ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Ελένη Στάϊκου, μιά η… στη Ελένη Στάϊκου, μιά ηρωίδα της…
    Η κυρά της Ρω (Δέσπο… στη Η κυρά της Ρω: Η ιστορία της γ…
    Μέλια στη Νοοτροπίες υποψηφίων…
    Konstantinos Malafan… στη Νοοτροπίες υποψηφίων…
    Μέλια στη Αβέρωφ: Έντεκα χρόνια στη θάλα…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

ΤΟ ΚΑΡΑΒΙ ΕΧΕΙ ΜΠΑΤΆΡΕΙ….

Posted by Πετροβούβαλος στο 19 Ιουλίου, 2012

Eικόνα από το deviantart

 Αναδημοσίευση από το ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Η ΘΑΝΑΤΟΣ

Άρθρο του Πάνου135

Κάποιοι ξεκίνησαν τον αγώνα τους ανιδιοτελώς και συνέχισαν να δίνουν τις μάχες με αφετηρία τα πεζοδρομία και τα χημικά,το ξύλο ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ  στους αγώνες στους δρόμους και τις πλατείες.

Κάποιοι ανέβηκαν με καθαρά και σιδερωμένα ρουχαλάκια επάνω στο καράβι και στην πρώτη επιτυχημένη μάχη που έδωσαν  ξεχάσαν ότι υπάρχει πόλεμος,που δεν είναι για την προσωπική βολή του καθενός, αλλά για το καράβι που θα ταξίδευε την ελπίδα μιας ολόκληρης χώρας.

Τυφλωμένοι από ματαιοδοξία δημιούργησαν ανταρσία στο καράβι διεκδικώντας θέσεις και οφίτσια εξαιτίας της επιτυχημένης εκκίνησης, μόνο που ξέχασαν πως αυτή η εκκίνηση είχε στην δεύτερη μάχη απώλειες που μεγάλη ευθύνη είχαν οι ματαιόδοξοι «σιδερωμενοι και καθαροί» ναύτες.

Κάποιοι από τους ΜΟΥΤΣΟΥΣ του πλοίου έβλεπαν όλα αυτά χωρίς να μιλάνε γιατί εμπιστεύονταν τον Καπετάνιο που με το πιστόλι της ανταρσίας στο κούτελο μοίραζε καρέκλες και υποσχέσεις σε νέους καλόσιδερωμένους ναύτες που με την σειρά τους διεκδικούσαν θέσεις Υπάρχων και Γραμματικών…

Οι πιστοί ναύτες όμως που είχαν μετατραπεί ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΑ σε ΜΟΥΤΣΟΙ κοιτάζοντας την κατάσταση είδαν, όπως πάντα γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις,το πλοίο να βυθίζεται εξαιτίας του στασιασμού και των απειλών και έτσι προτίμησαν να απομακρυνθούν από το καράβι γιατί είχε μαζέψει πολλά ποντίκια. Άλλωστε τα Καραβία, συνήθως στις ανταρσίες πέφτουν σε ξερες  και βυθίζονται.Οι ΝΑΥΤΕΣ που προτίμησαν ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΜΟΥΤΣΟΙ ΠΑΡΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΟΙ ΣΤΗΝ ΒΥΘΙΣΗ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ!!!ΝΑ ΞΑΝΑΟΡΓΩΣΟΥΝ ΤΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΗΝ  ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΗ ΜΑΧΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΟΥΣ ΜΑΤΑΙΟΔΟΞΙΑ….

142 Σχόλια προς “ΤΟ ΚΑΡΑΒΙ ΕΧΕΙ ΜΠΑΤΆΡΕΙ….”

  1. panos135 said

    Καλό ταξίδι στο ΑΒΕΡΩΦ,με σημαία την Ελλάδα μας και καλά μυαλά στους μυαλοκομενους λιμοκοντόρους που η διάσπαση ειναι στο αίμα τους και ας είναι θύμα η Ελλάδα…. Η Ματαιοδοξία είναι μεγαλύτερη απο το ΗΘΟΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ…

    • Πετροβούβαλος said

      Μέχρι να τους τη βάλουμε εκεί που ξέρουν! Έγραψες αδερφέ!

    • Αδερφε , διαβασα το κειμενό σου .

      Μια φορα στην αρχη , πηγα να σηκωσω τα χερια , να φυλαχτω απ τα «βελη» σου , τα «συναισθηματα» που γεννα η μνημη μας οταν ειμαστε «χαλαροι» , ερχονται ανεξελεγκτα , αμεσως ομως χαμογελασα με λιγη πικρα , βλεπεις και τα ψηλα βουνα ειναι σαν τα καραβια , αν αφησουν και «χαθουν» τα πιστα δενδρα(οι πιστοι ναυτες) ,γέρνουν και καταρρεουν απο μεσα..Η φιλοδοξια ειναι παραλληλη με την ματαιοδοξια ,αν δεν κρατα αποστασεις , γινεται ενα μαζι της….

      Να εισαι καλα ,καλως ηρθες και σε ευχαριστουμε για τις ευχες..

    • Γιάννης Μ. said

      Την καλησπέρα μου σε όλους

      Πάνο το άρθρο χτυπάει εκεί που πρέπει
      αν δεν το ακούσουν θέμα δικό τους όχι όσων έμαθαν να πορεύονται ελεύθεροι

      • panos135 said

        φιλε δεν ξερω πλεον αν θελουν να ακουσουν.Αν ο στοχος ειναι να ακουσουν η να δημιουργησουν εναν μοχλο πιεσης στα υποψηφια για εξουσια κομματα(ρυθμιστες γνωστη φραση,προσφατα χρησιμοποιημένη),η ακομα ακομα αν υπαρχει πλανο μετα την αναμενομενη καταρρευση Σαμαρα,να γυρισουν ως επιτυχημενοι σε σχεση με τους ΠΟΛΑΝ και να διεκδικησουν την αρχηγια.Φοβαμαι μηπως ειμασταν τα θυματα μιας επιδειξης δυναμης για πολιτικα οφελη…Θα δειξει συντομα.

  2. dyspistos said

    Ετσι ε’ιναι, Πάνο. Σωστό το άρθρο σου + 1000

  3. Πελασγός said

    Σωστός ο Πάνος.
    Ας πούμε και μια καλή κουβέντα μεταξύ μας
    (και δεν εννοώ κολακίες)
    ας προσπάθήσουμε να αγαπήσουμε
    ακόμα και αυτούς που διαφωνούμε, με καλή προαίρεση.
    Πρέπει να είμαστε συνεκτικοί.

    • Πετροβούβαλος said

      Συμφωνώ Πελασγέ, να είμαστε συνεκτικοί, αλλά μόνο όσοι είναι καθαροί και εξηγούμαι: Μόλις εντοπίζουμε έναν ηγέτη που είναι είτε «λίγος», είτε ύποπτος, πρέπει ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ να τον εγκαταλείπουμε και να αναδεικνύουμε έναν καινούργιο! Πολλά «μαγαζιά» είναι στημένα έτσι ώστε να χορεύουν οι ξεπουλημένοι και οι εαυτούληδες, οι έντιμοι να είναι αφελείς ή παραγκωνισμένοι και ο κόσμος να πιστεύει μόνο αυτά που φαίνονται.
      ΚΑΜΙΑ πίστη σε ηγεσίες, μόνο έλεγχος και συνεχής επανέλεγχος!

      • Πελασγός said

        Πέτρο,
        από ότι είδα πιό κάτω τό άρθο έχει άλλο θέμα.
        Όταν σχολίασα δεν πήγε το μυαλό μου στο θέμα ΑΝ.ΕΛ.
        Το θεώρησα ώς μία γενική φιλοσοφικού περιεχομένου τοποθέτηση,
        με αφορμή το συμβολισμό «ΚΑΡΑΒΙ».

        Στίς αρχές που αναφέρεις συμφωνώ.
        Αλλά παρακάτω είδα ότι τα μαύρα τους τα χάλια έχουν και οι ΑΝ.ΕΛ.

        Να πώ λίγα παραπάνω ι επί τη ευκαιρία.
        Όσο κι αν φανεί μηδενιστικό για μένα ΟΛΑ μα ΟΛΑ τα κόμματα , απο-κόμματα, κομματίδια
        δεν υπηρετούν την πατρίδα.Πολιτικά μαγαζάκια είναι που ‘εχουν στόχο μέσα από την
        διάσπαση με βάση τις ιδεολογίες χωρίζουν τους τους Έλληνες.
        ΚΙ ΟΤΑΝ ΛΕΩ ΟΛΑ ΕΝΝΟΩ ΟΛΑ..Από τα άκρα δεξιά έως τα άκρα αριστερά.

        Μακάρι ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΝΑ ΔΙΑΨΕΥΣΤΩ.ΜΑΚΑΡΙ , ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ,
        γιατί από μοντέλα ανάπτυξης, οικονομικές θεωρίες, πολιτικά συστήματα
        που δεν υπάρχουν πουθενά μερικές φορές έχουμε χορτάσει.
        Άλλωστε υπάρχουν εφεδρείες πολλές.
        Την ιδεολογική τους πραμάτεια θέλουν αν πουλάνε και να μαντρώνουν ψήφους,
        να τους ελέγχουν μέσα στο κάθε μαντρί.Και φυσικά «τα πρόβατα» δεν επικοινωνούμε μεταξύ μας ,
        ΓΙΑΤΙ ΦΥΣΙΚΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ.

        «Αναγκαστικά» βέβαια ο καθένας από μας ψηφίζει κάτι
        στο οποίο είτε πιστεύει ότι «πιό κοντά» , είτε γιατί θεωρεί ότι την δεδομένη στιγμή
        θα ωφελούσε να αλλάξει κάπως, απροσδόκητα για το σύστημα και με τρόπο που
        δεν το περιμένει πολιτικές(στημένες πάντα).
        Πράγμα μάλλον μάταιο γιατί μετά από 2 εκλογές
        το πολιτικό σύστημα εξακολουθεί να «δουλεύει» τον ελληνικό λαό.

        Πατριώτες εκεί μέσα , λίγοι μπορεί να υπάρχουν σε όαλ τα κόμματα.
        Αλλά δεν αρκούν, τους παρασύρει ..το κόμμα και το σύστημα
        το οποίο φροντίζει ενίοτε πρίν μπούν στην πολιτική, να τους έχει με κάποιο θέμα
        προσωπικό ή πολιτικό σκάνδαλο στο χέρι.

        Η λύση είναι μόνον ο σκεπτόμενος ,δραστήριος
        και ΕΝΩΜΕΝΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ.
        ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ.

        ΚΑι όλα τα προβλήματα κοινωνικά, οικονομικά θα βρούν λύσεις.
        Πρώτα πρέπει να ελευθερωθούμε εσωτερικά , από τη νοοτροπία μας , την ιδεολογία μας
        και μετα από ΑΥΤΟΥΣ τους συγκεκριμένους πολιτικούς.

        Έτσι ΠΙΣΤΕΎΩ θα είμαστε και συνεκτικοί και … ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΩΣ ΕΛΛΗΝΕΣ
        και σε ΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΠΑΤΡΙΔΑ.
        Για την ώρα ΜΕΡΚΕΛ, ΤΡΟΙΚΑ, ΤΟΥΡΚΙΚΟΙ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΔΕΣ(ΚΑΙ ΣΗΡΙΑΛΣ)
        ΣΚΟΠΙΑΝΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ.

        Εδώ στο ΑΒΕΡΩΦ είανι ένα καλό πεδίο ανταλλαγής απόψεων.
        ΕΔΩ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ ΟΥΣΙΑΤΙΚΑ ΘΕΛΩ Α ΠΙΣΤΕΥΩ.
        Αλλά δεν λέγονται από δω , δημόσιος χώρος είναι εδώ.
        Ας σκεφτεί ο καθένας μόνος του.

      • Πετροβούβαλος said

        +1000!
        «Πρέπει να ελευθερωθούμε εσωτερικά από τη νοοτροπία μας, την ιδεολογία μας και μετά από ΑΥΤΟΥΣ τους συγκεκριμένους πολιτικούς»!
        Δεν ξέρω αν προλαβαίνουμε εμείς αδερφέ, ως γενιά, αλλά τουλάχιστον μπορούμε να προσπαθήσουμε!

      • Πελασγός said

        Να είσα καλά Πέτρο,
        όλα γίνονται.
        Κι ας είμαστε στην …παράταση ώς έθνος.Έστω και στο 119′!!
        «ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΡΕΙ»
        Δεν ξέρω αν έχεις ασχοληθεί με τον στίβο
        αλλά είναι σαν να είμαστε αυτοί που έχουμε
        καθήκον να τρέξουμε για να δώσουμε τη σκυτάλη
        όσο δυνατόν πιό μπροστα στις γενιές που περιμένουν.
        Για την αλλαγή σκυτάλης και την…. «ΑΛΛΑΓΗ».(ΟΧΙ ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΑΛΛΑ ΕΙΔΕΣ
        ΠΟΣΟ ΤΕΧΝΙΚΑ ΗΤΑΝ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΗ ΑΥΤΗ Η ΛΕΞΗ ΑΠΟ ΤA think tanks
        του Μπρούκλιν !!! )

        «Πᾶν τὸ ζητούμενον ἁλωτὸν, ἐκφεύγει δὲ τ’ ἀμελούμενον.». από τον έργο Οιδίπους Τύραννος του Σοφοκλέους.

        ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ ΑΔΕΡΦΕ.

        Υ.Γ. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ , ΟΣΕΣ ΕΟΡΤΑΖΟΥΝ.
        ΑΗ ΛΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ ..ΚΑΙ Ας ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ΟΤΙ ΗΤΑΝΕ ΝΑΥΤΙΚΟΣ ..ΠΡΙΝ ΠΑΡΕΙ ΤΑ ΒΟΥΝΑ….
        ΝΟΜΙΖΩ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΑΦΟΡΜΗ ΓΙΑ ΑΡΘΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΜΕΛΙΑ.

        h—p://firiki.pblogs.gr/2009/07/to-koypi-toy-ai-lia-ki-o-odysseas.html

      • sfina said

        ΠΕΤΡΟ

        Καλή σου ημέρα, επειδή εχθές όπως θα κατάλαβες ήταν μια
        μέρα έντασις με το άρθρο του ΠΑΝΟΥ 135 και όσοι αισθανόμαστε
        πληγωμένοι και προδομένοι έπρεπε να δράσουμε και να δώσουμε
        απαντήσεις.

        Έτσι δεν μου δόθηκε η ευκαιρία να σε συγχαρώ που είχες την ιδέα
        να αναδημοσιεύσεις το άρθρο του Πάνου 135 με το οποίο χάρις την
        κινητοποίηση που κάναμε οι θιγόμενοι και η οποία δεν ήταν και πολύ
        ορατή από εδώ γνωρίσαμε καινούργιους και καλούς φίλους,
        αλλά αντιθέτως να γκρινιάξω και από ότι κατάλαβα από την απάντηση
        πιθανόν να σε ενόχλησε.

        Όμως το ξεπερνώ και από την χθεσινή μου εμπειρία ήθελα να σου πω
        ότι το άρθρο αυτό το ανέβασα και στο προσωπικό μου fecbook και το
        κινητοποίησα σε πολλούς που έπρεπε να πάρουν το μήνυμα και αυτοί
        ήταν αρκετοί και με την ευκαιρία αυτή γνώρισαν και το ιστολόγιο.

        Αλλά έκανα και μία ανάρτηση και στο διπλανό «μαγαζί » και για να πάρει
        και ο Καμμένος και λοιποί το μήνυμα και τους παρέπεμψα στο ιστολόγιο και
        ορισμένοι δεν μπορούσαν να μπουν γιατί η συγκεκριμένη διεύθυνση τους
        έβγαζε κόκκινη γραμμή.

        Καταλήγοντας θέλω να πω, μήπως έπρεπε να ανοίξετε και λογαριασμό
        στο facbook για να έχουν και από εκεί πρόσβαση πολλοί φίλοι.

        Καλά ρε γαμώτο, μόνο εγώ θα κάνω τον κακό εδώ μέσα με τις υποδείξεις?

        ΥΓ.

        Πελασγός, έκανες μια πολύ καλή τοποθέτηση και εδώ μέσα από
        τον προβληματισμό προσπαθούμε να βρούμε τον προσανατολισμό μας
        και όχι ποιος θα επιβάλει την άποψήν του στον άλλο.

        Καλή σας μέρα.

      • Πετροβούβαλος said

        Καλημέρα αγαπητέ Σφήνα. Τον Σεπτέμβριο θα ανοιχτούμε λίγο παραπάνω. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και συνέχισε ελεύθερα να κάνεις τον «κακό».

  4. Για τους Ανεξάρτητους Ελληνες
    βαράει την καμπάνα ο Πάνος
    η εγώ δεν κατάλαβα σωστά;
    Καλησπέρα σας.
    👿

    • panos135 said

      διαολακος είσαι φιλέ!!!!Την καλησπέρα μου σε όλες τους παλιούς φίλους που περιμαζεύτηκαν στο αδελφικό καράβι Αβέρωφ!!!ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΣΚΕΨΗΣ! όχι σαν κάτι ελληνόφωνες ξερες….

    • sfina said

      Για αφήστε ρε παιδιά να το δούμε λίγο ακόμη, μόλις βγήκε
      από την ναυπήγηση και χωρίς δοκιμή, το έριξαν στην θάλασσα,
      γιατί έπρεπε να μπει στην μάχη.

      Σίγουρα η μέχρι τώρα πορεία του δεν ήταν αυτή που περιμέναμε,
      αλλά ας του δώσουμε λίγο πίστωση χρόνου μέχρι να «ροκόσει»,
      ευθυγραμμιστεί και έρθει στα συγκαλά του και μετά το κρίνουμε
      μέσα από τα ταξίδια που θα κάνει.

      Όμως από εκεί και πέρα που συμφωνώ απόλυτα με τον Πάνο
      και σχεδόν είναι όπως τα περιγράφει, μήπως εκφράζουμε και πικρίες
      προσωπικές, θέλουμε η δεν θέλουμε παρ’ όλα τα λάθη να βρει
      την πορεία του, η το βλέπουμε σαν ένα χαρτί που κάηκε και δεν σου
      κεντρίζει πλέον το ενδιαφέρον, γιατί έχεις κάτι άλλο στο μυαλό σου
      και όχι γιατί δικαιολογημένα πικράθηκες.

      Πάνο εγώ πάντως δεν σου κρύβω ότι το σχόλιο είναι πολύ
      γλαφυρό και παραστατικό και θα πρέπει να βρεθεί τρόπος το
      μήνυμα να φτάσει στον Καπετάνιο και θα φτάσει….

      Συγχαρητήρια.

      • Καλημέρα,
        πως θα φτάσει στον Καπετάνιο
        δια της τεθλασμένης;
        μ αυτούς που διάλεξε για να κάνει
        επικοινωνιακό παιγνίδι;
        Μόνο με έναν Μαριά να τρέχει
        δουλειά δεν γίνεται,
        οι άλλοι απ το πολύ αλληθώρισμα
        κινδυνεύουν να πάθουν μόνιμη βλάβη.
        Του ταλέγαμε στα ίσια στην Ολυμπία τότε
        που έμπαινε σχεδόν κάθε βράδυ
        (πρόσεχε αυτούς που γυρνάνε γύρω σου)
        κι ανταπαντούσε μην ανησυχείτε
        έχουν γνώση οι φύλακες (έτσι ακριβώς)
        μετά από λίγο όταν έγινε η ιδρυτική
        διακήρυξη,μην τον ειδατάν μην τον απαντησατάν
        το Κίτσο τον λεβέντη τον καραμπουζουκλή.
        Ενεφανίσθησαν οι στεγανοποιητές (Κουϊκ,Μαρκόπουλος,και σία)
        φώναζαν γεμάτοι αγωνία μετά μερικοί αθώοι μπάς κι ακουστούν.
        Αλλά μπαααααααα! η στεγανοποίησης ήταν πλήρης
        και πολύ επιτυχημένη.
        Τώρα; όπως έστρωσε ο καθένας θα κοιμηθεί.
        👿
        Kι αμα φτάσει το σχόλιο του Πάνου του αποπάνω
        στον καπετάνιο εγώ θα γίνω ξανά 20 χρονών.

      • sfina said

        ΑΡΚΑ Καλημέρα

        Ξαναεπαναλαμβάνω το καράβι είναι είναι υπό δοκιμή, συμφωνώ
        απόλυτα με το σχόλιο του Πάνου και μάλιστα του έδωσα και συγχαρητήρια
        όπως και με πολλούς από εσάς.

        Αλλά όμως βλέπω μία διάθεση και μάλιστα και από τον καπετάνιο του Αβέρωφ,
        η κάνοντας χρέει καπετάνιου και συγνώμη αν δεν έχω καταλάβει καλά,
        αλλά και την δική σου, που αν μπορώ να βγάλω συμπέρασμά, είναι:

        » Για εμάς ότι και αν προ-σπα-θή-σεις και να κάνεις από εδώ και πέρα, έχεις
        μπατάρει οριστικά, πέρασες την κόκκινη γραμμή που σου θέσαμε,
        μας πρόδωσες, μας πούλησες, απέτυχες, σε εγκαταλείπουμε οριστικά,
        δεν περιμένουμε βελτίωση, δεν μπορούμε να σε περιμένουμε, σαλπάρουμε
        σε άλλη γη και άλλα μέρη »

        Το δικό μου σχόλιο είναι:

        Tι έγινε ρε παιδιά, γιατί τόσο βιαστικοί ?

        Θα πείτε η καλή μέρα φαίνεται από το πρωί

        Άλλους τους περιμέναμε σαράντα χρόνια και μόλις πρόσφατα τους δώσαμε 43%

        Αν βρήκατε νέο σωτήρα και πειστήκατε για την σωτηρία μας και εγώ μαζί σας

        Όμως εγώ αντί να πηγαίνω από ναυάγιο σε ναυάγιο, θα κάνω λίγο υπομονή,
        που εσείς δεν την έχετε, μήπως πιάσω στεριά.

        Άντε παιδιά γεια σας και αέρας στα πανιά σας….

        Καλή μέρα σε όλους.

      • Sfina, Kαλημέρα και συγνώμη,
        απο αυτά που λέω και που δεν διαφέρουν
        και πολύ απ του Πάνου του αποπάνω
        εσύ αυτό κατάλαβες; Δηλαδή όταν έβγαινε ο Καμμένος
        στα μπλοκ (ποια μπλοκ δηλαδή σε ένα έβγαινε,πριν μπει στο φάτσαμπούκ)
        ζητώντας γνώμες και τούλεγε ο κόσμος
        οι περισσότεροι δηλαδή, πάρε νέους ανθρώπους άφθαρτους
        άσε πίσω τους παλαιοκομματικούς
        που θα σου σκάψουν τον λάκκο,
        πάλι ο κόσμος είχε άδικο;
        Παράδειγμα ειχε στο ψηφοδέλτιο τον γιατρό Αντωνίου
        ένα άνθρωπο σύμβολο που ηταν ο πρώτος απ τους Ελληνες πούβαλε
        το κεφάλι του στην φωτιά κάνοντας την μήνυση στον Γάπα
        και την συμμορία του όταν ήταν ακόμα πανίσχυροι.
        Στις πρώτες εκλογές αυτός η γυναίκα του και η κόρη του
        3 άτομα γύρισαν όλη την χώρα με προσωπικά του έξοδα
        και 50.000 φυλλάδια πληρωμένα απ τον ίδιο ενημερώνοντας
        όποιον έβλεπαν μπροστά τους,τρεχαλητό του κερατά.
        Το αποτέλεσμα;
        αντί να τον βάλει έστω συμβολικά πρώτο στο επικρατείας
        ξεφύτρωσε απ το πουθενά ο Κουίκ και τσούπ θρόνιασε εκείνος
        τώρα πως; και από πού; θα σας γελάσω.
        Ο Αντωνίου στην σφηκοφωλιά της Β! Αθηνών
        και το σαμποτάζ της αρκούδας.
        Σκέψου, 5ος ο ανύπαρκτος ηθοποιός Κοντογιαννίδης
        και πίσω του ο Αντωνίου με διαφορά.
        Αν είχε πάει αλλού ξέρεις που ο γιατρός θα τον είχαν απογειώσει
        σαν πύραυλο.
        Μετά μην έχοντας τι να πουν άρχισαν κάποιοι από κει μέσα
        το γνωστό παιγνίδι για να τον διαβάλουν και να καλύψουν την ξεφτύλα τους
        ότι δήθεν απαίτησε να του βρει υψηλή θέση ο Καμμένος σε νοσοκομείο
        και αυτά.
        Δηλαδή και κερατάς και δαρμένος.
        Εμείς όμως που τον γνωρίζουμε προσωπικά
        ξέρουμε μεν ότι είναι κάπως ιδιόρρυθμος σαν χαρακτήρας
        αλλά μόνο άτιμος δεν είναι ο άνθρωπος, όχι σαν κάποιους άλλους πούπεσαν
        μέσα εκεί σαν αλεξιπτωτιστές.
        Άμα βλέπεις κάτι τέτοια τι να υποθέσεις μετά;
        άντε να κάνουμε υπομονή, έως πότε όμως;
        μέχρι να βγει η ψυχή μας;
        Έτσι όπως πάει όμως το πράμα δεν θα αργήσουν άλλες
        εκλογές,αν δούμε τίποτα διαφορετικό το ξανασκεπτόμαστε
        και φυσικά εδώ είμαστε,
        αν δεν κάνει όμως κάτι και βαδίσει έτσι ξανά
        θα βουλιάξει κι άλλο
        το έχουμε ξαναδεί το έργο με άλλα κόμματα και την πορεία
        πούχαν.
        Χαιρετώ φιλικά.
        👿

      • panos135 said

        ετυχε αγαπητε sfina να γνωριζω προσωπα και πραγματα.Δεν εγκατελειψα κανενα καραβι(ακομα),αλλα το καραβι εγκατελειψε εμενα/εμας.Μια συντομη περιγραφη:Στον νομο που ειμαι,νευραλγικοτατος νομος για ολη την χωρα,στις πρωτες εκλογες καταφεραμε 5-6 νοματαιοι να βγαλουμε 3 δυναμη τους ΑΝ.ΕΛΛ και στις δευτερες εκλογες μετα και την αθλια επικοινωνιακη εξαφανιση να ξαναβγαλουμε βουλευτη,ενω σε πολλες περιοχες της χωρας εξανεμιστηκαν οι δυναμεις.Αυτοι οι ανθρωποι, με δικα μας εξοδα και δανικα, λειτουργουσαμε και λειτουργουμε τα γραφεια,εκθεταμε τους εαυτους μας σε σκληροπυρηνικα ατομα με αποτελεσμα να εχουν κλεισει ολες οι πορτες στην στενη κοινωνια που ζουμε,αφου ειμαστε χαραχτηρισμενοι, αλλα παρόλα αυτα δεν το βαλαμε κατω.ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ και χωρις καν να μας γινει ερωτηση και ενω ειχαμε μεσω ψηφοφοριας των μελων εδω,αποφασισει το οργανο που θα συντονιζει τον ΝΟΜΟ ΜΑΣ,,μεταξυ αυτων και το οργανο νεολαιας του νομου,ειδαμε εκπληκτοι στην ανακοινωση της νεολαιας,εκτος της μελαμψης μοντελας και ενα ονομα φιλου,ο οποιος και ειχε εμφανιστει στα γραφεια μας ως φιλος των ΑΝ.ΕΛΛ 2 φορες ολες και ολες,να παιρνει αξιωμα και γραφειο.Λογο του οτι ξερω προσωπα και καταστασεις οπως και των ιδιο και ειμαστε φιλοι,ο ανθρωπος την ωρα που εμεις καθομασταν και διναμε μαχη,εκανε 2 ταξιδια Αθηνα,βρηκε τα στελεχη και τους έπεισε πως ειναι το ατομο που θα ειναι ο ιδανικος για τον νομο μας,ασχετα το τι ειχαμε αποφασισει εμεις σαν οργανο!!!Ετσι λοιπον πηρε το αξιωμα χωρις να γινει ερωτηση σε κανεναν παρα εγινε καθαρα με ρουσφετολογικα κριτηρια.Αυτο εγινε απλα σε ενα κομματι και παρομοια εγιναν σε ολα τα οργανωτικα και φανταζομαι σε ολοκληρη την χωρα.Δηλαδη χωρις να εχουν εικονα για την περιφερεια διοριζουν απο τα κεντρικα ανθρωπους καθαρα ρουσφετολογικα αγνοώντας για τις προθεσεις των ντοπιων!!!!Ο ανθρωπος δε αυτος που κατελαβε το αξιωμα,καθ’ολα αξιος,προερχεται απο τον κομματικο σωληνα της ΝΔ με νεοφιλελευθερες ιδεες και δεν εχει την εμπιστοσυνη των μελων του συντονιστικου οργανου.Δεν ειναι λοιπον αγαπητοι φιλοι προσωπικη πικρια αλλα αντιδημοκρατικη διαδικασια που χωρις συνεδριο και χωρις εστω ερωτηση προς τα μελη που αγωνιστηκαν απο την ιδρυση για ενα κινημα διαφορετικο απο τα κομματα μετατρεπομαστε ραγδαια σε ΚΟΜΜΑ!!! Ενα κινημα δεν εχει κομματικα στεγανα,αλλα ειναι απο τον λαο για τον λαο,ενα κινημα δεν διοριζει αλλα διαμορφωνει/ται,ενα κινημα δεν εχει ρουσφετια γιατι δεν εχει συμφεροντα.Ετσι λοιπον φιλοι με τα ιδια να συμβαινουν σε ολοκληρη την χωρα,το καραβι οχι απλα μπαταρε,αλλα βουλιαξε και πολυ φοβαμαι οτι ο καπετανιος ηθελε να βουλιαξει,πιθανολογο,για να παει στην ξερα της ΝΔ μετα τον καταποντισμο Σαμαρα….Αισθανομαι προδομένος και οπως ελεγε και ο καπετανιος του καραβιου φευγοντας απο την ξερα της ΝΔ.Δεν αλλαξα εγω η ΝΔ αλλαξε και εφυγε απο τις αρχες της,ετσι και τωρα…….

      • sfina said

        Αγαπητέ ΠΑΝΟ

        Εγώ χωρίς να γνωρίζω τις συγκεκριμένες λεπτομέρειες για τις οποίες
        δεν αμφιβάλω και τις καταδικάζω, σου έδωσα συγχαρητήρια για το άρθρο σου
        γιατί γνωρίζω πολύ καλά τους αγώνες σου για τον Καμμένο και εγώ θα
        μπορούσα να πω περισσότερα και από εσένα και από τον ΑΡΚΑ και
        συμμερίζομαι την αγανάκτησή σου.

        Απλά είπα ας του δώσουμε λίγο χρόνο και να τον κρίνουμε στην βουλή
        και σαν αρχηγό κόμματος, έχουμε μπροστά μας το συνέδριο και είσαι
        χρήσιμος να είσαι εκεί και εδώ είμαστε όλοι μαζί να τον καταδικάσουμε
        και να τον ξεσκίσουμε, άλλωστε επανειλημμένα και με κάθε τρόπο
        του έχουμε στείλει το μήνυμα…

        ΚΑΜΜΕΝΕ ΠΡΟΣΕΧΕ ΜΗΝ ΜΑΣ ΠΡΟΔΩΣΕΙΣ

        Την καλημέρα μου

      • sfina said

        Φίλε ΑΡΚΑ

        Για κάνε μία βόλτα αν θέλεις στο διπλανό «μαγαζί »

        ΟΤΙ Η ΚΥΠΡΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΥΑ, ΤΟΥ ΚΑΜΜΕΝΟΥ

        και πως του το στέλνουμε το μήνυμα.

        Αν δε το πάρει, κακό του κεφαλιού του.

        Καλό μεσημέρι.

      • sfina said

        TO MHNYMA OXI MONO ΕΦΘΑΣΕ ΑΛΛΑ
        ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΒΡΟΝΤΕΡΟ !!!

        ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ? …………ΘΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ….

        ΜΑΣ ΧΡΩΣΤΑΝΕ, ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΧΡΩΣΤΑΜΕ ΚΑΙ
        ΠΑΤΡΟΚΤΟΝΟΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΧΡΕΙΑΣΘΕΙ

      • Γιάννης Μ. said

        Καλημέρα Σφήνα

  5. Μιχαήλ said

    Ἐννοεῖται ὅτι διαφωνῶ ὁριζοντίως καί καθέτως, τόσο μέ τήν συνολική προσέγγιση παρομοίων προβληματικῶν καταστάσεων, ὅσο καί μέ τό «πνεῦμα» τοῦ κειμένου, ΠΑΡΑ τίς προφανεῖς πραγματικές του ἀντιστοιχίες, ἔστω καί κατά τό μέρος…
    Γιατί κατά τό «ὅλον», ὅπως ἐπιχειρηματολογεῖται, δέν τίθεται θέμα…

    Προτείνω «χειρουργικοῦ» τύπου…»ἀναψηλάφιση»…

    Τά σέβη μου γιά τήν βάσανο καί τόν χρόνο τοῦ ἀρθρογράφου.-

    Υ.Γ. Πρός κατανόησιν τῶν παραπάνω:
    Ἔχω γενικά ὡς ἀρχή τήν «ψυχρή» ἀποστασιοποίηση καί ἀποκωδικοποίηση καί ὄχι τούς παρορμητικούς ἀφορισμούς.

    • Πετροβούβαλος said

      Yπάρχει και η «από τα μέσα» καταγεγραμένη εμπειρία αδερφέ! Υπάρχει και η εκλογική πορεία που πολύ ψυχρά και από απόσταση είναι μη αναστρέψιμη!

    • Πετροβούβαλος said

      http://anexartitoiellines.gr/post.php?post_id=627
      http://www.fimes.gr/2012/07/katerina-kalagkmpor/

      Περί αυτού πρόκειται πλέον…

      • Μιχαήλ said

        «ΠΑΡΑ τίς προφανεῖς πραγματικές του ἀντιστοιχίες, ἔστω καί κατά τό μέρος…»

      • Ωχ! λές η ζέστη να φταίει;
        μιλάμε για την αποθέωση
        της γκάφας.
        Δεν λέω ωραιότατο το μελανούρι,
        μπάαα! κάποιοι μέσα εκεί έχουν βρει
        άλλον τρόπο να το κατεδαφίσουν
        οι βαλτοί και πονηρούτσικοι.
        Καλά ρε τόση αφέλεια πιά
        κι εγώ που νόμιζα,κρίμα..
        👿 (Himitrellos thermasths,kaxypoptos)

      • Πετροβούβαλος said

        Δεν είναι αφέλει Μανώλη κι αν είναι το αποτέλεσμα δεν αλλάζει! Κι εδώ τα ΠΑΝΤΑ κρίνονται εκ του αποτελέσματος…

      • Μιχαήλ said

        Ψυχραιμία Ἐμμανουήλ καί…improvisation…
        Nόμος τῆς ἐλεύθερης οἰκονομίας.

      • Ψύχραιμος είμαι Μιχαήλ μου,
        ταπί και ψύχραιμος που λένε, xexexexexe
        και αυτοσχεδιάζων μια ζωή
        ελευθεροεπαγγελματίας ον.
        😈

      • Μιχαήλ said

        Tό γνωρίζω, γι’ αὐτό καί τό ὑπενθυμίζω…
        Δέν κάνω ὑπόδειξη.

      • NICK said

        ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΟΠΕΛΑ….ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΤΕ ΤΟΥΣ ΓΕΡΟΥΣ ΓΚΡΙΝΙΑΡΙΔΕΣ ΤΟΥ MUPPET SHOW. ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΣΟΒΑΡΟΦΑΝΕΙΣ …ΑΞΙΟΥΣ ΘΕΛΟΥΜΕ .ΑΛΛΙΩΣ ΚΑΘΟΜΑΣΤΑΝ ΜΕ ΤΟ ΠΑΠΑΜΙΜΙΚΟ.ΕΧΕΤΕ ΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΑΣ…

      • Γιάννης Μ. said

        NICK άξια κάποτε ήταν και η Μιμή… για να μην ξεχνιόμαστε

        γι αυτό κάπου αλλού μίλησα για πρόθυμες καλονές

      • NICK said

        ΑΝ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΑΩ ΠΑΣΟ…ΑΛΛΙΩΣ ΔΩΣΤΕ ΧΡΟΝΟ

      • Μιχαήλ said

        ἡ…κοπέλα Nick ΄δεν μοῦ φαίνεται καθόλου καλά…
        ἡ «πιάτσα» βρίσκεται λίγο πιό πέρα ἀπ’ τά γραφεῖα…
        κάποιος πρέπει νά τῆς μιλήσει γιά τό…Rexona…

    • Μιχαήλ said

      «Φαίνεται» πρί τίνος πρόκειται…
      Τά παρακολουθῶ ἀνελλειπῶς…
      Δέν μοῦ λέει κάτι…
      Οὖτε μοῦ ἐπιτρέπω νά μέ ἀποπροσανατολίζουν τά ἐλάσσονα…

      • Πετροβούβαλος said

        Το εκλογικό αποτέλεσμα είναι ελάσσον;;;

      • Μιχαήλ said

        Πετρό…
        Καταλαβαινόμαστε νομίζω…
        Τό ἐκλογικό ἀποτέλεσμα τό βίωσα μέσ’ τό πετσί μου πῶς προέκυψε καιί τό βρίσκω ἄκρως ἐνθαρρυντικό…
        Ἀντιστοιχία παρόμοιου ἐπιτυχοῦς ἀποτελέσματος σέ παρόμοιες συνθῆκες πραγματικοῦ ἐχθρικοῦ περιβάλλοντος δέν ὑπῆρξε…
        Ἄν τά ἰσοπεδώνουμε, τότε εἴμαστε αἰθεροβάμονες…
        Τό συζητήσαμε καί ἀπό κοντά…
        Διαφωνοῦμε.

      • Πετροβούβαλος said

        Ναι, πέντε μέρες προεκλογική εκστρατεία και φταίει το εχθρικό περιβάλλον…
        Μετριούνται τα πάντα αγαπητέ μου φίλε και νομίζω πως διαφωνούμε στις μετρήσεις…

      • Μιχαηλ ,
        αν το αποτελεσμα ενω μπορουσε να ΕΙΝΑΙ «ΣΑΡΩΤΙΚΟ», λογω «εχθρικου» περιβαλλοντος το τελικο θεωρειται ενθαρρυντικο ,μηπως κοροϊδευουμε τον εαυτο μας ; Ενταξει ; σε 4 χρονια θα «δειτε» … χμ…
        Δεν δεχομαι το «ελλασον» ενω μπορουσα να εχω το παν..Ειτε φταιω εγω ειτε φταινε αλλοι !!

      • Μιχαήλ said

        Ψήφισαν οἱ γνωρίζοντες καί οἱ συνειδητοποιημένοι Περίοπα…
        Οἱ νεοραγιάδες δέν συγκινήθηκαν οὖτε κἄν μέ τίς κραυγές ἀγωνίας τοῦ Πάνου στήν διακαναλική τῆς τελευταίας Παρασκευῆς…
        «Σαρωτική» θά σήμαινε βάση ἐκκίνησης τό 18-20%…
        Καί ἐν τέλει, ἰσχυρίζεται κανείς ἐδῶ μέσα ὅτι θά ἔφερνε κάτω ἀπό τίς δεδομένες συνθῆκες καλύτερο ἀποτέλεσμα ἀπό τόν Πᾶνο;
        Oὖτε κι’ ἄν ἀκόμη διέθετε τά 100 ἑκατομύρια δολλάρια τοῦ Ροκφέλλερ πού διέθετε ὁ Ἀνδρέας…λέω ἐγώ…

        Υ.Γ. Τά λάθη τά γνωρίζουμε καί ἡ κριτική ἔγινε καί συνεχίζεται.
        Ὅποιος ἔχει ἀντίθετη ἄποψη, ἰδοῦ ἡ Ρόδος…

      • Πετροβούβαλος said

        Δεν έχει να κάνει με το τι ισχυρίζεται κανείς Μιχαήλ, έχει να κάνει με το τι πράττει κανείς! Αυτό που πράττουν πάρα πολλοί αυτοί τη στιγμή είναι το να εγκαταλείπουν τους Αν.Ελληνες και ΔΕΝ είναι ούτε νεοραγιάδες ούτε οι κατέχοντες θέσεις στο κόμμα!
        Αυτό που έπραξαν επίσης πάρα πολλοί, ήταν το να βαράνε καμπανάκια από τον Δεκέμβριο και να αντιμετωπίζονται σαν να μην υπάρχουν!!! Αυτά είναι ΠΡΑΞΕΙΣ, δεν είναι ισχυρισμοί!

      • Φαίη said

        Μιχαήλ,

        την κοκώνα από πάνω ποιος την έβαλε στη νεολαία;
        Είναι αυτό ελάσσον θέμα;;

        ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ

      • Μιχαήλ said

        Οἱ εὐθῦνες βαραίνουν ἐξ ἴσου καί αὐτούς πού σφάλλουν καί αὐτούς πού ἐγκαταλείπουν…
        Τούς δεύτερους περισσότερο, γιατί μοῦ λέει ὅτι δέν ἤξεραν ἀπό τήν ἀρχή γιατί βρισκόταν ἐκεῖ μέσα…

        Σοῦ ἔχω πεῖ τό δόγμα μου:
        Παρεμβαίνεις ἀπό μέσα ἤ ἀπό δίπλα ἔστω…
        ΔΕΝ ἐγκαταλείπεις κάτι πού πιστεύεις…
        Ἄν τό πίστευες δηλαδή ποτέ πραγματικά.

        Τήν ἀγάπη μου,
        Καλό ξημέρωμα

      • Μιχαηλ ,
        οταν χαθηκε η αρχικη ορμη του Φλεβαρη ,χαθηκαν μαζι και μυριαδες αγνοι μπλογγερς που θα εφερναν το ΣΑΡΩΤΙΚΟ αποτελεσμα..
        Οταν παρ’ολα αυτα εθελοντες για εκλ. αντιπροσωποι σαν και μενα «ειδαν» μπροστα τους επαγγελματιες κομματοσκυλα πρωην της ΝΔ και νυν των ΑΝ.ΕΛ. να τους διδουν τους φακελλους , οσμιστηκαν το αποτελεσμα απ τις 5 Μαϊου !!
        Στις 6 Ιουνιου το ιδιο ατομο ,μετα το αποτελεσμα ,για να εμψυχωσει υποσχεται πως θα με προτεινει αντιπροσωπο στο συνεδριο για Ιατρικα κλπ θεματα… Νομιζε πως με ενδιαφερουν οφφιτσια!!!
        Εβαλε το κερασακι στην τουρτα και γυρισα εντελως την πλατη…Αυτα ειναι τα στελεχη τους πανελλαδικα !!!
        Τωρα για το μελανουρι του Μανωλη….τι να πω…μαυρη ειναι η νυχτα στα βουνα… Εχει και καλες φωτο ,μαζι με τ’αδελφακι της!!
        Τις κραυγες αγωνιας ουτε οι παραδιπλανοι του τις ακουγαν….Πως να φτασουν στον Εβρο ;

      • Φαίη said

        Καληνύχτα Bro 🙂

      • Μιχαήλ said

        Φαίη…
        Πάνω πού ἔφευγα…

        Ναί, εἶναι ἐλάσσον…
        Μεῖζον εἶναι ὁ ἀγῶνας ἑνός ἀνθρώπου γιά τήν Πατρίδα, γιά σένα, γιά μένα…μέ κινδύνους πού ἔχουμε συζητήσει…
        Ἑνός ἀνθρώπου πού δέν ξεπουλήθηκε καί συνεχίζει νά ἀγωνίζεται…
        Λάθη δέν κάνει μόνο ὅποιος δέν πράττει…
        ὅποιος δέν ἀναγνωρίζει ὅτι τά παραπάνω εἶναι μείζονα, σόρυ ἀλλά δέν ἔχει καμμιά τύχη…

        Καλό ξημέρωμα καί πάλι

      • Πετροβούβαλος said

        Δεν πιστεύω σε πρόσωπα Μιχαήλ, μόνο στον Θεό πιστεύω! Τα πρόσωπα τα μετρώ στην πράξη και η πίστη σε αυτά είναι για εμένα παραχώρηση ευθυνών!
        Καλό ξημέρωμα!

      • Μιχαήλ said

        Φίλε Περίοπα τά εἴπαμε καί…διαφωνοῦμε…
        Ἀλλοιῶς μαθημένος, συμπάθα με…

        Ἄντε πᾶμε γιά ὕπνο

      • Φαίη said

        Μιχαήλ,

        μην σου χαλάσω τον ύπνο αλλά καθώς θα ξαπλώσεις σκέψου αυτό..

        αν είναι να μην μπορεί κάποιος να ελέγξει τέτοια ‘λαθάκια’ μαύρο φίδι που μας έφαγε… φαντάσου τι θα κάνει στα σηματνικά.

        Καλή σου νύχτα και πάλι.

      • Μιχαήλ said

        Πετρό…
        Τίς πράξεις πού ἔκανε ὁ Πᾶνος θέλουμε τρεῖς ζωές καί μετάγγιση…dna να τίς κάνουμε ἐμεῖς…
        Εἴμαστε μόνο λόγια.

        Ἄντε, τό παρακάναμε.

      • Μιχαήλ said

        Στά σημαντικά ἔχει δείξει καί ἔχει ἀποδείξει…
        Ξεκίνα κατάλογο kid…
        Μέχρι τίς 7.00 πού θά ξυπνήσω θά τόν ἔχεις τελειώσει…ὑποθέτω.-

      • Πετροβούβαλος said

        Μέχρι εδώ, μόνο λόγια, συμφωνώ!
        Κράτα τα περάσματα αδερφέ!

      • Φαίη said

        Μπα, λέω να πάω και εγώ για ύπνο… 😆

        Καληνύχτα σε όλους…

        Παιδιά μην μου πείτε Καληνύχτα το ξέρω ότι το σκεφτήκατε 🙂

      • Πετροβούβαλος said

        Καληνύχτα Φαίη 😎 !

      • Γιάννης Μ. said

        Μιχαήλ υπάρχει και μια άλλη διάσταση

        να ανακαλύψεις ότι αυτό που πραγματικά΄πιστεύεις δεν καλύπτεται από ότι πρόσκαιρα στήριξες

        εσυ δεν θα έχεις αλλάξει φυσικά απλά θα έχεις νέες διαπιστώσεις ώστε να επαναπροσδιορίσεις τον δρόμο σου

      • Μιχαήλ said

        Βλέποντας καί κάνοντας Γιάννη…
        Τό «βλέποντας» ἔχει συγκεκριμένο χρονικό ὁρίζοντα, πού ἀκόμη δέν ἔχει…ἐκπνεύσει…

      • Γιάννης Μ. said

        Μιχαήλ θα συμφωνήσω μαζί σου, δεν εγκαταλείπεις έτσι με τη μία αυτό για το οποίο πάλεψες, αλλά όπως καταλαβαίνεις βγήκα από τα ρούχα μου όταν έμαθα τι έκαναν, για να μην λέω πολλά σου αντιγράφω τι του είχα στείλει με ένα πουλάκι :

        18 jun – ΚΑΛΗΜΕΡΑ. ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΩ ΣΤΟ ΝΕΤ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΩΝ ΑΝΝΕΛΛ ΖΗΤΟΥΝ ΕΝΑ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ή ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ ΠΟΥ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΩΘΗΣΗ / ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΕΙ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥΣ

  6. Kαληνύχτα αδέλφια!
    Καλό ξημέρωμα νάχουμε
    😈

  7. Καληνυχτα αδερφια ,
    αποχωρω ,ηταν κουραστικη η μερα μου σημερα και το πρωϊ εχει νωρις εγερτηριο … 😉
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ,ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ..

  8. Μιχαήλ said

    καληνύχτα καί στούς δυό σας

  9. Φαίη said

    Μια ιστορία επαναλαμβάνεται σ’ αυτόν τον Τόπο.
    Κάποιοι δεν διστάζουν να γίνουν και μούτσοι αρκεί να βοηθήσουν μια κατάσταση για το καλό και πάντα θα υπάρχουν αυτοί που θα πατήσουν πάνω τους με κάθε κόστος για να αναδειχθούν. Αυτοί οι δεύτεροι, ξέρουν να αναγνωρίζονται μεταξύ τους σαν τους βρυκόλακες (σήμερα κάτι έχω πάθει με τους βρυκόλακες και τα ζόμπι 😆 μπα σε καλό μου) και μαζεύονται σαν τις μύγες. Εκεί που είχες ένα καθαρό δωμάτιο ξαφνικά γεμίζεις με ζωύφια παντώς είδους…

    Σε τέτοιες περιπτώσεις κάτι που τελειώνει σε ……κτόνο είναι αποτελεσματικό.

    • Πετροβούβαλος said

      Έλεγχος ηγεσίας! Δεν γίνεται αλλιώς, ΠΑΝΤΑ η ηγεσία είναι υπεύθυνη!

      • Φαίη said

        Συμφωνώ και επαυξάνω.

        Ένας κακός ηγέτης μαζεύει και κακούς υποτακτικούς….. στο τέλος αυτή είναι η ωμή αλήθεια όσο και αν προσπαθούμε να την παραβλέψουμε.

  10. Astillais said

    «Αν επιτρέπεις σε άλλους να σε κάνουν μέρος του σχεδίου τους
    δεν διαφέρεις στην πράξη απ΄αυτούς»

    Ποιός τόπε;

    Κι εγώ λεω
    Όταν θες να μαζέψεις μέλι πρώτα καπνίζεις -ζαλίζεις-αποπροσανατολίζεις το μελίσσι.

    και ξαναλέω
    γιατί τα κάνει (ή τα επιτρέπει έστω)αυτά ο Καμμένος;
    είναι σαν να θες να μου προσφέρεις το καλλίτερο φαγητό με μια γκουμούτσα θκατούλα από πάνω
    Αμ δεν τρώγεται το φαγητό όσο κόπο κι αν έκανες
    δεν τρώγεται
    εκτός και προορίζεται για άλλου είδους συνδαιτημόνες

  11. Τόλης Β said

    Καλησπέρα σε όλους και όλες, πρώτη φορά γράφω στο Αβέρωφ, αν και έχω περάσει αρκετές φορές για βόλτα στον ελεύθερο χρόνο μου και διάβασα ωραία και ενδιαφέροντα πράγματα.

    Το κείμενο του Πάνου135 το προσυπογράφω, δυστυχώς έτσι ακριβώς έχει η κατάσταση. Όλοι όσοι έως τώρα αγωνιστήκαμε για τους Ανεξάρτητους Έλληνες, παραβλέποντας καλή τη πίστη την αποδοχή ένταξης στο κίνημα κάποιων ανθρώπων καθώς και την «ψυχρολουσία» της δεύτερης προεκλογικής περιόδου που ψάχναμε να βρούμε άνθρωπο και όχι μόνο δεν βρίσκαμε αλλά ούτε απάντηση στα e-mail δεν παίρναμε, έχουμε απογοητευθεί πια από την απραξία. Σε καιρούς πολέμου μάχεσαι απ’ το πρώτο δευτερόλεπτο και δεν κάθεσαι άπραγος και σίγουρα δεν εξαφανίζεσαι, μένεις εκεί που τάχτηκες για να υπερασπιστής αυτά που σου έδωσαν εντολή να υπερασπιστής. Εδώ κοντεύουμε να βρούμε τους Αγνοούμενους του Lost και εσείς μετά τις εκλογές, με το που βολευτήκατε, εξαφανιστήκατε από προσώπου γης! Σου το είχαμε πει εξ’ αρχής Πάνο ότι περίοδος χάριτος ουσιαστικά δεν θα υπάρξει, ούτε ανοχή σε τραγικά λάθη όπως αυτό με το Made in USA μελανούρι του Ομπάμα, που ένας Θεός μόνο ξέρει τι δουλειά έχει στο κίνημα (ή μάλλον κόμμα πλέον) και μάλιστα σε νευραλγική κεντρική θέση! Αλήθεια Πάνο, από πού μας ήρθε αυτή και από πού κι ως που; Πολλοί ήταν αυτοί που προειδοποιούσαν για πολλά και διάφορα, αλλά το «μην ανησυχείτε, ξέρω εγώ» ως απάντηση, όταν υπήρχε απάντηση βέβαια και δεν παραβλέπονταν το ενημερωτικό, προειδοποιητικό ή κριτικό μήνυμα, πήγε σύννεφο. Ε λοιπόν αγαπητέ κ. Καμμένε, κρίνοντας εκ του αποτελέσματος, «ξεράδια ξέρεις», αν νομίζεις πως έχεις να κάνεις με πιστά σε κόμμα κομματόσκυλα και με πρόβατα και αμνοερίφια που τρώνε κουτόχορτο, λάθος νομίζεις. Για να μη τα πολυλογούμε, διότι με κάλυψαν και οι προλαλήσαντες, από εμένα έφαγες άκυρο πολυτελείας μέχρι νεοτέρας, που θα το σκεφτώ πάρα μα πάρα πολύ αν και όταν, βλέπεις από λόγια έχω (και έχουμε) χορτάσει, έργα περιμένω αλλά όπως καταλαβαίνεις δεν προτίθεμαι να περιμένω αιωνίως και μάλιστα για τα αυτονόητα και ούτε έχω καμιά όρεξη ή υποχρέωση να προσπαθώ να συμμαζέψω και να δικαιολογήσω τα ασυμμάζευτα και αδικαιολόγητα. Άντε γεια και χαιρετίσματα στο μελανούρι.

  12. panos135 said

    ΣΧΟΛΙΟ ΑΠΟ ΦΙΛΟ, ΟΜΑΔΑΣ ΤΟΥ FACEBOOK ΜΕ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΟΜΑΔΑΣ :Ομάδα προβληματισμού για Ανεξάρτητους Έλληνες !!!

    ΞΕΚΙΝΗΣΑΜΕ ΜΕ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΕΠΙΣΗΣ ΦΕΡΑΜΕ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΤΙΠΡΟΤΑΣΗ.ΜΑΖΙ ΨΗΦΙΖΑΜΕ ΔΑΓΚΩΤΟ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ .ΜΕ ΑΥΤΟΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΧΕΔΟΝ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ. ΜΕ ΕΞΟΔΑ ΤΩΝ ΙΔΙΩΝ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΨΑΝ ΣΤΟΥΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ.ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥ ΛΥΠΗ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΩ ΠΩΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ.ΕΝ ΜΙΑ ΝΥΚΤΙ ΣΤΗΘΗΚΕ Η ΝΕΟΛΑΙΑ.ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΤΟΜΕΑΡΧΕΣ ΑΝΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΔΕΝ ΡΩΤΗΘΗΚΕ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ.ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ.ΦΙΛΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΕΣ ΣΤΟΥΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΕΝΤΑΧΘΗΚΕ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΟΦΙΤΣΙΑ.ΑΥΤΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ.ΔΕΝ ΘΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΤΗ ΝΕΟΛΑΙΑ ΣΕ ΠΡΟΠΥΡΓΙΟ ΤΗΣ ΟΝΝΕΔ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΣΕ ΠΡΟΘΑΛΑΜΟ ΤΗΣ ΝΟΔΕ.ΚΑΛΗ ΑΝΤΑΜΩΣΗ ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΟΠΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΤΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΛΟΙ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΤΕΣ.

    Μετα απο αρκετες γνωμες και ανταλλαγες αποψεων ακολουθει αποψη γνωστοτατου κομματικου στελεχους:

    ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΕΧΕΤΕ ΜΠΕΡΔΕΥΤΕΙ.ΠΟΙΟΣ ΣΑΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΧΤΟΥΝ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΣΕ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ.ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΠΡΟΥΠΟΘΕΤΕΙ ΜΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΙΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ.ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΞΕΚΑΘΑΡΗΣΕΙ ΤΑ ΜΕΛΗ ΜΑΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΙΛΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΓΡΑΦΤΟΥΝ.ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΠΕΡΔΕΥΕΤΕ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΟΥ ΜΕ ΤΑ ΕΚΛΕΓΜΕΝΑ ΟΡΓΑΝΑ.Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΠΑΡΑΠΕΡΑ.ΟΛΑ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΠ[ΙΛΕΓΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΑΝ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΞΕΝΥΧΤΥΣΑΝ ΣΑΝ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΜΕ.ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ.ΤΩΡΑ ΑΝ ΘΑ ΜΠΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΑΚΣΙΑ ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΤΟΤΕ ΜΑΛΛΟΝ ΠΑΜΕ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΜ ΕΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΦΑΙΝΕΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΡΕΚΛΑ ΠΟΙΟΣ ΔΗΛΑΔΗ ΕΠΙΛΕΓΕΤΕ.ΚΑΛΩΣ Η ΚΑΚΩΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΚΑΛΕΙΤΕ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΣΕ ΠΕΡΑΣ ΕΝΑ ΕΡΓΟ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΝΟΜΙΖΩ ΕΙΝΑΙ Η ΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ Η ΗΘΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΙΔΡΥΤΙΚΗΣ ΜΑΣ ΔΙΑΚΥΡΗΞΗΣ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΕΡΑ.ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΣΕ ΜΙΑ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΚΑΘΑΡΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΟΡΓΑΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΝΤΟΝΙΖΕΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ .ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΠΕΛΟ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΡΑΜΕΛΑ ΤΗΝ ΑΚΟΥΓΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΔΩ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΦΕΡΟΥΝ.ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΩ ΔΕΝ ΕΙΠΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΠΟΤΕ ΟΤΙ Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΙΜΗ.ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΡΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΡΓΑΝΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ; ΟΡΓΑΝΟ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ.ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΜΕ ΟΠΟΥ ΗΤΑΝ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΝΤΑΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΝΑΜΕ.ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΩΣ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΣΚΟΤΕΙΝΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ .ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ.

    Τωρα εσεις τι καταλαβαίνεται;;;

    • Γιάννης Μ. said

      Πάνο και λοιποί φίλοι

      στο μεσοδιάστημα των δύο πρόσφατων εκλογών είχα έρθει σε επικοινωνία με τα κεντρικά γραφεία για να ρωτήσω κάποια πράγματα σχετικά με το πως θα μπορούσα να συνδράμω σε δράσεις κλπ
      Ακόμα περιμένω …να με ενημερώσουν

      18 jun έστειλα με πουλάκι τα παρακάτω – ΚΑΛΗΜΕΡΑ. ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΩ ΣΤΟ ΝΕΤ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΩΝ ΑΝΝΕΛΛ ΖΗΤΟΥΝ ΕΝΑ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ή ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ ΠΟΥ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΩΘΗΣΗ / ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΕΙ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥΣ

      Μέχρι και σήμερα υπομονετικά περίμενα κάποια απάντηση, κάτι που να δείχνει ότι εισπράτουν τα μηνύματα της κοινωνίας για να μάθω σήμερα τα γνωστά που με έκαναν μπαρούτι

      Προσωπικά θα περιμένω «λίγο» ακόμα να δω που βαδιζει το θέμα και θα πάρω ανάλογα τις αποφάσεις μου

    • Μέλια said

      Καλησπέρα Γιάννη.Μ.

      Θαυμάζω την υπομονή σου……
      Άμα ραγίσει το γυαλί……

    • sfina said

      ΠΑΝΟ 135 καλησπέρα

      Έχουν γνώση οι φύλακες και αν κατάλαβες σήμερα τους
      φέραμε μεγάλη αναστάτωση και τους στείλαμε το βροντερό
      μήνυμα προς κάθε κατεύθυνση.

      Δεν εφησυχάζουμε γιατί αυτή την μάχη δεν την χαρίζουμε
      σε κανέναν, το πολεμάμε από παντού και όπως είδες και
      από το FACBOOK.

      Καλή σου νύχτα.

  13. KIM IL SUNG said

    ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ
    ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ ΦΙΛΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΕΣ
    Θα υποστηται αλλη μια φορα την ξυνιλα και το χειροτερο
    την ανορθογραφεια μου
    ελπιζω να μην αλλαξει ροτα το καραβι
    οπως αλλα που αν και επιγεια εχουν τελευταια
    την ευελιξεια της φερραρη.
    Me το αρθρο και κυριως με τα σχολια
    ειμαι συμφωνος 100%
    το πραμα δεν παει καλα
    και το ειχα επισημανει και παλιοτερα
    Τα τακτικα λαθη ερχονται το ενα πισω απο το αλλο
    αλλα κομματα δεν εχουν θεσεις και
    οι ανελ εχουν θεσεις αλλα δεν εχουν κομμα.
    πολλοι καιροσκοποι ,παρα πολλοι
    προγραμματισμος μηδεν
    ευθυνη μονο του πανου
    ας λαβει τα μετρα του.
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΤΗ
    το κομμα των κυπατζηδων να κανει ανακοινωσεις για
    τα παντα και ανθρωποι που προερχονται απο κομμα εξουσιας
    με πειρα , ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ(???)να καθονται και να πινουν τον καφε τους.
    απαραδεκτο.

  14. Χαιρετώ ολη την παρέα, παλιούς και νέους συντρόφους της ελπίδας.
    Καλωσορίζω όλους τους νέους συναγωνιστές. .

    το καράβι εχει μπατάρει στα ρηχά, έχει εγκαταλειφθεί από το πλήρωμα που ομως απαιτεί να μην χάσει την σύνταξη και τα προνομία , και ο καπετάνιος ψάχνει το παγόβουνο μη πέσει πάνω του και επειδή δεν το βλέπει συνεχεία φωνάζει «καλά πάμε».
    Απόμειναν οι επιβάτες να τραβάν τα μαλλια τους μιας και πρόβλεψαν μόνο αυτοί τη ακριβώς θα γίνει, αλλά δεν εισακούστηκαν διόλου, τουναντίον οι αξιωματικοί τους έλεγαν «μην μιλάτε τώρα, μετά θα τα πούμε οοολα ,με την ησυχία μας»
    κι ομως γιατί να φύγω εγώ ο επιβάτης που από αγάπη για το σκάφος προπαγάνδιζα για το πλοίο της Ελευθερίας και έδωσα τον αγώνα μου μαζί με χιλιάδες συντρόφους ,και όλοι μαζί προσβλέπαμε για μια Πατρίδα όρθια και υπερήφανη.
    Αυτοί οι αξιωματούχοι των 10 σεντς θα φύγουν διότι θα υποχρεωθούν η να σταθούν σωστά ,να σεβαστούν τους επιβάτες η θα φύγουν διότι το ίδιο ακριβώς καράβι με τους ίδιους ακριβώς στόχους θα πλεύση διπλά τους τίνγα επιβάτες της ελπίδας και οχι επιβάτες πελάτες της ανακύκλωσης μετρημένων πρακτικών.

    υγ.η αλλάζουμε η μας βουλιάζουν,,,,,,Καπεταν Πανο ,,,,,,,μας είπαν οι επιβάτες
    υγ 2 θα φυγουμε,θα παμε αλλου!!

  15. ririna said

    Καλησπέρα σε όλο το πλήρωμα του Αβέρωφ. Να είστε καλά και καλοτάξιδο. Γράφω για πρώτη φορά εδώ βλέποντας μάλιστα γνώριμους από αλλού σχολιαστές
    Σκέφτηκα λοιπόν να καταθέσω την άποψή μου για άλλο καράβι ως απλός επιβάτης
    1. Συμφωνώ ότι το καράβι έχει μπατάρει γιατί έμπαζε νερά νερά εδώ και πολύ καιρό, δηλαδή… από τη στιγμή που σάλπαρε
    Πλοίαρχος: ΚΑΜΜΕΝΟΣ Υποπλοίαρχος: Κουΐκ (Για μούτσος καλός ήτανε.)
    2. Κακώς οι μούτσοι έβλεπαν όλα αυτά χωρίς να μιλάνε. Και άφησαν τον καπετάνιο εκτεθειμένο στους αντάρτες. Έπρεπε να κάνουν κόντρα ανταρσία
    3. Δεν είναι καθόλου αργά για κόντρα ανταρσία
    4. Πιστεύω πως ο καπετάνιος και οι άξιοι του πληρώματος είναι απογοητευμένοι και χρειάζονται στήριξη. Νιώθουν εγκλωβισμένοι και αν δεν στηριχθούν θα γυρίσουν στο νεοφιλελεύθερο καράβι. Φυσικά αυτοί που εκμεταλλεύτηκαν τη δυναμική του καπετάνιου για να κερδίσουν κάτι δεν πρόκειται να τον στηρίξουν
    5. Το να εγκαταλείψεις και να ξαναχτίσεις από την αρχή είναι λάθος. Αν μπορείς να συνεχίσεις από εκεί που έχτιζες έστω και να πας λίγο πιο πίσω διορθώνοντας κάτι είναι πολύ προτιμότερο
    6. Ψυχραιμία γιατί αυτή τη στιγμή προσωπικά δεν βλέπω κανένα άλλο καράβι στον ορίζοντα που μπορείς να το εμπιστευτείς

    Φιλικά Γιώργος Ν.

    • Γιάννης Μ. said

      Καλώς τον

      προσωπικά έχω δώσει ένα μήνα περιθώριο στον εαυτό μου για να ξεκαθαρίσω τα πως , τι και που

      άντε να γίνει 45 μέρες

      από εκεί και πέρα δεν με χαλάει να είμαι ναυαγός μέχρι να φτιαχτεί το σκαρί που θα γράφει ΕΛΛΑΔΑ

      • ririna said

        Καλώς σε βρήκα και εδώ
        Οι μέρες πολλές είναι. Το συμβάν με την πουτ@νίτσα ήταν η κορυφή του παγόβουνου και αν καταλάβει θα δρομολογήσει εξελίξεις. Αλλιώς ας ετοιμάζεται για ΝΔ γιατί πιστεύω πως ήδη το σκέφτεται.
        Είναι το αποτέλεσμα της απογοήτευσης αφού και εδώ που τα λέμε κάποιες δεκάδες χιλιάδες τον πρόδωσαν μέσα σε ένα μήνα από τα λάθη που έκανε.
        Έχει ελαφρυντικά αλλά πια πρέπει να αντιδράσει γρήγορα και να σκεφτεί αυτούς που τον πίστεψαν και δεν τον πρόδωσαν και να ξεχωρίσει την ήρα από το στάρι
        Συνέδριο τάχιστα αλλά με τους μούτσους παρόντες
        Και βέβαια ναυαγοί παρά σε ένα καράβι που θα μας παρασύρει στον πάτο καθώς βουλιάζει

  16. aldevaraniskos said

    @aldevaraniskos(AΓΑΜΕΜΝΩΝ)\
    Αγαπητοί συναγωνιστές των ΑΝΕΛ
    Κριτική μέχρι εκεί που δεν παίρνει, αλλά όχι (ακόμα) εγκατάλειψη του πλοίου!Τι πλήρωμα θα είμαστε τότε;Πληροφοριακά αναφέρω από εγκυρότατη πηγή ότι το Συνέδριο του Κόμματος θα γίνει τον Οκτώβριο!Κυκλοφόρησε επίσημα και σε έγγραφο χτες αργά το απόγευμα!

    • Γιάννης Μ. said

      Να πάμε διακοπές μέχρι τότε ή να παγώσουμε τον χρόνο να τους περιμένει

      Αστειότητες ακούω

      • Γιάννης Μ. said

        Καλώς ήρθες φίλε

        όμως τα νέα κατά την εκτίμησή μου δεν είναι καθόοοολου, μα καθόλου καλά

        μέχρι τότε τα ποντίκια θα έχουν καταλάβει το πλοίο και οι ναύτες θα είναι στην θάλασσα
        Ο χρόνος είναι αμείλικτος

    • ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιχα επιτελους να δουμε τον Κουικ να μιλαει.
      αχ, βαχ ,που θα παει,θα γυρισει ,δεν θα γυρισει,εεεεεε θα γυριιιισει.

      καλως ηρθατε φιλοι

    • Τόλης Β said

      Φίλε Αγαμέμνων, καλό το νέο για το Συνέδριο αλλά αυτό έπρεπε ήδη να είχε πραγματοποιηθεί, τι περιμένουν δεν μπορώ να καταλάβω! Μέχρι τον Οκτώβριο, αν συνεχιστεί η απραξία, ο τρισάθλιος επικοινωνιακός χειρισμός των πάντων και η είσοδος ουρανοκατέβατων μελανουρίων απροσδιορίστου καταγωγής και προελεύσεως, θα έχουμε χάσει τους μισούς ψηφοφόρους, ένα μεγάλο ποσοστό των οποίων το κρατάμε με νύχια και με δόντια. Ακούς Πάνο;;; με νύχια και με δόντια, δηλαδή κάποια στιγμή ή θα μας στείλουν στο διάολο ή θα τους στείλουμε εμείς…

      • Γιάννης Μ. said

        Φίλε Τόλη το βάζεις λάθος το θέμα γιατί εάν οι ψηφοφόροι των ΑΝΝΕΛΛ είναι γίδια σύντομα θα μετοικήσουν σε άλλη στάνη, με κομφόρ

        προσωπικά θα δηλώσω ναυαγός αφού με τα σφυρίγματα των τσοπάνηδων δεν τα πάω καλά

      • Τόλης Β said

        Γιάννη καλησπέρα, δεν λέω ότι οι ψηφοφόροι των ΑΝΕΛ είναι γίδια που θα τρέξουν πάλι πίσω σε μαντριά, αλλά τον τελευταίο καιρό και ειδικά από χθες με την ιστορία με το μελανούρι, από ένα μεγάλο ποσοστό όλων αυτών που έφερα σε επαφή με το κίνημα και αγωνίστηκα να το υποστηρίξουν, δεν λαμβάνω και τα καλύτερα μηνύματα. Το ίδιο μου έχουν πει και άλλοι φίλοι που αγωνιστήκαμε μαζί, γι’ αυτό και αγωνιώ…

      • Γιάννης Μ. said

        Φίλε Τόλη κατανοώ την αγωνία σου αλλά έχω την αίσθηση ότι άλλοι θα πρέπει να αγωνιούν… όχι εμείς

        Αν είναι άξιοι να αφουγράζονται έχει καλώς, εάν όχι υπάρχει και το σχετικό άσυλο κωφών

      • Τόλης Β said

        Καλημέρα Γιάννη, αγωνιώ γιατί -όπως είπε και ο Γιώργος πιο πάνω- δεν βλέπω κανένα άλλο καράβι στον ορίζοντα που να μπορούμε να εμπιστευθούμε. Απ’ την άλλη, αυτό το ξέρουν τα μεγάλα κεφάλια των ΑΝΕΛ και μας θεωρούν δεδομένους… μόνο που πλανώνται οι δύσμοιροι διότι ξεχνούν φαίνεται πως τους ξεκαθαρίσαμε απ’ την αρχή ότι αν στραβοτιμονιάσουν θα γίνει της κακομοίρας και θα πληρώσουν αυτοί για όλα τα σπασμένα. Θα δείξει…

    • sfina said

      Καλωσόρισες φίλε Αγαμέμνων

      Είδες ρωτώντας, έφθασες σε πολύ φιλόξενο λιμάνι…

      Σε χρειαζόμουν μπας και ισορροπήσουμε λίγο…

  17. aldevaraniskos said

    @Aldevaraniskos(AΓΑΜΕΜΝΩΝ)\
    Γιάννη Μ.,Γιώργο Ηράκλειο,Τόλη Β
    Πιστεύω , όπως είπα και αλλού ότι το σημερινό χέσιμο ήταν καταλυτικό..Ευελπιστώ ότι κάτι θα αλλάξει..Ας περιμένουμε..Το ξέρω ..ΟΛΟΙ μας είμαστε οργισμένοι και απογοητευμένοι..Μέσα στο καλοκαίρι όμως δεν γίνονται συνέδρια…Βέβαια πρέπει να γίνονται άλλα πολλά και ουσιαστικά μέσα και έξω από τη Βουλή..Και γιά όσα δεν γίνονται να τους κρτικάρουμε…

    • ririna said

      AΓΑΜΕΜΝΩΝ
      έστω συνέδρια δεν γίνονται το καλοκαίρι Γίνονται άλλα πράγματα
      ¨Οσο για αυτήν την μαυρούλα άν είναι πράγματι αν.ελ. θα έπρεπε ήδη να έχει παραιτηθεί βλέποντας τι κακό κάνει.

    • Γιάννης Μ. said

      Φίλε aldevaranisko, υπάρχει μείζον θέμα κατά την γνώμη μου με τον διορισμό της υπεύθυνης τύπου νεολαίας κλπ
      Τα δεδομένα που εξέτασα πολλά
      1) η προ μνημονίου εποχή ήταν προσφερόμενη για πρόθυμες παλακίδες και θα ήθελα να πιστεύω ότι η εποχή άλλαξε αλλά
      2) τα στοιχεία του βιογραφικού της (πολυπολιτισμικότητα, μέση εκπαίδευση ως πρώτο στάδιο δυνατοτήτων και αμερικανοτραφής ιδιωτική εκπαίδευση στην συνέχεια) σε συνδιασμό με τις αποκαλυπτυκές φωτογραφήσεις με οδηγούν στο συμπέρασμα = πρόθυμη για ότι θα την ανεβάσει ψηλά χωρίς αναστολές σε ιδεολογικές προκαταλήψεις, αρχές, αξίες κλπ κουραφέξαλα που είναι για τους ιθαγενείς
      3) το στοιχείο της πολυπολιτισμικότητας που το βιώσαμε πρόσφατα με τον ΓΑΠ και έμπεδώσαμε πως εννοούν την εθνική συνείδηση τα άτομα με αυτά τα χαρακτηριστικά
      4) το παράδειγμα από το παρελθόν με την Μιμή
      5) το παράδειγμα από το επίσης πρόσφατο παρελθόν με τον Ζαχόπουλο ( που η ΝΔ το έχει σημαία ευθιξίας υπευθύνου)

      αυτά και κάποια άλλα μου άναψαν τα αλάρμ

    • Τόλης Β said

      Αγαμέμνων
      Άντε να δούμε φίλε, άντε να δούμε κάτι επιτέλους…
      Καλό βράδυ σε όλους, πάω για ύπνο γιατί αύριο έχει εγερτήριο από τα χαράματα!

    • Γιάννης Μ. said

      Φίλε aldevaranisko και κάτι σχετικό με το συνέδριο. Σϊγουρα το καλοκαίρι δεν προσφέρεται. Όταν όμως όλα δείχνουν ότι θα προταθεί η βουλή να λειτουργήσει κανονικά θα μπορούσαν να γίνουν εργασίες προεργασίας ώστε να διατηρηθεί η συνοχή και το ηθικό. Το έχω πει εδώ και ένα μήνα και ακόμα …περιμένω απάντηση στην τοποθέτηση αυτή.

      • aldevaraniskos said

        @ALDEVARANISKOSΑΓΑΜΕΜΝΩΝ)
        Φίλε Γιάννη Μ.Επιμένω ότι μέσα στο καλοκαίρι δεν γίνονται ούτε γίνονται , ούτε γίνονταν ποτέ κομματικά συνέδρια.Στην Ελλάδα βρισκόμαστε!Αυτό όμως που θα έπρεπε να γίνει είναι η συνεχής ΄΄επαναστατική γυμναστική΄΄ με προτάσεις, εισηγήσεις, πρωτοβουλίες (όπως της ΧΑ),και η συμμετοχή αν είναι δυνατόν σε όσο το δυνατό περισσοτέρων πάνελ , για να ακούγεται η φωνή των ΑΝΕΛ.Αποφυγή των συνθηματολογιών για εσωτερική κατανάλωση και ο ακατάσχετος βερμπαλισμός άνευ έργων!Πράξεις θέλουμε και όχι διαπιστώσεις των κακώς κειμένων!Επίσης οι επιλογές, όπως ήταν η αρχική εξαγγελία, να γίνονται αξιοκρατικά και όχι ,με κριτήριο τις..τορνευτές καμπύλες.!.Μόλις προχτές σχολίαζα καυστικά στο άρθρο του »Ολυμπία» γαι την Αφροδίτη Σάλεχ! Εγώ επιμένω και για κάτι άλλο ακόμα:Προσπάθειες για δημιουργία τηλεοπτικού καναλιού και εφημερίδας!..Όμως όλα αυτά θα κριθούν στην πορεία…Επαναλαμβάνω , και ελπίζω ,ότι το σημερινό μας ΄΄ξέσπασμα» θα τους γίνει μάθημα!Αν δεν μου απαντήσεις η δεν έχεις τίποτα άλλο να πείς , καληνύχτα!

      • Γιάννης Μ. said

        Καλημέρα φίλε Αγαμέμνων

        θα συμφωνήσω με τα λεγόμενά σου. Το σημαντικότερο κατά τη γνώμη μου είναι ότι τα προβλήματα΄της κοινωνίας τρέχουν και είναι πολύ σκληρά για να αντιμετωπίζονται με Δελτία Τύπου. Τα γνωρίζουμε όλοι και ξέρουμε καλά ότι απαιτούν δυναμικές παρουσίες για να μην χειροτερέψουν τα πράγματα.

        Για μένα δεν είναι αυτοσκοπός το συνέδριο αλλά η διαρκής παρουσία στον δοκιμαζόμενο έλληνα.
        Η ΧΑ έχει κινηθεί δυναμικά σε αυτή την κατεύθυνση ενώ οι Ανεξ. Ελλ ουσιαστικά απουσιάζουν.
        Για παράδειγμα θα μπορούσε να γίνει μια νομική υπηρεσία από εθελοντές και να στηρίζει πολίτες που διώκονται με παράνομες αποφάσεις ή να στηρίζει νομικές υπηρεσίες ατομικών ή συλλογικών προσφυγών
        Οι ιδέες θα είναι χιλιάδες εάν δώσουν βήμα και ακούσουν, το ίδιο και η προσφορά σε συλλογικές δράσεις με εθελοντική βάση

        Προσωπικά υπερασπίστηκα τα όποια λάθη μέχρι τις εκλογές, το βράδυ όμως της 17ης όταν άλλοι έσκυψαν το κεφάλι έστειλα ένα μύνημα : η μάχη τώρα ξεκινά

      • KIM IL SUNG said

        γιαννη και εγω εγραψα
        περι επικειμενης μαχης
        περι αυτονοητου της επικρατησης των ανελ
        οχι μονο σαν κομμα αλλα σαν την μονη βιωσιμη
        πολιτικη και οικονομικη λυση
        ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ηταν η συνεχιζομενη

        ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΗΣ

        και ειχα την αγωνια για την μετα -καταργησης μνημονιου
        εποχης του τι πρεπει να προταξουμε σαν κομμα
        σαν προτασεις διαχειρισεως της ΑΠΕΙΡΩΣ πιο
        δυσκολου εποχης που θα ερχοταν διοτι πρεπει
        να εχεις την ΔΥΝΑΜΗ,ΦΑΝΤΑΣΙΑ , ΕΡΓΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΙΜΙΟΤΗΤΑ
        για να μπορεσεις να αντεπεξελθεις.
        αντ αυτου ειδαμε μια ΑΠΑΞΙΩΣΗ πληρη του αγωνα με μια
        θα μπορουσα να πω περιφρονητικη σιωπη και απραξεια που
        φτανει στα ορια του εξωπραγματικού.
        Βλεπω την θερμόαιμη Φαιη να εκρήγνυται κυριολεκτικά
        και θλίβομαι γιατί όλοι μας είμαστε στα ίδια χάλια
        και ΟΧΙ ΑΠΟ ΛΑΘΗ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΑΠΟ πολιτικές
        σκοπιμότητες ΑΓΝΩΣΤΕΣ ΣΕ ΜΕΝΑ.
        Προσωπικά ΔΕΝ διεκδίκησα τίποτε μέσα
        σε αυτό το κόμμα-αν και ετρεξα και δούλεψα σαν πιτσιρικάς
        παρα την ηλικία μου .ΟΤΙ ΕΚΑΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑ
        -ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΛΥΤΕΡΟ ΜΕΛΛΟΝ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ-
        ΔΕΝ ΕΙΜΑ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΟ ΟΥΤΕ ΠΡΟΚΥΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΩ
        Αντι να δω τρέξιμο περιοδιες ανασύνταξη οργάνωση
        δημιουργεια μαχητικης νεολαιας ,συνταξη θεωρητικου
        πλαισιου ,απαντηση και λυση ακομη και για την
        ελλειψη κοκα κολας στην ζιμπαμπουε που λεει
        ο λογος , γιατι αν δεν τα καμεις αυτα οταν εισαι
        κομμα νεο και εχεις την προοπτικη δημιουργειας σου
        σαν στοχο την ΕΞΟΥΣΙΑ τοτε η΄καθεσαι στο σπιτι
        η΄καθεσαι στην στανη.
        Η΄ΑΝΑΘΕΩΡΕΙΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ η΄ΒΓΑΖΕΙΣ ΤΟΝ ΣΚΑΣΜΟ
        ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ
        Έγραψα και στο ΟΛΥΜΠΙΑ , έγραψα και εδω
        ακόμη περιμένω κάποια απάντηση , κάτι τελοσπαντον
        επίσημο.
        Το φθινόπωρο οι εξελίξεις θα εινα ΚΑΤΑΙΓΙΣΤΙΚΕΣ
        και αυτό το καταλαβαίνει καθενας .
        ΑΝ δεν ειμαστε ετοιμοι τοτε ΤΙ ΓΑΜΩ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ
        ΚΟΜΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ?ΘΑ ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟ ΠΙΣΩ
        ΑΝΤΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑ?ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΔΩΣΕΙ
        ΤΟΤΕ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ? Ο ΦΟΥΦΟΥΤΟΣ?
        Ο Πανος εξέφρασε ενα μέρος της πατριωτικής αντίδρασης
        μέχρι τώρα αλλά αν δεν δραστηριοποιηθεί τοτε
        80% των ψήφων του θα πάνε στον νέο Καρατζαφερη
        15% θα πάνε στον σύριζα και ένα 5% θα επιστρέψει
        στους προδότες.
        αυτή είναι η γνώμη μου .

      • Γιάννης Μ. said

        Καλησπέρα ΚΙμ

        εγώ όταν έγραψα η μάχη τώρα αρχίζει το έκανα για να τονώσω το ηθικό των συνοδοιπόρων αλλά κυρίως για να δώσω το έναυσμα μιας μάχης στο διαδίκτυο, έξω στην καθημερινότητα αλλά και στην βουλή με στόχο όλα αυτά που προεκλογικά οι Ανεξάρτητοι είχαν καταγγείλει

        Στους συλλογισμούς σου θα με βρείς σύμφωνο και ειδικά στα όσα αναφέρεις για τις εξελίξεις το φθινόπωρο και την απαραίτητη προετοιμασία. Σίγουρα όπως είπε και ο Αγαμέμνων δεν γίνονται συνέδρια μες το καλοκαίρι αλλά θα μπορούσαν να γίνουν για παράδειγμα προεργασίες με την συμμετοχή και των απλών ψηφοφόρων ώστε αμφότεροι να προετοιμάζονται για τα επερχόμενα.

        Ο Σεπτέμβρης θα είναι καυτός όπως σωστά είπες οπότε… ας αναλάβουν τις ευθύνες τους

      • sfina said

        Κim και σε όλη την παρέα….

        Πρέπει να τους δώσουμε να καταλάβουν ότι εμείς δεν γίναμε
        οι νεροκουβαλητές και η γέφυρα για να βολευτούν αυτοί, αλλά
        για να αλλάξει κάτι στην πατρίδα μας.

        Επίσης πρέπει να καταλάβουν αν θέλουν να μας κάνουν παράρτημα
        της νου-δούλας με σκοπό κάποια στιγμή να επανέλθουν από το παράθυρο,
        ευχαριστούμε αλλά δεν θα πάρουμε.

        Το βαρεθήκαμε αυτό το κόμμα γιατί και αυτό είναι συνδεδεμένο με το
        κατεστημένο, με τους νταβατζήδες -βλέπε Σουφλιάς-ο νεόφερτος
        Βορίδης που τους τον επέβαλαν και λοιποί, αλλά και υπηρέτες των ΜΜΕ,
        του κεφαλαίου, των τραπεζιτών, και ανθρωπάκια χωρίς ανάστημα των Ευρωπαίων.

        Είδε κανείς από την νου-δούλα να μιλά για τιμωρία αυτών που μας λήστεψαν
        και μας εξαθλίωσαν? – έγιναν ένα με τα πασόκια, μόνο τα σάλια τους δεν
        ανταλλάσσουν, αλήθεια τι ντροπή, τι αθλιότητα, τι ξεπεσμός, τι ξεφτίλα θεέ μου.

        Περασμένα, ξεχασμένα- γι αυτό Καμμένε και λοιποί, πολλοί σας ψήφισαν και ζητούν
        να πέσει ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΤΣΕΚΟΥΡΙ στους ενόχους, γιατί διαφορετικά αν τα κάνετε
        και εσείς πλακάκια μαζί τους, θα πέσει επάνω σας.

        Θα σας στείλουμε αδιάβαστους, γιατί εμείς φάγαμε τα χημικά, το ξύλο,
        την απαξίωση, τα δεκάδες αβανταδόρικα σχόλια στα blog, τον χλευασμό με
        το φιάσκο της προεδρίας, την ψήφο-ψήφο από σπίτι σε σπίτι, τις βάρδιες στα
        περίπτερα, την συμμετοχή μας στις ομιλίες, το ξενύχτι στα εκλογικά κέντρα
        και πέρα και πάνω από όλα σας πιστέψαμε, όχι όμως για να βολευτούμε εμείς,
        αλλά να σωθεί η πατρίδα μας και να σώσουμε το μέλλον των παιδιών μας.

        Γι αυτό και είμαστε πολύ, μα πάρα πολύ θυμωμένοι αλλά και εξαγριωμένοι
        από την απουσία σας και από τις πρακτικές σας.

        Καλό απόγευμα σε όλους.

  18. aldevaraniskos said

    ALDEVARANISKOS(ΑΓΑΜΕΜΝΩΝ)
    Συναγωνιστές Γιάννη Μ.,Kim και Σφήνα
    Όλα όσα λέτε παραπάνω τα υπογράφω και με τα δυό μου χέρια.Απ’όσο ξέρω όλοι οι γνωστοί μου που ψήφισαν ΑΝΕΛ έχουν τα ίδια συναισθήματα..Από άκρα απογοήτευση ως απέραντο θυμό.Φαίνεται ότι οι επίλογες που έγιναν και συνεχίζονται να γίνονται για στελέχωση του Κινήματος είναι της..πλάκας..Αυτό είναι ορατό και από τη συμμετοχή του Κόμματος στα κοινά..Κοιτάξτε στο »Ολυμπία» τι πρωτοβουλίες παίρνει σε καθημερινή βάση ο ΣΥΡΙΖΑ.Δεν είναι ότι το κόμμα αυτό προβάλλεται από το »Ολυμπία»..Ας μη ζητάμε εύκολες δικαιολογίες..Είναι ότι το κόμμα , που στηρίζουμε,δεν ΤΡΑΒΑΕΙ και ο αρχηγός αναζητείται…Δεν ξέρω μέχρι πότε θα μπορέσουμε να διατηρήσουμε την υπομονή μας..Σας διαβεβαιώνω όμως ότι πολλοί..την έχουν κάνει ήδη!Λές και κάποιο αόρατο χέρι ..μας οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στο χαμό μας!Και όμως !Τώρα θα ήταν η ευκαιρία!Ο κόσμος σε λίγο θα αναστενάξει και πάλι από τα …μπουγιουρντιά της Εφορίας(δεν έχει ακόμα αποπληρωσει τις περσινές δόσεις), η Τρόϊκα θα μας χτυπήσει χάμω σαν χταπόδια(αποκλείουν ΄΄επαναδιαπραγμάτευση΄΄), τα νοσοκομεία κλείνουν και οι γονείς , περισσότερο από κάθε άλλη φορά , δεν γνωρίζουν αν θα μπορέσουν να συνεχίσουν τις σπουδές των παιδιών τους!Είναι ζήτημα χρόνου η πτώση της εσωτερικής τρόϊκας!Και όμως , ο Καμμένος δεν είναι εδώ!Που είναι; Μήπως ορισμένοι από εμάς, ως ισχυρή ομάδα, θα έπρεπε , αν δούμε ότι δεν αναλαμβάνονται σύντομα πρωτοβουλίες, να χτυπήσουμε ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ την πόρτα του σπιτιού του;;Για σκεφτείτε το!

    • Γιάννης Μ. said

      Καλησπέρα φίλοι. Ίσως η πρόταση του Αγαμέμνωνα είναι μια λύση ώστε και να υπάρξει πίεση από την πλευρά μας αλλά και να τύχουμε της βασικής ενημέρωσης για τον σχεδιασμό στρατηγικής εν όψει φθινοπώρου.

      • ririna said

        Γιάννη είναι κρίμα μια μεγάλη ομάδα ανθρώπων που πίστεψαν στην ελπίδα να σκορπίσουν εδώ και εκεί.
        Το πρόβλημα δεν είναι η άσκηση πίεσης και η ενημέρωση
        Το πρόβλημα έιναι οι προτάσεις, οι ρεαλιστικές προτάσεις και η ενσωμάτωσή τους σε ένα σχέδιο, ένα υλοποιήσιμο σχέδιο. Σχέδιο όχι μόνο για την πορεία των αν.ελ. αλλά κυρίως για την πορεία της χώρας. Το υπάρχων (για τη χώρα) είναι δύσκολα εφαρμόσιμο. Λείπει η βασική προυπόθεση.

      • Γιάννης Μ. said

        Φϊλε στις προτάσεις σου όπως καταλαβαίνεις μόνο σε ε΄να συνέδριο θα μπορέσουν να δωθούν απαντήσεις. Το ερώτημά μου όμως είναι μέχρι τότε τι γίνεται ; Ο κόσμος υποφέρει και τα μέτρα θα σκληραίνουν όσο περνάει ο καιρός. Δεν θα πρέπει οι Ανεξάρτητοι Έλληνες να είναι δίπλα στην καθημερινότητα ;
        Ανέφερα παραπάνω κάτι που ίσως δεν έγινε κατανοητό. Μπορεί να υπάρχει ήδη μια στρατηγική που να καλύπτει όλα αυτά που συζητάμε. Θα πρέπει όμως να έχουμε μια έστω τυπική ενημέρωση ώστε να μην νοιώθουμε ότι μείναμε στον άσσο.
        Και επίσης από την πλευρά μας να ξεκαθαρίσουμε ότι θα πρέπει όσα γίνονται να είναι με διάφανες διαδικασίες ώστε να αποφύγουμε «λαθρεπιβάτες» και «τρωκτικά» – στα πλαίσια του δυνατού φυσικά

    • ririna said

      ΑΓΑΜΕΜΝΩΝ
      Δεν ξέρω ποιά είναι η σχέση σου με τους αν.ελ και των άλλων, μα αν πραγματικά έχετε την πρόσβαση να μιλήσετε κατευθείαν με τον Καμμένο ως μια ισχυρή ομάδα κακώς δεν το έχετε κάνει. Αυτό θα έπρεπε να γίνει όταν άρχισαν να φαίνονται οι πρώτες αδυναμίες. Π.χ. το κοριτσάκι που έγινε ρεζίλι στο ΣΚΑΙ. Ούτε η σφήκα η δημοσιογράφος έφταιγε (τη δουλειά της έκανε), ούτε το κοριτσάκι ήταν τόσο άσχετο (που να αξίζει το διασυρμό). Ή εκείνος ο γραφικός τύπος με το ανεμιστηράκι!!! Κάτι άλλο έφταιγε και φταίει ακόμα

    • Τόλης Β said

      Αγαμέμνων και λοιποί φίλοι καλησπέρα, αν μπορείτε να μιλήσετε απευθείας στον Πάνο κάντε το, γιατί αυτός ακόμα μετά από όλα αυτά παραμένει άφαντος και ακόμα ευχαριστεί τους φίλους του και τους υπόσχεται κέρασμα για τις ευχές τους στην ονομαστική εορτή του πατέρα του (twitter). Ακόμα άφαντος !!!

    • sfina said

      Εγώ παιδιά συζητάω οποιασδήποτε πρόταση, αφού πρώτα
      πρέπει να συντονιστούμε μεταξύ μας, αλλά να γνωρίζεται και αυτά
      τα σκόρπια, τα χύμα και δημόσια που τους σέρνουμε τα λαμβάνουν
      περισσότερο υπ ‘ όψιν τους από το να κλειστούμε σε ένα γραφείο,
      να πάρουμε υποσχέσεις και κατόπιν να κάνουν άλλα και το γνωρίζει
      καλά αυτό ο Καμμένος αφού και ο ίδιος είναι αρχηγός από τα blog
      που στις δικές μας δυνάμεις και παροτρύνσεις στηρίχτηκε.

      Πάντως σοβαρές προτάσεις και δεσμεύσεις μπορεί να γίνουν μόνο
      στο συνέδριο και μην ξεχνάτε οι μισοί έχουν πάρει τα φουσκωτά τους
      και αλωνίζουν τις παραλίες.

      • aldevaraniskos said

        ALDEVARANISKOS(ΑΓΑΜΕΜΝΩΝ) Παιδιά καλημέρα! Να το ξεκαθαρίσω,Δεν είμαι τόσο κοντά στον Καμμένο, αλλά έχω τις πηγές μου..Η πληροφορία για Συνέδριο τον Οκτώβριο είναι καρατσεκαρισμένη και υπάρχει σε έγγραφο που κυκλοφόρησε..Επίσης το γεγονός ότι ο Πάνος έχει καταστεί »άφαντος». όπως λέει ο φίλος Τόλης Β , είναι ένα θέμα που δεν απασχολεί μόνον εμάς , αλλά και τους στενούς του συνεργάτες!!

      • sfina said

        Παιδιά καλημέρα και από εμένα

        Σίγουρα το συνέδριο θα γίνει, η οριστική ημερομηνία δεν έχει
        οριστεί, εμένα που με πήραν τηλέφωνο για την συμμετοχή
        μου είπαν το Σεπτέμβριο και με την ευκαιρία αυτή να πω ότι
        όσοι θέλουν και έχουν υπογράψει την διακήρυξη να το δηλώσουν,
        αν και είναι υποχρεωμένοι να το κάνουν αυτοί, γι αυτό ζητάμε οργάνωση,
        όμως δεν γνωρίζω τους όρους συμμετοχής των άλλων που πρέπει
        να διευκρινιστεί.

      • aldevaraniskos said

        ALDEVARANISKOS(AΓΑΜΕΜΝΩΝ)
        SFINA καλή Κυριακή!(και σε όλους τους φίλους)
        Το Συνέδριο είναι για τον Οκτώβριο.Έχει κυκλοφορήσει και σε έγγραφο.Βέβαια οι προετοιμασίες θα αρχίσουν από τον Σεπτέμβριο..Χρειάζεται να συμμετάσχουμε ενεργά , όσο μπορεί ο καθένας , για να μην τα κάνουν και πάλι οργανωτικά …μούσκεμα!….

      • Τόλης Β said

        Ενεφανίσθη ο Πάνος στο twitter και στην ερώτηση «γιατι τετοια αδρανεια στο κινημα μας κ.πανο???οσο δυναμικα μπηκαμε τοσο πιο πολυ φαινεται οτι μειωνεται η κινητικοτητα μας» απάντησε «Πρίν τήν καταιγίδα έχει μπουνάτσα μήν ανησυχείς….». Σε βαρυσήμαντες πολιτικές δηλώσεις προέβει και ο Τέρενς, «Καλημέραααα. Από Δευτέρα γκαζώνουμε δυνατά μέσα κι έξω από τη Βουλή. Όχι μόνο με δηλώσεις. Είμαστε 20 αλλά θα μας νοιώσουν σαν 200». Αυτά τα μην ανησυχείτε ξέρω εγώ ακούμε κάνουμε θα γίνει χαμός γκαζώνουμε κτλ αρχίζουν και μου τη δίνουν στα νεύρα… Ε ναι τώρα τι καταιγίδες και μπουνάτσες και γκαζώνουμε από Δευτέρα, εδώ χαθήκαμε στο ίσιωμα… ΚΟΥΝΗΘΕΙΤΕ ΡΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ…

  19. Γιάννης Μ. said

    Την καλησπέρα μου στους φίλους και φίλες

    το θέμα είναι στο γραφείο του ΓΓ και αναμένεται η σχετική ενημέρωση. Επιβεβαιώθηκε επίσης ότι το συνέδριο προγραμματίζεται για τον Οκτώμβριο

    • Πετροβούβαλος said

      Καλησπέρα Γιάννη. Περιμένω την ενημέρωση, αν και ειλικρινά κρατώ ΠΟΛΥ μικρό καλάθι.

      • Γιάννης Μ. said

        Αυτό το διάστημα σύμφωνα με τα λεγόμενά τους προσπαθούν να οργανώσουν τοπικές, νομαρχιακές κλπ
        Θα ενημερώσω αμέσως με του που έχω κάτι νεότερο

      • Τόλης Β said

        Πέτρο, εγώ φίλε δεν κρατάω πια ούτε καλάθι… άστα να παν στο διάολο!

      • Γιάννης Μ. said

        Τόλη ας κάνουμε λίγο υπομονή

        κακά τα ψέματα οι εξελίξεις έτρεξαν και συνεχίζουν να τρέχουν πολύ γρήγορα ενώ αυτά θέλουν κάποιο χρόνο
        Αύριο ξεκινά η βουλή, για να δούμε και εκεί τι θα γίνει

      • Πετροβούβαλος said

        Φίλε Τόλη, το ζήτημα είναι όλη αυτή η δυναμική να βρεί διέξοδο, όπως βρήκε με τους Αν.Ελλ. Γύρω από αυτό πρέπει να εργαστούμε και όταν πάρουμε την ισχύ που μας ανήκει βλέπουμε το τι θα κάνουμε.

  20. nick23 said

    τις επόμενες μέρες θα έχουμε συνταρακτικές εξελίξεις
    και απρόσμενες αποχωρήσεις στενών συνεργατών
    τα πράγματα αλλάζουν

  21. Λενια said

    Καλημεριζω ολο το πληρωμα!!!Διαβασα το κεμενο και συμφωνω μαζι σου Πανο!!!Διαβασα και ολα τα σχολια με πολυ προσοχη και θα ηθελα να σας πω την αποψη μου…Παιδια απ’οτι καταλαβαινω εχετε δωσει αγωνα για το κινημα,μην εγκαταλειψετε τον αγωνα σας,να ξερετε οτι απο σας που δουλεψατε και αγωνιστηκατε εφτασε το κινημα εκει που εφτασε…..εσεις που βρισκεστε πισω απο τις καμερες εχετε την μεγαλυτερη δυναμη!!!!Η γνωμη μου να πατε στον Καμμενο οσοι περισσοτεροι μπορειτε,χτυπηστε και το χερι στο τραπεζι αν χρειαστει και δωστε του να καταλαβει οτι τον κοσμο που τον ψηφησε τον απογοητευει μερα με τη μερα!!!Να ξερετε οτι τη δυναμη την εχετε εσεις και οπως τον αναιβασατε ετσι μπορειτε να τον ριξετε και στα ταρταρα!!!!Εσεις οι επιβατες μπορειτε να γλυτωσετε το πλοιο…εσεις μπορειτε να προστατεψτε και τον καπετανιο…ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΣΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΠΕΤΑΞΕΤΕ ΤΑ ΠΟΝΤΙΚΙΑ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΠΡΙΝ ΣΑΣ ΦΑΝΕ!!!!!!!!!!!
    ΕΣΕΙΣ ΕΧΕΤΕ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΠΡΑΞΤΕ ΑΝΑΛΟΓΩΣ!!!!!
    ΑΝ Ο ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ ΑΓΑΠΑΕΙ ΤΟ ΚΑΡΑΒΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΟ ΣΩΣΕΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ!!!!!!!
    ΑΝ ΟΧΙ ΤΟΤΕ ΑΣ ΠΕΣΕΙ ΜΟΝΟΣ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΡΙΞΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ!!!!!!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: