στους αγαπημένους.

      • Γιάννης Μ. said

        Πέτρο, η περιγραφή που μου έδωσες πριν, τι να κάνω και πως, αγγίζει τον ορισμό της τέλειας πειργραφής 🙂

      • Πετροβούβαλος said

        Σκέφτομαι περισσότερο τους χρήστες με αργά συστήματα, αλλά η δοκιμή είναι ο καλύτερος σύμβουλος.

      • Πετροβούβαλος said

        Γιάννη έχω μεγάλη εμπειρία σε συγγραφή εγχειριδίων! 😎

      • Πετροβούβαλος said

        Συγγνώμη Γιώργο, θα συνετιστώ!

      • Γιάννης Μ. said

        Πολύ σωστή η παρατήρησή σου, κάτι που ομολογώ δεν είχα σκεφτεί.

      • si plus plus please
        chek machine N1
        οχι παιζουμε!!!!
        τσαμπα τον εβαλα στη γεφυρα
        χαχαχαχαχα

      • Πετροβούβαλος said

        :mrgreen:

      • Γιάννης Μ. said

        Τώρα που το σκεφτόμουν, στα αργά συστήματα αυτό που κυρίως παίζει ρόλο είναι ο όγκος κάθε νέας σελίδας που ανοίγεται. Δηλαδή, διαφορετικά τρέχει ένα παλιό PC όταν επιχειρεί να ανοίξει μια σελίδα φορτωμένη με βίντεο και εικόνες και διαφορετικά όταν επιχειρεί να ανοίξει μια νέα σλίδα με κείμενο. Μια ακόμα παράμετρος που ίσως πρέπει να ληφθεί υπ όψιν.Και φυσικά παίζουν ρόλο και τα υπόλοιπα που έχει μονίμως φορτωμένα η όποια νέα σελίδα πχ διαφημίσεις και πως τρέχουν αυτές

      • Πετροβούβαλος said

        Και προσθέτω: Η μνήμη κρατά μεγάλο όγκο πληροφοριών από τις προηγούμενες σελίδες που έχουν ανοίξει και καθυστερεί το σύστημα προοδευτικά με κάθε νέα σελίδα. Αν το διαπιστώνετε πως οι σελίδες ανοίγουν απελπιστικά, αργά, ανοίξτε ένα νέο παράθυρο και κλείστε το παλιό (ή κλείστε το browser και ξανανοίξτε το).

      • Γιάννης Μ. said

        Καλή συνέχεια και καλή αυριανή να έχουμε

      • Πετροβούβαλος said

        Καληνύχτα αδερφέ!

      • εεεεε,,,,,,,,,εεε,,,ναι ,,,εμ βεβαια ,πολυ σωστα.

        καληνυχτα Γιαννη
        🙂

  8. ΕΥΡΥΜΑΧΟΣ said

    Γεια σας και χαρά σας!
    Αφιερωμένο στου αναζητητές του αντισυμβατικού…

    Μέρος 1ον: Γλωσσική Έκπτωσις. Παραδείγματα.
    Μέρος 2ον: Εννοιολογική Σύγχυσις. Αιτίες και Τρόποι Εννοιολογικής Μεταπτώσεως. Παραδείγματα.
    Μέρος 3ον: Αποσαφήνισις διαχρονικών ζητημάτων και προβλημάτων δια της Ελληνικής.
    Μέρος 4ον: Δομή και Νόμοι Ελληνικής Γλώσσης. Παραδείγματα.
    Μέρος 5ον: «Ξένες γλώσσες» – Διάλεκτοι της Ελληνικής.
    Μέρος 6ον : Τεχνητές και Πλαστοϊδιωματικές γλώσσες. Παγκοσμιότης της Ελληνικής.
    Μέρος 7ον: Μικρολεξικόν Ξενικών – Ελληνικών Λέξεων.

    Περισσότερα: http://www.schizas.com/site3/index.php?option=com_content&view=article&id=38079:2010-12-13-180000&catid=50:mathaino-tin-ellada&Itemid=337#ixzz266dQ1j4Q

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s