ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Kατηγορίες

  • Υπέρ της ζωής, κατά των εκτρώσεων

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Ελένη Στάϊκου, μιά η… στη Ελένη Στάϊκου, μιά ηρωίδα της…
    Η κυρά της Ρω (Δέσπο… στη Η κυρά της Ρω: Η ιστορία της γ…
    Μέλια στη Νοοτροπίες υποψηφίων…
    Konstantinos Malafan… στη Νοοτροπίες υποψηφίων…
    Μέλια στη Αβέρωφ: Έντεκα χρόνια στη θάλα…
  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • 1944-49

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Ο ΓΕΝΝΑΔΙΟΣ ΚΗΡΥΣΣΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗΝ ΤΩΝ ΘΥΣΙΩΝ

Posted by Μέλια στο 10 Ιουνίου, 2012

 Αρχαί Ιουνίου 1826. Το Μεσολόγγιον έχει πέσει -ευγενής απαρχή της ελευθερίας – και οι ηρωϊκοί του πρόμαχοι, όσοι διέφυγον τας φλόγας και τους εχθρούς, τραγικά θύματα του λιμού, της ταλαιπωρίας και του απελπισμού, έχουν συρρεύσει ανά χιλιάδας εις το Ναύπλιον. Ζητούν από την Κυβέρνησιν, ως μόνον αμοιβήν της ενδόξου θυσίας των, άρτον ξηρόν, δια να τραφούν, και πυρίτιδα, δια να πολεμήσουν. Αλλ’ η Κυβέρνησις είναι περίτρομος και κρύπτεται. Και οι πολίται, περίτρομοι και αυτοί, περιμένουν από στιγμής εις στιγμήν να αρχίση η αρπαγή.

Δοκιμάζει η Κυβέρνησις να φέρη βοήθειαν από τους «ατάκτους» του Ίτς-Καλέ, αλλά και αυτοί δεν έχουν λάβει τον μισθόν των και είναι εξαγριωμένοι. Το Ταμείον είναι κενόν και φοβερά κατάστασις έχει παραλύσει όλων τα νεύρα.

Το ολοκαύτωμα του Μεσολογγίου εφάνη επί της Ελλάδος ως επικήδειος λαμπάς του αγώνος της. Η Ρούμελη, μετά την πτώσιν του προμαχώνος της, ησθάνθη τας δυνάμεις της εξηντλημένας απέναντι του εχθρού. Την Πελοπόννησον ελεηλάτουν οι Αιγύπτιοι χωρίς να συναντούν καμμίαν αντίστασιν. Ο κίνδυνος ήτο περί των όλων. Και επέκειτο γενική καταστροφή και διάλυσις των πάντων, αν δεν απεστέλλετο στρατός να αναχαιτίση τους εχθρούς και να εμψυχώση τους μαχητάς της ελευθερίας. Τότε την κατάστασιν σώζει ο διδάσκαλος του Γένους Γεώργιος Γεννάδιος ο οποίος και προ του Αγώνος και κατόπιν υπήρξεν ο επιφανής καθηγητής των Ελληνικών γραμμάτων και συγγραφεύς χρησιμωτάτων διδακτικών και άλλων βιβλίων. Υπήρξεν επίσης και ο δραστήριος ιδρυτής σχολείων, ορφανοτροφείων, άλλων ιδρυμάτων κοινής ωφελείας και αυτής της Δημοσίας Βιβλιοθήκης και του Νομισματικού Μουσείου.

Κατόπιν μυστικής συνεννοήσεως με την Κυβέρνησιν, συγκαλεί εις τας 8 Ιουνίου τον λαόν και τους πειναλέους και απειλητικούς στρατιώτας εις την πλατείαν του Πλατάνου και ομιλεί προς αυτούς με την στεντορείαν φωνήν του :

– Η Πατρίς καταστρέφεται, ο αγών ματαιούται, η ελευθερία εκπνέει. Απαιτείται βοήθεια σύντομος. Πρέπει οι ανδρείοι αυτοί, οι οποίοι έφαγαν πυρίτιδα και ανέπνευσαν φλόγας και ήδη μας περιστοιχίζουν αργοί και πεινώντες, πρέπει να σπεύσουν, όπου νέος κίνδυνος τους καλεί. Προς τούτο απαιτούνται πόροι και οι πόροι λείπουν. Αλλ’ αν θέλωμεν να έχωμεν πατρίδα, αν είμεθα άξιοι να ζώμεν άνδρες ελεύθεροι, ευρίσκομεν πόρους. Ας δώση ο καθείς ό,τι έχει και δύναται. Ιδού η πενιχρά εισφορά μου. Ας με μιμηθή όποιος θέλει.

Και ενώ εχειροκρότει το πλήθος, κατέθεσε τας μικράς του οικονομίας: οκτώ αγγλικάς λίρας.

– Αλλ’ όχι, συνέχισεν. Η εισφορά αυτή είναι ασήμαντος. Άλλα χρήματα δεν έχω να δώσω, έχω όμως τον εαυτόν μου· και ιδού, τον πωλώ! Ποιος θέλει επί τέσσαρα έτη διδάσκαλον δια τα παιδιά του; Ας καταβάλη ενταύθα το τίμημα. Η γενναιοφροσύνη αυτή του Γενναδίου τόσον συνεκίνησε και ενεθουσίασε μικρούς και μεγάλους, πλουσίους και πτωχούς, ώστε, κλαίοντες, όλοι έσπευσαν να καταθέσουν ό,τι είχον. Άλλοι καταθέτουν χρήματα· ο Δημήτριος Υψηλάντης τα χρυσά και αργυρά του όπλα, τα οποία ήσαν και η μόνη περιουσία του. Πολλοί τον μιμούνται. Άλλοι καταθέτουν κοσμήματα, δεν υστερούν δε ουδέ αυτοί οι ρακένδυτοι και μέχρι προ ολίγων λεπτών απειλούντες γενική λεηλασίαν στρατιώται. Εντός ελαχίστης ώρας συλλέγονται αρκετά δια την εξυπηρέτησιν των πρώτων και μάλλον επειγουσών αναγκών. Και απεφασίσθη να συγκεντρωθούν και την επομένην ημέραν, οπότε θα. προσηύχοντο και αι γυναίκες δια να προσφέρουν και αυταί την συνδρομήν των. Λίαν πρωΐ επερίμενεν ο διδάσκαλος, αλλά γυναίκες, πλήν ολίγων, δε είχον εμφανισθή, ίσως φοβηθείσαι την συρροήν τόσον ξένων στρατιωτών.

Έξαλλος ο Γεννάδιος στρέφεται προς τους μικρούς μαθητάς των Δημοτικών Σχολείων, οι οποίοι εκκλησιάζοντο εκεί, και τους λέγει:

– Δυστυχή μου παιδιά, σάς εγκατέλειψαν αι μητέρες σας! Γνωρίζουν, ότι ο εχθρός σφάζει και εξανδραποδίζει, ότι αύριον θα έλθη να σύρη και σάς εις την αιχμαλωσίαν, αλλ’ αδιαφορούν, διότι φειδωλεύονται ολίγον χρυσάφι. Άλλος προστάτης δεν σάς μένει επί της γης, από τον κοινόν προστάτην εκεί επάνω. Πέσατε εις τα γόνατα να τον παρακαλέσητε!

Και τα παιδιά εγονάτισαν. Και εξηκολούθησεν ο διδάσκαλος :

Ύψιστε Θεέ, Συ, ο προστάτης των αθώων και των μη εχόντων καταφυγήν, μη εγκαταλείψης και Συ τα παιδιά αυτά. Σώσε αυτά από αιχμαλωσίας δεσμά. Οι άνθρωποι τα αφήκαν εις την τύχην των. Επίβλεψον επ’ αυτά και επίβλεψον επί της Ελλάδος, την οποίαν εγκαταλείπουν αυτά της τα τέκνα. Ας λάμψη και πάλιν επ’ αυτής η ελευθερία και τα παιδιά αυτά, πολίται ελεύθεροι, ας την υπερετήσουν κάποτε με πίστιν και ειλικρίνειαν. Η, αν γνωρίζης Συ, ο Πάνσοφος, ότι είναι πεπρωμένον, επειδή ανετράφησαν εις την ιδιοτέλειαν και την φιλαρχίαν, να γίνουν αίτια κακών εις την πατρίδα, παράδωσέ τα καλύτερα εις της μαχαίρας το στόμα και παράδωσε και εμέ εις αυτό, πριν ιδώ και πάλιν της Ελλάδος την ταπείνωσιν και την δουλικήν ημέραν!

Μόλις ετελείωσε φεύγει. Και αι συνεισφοραί πίπτουν βροχηδόν, περισσότεοαι παρά χθες, και αι γυναίκες στέλλουν τα πάντα, και τα δακτυλίδια των αρραβώνων. Το κατόρθωμα του Γενναδίου ήτο μέγα. Έσωσε την Κυβέρνησιν. Εύρε πόσους προς περίθαλψιν χιλιάδων στρατιωτών χάρις εις τον Γεννάδιον, ο Μιαούλης εκπλέει με είκοσι Υδραϊκά και τέσσαρα Σπετσιώτικα πλοία, και εξοπλίζεται στρατός, ο οποίος, τεθείς υπό τον Καραϊσκάκην, επανέφερε την νίκην εις τας ταπεινωμένας των Ελλήνων σημαίας και την ελπίδα εις τα πικραμένα των χείλη. Εις τας ημέρας εκείνας του εσχάτου κινδύνου, αι οποίαι αναδεικνύουν την αξίαν και την αρετήν, ο Γεώργιος Γεννάδιος, με την ατρόμητον παρρησίαν, που του ενέπνεεν η συναίσθησις του καθήκοντος, κατέστη δύναμις επισκιάζουσα πάσαν άλλην.

Πηγή: Εγκόλπιον

180 Σχόλια προς “Ο ΓΕΝΝΑΔΙΟΣ ΚΗΡΥΣΣΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗΝ ΤΩΝ ΘΥΣΙΩΝ”

  1. Πετροβούβαλος said

    Καλημέρα!
    Συγκινητικό άρθρο. Ο τρόπος που ο Γεώργιος Γεννάδιος διήγειρε το Ελληνικό φιλότιμο θα μπορούσε σήμερα να συμβάλλει στην Εθνική μας αφύπνιση! Το προσωπικό παράδειγμα ήταν και θα παραμείνει στους αιώνες ο ένας και μοναδικός τρόπος διδασκαλίας ΗΘΟΥΣ!
    Απομένει να βρεθεί ένας Έλληνας του αναστήματός του και ο τρόπος ώστε να μιλήσει στους Έλληνες, όσους τέλος πάντων αξίζουν να αποκαλούνται Έλληνες.

  2. Εξαιρετικο ιστορικο ντοκουμεντο Μελια ..
    Τοτε ειχαμε πολλους γιγαντες.. Και ο Γεωργιος Γενναδιος με μονο «οπλο» την πεννα και τον λογο του , ειναι σιγουρα αναμεσα στους υπολοιπους στο Πανθεον των Ηρωων του Γενους. Κι εγω δεν γνωριζα τιποτε. Ισως μονο το ονομα να ειναι στη μνημη μου , αν υπαρχει και μια πληρης βιογραφια του Ανδρος , θα ηθελα να την διαβασω….

    • Μέλια said

      Περίοπα βρήκα αυτό!

      • Ευχαριστω Μελια…Τ’ανοιξα σε αλλο παραθυρο για μελετη..
        Την Αργολικη Βιβλιοθηκη εχω χρησιμοποιησει πολλες φορες στο παρελθον για πληροφοριες σε αρθρα που εγραψα.
        Να την «εγγραψουμε» και στα φιλικα ιστολογια …

      • Πετροβούβαλος said

        Κάποιος που ξέρει την Αργολική βιβλιοθήκη, μπορεί παρακαλώ να γράψει δύο γραμμές που να περιγράφουν το site για να τις προσθέσουμε στο linkaρισμά;;;;

      • Πετρο, επειδη οπως καταλαβα τουλαχιστον εγω απο τις προηγουμενες χρησεις μου της Αργολικης Βιβλιοθηκης ,προκειται για πολυ αξιολογο δικτυακο τοπο .Και επειδη αδυνατω σε δυο γραμμες να κανω σωστη περιγραφη χωρις να αλλοιωνω ή να μειωνω αυτο το πολυ αξιολογο εργο τους , εφερα εδω τις παρακατω πληροφοριες για το σαϊτ αυτο ,αφηνοντας σε σενα να αποφασισεις :

        ..[Η Αργολική Βιβλιοθήκη Ιστορίας και Πολιτισμού, λειτουργεί ως ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός ιστορικού και πολιτιστικού χαρακτήρα. Ο βασικός σκοπός της είναι η έρευνα, ο εντοπισμός, η συλλογή, η ταξινόμηση, η διάσωση, η μελέτη και η έκδοση αρχειακού υλικού που αφορά στην ιστορική και πνευματική εξέλιξη και ανάπτυξη του νομού Αργολίδας, της Πελοποννήσου αλλά και γενικότερα της Ελλάδας. Μέσα από την καταγραφή και την ανάδειξη αυτού του υλικού, στοχεύει να καταστήσει κοινωνούς όλους όσοι ενδιαφέρονται να πληροφορηθούν, να μελετήσουν ή να αξιοποιήσουν αυτόν τον πολιτιστικό και ιστορικό θησαυρό, προς το συμφέρον των πολιτών της περιοχής μας. Η διάσωση, η παρατήρηση και η καταγραφή στοιχείων που αχνά διακρίνονται ακόμη, πριν τα καταπιεί ο χρόνος και η λήθη, η Αργολική βιβλιοθήκη θεωρεί ότι αποτελούν καθήκον και βαθύτατη υποχρέωση όσων το πνεύμα και η καρδιά διαποτίζονται ακόμη από αγάπη και σεβασμό σε μια πολιτιστική κληρονομιά τόσο σπουδαία και παλιά, όση διαθέτει αυτή η γωνιά του πλανήτη. Οι συλλογές της Αργολικής αρχειακής βιβλιοθήκης, καλύπτουν πολύπλευρα την ιστορική εξέλιξη και την πολιτιστική ανάπτυξη της Αργολίδας κατά τα τελευταία 200 χρόνια. Η σημαντικότητα της εταιρείας έγκειται στο γεγονός ότι ήδη κατέχει σημαντικό αρχειακό υλικό που αφορά στην Αργολική πολιτιστική και ιστορική πραγματικότητα, όπως αυτή αναδεικνύεται μέσα από διάφορες εκφάνσεις της κοινωνικής, οικονομικής και πολιτιστικής πορείας του τόπου.

        Προϋποθέσεις Χρήσης

        Το σύνολο του περιεχομένου της Αργολικής Αρχειακής Βιβλιοθήκης Ιστορίας και πολιτισμού στο διαδικτυακό τόπο http://www.argolikivivliothiki.gr , αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία της Αργολικής Αρχειακής Βιβλιοθήκης και των συνεργατών της και προστατεύεται από τις εθνικές (Νόμος 2121/93) και διεθνείς συμβάσεις.

        Επομένως, απαγορεύεται αυστηρά οποιαδήποτε αναπαραγωγή (reformatting), αναδημοσίευση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (upload), διαμόρφωση, τροποποίηση, δημιουργία αντιγράφων site (mirroring) του περιεχομένου, χωρίς την προηγούμενη γραπτή έγκριση του Δικαιούχου.

        Επιτρέπεται η ελεύθερη αναπαραγωγή αντιγράφων μέρους ή του συνολικού έργου για προσωπική ή εκπαιδευτική χρήση, εφ’ όσον τα αντίγραφα αυτά δεν θα διανεμηθούν στη συνέχεια για κερδοσκοπικούς σκοπούς, με την προϋπόθεση ότι θα υπάρχει αναφορά της Αργολικής Αρχειακής Βιβλιοθήκης και των πηγών του άρθρου καθώς και η ηλεκτρονική διεύθυνση της βιβλιοθήκης.

        Για τη χρησιμοποίηση για άλλους σκοπούς, όπως εμπορική εκμετάλλευση, φόρτωση σε άλλα ηλεκτρονικά συστήματα, αξιοποίηση μέρους του έργου για την παραγωγή νέου κ.α., απαιτείται η συνεννόηση με την Αργολική Αρχειακή Βιβλιοθήκη Ιστορίας και πολιτισμού.

        Αρωγά Μέλη

        Η Αργολική Αρχειακή Βιβλιοθήκη Ιστορίας και Πολιτισμού λειτουργεί ως ένας οργανισμός μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα.
        Στόχος της είναι η ελεύθερη διακίνηση πληροφοριών και γνώσεων.
        Γίνετε αρωγά μέλη της σήμερα. Διασφαλίστε την ανάπτυξή της.
        Αρωγά εξωτερικά μέλη μπορούν να γίνουν φυσικά πρόσωπα, που επιθυμούν να συνεισφέρουν στην πραγματοποίηση των στόχων της Αργολικής Αρχειακής Βιβλιοθήκης Ιστορίας & Πολιτισμού.

        Τα Μέλη, αφού ενημερωθούν για το καταστατικό και τις αρχές της Βιβλιοθήκης, αποκτούν τις δυνατότητες:

        Να συνεισφέρουν επιστημονικά ή οργανωτικά, προτείνοντας δράσεις, εκδόσεις, εκδηλώσεις, καθώς και ενέργειες υποστήριξης και διάχυσης της Αργολικής Βιβλιοθήκης.
        Να συμμετέχουν ενεργά στη συλλογή στοιχείων, αρχειακού υλικού ή διενέργειας κάποιας σχετικής έρευνας.
        Να συντάσσουν άρθρα ή μελέτες ανάλογα με την ειδικότητά τους.
        Να προσφέρουν βοήθεια ή συμπαράσταση για την εξυπηρέτηση κάποιου στόχου ή ενέργειας της Βιβλιοθήκης.
        Να εκλέγονται ως Υπεύθυνοι δράσεων, Συντονιστές επιτροπών, Εκπρόσωποι σε οργανισμούς στην Ελλάδα ή το Εξωτερικό, Συντονιστές Παραρτημάτων, Ομιλητές σε συνέδρια ή ημερίδες.
        Να εγγράφουν άλλα αρωγά μέλη.
        Να δανείζονται βιβλία του ενδιαφέροντός τους.
        Να έχουν πρόσβαση σε όλα τα κλειδωμένα άρθρα της Βιβλιοθήκης.
        Να προμηθεύονται έντυπο ή ηλεκτρονικό υλικό (αντίγραφα) που η Βιβλιοθήκη διαθέτει.
        Να προμηθεύονται αντίγραφα από χάρτες, γκραβούρες και φωτογραφίες του αρχείου της Βιβλιοθήκης για ιδιωτική ή εκπαιδευτική χρήση.
        Να έχουν σημαντική έκπτωση στις εκδόσεις τις Βιβλιοθήκης.
        Να συνδράμουν την Βιβλιοθήκη με ετήσια οικονομική ενίσχυση για την επίτευξη των σκοπών της. ( Ελάχιστη καταβολή: 50 €. )]..

        ΥΣ. Αν και θα ηθελα να γινω αρωγο μελος τους ,δεν εγινα για λογους αναβλητικοτητας….Ελπιζω η Γεφυρα του Αβερωφ να αποκτησει καποιο αρωγο μελος στην Αργολικη Βιβλιοθηκη. Και μονο η «προσβαση» στα πολλα κλειδωμενα αρθρα τους πιστευω πως αξιζει….

      • «Επομένως, απαγορεύεται αυστηρά οποιαδήποτε αναπαραγωγή (reformatting), αναδημοσίευση , διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (upload), διαμόρφωση, τροποποίηση, δημιουργία αντιγράφων site (mirroring) του περιεχομένου, χωρίς την προηγούμενη γραπτή έγκριση του Δικαιούχου».

        Συνδυασμένο με:

        «Επιτρέπεται η ελεύθερη αναπαραγωγή αντιγράφων μέρους ή του συνολικού έργου για προσωπική ή εκπαιδευτική χρήση , εφ’ όσον τα αντίγραφα αυτά δεν θα διανεμηθούν στη συνέχεια για κερδοσκοπικούς σκοπούς, με την προϋπόθεση ότι θα υπάρχει αναφορά της Αργολικής Αρχειακής Βιβλιοθήκης και των πηγών του άρθρου καθώς και η ηλεκτρονική διεύθυνση της βιβλιοθήκης».

        Συμπέρασμα = ?????????

        Άρα: Όχι αναδημοσιεύσεις από εκεί μέχρι να ξεκαθαρίσουμε τις προθέσεις τους.
        Έστειλα μέιλ, αν δεν απαντηθεί στο επόμενο 24ωρο μακρυά από εκεί για αναδημοσιεύσεις.

  3. Επαναστάτης Ποπολάρος said

    Καλησπέρα σε ούλη την παρέα…

    • Εμένα με μιλάς ή πρέπει να μπει η νέα Σελήνη;

    • Επαναστάτης Ποπολάρος said

      Νέα χιλιετηρίδα πρέπει να μπει… 😆

      • Τα λέμε το 3001 τότε…

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Ραντεβού 31 Δεκεμβρίου 2999 στις 23:59 στον λευκό πύργο… 😆

      • 31 Δεκεμβρίου 3000 στις 23:59 στον λευκό πύργο…

        τότε αλλάζει ……εκτός αν θες να περιμένεις κανα χρόνο στον λευκό πύργο….

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Θα πεις τώρα τίποτε ή σε έχουν πιάσει πάλι τα γυναικολογικά σου ;;; 😆

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Η χιλιετηρίδα αλλάζει το 3000, όχι το 3001. Ο Χριστός γεννήθηκε το 0 όχι το 1. Άιντε… 😆

      • Δεν μπορώ……έχω έμμηνο παύση…….

      • Είσαι και μπούφος……

        η χιλιετηρίδα δεν μετράει από το μηδέν αλλά από το 1……

        στο 10 είσαι στην πρώτη δεκάδα…..στο 11 είσαι στην δεύτερη….

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Λέμε και καμιά μ@λ@κία να περνάει η ώρα τώρα. Στο τέλος του 1 μ.χ. ο Χριστός ήταν ενός έτους. Που σημαίνει ότι στο τέλος του 9 μ.χ. έκλεινε τα 10 έτη και έμπαινε στα 10 !!! Μ.Λ.Μ…. 😆

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Έμπαινε στα 11 ήθελα να πω…

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Σκ@τΑ τα έκανα αλλά δεν πειράζει. Πάμε από την αρχή. Αρχίζουμε και μετράμε από το 0 ή όχι ;;;

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Εάν μετράς από το 0, τότε 0-9 είναι η 1η δεκάδα, 10-19 η δεύτερη και πάει λέγοντας…

      • Καλά…..μισό λεπτό να πάω σκίσω τα πτυχία μου…….

        Και δεν μου λες;;; Όταν ο Χριστός ήταν 5 μηνών…..πόσο χρονών ήταν;;;;

        H χιλετηρίδα δεν είναι γενέθλια…..αλλάζει όταν τελειώνει η προηγούμενη……

        Το μηδέν δεν ανήκει σε καμία δεκάδα …..είναι ο μοναδικός ουδέτερος αριθμός….

        από το 1 μέχρι το 10 είναι δέκα νούμερα…. από το 2001 μέχρι το 3000 είναι 1000 νούμερα…..

        άντε με γυρνάς στο δημοτικό πάλι….

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Τι συζητάμε αφού έχεις εμμηνόπαυση;;;;; 😆
        Συ είπας !!! Μην με κοιτάς !!! 😆

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Όταν ο Χριστός ήταν 5 μηνών, τότε η ηλικία του ήταν 0 ετών και 5 μηνών !!! Κατευθείαν λέμε ότι ήταν 1 έτους ;;;

      • Στο μόνο που δεν ισχύει αυτό είναι όταν αναφερόμαστε σε δεκαετίες ως λόγου χάρη.

        Πχ λέμε η δεκαετία του ’80 και αναφερόμαστε από το 1980 έχω το 1989. Αλλά το 1980 είναι χρονιά από την οποία δεν αρχίσει η καταμέτρηση. Η καταμέτρηση ξεκινά από το 1.

        Οπότε είναι ένα αποδεκτό λάθος που έχει γίνει συνήθεια.

      • Ρε εεε ! Θα κοψετε την αλγεβρα και να μας δωσετε καμμια εγκυρη πληροφορια ; ή να βγαλω τετραδια και βιβλια σχετικα 😈 Εμμανουηλ ο τσαντιλας.. 🙂

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Γειά σου βρε φίλε Περίοπα.

        Ρε Γιάννη, το έτος 0 υπήρξε;;; Ήταν ολόκληρο έτος ή όχι;;;

      • Αυτό μου λες εσύ. Ότι ήταν 1…..μόνο έτσι βγαίνουν τα νούμερα στον συλογισμό σου….

        Εγώ σου λέω ότι ήταν 5 μηνών. Το θέμα είναι ότι αποδέχεσαι το «μηνών» και ταυτόχρονα το μηδέν και χάνεις στην πράξη στο τέλος….

        Λοιπόν…..διαγώνισμα….

        Βγάλε μια κόλα χαρτί και γράψε τεστ με θέμα.

        «Πως πέρασα πέρυσι το καλοκαίρι»

        Μετά θα γράψεις τις δεκάδες , εκατοντάδες και χιλιάδες……

      • Υπήρξε το μηδέν.

        Άνοιξε τώρα το χεράκι σου και μέτρα και θα δεις που κάνεις λάθος…..

      • Αν δεν συμπληρωθεί το δέκα βρε πως θα πας σε νέα δεκάδα;;;;;;

        Το μηδέν προσθέτεις στην πρώτη;;;;;

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Πάμε από την 1η δημοτικού. Το δεύτερο από δεξιά ψηφίο στο δεκαδικό σύστημα μετράει τσι δεκάδες. Ναί;;; 😆
        Όταν λέμε λοιπόν παιδάκια 19, έχουμε 1 δεκάδα και 9 μηλαράκια. Όταν λέμε 20 έχουμε 2 δεκάδες μηλαράκια…. 😆

      • Aκριβώς!!!!!!

        ΤΟ 20 ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΕΝΗ Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΔΕΚΑΔΑ!!!!!!! ΣΤΟ 21 ΞΕΚΙΝΑ Η ΤΡΙΤΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 30!!!!

        ΑΝΤΕ ΞΕΚΟΛΑ!!!!!!

      • ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΗΔΕΝ ΜΗΛΑΡΑΚΙ ΣΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΟ ΣΟΥ!!!!!!

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Πάμε τώρα παιδάκια στον χρόνο. Όταν έχουμε 20 χρόνια συμπληρωμένα, η πρώτη μέρα μετά σε πια δεκάδα ανήκει;;;;

        Ή να το πω διαφορετικά παιδάκια. Όταν έχουμε 20 μηλαράκια κι ένα κουκούτσι, το κουκούτσι σε πια δεκάδα ανήκει;;; 😆

      • Αν δώσεις σε ένα παιδάκι 19 μηλαράκια και τα μετρήσει θα βγάλει 2 δεκάδες επειδή θα μετρήσει και το ΜΗΔΕΝ ΜΗΛΑΡΑΚΙ;;;;;;;;

        E;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

      • Αυτό είναι το λάθος σου!!!!! Δεν μετράς χρόνια αλλά μέρες σε εκείνη την περίπτωση οι οποίες είναι ΥΠΟΔΙΑΡΕΣΗ του χρόνου!!

        ΑΝΤΕ ΜΕ ΕΣΚΑΣΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Είπα, δίνεις σε ένα παιδάκι του δημοτικού την ερώτηση που σε έκανα. Τι θα απαντήσει;;; Σε ποια δεκάδα ανήκει η πρώτη μέρα εάν έχεις συμπληρώσει 20 χρόνια;;; Στην δεύτερη δεκάδα ανήκει ρε μπούφο;;;; Το παιδάκι του δημοτικού δεν ξέρει ακόμη κλάσματα και υποδιαστολές. Λέμε λοιπόν ότι έχουμε 20,0001 δεκαετίες. Αυτό το 0,0001 ανήκει στην 2η δεκαετία;;;;

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Ε ναι βρε βλήμα. Αυτές οι υποδιαιρέσεις δεν ανήκουν κάπου;;;;;

      • Είσαι μπούφος…..τέλος…..αυτό είναι και το τελειωτικό μου και συντριπτικό επιχείρημα……

        Αν ρε ανήκει στο 1 γιατί τότε έχει το ΜΗΔΕΝ ΜΠΡΟΣΤΑ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

        0,5!!!!!!! και 1,2!!!!!

        (*#^!*&@!%^@%!*&^#@(!#^*!$#!$^%@!*(@&!(#%!*&#%!&%@#*!^

      • Λοιπον , συμπερασματα :
        α) εχουμε 19 μηλαρακια και 20 παιδακια !! Μας λειπει ενα μηλαρακι αλλιως ενα παιδακι θα μεινει νηστικο !!
        β) Το μηλαρακι το εφαγε η δασκαλα Μελια που της το χαρισε ο Πετρος..
        Κυρια -Κυρια !! ! φερε πισω το μηλαρακι , ηταν του Πετρου ,ας μεινει αυτος νηστικος 😆
        γ) (τριτο και τελευταιο ) Πληροφοριες δεν εχει σημερα. Βαζω τετραδια και μολυβια κατω απ το θρανιο μου.Βγαζω την κουνια μου την αιωρα και παω για μεσημεριανη σιεστα…Αμα τελειωσει το μαθημα φωναξτε με !!!! smile:

      • 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

      • Πετροβούβαλος said

        Καλή ξεκούραση Περίοπα.

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        😆 😆 😆 😆 Περίοπα…. Καλή ξεκούραση φίλε…

        Γιατί βρε βλήμα δεν έχει συμπληρωθεί η μονάδα… Από την στιγμή που συμπληρώθηκε ολόκληρο το προηγούμενο έτος, περνάμε στο νέο από το 1ο δευτερόλεπτο. Άιντε…

      • ΔΗΛΑΔΗ ΕΝΑΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΕΝΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΠΩΣ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗΝ ΔΕΚΑΔΑ ΠΟΥ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΕΚΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ ΤΟ ΕΝΑ ΜΠΡΟΣΤΑ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

        ΠΑΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΦΩΤΙΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΟΛΑ!!!!!

        Λοιπόν σε ανακηρύσω επίτιμο μαθηματικό αλλαγής της επιστήμης!!!!!

        Ακόμα και όταν άλλαζε η χιλετηρίδα οι μαθηματικοί είχαν βγάλει ανακοίνωση που έλεγαν ότι είναι λάθος αλλά δυστυχώς οι δημοσιογράφοι είχαν έτομα τα πάρτυ!!!!

        ΕΙΣΑΙ ΘΥΜΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΤΟΥ MEGA!!!

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Γμτ μου. Πάμε να το ξανακάνουμε. Όταν ένα παιδί είναι 5 μηνών λέμε ή όχι ότι διανύει το 1ο έτος της ηλικίας του;;; Δεν το έχει κλείσει, το διανύει. Όταν είναι 1 έτους συμπληρωμένο και 2 μηνών, λέμε ή όχι ότι διανύει το 2ο έτος της ηλικίας του;;; Η δεκαετία αλλάζει όταν έχουμε συμπληρώσει ακριβώς 10 έτη και πάμε στο 1ο δευτερόλεπτο της επόμενης. Δεν αλλάζει όταν έχουμε συμπληρώσει το 1 έτος της δεύτερης δεκαετίας. Τότε έχουμε 11 συμπληρωμένα έτη…

      • Οταν έχεις από το μηδέν…..

        0.9 συν 9 έχεις 9,9…..

        θες ακόμα 0,1 για να φτιάξεις δεκάδα. ΑΡΑ πρέπει να κλείσει η δεκάδα με το 10!!!

        Μετά το 10 ξεκινά πάλι η υποδιαίρεση…..Άρα η αλλαγή γίνεται στο ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΔΕΚΑ ΚΑΙ ΑΡΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ 11!!!!!

        ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΔΙΑΙΡΕΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΕΚΛΕΙΣΕ Η ΧΙΛΕΤΗΡΙΔΑ!!!!!!

        Αυτό που λες δεν μπορεί να ισχύει ΜΟΝΟ στο ΜΗΔΕΝ ΑΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ!!!

        ΘΕ ΜΕ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ!!!!!!

      • Κατάλαβες ή όχι;;;;

        Στο 10 κλείνει η δεκάδα και ξεκινά το «γέμισμα» για την επόμενη…….

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Ρε μπουμπούνα, έστω ότι γεννήθηκες στις 00:01 της 1ης Ιανουαρίου του 0 μ.χ. Πότε κλείνεις ακριβώς 10 χρόνια ζωής και μπαίνεις στο ενδέκατο;;;;

      • 1η Ιανουρίου το 10 μ.Χ…..

        αλλά μπαίνεις ΒΡΕ ΜΠΟΥΦΟ!!! ΔΕΝ ΤΑ ΚΛΕΙΝΕΙΣ!!!!

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Θα περιμένω πολύ ακόμη να μετρήσεις τα δαχτυλάκια σου ;;;;

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Αυτό λέμε βρε πανηλίθιε !!! Γιορτάζεις την αλλαγή της δεκαετίας όταν κλείνεις ακριβώς τα 10 χρόνια και μπαίνεις στο ενδέκατο… Όχι όταν κλείσεις και το ενδέκατο….

      • Τα 11 εννοώ!

      • Αργεί να ανοίξει…….εσύ μετρούσες τα μηλαράκια πριν και εβγαζες τα 19 δύο δεκάδες….

      • ΡΕ ΚΕΦΑΛΑ ΤΟΤΕ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΣ ΤΟ 3000 ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ 2999 ΜΕΧΡΙ ΤΟ 3000

        ΤΟ ΜΗΔΕΝ ΑΠΟ ΠΟΙΟ ΜΕΧΡΙ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

        Ναρκωτικά παίρνεις;;;;;;;

      • Πετροβούβαλος said

        Παιδάκια κόφτε το ΤΩΡΑ με τους χαρακτηρισμούς!

      • TO ENA OΡΙΖΕΤΑΙ ΩΣ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΗΔΕΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 0.9999999999ΑΠΕΙΡΟ!!!!

        ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ!!!!!!!!!

        ΤΟ ΜΗΔΕΝ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΛΟΓΙΚΗ ΠΟΥ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ ΠΟΙΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ;;;;;;;;

      • Πέτρο πλάκα κάνουμε ρε. Δεν υπαρχει παρεξήγηση. Τουλαχιστον καμία από μένα.

      • Πετροβούβαλος said

        Ιωάννη και Επαναστάτη, βρισκόμαστε σε δημόσιο βήμα. Είναι άσχετο με την παρεξήγηση η μη του καθενός από εμάς. Αν εμείς παραβιάζουμε τους ΣΑΦΕΣΤΑΤΟΥΣ κανόνες μας γινόμαστε γελοίοι!

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Γαμ@ το ξερό σου το κεφάλι… Γιορτάζεις ότι έχεις 2 δεκάδες μήλα και πας για την τρίτη δεκάδα, (δηλαδή αλλάζεις δεκάδα), όταν έχεις μαζέψει 20 μήλα κι ένα κουκούτσι. Γιορτάζεις ότι έχεις αλλάξει δεκαετία όταν έχεις ήδη συμπληρώσει τα 10 χρόνια και διανύεις το ενδέκατο. Δηλαδή το 1ο δευτερόλεπτο της 2ης δεκαετίας έχεις αλλάξει δεκαετία.

        Στο προηγούμενο παράδειγμα που σου είπα ότι γεννήθηκες στις 00:01 της 1ης Ιανουαρίου του 0. Από την στιγμή που γεννήθηκες δεν είσαι ήδη στο 1ο έτος της ηλικίας σου;; Πρόσεχε μπούφο. Στις 00:02 διανύεις ήδη τον 1ο χρόνο. Τον διανύεις δεν τον έχεις κλείσει…

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Πέτρε, δεν είπαμε κανένα παρεξηγήσιμο χαρακτηρισμό βρε συ.

      • Εντάξει οκ. Και η γελοιότητα κομμάτι όλων των χαρακτήρων είναι κάτω από προυποθέσεις. Προσωπικά δεν το παίζω σοβαρός ούτε σοβαροφανής. Αν είναι να ζορίζομαι συνέχεια στο πως θα εκφραστώ δεν είναι και ότι καλύτερο.

        Εγω το άρχισα και ζητάω συγνώμη. Εγώ τον χαρακτήρισα πρώτος παρόλο που ξέρω ότι δεν θα παρεξηγήθηκε.

        Μπορείς να σβήσεις τους χαρακτηρισμούς τότε και όλα καλά.

      • Πετροβούβαλος said

        Επειδή γνωριζόμαστε Επαναστάτη. Όσοι μας διαβάζουν δεν ξέρουν πως γνωριζόμαστε.

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        😆 😆 😆 😆

        Ο μπούφος πάντως μια χαρά πουλί είναι… 😆

      • Πετροβούβαλος said

        Ιωάννη τους έσβησα.
        Και προς όλους: Όλοι πιθανόν να ξεφύγουμε κάποια στιγμή, το θέμα είναι να σταματάμε εγκαίρως γιατί αυτά ως γνωστόν έχουν πολύ άσχημες εξελίξεις..

      • Και ο κεφαλάς μια χάρα ψάρι….

      • Πέτρο οκ σε καταλαβαίνω. Αλλά μην ξεχνάς ότι εδώ τώρα μιλάμε εγώ με τον Επαναστάτη. Και πιστεύω ότι είναι από τους ανθρώπους που δεν πρόκειται ποτέ να με παρεξηγήσει όπως κι εγω αυτόν.

        Αν ήταν κάποιος άγνωστος θα ήταν χωρίς τους χαρακτηρισμούς η κουβέντα.

        ¨Εχεις δίκιο από την μια αλλά μην τρελαίνεσαι κιόλας από την άλλη.

      • Και για να το ελαφρύνω…..

        ασχετα από τους χαρακτηρισμούς αν διαβάσεις τα σχόλια έχουν πιστέυω εξαιρετικά παραδείγματα και από τις δύο πλευρές ώστε να στηρίξουν τα επιχειρήματα και των δύο μας σε αυτό που διαφωνούμε…..

        άσχετα τώρα αν κάνει λάθος ο Επαναστάτης!!

        ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Ε τώρα φταίω εγώ βρε Πέτρε αν πιάσω όλο το ζωικό βασίλειο;;; 😆 😆 😆 😆 😆 😆

      • Πετροβούβαλος said

        Το συγκεκριμένο ζήτημα μπερδεύει πολλούς! Λοιπόν: Η πρώτη ώρα της ζωής ενός ανθρώπου ξεκινάει να διανύεται όχι στο πρώτο δευτερόλεπτο αλλά στην πιό απειροελάχιστη δυνατή υποδιαίρεση του χρόνου (αυτό είναι ζήτημα φυσικής και όχι μαθηματικών). Σταματάμε να λέμε πως «το τάδε γεγονός συνέβη στη διάρκεια της πρώτης ώρας της ζωής του» ακριβώς μόλις συμπληρωθεί η πρώτη ώρα. Αμέσως μετά ξεκινά η δεύτερη ώρα.
        Το ίδιο και για τα χρόνια, τις χιλιετηρίδες κλπ.

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Έτσι μπράβο Πέτρε. Και είναι ζήτημα μαθηματικών. Διαστήματα :

        1η χιλιετία : [1ο δευτελόλεπτο, 0 έτος, 1 δευτερόλεπτο 1001 έτος)
        2η χιλιετία : [1ο δευτερόλεπτο 1001 έτος, 1 δευτερόλεπτο 2001 έτος)

        Προσοχή, τα διαστήματα είναι ανοιχτά εκ δεξιών, ήτοι δεν συμπεριλαμβάνεται το δεξιό σημείο στο διάστημα…

      • Πετροβούβαλος said

        Πιό πολύ είναι ζήτημα διατύπωσης Επαναστάτη. Εκεί γίνεται το μπέρδεμα, στο «διανύει».

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Έκανα και λάθος τα διαστήματα… 😆 😆

        Έχουμε λοιπόν :

        1η χιλιετία : [1ο δευτελόλεπτο, 0 έτος, 1 δευτερόλεπτο 1000 έτος)
        2η χιλιετία : [1ο δευτερόλεπτο 1000 έτος, 1 δευτερόλεπτο 2000 έτος)

        Προσοχή ξαναλέω, τα διαστήματα είναι ανοιχτά εκ δεξιών, ήτοι δεν συμπεριλαμβάνεται το δεξιό σημείο στο διάστημα…

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Είναι ζήτημα μαθηματικών Πέτρο μου. Δεν ξέρω πραγματικά αν κάποιος μαθηματικός είπε όντως αυτό το οποίο λέει ο Γιάννης, αλλά αν το είπε τότε τι να πω… Θεμελιώδες στοιχείο τα διαστήματα στα μαθηματικά. Όπως τα σύνολα. Το 1ο δευτερόλεπτο του έτους 1000 δεν ανήκει στο σύνολο της 1ης χιλιετίας. Άρα αλλάζουμε σύνολο και ορθώς γιορτάζουμε την αλλαγή !!! Είναι τόσο απλό…

      • Πετροβούβαλος said

        Θα γίνει ζήτημα μαθηματικών όταν κβαντοποιηθεί πειστικά ο χρόνος. Σοβαρά το λέω, μέχρι τώρα η «τάση προς το μηδέν» είναι ακατανόητη εν πολλοίς έννοια.

      • Στο ξαναλέω.

        Η συμπλήρωση και όχι η αρχή είναι το μυστικό. Όταν γίνει η συμπλήρωση του έτους τότε θεωρείται και η αλλαγή.Οπότε πρέπει να συμπληρωθεί το πρώτο έτος της επόμενης δεκάδας ή χιλιετηρίδας για να πεις ότι άλλαξε.

        Είναι σαν έναν δρόμο. Όταν είσαι στην μέση δεν λες ότι έφτασες στο επομενο χωριό επειδή έφυγες από το προηγούμενο. Πρέπει πρώτα να φτάσεις στο επόμενο.

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Γιάννη, πρόταση. Μην σκίσεις τα βιβλία μαθηματικών. Απλά ξαναδιάβασέ τα από την αρχή γιατί έχεις χάσει κεφάλαια… 😆 😆 😆 😆

      • Κανονικά πρέπει να σε βάλω σημαδι και να στα πετάω στο κεφάλι!!!!!

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Γιάννη, δες τις χιλιετίες ως σύνολα. Κάθε χιλιετία έχει ακριβώς 31.536.000 δευτερόλεπτα, (προς χάριν διευκόλυνσης θεωρούμε ότι κανένα έτος δεν είναι δίσεκτο). Το 31.536.001ο δευτερόλεπτο ανήκει στο σύνολο της επόμενης χιλιετίας. Αλλάζουμε χιλιετία ακριβώς τότε.

      • Και τι είναι τα δευτερόλεπτα μπροστά στην αιωνιότητα;;;;;

        Λοιπόν σταματάω γιατί με έπιασε η χαζομάρα τώρα και δεν μπορώ πλέον να αντιμετωπίσω με τα αντικειμενικά μου επιχειρήματα την μαθηματική σου πραπαγάνδα προς την καταστροφή του αριθμητικού μας συστήματος!!!!

        γράφω και γελάω!!!

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Μαθηματική προπαγάνδα;;;;;;

        χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

      • Και αριθμητικός γκαιμπελισμός!!!!!

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        χαχαχαχαχαχαχαχαχα

        «δεν μπορώ πλέον να αντιμετωπίσω με τα αντικειμενικά μου επιχειρήματα την μαθηματική σου πραπαγάνδα»

        😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆

      • Λοιπόν για να σε βοηθήσω επειδή έχεις πέσει μέσα στα διαστήματα και δεν μπορείς να βγεις…..

        Θα υπολογίζεις την αλλαγή της χιλιετίας με ΑΠΟΛΥΤΟΥΣ αριθμούς. Όχι με δεκαδικά. Μην μπερδέυεσαι με το μηδέν.

        Όταν το κάνεις αυτό θα καταλάβεις ποιο είναι και το πρόβλημα σου το οποίο η μαθηματική επιστήμη το έχει λύσει εδώ και χιλιειτίες τις οποίες ΠΑΡΕΠΙΠΤΟΝΤΩΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΜΕΤΡΑΣ!!

        ΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

      • ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΑΚΟΜΑ ΕΝΑ ΚΑΙ ΚΛΑΙΩ ΑΠΟ ΤΑ ΓΕΛΙΑ!!!!

        ΛΟΙΠΟΝ!!! ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΔΕΚΑΔΑ!!!! ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ!!!!!

        ΚΑΙ ΠΑΡΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΥΛΙ ΠΟΥ ΣΥΜΒΛΙΖΕΙ ΤΗΝ ΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΔΕΣ ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ!!

        ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΙΔΑΚΙ ΝΑ ΤΟΥ ΠΕΙΣ ΜΕΤΡΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΔΕΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΗΔΕΝ!!!! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

        ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ! ΚΛΑΙΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Ποιος σε είπε βρε καρντάση ότι οι ΑΠΟΛΥΤΟΙ πραγματικοί αριθμοί δεν έχουν δεκαδικά;;;;; 😆 😆 😆

        Προφανώς θέλεις να πεις σε ακέραιους αριθμούς…

        Μιλάμε ότι έχεις καρακαταμπερδευτεί… 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆

        Και που να σου μιλήσω για κβαντοποίηση του χρόνου…..

        χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

        Μιλάς για την κουκουβάγια όμως !!!!!!!

        χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

      • Nαι σορυ!!! μπερδευτηκα….ακεραιους ήθελα να πω…..

        -Μαρία για πες μας τους δέκα πρώτους αριθμούς….

        -Μάλιστα κυρία….

        ΜΗΔΕΝ ένα δύο τρία….

        ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΕΧΩ ΠΕΣΕΙ ΚΑΤΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • σόι με τον μπούφο είναι η κουκουβάγια!!!

        ΚΛΑΙΩ ΛΕΜΕ!!!!!!!!!!!!!

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Πάρε μία διαγραφή για να έχεις… 😆 😆 😆 😆

        Σόι;;; Τι σόι;;; Μπαντζανάκης, θείος, αδερφός, τι;;;; 😆 😆 😆

        Το μηδέν περιέχεται στο σύνολο των ακεραίων αριθμών…

        Μπουχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

      • Γιωργάκη πόσα ακεραια νούμερα μάθαμε σήμερα ότι υπάρχουν μέχρι το 10;;;;;

        – ΕΝΤΕΚΑ ΚΥΡΙΑ!!

        ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑ

      • ΒΡΕ ΟΥΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΖΟΥΝ ΤΟ ΜΗΔΕΝ!!!! ΑΥΤΟ ΛΕΩ ΤΟΣΗ ΩΡΑ!!!!!

        ΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΕΙΣΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ!!!!!

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Και μετά βρίζαμε την Αννούλα που δεν έδωσε βιβλία φέτος. Το κορίτσι δεν ήθελε να δώσει ένα βιβλίο που το εκδίδει οργανισμός με σύμβολο το σόι… 😆 😆 😆 😆 😆

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Γιαννάκη, πότε γεννήθηκε ο Χριστούλης;;; Το 1 μ.χ. κυρία…

        χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

      • Μαμά τι θα φάμε σήμερα;;;;

        Εγώ παιδί μου θα φάω ένα σουβλάκι….

        Ο μπαμπάς δύο μπριζόλες….

        κι εσύ μηδέν παστίτσιο…

        ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • ΤΙ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

        Γιατι το μηδέν ΜΕΤΑ ΧΡΙΣΤΟΝ γεννηθηκε μήπως;;;;;

        ΣΒΗΝΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Κάτσε να χρεοκοπήσουμε και να δεις για πότε θα μάθουν το μηδέν !!!

        χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        ΠΟΤΕ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ρε καρντάση;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

      • Επαναστάτης Ποπολάρος είπε

        Ιουνίου 11, 2012 στις 8:14 μμ
        Γιαννάκη, πότε γεννήθηκε ο Χριστούλης;;; Το 1 μ.χ. κυρία…

        χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

        ΚΑΛΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΓΡΑΦΑ!!!!! ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΙ ΕΓΡΑΨΕΣ!!!!! ΛΙΩΝΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Το μηδέν ΣΚΕΤΟ.

      • Καλά ρε…….

        υπάρχει περίπτωση ο Χριστούλης να γεννήθηκε ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΕΤΑ ΧΡΙΣΤΟΝ;;;;;;;;;

        ΜΙΛΑΜΕ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ!!!!!!

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Ε ναι ρε συ. Αφού μετράς από το 1 και το 1 είναι ΜΕΤΑ ΧΡΙΣΤΟΝ πως θα το πεις;;;;;
        Το 1 σκέτο;;;;;

      • Επαναστάτης Ποπολάρος είπε

        Ιουνίου 11, 2012 στις 8:18 μμ
        Το μηδέν ΣΚΕΤΟ.

        οπα;;; κάνεις και λάθη;;; ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΑΥΤΟ ΑΠΟ ΣΕΝΑ!!!!

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Ε κοροιδευτικά το είπα ρε συ να καταλάβεις ότι δεν μετράμε από το 1, (το οποίο είναι Μετά Χριστόν), αλλά από το 0, Μηδέν…

      • Ε ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΝΑ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΜΕΤΑ ΧΡΙΣΤΟΝ;;;;;

        ΟΥΤΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ!!!

        ΩΧ ΘΕΕ ΜΟΥ ΤΙ ΓΕΛΙΟ!!!!!

      • Λοιπόν…..

        θα παραδεχτώ ότι άνω λάθος ΑΝ ΜΟΥ ΒΡΕΙΣ ΕΝΑ ΠΑΙΔΑΚΙ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΡΩΤΑΣ ΝΑ ΜΕΤΡΗΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΔΕΚΑ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΜΕ ΤΟ ΜΗΔΕΝ!!!

        Μέχρι τότε ….καλό απόγευμα!!!!!

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Έχεις πάρει είδηση ότι γελάς με τον εαυτό σου;;;;; 😆 😆 😆 😆

        Εσύ μετράς από το 1, όχι εγώ !!! Εγώ κορόϊδευα εσένα….

        Και μία ερώτηση για παιδιά λυκείου….

        Πότε έγινε το big bang Γιαννάκη παιδί μου;;;;; Την ώρα 1 κυρία !!!!!

      • Τo bing bang έγινε το μηδέν δηλαδή;;;

        Πριν το bing bang δεν υπήρχε χρόνος;;;;;

        Τι λες;;;;

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Εσύ τι λες;; Υπήρχε με την μορφή που το μετράμε σήμερα;;;; Δηλαδή μετρούσαμε 1 ώρα πριν το big bang, 2 ώρες πριν το big bang;;;;

        χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

        Εντέλει αποφάσισα ότι έχεις δίκιο. Νόμιζα ότι είχες περάσει τα είκοσι έτη, αλλά τώρα ανακαλύπτω ότι το πολύ να είναι 10. Και έχω υπολογίσει και το μηδέν μέσα…

        χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

      • Μην μπερδεύεις το σύμπαν το διάστημα και τους εξωγήινους σε κάτι απλό……

        θα τα κάνουμε χειρότερα…

      • Το bong bang είναι σημείο……ο χρόνος είναι άπειρος…..άντε!!!!

        Εκτός και αν θες να αποδεχτούμε το bing bing ως αρχή του χρόνου!!!!!

      • Αντε αντί να γράψω big bang

        εγραψα bong bang και bing bing!!!

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Επαναστάτης Ποπολάρος είπε
        Ιουνίου 11, 2012 στις 4:10 μμ

        Η χιλιετηρίδα αλλάζει το 3000, όχι το 3001. Ο Χριστός γεννήθηκε το 0 όχι το 1. Άιντε… 😆

        Βρε αθεόφοβε, από τα πρώτα που σε είπα ήταν αυτό…. 😆

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Σημείο που;;; Στον ορίζοντα;;;;

        χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Χρονική στιγμή είναι το οποίο το ονομάζουμε ώρα μηδέν γιατί δεν είμαστε σε θέση να μετρήσουμε τον χρόνο πριν από αυτό. Μετεξεταστέος Ιωάννη. Αύριο με τον κηδεμόνα σου…. 😆 😆 😆 😆

      • Αντε παλι……

        Οι μαθηματικοί τότε έλεγαν ότι για να αλλάξει η χιλιετία πρέπει να ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΕΙ το πρώτο έτος!!! Κατάλαβες ποιο είναι το σκεπτικό;;;;

        Ρε ο Χριστός γεννήθηκε το 0 αλλά όταν γεννήθηκε δεν ήταν 1!!!!!!!!!!! το 1 έγινε 1!!!!!!!

      • Σημείο στον χρόνο……σε χρονική στιγμή.

        Ο χρόνος δεν έχει αρχή. Η θεωρία του bib bang δεν οριοθετεί τον χρόνο. Εμείς τον οριοθετούμε με το big bang.

        Ο χρόνος είναι άπειρος.

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Ποιος μαθηματικός ήταν αυτός;;;; Μπορείς να μου στείλεις έναν;;;;

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Θα αρχίσω πάλι το ζωικό βασίλειο λέμε… 😆 😆 😆 😆

        Τι σου έγραψα εγώ βρε συ;;;; Σημείο στον άξονα του χρόνου δεν σε είπα;;;; Σημείο σε γράφημα του χρόνου… Δεν υπάρχει σημείο στον χρόνο. Υπάρχει στιγμή. Μην πιάσουμε την συζήτηση του άπειρου χρόνου… Θα μπούμε σε θεωρία σχετικότητας και άστα να πάνε. Θα χαθούμε…

      • Popolaro νομίζω τον λέγανε….

        που να ξέρω ρε μετά από τόσα χρόνια;;;; Δεν θυμάσαι ότι όταν άλλαζε η χιλιετία οι αντιδράσεις ήταν για αυτό τον λόγο;;;

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Την αναμπουμπούλα την θυμάμαι. Κανέναν μαθηματικό που να πήρε μέρος στην αναμπουμπούλα δεν θυμάμαι. Την αναμπουμπούλα την δημιούργησαν οι αδαείς δημοσιοκάφροι. Δεν έχει μαθηματικό υπόβαθρο η θεωρία σου. Θα στο εξηγήσω αναλυτικά κάποια άλλη στιγμή, αλλά δεν έχει.

      • Η χιλιετηρίδα είχε αλλάξει από το 1999 στο 2000. Την 31/12/1999 προς 1/1/2000.

        Επειδή το έτος 2000 όμως δεν είχε συμπληρωθεί – και η συμπλήρωση του γίνεται μετά από 12 μήνες – μαθηματικοί ήταν αυτοί που αντέδρασαν. Οι δημοσιογράφοι λέγανε ότι το σωστό είναι αυτό που λες εσύ.

        Γιατί ναι μεν υπάρχουν 2000 χρόνια από το 0 την 1/1/2000 αλλά όχι συμπληρωμένα 2000 χρόνια εξαιτίας του ότι μετράμε την χιλιετία σε χρόνια. Και επειδή το 2000 δεν είχε συμπληρωθεί θεωρούσαν ότι ο αριθμός 2000 που αναφέρεται σε χρόνο πρέπει να αποτιμηθεί στην αξία που αναφέρεται. Δηλαδή σε 365 μέρες. Oπότε μέχρι να συμπληρωθεί το 2000 ανήκει στην δεύτερη χιλιετία και όχι στην τρίτη.

        κατάλαβες ποιο ήταν το θέμα;

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Κοίτα, την ιστορία την ανακίνησαν κάποιοι αδαείς λέγοντας ότι μετράμε από την ημερομηνία γέννησης του Χριστού η οποία θεωρητικά είναι στις 25 Δεκεμβρίου 0, άρα συμπληρώνεται χιλιετία στις 25 Δεκεμβρίου του 2000 και άρα δεν πρέπει να αλλάξουμε χιλιετία στις 01 Ιανουαρίου 2000. Κατάλαβες; Δεν είναι μαθηματικό το θέμα. Εξαρτάται από πότε θεωρητικά αρχίζεις και μετράς χίλια χρόνια. Καμία σχέση με αυτό το οποίο λες. Κανένας μαθηματικός δεν θα ήταν μαθηματικός εάν είχε σαν επιχείρημα αυτό το οποίο λες…

      • Αυτό που γράφεις πρώτη φορά το διαβάζω. Ισα ίσα που θυμάμαι ότι τότε κάναμε άπειρες κουβέντες σε παρέες για αυτό το θέμα και δεν ήταν βάσει αυτού που λες…….

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Ωραία, τότε δεν υπάρχει θέμα μαθηματικό. Και το δευτερόλεπτο και το έτος είναι υποπολλαπλάσιο της χιλιετίας. Για πιο λόγο να θεωρούμε ότι αλλάζουμε χιλιετία όταν συμπληρώνεται το μεγαλύτερο υποπολλαπλάσιο και όχι το μικρότερο; Είναι σαν να μου λες ότι αλλάζουμε χιλιάδες ευρώ όχι όταν έχουμε 2000 ευρώ και ένα ευρωλεπτό αλλά όταν έχουμε 2001 ευρώ. Θα δημιουργηθεί μαθηματικό θέμα με την θεωρία των συνόλων με τον τρόπο που το λες !!! Ο μήνας Φεβρουάριος του 2001 σε ποια χιλιετία ανήκει;; Στην 2η ή στην 3η;; Δεν τέμνονται τα διαστήματα του χρόνου. Η τομή του συνόλου των ετών της πρώτης χιλιετίας με το σύνολο των ετών της δεύτερης χιλιετίας είναι το κενό σύνολο. Άρχισε να μετράς λοιπόν από 1η Ιανουαρίου του 0 χίλια χρόνια και πες μου εσύ η 2α Ιανουαρίου του 1000 σε ποιο σύνολο ανήκει !!!

      • Κοίτα…..όταν μου έχεις γράψει ως επιχείρημα ότι το 10 ανήκει στην δεύτερη δεκάδα δεν νομίζω ότι θα βρούμε άκρη.

        Αυτό δεν είναι μαθηματικό θέμα. Είναι δικό σου συμπέρασμα.

        Πραγματικά εγω συμμερίζομαι τα όσα έχεις γράψει αλλά δεν θες να καταλάβεις ότι το 2001 ορίζεται ως χρονιά. Ακόμα και ο μήνας είναι υποδιαίρεση άρα δεν έχει συμπληρωθεί ο χρόνος.

        Μένουμε με τις απόψεις μας και όπου μας βγάλει η ζωή για να σταματήσουμε να πρήζουμε και τους άλλους;

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Συμμερίζεσαι;;;

        Σου μίλησα με χίλιες μαθηματικές αποδείξεις αλλά δεν…
        Σου είπε και ο Πέτρος την ίδια άποψη, αλλά δεν…

        Εεεεεε, δεν έχω άλλα να σε αντιπαραθέσω ρε καρντάση. Τι να σε πω;;;;

        Όντως δεν πρέπει να πρήζουμε τους άλλους, αλλά ρε φιλαράκι, κάνε μία έτσι τα βιβλία σου των μαθηματικών για το θέμα.

      • Η άποψη σου και η άποψη του Πέτρου δεν είναι και τα θεμέλια του σύμπαντος…..

        Τα λέμε αλλού σε άλλο ποστ…..

      • «Το θέμα, λοιπόν, είναι κυρίως ιστορικό. Είναι δεδομένο και χωρίς καμιά αμφισβήτηση ότι ο Διονύσιος ο Μικρός και οι μετέπειτα ονόμαζαν το έτος που θεώρησαν (υπολόγισαν) ότι γεννήθηκε ο Ιησούς έτος 1 μ.Χ. και το προηγούμενο
        έτος 1 π.Χ. Συνεπώς η καθιερωμένη τρίτη χιλετία αρχίζει στις 1/1/2001. »

        Ορίστε και μια άλλη άποψη……έτσι για να υπάρχει…..

  4. Επαναστάτη…… χάνεις την μπαλλα στα δεκαδικά. Εκεί είναι το λάθος σου.

    Αν θες να νομίζεις αυτό που νομίζεις οκ. Από σήμερα πετάω όλα τα βιβλία μαθηματικών και πάω να αγοράσω μικυμάο…..

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    • Επαναστάτης Ποπολάρος said

      Ok. Άκου το τελευταίο. Στα μαθηματικά έχεις διαστήματα κλειστά και ανοιχτά. Αν ορίσουμε το διάστημα της χιλιετίας, τότε αυτό είναι ένα κλειστό διάστημα από το 1ο δευτερόλεπτο της χιλιετίας μέχρι τα χίλια χρόνια ΑΚΡΙΒΩΣ. το αμέσως επόμενο 1ο δευτερόλεπτο ανήκει στο κλειστό διάστημα της επόμενης χιλιετίας. Τότε ακριβώς γιορτάζουμε και την αλλαγή της χιλιετίας. Περνάμε στο επόμενο κλειστό διάστημα. Κατάλαβες λοιπόν ότι έχει μαθηματικό υπόβαθρο αυτό που σου λέω; Διαφορετικά όρισε μου το κλειστό διάστημα της 1ης χιλιετίας…

      • Και που να ξέρω εγώ;;; Εσύ πας για Νόμπελ εσύ απάντησε….

        ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Γιάννη, τα μαθηματικά ήταν το φόρτε μου στο πανεπιστήμιο. Αν δεν είχα αυτά, ακόμη εκεί θα ήμουν… 😆 😆 😆 😆

        Δεν πιστεύω ειλικρινά ότι κανένας σοβαρός μαθηματικός αμφισβητεί αυτό το θέμα.

      • Τι να σου πω…….

        μόλις γυρίζεις από το συνέδριο μου λες……

        ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Έλα ρε συ. Δεν είναι τίποτα τα διαστήματα ή τα σύνολα. Μην μου πεις ότι δεν τα θυμάσαι;;;;

      • Εγώ το μόνο που ξέρω για το διάστημα που ξέρω είναι ο διαστημικός σταθμός MIR……

  5. Πέτρο όλα καλά και Άγια…..

    Και καταλαβαίνω την αντίδραση σου.

    Μην ξεχνάς όμως ότι σε όλους τους διαλόγους εδώ μέσα υπάρχει αποτέλεσμα. Κι αυτό είναι εκπληκτικό.

    Στο 98% των blogs υπάρχει ή παρεκτροπή ή άμεση εμπλοκή του blogger στις απαντήσεις.

    Και τα δύο δεν είναι και τόσο δημοκρατικά όμως.

    Θεωρώ ότι στο ΑΒΕΡΩΦ μέχρι στιγμής ακόμα και μέσα από την πλάκα υπάρχει πραγματικός διάλογος.

    Προσωπικά δεν ξέρω κανέναν σας. Και δεν με ενδιαφέρει και να σας μάθω ποτέ γιατί αυτός δεν είναι ο σκοπός μου εδώ.. Αλλά η συμπάθεια μου είναι δεδομένη σε όλους σας ανεξαιρέτως ακόμα και όταν ο γραπτός λόγος γίνεται ενοχλητικός λόγω παρερμηνειών…..

    Δεν έχω να χωρίσω τίποτα μαζί σας αλλά με ενώνουν πολλά.

    Όλους σας ξέρω και σας εκτιμώ από τα σχόλια σας στην Ολυμπία άσχετα αν συμφωνούσα ή διαφωνούσα μαζί σας.

    Ακόμα και τώρα με κάποιους διαφωνώ αλλά χαίρομαι πολύ όταν διαβάζω την γνώμη τους.

    Οπότε θα ήθελα να σου ζητήσω όχι να χαλαρώσεις τους κανόνες του blog αλλά να είσαι εσύ λίγο πιο «απαθής». Ίσως σαν τον Βραχο που δηλώνει αναίσθητος με την καλή έννοια. Γιατί αυριο δεν θα έχεις εδώ μεσα διαλόγους όπως τον προηγούμενο αλλά σκληρούς διαλόγους και θα πρέπει να κρατάς την ψυχραιμία σου σε πολύ περισσότερα…..κι αυτό το ξέρεις.

    Ελπίζω να μην παρεξηγηθώ με αυτά που έγραψα. Γιατί αν σταματήσει να γίνεται πλάκα δεν υπάρχει περίπτωση να μείνω εδώ. Ήδη η ζωή μου είναι πολύ σοβαρή για να αντέξω περισσότερη σοβαρότητα……

    Όποιος επιθυμεί πάντως από εσάς και έχει την διάθεση μπορεί να με κάνει add στο skype και να μιλήσουμε. Από εκεί μιλώντας θεωρώ ότι μπορούν να βγουν πολλά συμπεράσματα και να γίνει και ένας πολύ καλός διάλογος για το Blog.

    • Πετροβούβαλος said

      Πρώτον δεν παρεξηγώ. Οι κανόνες δεν είναι από την κούτρα μου, είναι λίγο πιό χαλαρωμένοι κανόνες ιστολογίων που έχουν φέρει αποτέλεσμα. Η πλάκα είναι πολύτιμη και συμφωνώ. Αυτό στο οποίο δεν συμφωνώ είναι να δίνονται αφορμές σε κακόβουλους σχολιαστές εκτός των μέχρι τώρα παρόντων να μετατρέψουν τον Αβέρωφ σε πλαστικό βαρκάκι.
      Εφ’ όσον διατυπώνωνται κανόνες και δεν τηρούνται, επαναλλαμβάνω πως μας μετατρέπει όλους σε γελοίους, στα μάτια όσων δεν είναι μέλη της παρέας μας.
      Η αλλαγή των κανόνων είναι άλλο ζήτημα και πλέον άπτεται ψηφοφορίας στη Γέφυρα κατ’ αρχήν και του συνόλου του πληρώματος για επικύρωση.

      • Δεν ζήτησα αλλαγή κανόνων.

        Και να σου πω και την αλήθεια……Εδώ γράφεις ένα άρθρο και οι μισοί σε βρίζουν και οι άλλοι μισοί σε επιβραβεύουν και θα φοβηθώ μην με χαρακτηρίζει κάποιος γελοίο από τα σχόλια μου;;;;;;

        Δεν με απασχολεί καθόλου αυτού του είδους η κριτική.

        Εδώ υπάρχει συγκεκριμένο Blog το οποίο παίρνει πάντα όλα μου τα άρθρα και από κάτω έχω 9 βρισίδια και ένα μπράβο.

        Αν υπήρχε μόνο εκείνο το blog δεν έπρεπε να ξαναγράψω ποτέ…….

        Μακάρι να με λένε γελοίο στην ζωή μου επειδή κάνω πλάκα στα σχόλια μου……

        Εδώ σταυρώσαν τον Χριστό και θα περιμένω εγώ να κριθώ από τον κάθε – άντε μην πω – να με κρίνει από τα σχόλια….. δικό του πρόβλημα….

      • Πετροβούβαλος said

        Εμένα με απασχολεί να ακούσω αντιρρήσεις στα άρθρα μου (και στα δικά σου και ολονών) που να βασίζονται σε επιχειρήματα, ώστε να γίνει διάλλογος και να εντοπιστούν λάθη, είται του άρθρου είτε του σχολιαστή. Οι κανόνες είναι για να μειώσουν το «θόρυβο» τον οποίο ωραιώτατα μπορεί να εξαπολύσει κάποιος κακόβουλος με αποτέλεσμα να αποτραπεί κάποιος να σχολιάσει.
        Φαντάσου πως είμαστε σε ένα καφενείο και συζητάμε. Η συζήτηση είναι ενδιαφέρουσα και μας ακούνε και από το διπλανό τραπέζι. Έρχεται καποιος από το παραδιπλανό τραπέζι και αρχίζει να με ρωτάει διάφορα για τη μητέρα μου. Η συζήτηση απλώς τελείωσε.
        Ο Αβέρωφ έχει φτιαχτεί επειδή τέτοιο ιστολόγιο δεν υπάρχει (όχι μόνο ως προς τους χαρακτρισμούς, ως προς πολλά πράγματα).
        Είναι θέμα συνολικής διαχείρισης χρόνου, μην το βλέπεις μόνο από τη δική σου σκοπιά.

      • Συμφωνώ. Μαζί σου…..

        Άρα τι κάνεις για να διατηρήσεις την σοβαρότητα και το χιούμορ στο ίδιο blog;;;;

        Ανεβάζεις και δύο είδη άρθρων….. και απομονώνεις τα σχόλια στον στόχο τους.

        Σωστά;

      • Πετροβούβαλος said

        Αυτό είναι ιδανικό που λες και πολύ ενεργοβόρο. Στον Αβέρωφ περιμένω περισσότερο να αυξηθεί η σωστή στόχευση ανάλογα με την εμπλοκή όλο και περισσότερων από εμάς σε συγγραφή άρθρων.

      • Ε τότε θα κάνεις μια υπομονή για μετά τις εκλογές που θα υπάρχουν και εξελίξεις…..

        Εκτός και αν χρεοκοπήσουμε και δεν έχουμε ιντερνετ οπότε δεν θα υπαρχει και blog…..

        Θα στα στέλνω με ταχυδρομικό περιστέρι να τα εκτυπώνεις και να τα μοιράζει ο Επαναστάτης σε φυλλάδια….

      • Πετροβούβαλος said

        😆
        Θα κάνω άπειρη υπομονή… Ο Πηδαλιούχος που είναι εμπειρότερος στο «στήσιμο» υπολογίζει να είμαστε σε πλήρη «ταχύτητα» σε ένα χρόνο από την εκκίνηση. Μέχρι τώρα πάντως επιταχύτουμε συνεχώς και είμαστε ακόμη σε (ατελείωτες) δοκιμαστικές.

  6. χαιτερτω ολη την καλη παρεα.
    Ιωαννη και Επαναστατη μια χαρα με μπερδεψατε
    οταν με ρωτουσαν ποσο ετων ειμαι,εγω βραχος «ειμαι 52» μεχρι την στιγμη που σας διαβασα,τωρα απανταω «απο 51 εως 53″συν πλην.
    χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα ναστε καλα,φιλοι

    οταν με ρωταν ποτε γεννηθηκες απαντω » την περασμενη χιλιετια » χαχαχαχαχα

  7. αυτο που αγαπω στον Αβερωφ ειναι οτι μπορω να εκφερω και να διαβασω σοβαρο λογω και αναλογα αρθρα,επισης μπορω να απολαυσω καλο χιουμορ με την αναλογη πλακα γιαυτο και πολλες φορες αυτοσαρκαζομαι διοτι ειναι ηδη πολυ μουντο το περιβαλλον για να το τραβαμε μονοδιαστατα.
    εγω αντιθετα Ιωαννη ουυυυλους θελω να σας γνωρισω γιατι εχω μια αποθηκη φυσεκλικια που θα ληξουν.

    • Αμάν ρε κι εσύ!!! Σπίτι έχεις ή SALOON;;;;;;

      • σπτι που γινετε saloon για να γουσταρουμε αλα λαχει ,ακουτε τον καιρο και οταν πει δυνατους βοριαδες μπαινετε σενα τρεχαντηρι με πανια και ερχεστε κατω ,τα κανουμε μπαχαλο ρακι,τσιπουρα,τζιν,βοτκα,τεκιλα,ουισκια και οτι εμφιαλωνετε.
        με το που λεει δυνατους νοτιαδες,τσουπ τρεχαντηρι και σπιτι σας 🙂

    • Επαναστάτης Ποπολάρος said

      Γιώργη, μην αγχώνεσαι. Πολύ σύντομα θα μας χρειαστούν… 😆 😆

      • Σιγά ρε…..όλοι οι λοκατζήδες εδώ μαζευτήκατε…….

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Ποιοι λοκατζήδες ρε συ;; Θυμήσου χτες τι λέγαμε για τις ντομάτες !!! 😆 😆

      • ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ

      • Αντε να βγουνε τα σταχυα να φτιαξουμε σκιαχτρα!!!!!

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Έχεις ανακαλύψει σκιάχτρο που διώχνει και τους λάθρο βρε καρντάση;;;;; 😆

        Δώσε και σε μας την πατέντα ρε συ. Τι σόι φιλαράκια σου είμαστε;;; 😆 😆 😆 😆

      • Φτιαξε σκιάχτρο και βαλτου να κρατάει μια σβάστικα στο ένα του χέρι και το άλλο του χέρι να είναι έτοιμο για σφαλιάρα……

        απλά πράγματα….

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Κάνουμε τον Ηλία σκιάχτρο;;;; 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Γιάννη, παρεμπιπτόντως, στο άλλο ακόμη περιμένω να με απαντήσεις…

      • Εγώ θα κάνω τον Καίαδα…..αυτός κι αν είναι τρομακτικός….

        ούτε εγώ δεν θα πλησιάζω….

        αφού μετά θα πρέπει να φτιάξεις και ένα σκιάχτρο «Λιάννα» να απασχολεί το σκιάχτρο «Καιάδας¨» για να μπορείς να κόψεις τις ντομάτες χωρίς φόβο….

      • Οκ. Θα το γράψω ξερά και χωρίς καμία λεπτομέρεια.

        Μέσα ήδη στην wall street μιλάνε για τον τρίτο παγκόσμιο πόλεμο. Ανοικτά….

        Θεωρούν ότι το χτύπημα στην Συρία είναι τελειωτικά αποφασισμένο και η απάντηση των Ρώσων δεδομένη. Μπορεί και μέσα στον Ιούλιο….

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Η αλήθεια είναι ότι το έχω ακούσει κι εγώ. Για το ζήτημα της Συρίας το είχα θίξει στα πεταχτά με τον Πέτρο περίπου 2-3 εβδομάδες πριν. Οι κινήσεις που γίνονται εκεί μόνο τυχαίες δεν μπορούν να χαρακτηριστούν.

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Το ζήτημα είναι με τι πολιτικό σκηνικό θα βρεθούμε εμείς μέσα στον πόλεμο, αν εντέλει γίνει τόσο σύντομα;;;

      • Το θέμα είναι ότι ο Μπραζίνσκι το έκανε το θαύμα του. 50 χρόνια θέλει να χτυπήσει την Ρωσία και τώρα που είναι σύμβουλος του Ομπάμα το κατάφερε…..

        Το θέμα είναι ότι αυτό δεν αλλάζει εκτός και αν προηγηθεί κάτι άλλο όπως πχ ένα χτύπημα από τους Τούρκους προς εμάς.

        Αλλά πάλι το αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο ακριβώς.

        Για αυτό έγραψα χθες ότι σε λίγο κανείς δεν θα ασχολείται μαζί μας.

        Κι αυτό ίσως να είναι υπερ μας τελικά. Γιατί μια χρεοκοπία θα μας κρατήσει έξω από το παιχνιδάκι τους που αυτή την φορά θα τους διαλύσει όλους….

      • Αν είναι ο ΣΥΡΙΖΑ θα μέινουμε απέξω….

        Αν είναι κυβέρνηση υπηρεσιακή πάλι θα μείνουμε απέξω….

        Αν βγει η ΝΔ θα μπούμε με τα τσαρούχια….

        Αν χρεοκοπήσουμε δεν θα μπούμε με καμία κυβέρνηση ομως….

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Γιάννη, πιστεύω ότι οποιοσδήποτε και να είναι πάνω, (αν έχει την στοιχειώδη λογική), δεν θα διακινδυνεύσει να στείλει στρατεύματα στην Συρία ακόμη και εν μέσω πιέσεων του ΝΑΤΟ, για τον απλούστατο λόγο ότι θα πρέπει να έχει «αποθέματα» για την περίπτωση που μας την πέσουν οι Τούρκοι…

        Ακόμα και να μην έχουμε «επίσημα» χρεοκοπήσει, το ίδιο πράγμα θα είναι γιατί εδώ δεν έχουμε αποθέματα καυσίμων για ασκήσεις, θα έχουμε για πόλεμο;

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Μήπως εντέλει τότε πρέπει να ψηφίσουμε ΣΥΡΙΖΑ όλοι;;;

      • Αυτό που λέω είναι ότι μια χρεοκοπία όσο και κακό να κάνει στις διατροφικές μας συνήθειες θα κάνει απίστευτο καλό στο να μην μπορεί καμία κυβέρνηση να συμμετέχει στον πόλεμο που έρχεται.

        Η χρεοκοπία είναι η πραγματική συμφωνία των μνημονίων. Αν έβγαινε το κάθε μνημόνιο δεν θα είχαμε τόσα προβλήματα.

        Τα μνημόνια είναι έτσι φτιαγμένα – και το έχει παραδεχθεί πέρυσι το καλοκαίρι Γερμανός βουλευτής στο MEGA – ώστε να οδηγούν στην χρεοκοπία μέχρι την 1-1 2013. Απλά αυτός είχε πει ότι αυτό θα γίνει νωρίτερα……

        Που το ηξερε;;;;;

        Και για αυτό τον λόγο υπάρχει το αγγλικό δίκαιο. Δηλαδή δεν τους νοιάζουν τα λεφτά….τους νοιάζει το πετρέλαιο και το φυσικό αέριο του Αιγαίου και το ουράνιο και ο χρυσός της Μακεδονίας. Τα άλλα είναι για να συζητάνε οι μπακάληδες μεταξύ τους……

        Οπότε ένας πόλεμος και μάλιστα παγκόσμιος θα τους βγάλει όλους από το παιχνίδι εναντίον μας γιατί θα έχουν σοβαρότατα προβλήματα επιβίωσης….

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Κοίτα, μετά το κραχ του 1929 οδηγηθήκαμε στον 2ο παγκόσμιο πόλεμο. Με τους ρυθμούς που εξελίσσονται τα γεγονότα στην σύγχρονη εποχή, πιστεύω ότι το χρονικό διάστημα που έχει παρέλθει από την αρχή της κρίσης είναι περίπου «ικανοποιητικό» για μία τέτοια εξέλιξη. Εμάς μας θεωρούν πολύ του χεριού τους μετά το σοκ στο οποίο μας υπέβαλαν. Υπάρχουν πολύ πιο καίρια θέματα τα οποία θα πρέπει να καλύψουν. Εντωμεταξύ δεν είναι καθόλου τυχαία η άνοδο των BRICS. Κι αυτό είναι που αυτή την στιγμή κοιτάνε να δουν πως θα το ξεπεράσουν. Γιατί εμφανίστηκε από το πουθενά μία υπερδύναμη. Η Ρωσία που θεωρούσαν ότι ήταν πεθαμένη μετά τον ψυχρό πόλεμο, ήρθε ο Πούτιν και την έβαλε ξανά στο παιχνίδι.

      • Το παιχνίδι είναι στημένο….

        στην σκακιέρα είναι από την μια μεριά ο Πούτιν και από την άλλη ο Μπραζίνσκι…

        Μόνο που ο Μπραζίνσκι θα είναι η αιτία που θα καεί η μισή Ευρώπη….

        Ας δούμε σε έναν παγκόσμιο πόλεμο την Γερμανία τώρα και θα σου πω εγώ τι τα κάνουν τα λουκάνικα τους αν δεν τα ψήσουν….

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Είχε γίνει μία συζήτηση στην «Ο» για το θέμα των χρημάτων, του πλούτου και του χρυσού. Όλοι έλεγαν ότι ο στόχος τους είναι το χρυσό κλπ. Προσωπικά πιστεύω ότι βόρειες βιομηχανικές χώρες όπως η Γερμανία και άλλες θα αντιμετωπίσουν το πιο σοβαρό πρόβλημα γιατί δεν έχουν αγροτική και κτηνοτροφική παραγωγή ικανή να θρέψει τον λαό τους. Η Ελλάδα έχει αυτό το πλεονέκτημα. Ότι έχουμε την παραγωγή για να επιβιώσουμε. Δεν νομίζω ότι το παιχνίδι παίζεται γύρω από τον πλούτο και την ακίνητη ιδιοκτησία. Το παιχνίδι κατά την άποψή μου παίζεται γύρω από την τροφή και το νερό. Πέρασε στα πολύ ψιλά γράμματα ότι θα αρχίσει και στην Ελλάδα ο έλεγχος των σπόρων. Στην Αμερική εδώ και αρκετά χρόνια έχει ξεκινήσει το παιχνίδι του ελέγχου της τροφής με μεταλλαγμένα τρόφιμα και ελέγχου των καναλιών διακίνησης. Μία από τις προφάσεις που θα χρησιμοποιηθεί και στην Ευρώπη είναι η παραγωγή των αερίων του θερμοκηπίου από την εκτροφή ζώων και την αγροτική καλλιέργεια.

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Το ξέρεις ότι οι σπόροι που διατίθενται στην αγορά δεν μπορούν να επανακαλλιεργηθούν;;;

      • Φυσικά….

        μόνο που αυτά είναι τρόποι ελέγχου των μαζών. Είναι μισάνθρωποι. Για αυτό και θα γίνουν σκόνη όλοι τους….

        Στο τέλος αυτής της ιστορίας μόνο οι Έλληνες θα γελάνε….

        Τα λέμε…κλείνω…

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        ΟΚ ρε συ. Αν είναι συνεχίζουμε την κουβέντα το βράδυ. Έχει πολύ ψωμί η συζήτηση…

  8. […] στη σκιά του ο Γιώργος Γεννάδιος κήρυξε ‘την ανάγκη των θυσιών’ […]

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: